a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0255 513 536

Verse vis in IJmuiden

Bij Restaurant IJmond werken mensen met hart voor de zaak. Vol overtuiging runnen zij deze tent, wat resulteert in topgerechten, kwaliteitsproducten en een gastvrije setting. Vlees is hier altijd afkomstig van een goede leverancier, maar de echte toppers zijn de visgerechten. Verse kabeljauw, paling of een mooi stuk zalm? Je vindt het bij Restaurant IJmond! Dus neem plaats en laat je tijdens een lunch of diner culinair verwennen.

M.O.

Na vele jaren weer terug bij Restaurant IJmond.
Om te ontdekken dat er niets is veranderd!
Nog even gastvrij, nog steeds een uitstekend restaurant om vis te eten.
Vooraf hadden we beiden de garnalencocktail. Klassiek geserveerd, heel erg lekker.
We namen het hoofdgerecht van de dag: zeewolf filet met een won-ton gebakken gamba, kreeftsaus en groente. Als garnituur gebakken aardappeltjes, groenten en een goede salade.
De wijnkaart is vrij beperkt en helaas was de uiteindelijk door ons gekozen wijn niet aanwezig. De witte chardonnay huiswijn was wel prima.
Goede koffie met bijpassend zoet was een mooi einde van onze hernieuwde kennismaking met Restaurant IJmond.

Gegeten op 21 maart 2015

zuidf00

Via online reservering

Het is onze vaste locatie als we iets te vieren hebben. Rustige sfeer en een geweldige plek om vis te eten. Zeer gastvrij en al bij de reservering iets om naar uit te kijken

Gegeten op 21 februari 2015

Edmund

Onlangs restaurant IJmond bezocht, wat me enorm goed is bevallen. Dit is echt een restaurant waar je naar toe moet gaan voor een avondje uit eten... Buiten je comfort zone, waarbij je nog met de hoffelijkheid wordt behandeld, die je eigenlijk overal wenst te krijgen! De service is zeer aangenaam en totaal niet stijfjes, maar wel erg correct. Vaak is het toch gemaakt of niet echt, en dat voel je. Hier was daar duidelijk geen sprake van.

Met een groepje van 5 man heb ik hier heerlijk genoten van een voortreffelijk 3 gangendiner met een amuse van schuim van gerookte spek en paddenstoelen. Vooraf kregen we een proeverij van zalm, paling, maar ook diverse gemarineerde gamba's met zeer bijpassende en smakelijke sauzen. Als hoofdgerecht heb ik de heerlijke skrei mogen proeven op aanraden van de eigenaar. Te gek, en echt een aanrader als je in deze periode het restaurant bezoekt. Als dessert heb ik gekozen voor de warme apfelstrudel, mmmm erg lekker.

De kwaliteit van alle producten was goed! Helaas heb ik niet kunnen proeven van de wijnen, want uit de smaakpupillen van mijn tafelgenoten op te maken, weet ik dat ik wat heb gemist.... Ja, kom je hier in de zomer of in de winter, qua sfeer, service en kwaliteit van het eten zit je perfect. Het uitzicht op het water met alle scheepvaart is daarnaast ook zeer vermakelijk om naar te kijken. Kom ik hier nog terug, zeker!

Bedankt!

Gegeten op 11 februari 2015

wouter19

Een avondje vis wezen eten met mijn vrouw. Je krijgt zeker waar voor je geld maar de porties zijn niet in verhouding. Een bord volgekwakt met grote brokken vis, waardoor je na het eten niet lekker vol zit maar te vol. Opmaak borden is jaren 30 en overal takje groen op. Interieur is aan vervanging toe. kortom veel vis, weinig sfeer dit restaurant is met de tijd stil blijven staan.

Gegeten op 17 januari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Deze recentie is niet terecht vinden vele gasten

Topproever - 3 maanden geleden

Deze gast vindt van wel.

michel141

Heerlijke gegeten Vooral de noordzeetong was geweldig! Restaurant die aan de prijs is maar wel waar voor zijn geld geeft. Veel keuze en uitleg bij de visgerechten

Gegeten op 2 februari 2015

chiny

Via online reservering

Het eten was verrukkelijk. We hadden ieder 2 slib tongetjes. Het formaat van de vis was prima.
Dat je warme groenten er bij geserveerd krijgt vonden we ook heerlijk (kon ietsje meer zijn). Dit hoort er ook gewoon bij! De bediening was ook prima. De service bij het weggaan, dat onze jassen werden aangereikt, gaf ons echt een klant is koning gevoel.
De ambiance vonden wij warm, een huiselijke sfeer en het zachte achtergrond muziek maakte het allemaal compleet.
Dit restaurant is echt een aanrader.

Gegeten op 11 januari 2015

anneke129

Via online reservering

We waren meer dan welkom en het eten was fantastisch en de bediening was super netjes. De klantvriendelijkheid staat werkelijk bovenaan en het eten was heerlijk

Gegeten op 18 januari 2015

tamtamtam

Via online reservering

Het enkele minpuntje was dat de inrichting wel erg gedateerd & versleten was. Volgens mij hebben ze een ontzettend prima afhaal mogelijkheid in de zaak, alleen jammer dat al die mensen IN het restaurant komen (had volgens mij wel een scheidingswand tussen gekund). Maar over het eten niets dan lof! Echt klasse! Alle gerechten waren even smaakvol. Bediening was comisch en vriendelijk. Absolute aanrader als je eens lekker uit eten wil

Gegeten op 7 januari 2015

NiekeShea

Via online reservering

Heerlijk 3 gangen diner en helemaal niet duur; bij elke hap heb ik genoten. Bediening was weer heel keurig en proactief, zonder je te haasten.
Het was echt weer een feestje om hier te eten.

Gegeten op 20 december 2014

luke6

Via online reservering

Het decor is wellicht wat ouderwets en de muzak, tja daar moet je van houden (of niet). Dat alles wordt meer dan goed gemaakt het mooie uitzicht op de nieuwe haven en door de leuke bediening door een vriendelijke senior met humor. Vanwege de Albert Heijn actie een verrassend driegangenmenu genomen, optie vis, heerlijk. Alle gerechten mooi gepresenteerd. Gewoon proberen dus!

Gegeten op 17 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant IJmond in IJmuiden

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant IJmond. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.