Nooitgedagt

• 7.2

• 7.7

Marco234
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond heb ik hier gegeten met mijn vriendin.
Ik had de heerlijke Hollandse witte asperges met zalm was echt heerlijk!

De bediening is op en top vriendelijk en enthousiast!
We gaan wel vaker eens even weg ergens te eten maar deze sfeer was echt fantastisch!
Wij komen zeker terug!

Gegeten op 19 april 2014

gerklaver
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen Doderdag avond hier gegeten met 8 personen.

Het ging allemaal niet soepel.
Er was een probleem met de bier tap waardoor we dus heel lang op onze eerste drankjes hebben moeten wachten.

Het hoofdgerecht kwam en daar miste 1 gerecht.
Dus er kon 1 iemand niet eten.
Die heeft vervolgens veel teveel friet gegeten en dus geen trek meer in het hoofd gerecht.

Ik had zelf de Ossenhaas en deze was OK maar zeker geen hoogstandje.

De bediening was OK maar niet heel vriendelijk.

Gegeten op 10 april 2014

Cvdw77
  • Recensies in de laatste twee jaar

Regelmatig eten wij hier, heerlijke zaak!
Met kleine kinderen goed te doen. Speelhoek is helemaal leuk.
Lekker eten, verzorgd, mooi opgemaakt. Bijgerechten worden zonder probleem bijgevuld.

Fijne sfeer.
Een restaurant waar je echt vaker terug wilt komen.
Ook alleen voor een krantje en bakkie op de dag top!

Gegeten op 25 december 2013

kis
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is een Leuk ingericht restaurant in een mooi pand (oud wijnpakhuis) met erg vriendelijke, enthousiaste bediening. En dan ook nog heerlijk gegeten!!! Vooral de vistartaar was overheerlijk.
Lekkere huiswijn. Gemiddelde prijzen.

Gegeten op 11 december 2013

liesbet2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt heerlijke zalm gegeten hier, en de koffie met allerlei lekkers toe is ook top.
Droge biologische spaanse witte wijn, mooi oudgemaakt meubilair, ik vind het een aanrader!
Liesbet uit Amsterdam

Proever1963
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hip tentje gevestigd in een oud pandje. Als lunch namen wij bloemkoolcremesoep met garnaaltjes en kerriecreme, brood met kruidenboter en tapenade en een clubsandwich met gerookte kip, bacon, sla en tomaat. Lekker gegeten. Ik begreep alleen de tortillachips bij de clubsandwich niet zo.

Gegeten op 9 april 2013

b_vloon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lunch in Nooitgedagt. 1 X kindermenu met friet, 1 X poffertjes, 1 X kroketten met brood en 1 X een salade met lam. Allemaal prima maar ... de frituur stond te laag waardoor de kroketten en de frieten zich vol hadden gezogen met vet. Als je als kok maar 1 ding hoeft te doen (koken) dan laat je daar wel erg veel liggen. Jammer dat de bediening zich niet verontschuldigde. De kroketten werden vervangen door nieuwe exemplaren die aan de buitenkant verbrand waren. Kortom: als je met zijn allen tegelijk wilt eten is dit een behoorlijke uitdaging.

Gegeten op 16 maart 2013

HHans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verrassend goed gegeten in dit bijzonder leuke eetcafe. Alles is net even anders als anders. De inrichting, de gerechten, de enthousiaste bediening, prima ! De tomatensoep was heerlijk en de kalkoenfilet lekker mals (geweldig sausje). De vegetarische lasagna was ook goed te noemen, zelfs de bijgerechten waren zoals het hoort. Glaasje wijn erbij. Goede koffie met zoetigheid na, lekker allemaal. Als klap op de vuurpijl was ook de prijs-kwaliteit verhouding dik in orde. Dit alles met drie personen voor nog geen 100 euro. Super !

Gegeten op 23 september 2012

andre54
  • Recensies in de laatste twee jaar

super leuk eetcafe, met hele spontane bediening, we hebben hier heerlijk gegeten in een gezellige ongedwongen sfeer, met respect gekeken hoe de koks op elkaar zijn ingespeeld en vol bewondering naar de bediening die met volle borden het stijle trapje op en af liepen.

Gegeten op 28 juli 2012

VespaMaria
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig restaurant met lekker eten en enthousiaste bediening. Mijn partner had ook de kalfsstoof en hij vond hem erg lekker! Ik had een mooi krokant gebakken heilbot, ook lekker. De gerechten zijn net even wat anders, smakelijk klaar gemaakt en de setting is in het oude pand, met wisselende stoelen (die niet allemaal even lekker zitten) en open keuken boven erg leuk. Aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Nooitgedagt in Harlingen

Schrijf hieronder je recensie over Nooitgedagt. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!