Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Visvliet

De laatste recensies in Visvliet

resttest

hier weet men hoe het hoort, zeer goede bediening die weet wat men serveert, niet opdringerig, smaakvol eten. De eerste keer maar zeker niet voor het laatst, vandaag gereserveerd voor 4-gangen aspergemenu. Wordt vervolgd!

Gegeten op 13 april 2014

motorsailer

Dit is een restaurant dat in zijn klasse weinig concurrentie in de buurt heeft. Ondanks dat was het in mijn optiek erg rustig voor een vrijdagavond.Slechts 1 ander tafeltje bezet. Mede hierdoor en de uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding vroegen we ons af of dit restaurant wel uit kan. De kwaliteit van de gangen was uitstekend en de bediening uiterst vriendelijk . Voor degene die er in zo'n soort restaurant niet van houden om BOB te moeten zijn: er kan dan tegen een gering bedrag overnacht worden, waarbij er de volgende morgen een uitstekend ontbijt wordt voorgeschoteld.

Gegeten op 21 maart 2014

Proever42649

Een veel te goed bewaard geheim! Ergens op de grens van Groningen en Friesland een miniscuul dorpje Visvliet met een herberg waar je ongenadig lekker, gezellig en mooi kunt eten. Absolute aanrader.

Gegeten op 31 januari 2014

schaafsmagreta

Vanavond heerlijk gegeten. Eerst een glaasje droge witte Spaanse wijn bij de open haard met een amuse erbij. Vervolgens naar onze tafel om met het voorgerecht te beginnen. Zelf had ik gekozen voor een arrangement met begeleidende wijnen. Het voorgerecht bestond uit langzaam gegaard varkensvlees, heel erg lekker qua smaak. Toen gerookte zalm met daaroverheen gegoten heerlijk geurige zalmsoep, het voorgerecht en de soep begeleid door een broodje uit de oven en heerlijke roomboter. Als hoofdgerecht hadden we stoofvlees van sucadelap en hierboven gebakken rundvlees, vooral de sucade was heerlijk van smaak. Als toetje vruchtenijs en chocoladeijs met hierop een 'parel' van witte chocolade.

Gegeten op 12 januari 2014

doetiepostma

Heerlijk gegeten, uitstekende bediening. Gezellig bij de open haard beginnen en eindigen met een drankje.Goede sfeer, uitstekende gerechten, wat wil een mens nog meer1

Gegeten op 29 november 2012

Mus

Eens in de zoveel tijd laten we ons hier verwennen. Ik kies bijna nooit van de menukaart maar geef door hoeveel gangen ik wil en wat ik niet lust. Ben nog nooit teleurgesteld. Er wordt gekookt met (eerlijke) streekproducten. Smaak is puur, opmaak van de borden soms te 'feestelijk'. Het oog wil weliswaar ook wat maar dan zou ik liever meer aandacht besteden aan het interieur: gedateerd en bijna shabby. Prijs kwaliteit is goed.Wel even reserveren want tegelijk met gezelschappen hier dineren geeft ergernis in de vorm van lang wachten en lawaai.

hendrikrenkema

• Goed

• Goed

we hebben hier 28 maart 2012, gegeten.
mijn vrouw en ik waren de enigste gasten, het ontvangst was erg vriendelijk.
bij het kiezen vanaf de menukaart kon je ook onderdelen van het menu naar je eigen wensen aanpassen
tijdens het wachten op het eten werden we verrast met hapjes. het eten was uitstekend, maar voor wandelaars zoals wij, had het bord wel wat voller gemogen.
het toetje was ook zeer smakelijk.
goede prijs kwaliteit verhouding en spontane en vriendelijke bediening.

H. Renkema

janeva

• Uitstekend

Wat een rust wat een ruimte zo horen tafels opgesteld te staan, trof ik hier vroeger nog wel eens idioten met sigaren aan nu is het qua sfeer en qua kaart een echte topper. aanrader!!

Zogastvrij

• Uitstekend

Wat een heerlijke verassing. Het eten was heerlijk, en zag er ook nog eens prachtig uit, heuse kunstwerkjes. De liefde spatte ervan af. De bediening was precies goed. Heel correct en attent, met veel aandacht en toch ook fijn ontspannen. Erg leuk gelegen, middenin Visvliet 25 minuten rijden vanaf de stad Groningen (je kunt er overigens ook blijven slapen). Een echte aanrader.

Proever80996

• Uitstekend

Een geweldige ervaring waarbij alles in het werk gesteld om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Na een weekend in dit hotel waarbij we tevens culinair werden verrast door de chef-kok mag en wil ik zeggen dat ik dit een ieder kan aanbevelen.