a TripAdvisor company

1. Grand café
  2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0517 434 211

Herman46

Met dierbare vrienden gegeten bij Nooitgedacht. Leuk, gemoedelijk, informeel sfeertje. Het was de tweede keer dat we er aten. We zijn vegetariërs. Als voorgerecht namen we de mosterdsoep zónder spekjes. Als hoofdgerecht had ik de (vegetarische) Frittata. Heerlijk! Lekkere bietensalade en rabarber en ruim voldoende fijne frietjes. Een heerlijke Merlot er bij. Mooie, genoeglijke avond. Ook de hond van onze vrienden was welkom en gedroeg zich voorbeeldig! Voor hem werd een bak water neergezet. Lief!

Gegeten op 20 december 2015

Stropielekker

Gisteren hier gegeten, alles naar wens verlopen eigenlijk. De inrichting en het pand zijn heel mooi. Het eten gewoon lekker, niets bijzonders maar dat hoeft ook niet.

Gegeten op 3 december 2015

Mhmmm

Na een middag de binnen stad van Harlingen te hebben bewonderd, bij eetcafe Nooitgedagt binnen gestapt voor een hapje te eten. Ik moet eerlijk bekennen, het eten smaakte lekker. Maar de service en uitstraling van de bediening liet de wensen over, ze konden ons over het eten geen in outs vertellen. Je hoort als gastvrouw te weten wat je op tafel serveert!

Gegeten op 21 november 2015

Nicky12345

Verrassend leuk en heerlijk gegeten. Niet gereserveerd, maar evengoed het mooiste plekje. Wel was het een beetje fris binnen en hing er een vreemd luchtje (WC-eend? Citroen?). De fritatta was bijzonder lekker, de bijgerechten ook (lekker dikke, goed gare patat en een heerlijke soort rabarber?) en een nagerecht op maat was geen enkel probleem. Ik kreeg het een beetje op m'n heupen van de iets té vriendelijke bediening, maar het eten heeft alles overtroffen.

Gegeten op 2 november 2015

machiel12

Na een nauwelijks te overtreffen lang weekend op Terschelling, waar we super hadden gegeten, positief verrast door Nooitgedacht. Zelf had ik de lekkerste Bisque die ik ooit gegeten heb. Daarna de Bavette die precies goed was. Groenten en genoeg frites, alles was perfect. De zelfgemaakte kaasfondue is een aanrader. Ook de paling was volgens mijn vrouw boterzacht en smaakvol. We hadden niet gereserveerd en toch was er zomaar plaats voor acht mensen. De zeer vriendelijke bediening zorgt dat wij dit restaurant bij iedereen zullen aanbevelen en absoluut opnieuw zullen bezoeken.

Terpies

Heerlijk gegeten bij Nooitgedagt. Wat een prachtig oud gebouw met een ongedwongen, gezellige sfeer. Gevarieerde kaart en anders is de daghap altijd wisselend. Wel is het aanbevolen om te reserveren, aangezien er tijdens ons bezoek al meerdere mensen helaas geen tafeltje konden krijgen. Aanrader tijdens een bezoek aan het prachtige Harlingen!

Gegeten op 16 oktober 2015

renard

Gezellig eetcafé. Prima gerechten en vrolijk personeel. Kaart is niet zo groot en als je te vaak komt niet zo verrassend meer. Waar voor je geld!

Gegeten op 4 juli 2015

smnguzman

Lekkere lunch buiten in t zonnetje op terras. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Geitenkaas salade was eenvoudig maar lekker en niet duur 8,75. Mijn man had een hamburger voor 6,50. De hamburger was prima maar had wat rustieker gemogen, leek beetje op gehaktbal. de topping waren erg lekker. Werd geserveerd op harde bol met separaat salade. Bij de huiswijn konden we kiezen uit drie soorten, glas water gewoon gratis erbij. Prima service dus. Inrichting binnen combi van landelijk en industrieel leuk!

Gegeten op 25 september 2015

TJacobs60

Na een vervelend familiebezoek, keerde ik terug naar mijn lief en haar kinderen. Zij zaten boven bij Nooitgedacht al te wachten. Wat een welkom!
Nadat ik een lekker koud biertje had besteld en dat ook snel kreeg, moesten we even bijpraten. Daar werd door de bediening alle gelegenheid toe gegeven. Ondertussen bestelden we onze voor- en hoofdgerechten. Ik had een heerlijke Soto Ajam vooraf en, hoewel ik het zelf een vreemde combi vond, de eendenborst als hoofdgerecht. Maar zo besloot ik nu eenmaal.
M'n bonuskinderen snoepten van gamba's.
Het soep was heerlijk en bij het opdienen van het hoofdgerecht werd meteen gevraagd of het een idee was om vast wat extra frietjes bij te bestellen. Zo gezegd zo gedaan.
De eendenborst met risotto was werkelijk heerlijk! En dat gold ook voor de zeewolf en spareribs.
De zeer smakelijke koolsalade was snel soldaat gemaakt en ook daar werd rap een tweede portie van gebracht.
De rabarber vond ik ook erg lekker, en gelukkig voor mij, hield de rest van het gezelschap daar niet van. Daar was dus geen tweede portie van nodig.
De bediening was erg vriendelijk, de gerechten smaakten zeer goed evenals de biologische witte wijn. Geen van de extra bijgerechten was op de rekening bijgeschreven, wat een aangename verrassing was.
We bevelen eetcafe Nooitgedacht daarom van harte aan: voor zeer redelijke prijzen kun je daar vriendelijk bediend erg lekker eten. We komen er zeker terug!!

Gegeten op 30 juli 2015

Proever25474

Na een lang weekend Terschelling hadden we zin om nog even lekker te eten. Snel even op iens gekeken en aangezien we iets zochten wat ook kindvriendelijk was kwamen we al snel uit bij Nooitgedagt. Vanaf de boot even gereserveerd en dat was maar goed ook! Na ons kwamen nog veel mensen binnen maar het hele restaurant was vol! De gegrilde steak was heerlijk en ook de eendenborst smaakte naar meer! Voor kids was het ook super met een overdaad aan speelgoed, al vonden de engelse gasten die aan het tafeltje naast de speelhoek zaten het wellicht af en toe wel erg lawaaiig. Al moet ik zeggen dat ze er wel erg vrolijk onder waren. Service was snel en attent en qua decor zit het leuk in elkaar. We moesten nog een stukje rijden dus qua wijn niets gekozen, maar de selectie wijnen zag er goed uit! Echt een aanrader om naartoe te gaan, maar wel ff van te voren reserveren dus!

Gegeten op 26 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Nooitgedagt in Harlingen

Schrijf hieronder je recensie over Nooitgedagt. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.