a TripAdvisor company

De laatste recensies in Wijdenes

De laatste recensies in Wijdenes

Rowald

Op zondag avond gegeten in dit restaurant wat All You Can Eat hanteert. De uitvoering van dit concept wisselt sterk per restaurant. Hier vonden wij het niet geweldig. De sushi waren redelijk, de carpaccio, gerookte zalm en tonijn zonder enige liefde op een beetje ijsbergsla gegooid. De warme gerechtjes konden niet overtuigen. Ribeyeroll erg zout en gaar. Gamba zoet/zuur smakeloos, Gamba knoflook erg lekker, Roedjak was echt niet te doen. Pannenkoekje Peking eend lekker, Tja Sieuw niet ok. Over de hele linie moet dit echt veel beter kunnen. Veel zeer jonge, vriendelijke meisjes in de bediening waarbij erg veel verkeerd ging. De prijzen zijn niet hoog, maar een toeslag van € 0,60 voor een beetje slagroom kan echt niet hoor.
Misschien een off-day , maar ik ben bang dat men niet helemaal weet wat men wil hier. Chinees of Sushi restaurant?

Gegeten op 28 februari 2016

blomert

Grote keuze. Vriendelijke en goede bediening. Maar veel en veel te vet eten. Vet droop uit de kipvleugeltjes, gebakken banaan en tongetje. Daardoor echt niet eetbaar. Jammer.

Gegeten op 21 november 2015

MarcelleB

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk begroet en naar onze tafel geleid. Het restaurant werkt volgens het all you can eat principe. Wij mochten steeds per keer 3 gerechtjes bestellen. Er was een ruime keuze en bijna alles smaakte uitstekend! Vooral de sliptong en gekruide rundvleesreepjes zijn een aanrader. De bediening was vlot en vriendelijk en iedereen kon gezellig aan tafel blijven zitten, want alles werd keurig gebracht. Wij mochten zo lang blijven zitten als we wilden en konden al die tijd doorgaan met het bestellen. Iedereen keerde dan ook zeer tevreden en voldaan weer huiswaarts.

Gegeten op 26 september 2015

robertwognum

Het was alweer jaren geleden dat ik ging eten bij Tako's. Vroeger was het een van de restaurants waar ik op zondag heen ging met vrienden na een weekend stappen en geen zin hebbende in koken. Lekker eenvoudig wokken. De kwaliteit van het wokrestaurant ging achter uit net als mijn portemonnee, dus al met al geen goede tijd.
Onlangs werd ik uitgenodigd om weer eens naar Tako's te gaan, die tegenwoordig Tako's asian tapas heet. Het interieur heeft een opknapbeurt gehad en de kaart eveneens. Op de kaart staat letterlijk voor elk wat wils. De prijs is netjes en de bediening vlot en correct. Goed, er was even een foutje bij het opnemen van het dessert. Wat overigens prima werd opgelost.

Al met een sterren restaurant, nee dat niet, maar wel weer gezellig en oke om op de luie zondag een lekker hapje te gaan eten.

Gegeten op 15 maart 2015

Gerard01

met de kerst gegeten, restaurant is erg gedateerd binnenkomst ging al erg knullig maar dat kan als er veel mensen te gelijk komen.
De voorgerechten gingen wel maar het hoofdgerecht zowel vis als vlees hadden na bereiding te lang in een (warmte kast) gestaan en waren uitgedroogd.
Bediening redelijk vriendelijk maar knullig
Kortom niet lekker gegeten en geen adres om nog een terug te gaan

Gegeten op 26 december 2014

maaikekorting

Snap de negatieve reacties niet zo goed, kom er regelmatig en het is eigenlijk altijd goed. Vooral de bediening verdient voor mij een dikke pluim. Dan vind ik het niet zo erg dat de visbami misschien een beetje aan de zoute kant was.....

Gegeten op 17 juli 2014

monica30

Tako's Asian Tapas heeft veel keuze uit diverse gerechten. Hier zit voor iedereen wat bij.
Als je besteld duurt het nooit lang en je kan zoveel eten als je wilt.
De service is uitermate goed en de meiden zijn vrolijk en enthousiast. Je ziet dat ze je graag willen helpen indien er iets mis is. En sommige tonen ook werkelijke interesse in de gasten.
Een leuk restaurant om met een groepje gezellig te zitten!

Gegeten op 1 september 2014

nelis3

Een gezellig restaurant, ziet er netjes uit, de bediening is erg snel en vriendelijk. De kaart heeft
veel te bieden, soms konden we het niet lezen, maar hiervoor was een leesbril beschikbaar.
Het eten smaakte uitstekend, maar enkele gerechten waren te zout, voor mij is dit fataal, want
ik heb hoge bloeddruk. De gerechten heb ik wel opgegeten, want anders rekent men hiervoor
€3,00 per gerecht. Voor de slagroom op het ijsje moet ook extra worden betaald(belachelijk!).
Voor de rest hebben we een fijne avond gehad met lekker eten, maar voorlopig even niet...

Gegeten op 21 juni 2014

AlexP

Je verwacht het misschien niet maar dit is zover de beste asian tapas waat ik veelvuldig eet. De gerechten zijn stuk voor stuk verschillend en smaken ook verschillend. De hoeveelheid is goed en de service is prima! Nooit lang wachten op iets. Zover een aanrader!

Gegeten op 12 april 2014

catlis

Ik kom hier een paar keer per jaar, gewoon om iets te vieren of om even wat chinees te eten. De naam Wok refereert naar het wok verleden van het restaurant, het zijn nu oosterse tapas gerechten wat op het menu staan. Het tapas concept vind ik erg leuk, er zit altijd wel iets tussen wat ik lekker vind en in een volgende ronde nog een keer wil bestellen.
De kwaliteit van het eten verschilt toch wel per keer. Soms is bijvoorbeeld de beef teriyaki wat muffig of zijn de pangsits wat taai, maar de afgelopen keer in April was het eten weer lekker. Jammer genoeg zijn er niet zo veel sushi gerechten. Het personeel ruimt vaak genoeg af en is ook waakzaam wat betreft drinken en ingevulde tapaslijstjes. De inrichting is netjes, alleen zit ik liever op een stoel dan op de (rechte) banken. Verder prima zaak!

Gegeten op 6 april 2014