Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Twee Wilgen

1. Eetcafé
  2. Hollands

De Twee Wilgen

1. Eetcafé
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0252 545 848

Grutje

Eergisteren hebben we een bezoek gebracht aan het mooie Kaag eiland en afgesloten bij de twee wilgen. Genoten van het snoepmenuutje! Een 5 gangen menu waarbij je aan kan geven waar je niet van houdt of allergisch voor bent. Heerlijk gegeten en elke gang was weer een welkome verrassing. Er wordt duidelijk met heel veel liefde gekookt en de bediening was zeer attent. Ondanks dat er zowel buiten als binnen gasten zaten werden we niet vergeten. Er zat een zeer luidruchtige groep in het restaurant gedeelte die, ondanks dat men meerdere keren verzocht had om een beetje rekening te houden met de overige gasten, steeds luidruchtiger werden en in onze beleving ook redelijk onbeschoft tegen de medewerkers. Toen zij ook nog begonnen te zingen werd het zelfs enigszins onaangenaam en hebben we onze koffie aan de bar genuttigd . Complimenten voor het verzorgen van een heerlijke avond, dank jullie wel!

Gegeten op 5 september 2014

Oscarvanderfluit

We zijn met een groep van 8 mannen gaan eten bij dit restaurant. Direct na binnenkomst werd ons op een zeer onfatsoenlijke manier gevraagd om wat stiller te zijn, terwijl wij als groep gewoon zaten te praten. Bovendien kregen we met 8 personen slechts 2 menukaarten (!) en bij het opnemen van de bestelling werd ons verzocht om niet te veel verschillende gerechten te bestellen omdat de kok dat niet aankon(!) Dit kwam op ons erg vreemd over omdat de kaart al niet erg uitgebreid was en er, buiten onze groep, slechts 6 andere gasten in het restaurant zaten! Gedurende de avond werd ons continu verzocht om stiller te zijn, terwijl we absoluut niet luidruchtig zijn geweest. Een groep van 8 personen maakt nu eenmaal meer geluid dan een tafel van 2 personen. Bij het dessert werd door één van ons een koffie besteld, echter toen door ons werd gevraagd of er misschien ook koffiemelk was, werd door de serveerster medegedeeld: "die breng ik wel mee bij de volgende bestelling!" Omdat koude koffie nou eenmaal niet zo lekker is, is door één van ons zelf een kannetje koffiemelk gehaald, waarop de serveerster reageerde met een: "nou, nou, is meneertje ongeduldig!?" Voor ons dus nooit meer een tweede bezoek aan dit restaurant! Zulk onvriendelijk en ongastvrij personeel hebben wij nog nooit meegemaakt!!

Gegeten op 5 september 2014

fransoos

We komen hier nu al jaren en het is iedere keer weer een feest om hier wat te gaan eten en drinken. Nu ook weer met een gezellig stel na een dag bridgen op en rond De Kaag heerlijk naar De Twee Wilgen voor de afsluiting. Nou het werd weer een feest. Voor ons nieuw op de kaart was het "snoepmenu" dus maar geprobeerd. Hans heeft weer zijn best gedaan, heerlijk! En Ria bedankt voor de overige zorgen.

Gegeten op 29 maart 2014

mbenner

Gisteren hier met 4 collega's gegeten, top.Ik kom hier al veel langer regelmatig over de vloer en de kwaliteit service is altijd goed. Altijd lekkere verse groenten, goede kwaliteit vlees/vis en belangrijk goede vriendelijke bediening.Kortom een restaurant waar de kwaliteit/service constant is, dat durf ik te stellen omdat wij over een langere periode kunnen beoordelen.Ook een lekker ongedwongen sfeer en als ik met mijn vrouw alleen ga zonder reservering kun je vaak aanschuiven om te eten aan de bar.Kortom een echte aanrader als je lekker in de buurt van de Kaag bent.

Gegeten op 22 augustus 2013

fransoos

Het was zomer 2012 dat we voor het laatst geweest waren. Het was dus de hoogste tijd om weer op herhaling te gaan. En natuurlijk werden we weer niet teleurgesteld. Het is een klein, knus, gezellig eethuisje waar Hans en Ria op een paar vierkante meters een heleboel mensen heel veel plezier bezorgen. Een aantal gerechten waren verrassend nieuw. Wat bovenal opvalt in tegenstelling tot veel restaurants is de hoeveelheid verse groente en ook fruit die er bij de gerechten geserveerd wordt. Heerlijk! In al die jaren dat wij al komen, weet men daar klantvriendelijkheid, heerlijk eten en drinken, voor een heel redelijke prijs met elkaar te combineren. Chapeau!!

Gegeten op 6 april 2013

Proever71874

Waren met de boot in de buurt en kregen een tip dat er op woensdag avond een zg Blauwe Hap wordt geserveerd , Nasi Rames in dit geval. Werkelijk een van de lekkerste Indonesische schotel in jaren gegeten
Bediening was vlot en aardig Gaat dat zien !!

Gegeten op 22 augustus 2012

proefexemplaar

• Uitstekend

Vanavond met mijn vrouw hier heerlijk gegeten. Ik had de sliptong en mijn vrouw de uitgebreide vis salade met zalm, paling en garnalen. De porties waren meer dan voldoende en erg lekker. De sfeer is erg gemoedelijk en een prima prijs/kwaliteitsverhouding. De bediening erg attent. Komen hier zeker nog een keer terug. Omdat dit op een eiland is in de Kagerplassen voelt het als even een uitje naar Texel.

marten-ris

• Uitstekend

afgelopen weekend heerlijk gegeten met 25 personen.
Heerlijk ongedwongen sfeer. Hans geniet van het koken en Ria van verzorgen.
Het was weer ouderwets gezellig!!

coby968

• Uitstekend

Wat hebben wij heerlijk gegeten in dit restaurant. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Gezellig, leuk restaurantje. Wij hadden als voorafje, de coquilles genomen. Goed gebakken en echt heel erg lekker. De zelfgemaakte kruidenboter was prima. Manlief had de entrecôte, supermals met een goede pepersaus. Ik had de slibtongen gebakken in roomboter. Zelden zulke lekkere frieten erbij gegeten. Als dessert, een kaasplateau en de Wilgentoet. We konden bijna niet meer lopen zo vol en rond gegeten! Prima bediening, het 1e glas witte wijn was niet gekoeld en de eigenaresse kwam dit gelijk goed maken met een nieuw heerlijk gekoeld glas witte wijn.Wij komen hier zeker in de zomer een keer terug.

verbaan

• Uitstekend

Gisteren z'n tweeen heerlijk gegeten. Het is een klein en knus restaurant met attente en persoonlijke bediening. Porties zijn zeer ruim en heerlijk. Gerechten zijn allemaal wel voorzien van veel zout en peper, maar de kwaliteit is top. We hadden de rosbief en we hebben m nog nooit zo mals gegeten. Na het eten in het cafe gedeelte onze koffie genomen en nog wat blijven hangen. Sfeer is uitstekend en prijs/kwaliteit verhouding ook.

Schrijf zelf een recensie over De Twee Wilgen in Kaag

Schrijf hieronder je recensie over De Twee Wilgen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.