Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Zwolle

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Voorgerecht zalmtartaar en salade met blauwe schimmelkaas was smaakvol en leuk opgemaakt.
De hoofdgerechten vielen qua smaak tegen. De krokante zalm is niet hoofdgerecht waardig. Keiharde korst en verder totaal niet wat wij ervan verwachtten. De Hollandse kabeljauw met zuurkool stamppotje was ook geen goede match in combi met de saus van kreeft. Nagerechten gewoon lekker alleen de slagroom was compleet ingezakt. Jammer. Vaker gegeten en daardoor onze verwachting niet waargemaakt. Ambiance en bediening verder goed!!

Gegeten op 30 oktober 2014

P. en M.
over Van der Valk Zwolle

Zoals bij alle Van der Valks geen intieme eetzaal, wel gezellig doordat het zo druk was. Het was al enige tijd geleden dat we bij een Van der Valk gegeten hebben. Het verschil is dat aankleding en opdiening van de gerechten moderner is. Pluspunt dat er van sommige gerechten een kleine portie besteld kan worden. Gekozen voor hazepeper met puree, aardappelcroquetjes, rode kool en een peertje, voor mijn man een normale portie voor mij een kleine portie. Het geheel was goed van smaak. Voor mij was de kleine portie precies goed qua hoeveelheid. De normale portie van mijn man was te krap, het scheelde te weinig met de kleine portie.
Zeer snelle, vriendelijke en attente bediening.

YolandeH

Vanavond voor de 4de keer bij China Palace gegeten in het Japanse gedeelte. Wederom erg goed! De vernieuwde kaart is erg uitgebreid en er is voor iedereen wat wils, ook de niet sushi liefhebber kan hier heerlijk eten. We werden zoals alle keren vriendelijk begroet en naar onze tafel gebracht, speciaal om een van de ronde tafels met bank gevraagd wat ideaal is met kleine kinderen en de tafel stond al helemaal klaar voor ons. Er werd meteen bestek en bakjes voor de kinderen gebracht. De huiswijn is een lekkere wijn die goed wegdrinkt. Alle gerechten waren van zeer goede kwaliteit. Mijn ouders die uit de buurt van Amersfoort komen vonden het de trip naar Zwolle zeer waard. Mijn dochtertje van 3,5 jaar mocht mee zelf haar ijsje uitkiezen en vond dat geweldig, nog nooit zo blij gezien met een ijsje :). Mijn vader (opa) was jarig en dat hadden ze opgepikt. Toen hij ging afrekenen kreeg hij een kadootje, doos bonbons met mooie stokjes! Voor opa werd erbij gezegd. Wat attent dat maak je niet vaak meer mee! Dat maakte onze avond nog beter dan hij al was! We komen dus zeker weer terug.

henk202

Wat is het toch een feest om bij een Humphrey's te eten . Wij ( 2 echtparen 65+) reizen door Nederland met onze NS vrij reizen kaart, en steken dan vaak aan bij een Humphrey's. Echt value for money, leuke inrichting, goeie service. helemaal o.k.
Ons laatste bezeok was hier in Zwolle. Emiel heeft met zijn team de zaak goed in de hand. Vlotte bediening, vraagt of het toetje meteen door moet komen, of even pas op de plaats. Zwolle is in de Humphrey's wereld weer aan de top.
Oh, ja. En nog bedankt voor de pepermintjes!

inge-marie
over Bistro Bonne Femme

Voorafgaand aan ons theaterbezoek heerlijk gegeten bij Bonne Femme.
Vooral de varkenswang in bokbier was heerlijk. Daarbij lekkere knapperige frietjes
en een aangename rode huiswijn. Dit alles niet heel goedkoop voor een eenvoudige bistro.
Maar prima services ,dus een restaurant om vaker te bezoeken.

Gegeten op 18 oktober 2014

pieter10

Wat een fijne burger-kaart! Heel veel keus, alles bio, mooi modern concept. Smaakte allemaal even lekker. Mijn vrouw kon niet kiezen, en kreeg drie miniburgertjes naar eigen keuze. Leuk en attent, al was het ook erg rustig toen wij er lunchten, dus een kleine moeite voor de bediening. Desalniettemin een fijne eetervaring.

Gegeten op 22 oktober 2014

anass1

Ik heb volgens mij alles op de kaart wel eens met plezier naar binnen gewerkt, (de madras en massala zijn goed aan te raden). Goed eten, goede sfeer, lekkere wijn en het is altijd wel leuk dat de kok even bij je tafel langskomt om te vragen of het eten heeft gesmaakt. Dit is voor mij het beste Indiase restaurant. Iedereen die ik hier weleens mee naar toe heb genomen, blijft terug komen. Zowel voor afhaal als een avondje dineren.

Gegeten op 26 oktober 2014

yvon3

Helemaal leuk en lekker was het. Bediening met humor, heerlijk (Indiase!) wijn, mooie gerechten.
We waren met vijf vriendinnen en allemaal hebben we heel lekker gegeten. Ik had de gamba's madras; spicy, maar niet té, gewoon helemaal goed. En dan het dessert: ik wilde me laten verrassen door iets te kiezen dat ik niet kende en dat werd: Ras Malai Monisha – een soort hompjes zachte zoete kaas, met slagroom. (Echt. Zo. Lekker! - mits je van de smaak van kardemom houdt.) Al met al een aanrader.

Gegeten op 25 oktober 2014

armand4

Vorige week bij restaurant Vaca Negra gegeten. Bediening was vriendelijk de inrichting ademt de sfeer in van een Argentijns restaurant. Veel hout en huid.
Gekozen voor het gerecht van de dag, een rumpsteak en mijn partner koos iets uit de menukaart, tartaar. Alles wat er verder bij komt kijken, patat, groente e.d. dient apart besteld te worden.
De steak was gegrild, mals en heerlijk van smaak. De tartaar was tegen verwachting in rauw. Zonder probleem door de bediening weer teruggenomen en een ander gerecht voorgesteld.
Het glas bier en een wijntje waren op dat moment goed genoeg. Een restaurant waar je terecht kunt voor een heerlijk stuk vlees.

roderique038

Megalekker gegeten. Fantastisch! Waar vind je een kok(kin) die zo op verzoek kookt? Juist! Bij over de tong. Van amuse tot dessert; Tonijn en Herten sucade. Lekkere wijnen, gezellige ambiance. Parel aan de Willemskade in Zwolle. Aanrader is de vis en vleesschotel. Kortom aanrader!

Gegeten op 27 oktober 2014