De laatste recensies in Zwolle

De laatste recensies in Zwolle

jelle59

• In behandeling

Op een rustige zondagavond om 5 uur 's middags een tafel gererveerd bij dit restaurant in Zwolle. Restaurant was nog leeg, na enkele minuten werden wij geholpen en een voorafje brood besteld en twee simpele hoofdgerechten. Na de broodjes moesten we ongeveer 45 min wachten op ons hoofdgerecht. Andere gasten na ons zaten inmiddels al ruim te eten. Een eerste opmerking hierover tegen de bediening had geen resultaat. Toen we uiteindelijk geïrriteerd weg zouden gaan, kwam men ineens met de maaltijden. Onze kritiek op de lange tijd moeten wachten, werd tegengesproken en werd niets mee gedaan! Na het eten weer te lang moeten wachten op afruimen en nota, dus zelf maar gaan afrekenen. Bij het afrekenen ging de bediening weer met mij in discussie! Waardeloze gastvrijheid dus! Niet meer heen gaan, zonde en geeft alleen frustratie.

Gegeten op 26 april 2015

Peeder

gezellig restaurant. Eten was lekker, alleen geen uitgebreide menukaart. De salade (bijgerecht) is erg saai/eenvoudig, daar moet echt iets aan gebeuren.

Gegeten op 27 april 2015

Foodkenner80

• In behandeling

Toplocatie voor een sushi-tent. Ik ben zelf geen sushi fan maar de overige gerechten waren heerlijk. Voor het bestellen met de tablet is gewoon erg praktisch en leuk. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Gegeten op 21 november 2014

wasnieder

• In behandeling

Niet onwelwillende bediening, maar heel lang wachten op de bestelling, bereid door 1 pizzabakker op een drukke avond. Pizza's smakeloos en bepaald niet rijk belegd: bij quattro formaggi alle kaas onherkenbaar door elkaar + veel te zout, de zalm was niet vers op de andere pizza die verder ook werkelijk nergens naar smaakte en de bolognese sauzen van lasagne en spaghetti: kraak nog smaak. Aardige Italiaanse meneer, waarschijnlijk de eigenaar, maar hij mag wel een beetje beter letten op de kwaliteit van het eten.

Gegeten op 24 april 2015

miriam44

Via online reservering

Wij hebben een high tea gehad. We kregen alle gerechten warm koud en zoet in 1 x op tafel wat erg veel was. In etappes maak het voor ons wat leuker. De broodjes leken niet vers. De rosbief was bruin hard en oud. Wij hebben dit aangegeven en kregen vervolgens een bruine boterham met ham -met korst- in vieren gesneden op een bordje terug. De thee zat in een thermoskan ipv gezellige pot. De zoetigheid was heerlijk en ook de scones. Het decor is mooi. Ik denk dat ze beter kunnen mbt high tea

Gegeten op 25 april 2015

ptouw

• In behandeling

Het voorgerecht viel me tegen. Een tapas met regionale vleesgerechten. Alleen jammer dat het zo zout was dat je de indruk had een hap zout te eten. De jonge medewerker is heel aardig en geeft goede informatie over de gerechten. De oudere man (eigenaar) maakte wat rare opmerkingen die alleen hij maar grappig vond. Het hoofdgerecht was biefstuk. Redelijk met de zoete saus, maar niet echt mals. Ook weinig groente erbij en de patat moest je bijbestellen. Ik had ook liever gewone mayonaise gehad. De Irish Coffee had niet de juiste room. Viel me tegen.

Gegeten op 24 april 2015

bart235

• In behandeling

In de reservering had ik aangegeven dat het om ons 1-jarig trouwjubileum ging. We kregen hierdoor een tafel met een roos en een gelukswens. Erg sympathiek. Het was druk, maar aan het personeel was dit niet te merken, de ober en de serveerster waren erg relaxt en oprecht vriendelijk. Ze maakten met alle plezier even een praatje en hadden kennis van de recepten. We kregen een goed gevuld bord en een heerlijk mals stuk vlees, een aanrader, het varkenshaasje in stroganoffsaus. Ze hebben het ons verkocht voor een zeer eerlijke prijs, een gemiddeld stuk vlees kost 15 euro met friet en salade erbij. Overigens was de salade super. Hier komen we zeker terug!

Gegeten op 25 april 2015

Plein87

• In behandeling

We wilden na ons bezoek aan De Fundatie ergens lekker eten en buiten op een verwarmd terras ons aperitiefje nemen. Mayur-restaurant voldeed hieraan. De verwarming brandde echter niet, doch de zon scheen heerlijk op het terras.
Bij ons wijntje kregen we iets heel luchtigs krokants geserveerd met dipsausjes erbij. Lekker luchtig en eetlustopwekkend.
In het restaurant namen we beiden het Rogan Josh menu. Heerlijk zacht lamsvlees met Basmati-rijst en groenten. Het smaakte voortreffelijk en de bediening was heel prettig.
Ook de koffie toe was erg goed. Wat ik achteraf het meest waardeerde was dat het een gezonde maaltijd betrof, want mijn gewicht was na het genieten van zoveel heerlijks niet toegenomen. Probeer dat laatste maar eens voor elkaar te krijgen bij een doorsnee restaurant.
Mayur is een echte aanrader en wanneer we weer in Zwolle zijn, we wonen zelf in Het Gooi, is dát ons restaurant om heerlijk uit te gaan eten!

Gegeten op 22 april 2015

Poedie

Via online reservering

Aardige en attente bediening. Leuke gerechten, waarbij je kunt kiezen hoeveel je wilt. De dikke frieten met mayo zijn een aanrader!

Gegeten op 22 april 2015

ptouw

Het restaurant was erg druk. Kelder vol en ook nog terras. Dat betekent erg lang wachten op de overigens heerlijke pizza met vis, pizza caprese, meen ik. Ondanks de drukte bleef de bediening correct. Huiswijntje is prima en goede cappuccino. We zijn met een grote groep met 73 studenten voor €10 pp inclusief één drankje.

Gegeten op 23 april 2015