Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Zwolle

De laatste recensies in Zwolle

kenny1213

Hier via de iens dinnerdagen gegeten! We kregen een 3 gangen dinner waar we zelf mochten aangeven hoe pittig we het wilde en of we nog iets niet lekker vonden.
We kregen als starter een combinatie van 3 starters maar vond de gefrituurde aubergines toch wel het lekkerst. Voor het hoofdgerecht kregen we 5 verschillende gerechten, waarvan 1 van ons toch 2 gerechten te pittig vond, maar dat was geen probleem we kregen er gewoon nog 2 gerechten bij die niet pittig waren! Favorieten van het hoofdgerecht waren de mixed grill (kip/lam/groenten) en de kip masala! Als toetje nog heerlijk mango ijs gehad met slagroom en een soort zoet meelballetje.
Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen, heb hier al vaker gegeten en zal hier ook nog vaker terug komen!

Kpostma

Super leuke en enthousiaste bediening. Personeel was erg vrolijk en heeft goed geholpen met om een georganiseerde surprise party. Eten was prima en we hebben niet lang hoeven wachten. Kortom. Hier gaan we vaker boeken. Bedankt personeel!

Gegeten op 27 september 2014

floris33

Weer heerlijk gegeten bij Humphreys aan de Melkmarkt !
Pal in het historische centrum van Zwolle.
Sympathieke, gastvrije bediening. Je hoeft nooit lang te wachten. Het eten is altijd heerlijk en royaal. Ook is de prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Leuke art-deco ambiance. .
Ik kom hier graag ! Groeten van F. uit Zwolle.

Gegeten op 29 september 2014

Piety

Heerlijk gegeten! We hadden een menu voor 3 personen uitgekozen en tot onze verrassing werden er bij de rijst een grote verscheidenheid aan schaaltjes met fantastische groenten en vleesgerechtjes bij geleverd! De bediening was heel vriendelijk en vlot. Wat ik niet onvermeld wil laten is de mooie inrichting en de zeer comfortabele stoelen! Echte aanrader!

schutterpiet

Wij hebben zondag 28 september heerlijk gegeten bij Humphrey's in Zwolle. Van buiten wisten we niet dat ook buiten gedineerd kon worden. Een hele mooie, aparte locatie. Veel gezelligheid. Zeer goede en professionele bediening waar werkelijk niets fout gaat. Met speciale complimenten aan Lizet. Hierbij willen we de andere medewerkers niet te kort doen maar wij kennen hun naam niet en verdien dezelfde complimenten. Zeker voor herhaling vatbaar.

JZijffers

Vooraf de garnalen uit de Tandoor, als hoofdgerecht de curry van spinazie met lam, heerlijk met een lekker koude Cobra Premium pilsener. De zaak is mooi ingericht, de bediening is wat jong en mist iets persoonlijkheid. Maar zeker de moeite waard qua eten!

Gegeten op 26 september 2014

angelique64

Vandaag heerlijk met manlief gegeten .
Voor het eerst vertelde ik 1 van jullie personeelsleden ,maar zeker niet voor het laatst.
Top!
Alles tot in de puntjes verzorgd eten,service bediening ,
Een geslaagd bezoek .
Dank je wel Las Rosas.
Gert &Angelique Van Der Vaart.

rene161

De Spaghetti Nero vond ik erg lekker, rijk gevuld en erg smaakvol. Carpaccio: helemaal goed!
Bereidwillige, vriendelijke bediening, en heerlijk buiten gezeten op het sfeervolle plein.
Tip: een vuurkorfje, of buitenlantaarns?

JohannaM

Omdat mijn vriend en ik tijdens onze vakantie in Engeland voortreffelijk indiaas hadden gegeten vonden we het hoogste tijd om de Indiase restaurants in zijn woonplaats uit te proberen
Mayur heeft een schitterende inrichting en de bediening was buitengewoon aardig en snel, niets op aan te merken dus.

Helaas viel het eten ons tegen, niet lekker gekruid, het lamsvlees van mijn vriend smaakte naar soepvlees, de spinazie en groentenschotel waren niet goddelijk zoals in A passage to India in Lyndhurst et cetera
Kortom, van geen enkel gerecht raakten we in vervoering zoals in Engeland wel het geval was. Desondanks hebben we wel genoten van de fijne en rustige sfeer in dit restaurant zonder storende achtergrondmuziek

Gegeten op 20 september 2014

Arizonamus

Attente bediening en goed gegeten. Met name voorgerecht en hoofdgerecht waren zeer goed. Garnituur voldoende variatie. Prettige sfeer en zeker een aanrader. Alles klopte gewoon.

Gegeten op 29 augustus 2014