Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Zwolle

De laatste recensies in Zwolle

HB-Parker

Het gebruikte rundvlees is van goede kwaliteit. En dat is heel belangrijk voor een restaurant als dit. Ik vind het echter allemaal wel erg basaal; je krijgt gewoon een gegrild stuk vlees. In niks kun je 'de hand van de chef' proeven. Zelfs de steak tartare moest je zelf op smaak brengen. Dat vind ik zelf wat minder aantrekkelijk aan dit restaurant: als ik ergens ga eten, wil ik de chef proeven.

Groot pluspunt is de kwaliteit van de gebruikte producten en de perfecte garing aan deze producten. Het personeel is zeer vriendelijk. De kwaliteit van de rode wijn was echter ver onder de maat en dat is jammer, want het is toch heerlijk om een glas goede rode wijn te drinken bij een mooi stuk rood vlees?

Gegeten op 13 november 2014

mismacher

Wij hebben het speciale Indiase weekmenu gegeten. Bijzonder lekker vooral de verschillende curries. Vooral de vis curry is echt aan te bevelen. Ook de bediening was uitstekend maar het was niet erg druk. Je zit er heel rustig. Alleen door de stoelen zit je een beetje laag aan tafel.

Gegeten op 19 november 2014

CindyO

Heb al een paar keer gegeten bij Las Rosas en het eten is keer op keer erg goed, naar mijn mening 1 van de betere tapas restaurants. Vandaar ook dat het eten van mij een erg hoge score krijgt, want dit is gewoon erg goed. De service krijgt van mij wel een puntje minder, ze zijn erg vriendelijk en correct in hun benadering naar de klant toe en daardoor toch een 8, maar de laatste keer dat ik hier heb gegeten was de bediening in het begin niet al te vlot, maar goed het was ook erg druk en misschien loopt het dan wat minder gestroomlijnd dan normaal. Uiteindelijk werd de bediening weer erg vlot en was er eigenlijk niks meer op aan te merken.

Het decor krijgt van mij een normale voldoende, want ik vind het erg goed ingericht, maar tot nu toe heb ik steeds een plek in de buurt van de deur gehad en dit tocht af en toe een beetje, omdat er best vaak klanten in en uit lopen (wat uiteraard een positief teken is). Gelukkig heb ik altijd wel een vest mee, dus deze gaat dan wel aan en uit. Maar goed dat is natuurlijk ook het risico als je in een restaurant gaat eten waar het eigenlijk (als ik er was) altijd druk is. Wel vind ik de sfeer altijd erg goed en dat komt door het goede eten, de vriendelijke bediening en de mooie locatie. Dus al met al erg tevreden.

Gegeten op 13 november 2014

JPGebben

Jaren geleden veel gegeten bij La Meridiana. Dat was altijd plezierig. Vanavond aten we als voorgerecht allebei een pasta.

Al manzo tortiglioni met rosé gebakken ossenhaas cashewnoten tomaat rucola en parmigiani. Prima op smaak, goede starter en maakt hongerig naar meer...

De tweede pasta: Mare bello luingini met scampi roomsaus courgette en wiite wijn was voortreffelijk. Romig en bijzonder vol van smaak.

Als hoofdgerecht: Filetto al Vino Rosso, licht gepekelde varkensfilet met gepofte roseval en een jus van rode wijn. De varkensfilet was perfect gegaard en de smaak prima!

Tweede hoofdgerecht: Orata con pomidorini, op de huid gebakken dorade met cherry tomaatjes, kappertjes en peterselie. Smakelijk maar niet bijzonder.

Jammer is dat het accent teveel gelegd wordt op alleen de vis of het vlees. Mooi gegaarde groentes maken een gerecht zoveel completer...

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

klaas32

Lekker gezellig uit eten geweest met 10 personen . Hele aardige bediening en gezellige mensen. Goede service en eten. Zelf een afwijkend menu Lactose en tarwe vrij was geen enkel probleem. We werden zelf s 'morgens gebeld door restaurant om het afwijkende menu door te nemen. Gewoon top. Prijs kwaliteit verhouding ook goed. Zeker aan te bevelen.

enemwee

Heerlijk eten volgens All you can eat concept. Ondanks de grote ruimte zit je er gezellig. Er zijn diverse hoekjes gecreëerd.
Het personeel zou wat vriendelijker kunnen zijn.

Gegeten op 18 augustus 2014

enemwee

Onlangs ontbeten bij Van der Valk in Zwolle. Wat een keuze. Geweldig!
Prijs/kwaliteit prima.
Inrichting ook prima. Toiletten zijn wel ver van het ontbijtrestaurant. Of misschien waren er ook toiletten dichterbij, maar die heb ik niet kunnen vinden.

Gegeten op 7 september 2014

enemwee

De spare ribs en de pizza's zijn geweldig. Pizza's zijn wel erg aan de prijs.
De bezorgtijd is altijd veel langer dan men van tevoren aangeeft.

Gegeten op 2 november 2014

enemwee

Leuke originele inrichting, maar de service kan beter. We moesten lang wachten totdat we konden bestellen en het duurde ook erg lang voordat de drie broodjes werden gebracht. De sandwich bestond uit geroosterde boterhammen, die te lang in de broodrooster waren geweest. Prijs/kwaliteit was wat mij betreft niet goed.
Ik kom hier wel terug om te borrelen, maar niet meer om te eten.

Gegeten op 1 oktober 2014

enemwee

Heerlijk gegeten bij Kota Radja. Veel keuze en geen standaard gerechten, zoals je veel ziet bij andere 'all you can eat' restaurants.
Mooie inrichting en ondanks dat we niet gereserveerd hadden, werd er een tafeltje voor ons geregeld.
Als het vol is (wat het eigenlijk altijd is), is het erg warm. Ook de service is niet altijd goed. De gerechten van de eerste ronde kwamen niet.
De oudere heer in de bediening is klantvriendelijk, maar wel amicaal en wat handtastelijk. Ik kreeg steeds een hand op mijn schouder als hij wat kwam vragen of vertellen. Dat kan één keer, maat niet steeds opnieuw. Niet professioneel. Ook een serveerster kreeg een arm om zich heen, waar ze duidelijk niet van gediend was.
Maar we komen zeker terug, want het eten is geweldig!