a TripAdvisor company

De laatste recensies in Vinkeveen

De laatste recensies in Vinkeveen

CorinevanderStap

Bij de Viersprong voel je je gelijk thuis. De bediening is goed en de ambiance gemoedelijk. Het eten is simpel maar wel heel goed klaargemaakt. Prijs kwaliteitverhouding is prima. Ze hebben een maandaanbieding. Die is heerlijk en niet duur.

Gegeten op 8 mei 2015

TomZ

Voor een zakelijke afspraak hier op advies van vrienden de lunch gebruikt en aangenaam verrast. De lunchkaart is beperkt en recht-toe-recht-aan maar de kwaliteit uitstekend. Vers brood en ingrediënten, beste frites in tijden en alles met aandacht en exact goed klaar gemaakt. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Op het terras buiten zit je prima en ook mooi beschut. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 14 mei 2015

Gilletti

Gegeten op 30 april 2015

marion109

Heerlijk gegeten complimenten aan de kok.
De bediening waren heel vriendelijk.
Veelzijdige keuze op de menukaart.
Al met al top.

Gegeten op 2 mei 2015

AstridY

Via online reservering

Zoals altijd is het eten daar geweldig! Ronde tafel bij het raam gevraagd en gekregen dus uitzicht op het terras, de boten en het water. Top. Perfecte en gezellige bediening en weer super gegeten: die geweldige carpaccio, daarna 3 grote sliptongetjes, verse huisgemaakte frietjes en een gemengde salade, afgerond met een top creme brulee. We komen weer heel snel terug!

Gegeten op 24 april 2015

griekje

Op Koningsdag op bezoek bij vrienden besloten om hier te gaan eten . Vriendelijke ontvangst en mooie tafel toegewezen gekregen. Tafel was nog wel vies van vorige gasten. Duurde 20 minuten tot de bestelde drankjes kwamen terwijl tegenover de bat zaten .. Bediening was vriendelijk maar niet echt ervaren. Dingen werden vergeten of er werd niet goed geluisterd. Niet uitgebreide kaart wat niet erg is maar miste toch minstens 2 warme voorgerechten en zeker 1 vlees en 1 vis hoofdgerecht , De salade vooraf was enorm en geen voorgerecht maar een maaltijdsalade. Misschien een kleinere salade tegen ern lagere prijs ? Nu kon ik mijn hoofdgerecht niet op en dat is toch jammer. De kipsate smaakte prima en was zeer mals . Nagerechten kunnen origineler ! En verder waarom beste uitbater staat u het toe dat er in de entree gerookt wordt terwijl u een heel terras heeft waar men kan zitten ?

Gegeten op 27 april 2015

linda2512

Vandaag koningsdag afgesloten met een etentje op het zonnige terras van De Schans. Wij waren de enigen die het terras waardeerden. Binnen was het stampvol, buiten waren wij de enigen. Uit de wind in de avondzon genieten van een heerlijk visje met een lekker glas wijn: wat wil je nog meer? Wij komen er vaak voor een drankje of borrel tijdens een fietstochtje. Voor de plek, de supervriendelijke mensen en nu dus voortaan ook voor het eten! Een heerlijk stuk kabeljauw met Hollanse garnaaltjes, een fluweelzachte Hollandaisesaus ( apart in een bakje: altijd fijn!). En op ons bord een royale hoeveelheid lekkere gebakken groentes,pastinaak en paprika. En heerlijke frites met schil. Hier gaan wij zeker vaker eten! Lekker eten, aardige mensen en een prima prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 27 april 2015

Sandervanholland

We hebben hier een top avond gehad! Een heerlijk 7 gangen verrassingmenu met bijbehorend wijnarrangement. We hebben zitten smullen! Bediening zeer enthousiast, kundig en lekker spontaan. Verder had de ober goede kennis van de wijnen. Als deze 27 jarige chefkok I eigenaar uit Uithoorn zo doorgaat heeft Vinkeveen straks eindelijk (weer) een sterrenrestaurant, maar dan moet er wel wat gebeuren aan het decor... Tot snel

Gegeten op 17 april 2015

ruuddb
over Villa Lokeend

Wederom heerlijk gegeten en de bediening was attent,kundig en vriendelijk .
Jammer is dat de a la carte keuze erg beperkt is en vrijwel niet wisselt,hetgeen vaker eten in de lokeend tegenwerkt

Gegeten op 10 april 2015

RS29

Super gegeten bij De Schans! Heerlijk kunnen genieten van het mooie weer, goede eten en ontzettend vriendelijk personeel. Het personeel had opgevangen dat er een jarige was en kwamen aan met een verrassing. Hier ga ik zeker nog een (aantal) keer terugkomen! Echt een aanrader!!!

Gegeten op 10 april 2015