De laatste recensies in Voorschoten

De laatste recensies in Voorschoten

AnneliesB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het Restaurant Week winnaars menu genoten en die uitgebreid tot 4 gangen. Op deze mooie eerste paasdag konden we zelf een tweepersoons tafeltje uitkiezen. Het mandje brood is drie maal aangevuld al vonden we de bruine bolletjes wat stevig. Naast een flesje Italiaans bubbelwater genoten we een Westmalle triple (€5)als start en daarna een witte huiswijn (€4) bij het verrukkelijke voorgerecht van schotse zalm. Het tussengerecht (extra)van Coquille in een zalige champagnesaus is een aanrader. Het hoofdgerecht een gevulde kwartel in een saus van o.a. tuinboontjes en een aardappeltje. Daarbij een rode Rioja crianza (€7) en tot slot een heerlijk zoet nagerecht van hangop, Spaanse aardbeien en een ijsmousse. De bediening was kundig en vriendelijk. Echt een heerlijk etentje vanwege mijn mans verjaardag.

Gegeten op 20 april 2014

Rw0179
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk, decadent gelunched met Pasen. Voorgerecht van tonijn met frisse dressing en lentegroente was perfect, de poon die daarop volgde, op de huid gebakken met crème van pompoen, het hoogtepunt van de middag. Daarna kon het bloemstuk met rode wijnsaus eigenlijk alleen nog maar minder zijn en dat was ook zo. Nog steeds heel goed, maar tikje te herfstig naar onze smaak en iets te ver doorgegaard, zonde. Het dessert maakte alles weer goed, Hollandse aardbeien met vanille-ijs en hangop. Portionering was goed, er is een mooie wijnkaart en sinds de verbouwing is er veel meer licht in het restaurant. Dineren kan ook buiten, maar door een stevig windje hebben wij alleen het aperitief buiten genoten. De bediening is kundig en attent, heel voorkomend en op een prettige manier 'los'. Wij komen al jaren, maar met de nieuwe eigenaar en interieur waait er door Allemansgeest echt een frisse wind. Fijn dat zo'n toplocatie weer floreert, wij komen graag weer!

Gegeten op 20 april 2014

wjelsma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond voor het eerst gegeten bij Allemansgeest in de verlengde restaurantweek. Decor is vernieuwd naar een moderne maar toch gezellige sfeer met veel grijs en roze. De bediening is zeer adequaat en voorkomend met veel verstand van zaken. Het eten zag er op het bord uit als kunststukjes met verfijnde smaken. Kortom: we hebben genoten!

Gegeten op 17 april 2014

Zonnetje4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beetje laat, maar heb daar met een groepje gegeten met de kerst. Het eten was heerlijk - alle gerechten en alle gangen - en de bediening erg goed en heel vriendelijk. Ook de sfeer was zeer goed, het zag er geweldig uit met de kerstdecoraties en de tafels staan lekker ruim van elkaar af. We zaten in het restaurant boven.

Gegeten op 25 december 2013

kishank90
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondag 6 april zagen we dat er live muziek was. We hebben via via gehoord dat de muzikant goed en gezellig is en daarom hebben wij tijdig gereserveerd. Ben wezen eten met mijn ouders, want het is 2 minuten van mij vandaan. Ik ging voor de Dorade filet, mijn moeder voor mix vis en mijn vader voor de lams gevuld met fetakaas. Wij hebben genoten van de muziek. Het eten was heerlijk. Service was erg goed. Er werd door personeel regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Personeel is erg betrokken met de klanten. Verder is het decor erg mooi. Kreeg het gevoel alsof ik dichtbij Griekenland was. Zeker een aanrader voor Voorschoten en omgeving. Wij hebben gelijk gereserveerd voor 8 Juni 2014 i.v.m. het 1 jarig bestaan van Akropolis.

Gegeten op 6 april 2014

Oceanvolta
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep van acht personen hier gegeten met een bon van Groupon.
Mas o Menos is gelegen in een leuk straatje in Voorschoten. Van binnen ziet het er oké uit.

Het eten was lekker maar de porties waren (zoals wel vaker als je via Groupon komt) aan de kleine kant. Het voorgerecht was een bord met twee worstjes (lekker kruidig), wat carpaccio, een paar olijven en drie stukjes meloen met rauwe ham. Dit bord moest door twee personen gedeeld worden.

Als hoofd twee stukjes steak, lekker van smaak maar verder niks bijzonders. Een beetje sla en patat. Ook dit was qua portionering aan de magere kant.

Ik had als dessert de chocolademousse en die was niet zo lekker, nogal droog. Prijs/kwaliteit verhouding was voldoende door de bon maar ik zal hier niet meer zo snel naar toe gaan.

Gegeten op 10 april 2014

MarloesvanderWal
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een intiem familierestaurant met hart voor de zaak en de gasten. Er is een uitgebreide menukaart, ook met wat apartere gerechten. Jammer, dat jullie restaurant zo ver van mijn woonplaats af ligt, anders hadden jullie een vaste gast erbij. We moesten iets langer op het eten wachten, maar dit werd voortreffelijk gecompenseerd. We hebben een onvergetelijke avond gehad, mede door de hartelijkheid van het personeel en de eigenaren. Als we in de buurt zijn, komen we zeker terug.

Gegeten op 29 maart 2014

SuusenCo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren weer heerlijk en bijzonder gezellig gegeten bij Tries. Een mooie afwisseling van bijzonder lekkere tapas hapjes. Persoonlijke service met aandacht, maakt het lekker en gezellig. We komen gauw terug!

Gegeten op 11 april 2014

pieter65
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fantastisch Grieks restaurant in Voorschoten. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Vooral het vlees. Alles heeft een unieke zachte smaak! Top! Leuke eigenaren en personeel. Heel vriendelijk! Zeker een aanrader om hier te gaan eten

karinvdmeer
  • Recensies in de laatste twee jaar

In Leidschendam waar ik vandaan kom heb ik aardige berichten gehoord over dit restaurant en wou een keertje gaan proeven samen met mijn man. Ik en mijn man hadden 3 weken geleden gereserveerd voor zondag 6 april omdat er live muziek was. Toen wij binnen liepen was het restaurant al vol dus gelukkig hadden we gereserveerd. Bij binnenkomst ontvingen we een glas ouzo. Wij lieten ons verrassen door de kok met een Akropolis Griekse tafel wat ook door de ober werd aanbevolen. Als voorgerechtjes kregen wij gebakken mosselen, inktvisringen, souzoukakia, spanakopita, auberginesalade en tzatziki en als hoofdgerechten bifteki gevuld met fetakaas, souvlaki, bifteki, lamsvlees gevuld met feta en gyros. Als afsluiting een Griekse ijs frappe en een baklava. Wij hebben enorm genoten van alle gerechten en de positieve berichten bleken waar te zijn. Aan het eind kregen we een rondleiding van de zoon van de eigenaar en die legde ons uit dat het pas geleden overgenomen is en dat het een familiebedrijf betreft. Griekse gastvrijheid zoals wij dat ook iedere zomer meemaken in Griekenland! De muzikant was uitermate geweldig en wist hoe hij een Griekse avond kon creëren. Al en al gaan wij dit familiebedrijf ook aan onze vrienden aanbevelen. Uit eten gaan is niet alleen maar eten, maar ook vriendelijk zijn en weten hoe je je gasten tevreden kan houden en dit element was bij akropolis aanwezig! Bedankt voor de geweldige avond en tot ziens.

Gegeten op 6 april 2014

IENS bestaat 15 jaar!