Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Westerbroek

De laatste recensies in Westerbroek

Fabjola

Na een pittig weekend even lekker uit eten met zijn twee. En dat kan altijd tot laat bij Van der Valk, prettig voor ons want wij zijn 'laatkomers'. Een zeer charmante ober overtuigt ons beide om niet 'de geijkte keuzes' te maken, maar eens wat anders te doen. Dus partner neemt voor de verandering de mostersoep vooraf en ik de mosselen met chorizo in plaats van de klassieke. En wat een goede keuzes blijken het te zijn! De soep is goed op smaak, mijn loempiaatjes met rivierkreeft zijn lekker en de wasabi-mayonaise voegt net dat extraatje toe wat ze nodig hebben. Dan een schnitzel voor tafelgenoot, die er overheerlijk van smult en voor mij de mosselen 'beetje anders'. Lekkere pittige chorizo in de tomatensaus combineert heerlijk met de zoutige mosselen. De bediening is zonder meer allervriendelijkst. We krijgen alle aandacht (we zijn dan ook de laatsten), maar nooit opdringerig. De sfeer is één van luxe: witte tafelklden, gepoetste glazen, linnen servetten, glimmend servies. Heerlijk vinden wij het hier altijd. Tot de volgende keer, weten we zeker!

Gegeten op 19 oktober 2014

MSW

Van der Valk heeft afgerekend met het ouderwetse imago. Geen appelmoes meer met kers. Wel nog de obligate bakjes met frietjes, gebakken aardappelen en wat groentes.

We gingen met laaggespannen verwachtingen aan tafel maar werden zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten en de goede smaak er van. Als voorgerecht namen we de proeverij, een combinatie van allerlei voorgerechtjes. Zowel de presentatie als smaak was meer dan goed.

Als hoofdgerecht namen we een special van de chef, de chateau briand. Hoewel we deze medium besteld hadden waren sommige tranches ronduit saignant. Maar de kwaliteit van het vlees was werkelijk super. Heel erg mals en het liep niet leeg. Hieraan konden we zien dat het een goede kwaliteit ossehaas was die het restaurant de mensen voorzet.

De bediening is zeer attent en werkt hard om het de mensen naar de zin te maken.

Kortom een unieke ervaring. Ik had niet gedacht dat ik zo goed kon eten bij een van der Valk hotel/restaurant. Een dikke pluim voor de bedienings- en keukenbrigade.

Gegeten op 31 maart 2014

WiHa

Komen hier regelmatig. Een Van der Valk hotel met heerlijk eten. Nog het Hollandse gevoel van meerdere bakjes op tafel met (verse) groente, aardappeltjes,/ patat, rauwkost en alles even lekker.
Fijne bediening en een gezellige sfeer.
Ook niet onbelangrijk, fijne stoelen zodat je op je gemak kunt eten.

Gegeten op 22 februari 2014

AMDAK
over Amazing Steakhouse

We waren al zo vaak voorbij gereden, nu maar eens gestopt.
Heerlijk gegeten.
Amuse een gehaktballetje, apart maar niet bijzonder.
Voorgerecht,sla met gerookte zalm,erg simpel, en hete chilikip,erg lekker.
Hoofdgerecht mixed gril en zeetong.
Mixed gril met bijzonder lekkere, malse spareribs( terwijl mijn man geen spareribs liefhebber is,meestal krijg ik ze,maar er bleef voor mij niets over!)
Zeetong prima gebakken en ruime hoeveelheid.
Erbij verse groente,heerlijke frites en een saladebar met een redelijke keus.
Daarbij heerlijke wijn en een geweldige,attente bediening!
We komen vast nog wel eens terug

Gegeten op 23 maart 2014

Bioloog

Als familie 8 personen daar gegeten. Bediening erg vlot en zeer vriendelijk. Aanvulling vragen geen enkel punt. Genoeg rust en ruimte tussen de gangen door. Prima eten! Ver boven het niveau van menig vd Valk restaurant. Makkelijk parkeren en dichtbij Groningen stad. Zeker een aanrader om vaker te doen met kleine of grote groepen geen probleem.

Gegeten op 5 januari 2014

diana2011
over Amazing Steakhouse

Bij binnenkomst wordt je gezellig welkom geheten door de gastvrouw, je voelt je direct welkom. Als amuse kregen we een eigengemaakt gehaktballetje, grappig en lekker. Daarna heb ik een bospaddestoelensoep gegeten, erg lekker in de herfst. Na een keuze te hebben gemaakt uit een zeer uitgebreide menukaart, heb ik gekozen voor de tournedos met serranoham en meloen. Deze was erg mals, dus heb ik lekker gegeten. Mijn man had de spareribs, lekker gemarineerd en het vlees viel van het bot af, super , zo horen spareribs te zijn. Daarna gekozen voor een bakje koffie, omdat we lekker vol zaten. Ook de koffie is een feestje: met slagroom en een likeurtje. Genieten! Al met al een zeer geslaagde avond gehad! We gaan snel weer heen.

Gegeten op 10 november 2013

diana2011
over Amazing Steakhouse

Allereerst werden we zeer hartelijk ontvangen, waardoor we ons direct erg welkom voelden. We hebben een lekkere bospaddestoelensoep gegeten. Daarna heb ik een malse tournedos met serranoham en meloen gegeten, echt genieten zo n lekker mals stuk vlees. Mijn partner had de spareribs, de portie was enorm groot, en wat hij niet op kreeg werd gewoon ingepakt en mochten we mee naar huis nemen. Wat een service, super.
We zaten allebei vol, en daardoor zijn we allebei voor een bakje koffie gegaan. Ook een klein feestje, geserveerd met een likeurtje en slagroom. Mooie afsluiting van een mooie avond!

spotty

Zeer slecht gegeten. Ten eerste kreeg mijn partner bier voorgezet, terwijl hij om een karafje wijn had gevraagd. De amuse bestond uit een half knakworstje in een kommetje. Een aanfluiting. Serveer dan geen amuse. Bij het stokbrood werd geen bordje geserveerd, zodat je hem op te tafel moest smeren. Het voorgerecht zalm werd zo uit de verpakking op het bord gelegd. Niet even de plakjes scheiden maar een stuk. Zonder dressing of wat dan ook. De kruidenboter leek wel mayonaise. Ranzig. De entrecote was taai en met zenen. Het hoofdgerecht zalm was te ver doorgebakken en dus droog. Het saladebuffet stelde ook niets voor. Al met al komen wij hier dus niet terug.

Gegeten op 18 augustus 2013

VeenkerM
over van der Valk Westerbroek

heb hier afgelopen zondag gegeten met mijn ouders en broer

we werden netjes bedient door het goed geklede personeel

het voor gerecht ( ajam chili ) was ruim voldoende voor een voor gerecht, als hoofd gerecht had ik het javaans pannetje, het duurde even maar hiervoor werd of een drankje aangeboden door de manager maar het eten smaakte voortreffelijk.

gezien het feit dat wij hier vaker waren geweest blijven wij hier vaker eten

Gegeten op 30 december 2012

mcgr

Recent hier gegeten. Ligt mooi langs het Winschoterdiep. Geen culinaire hoogstandjes, maar voor de prijs op zich Goed. Bediening prima en vlot. Bij elkaar prijs/kwaliteitsverhouding ok, naar verwachting voor Van der Valk.

Gegeten op 10 december 2012