De laatste recensies in Zwolle

De laatste recensies in Zwolle

ilgerardo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ook op een doordeweekse dag was het redelijk druk bij Taiwan. Desondanks vriendelijke en snelle bediening! Ik moest een kwartiertje wachten tot mijn partner kwam en om het wachten te verkorten kwam de vriendelijke bediening even "een smakelijk voorproefje" brengen. Aardige en lekkere attentie. Het interieur is niet dat van de doorsnee Chinees. Ik vind de inrichting stijlvol met bamboes i.p.v. de gebruikelijke lampions en leeuwen.
We hadden niet veel tijd en bestelden nassi rames en tjap-tjoy. Beide iets duurder dan bij de meeste andere Chinese restaurants,(respect. €16.- en €13.-) maar door de kwaliteit was dat alleszins gerechtvaardigd. Een verfijnde smaak bij alle twee de gerechten. Ik kom hier graag nog eens terug om uitgebreider te dineren!

Gegeten op 23 april 2014

ankieee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een fantastische avond hebben we hier gehad!
We kozen allebei voor een zes gangen (hij vlees & vis, ik vegetarisch) en het ene gerecht was werkelijk nog lekkerder dan het andere. Tel daarbij op de uitmuntende bediening en prachtige ambiance en je het sowieso een topavond.
Ik was overigens erg benieuwd naar de inrichting, op de foto's sprak het met namelijk niet zo aan maar eenmaal in het restaurant vond het ik wel wat hebben.

Gegeten op 21 april 2014

JordiYannick
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is het beste restaurant waar ik ooit heb mogen eten. Er is in mijn ogen geen beter restaurant dan de Librije. ik koos voor het 8-gangen menu incl. wijnarrangement, en elke keer wisten ze mij te verrassen. Ik was samen met mijn vader bij De Librije, en hij heeft internationaal veel sterrenrestaurants van binnen gezien, maar ook hij was zeer goed te spreken over dit 'avontuur'. Het is voor iedereen aan te raden. Als je er voor kiest om bij De Librije te gaan eten, moet je ook een hotel kamer bij hun boeken, een prachtig hotel en wederom met geweldige service. De Butler Hans Lodewijk verstaat zijn vak.

Gegeten op 18 maart 2014

jkemper
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een geweldig restaurant is dit! Vorig jaar zomer hadden ze een speciale aanbieding:

Je gaat genieten van een bijzondere lunch met de mooiste gerechten van Restaurant De Librije uit de afgelopen 20 jaar. Je wordt meegenomen op een culinaire reis door deze bijzondere jaren, waarbij je geniet van de meest geliefde mondvermaakjes en vier topgerechten. De viergangenlunch wordt inclusief aperitief geserveerd.

Dit klopte volledig, erg bijzondere hapjes geserveerd met mooie bijpassende wijnen. Een aanrader als je van geweldige service, luxe ambiance en heerlijk (bijzonder) eten houdt.

Gegeten op 22 oktober 2013

StudentS
  • Recensies in de laatste twee jaar

De pannekoeken waren lekker, maar niet allerbeste. Service liet het aan alle kanten steekjes vallen, terwijl het restaurant zo goed als leeg was. Zo zijn twee van de zeven bestelde pannekoeken verkeerd gegaan.

Gegeten op 21 april 2014

ChicoenAmy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de 50e verjaardag van mijn moeder zijn wij afgereisd naar Zwolle om een droom te verwezenlijken. De Librije, een restaurant met zoals de meesten wel weten 3* was HET restaurant bij uitstek waar ze graag heen wilde. Ook voor ons de eerste keer.

Rond deze tijd van het jaar was het al donker bij aankomst en de brandende fakkels naar de stenen trap maken de eerste indruk mystiek. Het oude klooster staat aan het water en er is een leuk klein parkje naast. Wij waren met zijn achten en hadden voor de gelegenheid de salon, op de eerste verdieping voor ons zelf.
De inrichting was warm, van alles een beetje. Niet te strak, niet te los. Tijdens het glas champagne kwam Thérèse ons welkom heten en nodigde ons uit om in de loop van de avond een bezoek te brengen aan de keuken.

Alvorens ons 6-gangen menu begon werden we overweldigd met amuses, op een wijze gepresenteerd zoals je dat nergens ziet! Na de amuses volgde; ganzenlever met noordzeekrab,amandel en sap van gefermenteerde rodekool / Langoustine, koud gegaard in vanille-kombucha, kerrie, citroen en ingelegde groente / Kabeljauw, langzaam gegaard in olie met grove den, natte amandel en spitskool / Kooieend, spitskool, bbq mais, gepofte boekweit en zwarte sesam / bramen, moerasspirea, getoaste witte chocolade en watermunt / Sweet Thai green curry.
Elk met een bijpassende wijn. Tussen de gerechten door en na het laatste dessert kwamen ook nog enkele amuses voorbij. Bij de koffie na afsluiting nog verrukkelijke friandeses, precies zoals je het mag verwachten van een restaurant van dit kaliber.

Alles klopt, van begin tot eind, je voelt je welkom. Een warm bad, niets is teveel. Voor ons was dit een onvergetelijke ervaring.

Gegeten op 26 oktober 2013

ktm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heet nu: de kleine castelein! Prima eten, lekker vlees, goede wijn, leuke prijs! Gezellig, je moet het weten te vinden.

hvaneeghen
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben genoten hier. Eten was prima en authentiek en de service bijzonder goed. Toen ik vroeg om een iets pittiger eten kwam er snel een extra gerecht aan dat eer deed aan een echt Indiaas rstaurant!

Gegeten op 18 april 2014

kokkritiek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi Italiaans restaurant, op de eerste etage, met leuk uitzicht over de markt. Levendige sfeer, zowel binnen als buiten. Goed eten van bestendige kwaliteit. De bediening is soms wat traag, maar uiteindlijk komt het goed.

Gegeten op 4 april 2014

arnout
over Kota Radja
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een paar weken geleden voorafgaand aan een avondje theater hier voor de eerste keer gegeten, Wij zijn afgegaan op de goede recensies.
Dit is een geweldig goed restaurant, bediening vriendelijk en correct,
Maar dan, de gerechtjes zijn bijzonder goed van smaak, zien er mooi uit en een zeer ruime keuze van de kaart.
Wel is het zo dat je 3 gerechtjes per ronde kunt bestellen, maximaal 5 rondes, dit is net te beperkt, beter zou zijn 4 gerechtjes per ronde, maar zeker een aanrader, Op tijd reserveren is nodig

Gegeten op 22 maart 2014

IENS bestaat 15 jaar!