De laatste recensies in Vinkeveen

De laatste recensies in Vinkeveen

CJMR
  • Recensies in de laatste twee jaar

Normaal gesproken is dit een leuk, prettig restaurant. Maar soms gaat het mis. Zoals toen wij er laatst waren. Er was nog één zeetong. Die nam ik. Maar wat een desillusie. Hij werd geserveerd op een bord met waterige drab onder de vis. En dat was geen boterjus! Toen ik er wat van zei, kreeg ik als antwoord: "Had het me gezegd toen ik vroeg of alles smaakte". Maar dat had ze helemaal niet gevraagd. Ze was namelijk nooit meer op komen dagen. De bestelde wijn kwam niet en later, bij wederom bestellen, kwam ie veel te laat. Geen dessert of koffie genomen. Deze avond snel vergeten.

Gegeten op 6 maart 2014

DeBij
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sfeervol restaurant met vriendelijk personeel. Ik vind de naam ook leuk, door 't menu wordt je er zeker naar toe gelokt!
Ik heb er lekker gegeten, maar niet zó bijzonder als mijn vrienden zeiden. Leuk detail zijn de friandises bij de koffie of thee.
Bij het weg gaan loopt de gastvrouw met je mee naar de deur en wordt je jas aangereikt.

Esmeralda
over s'Anders eten en drinken
  • Recensies in de laatste twee jaar

De bediening was snel en vriendelijk. Helemaal niets op aan te merken.
Het voorgerecht, een romige kreeftensoep was heerlijk. Het hoofdgerecht, green curry, viel erg tegen. Het leek helemaal niet op de Thaise green curry. Terleurstellend. De hoeveelheid was wel prima.
Op zich sfeervolle inrichting. Het doet alleen een beetje 'leeg' aan.

Karinbouman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Meerdere keren hier gegeten en het eten is altijd heel goed. Black angus steak is een aanrader, heel mals! Bediening zeer vriendelijk. Afgelopen zaterdag hebben we er fantastisch een feestje gevierd met heerlijk eten en goede muziek!! Een topavond, ben je in Vinkeveen ga dan zeker hier eten.

gerrie5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten in dit restaurant verdient meer gasten dan er die avond waren. Met slechts twee andere personen genoten we van de Iens Dinner Deal die bestond uit vier gangen. Een prachtig gerecht van gerookte zalm, een heerlijke Thaise kokossoep met rillette van kippendij, mooi gegaard rundvlees op gestoofde rode kool en verschillende bereidingen van aardappel, en tenslotte een dessert van chocola, banaan en appel. Bij elk gerecht had de nog jonge kok een heel eigen draai gegeven aan de vertrouwde ingrediënten. De zoete aardappel puree bij het hoofdgerecht was de lekkerste die ik ooit geproefd heb! De bediening bleef al glazen polerend de aandacht bij de gasten houden, ook al waren het er niet veel. De wijn was goed, evenals de thee. Het interieur is erg eenvoudig, de verwarming stond iets te laag. Waarschijnlijk is het hier in de zomer geweldig, als je kunt uitkijken over de Vinkeveense Plassen.

Gegeten op 6 maart 2014

raymondk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vooropgesteld: we hebben erg lekker gegeten bij Boven Water. Ook het wijnarrangement was prima in orde. We hadden het Iens arrangement (4 gangen). In plaats van het standaard dessert kozen we voor kaas. Lekker, kleine toeslag (5 euro per portie), portie ietwat klein. Vervelend was dat we aangaven om 20.00 uur weg te moeten ivm bezoek voetbalwedstrijd die om 2100 uur zou beginnen, en dat de bediening aangaf dat dit geen probleem was. Dat bleek het wel te zijn. We kwamen binnen iets voor 1800 uur, rond 19.50 uur werd het hoofdgerecht opgediend. Hierna ging zowel mijn tafelgenoot als ik naar het toilet. Duidelijk teken voor de bediening om af te ruimen (je gaat niet naar het toilet als je nog aan het eten bent). Dat gebeurde niet. De tafel werd pas afgeruimd om 20.20 uur toen ik vroeg of het wel in orde zou komen met de planning. De kaas moest immers nog komen. Die stond al klaar, alleen moest de tafel nog ingedekt worden met het juiste bestek. Duurde lang. Uiteindelijk vertrokken we, de kaas haastig opgegeten hebbend, om 20.35 uur richting ArenA. Wel, het begin van de wedstrijd hebben we gemist en dat neem ik de bediening kwalijk.

Gegeten op 20 februari 2014

lindelaan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond na lange tijd weer een bezoek aan Villa Lokeend gebracht. Na een hartelijke ontvangst konden we plaatsnemen aan een mooi gedekte tafel. Hoewel het restaurant nagenoeg vol zat straalden de bediening en keukenbrigade rust uit. Na de amuse genuttigd te hebben, werd het voorgerecht gebracht, voor de heer een steak tartaar en voor de dame een zalmtartaar, mooi gepresenteerd en beiden goed van smaak. Het hoofgerecht was voor de tafelgenoot een pasta met truffel, heerlijk geurend en vol van smaak en voor schrijfster kalfsvlees met kalfswang, mooi gegaard en geserveerd met diverse groenten en een mousseline van aardappel. We dronken er een mooi glas rode huiswijn bij, een Italiaanse Merlot. Ook het grand dessert voldeed aan onze verwachtingen. Wij kijken terug op een heerlijke avond in deze mooie ambiance.

Gegeten op 2 maart 2014

TanjaClaudia
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ja prima etentje met z'n tweetjes gehad. Maar ook niks extra's. Geen salade ofzo bij de hoofdmaaltijd en 1 bakje patat voor ons beide met 2 schepjes mayo. Niet de moeite genomen om bij te bestellen, dat had misschien gekund.
Ja, geen klachten maar ook geen enorme hoogvlieger. Netjes.

Gegeten op 1 maart 2014

Neeltje_A
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via de Iens DinerDeal kwamen we hier terecht - en daar waren we erg blij mee! Het eten was heerlijk en de sfeer ongedwongen; een echte aanrader. Vooraf kregen we gefrituurde parmezaanse kaas met rokerige mayonaise, gevolgd door een heerlijke zalmmousse met tapiocakorrels die de structuur van kaviaar hadden. Daarna kwam de geweldige kokossoep met boterzachte kippendij, citroengras en draadzeewier, die eerder op de site ook al zo geprezen werd. Het hoofdgerecht was rundersukade met rode kool; iets gewoner maar prima. Tot slot was er een mooi opgemaakt bord met een 'appelspekkie', bananenijs, bananenmerengue en o.a. tijm in poedervorm en stukjes brownie. De bediening was vriendelijk en attent en kon veel over het eten vertellen. Het restaurant ligt leuk bij de jachthaven. Een (niet zo erg) minpuntje was dat er te weinig hangertjes voor de jassen waren maar dat werd charmant opgelost. Zonder de DinerDeal zouden we hier niet snel terecht zijn gekomen maar nu we het ontdekt hebben, komen we vast nog eens terug.

Gegeten op 28 februari 2014

breewel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier met 4 personen gebruik gemaakt van de Iens Diner Deal.
Werden zeer gastvrij ontvangen en hebben hier echt heerlijk gegeten!
Vriendelijke bediening en er werd rekening gehouden met eventuele wensen wat betreft allergie etc. Wij hebben een gezellige avond gehad!

Gegeten op 15 februari 2014

IENS bestaat 15 jaar!