a TripAdvisor company

De laatste recensies in Voorschoten

De laatste recensies in Voorschoten

gerrie.nigten

Via online reservering

Wij waren vanwege de AH restaurantaktie met 7 personen, dus, 3 personen gratis, 1 persoon volledige prijs betaald € 37,50 dat bedrag is wel aan de hoog, brood, frites bijbetalen. starten met een heerlijke amuse, koffie/thee € 5,50 inclusief heerlijke bonbons.
Helaas konden we niet buiten zitten, is een mooi terras aan de Vliet.
bediening zeer professioneel

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Was heel sfeervol en gezellig eten goed locatie prachtig waren er lang niet geweest nu zeker aanleiding om weer vaker te gaan

Gegeten op 29 juli 2015

TonenPeter

Vanwege onze trouwdag vandaag wezen lunchen bij dit sfeervolle restaurant. Je kan er kiezen tussen het lunch-buffet met uitgebreide keuzes tussen warme en koude gerechten en a la cart. We kozen voor het laatste en kregen een mooie tafel aan het raam. De hele zaal was vrijwel vol, veel grote gezelschappen maar zeker niet storend. De kaart bood voldoende keus en de bediening was vlot en netjes. Met een heerlijke chardonnay genoten we van de geserveerde maaltijd. Bij mooi weer is het ook erg leuk om op het terras te eten. Dit restaurant is echt een aanrader!

Gegeten op 28 juli 2015

randyeichhorn

Gisteren met een aantal oud-collega's gegeten bij Va Bene. Samengevat : Fantastisch! Gekozen voor een 3 gangen menu voor 4 personen. Heerlijke anti-pasti met o.a. carpaccio, vitello tonnato en diverse andere lekkernijen, daarna een lasagna en als hoofdgerecht een combinatie van zalm en ossenhaas. Niets dan verse producten, goed op smaak, leuk geserveerd.

De locatie is ook prima, je kunt dichtbij parkeren. De zaak zelf is erg economisch ingedeeld, daardoor vrij druk en stiekem best gehorig. Als ik dan een nadeel moet noemen. De gastvrijheid van het personeel en de warmte die zij uitstralen en overbrengen is daarentegen weer geweldig.

Gegeten op 30 juli 2015

rinob
over De Knip

We kwamen bij de knip n.a.v. de AH restaurant actie. De Knip bood daarvoor een speciaal AH-menu aan. Maar in plaats van zich er gemakkelijk vanaf te maken, was dat menu zeker de moeite waard en prima verzorgd. Het eten was erg goed en smakelijk. En de bediening was uitstekend. De gereduceerde prijs deed automatisch uitnodigen tot het nuttigen van een goede fles wijn (St. Aubin, 1er Cru). De wijnkaart toont enkele hele fraaie wijnen. Al met al een zeer geslaagde avond. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 28 juli 2015

john153

Via online reservering

Spaar voor een tweede gratis drie gangen menu. Uitgekleed menu. Je moet er dus patat, mayonaise salade tegen betaling bij bestellen. Kortom geen service in deze actie. Jammer! Spare ribs niet los van het bot.

Gegeten op 25 juli 2015

arm

Wij voeren rond lunchtijd langs dit restaurant en zagen een mooie afmeer steiger. Toen we naar binnen wilden gaan zagen we wel dat we hier niet op gekleed waren. Nogal sjieke zaak. We vroegen aan de ober of dat een bezwaar was, niet dus. We kregen drie heerlijke amuses en een uitgebreide lunchkaart.Aangezien dit eigenlijk niet onze bedoeling was ( onbekend in deze omgeving) kozen we allebei alleen een tussengerecht, met coquilles . heerlijk .
We kregen ook goed brood met gezouten roomboter. Prima wijn. Als toetje namen we een espresso met friandise. Verrukkelijke dingen. Het was niet goedkoop, maar alleszins de moeite waard. We voelden ons even ongemakkelijk vanwege onze kleding, maar toen we eenmaal zaten ,zaten onze verschoten broeken uit het zicht onder het tafelkleed en onze shirtjes waren simpel maar wel schoon. We zijn met veel egards behandeld. Echt klasse. Komen hier beslist een keer terug maar dan in ons zondagse kloffie ; )

Gegeten op 24 juli 2015

Fijnproever 81

Met het gezin + aanhang zijn we hier wezen eten, icm een Live & Cooking-arrangement.
Locatie is mooi gelegen en er is voldoende gratis parkeergelegenheid.
Wat een grote (eet)zalen hebben ze daar! Voor deze eetzaal was blijkbaar zelfs een plattegrond nodig, van wat er zoal te verkrijgen was. Het was wel erg druk en een echte "all you can eat+drink-vreetschuur", met veel soorten lopend buffet hier en daar. Bij het bak+wok-gedeelde stonden vaak lange rijen mensen te wachten op hun eten, dat was minder geslaagd. Dus werd je min of meer aangewezen op de kant en klare warme of koude gerechten bij het buffet als je niet wilde wachten. Helaas waren sommige gerechtjes snel op en werd het ook niet altijd meer aangevuld. Personeel is druk bezig met drankbestellingen opnemen/serveren en servies afruimen, maar soms iets té druk, waardoor sommigen niet hun bestellingen konden doorgeven.
Later werd er plaats gemaakt voor verschillende soorten desserts waaronder diverse ijstaarten, glaasje met verse vruchtjes (die smaakten helaas niet zo vers meer, prikte op de tong) en er was nog een chocoladefontijn en je kon ijsbolletjes laten opscheppen. Genoeg keuze voor iedereen.
Toiletten zijn in orde, prijs/kwaliteit was wel oké, als je van veel drukte en bunkeren houdt. ;-)

Gegeten op 18 juli 2015

barbara113

Via online reservering

De AH actie (2x menu voor 1) betekende een vast menu, voor 34 euro.Niet zoals op de kaart staat 3 gangen incl wijn, koffie etc voor 50 euro. Ik had thuis een heel andere keuze in mijn hoofd, maar die werd niet aangeboden. Jammer.

Gegeten op 22 juli 2015

tijdelijke

ik had een kortingsbon gekregen voor Upstairs in Voorschoten, eerst ff de recensies hier gelezen, en ja sommige mensen toch wel negatief...maarja toch gaan proberen, je kan het tenslotte als beste zelf beoordelen.

En ja, sommige hebben gelijk, een bakje friet € 4,75... maar als ik friet wil, dan ga ik naar de frietzaak en niet naar Upstairs.

wij hebben er gisteren heerlijk gegeten, het aanbiedingsmenu (3 gangen) is voor een normale eter misschien net genoeg, voor ons niet , dus wij hebben het uitgebreid met oesters en kreeft! Een halve kreeft 15,50 vind ik niet te duur, en hij was bijzonder lekker.

de bediening stug??
wij hadden het meest te maken met Pim, Pim een werktuigbouwkundige die ook heel veel plezier in zijn culinaire job heeft, dit heel goed doet en over van alles wel iets te vertellen had. (zelfs oude dametjes zijn arm aanbied als ondersteuning bij het lopen, en dat doet ie trouwens vast ook bij jongere dames hoor)

Al met al heerlijk gegeten, lekker wijntje erbij, afgesloten met een cappuccino met een haags ooievaartje in de melk gemaakt en een grand marniertje, was dus een top avond.

kom zeker terug....

Gegeten op 21 juli 2015