De laatste recensies in Voorschoten

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Lieve bediening van de Fratelli, dat jullie de kinderpizza waren vergeten (die we niet voor niets al bij de drankjes bestelden) vonden we al niet zo handig. Maar dat we toen ie na een half uur op tafel stond weg moesten omdat jullie de tafel weer nodig hadden (en nee, dat hadden jullie bij binnenkomst dus niet duidelijk uitgelegd)... Ehm, voor jullie beeldvorming: Dat begrijpen peuters dus niet zo goed.

Gegeten op 28 februari 2015

Yellowlemon

Via online reservering

Eten en gastvrijheid TOP. Wijnarrangement zeer goed, passend en van een hoge kwaliteit.Decor is netjes en verzorgd > een bloemetje of wat meer groenaankleding zou het iets meer sfeer geven. Wij komen zeker terug, in de zomer zal het heerlijk buiten eten zijn.

Gegeten op 25 februari 2015

Proever66429

Via online reservering

Wat een geweldige ambiance!! Heerlijk eten, geweldige bediening en een schitterend uitzicht. Wij waren die dag 4 jaar getrouwd. Met de volgende viering komen we hier zeker terug !!! Len en Karin

Gegeten op 25 februari 2015

geitebreier

Keuze aan de bediening gelaten. Erg smaakvolle gele curry met rijst. En een wat pittiger gerecht met basilicum en paste met vissaus. Heel smaakvol en alleen door de geuren waan je in Thailand. Ook het tempo was may pen lay. Een verkoelend Chang biertje en de avond is geslaagd.

Gegeten op 26 februari 2015

Mrmrssmith

Afgelopen zaterdag heerlijk mogen eten bij upstairs samen met mijn vrienden die normaal gesproken niet zo van het culianere etenhoud, nou ze heeft het er nog steeds over zeker voor herhaling vatbaar bij binnen komst goed ontvangen naar onze tafel begeleid we hebben 3 gerechten van de a la carte kaart gegeten mooie kleine gerechtjes mooi opgemaakt op het mooie servies niet te groot niet te klein en zeker niet te duur om de wijnkaart gevraagt die hadden ze wel maar niet alles wat er in stond was er omdat ze bezig waren met het switchen van de wijnen maar hadden wel genoeg alternatieve en zeker goeie service bij het uitzoeken van mijn wijn .

Bedankt voor de leuke avond en tot vrijdag nog even van het aktie menu genieten ????

Gegeten op 21 februari 2015

MrBanaan

Het restaurant is zeer sfeervol ingericht en dit is een absolute aanrader voor de fijnproever. De wijnkaart is zeer uitgebreid en het personeel kan je de goede richting op duwen met de brede kennis van wijnen. Voor mij was de combinatie van koningskrab met Spaanse Albarino een heerlijke match. Ik ben hier nu 5 keer geweest en dit was zeker niet de laatste!

Gegeten op 21 februari 2015

Svanbeek

Wederom een geweldige belevenis bij Upstairs, bediening professioneel en zeer vriendelijk/ gastvrij. Wij waren hier op een woensdag avond en het zat helemaal vol dat geeft wat aan over de kwaliteit dachten wij, en dat bleek wij kozen voor het "actie" 3 gangen menu en wat een prijs kwaliteit zeg! Wij komen snel terug

Gegeten op 18 februari 2015

midion

Voor het eerst 3 tienen en wel verdiend geef ik dit restaurant; goede ontvangst, prachtige ruime tafel aan het raam met uitzicht over de Vliet, smakelijke amuse, prima cava, verrukkelijke broodjes met boter/olijfolie/zout/, een tongstrelende amuse, palettes van groentes en kleuren bij het voorgerecht en verder, perfecte bereide gamba's, kabeljauw op de huid gebakken, coquilles , prima vlees met heerlijke salie/rode wijnsaus ;
alles is in balans, perfect!, alles vergezeld met adequate uitleg van de gebruikte ingrediënten,
wat een leuke en gezellige gerechten, prachtige composities/ kleur/smaakstellingen;
wat een feest om hier te mogen genieten; hier werd ik nu blij van!!
Zelfs de smakelijke en goede koffie , begeleid met friandises, was superb!
Dit is een feestje!

Gegeten op 24 februari 2015

Parm

Gegeten met 4 personen. Stond al lang op het verlanglijstje. Akoestiek is helaas zeer lawaaierig. Gevraagd om de wijnkaart. Die was niet beschikbaar en er werd ons verteld dat we alleen per glas konden bestellen, dus dan maar de fles huiswijn. We hadden het 3-gangen menu van 24,50. Het voorgerecht was heerlijk maar te koud geserveerd. De vrouwelijke bediening was ronduit ongemanierd en onbeschoft. Past zeker niet bij een restaurant met sterallures. Het hoofdgerecht werd helaas op warme boorden te koud gereserveerd. De chef was het er mee eens en we kregen opnieuw maar nu een warm hoofdgerecht. Prima kwaliteit. Het dessert was ook heerlijk. De chef heeft ons verder prima bediend. Al bij al was het door de gang van zaken een grote teleurstelling en heb ik als zakelijke bezoeker bij andere zaken een betere ervaring. Ze zien ons hier niet meer terug.

Gegeten op 20 februari 2015

Molegraaf

Op papier leken de gerechtjes van het speciaal geprijsde viergangenmenu (€29,50) priegelwerk, met telkens een hele lijst bestanddelen, maar op het bord bleken ze grandioos. Subtiel gebruik van de smaak van groentes als biet en pastinaak, waardoor onze fantastische witte Bourgogne (Auxey-Duresses van Morey-Blanc, €62,50) zelfs bij een vleesgerecht bleef schitteren. Het beste bij De Knip is men in het bereiden van vis, dat gebakken kabeljauw zo kan smaken! Maar met coquilles en gamba’s weten ze ook raad. Met de sauzen is men iets te karig, waarom werd dat kannetje met een veloutésaus van knolselderij meteen weer meegenomen? Voor onze eigen wijnfles moesten we een kleine wandeling maken, want door de drukte schoot het bijschenken door de ober er soms bij in. Je wordt trouwens heel goed en persoonlijk bediend. En wanneer je, zoals wij, een plaats in de serre krijgt toegewezen, met uitzicht op het water, kan de avond niet meer stuk.

Gegeten op 30 januari 2015