De laatste recensies in Wijdenes

De laatste recensies in Wijdenes

arjen26
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer heerlijk gegeten, zoals altijd. Specialiteit ligt wel meer bij de chinees/Indische gerechten en minder bij de Sushi, die elders wel lekkerder te vinden zijn. Als je dat weet, dan heb je heerlijk avondje uit voor een eerlijke prijs.

Gegeten op 21 februari 2014

fjwesten
  • Recensies in de laatste twee jaar

De naam suggereert een wokrestaurant maar het is een Aziatisch "tapas"restaurant. Je vult een briefje in en het bestelde wordt even later aan tafel gebracht. Dat valt wel een beetje tegen. de sushi is droog, oud en niet smakelijk meer. Een enkele keer is het echt lekker maar aan de meeste gerechtjes ontbreekt de "liefde". Het is over het algemeen smakeloos. De bediening is vriendelijk en vooral gefixeerd op lege glazen. Met klachten weet men niet om te gaan. Een beetje jammer. Het kan zo lekker zijn.

Gegeten op 3 januari 2014

luuk10
  • Recensies in de laatste twee jaar

met Kerst hier gegeten. prijs was 34% meer. in ruil daarvoor kregen we smaakloze, fantasieloze, kleurloze Sushi die absoluut niet vers was. Aanbod in sushi is ook ontzettend klein. bediening negeerde ons ook nadat we aangaven dat we het eten niet lekker vonden.

na de sushi blamage begonnen we maar met vlees bestellen. ook dit was absoluut niet vers. een eendenborst filet die op het plaatje nog uit 1 geheel bestond en netjes gesneden was, was op het bord gewoon een zooitje bij elkaar gegooide restjes die droog en rubberig smaakten.

een carpaccio salada die op het plaatje nog rolletjes van carpaccio waren met sla erin was op ons bord gewoon een laag sla met 5 plakken, ongescheiden carpaccio eroverheen. onmogelijk om normaal te eten.

daarna dachten we dimsum hapjes te bestellen. blijkt dat als je bij hun gemengde hapjes besteld je dus 2 bitterballen en 2 mini frikandellen krijgt.
snackbar hapjes in een Aziatisch wok/sushi restaurant. het was voor mij een first.

ik kom hier nooit meer. zonde van het geld. wie het hier lekker vind is domweg nog nooit bij een goed restaurant geweest.

Gegeten op 25 december 2013

joop rigter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kerstmenu, alles is goed, vanaf amuse t/m de koffie. Eruit sprongen de carpaccio met tonijn en ganzenlever, en als hoofdgerecht een hertenbiefstuk met mooie wildsmaak, zoon was het met mij eens, echtgenote smulde van de tournedos met cantharellen. Genoten van een Sauvignon Blanc uit Zuid-Afrika, en een volle AOC Montagne-Saint-Émilion. Vlotte, vrolijke bediening, professioneel. T.g.v. Kerstmis een goed muziektrio in een Jazzy stijl, maar een normaal gesprek was goed mogelijk. Kortom een gezellige avond, je kunt duidelijk merken dat de eigenaren hart voor hun business hebben.

Gegeten op 25 december 2013

ChristianSJans
  • Recensies in de laatste twee jaar

We reden door het plaatsje Wijdenes en zagen mensen op het terras buiten zitten. En omdat het toch rond 17:00h was, hebben we de auto geparkeerd en op d menu kaart gekeken. Dat klonk allemaal interessant. Na een rondje gelopen te hebben door Wijdenes, een tafeltje aan het raam genomen. In het midden van de zaal staat een grote open haard met stoelen er om heen. De dame die ons hielp was een echte doortastende west fries. We hebben het 3 gangen menu gekozen. En na het verkrijgen van de rode Port en de Bitter Lemon kwam al gauw een amuse van Eendenlever. Echt smakelijk. De rest van de gerechten werden geserveerd door een alleraardigst Indiaas meisje. De eerste gang was een salade van gerookte zalm en asperges. Een aparte combinatie en lekker. Vervolgens hadden we het lamsstoofpotje met couscous. Ook weer een bijzondere combinatie. Als dessert kregen we een Earl Grey bavarois met ijs en slagroom. Het hele menu was 27,50 € en dat was het dubbel en dwars waard. De service was zeer goed. Het decor was leuk maar niet echt bijzonder, maar had wel een dorpse sfeer.
Een restaurant om zeker voor terug te komen en de 9 voor het eten is vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 23 juni 2013

seniorjans
  • Recensies in de laatste twee jaar

we zullen wel op een verkeerd moment zijn geweest gezien ander recenties. Aanbod / variatie groot. maar het eten smaakt doorkookt en is fantasieloos
een soja nassie die echt smaakt of je en slok sojasaus in je mond doet met geen enkele bijsmaak of een tot snot gekookte gadogado. een loempia op een bedje van olie met de smaak van klef deeg of helaas gebakken aardappelen met ui in een zwembad olie verwacht ik niet voor dat geld Wat wel rijkelijk aanwezig was het zout. culinair geen aanrader dus.

wjelsma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een juweeltje van een restaurant! Het aperitiefje bij de open haard was erg gezellig en onze drankjes werden vergezeld van lekkere zoute koekjes en olijfjes. Het eten was geweldig, goed bereid en prima verzorgd. Het kaasplankje dat we na genomen hebben was geweldig, goede smaken en zeker geen kleine porties. We hebben een fantastische avond gehad met zeer goed eten. En de prijs/kwaliteit verhouding was prima!

Gegeten op 30 december 2012

P-T-R
over Tako's wok

• Goed

Vanaf de buitenkant ziet het restaurant er absoluut niet uitnodigend uit, maar als je eenmaal je eten krijgt maakt dat alles goed! Het eten is super!
De bediening is vriendelijk. Diversiteit aan gerechten en het gehele concept is top!
Wij komen hier graag terug..

Monamique

• Uitstekend

Erg gezeelige avond (weer). Heerlijk gegeten. Ruime keus.veel variatie. Niks geen grootsteedse drukte. Superrelaxed, topkwaliteit, vriendelijk geprijsd. Geweldig! En dat in zo'n buitengebied

A-ja

• Goed

Zo jammer dat wij vanavond de enige twee gasten waren! Het is helemaal nergens voor nodig om dit restaurant links te laten liggen. We hebben lekker gegeten en zijn vriendelijk bediend. En we hebben plezier gehad om het witte egeltje in zijn hok, dat het vreselijk druk had met een of andere geheime missie. De open haard brandde, wijntje erbij. Het leven is goed.

IENS bestaat 15 jaar!