Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Visvliet

De laatste recensies in Visvliet

hofsink

Op onze trouwdag met een groupon voucher hier gegeten, een 4 gangen diner. Zoals altijd leuk en gastvrij ontvangst, eerst lekker bij de haard voorverwarmen. Daarna aan tafel, voor ons speciaal romantisch opgemaakt ter ere van onze trouwdag. Al de vier gangen perfect eten met heerlijke smaken combinatie en een mooi glas wijn. Goede uitleg van de menus. Na het eten gezellig weer aan de,haard met een koffie. Al een paar ster rstaurants bezocht, maar de Auberge kan zich wat ons betreft goed meten met. een ster

Gegeten op 17 december 2014

arja5

Wij hebben ons aangenaam laten verrassen in restaurant auberge in visvliet,aangezien wij het type
Wokrestaurant bezoekers zijn, was dit de eerste keer voor ons een gangen menu. Waarbij elke gang voor ons een feestje was.De bediening was perfect waar ons werd meegedeeld wat er in elke gang voor ingrediënten zaten.De borden met gerechten zagen er prachtig uit, waar bij je kon zien dat de kok er veel aandacht aan had besteed. Het hoofdmenu met de tournedos liet ons helemaal verassen dit is een echte aanrader. We willen hierbij bediening en keuken bedanken voor de heerlijke avond die ze ons hebben bezorgd.

Gegeten op 15 november 2014

MarloesM

Om meteen met de deur in huis te vallen: we hebben meer dan prima hier gegeten. Een waldorfsalade anno 2014 (fris, fruitig, een nootje), een vissoep, een runderstoof als hoofdgerecht (zeer smakelijk), aardappelpuree en een zalf van pompoen (vonden we iets minder lekker) en een dessert van chocolade. Ook smakelijk! We werden vriendelijk binnen gehaald door een dame. 3 gasten aan mijn tafel besloten een bob-arrangement wijn te nemen. Het viel op dat er een aantal keer geprobeerd werd meer wijn te verkopen. Het eerste glaasje wit werd nogal "verschillend" ingeschonken. Een mini-bodempje voor de een en wel 3x meer bij de ander. Daar maakte ik een opmerking over. Het werd bijgeschonken. Maar daarna werden de glaasjes ingeschonken achter de bar. Ook werd de fles niet meer getoond. Daar gaat het juist om bij een wijn-arrangement! Een mooi verhaal bij je glas met fles erbij. We zagen zelfs gebeuren (op/achter de bar) dat ingeschonken glazen weer deels werden terug geschonken met trechter in de fles. Dat geeft een onprettig gevoel en heeft niks met gastvrijheid te maken. Ook werd de dessertwijn als heel glas ingeschonken i.p.v. bob (dus half). Ook stonden er 3 volle glazen op de rekening. Toen we hier naar vroegen kwam als antwoord: anders is het maar zo weinig... We begrijpen heus dat er met een Groupon voucher niet veel verdiend wordt. Maar, het moet een investering zijn. Voor ons dus niet meer!

Gegeten op 1 november 2014

resttest

hier weet men hoe het hoort, zeer goede bediening die weet wat men serveert, niet opdringerig, smaakvol eten. De eerste keer maar zeker niet voor het laatst, vandaag gereserveerd voor 4-gangen aspergemenu. Wordt vervolgd!

Gegeten op 13 april 2014

motorsailer

Dit is een restaurant dat in zijn klasse weinig concurrentie in de buurt heeft. Ondanks dat was het in mijn optiek erg rustig voor een vrijdagavond.Slechts 1 ander tafeltje bezet. Mede hierdoor en de uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding vroegen we ons af of dit restaurant wel uit kan. De kwaliteit van de gangen was uitstekend en de bediening uiterst vriendelijk . Voor degene die er in zo'n soort restaurant niet van houden om BOB te moeten zijn: er kan dan tegen een gering bedrag overnacht worden, waarbij er de volgende morgen een uitstekend ontbijt wordt voorgeschoteld.

Gegeten op 21 maart 2014

Proever42649

Een veel te goed bewaard geheim! Ergens op de grens van Groningen en Friesland een miniscuul dorpje Visvliet met een herberg waar je ongenadig lekker, gezellig en mooi kunt eten. Absolute aanrader.

Gegeten op 31 januari 2014

schaafsmagreta

Vanavond heerlijk gegeten. Eerst een glaasje droge witte Spaanse wijn bij de open haard met een amuse erbij. Vervolgens naar onze tafel om met het voorgerecht te beginnen. Zelf had ik gekozen voor een arrangement met begeleidende wijnen. Het voorgerecht bestond uit langzaam gegaard varkensvlees, heel erg lekker qua smaak. Toen gerookte zalm met daaroverheen gegoten heerlijk geurige zalmsoep, het voorgerecht en de soep begeleid door een broodje uit de oven en heerlijke roomboter. Als hoofdgerecht hadden we stoofvlees van sucadelap en hierboven gebakken rundvlees, vooral de sucade was heerlijk van smaak. Als toetje vruchtenijs en chocoladeijs met hierop een 'parel' van witte chocolade.

Gegeten op 12 januari 2014

doetiepostma

Heerlijk gegeten, uitstekende bediening. Gezellig bij de open haard beginnen en eindigen met een drankje.Goede sfeer, uitstekende gerechten, wat wil een mens nog meer1

Gegeten op 29 november 2012

Mus

Eens in de zoveel tijd laten we ons hier verwennen. Ik kies bijna nooit van de menukaart maar geef door hoeveel gangen ik wil en wat ik niet lust. Ben nog nooit teleurgesteld. Er wordt gekookt met (eerlijke) streekproducten. Smaak is puur, opmaak van de borden soms te 'feestelijk'. Het oog wil weliswaar ook wat maar dan zou ik liever meer aandacht besteden aan het interieur: gedateerd en bijna shabby. Prijs kwaliteit is goed.Wel even reserveren want tegelijk met gezelschappen hier dineren geeft ergernis in de vorm van lang wachten en lawaai.

hendrikrenkema

• Goed

• Goed

we hebben hier 28 maart 2012, gegeten.
mijn vrouw en ik waren de enigste gasten, het ontvangst was erg vriendelijk.
bij het kiezen vanaf de menukaart kon je ook onderdelen van het menu naar je eigen wensen aanpassen
tijdens het wachten op het eten werden we verrast met hapjes. het eten was uitstekend, maar voor wandelaars zoals wij, had het bord wel wat voller gemogen.
het toetje was ook zeer smakelijk.
goede prijs kwaliteit verhouding en spontane en vriendelijke bediening.

H. Renkema