Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Zwolle

De laatste recensies in Zwolle

marjoleinrijkeboer

In het centrum van Zwolle, vlakbij een parkeergarage, staat het pand van Humphrey's. Aan de buitenkant niet veel bijzonders, maar van binnen heel sfeervol! Hoge plafonds, brede trappen, rode bekleding en kaarslicht... Helemaal goed.
Het eten was prima en er kon onbeperkt garnituur worden bijbesteld. Voor een vast bedrag krijg je een driegangenmenu, waarbij uit een groot aantal gerechten gekozen kon worden.
De service was perfect en er is zelfs een lactosevrije menukaart voor mensen met lactose-intolerantie.

Gegeten op 21 oktober 2014

courantcanon

Heerlijk gegeten gevarieerde kaart. Goede vriendelijke bediening. Lekkere wijnen en heerlijke malse kip! Leuk interieur!

Gegeten op 15 oktober 2014

Geremore

Vaker geweest. Goed, maar dit keer toch wat "gekunsteld" gevonden en niet perse super. Amuse klaargemaakt op je hand, leuk, maar voor de rest niets bijzonders. 3 garnaaltjes op een steen - het levert geen smaakexplosie op. Gerecht dat naar zeep smaakt, maar toch anders aangeprezen wordt. Wijnen veelal goed, echter ook "vocht" bij waarvan je moet afvragen of je er thuis nog wel mee wilt koken. Decor is mooi, ondertussen wel toe aan een update.

Gegeten op 16 oktober 2014

jeeteevee3

Tauge met kip en een combinatieschotel. Vooraf een paar amuses en jasmijnthee. Alles zeer smaakvol. Vanwege theaterbezoek beperken we onze keuze. Het eten is smaakvol bereid en de bediening attent en vlot. Jammer van het oubollige terras aan de voorkant: wie wil daar nou gaan zitten?
Gelukkig is binnen de boel een aantal jaren geleden vernieuwd en mede daardoor gaan we er graag een hapje eten.

Gegeten op 25 september 2014

jeeteevee3

Op woensdag altijd de lekkerste pizza's voor 7 euro.
Del Padrinho (38) en Carbonare Speciale (34) gekozen en die waren heerlijk.
Van te voren even bellen, een afhaaltijd afspreken en ophalen.

Gegeten op 1 oktober 2014

ptouw

We waren er met een groep buitenlandse docenten. Alles werd keurig in het Engels vertaald. Naast de menukaart op tafel werd er nog iets bijgezet en konden we nog op de muur kijken, iets verwarrend.
Ruime selectie aan gerechten. De pompoensoep was heerlijk klaargemaakt. De tournedos was goed mals, ook de patatjes heerlijk en zelfs de Irish Coffee was met liefde bereid.
Enige tip aan de gastvrouw om iets meer op de achtergrond te blijven. Toen ik binnenkwam was ze zo druk bezig de bierkaart uit te leggen dat ik me niet kon voorstellen aan de buitenlandse docenten.
Al met al een aanrader, en ook nog op maandag open.

Gegeten op 20 oktober 2014

mls

Het personeel van Bapas snapt het. Heel goede bediening en topservice met persoonlijke benadering. Bij ieder gerecht een adviesbiertje, voornl van kleine brouwerijen dus geen standaard bieren. Het eten was heerlijk, wel wat vettig allemaal, maar precies genoeg, wat erg prettig is. Een aanrader.

Knurk

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Een echte aanrader is het verrassingsmenu van de chef, een enorme variatie aan verschillende overheerlijke gerechten. De chef komt geregeld vragen of alles naar wens is en spoort je aan om hem te vertellen als je een extra portie wenst of andere wensen hebt. De prijs/kwaliteit verhouding is uitmuntend.

Proever36679

Via online reservering

Brasserie Jansen is een levendige eetgelegenheid. Aantrekkelijk is dat het menu de hele dag geldt. Prijs/kwaliteit is redelijk tot goed. De vissoep is smakelijk maar bevat wat veel prei. De pizzabodem is flinterdun en mist wat body. Prima risotto. Al met al een aanrader.

Noeky