Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Westerbroek

De laatste recensies in Westerbroek

GBZ

Nacht in Westbroek. Eten in hotel. Gronings menu genomen. Lekkere Groningse tapas: mosterdsoep, bloedworst en geitenkaas kroketje. Smaakte heerlijk. Loempia van lamsvlees voortreffelijk. Rundvlees kan nog beter. In het suddervlees zat te veel vet, groot stuk vet. Ook teveel kruidnagelsmaak. In mijn portie zaten 2 hele kruidnagels. Jammer want het vlees smolt op je tong. Groentegarnituur ouderwets maar goed. Toetje en koffie ok.
Service aan tafel heel erg vriendelijk. Maar het zou netjes zijn als de vrouwelijke gast eerst wordt bediend. Dit ging bij alle gangen niet goed. De ober die je naar het tafeltje brengt zou mee kunnen lopen naar de tafel en niet de tafel aanwijzen op 10 meter afstand.
Het was dus echt een verdiende 8 maar het zou een 9 of een 10 kunnen zijn zonder al te veel extra moeite. Puntjes op de i.....
Maar we komen hier zeker terug. Er stonden nog heel veel andere lekkere dingen op de kaart. En de prijs - kwaliteit verhouding is goed.

Gegeten op 13 december 2014

life1980

geslapen en gegeten in hotel van der Valk Westerbroek.
Rillette van konijn smaakte goed zeker als je de prijs er naast legt.
als hoofdgerecht proeverij van eend , mooi vlees god van smaak , maar de patat en gebakken aardappeltjes jammer als hier een betere kwaliteit voor kwam zou het een stuk hoger scoren.
ook de salade erg mager van smaak .
wat het personeel betreft niets dan lof snel en adekwaat , even vertellen wat er op tafel gezet wordt kan geen kwaad maakt het toch een beetje af.
prijs kwaliteit is redelijk.

Gegeten op 13 november 2014

HenkenAnita

Bij van de Valk Westerbroek kun je heerlijk tot je zelf komen. De rustige ambiance, de leuke inrichting en de perfecte service geven je een heerlijk thuisgevoel. We hebben er deze keer geluncht en we kozen beide voor het "luxe 12 uurtje" met een koffie vooraf. Toen de koffie werd geserveerd, was dat eigenlijk al meteen een feestje. Het 12 uurtje was daarboven ook nog eens perfect. Deze van der Valk is van zeer goede kwaliteit en dus altijd een goede keuze.

Gegeten op 1 november 2014

Fabjola

Na een pittig weekend even lekker uit eten met zijn twee. En dat kan altijd tot laat bij Van der Valk, prettig voor ons want wij zijn 'laatkomers'. Een zeer charmante ober overtuigt ons beide om niet 'de geijkte keuzes' te maken, maar eens wat anders te doen. Dus partner neemt voor de verandering de mostersoep vooraf en ik de mosselen met chorizo in plaats van de klassieke. En wat een goede keuzes blijken het te zijn! De soep is goed op smaak, mijn loempiaatjes met rivierkreeft zijn lekker en de wasabi-mayonaise voegt net dat extraatje toe wat ze nodig hebben. Dan een schnitzel voor tafelgenoot, die er overheerlijk van smult en voor mij de mosselen 'beetje anders'. Lekkere pittige chorizo in de tomatensaus combineert heerlijk met de zoutige mosselen. De bediening is zonder meer allervriendelijkst. We krijgen alle aandacht (we zijn dan ook de laatsten), maar nooit opdringerig. De sfeer is één van luxe: witte tafelklden, gepoetste glazen, linnen servetten, glimmend servies. Heerlijk vinden wij het hier altijd. Tot de volgende keer, weten we zeker!

Gegeten op 19 oktober 2014

MSW

Van der Valk heeft afgerekend met het ouderwetse imago. Geen appelmoes meer met kers. Wel nog de obligate bakjes met frietjes, gebakken aardappelen en wat groentes.

We gingen met laaggespannen verwachtingen aan tafel maar werden zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten en de goede smaak er van. Als voorgerecht namen we de proeverij, een combinatie van allerlei voorgerechtjes. Zowel de presentatie als smaak was meer dan goed.

Als hoofdgerecht namen we een special van de chef, de chateau briand. Hoewel we deze medium besteld hadden waren sommige tranches ronduit saignant. Maar de kwaliteit van het vlees was werkelijk super. Heel erg mals en het liep niet leeg. Hieraan konden we zien dat het een goede kwaliteit ossehaas was die het restaurant de mensen voorzet.

De bediening is zeer attent en werkt hard om het de mensen naar de zin te maken.

Kortom een unieke ervaring. Ik had niet gedacht dat ik zo goed kon eten bij een van der Valk hotel/restaurant. Een dikke pluim voor de bedienings- en keukenbrigade.

Gegeten op 31 maart 2014

WiHa

Komen hier regelmatig. Een Van der Valk hotel met heerlijk eten. Nog het Hollandse gevoel van meerdere bakjes op tafel met (verse) groente, aardappeltjes,/ patat, rauwkost en alles even lekker.
Fijne bediening en een gezellige sfeer.
Ook niet onbelangrijk, fijne stoelen zodat je op je gemak kunt eten.

Gegeten op 22 februari 2014

AMDAK
over Amazing Steakhouse

We waren al zo vaak voorbij gereden, nu maar eens gestopt.
Heerlijk gegeten.
Amuse een gehaktballetje, apart maar niet bijzonder.
Voorgerecht,sla met gerookte zalm,erg simpel, en hete chilikip,erg lekker.
Hoofdgerecht mixed gril en zeetong.
Mixed gril met bijzonder lekkere, malse spareribs( terwijl mijn man geen spareribs liefhebber is,meestal krijg ik ze,maar er bleef voor mij niets over!)
Zeetong prima gebakken en ruime hoeveelheid.
Erbij verse groente,heerlijke frites en een saladebar met een redelijke keus.
Daarbij heerlijke wijn en een geweldige,attente bediening!
We komen vast nog wel eens terug

Gegeten op 23 maart 2014

Bioloog

Als familie 8 personen daar gegeten. Bediening erg vlot en zeer vriendelijk. Aanvulling vragen geen enkel punt. Genoeg rust en ruimte tussen de gangen door. Prima eten! Ver boven het niveau van menig vd Valk restaurant. Makkelijk parkeren en dichtbij Groningen stad. Zeker een aanrader om vaker te doen met kleine of grote groepen geen probleem.

Gegeten op 5 januari 2014

diana2011
over Amazing Steakhouse

Bij binnenkomst wordt je gezellig welkom geheten door de gastvrouw, je voelt je direct welkom. Als amuse kregen we een eigengemaakt gehaktballetje, grappig en lekker. Daarna heb ik een bospaddestoelensoep gegeten, erg lekker in de herfst. Na een keuze te hebben gemaakt uit een zeer uitgebreide menukaart, heb ik gekozen voor de tournedos met serranoham en meloen. Deze was erg mals, dus heb ik lekker gegeten. Mijn man had de spareribs, lekker gemarineerd en het vlees viel van het bot af, super , zo horen spareribs te zijn. Daarna gekozen voor een bakje koffie, omdat we lekker vol zaten. Ook de koffie is een feestje: met slagroom en een likeurtje. Genieten! Al met al een zeer geslaagde avond gehad! We gaan snel weer heen.

Gegeten op 10 november 2013

diana2011
over Amazing Steakhouse

Allereerst werden we zeer hartelijk ontvangen, waardoor we ons direct erg welkom voelden. We hebben een lekkere bospaddestoelensoep gegeten. Daarna heb ik een malse tournedos met serranoham en meloen gegeten, echt genieten zo n lekker mals stuk vlees. Mijn partner had de spareribs, de portie was enorm groot, en wat hij niet op kreeg werd gewoon ingepakt en mochten we mee naar huis nemen. Wat een service, super.
We zaten allebei vol, en daardoor zijn we allebei voor een bakje koffie gegaan. Ook een klein feestje, geserveerd met een likeurtje en slagroom. Mooie afsluiting van een mooie avond!