Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Voorschoten

De laatste recensies in Voorschoten

dennis124

Live en cooking.
slecht slecht slecht , erg teleur gestelt iedere keer dat gezeik aan je hoofd onder het eten dat je de drankjes af moet reken , we werden ook steeds in de gate gehouden vreselijke ervaring dit was voor ons de laatste keer valk .

Gegeten op 22 november 2014

Werf

Een erg goed en sfeervol restaurant met prettige bediening. Wij hebben gekozen voor het menu en dat was heerlijk. Mooie balans tussen de verschillende gangen. Daarnaast een prettige en uitgebreide wijnkaart.

Gegeten op 15 november 2014

LindyNikken

• In behandeling

Wat een heerlijke avond hebben wij gehad bij Floris V ! De prachtige ambiance in het midden van het oude centrum van Voorschoten spreekt al tot de verbeelding. Wij kregen vervolgens een warme - en welkome ontvangst door Maitre Marcel. Het eten, vooraf gegaan door een heerlijke amuse, was voortreffelijk. Wat ons erg aansprak was de combinatie van de gerechten; een licht voorgerecht met coquilles, gevolgd door de bekende huisgemaakte gevulde ravioli, daarna een smaakvol vleesgerecht en een dessert om je vingers bij af te likken ! Het wijnarrangement was goed afgestemd op het menu en de enthousiaste bediening was betrokken, attent en uitermate gastvrij ! Complimenten, we voelden ons zeer welkom na een zware werkdag en komen zeker snel terug !

Gegeten op 20 november 2014

gabriewoef

Via online reservering

Het eten bij Floris was een aangename ervaring. Wij hadden geboekt via de spaaractie van AH. Niets gemerkt van een aangepaste bejegening. De ontvangst was prettig en voorkomend. Niet stijfjes. Het tempo was precies goed. De wijnen werden niet krap geschonken. Brood was heerlijk vers gebakken. Ook lekker op smaak, vergezeld van olijfolie, roomboter en pesto. Amuse de reeds befaamde bitterbal. Voorgerecht salade van o.a. schorseneren, eendenborstfilet en hoenderfilet. Hoofdgerecht getrancheerde hertenbiefstuk met groente julienne. Niet was gevraagd hoe ik het vlees wilde hebben. Was toch voortreffelijk. Nagerecht chocoladetaartje met een lopend hartje. Kom graag nog een keertje.

Gegeten op 19 november 2014

dinie6

Via online reservering

De Knip verraste ons boven verwachting met een werkelijk heerlijk 3-gangen diner (Restaurantspaaractie van AH). Heerlijke smaken en prachtig opgemaakte borden. De bediening was eveneens zeer voorkomend, vriendelijk en adequaat.
We zullen dit restaurant zeker aanraden aan vrienden en familie en komen uiteraard zelf ook terug.

svtalmar

Vanavond voor de eerste keer gegeten bij La Donnafugata maar zeker niet voor de laatste keer. We hadden en zeer goed gevarieerd menu waar de diverse Italiaanse smaken voortreffelijk in waren vertegenwoordigd. In combinatie met het wijn arrangement was het voor ons een zeer geslaagde avond met een bijzonder vriendelijke bediening en uitstekende kookkunst.

Gegeten op 19 november 2014

marlou7

Superlekker gegeten bij Akropolis! Hele aardige bediening en er hing een gezellige sfeer. Ook was de opmaak van de borden erg mooi. Toevallig was ik jarig geweest en dus hadden ze bij het dessert vuurwerk geregeld, erg leuk gedaan! Kortom, echt een aanrader, ik zal zeker nog eens terugkomen!

martinawbosma

Op 18-11-2014 bij de knip de iens wildmenu met 3 personen genomen. Eerst een filmpje in Scheveningen en daarna naar de knip. Helaas was deze niet meer op de ienssite te vindenen niet te boeken dus heb ik maar rechtstreeks gebeld. Gelukkig geen probleem en een tafeltje voor 19.30 gekregen. Jassen werden keurig aangenomen en wij werden naar onze tafel gebracht. Drankjes werden opgenomen en gebracht. Zoals de hele avond alles rustig en overwogen werd uitgeserveerd.
Gewoon een heerlijk restaurant met fantastische bediening ( met name Frank) en voortreffelijk eten. Ook de wijnen en rose waren heerlijk en betaalbaar. Parkeren is hier geen enkel probleem op eigen terrein en de locatie is het einde ! Gewoon een heel fijn adres voor een kwalitatief en betaalbaar diner/lunch en terras. Wij gaan hier zeker terug komen. !

jeannette20

Ontvangst was zoals altijd keurig en beleefd, vervolgens naar onze favoriete tafel tegenover de brandende open haard gebracht. Restaurant was gezellig vol en de deels nieuwe zwarte brigade alert en professioneel. Deze keer gekozen voor het totaal nieuwe 6 gangen prestige menu inclusief wijnarrangement. 6 fantastische verrassende gerechten die allemaal perfect bereid waren, dit valt bijna niet te overtreffen, hulde voor de chef en zijn brigade. De bijpassende wijnen mooi gekozen door vinoloog/sommelier Maarten, in één woord geweldig! Allemansgeest blijft positief verrassen, mede door een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Een restaurant die vertrouwen heeft in eigen kunnen en niet mee doet aan allerlei flauwekul acties of aanbiedingen waarbij vrijwel altijd concessies gedaan wordt aan de kwaliteit. Wij komen graag weer terug.

Gegeten op 15 november 2014

Fam. de Boer
over Mas O Menos

Gisteravond prima gegeten. Het is bekend dat Vakantieveiling menu's wat minder uitgebreid zijn dan de reguliere kaart, met die insteek ben ik hier ook aangeschoven. Maar ik moet zeggen dat het menu qua smaak en qua hoeveelheid prima was. Met name de rumpsteak was van goede kwaliteit en ook de creme brulée was prima. Goede bediening, al moest één jonge bediende het hele restaurant bedienen. Goed gedaan. Verder vind ik het een sfeervol en fris restaurant.
Geen uitschieter, maar gewoon prima.

Gegeten op 12 november 2014