Nooitgedagt

1. Grand café
  2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0517 434 211

sphyrnidus

Vanmiddag hier gelunchd. Ik had de salade met rauwe ham en m'n partner een broodje. Het geheel was prima verzorgd en de smaak uitstekend. De wijn was goed. Ondanks dat het vol was, werd alles vlot op tafel gezet in een gezellige ambiance. Mooi historisch pand ook.

Gegeten op 1 maart 2015

myra6

Wat een prachtig oud wijnpakhuis in zwart-wit -grijs 'landelijk industrie stijl'. Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening en alle zorg omtrent lactose allergiewensen. Vooraf salade di Parma en carpaccio. Daarna malse ossenstaartpuntjes in heerlijke wijnsaus en een botermalse kaveljouwfilet. Lekkere nuchtere bijgerechten zoals worteltjes, krieltjes en rabarber. Top!

Gegeten op 7 februari 2015

Roose

Eigenlijk zetten wij nooit een recentie voor Nooitgedagt terwijl ze het wel verdienen. Voor ons is dit restaurant nml ons 'stam' restaurant als wij naar Harlingen gaan. Het eten is zeer goed en eigenlijk ruim, dat is wennen als je uit het westen komt. Je krijgt gewone porties groenten, aardappel etc. Maar je kan altijd bijvragen. Jaren er voor bezochten wij met onze schoonvader het restaurant. Het personeel behandelde hem zeer goed, ze wisten waaraan hij leed. Dus bij ieder bezoek kregen wij gewoon een vast tafeltje. Dat noemen wij service en dat is veel waard!

Gegeten op 30 augustus 2014

LePetitPatron

Een gezellige aankleding, met de sfeer van een eetcafé. Vriendelijke vlotte bediening. Prijs kwaliteit is goed, zowel lunch als diner. Zeker ook geschikt voor een glas wijn + hapje.

Gegeten op 12 november 2014

milan

Ik heb hier gegeten met een grote groep en hoewel de zaak goed gevuld was met andere gasten konden we snel aan tafel na eerst een drankje aan de bar te hebben gedronken. Het personeel is vriendelijk en heeft zin om er een mooie avond van te maken. Ook al waren we met veel, er hoefde niet lang gewacht te worden op het eten. Van mijn tafelgenoten hoorde ik dat ook hun gerecht best ok was, zelf vond ik de vis (van de dag) beter dan ik in tijden gegeten had: eindelijk weer eens echt vers. Mocht ik ooit weer eens in Harlingen verzeild raken, dan zou ik hier best nog eens heen willen.

Gegeten op 26 september 2014

elge

Decor of je in een restaurant in het buitenland bent, zowel binnen als buiten, heel gezellig. de bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. En de kaart heeft allemaal bijzondere en zeer lekkere gerechten.
Als voorgerecht hebben wij een bouillabaisse, de kippenboullion met kruidenomelet en een broodplank (heerlijk warm en in grove stukken geserveerd) met tapenade en kruidenboter uitgebreid met hummus en baslicum mayonaise.
Wij hebben de spareribs, de gegrilde tonijnmoot (nog nooit zo lekker gegeten) en de op huis gebakken kabeljauwmoot als hoofdgerecht gegeten, kan niet anders zeggen dan dat het heerlijk was. Wij zijn 2 dagen later zelfs nog terug gegaan voor hetzelfde gerecht en zijn ook nog een keer terug gegaan voor een lunch, zeer aan te bevelen.

Gegeten op 5 augustus 2014

LHUijS

Vandaag met z' n tweeen bij Nooitgedagt heerlijk gegeten op het buitenterras 30 graden in de schaduw met een zacht briesje. Prima ambiance en bediening allen erg vriendelijk en alert.
We hadden vooraf het broodplankje de luxe en als hoofdgerecht de ossenhaaspuntjes in rode wijn saus. Mooi opgediend en zeer goed bereid! Als dessert koffie nooitgedacht met veel lekkers erbij, is ook echt met VEEL lekkers erbij.
Prima prijskwaliteit verhouding.
Wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 18 juli 2014

MBD

In de winkelstraat van Harlingen, mooie trapgevel het was heerlijk weer. We hebben er geluncht en aten op het terras.
We bestelde een grote verse jus d' Orange en een Spa. We werden vlot geholpen.
Ik had een een super lekkere uitsmijter de Nooitgedacht. Gewoon goed klaar gemaakt en spannend met allerlei smaken, kaas, ham, verse kruiden, tomaat, en vers brood. Mijn partner had de sandwich met Kerry en kip en brie was gewoon goed. Het was erg lekker.
Ga zo door.

Gegeten op 6 juli 2014

Marco234

Gisteravond heb ik hier gegeten met mijn vriendin.
Ik had de heerlijke Hollandse witte asperges met zalm was echt heerlijk!

De bediening is op en top vriendelijk en enthousiast!
We gaan wel vaker eens even weg ergens te eten maar deze sfeer was echt fantastisch!
Wij komen zeker terug!

Gegeten op 19 april 2014

gerklaver

Afgelopen Doderdag avond hier gegeten met 8 personen.

Het ging allemaal niet soepel.
Er was een probleem met de bier tap waardoor we dus heel lang op onze eerste drankjes hebben moeten wachten.

Het hoofdgerecht kwam en daar miste 1 gerecht.
Dus er kon 1 iemand niet eten.
Die heeft vervolgens veel teveel friet gegeten en dus geen trek meer in het hoofd gerecht.

Ik had zelf de Ossenhaas en deze was OK maar zeker geen hoogstandje.

De bediening was OK maar niet heel vriendelijk.

Gegeten op 10 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Nooitgedagt in Harlingen

Schrijf hieronder je recensie over Nooitgedagt. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.