Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant IJmond in IJmuiden - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0255 513 536

Verse vis in IJmuiden

Bij Restaurant IJmond werken mensen met hart voor de zaak. Vol overtuiging runnen zij deze tent, wat resulteert in topgerechten, kwaliteitsproducten en een gastvrije setting. Vlees is hier altijd afkomstig van een goede leverancier, maar de echte toppers zijn de visgerechten. Verse kabeljauw, paling of een mooi stuk zalm? Je vindt het bij Restaurant IJmond!

suzanne100

Via online reservering

De bediening was zeer goed en netjes.
We kregen bij aankomst een starter en lekkere broodjes met boter.
De garnalen coctail was erg lekker en de saus was super vers heerlijk! Mijn vriend had de gamba's en die waren lekker zacht! Alles was super vers. Bij het hoofdgerecht kregen we aardappeltjes een frisse salade en de spinasie waw echt super lekker! Als toetje had ik vers fruit met frambosen ijs ik ben gek op toetjes dus dat vond ik het lekkerste.
Kortom lekker gegeten. Mooi uitzicht op zee/ zonsondergang. En het reataurant ziet er heel verzorgd uit. Het is alleen wat prijzig maar dat mag ook als je ziet wat voor kwaliteit ze bieden.

Gegeten op 18 oktober 2014

snoessie

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten. Ja het interieur is niet trendy, maar je komt hier toch om heerlijk te eten??? !!!. Je wordt super geholpen en je zit er heerlijk relaxed. Het keukenteam is echt geweldig en die weten echt wat mooie combinaties zijn. We komen als echte IJmuidenaren hier altijd graag voor onze lunch. Maar nu dankzij de AH aktie een keertje heerlijk gedineerd. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Tot ziens team restaurant IJmond.

Gegeten op 16 oktober 2014

arno55

Heerlijk gegeten! Uitstekende bediening! Voor herhaling vatbaar. Gegeten door de AH restaurant spaaractie. Nooit geweten dat men hier zo heerlijk kon eten. Nu wel!

Gegeten op 16 oktober 2014

Marian95

Via online reservering

Bij restaurant IJmond kan je heerlijk eten, zowel vis als vlees.
Het personeel is deskundig en erg vriendelijk.
Tevens heb je een schitterend uitzicht op de zee en de havens.

Gegeten op 12 oktober 2014

nicole106

Via online reservering

wij hebben afgelopen zaterdag gegeten bij restaurant IJmond en we gaan er zeker vaker eten, het eten was uitstekend alles was even lekker! service was ook top je word er gewoon helemaal in de watten gelegd gewoon ouderwets gezellig. voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 12 oktober 2014

eric115

Via online reservering

Weer heerlijk gegeten bij een van onze favoriete restaurants. Aardige bediening, lekkere gerechten op de kaart en wat een mooie uitzicht.

Gegeten op 8 oktober 2014

geeswagner

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten. De tong was heerlijk en de brochettes mals. De bonbon van zalm en garnalen niet te evenaren. En dan het toetje....warme appelstrudel met warme vanillesaus, apart geserveerd met ook nog een bolletje ijs en een bolletje slagroom. Extra toetje door heerlijke koffie en super bonbons. Alles was top! De bediening vonden we helemaal leuk, die voelde onze sfeer aan. Later bleek dat er ook nog bekenden van ons bij de bediening werkte, en de kok had bij me in de klas gezeten als leerling. Ik vierde mijn 40 dienstjaren bij het onderwijs en had me geen betere plek kunnen bedenken.

Gegeten op 5 oktober 2014

ammehoela

Via online reservering

Over de kwaliteit van het eten, de gehele entourage en de bediening niets dan goeds. Unieke ligging met prachtig uitzicht. Toch blijft het gevoel dat het gebodene wat karig was. Wij hadden een driegangenmenu. Waarom extra betalen voor een puntzak frites? Dat hoort toch gewoon bij de gerechten. En één pen ossehaas p.p. met 4 stukjes vlees is ook wat minnetjes. Tip: wees eens wat royaler bij het inschenken. Een glas wijn hoort meer te zijn dan 3 slokken. Komt allemaal wat sympathieker over.

Gegeten op 4 oktober 2014

joke79

Via online reservering

Het voorgerecht de gegrilde coquilles met spekjes en champignons smaakt goed, maar het hoofdgerecht wat het restaurant de trots van de ijmond noemt: kreeft met garnalen gegratineerd met kaas, daarvan hadden we ons erg veee voorgesteld, maar dit viel ons wat tegen. Het dessert verse vruchten met sorbetijs was heerlijk fris. De bediening was vriendelijk. De aankleding van het restaurant was een beetje oubollig en van het uitzicht, wat overdag waarschijnlijk erg leuk is, kon men vanwege de donkere avond niet genieten.

Gegeten op 4 oktober 2014

ella6

Via online reservering

Restaurant IJmond staat al jarenlang bekend om zijn voortreffelijke keuken. Desondanks is het 30 jaar geleden dat wij hier gegeten hebben. Achteraf gezien heel spijtig dat we zo lang weg zijn gebleven.
De IJmond heeft een gevarieerde keuze in zowel vlees als visgerechten. De opgediende gerechten zijn niet alleen een lust voor het oog maar ook voor de maag. Vooral de verwerking van diverse vissoorten in amuses, voor - en hoofdgerechten is verrassend.
Het personeel is erg vriendelijk en klantgericht. Er wordt niet alleen voldoende tijd genomen voor de uitleg van de menukaart maar ook voor een gezellig praatje.
In de jaren tachtig was 'de IJmond ' een restaurant gelegen aan een het kleine strand van IJmuiden. De klantenkring bestond uit vaste gasten aangevuld met strandgasten. De entourage van het restaurant was toen eenvoudig klassiek. Doordat de toegang naar het kleine strand verlegd werd nam de groep strandgasten flink af. Restaurant IJmond is nu een chiq restaurant dat uitzicht geeft op de pieren van IJmuiden en op de extra haven die gebouwd is voor de cruiseschepen die in IJmuiden aanmeren.
Restaurant IJmond niet alleen een aanrader voor hen die lekker en goed willen eten maar ook voor voor een kopje koffie.
Tip: de cappuccino wordt geserveerd met een zalige koffie- caramelcreme.

Gegeten op 3 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant IJmond in IJmuiden

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant IJmond. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.