Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Wijdenes

De laatste recensies in Wijdenes

monica30

Tako's Asian Tapas heeft veel keuze uit diverse gerechten. Hier zit voor iedereen wat bij.
Als je besteld duurt het nooit lang en je kan zoveel eten als je wilt.
De service is uitermate goed en de meiden zijn vrolijk en enthousiast. Je ziet dat ze je graag willen helpen indien er iets mis is. En sommige tonen ook werkelijke interesse in de gasten.
Een leuk restaurant om met een groepje gezellig te zitten!

Gegeten op 1 september 2014

nelis3

Een gezellig restaurant, ziet er netjes uit, de bediening is erg snel en vriendelijk. De kaart heeft
veel te bieden, soms konden we het niet lezen, maar hiervoor was een leesbril beschikbaar.
Het eten smaakte uitstekend, maar enkele gerechten waren te zout, voor mij is dit fataal, want
ik heb hoge bloeddruk. De gerechten heb ik wel opgegeten, want anders rekent men hiervoor
€3,00 per gerecht. Voor de slagroom op het ijsje moet ook extra worden betaald(belachelijk!).
Voor de rest hebben we een fijne avond gehad met lekker eten, maar voorlopig even niet...

Gegeten op 21 juni 2014

AlexP

Je verwacht het misschien niet maar dit is zover de beste asian tapas waat ik veelvuldig eet. De gerechten zijn stuk voor stuk verschillend en smaken ook verschillend. De hoeveelheid is goed en de service is prima! Nooit lang wachten op iets. Zover een aanrader!

Gegeten op 12 april 2014

catlis

Ik kom hier een paar keer per jaar, gewoon om iets te vieren of om even wat chinees te eten. De naam Wok refereert naar het wok verleden van het restaurant, het zijn nu oosterse tapas gerechten wat op het menu staan. Het tapas concept vind ik erg leuk, er zit altijd wel iets tussen wat ik lekker vind en in een volgende ronde nog een keer wil bestellen.
De kwaliteit van het eten verschilt toch wel per keer. Soms is bijvoorbeeld de beef teriyaki wat muffig of zijn de pangsits wat taai, maar de afgelopen keer in April was het eten weer lekker. Jammer genoeg zijn er niet zo veel sushi gerechten. Het personeel ruimt vaak genoeg af en is ook waakzaam wat betreft drinken en ingevulde tapaslijstjes. De inrichting is netjes, alleen zit ik liever op een stoel dan op de (rechte) banken. Verder prima zaak!

Gegeten op 6 april 2014

arjen26

Weer heerlijk gegeten, zoals altijd. Specialiteit ligt wel meer bij de chinees/Indische gerechten en minder bij de Sushi, die elders wel lekkerder te vinden zijn. Als je dat weet, dan heb je heerlijk avondje uit voor een eerlijke prijs.

Gegeten op 21 februari 2014

fjwesten

De naam suggereert een wokrestaurant maar het is een Aziatisch "tapas"restaurant. Je vult een briefje in en het bestelde wordt even later aan tafel gebracht. Dat valt wel een beetje tegen. de sushi is droog, oud en niet smakelijk meer. Een enkele keer is het echt lekker maar aan de meeste gerechtjes ontbreekt de "liefde". Het is over het algemeen smakeloos. De bediening is vriendelijk en vooral gefixeerd op lege glazen. Met klachten weet men niet om te gaan. Een beetje jammer. Het kan zo lekker zijn.

Gegeten op 3 januari 2014

luuk10

met Kerst hier gegeten. prijs was 34% meer. in ruil daarvoor kregen we smaakloze, fantasieloze, kleurloze Sushi die absoluut niet vers was. Aanbod in sushi is ook ontzettend klein. bediening negeerde ons ook nadat we aangaven dat we het eten niet lekker vonden.

na de sushi blamage begonnen we maar met vlees bestellen. ook dit was absoluut niet vers. een eendenborst filet die op het plaatje nog uit 1 geheel bestond en netjes gesneden was, was op het bord gewoon een zooitje bij elkaar gegooide restjes die droog en rubberig smaakten.

een carpaccio salada die op het plaatje nog rolletjes van carpaccio waren met sla erin was op ons bord gewoon een laag sla met 5 plakken, ongescheiden carpaccio eroverheen. onmogelijk om normaal te eten.

daarna dachten we dimsum hapjes te bestellen. blijkt dat als je bij hun gemengde hapjes besteld je dus 2 bitterballen en 2 mini frikandellen krijgt.
snackbar hapjes in een Aziatisch wok/sushi restaurant. het was voor mij een first.

ik kom hier nooit meer. zonde van het geld. wie het hier lekker vind is domweg nog nooit bij een goed restaurant geweest.

Gegeten op 25 december 2013

joop rigter

Kerstmenu, alles is goed, vanaf amuse t/m de koffie. Eruit sprongen de carpaccio met tonijn en ganzenlever, en als hoofdgerecht een hertenbiefstuk met mooie wildsmaak, zoon was het met mij eens, echtgenote smulde van de tournedos met cantharellen. Genoten van een Sauvignon Blanc uit Zuid-Afrika, en een volle AOC Montagne-Saint-Émilion. Vlotte, vrolijke bediening, professioneel. T.g.v. Kerstmis een goed muziektrio in een Jazzy stijl, maar een normaal gesprek was goed mogelijk. Kortom een gezellige avond, je kunt duidelijk merken dat de eigenaren hart voor hun business hebben.

Gegeten op 25 december 2013

ChristianSJans

We reden door het plaatsje Wijdenes en zagen mensen op het terras buiten zitten. En omdat het toch rond 17:00h was, hebben we de auto geparkeerd en op d menu kaart gekeken. Dat klonk allemaal interessant. Na een rondje gelopen te hebben door Wijdenes, een tafeltje aan het raam genomen. In het midden van de zaal staat een grote open haard met stoelen er om heen. De dame die ons hielp was een echte doortastende west fries. We hebben het 3 gangen menu gekozen. En na het verkrijgen van de rode Port en de Bitter Lemon kwam al gauw een amuse van Eendenlever. Echt smakelijk. De rest van de gerechten werden geserveerd door een alleraardigst Indiaas meisje. De eerste gang was een salade van gerookte zalm en asperges. Een aparte combinatie en lekker. Vervolgens hadden we het lamsstoofpotje met couscous. Ook weer een bijzondere combinatie. Als dessert kregen we een Earl Grey bavarois met ijs en slagroom. Het hele menu was 27,50 € en dat was het dubbel en dwars waard. De service was zeer goed. Het decor was leuk maar niet echt bijzonder, maar had wel een dorpse sfeer.
Een restaurant om zeker voor terug te komen en de 9 voor het eten is vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 23 juni 2013

seniorjans

we zullen wel op een verkeerd moment zijn geweest gezien ander recenties. Aanbod / variatie groot. maar het eten smaakt doorkookt en is fantasieloos
een soja nassie die echt smaakt of je en slok sojasaus in je mond doet met geen enkele bijsmaak of een tot snot gekookte gadogado. een loempia op een bedje van olie met de smaak van klef deeg of helaas gebakken aardappelen met ui in een zwembad olie verwacht ik niet voor dat geld Wat wel rijkelijk aanwezig was het zout. culinair geen aanrader dus.