a TripAdvisor company

De laatste recensies in Voorschoten

De laatste recensies in Voorschoten

Atheking

Via online reservering

De locatie is al leuk- en er kan ook buiten worden gegeten. Qua menu was er eigenlijk geen keuze. Voor brood en frites moet bijbetaald worden. Dat is op zich niet zo erg, mar het zou wel plezierig zijn, wanneer dat er voordat je bestelt, bij wordt gezegd. Culinair was het prima!
Absoluut de moeite waard om eens te gaan dineren.

dwwinnen

Via online reservering

Heerlijk buiten gegeten, lekker 3 gangen diner, bij het voorgerecht overheerste jammergenoeg de tonijnsalade, hoofdgerecht en nagerecht waren prima.

CindyvanWijk

Via online reservering

Het menu bij Floris V is op een leuke manier samen gesteld. Je hoeft niet zelf te kiezen en alles is lekker. Met de AH-actie krijg je een drie gangen menu met speciaal voor die dag samengestelde gerechten. Best chique allemaal! We hebben op het terras gegeten en dan is er een hoop te zien, wat het erg gezellig maakte. Ook een aanrader als iemand vegetarisch is of een (ernstige) allergie heeft, want alles wordt vers bereidt! (Bij vooraf aangeven kunnen ze nóg meer voor je doen).

joyce178

Via online reservering

Wij kregen, op ons verzoek, een tafell in de serre. Het was daar lekker koel.
Het personeel is allervriendelijkst .
Heerlijk gegeten.
Omdatik jarig was werd bij afloop " happy birthday" gespeeld.
Kortom gezellig restaurant, heerlijk eten, vriendelijk personeel.

Gegeten op 22 juli 2016

Evertvank

Via online reservering

Van amuse's tot en met de koffie,het was allemaal zeer goed. De bediening was eveneens voortreffelijk. Een echte aanrader. Prachtige locatie.

Gegeten op 22 juli 2016

damhaas

Via online reservering

Erg goed brood vonden wij te weinig. 2 sneetjes stokbrood. En de pauzes tussen de gerechten iets te lang. De rest was prima!

Gegeten op 20 juli 2016

EricuitVoorschoten

Fantastische gastronomische avond beleefd. Onder het genot van een wijnarrangement (zeer aan te bevelen) hebben we eerst op het terras van de ondergaand zon genoten. Kabbelend water en zicht op Ooievaarsnest en langsvarende sloepjes. Later werd het wat frisser en zijn we naar binen gegaan. Amuse, brood, en voorgerecht. Daarna tussengerecht en hoofdgerecht. Prédessert, dessert en nog koffie na. Alsof er een Engel over je ...... elk bord was visueel een plaatje! Niet alleen qua eten en drinken super maar zeker ook qua ligging een topper! Ook niet te vergeten de geweldige toelichting bij elk gerecht en bediening. Niets was te veel. Wij komen zeker graag nog eens terug.

Gegeten op 15 juli 2016

inez

Hier terechtgekomen voor een driegangetje met een dinerspaarkaart. We hadden al kennisgemaakt met De Knip bij Voorschoten en Leiden Culinair, dus verwachtingen hoog gespannen. Een amuse van aubergine leuk opgediend in een oesterschelp. Voorgerecht was een kreeftrouleau smaakvol en mooi opgemaakt. Hoofdgerecht een kalfsgerecht voor partner en een werkelijk uitstekend bereide scholfilet voor mij. De schol was mooi wit en stevig en had een licht bruin laagje (gekaramelliseerd?) Het geheim van de kok. De bediening had goede wijnadviezen en was attent. Als toetje een kaasplankje met nu net eens andere kazen dan doorsnee. De tijd tussen de gerechten was uitstekend, niet te lang niet te kort. Hier wordt uitstekend en verrassend gekookt met aandacht voor de opmaak. Hier zullen wij ons regelmatig ons gezicht laten zien en we zijn al benieuwd naar het volgende seizoen.

Gegeten op 13 juli 2016

van.niekerk

Via online reservering

voortreffelijk hoofgerecht en dessert; bediening was compleet; bij het voorgerecht was men de tonijn vergeten, maar werd alsnog nagebracht met excuses

Gegeten op 16 juli 2016

feestbeest

Via online reservering

Een restaurant om te onthouden. De hoge tafel binnen is niet comfortabel maar de sfeer maakte een hoop goed. Het eten was veel en goed. Toen wij het dessert buiten wilde op eten werd hiervoor alle ruimte gegeven. Het regelmatig informeren was fijn en niet storend. Een restaurant om terug te keren. Ongeacht of we dit doen via AH of zo maar. Een fijne kennismaking. Graag tot ziens. Fam. Alblas.

Gegeten op 16 juli 2016