De laatste recensies in Vinkeveen

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

We hebben hier een top avond gehad! Een heerlijk 7 gangen verrassingmenu met bijbehorend wijnarrangement. We hebben zitten smullen! Bediening zeer enthousiast, kundig en lekker spontaan. Verder had de ober goede kennis van de wijnen. Als deze 27 jarige chefkok I eigenaar uit Uithoorn zo doorgaat heeft Vinkeveen straks eindelijk (weer) een sterrenrestaurant, maar dan moet er wel wat gebeuren aan het decor... Tot snel

Gegeten op 17 april 2015

ruuddb
over Villa Lokeend

Wederom heerlijk gegeten en de bediening was attent,kundig en vriendelijk .
Jammer is dat de a la carte keuze erg beperkt is en vrijwel niet wisselt,hetgeen vaker eten in de lokeend tegenwerkt

Gegeten op 10 april 2015

RS29

Super gegeten bij De Schans! Heerlijk kunnen genieten van het mooie weer, goede eten en ontzettend vriendelijk personeel. Het personeel had opgevangen dat er een jarige was en kwamen aan met een verrassing. Hier ga ik zeker nog een (aantal) keer terugkomen! Echt een aanrader!!!

Gegeten op 10 april 2015

Esma2

Locatie, vooral in de zomer, buiten op het terras perfect! Alleen zo jammer dat als je geen vlees of vis eet, alleen de couscousschotel als hoofdgerecht te nemen is. En dit al jaren! Hoopvol kijken we regelmatig of de dinerkaart op dit punt al gewijzigd is, helaas. Verder alles top hoor.

Gegeten op 5 april 2015

SannieKel

Nu al weer drie keer gegeten dit jaar bij De Viersprong in Vinkeveen. Je voelt je hier iedere keer zeer welkom. We hadden niet gereserveerd, maar aan de bar is altijd wel een plekje (ook om te eten). Spontane vriendelijke bediening. De kipsaté is super !! En de huiswijn is ook prima. Dit restaurant is echt een aanrader. We komen zeker weer terug.

Gegeten op 5 april 2015

Anouck73

Ik heb n heerlijke italiaanse pannenkoek gegeten, super! Het was n surprice etentje voir n vriend van me en hier werd super op in gespeeld

Gegeten op 28 maart 2015

rondeloos

Hier op vrijdag 27 maart 2015 even laat op de avond een snelle maar heerlijke maaltijd genoten. we komen hier al vele jaren en met een zéér hoge regelmaat, maar je kan niet iedere keer een recensie schrijven.
Het eten is gewoon prima en goed. Geen overbodige opsmuk, maar puur eten. Ruime porties en wat dan ook belangrijk is, een zeer redelijke prijs. In de zomer kaan je heerlijk buiten op het terras zitten en de bootjes voorbij zien varen. Dit is nu een echt eetcafé, waar het gezellig en goed toeven is met een heerlijke eenvoudige doch smaakvolle maaltijd en een gezellige bediening.

Gegeten op 27 maart 2015

tamu

Via online reservering

Even zoeken naar de locatie. 7 gangen menu was fantastisch. Prima smaakbalans en mooie presentatie. Passende wijnen. Bediening uitermate vriendelijk, met zorg en kennis van zaken. Interieur sober en gehorig bij volle bezetting, maar voor ons minder relevant.

Gegeten op 27 maart 2015

Eevje1

Heerlijk en gezellig gegeten bij Het Voordek.
Ik kreeg een goed belegde hartige pannenkoek, meer dan genoeg als avondmaaltijd voor mij. Ik werd goed geadviseerd over ingrediënten die ik niet kan eten.

Gegeten op 29 maart 2015

HHans

Villa Lokeend is een mooi restaurant aan de Vinkeveense plassen waar je lekker kan eten. Het restaurant was wel behoorlijk gehorig, dat vond ik wel een nadeel. De dorade uit mijn vier gangen menu was heerlijk net zoals het hoofdgerecht van het rund, geweldig mals met een heerlijke jus en ook de aardappelpuree en de groenten waren erg goed. Het vier gangen vegetarische menu had iets verrassender gemogen. Het was lekker maar niet speciaal en voor het speciale ga je naar mijn mening toch naar een restaurant als Villa Lokeend. Voor dit menu werd wel 10 euro minder in rekening gebracht wat wel weer correct was. De bediening was erg vriendelijk, prima.

Gegeten op 23 maart 2015