a TripAdvisor company

foto's van Restaurant IJmond in IJmuiden - 1 foto's van Restaurant IJmond in IJmuiden - 2 foto's van Restaurant IJmond in IJmuiden - 3 foto's van Restaurant IJmond in IJmuiden - 4 foto's van Restaurant IJmond in IJmuiden - 5 foto's van Restaurant IJmond in IJmuiden - 6 foto's van Restaurant IJmond in IJmuiden - 7 foto's van Restaurant IJmond in IJmuiden - 8 foto's van Restaurant IJmond in IJmuiden - 9 foto's van Restaurant IJmond in IJmuiden - 10 foto's van Restaurant IJmond in IJmuiden - 11 foto's van Restaurant IJmond in IJmuiden - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0255 513 536

Verse vis in IJmuiden

Bij Restaurant IJmond werken mensen met hart voor de zaak. Vol overtuiging runnen zij deze tent, wat resulteert in topgerechten, kwaliteitsproducten en een gastvrije setting. Vlees is hier altijd afkomstig van een goede leverancier, maar de echte toppers zijn de visgerechten. Verse kabeljauw, paling of een mooi stuk zalm? Je vindt het bij Restaurant IJmond! Dus neem plaats en laat je tijdens een lunch of diner culinair verwennen.

l.a.k.schmidt

Via online reservering

Vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je er welkom. Bediening is vriendelijk en geeft de klant aandacht.
Het eten is zeer lekker. Zeker de moeite waard om heen te gaan

Gegeten op 14 juli 2016

Kimberleyb96

Ik ben deze dag wezen eten met een groep, ter ere van het 50 jaar huwelijk van mijn opa en oma. Er was keuze uit vlees en vis. Omdat ik niet bekend was met het vis-hoofdgerecht, werd mij dit verteld door een oudere meneer, leek de eigenaar. Deze meneer heeft mij overgehaald om de zeewolf te proberen en wat was die ontzettend lekker! Echt op kwaliteit! Ook de service betreft drinken werd super geregeld. Echt heerlijk om hier te eten!

Gegeten op 11 juni 2016

ANonner

Mijn vrouw en ik lunchen meestal.
De bediening is altijd alert en vriendelijk.
Het bekende 'scholletje IJmond' als vanouds.
Eigenaar Ruud komt altijd langs voor een praatje.
Kortom we voelen ons er thuis.

Gegeten op 2 juni 2016

Davimo

Samen met mijn dame een 3 gangen menu wezen eten bij dit restaurant. De wachttijd was echter erg lang ondanks dat het restaurant misschien voor een kwart vol zat. Na een half uur kregen wij de menukaart pas, en tussen elke gang zat gemiddeld 45 minuten tot een uur. De bediening was onpersoonlijk, ook werd aan mijn dame gevraagd of zij wat wilde drinken en de bediende liep daarna weg, waardoor ik zelf tot 2 keer toe overgeslagen werd, waardoor ik 1 drankje kon nuttigen over het geheel. Een reactie van het personeel kreeg ik ook niet. Er werd niet gevraagd of iets gesmaakt had of dat alles naar wens was. Na een goed uur wachten werd de verkeerde bestelling gebracht omdat de bediende het na 2 keer vragen alsnog fout had doorgegeven waardoor de wachttijd weder opliep.
Het was al met al erg jammer en had persoonlijk meer verwacht van een restaurant als dit.

Gegeten op 31 mei 2016

patricia34

Via online reservering

heerlijk gegeten, uitstekende bediening en prachtig uitzicht. Elke keer weer echt "uit" met hoofdletters, verwennerij op hoog niveau.

Gegeten op 31 mei 2016

ger52

Via online reservering

Hier gegeten met de bon uit het Haarlems Dagblad. Dat betekent een vast driegangenmenu voor € 32,50 p.p.
Na een amuse van gazpacho met rivierkreeftjes volgde het voorgerecht: een koude halve Oosterscheldekreeft. De erbij geserveerde saus overheerste de kreeftsmaak.
Het hoofdgerecht bestond uit Noordzeevis, in een loempia gepresenteerd, erg lekker.
De gebakken aardappelen die eerst op tafel waren gezet en inmiddels afgekoeld, werden zonder er om te hoeven vragen omgewisseld voor een schaaltje warme, maar helaas een beetje taaie, gebakken aardappelen. Het nagerecht bestond uit rode vruchtensoep met hangop, een mierzoet gerecht waar ook zure tonen in te proeven waren. Grotendeels laten
staan. Als witte huiswijn o.a. een prima Nieuw-Zeelandse sauvignon blanc.
Al met al behoorlijk gegeten, maar benieuwd hoe de smaken zijn als van de kaart besteld wordt. Deze aanbieding leek toch een beetje op routine

Gegeten op 27 mei 2016

frans.van.essen

Via online reservering

Het eten was weer geweldig, zowel het voor-als het hoofdgerecht.
Voor zowel vis als vlees kan je altijd op een smaakvol eten rekenen.
Bediening is altijd plezierig. Je voelt je er altijd op je gemak.

Gegeten op 29 mei 2016

staasen

Via online reservering

Wij hebben hier als altijd heerlijk gegeten: een amuse van zalm en asperge, voorgerecht van kreeft, daarna perfect bereide zeevis met gebakken aardappeltjes, groenten en salade en tenslotte een lekker toetje. Het uitzicht is er formidabel: je ziet de schepen van en naar Amsterdam varen. De sfeer is gemoedelijk en de bediening adequaat. De karaf water is gratis.

Gegeten op 29 mei 2016

dirkvansoelen

Wij namen een 3 gangen menu en het eten is er zeer goed, en het personeel is zeer vriendelijk en maken het hun gasten op alle mogelijke manieren erg naar hun zin. De huiswijn ook ook echt fantastisch aanrader!

Gegeten op 27 mei 2016

linda-djodjo

Via online reservering

De 2e keer bij ijmond en wederom heerlijk eten en een top bediening. Stuk voor stuk lieve mensen met hart voor de horeca.

Gegeten op 28 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant IJmond in IJmuiden

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant IJmond. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.