Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Vinkeveen

De laatste recensies in Vinkeveen

CB76

Waren zeer welkom zonder reservering werd en toch een tafel gecreëerd want het was vol.
het personeel nam alle tijd om een glutenvrij menu voor onze gast te bedenken.
De altijd verrukkelijke HOT spareribs waren wat aan de gare kant er viel niet veel af te bijten maar dat kan ook een voordeel zijn.
brownie als dessert is een topper.

Gegeten op 11 oktober 2014

Proever57360

Heerlijke plek, het hele jaar open en ik krijg een vakantiegevoel op deze plek. We komen hier al jaren, het is op alle fronten verbeterd. Keuken bijzonder goed, visgerechten zijn een feestje. Nu een fantastische tapaskaart. Je kan voor € 19,95 een tapasboot bestellen, ga ik volgende keer proberen. Deze keer hadden we huisgemaakte friet, dadels met spek, mini calamaris, vitello tonato op zijn spaans en chorizo. Allemaal lekker. Bediening was prima. Het was gezellig druk.

Gegeten op 17 oktober 2014

pietermaas

Leuk gezellig pannenkoek restaurant, ikzelf lekkere haaspuntjes gegeten men vrouw lekkere pannenkoek,goeie bediening zeer vriendelijk en aardig.
Minpunt keuken leek echt in stress kok chef of iets denk, liep alleen maar te snauwen, jonge in overhemd denk bedrijfs leider greep in en bracht wat rust (kan beter ook chef keuken zijn).
Ik zelf als horeca mannetje stoorde me daar aan.
Verder top bedrijf

Gegeten op 11 oktober 2014

Henk-

Pannenkoek was top
Bediening was top erg leuke dame die ook een praatje maakte en niet alleen de standaard antwoorden gaf
1 minpunt: er stond 1 oudere kok in de keuken die van het woord hygiene niet veel wist ! andere kok jongere jongen jaar of 23 geen verkeerd woord over.
Jongens en meiden ga zo door maar laat die andere kok wat aan zijn hygiene doen !! (Zonde van een mooi bedrijf)
Tot de volgende keer !!! (zal dan een recensie plaatsen of de kok verandert is)

Gegeten op 9 oktober 2014

ElsvV

We hebben hier al een paar keer lekker gegeten. De bediening is altijd erg vriendelijk en ook de locatie spreekt ons wel aan, zo direct aan het water. Gisteren voor de eerste keer een pannenkoek besteld. Ik proefde en trof ook zichtbaar geen ananas aan in mijn pannenkoek. Geen enkel probleem. Er werd direct een nieuwe gebakken, waar wel duidelijk ananas in verwerkt zat. Wel jammer, want intussen was de pannenkoek van mijn partner uiteraard al verorbert. Maar ook hier was aan gedacht. Er werd ons gratis een kopje thee of koffie aanboden voor het ongemak, wat wij erg op prijs stelden. Hier kunnen andere restaurants nog wat van leren (een klein gebaar...) Dus mensen van het Voordek, tot de volgende keer maar weer ;-)

Gegeten op 9 oktober 2014

breewel

Via online reservering

Zaterdagavond tijdens de Iens dinerweek gezellig met z'n 5en bij Boven Water gegeten. We hadden voor 25 euro een 3 gangenmenu. Heerlijk voorgerecht met zalm, hoofdgerecht eendenborst en een zalig toetje!
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Weer voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 4 oktober 2014

Kees Hordijk

De sliptongetjes waren prima bereid. Weinig groente. Slechts wat gemengde sla. Daarom prijs wat aan de hoge kant. De bediening is verre van de sterkste kant van dit restaurant. We waren met bootje en vanaf de Vinkeveense plas onduidelijk aangegeven.

Gegeten op 3 oktober 2014

Stephan

Gezellig restaurant met uitzicht over het water. De weg er naar toe (op terrein jachthaven, steile trap omhoog) is even vreemd, maar meer ook niet. Hartelijk welkom geheten door eigenaar Wouter die vanavond hulp had van Maartje in de keuken. Er is geen menukaart, maar dat is geen probleem, we zijn dol op verrassingen en met specifieke wensen wordt netjes rekening gehouden.

De gerechten smaken heerlijk en zien er prachtig uit, een lust voor het oog. Al met al een aanrader, mede door de persoonlijke benadering en het jonge team dat er echt voor gaat. Ik kom zeker terug!

Gegeten op 1 oktober 2014

nielsw

Was even heel kang gejeden dat we hier hebben gegeten. Inmiddels nieuwe eigenaar al sinds 4 jaar, tijd vliegt . We waren er tijdens de Iens dinner weken hebben prima gegeten met de keuze vis of vlees. Het bijzondere van deze 3 gangen was wel dat de eigenasr alles alleen deed. Maar dat geeft hij fantastich gedaan we waren toch in het totaal zo'n 20 man Chapeau Wouter en graar tot de volgende keer.

Gegeten op 27 september 2014

tartufo

Heerlijk buiten op het terras aan het water of gezellig binnen: Het Voordek serveert een echte pannekoek, stevig en goed belegd. Vriendelijke bediening.

Gegeten op 21 augustus 2014