Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Vinkeveen

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Zowel de saté als de spareribs zijn erg lekker.
De bediening is uitstekend.
De aankleding van het restaurant is gezellig, smaakvol en ongedwongen.
Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 1 september 2014

danny101

We zijn afgelopen weekend met een grote groep bij de veensteker geweest en dat is ons zeer goed bevallen. De service was erg goed en er werd buitengewoon rekening gehouden met onze speciale wensen. Het eten was uitzonderlijk goed zowel voor-hoofd en nagerecht. De Black agnus steak en de mosselen zijn een echte aanrader, zo lekker heb ik deze nog niet gegeten in de ronde venen. Bedankt en we komen zeker terug!

Gegeten op 23 augustus 2014

RenAsamen

Via online reservering

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance ondanks dat wij op het latere tijdstip (19.30) het restaurant voor ons alleen hadden. De bediening was zeer vriendelijk en kon een goede toelichting op de menukaart en wijnen geven.

Gegeten op 19 augustus 2014

Sushi M.

Op zaterdagavond met 2 personen hier voor het eerst gegeten; de ontvangst was hartelijk; voorgerecht stokbrood met kruidenboter en aoli. Lekker vers knapperig stokbrood! Jammie! Hoofdgerechten waren sliptongetjes en kipsate; de porties waren goed; koffie en thee als afsluiter. Na afloop zaten we helemaal vol! Goede prijs en kwaliteit - echt een aanrader als je zelf niet wilt koken en je wilt goed eten en waar voor je geld!

Gegeten op 23 augustus 2014

DoctorB

Prima restaurant in gelijknamig hotel vlak achter de vinkeveensplassen. We aten hier met twee kinderen en twee volwassenen. De bediening is uiterst vriendelijk en heeft duidelijke verstand van wijn en spijs. Het eten was heerlijk. Hier komen we graag weer een keer terug.

Gegeten op 12 augustus 2014

helenab

Vorig jaar aten we hier een aantal malen. Steeds was het eten erg goed. Ook nu weer uitstekend gegeten. We waren met zijn vieren en hadden het 4-gangen dagmenu. Stuk voor stuk mooi gepresenteerde en heerlijke gerechten met een meer dan goed alternatief hoofdgerecht voor de 'niet vleeseter'. De twee jonge vrouwen in de bediening verstaan hun vak prima. Een absolute verbetering in vergelijking met eerdere bezoeken. Hoewel het druk was, geen stress, voldoende aandacht en goed anticiperen. Grote complimenten voor de bediening deze avond en voor de keuken! Absolute aanrader.

Gegeten op 16 augustus 2014

GemmaenCor

Het Hotel ligt aan een jachthaven. Vanuit het restaurant en terras kijk je op de haven. Het terras kan zowel open als overdekt worden. Het restaurant heeft een eigentijds interieur. Het bijbehorende café ligt aan de straatzijde t.o. het parkeerterrein. De sfeer van het café ademt de jaren '70 uit. Ooit was het de stamkroeg van André Hazes. Zijn foto's hangen in het bargedeelte. De keuken is uitstekend. Een prima service en het personeel is erg behulpzaam. De accommodatie heeft zowel kamers beneden alsook boven. Het slaapkamer interieur is eenvoudig te noemen. De bedden liggen uitstekend en het beddengoed is schoon en wordt opgemaakt. Iedere dag schone handdoeken en een badstoffen badmat. De prijs inclusief ontbijt is goed. Parkeren is gratis. Voor een budget hotel is de keuken uitstekend. Wij hadden voor 3 nachten geboekt vanaf 12 augustus 2014.

Gegeten op 12 augustus 2014

VincentVeenenberg

Voor mijn moeders verjaardag eens een thuiswedstrijd, de Viersprong. Ik heb al lange tijd positieve verhalen gehoord dus om deze te mogen checken leek mij wel leuk.

Wat ik tof vond was dat ze onderaan op hun menukaart de klant uitnodigde om een recensie te schrijven op Iens. Dat vind ik wel gewaagd, de serveerster was hier niet van op de hoogte wat ik wel jammer vond maar absoluut geen probleem. Aardige bediening, letten goed op je drankjes maar totaal niet opdringerig.

Als eerste het eten, ik had zelf de eendenborst die erg mooi op een bord lag. Bedje eronder met verschillende groentes en ik vermoed een zoete aardappelpuree maar dit weet ik even niet exact meer. De rodewijnsaus was goed op smaak en de eendenborst goed mals. Het enige kleine minpuntje aan mijn gerecht was dat het warmer had gemogen. De friet was namelijk een stuk warmer dan mijn bord. Prima portie en goed van smaak!

Mijn tafelgenoten hadden de zalm, spare ribs en de mosselen. Alles zag er goed uit, de friet was goed krokant en het smaakte ons allemaal best. Als toetje had ik de cheesecake, wauw! Ik wilde eigenlijk een 7 geven voor het eten maar dit toetje gooit er een punt bij. Stevig, vol van smaak en dat bolletje ijs met een kletskop eronder hmm... smullen!

Leuke plek, ondanks de A2 op nog geen 20 meter afstand goed rustig en lekker in t goede ouwe Vinkeveen. Aanrader voor mensen die betaalbaar lekker willen eten.

Gegeten op 5 augustus 2014

dolfijn_eten

Gegeten op 8 augustus 2014

dolfijn_eten

Wij komen hier al geruime tijd. Meestal lunchen en soms voor een drankje of diner. In het begin was men nogal prentievol en prijzig zonder dat de kwaliteit of porties dat rechtvaardigden.
Maar al meer dan twee jaar lang is de kwaliteit prima en stabiel, zowel vwb ons, onze gasten als mensen die wij spreken. Dus tijd voor een welverdiende pluim en om de Iens-gemeenschap hierop te attenderen.
Binnen ziet er verzorgd, netjes, modern en toch gezellig uit. Het meubilair is prima, ook in de meeste gevallen van rugproblemen. Buiten is rondom een gezellig, knus, zongelegen terras. Helaas aan een straat en daarmee dus autoverkeer. Maar wel met gedeeltelijk overdekking, terrasverwarming en leuke branders 's avonds. Zowel binnen- als buiten heeft men een behoorlijke capaciteit.
Het personeel is zonder meer aardig, klantvriendelijk en professioneel. De lunchkaart biedt ruime en gevarieerde keus, van een uitsmijter tot apartere zaken. Altijd lekker en verzorgd, goede porties en diverse menu-items verrassend en extra smakelijk.
Vwb dineren hebben wij tot nu toe telkens de "buiten de kaart om" besteld en dit was telkens prima, smaakvol, compleet en kwalitatief uitstekend. Vwb de desserts ben ik persoonlijk wat minder enthousiast maar dat heeft meer te maken met persoonlijke smaak en voorkeuren.
Al met al een aanrader ofschoon 's Anders dat niet echt nodig heeft; ook doordeweeks kan het soms slim zijn om eerst maar eventjes te bellen.

Gegeten op 2 augustus 2014