De laatste recensies in Westerbroek

De laatste recensies in Westerbroek

GBZ

Na 3 maanden terug bij van der Valk Westerbroek. Het viel een beetje tegen. In de vissoep zat geen vis. Alleen 3. Mosselen. Bij navraag bleek dat dit is omdat we een eet/slaap arrangement hebben. Als je de vissoep los bestelt, zit er wel vis in. De ober vertelde het na navraag te hebben gedaan in de keuken. De belofte dat er morgen wel vis in de soep zit gekregen. Ook een gratis kopje koffie, dus goed opgelost. Het hoofdgerecht, varkenshaas , was heerlijk. Leuk opgediend ook. Lekker verse groente, broccoli en bietjes. Ook het toetje helemaal lekker. Zeer goede bediening, lekkere stoelen.

Gegeten op 23 februari 2015

TomZL

Het eten bij dit van der Valk hotel was echt fantastisch. Het voorgerecht, de zalm salade was ontzettend groot en lekker. Het hoofdgerecht, de mixed grill (met bijbehorende sausjes) was ook heerlijk. Het decor vond ik mooi en de stoelen zaten goed.
Een van de serveerders was een beetje klungelig maar ik ga geen namen noemen aangezien het verder gewoon perfect was. Een grote aanrader voor iedereen die in de buurt is!

Gegeten op 20 december 2014

irmaaalbers

omdat we een overnachting hadden in het hotel hebben we een tafel gereserveerd in het restaurant. Mijn man en ik kiezen voor de dinerdeal. Vooraf een prosecco, een amuse, voor-hoofd-na, koffie en twee drankjes. vd Valk heeft het tijdperk van de appelmoes met de kers voorgoed achter zich gelaten, het eten was geweldig. Het zag er heel mooi uit en smaakte nog beter !
vlot en vriendelijk personeel. Alles bij elkaar heel goed of zoals ze in Groningen zeggen.... het kon erger. Ga zo door!!

Gegeten op 1 februari 2015

martijn225

Dit x samen met de familie gekozen om een hapje te gaan eten bij van der valk, en zoals we gewend zijn... Gewoon goed. Er loopt wel veel jong personeel rond, toch maakt dit de sfeer niet minder. Spontaan en enthousiast, zo omsfhrijf ik het denk ik het beste.

Een gezellige avond gehad!

Gegeten op 1 februari 2015

WiHa

Met 4 Personen geluncht. Zoals altijd een leuk welkom. Fijne comfortabele stoelen. Altijd een goed gevuld glas wijn. Gegeten, sate ajam die heerlijk was . Lekkere gekruide, gegrilde kip, sla en patat, zelfgemaakte mayonaise en 1 persoon luxe 12 uurtje gegeten. Roombrie, zalm, kroket, roerei, ham/ meloen en heerlijk brood. Daarna nog een dessert genomen, crème brulee, proeverij van diverse chocolade zoals soufflé, en warme appelstrudel met ijs en het was allemaal heerlijk en zoals altijd, prettig geprijsd. 1 tip, de menukaart (lunch) op de website aanpassen, die is verouderd.
Wij komen zeker weer terug.

Gegeten op 15 januari 2015

dirk46

Voor de derde keer zijn we met de familie bij dit restaurant terechtgekomen en de vooroordelen die we ooit tav "Van der Valk" hadden waren na de eerste twee keer al teniet gedaan. De bediening bleek ook nu weer uitermate correct (ook richting kinderen) en de eetruimte ziet er gewoon zeer netjes uit. Qua eten hebben we o.a. de specialité de la mer “Westerbroek" voor 2 personen (in ons geval met schelvis, sliptong, gamba's en een loempia van rivierkreeftjes) en de Mixed Pan vleesvariatie besteld. Beide plates voldeden ook onze verwachtingen en waren net als de bijgeleverde groenten en patatjes /aardappels lekker. Niet alleen kwalitatief, maar ook de grote van de porties zijn prima voor elkaar. Het desert (en in mijn geval Boerenjongens 'uit het potje' was ook niks mis mee. Voor ons heeft Van Der Valk Westerbroek wederom naar tevredenheid, de gehele avond een prima kwaliteit eten geserveerd, waardoor we hier vermoedelijk nog wel weer eens terug gaan komen.

Gegeten op 3 januari 2015

Wendenski

We hebben met een redelijk groot gezelschap hier gegeten en waren zeker niet de enige groep. Volle bak op een vrijdagavond, dat is een goed teken. De zitruimte was wat wat krapjes hier en daar, in een wat gedateerd maar daarom niet minder gezellig restaurant. Een vlotte en attente bediening zorgde ervoor, dat per tafel tegelijk werd uitgeserveerd. Zo kan het dus ook, prima. Het eten was ok, niet super, maar zeker een ruime voldoende. De saladebar is wel aardig bedacht, maar in een grote groep niet heel erg praktisch.

Gegeten op 19 december 2014

GBZ

Nacht in Westbroek. Eten in hotel. Gronings menu genomen. Lekkere Groningse tapas: mosterdsoep, bloedworst en geitenkaas kroketje. Smaakte heerlijk. Loempia van lamsvlees voortreffelijk. Rundvlees kan nog beter. In het suddervlees zat te veel vet, groot stuk vet. Ook teveel kruidnagelsmaak. In mijn portie zaten 2 hele kruidnagels. Jammer want het vlees smolt op je tong. Groentegarnituur ouderwets maar goed. Toetje en koffie ok.
Service aan tafel heel erg vriendelijk. Maar het zou netjes zijn als de vrouwelijke gast eerst wordt bediend. Dit ging bij alle gangen niet goed. De ober die je naar het tafeltje brengt zou mee kunnen lopen naar de tafel en niet de tafel aanwijzen op 10 meter afstand.
Het was dus echt een verdiende 8 maar het zou een 9 of een 10 kunnen zijn zonder al te veel extra moeite. Puntjes op de i.....
Maar we komen hier zeker terug. Er stonden nog heel veel andere lekkere dingen op de kaart. En de prijs - kwaliteit verhouding is goed.

Gegeten op 13 december 2014

life1980

geslapen en gegeten in hotel van der Valk Westerbroek.
Rillette van konijn smaakte goed zeker als je de prijs er naast legt.
als hoofdgerecht proeverij van eend , mooi vlees god van smaak , maar de patat en gebakken aardappeltjes jammer als hier een betere kwaliteit voor kwam zou het een stuk hoger scoren.
ook de salade erg mager van smaak .
wat het personeel betreft niets dan lof snel en adekwaat , even vertellen wat er op tafel gezet wordt kan geen kwaad maakt het toch een beetje af.
prijs kwaliteit is redelijk.

Gegeten op 13 november 2014

HenkenAnita

Bij van de Valk Westerbroek kun je heerlijk tot je zelf komen. De rustige ambiance, de leuke inrichting en de perfecte service geven je een heerlijk thuisgevoel. We hebben er deze keer geluncht en we kozen beide voor het "luxe 12 uurtje" met een koffie vooraf. Toen de koffie werd geserveerd, was dat eigenlijk al meteen een feestje. Het 12 uurtje was daarboven ook nog eens perfect. Deze van der Valk is van zeer goede kwaliteit en dus altijd een goede keuze.

Gegeten op 1 november 2014