a TripAdvisor company

De laatste recensies in Voorschoten

De laatste recensies in Voorschoten

info882

Via online reservering

Eten was heerlijk en de bediening enorm attent en vriendelijk.
Wij komen zeker terug!!!
en onzin dat de beschouwing zo lang moet zijn. Fantastisch was ook goed geweest.
Uitstekend personeel

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Heerlijk gegeten, leuke locatie, vriendelijk personeel. Maar je moest werkelijk voor ieder supplement bijbetalen zonder dat het gemeld werd, wat achteraf een schrikbarende hoge rekening gaf. De service krijgt van mij een laag cijfer omdat de meerprijs of het gerecht als suplement niet genoemd werd, het personeel was zeer vriendelijk maar ook goed getraind je van alles extras aan te smeren, iets te.
Brood vooraf mevrouw? 4,95
Friet bij het hoofdgerecht? 6,95
Kaasplankje? 29,95 voor 2 pers.
Dus wees gewaarschuwd en eet vooral niet buiten het menu om als je juist wilde besparen

Gegeten op 25 augustus 2016

mariong

Via online reservering

Het eten was heerlijk. De zalm van het voorgerecht paste mooi bij de andere smaken, het kalfsvlees heerlijk en een lekker toetje. De hoeveelheid had iets ruimer gekund en we moesten best lang wachten tussen de gangen. Maar al met al echt lekker gegeten.

rendevos

Via online reservering

alle 3 gerechten zijn zeer goed en aan te bevelen.
Er wordt vooraf gevraagd of er gerechten zijn, die we niet waarderen.
Goede locatie en vriendelijk personeel.

Gegeten op 24 augustus 2016

k.lankhorst

Via online reservering

Het menu bood weinig keus helaas. Het brood waarvoor extra betaald moest worden, en wat toch meestal bij tapas zit, was klef.

Er was geen bestek voor het opscheppen en dit was behoorlijk onhandig. Het dessert was wel lekker.

Heb echter wel betere en goedkopere restaurants gehad voor het ah menu.

h.buitenbos

Via online reservering

Diverse zeer smakelijke gerechtjes. Met zorg bereid. Wat stokbrood erbij had gekund.
De bediening was vriendelijk en klantgericht.
Een gezellige, sfeervolle ambiance.
Een aanrader.

Roodborstje

Via online reservering

We aten daar met de AH- bonnen. Het menu was inmiddels gewijzigd t.o.v. de site. Nu bestond zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht uit tapas maar dat bleek achteraf geen bezwaar. We kregen niet de indruk dat er op ons AH-eters was beknibbeld. Ook bijv de sla was verzorgd met lekkere vinaigrette en olijven. Er waren ook heerlijke frietjes bij.
De toetjes waren heerlijk: twee piepkleine pannetjes met crème brulée en een met panna cotta, een borrelglaasje cava met citroensorbet en een stukje chocoladetaart .
En dat alles buiten op het terras in de mooiste straat van Voorschoten , de Voorstraat.
De bediening was ook heel attent en aardig.

Henk O.

Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten bij Va Bene, Sicilië in Voorschoten. De gerechten blijven van hoge kwaliteit. Aan de wijnkaart mag zo langzamerhand wel wat gesleuteld worden. Sicilië heeft zoveel te bieden op wijngebied. De bediening is zeer vriendelijk, behulpzaam en snel. Eigenaar Vito en zijn zuster Angela hebben dit restaurant op een goede manier verder ontwikkeld, begonnen als La Donnafugata op een andere lokatie. De huidige lokatie op de mooiste straat van Voorschoten, de Voorstraat, is uniek. Een aanrader !

Gegeten op 7 augustus 2016

lau_tje

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij de knip met de Ah actie, te beginnen met de amuse van rode biet. Als voorgerecht kozen we ze rouleau van kreeft en wij hadden ook het tussengerecht (kabeljauw) erbij genomen. Beiden waren zalig, de kabeljauw was boterzacht!
Omdat ik zwanger ben mocht ik niet alles uit het menu (kalfsfilet en rauwmelkse kaas in de kaasplank). Maar omdat ik zin had in vlees voor het hoofdgerecht werd een ander stukje vlees voorgesteld en een ander kaasje aangeboden. Die waren ook weer heerlijk!
De service was super, heel vriendelijk en fijn dat ze zo flexibel waren om een alternatief te bieden voor me.

Gegeten op 23 augustus 2016

Marghareta

Via online reservering

Wij hebben hier gegeten met de AH actie, en het was top ! Echt heerlijk, de wijnen sprongen er niet echt uit, niet slecht, maar kan niet zeggen dat ik een super lekkere wijn heb geproefd,
terwijl de prijzen toch rond 6 euro per glas liggen. Het was een mooie avond, buiten op het terra s aan het water. Een minpuntje vonden wij dat we een drankje vooraf bestelden en zeker een half uur hebben gewacht op een broodje erbij , was een beetje kaal.

Gegeten op 24 augustus 2016