De laatste recensies in Utrecht

De laatste recensies in Utrecht

Loesbisschop

• In behandeling

Er was geen tafel beschikbaar terwijl we wel gereserveerd hadden en daar was niet adequaat op gereageerd. De pijlstaartinktvissen waren niet (goed) schoongemaakt, de merquez worstjes en surf & turf waren te droog en de pstatas bravas waren soppig met matige saus. De dadels en inkvisringen waren wel erg lekker. De wijn was goed en de mannelijke bediende was behulpzaam. Wij zouden hier niet teruggaan.

jdvutr1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima gegeten bij Bresson.
Gezien de wisselende ervaringen op dit forum was ik benieuwd.
Met 2 personen gegeten bij Bresson.
Het was zaterdagavond en de zaak zat redelijk vol. We werden vriendelijk ontvangen , de jassen werden opgehangen en we werden naar onze tafel begeleid.
Start met een drankje en een mandje met zeer lekker stokbrood en boter.
Voorgerecht 1 x uiensoep en 1 x steak tartare. Beiden buitengewoon smakelijk en een mooie hoeveelheid. Echt origineel franse gerechten. Hoofdgerecht 1 x kip en 1 x tournedos. Beide prima op smaak, goed op temperatuur en met voldoende garnering (frites, groenten etc.) Vooral de gekarameliseerde uitjes bij de tournedos waren een traktatie.
Als nagerecht voor beiden een kaasplateau. Mooie kaasjes, waarbij de ober goed uitlegde welke kaasjes er op het bord lagen. Bij het eten 1 x witte en 1 x rode wijn, beide lekker. Bij de kaas een glaasje port.
De bediening is vriendelijk, en het eten staat mooi op tijd op tafel. Geen lange wachttijden !
Het decor is leuk, frans en de stoelen zitten prima. Ook de tafels staan niet te dicht op elkaar.
Een aanrader dus.
Geen aanrader is de fout op de Iens website. Bij de detail informatie staat dat je kan betalen met een creditcard (amercian express). Dan is het vervelend om er achter te komen bij het afrekenen dat deze informatie niet klopt. Minpunt voor Iens dus.

Gegeten op 19 april 2014

nazira

• In behandeling

Heerlijk eten en fijn om weer een andere keuken te proeven! Vriendelijk personeel en kwaliteits/prijsverhouding is super. Echt een aanrader voor of een broodje of een gerecht!

rkuijs

• In behandeling

Wij waren in een gezelschap van 4 mensen op een donderdagavond. Als voorgerecht vers, knapperig brood met gemarineerde olijven. De dames hadden zelf een en ander aan vis/ vlees en groente tapas samengesteld, de mannen hadden de spare-ribs. Spare-ribs smaakten echt goed, heerlijk gemarineerd in een zoete saus. Samen met het bijgerecht was het meer dan genoeg, en als dat niet zo was kon je onbeperkt bij bestellen. Bediening was professioneel en attent, zelfs de eigenaar kwam even langs te tafel om te vragen of we het naar ons zin hadden. De ervaring was voor herhaling vatbaar. Het restaurant is groot, dus wel gevoelig voor mindere ambiance bij lage bezetting, maar als onze ervaring representatief is voor het hele restaurant dan is dat zeker geen probleem.

Gegeten op 17 april 2014

tom77

• In behandeling

Heerlijk Indonesich eten wat ik alleen eerder zo in Indonesie heb gegeten. Fijne sfeer en ziet er verzorgd uit. Het personeel is vriendelijk en spreekt ook nog Indonesich!

DHS

• In behandeling

We hadden namens de ah spaaractie gereserveerd bij bresson! Het was meteen duidelijk dat er 1 rij tafels voor alleen de ah spaaractie was. Inprincipe hebben alle tafels daar tafelkleden en een leuke kandelaartje.. Mooi aangekleed. Maar r was 1 rij waar geen tafelkleed op lag en r waxinelichtje op tafel stond. Het voelde net of wij te min voor ze waren. Het was best sneu in 1 ruimte dat je 1 rij super mooi gedekte tafels had en de andere kant in dezelfde ruimte een rij tafels die muah gedekt was.. Of er een 1e en 2e klasse was.. Ik vind dat je hier geen onderscheid mee mag maken of er nou wel of geen actie is. Het eten en de wijn was top. De bediening vond ik tegenvallen. Ze keken niet goed om hen heen en het duurde te lang om iets te kunnen bestellen .. Ik kom zelf ook uit de horeca en vind het erg belangrijk dat de bediening de ruimte wel goed in gaten houdt wannee er mensen vragen hebben of wat willen bestellen. Daarnaast toen we wilde afrekenen vroeg die jongen ons 4x of het gesmaakt had.. Met andere woorden hij was niet bewust van de vraag die hij stelde en hij luisterde ook niet.

Jude

• In behandeling

Voor de 4e keer al weer heerlijk gegeten in dit gezellige visrestaurant in hartje Utrecht. En weer was het een geweldige beleving. dit maal met een groep van 7 waaronder 4 pubers. We zaten aan de ronde tafel wat werkelijk perfect is.
Allereerst wil ik alle lof uitspreken over onze gastvrouw, ze heeft al onze wensen, perfect aangevoeld en ingevuld ook al waren ze niet helemaal volgens het boekje. En alles even enthousiast en professioneel. Kijk dat maakt het nu het verschil!
met elkaar hebben we de plateau Vis en Meer besteld en ons tegoed gedaan aan het heerlijke assortiment oesters. dit alles vergezeld door de meest voortreffelijk witte Portugese Reserve. Een feest op tafel!
Ik kan een ieder dit geweldige restaurant met zijn super verse producten en ongedwongen sfeer van harte aanbevelen.

Gegeten op 30 maart 2014

Dirk-J87
over San Siro
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op goede vrijdag met familie aangeschoven bij San Siro! Was alweer enige tijd geleden dat we hier geweest waren. Bij binnenkomst heerste een gezellige reuring rond de bar en namen daar plaats. Aan een hoek van de bar staat een chef heerlijke Anti Pasti al la minute klaar te maken en de vlotte gastheer maakt het compleet met een heerlijke witte wijn uit Toscane. Na de lekkere borrelhappen plaats genomen aan tafel. Mooie menukaart met veel variatie aan klassieke Italiaanse gerechten. Gekozen voor het menu 3-gangen waarvan het hoofdgerecht (runderbavette) fantastisch was! Snap niet hoe ze dat zo ontzettend mals kunnen krijgen. Na het diner weer plaats genomen aan de gezellige bar. Daar sloten we af met een Scroppino. San Siro kunnen wij nu weer echt aanraden!

Gegeten op 18 april 2014

Herwin69
  • Recensies in de laatste twee jaar

In een heerlijke sfeer gegeten bij deze meneer. Wij hebben gekozen voor het verrassingsmenu en dat bleek een prima keus. Heerlijke smaak en goed op elkaar afgestemde gerechten met een prima smaak. De wijn die werd geadviseerd was ook heerlijk en paste er goed bij. Vriendelijk personeel en een goede ambiance maken dit restaurant in combinatie met het geserveerde eten tot een echte aanrader!

Gegeten op 18 april 2014

mixer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt retro en veel frisser en lekkerder dan het er van buiten uitziet. Ik liep er altijd achteloos langs: vergane glorie dacht ik masr toen de ramen weer waren gelapt het nog eens "aangedaan" en wat een aangename verrasing! Echt veel en goed en gezellig eten voor weinig geld. De witte huiswijn vonden wij lekker, de rode niet. De ene keer super professionele meid in de bediening, vanavond twee mutsen. Wel een aanrader!

IENS bestaat 15 jaar!