a TripAdvisor company

De laatste recensies in Utrecht

De laatste recensies in Utrecht

fjberkheij

Via online reservering

Het eten was erg lekker, gewoon goed belegde burgers en heerlijke huisgemaakte frietjes. Ze hebben ook een zeer uitgebreidde bierkaart, voor de liefhebber. Het pand aan de oude gracht is prachtig en dat hebben ze met de inrichting goed tot zijn recht laten komen, beetje industrieel/hipster maar ook erg knus. De bediening was erg spontaan en vriendelijk! Ik zou Beers&Barrels zeker aanraden!

ivonne16

• In behandeling

Top-avond gehad in restaurant Zocher!!!
Hier wordt gewerkt met verse producten van het seizoen en staat de gastvrijheid voorop! Een gemoedelijke sfeer/ fijne ambiance. Kleinschalig.
Een echte aanrader is de Tamme Eendenborst. Zo mals heb ik deze zelden gegeten. Tonijn van de grill was ook Super! Van de Gin-Tonic kaart waren wij aangenaam verrast en onder de indruk. Grote diversiteit aan merken en smaken. Ja hier komen wij graag terug!

Gegeten op 18 juni 2016

Daum

• In behandeling

CATERING: Ik heb de heerlijke mediterane tapas van ABRIKOOS niet in hun restaurant geproefd aan de Oude Gracht, maar ik had voor 25 personen 8 verschillende tapas uitgekozen ( (gebakken champignons met truffelpuree
- gegrilde aubergine met - mozzarella met balsamicosiroop en pesto, ansjovis in azijn,- gegrilde paprika en courgette met verse Kruiden, kipsalade, vitello Tonato en gerookte zalmfilet met ricotta)
besteld om thuis bij een borrel/buffet te serveren. Allemaal even heerlijk. De communicatie van de bestelling met Abrikoos was perfect als prima op afgesproken tijd in Zeist, kosteloos, bezorgd. Alle gasten en ikzelf waren superenthousiast. Echt een aanrader

Gegeten op 17 juni 2016

francy2

Via online reservering

Leuke persoonlijke lunchroom. Het duurde best lang voordat we ons bestelde broodje kregen. Daarom kregen we een gratis kopje thee en koffie aangeboden. Dat vonden we heel netjes en een goede service. Aan de akoestiek kan nog veel verbeterd worden. Er is nu alleen gebruik gemaakt van harde materialen. Ook de oorverdovende herrie als je je stoel verschuift, is niet prettig.

Gegeten op 24 juni 2016

Niet-kokers

• In behandeling

Nu echt voor de allerlaatste keer hier gegeten. Bij het reserveren hadden we gevraagd of het mogelijk was om binnen 2,5 uur 2 gangen te eten, want deel van ons gezelschap moest eerder weg. We hebben heel lang moeten wachten op alles, van menukaart krijgen tot voorgerecht tot hoofdgerecht. Alleen drank kwamen ze vaak vragen; echter kreeg mijn man steeds zijn drankje niet. Bediening zag je wel, maar kwam niet naar je toe. Het eten zelf was ok, maar niet bijzonder. We hadden bij bestellen extra friet besteld; werd niet gebracht; toen we er om vroegen zei dat we al te weinig friet gekregen hadden voor het aantal personen en dat ze dan als goedmaker de extra friet niet in rekening zou brengen.. Maar we hadden geen extra friet gekregen dus lijkt me logisch dat je dan niet in rekening brengt. Het damestoilet was defect en blijkbaar al langer... Toen we vroegen of ze indicatie kon geven over hoe lang het zou duur voor toetje op tafel komt na bestelling, gaf ze aan dat we dan beter thuis toetje konden gaan eten, want kon wel eens lang duren, want er waren maar 1 of 2 koks in de keuken... Dit was derde keer eten hier en eigenlijk alle keren teleurgesteld (vorige keer stond er extra fles wijn op rekening, niet besteld noch gedronken), dus we hebben met elkaar besloten: nooit weer!!!

isabel29

• In behandeling

Hier een voorgerecht gegeten via het Walking Dinner concept. Het zit in een heel gezellig straatje en we hebben heerlijk gegeten. We werden warm ontvangen en het ontbrak aan niets . Zeker een aanrader als je van vis en gezelligheid houdt!

isabel29

• In behandeling

We wilden hier graag iets drinken aan de gracht, maar we werden weggestuurd, omdat we niets wilde eten. Dit terwijl het halve terras nog leeg was. Denk maar niet dat wij hier ooit nog terug komen!

kreeft49

• In behandeling

Een niet te groot, intiem restaurant waar het goed toeven was. Aangename en opgewekte bediening. Zeer verleidelijke voorafjes, maar die hebben we deze keer voorbij laten gaan (we eten er vaker) en gekozen voor een malse rib-eye in een rode wijn saus en een biologisch varkensfiletje met bleu en gerookte paprika saus. Een subtiele combinatie, dit laatste.
Onszelf verwend met een lekker toetje en koffie in het avondzonnetje toe. We gingen erg tevreden weg.

tecnocooling

• In behandeling

Eindelijk eens een restaurant wat uitblinkt in eigenheid. Deze eigenzinnigheid vindt u terug in decor en couvert.
De beide eigenaars hebben veel tijd en energie gestoken in de zaak. Niets vd tekentafels van conceptdenkers.
Daar zit de gracht al vol mee :-)
De gerechten waren top en vers uit de pan.
Niets uit warmhoud bakjes of kant en klaar sausjes..
Pareltjes aan de gracht!

Gegeten op 8 juni 2016

Dorgelo

Via online reservering

Super leuk restaurantje even weer eens wat anders leuke lekkere kleine gerechten met een twist!
Heerlijk gegeten en goede bediening!
Zeker een aanrader!

Gegeten op 24 juni 2016