a TripAdvisor company

De laatste recensies in Utrecht

De laatste recensies in Utrecht

margreetbalemans

Via online reservering

Prima avond, lekker gegeten, erg vriendelijk personeel, leuke kaart! Fijn dat je uit de kaart kan kiezen voor de AH kaarten; sommige gerechten evt met bijbetaling, maar er is al een prima keuze! Goed te doen ook met kinderen, grasveld en speeltuintje bij het restaurant. Achter het restaurant ligt park Voorveldse Polder, dus even wandelen voor of na de maaltijd is ook een prima idee! Onze 4 pubers vonden het een goed restaurant, jammer genoeg weinig Pokémon Go actie in de buurt

j.florentinus

Via online reservering

Wij hebben 2 verschillende gerechten besteld die best redelijk van kwaliteit waren. Niet echt
bijzonder maar wel heel acceptabel. In het restaurant stonden een (te) groot aantal tafeltjes en stoelen. Te dicht op elkaar om ongestoord een gesprek met de overige tafelgenoten te
kunnen voeren zonder veel privacy. De vrouwelijke bediening was aardig en behulpzaam.
Het restaurant was bomvol en dat is zeker een teken van waardering.
Met vriendelijke groeten,
Joop en Janine Florentinus

Gegeten op 14 juli 2016

ReneeF

Via online reservering

We deden mee met de AH-spaaractie, waarbij het 2e diner gratis is. We konden alles van de kaart bestellen en het was ook allemaal erg lekker. Voorgerecht: Vietnamese rolletjes, hoofdgerecht: tonijn en nagerecht bestond uit allerlei kleine gerechtjes. De bediening was professioneel en behulpzaam, ondanks de drukte. Wat ons betreft een aanrader!

0alex0

Via online reservering

Via de AH-restaurantactie geboekt, met zijn tweeën. Fijne locatie. Eten was prima, en de bediening in het algemeen vriendelijk. Maar het duurde allemaal erg lang; pas na 2 uur hadden we onze hoofdgerechten. Wat brood besteld om intussen wat op te kauwen te hebben, maar dat brood kwam niet en stond uiteindelijk wel op de rekening. Toen we dat opmerkten was de reactie niet meer dan 'oh'.

Ik woon om de hoek en kwam er graag, maar voorlopig laat ik het even links liggen.

Gegeten op 21 juli 2016

johan39

• In behandeling

Geluncht tijdens het winkelen. Nieuwe inrichting, wijzigingen op de kaart, dus tijd voor een update. Was het vroeger een broodbakkers waar je ook koffie kon drinken en lunchen, nu is het vooral een lunchcafé waar je nog steeds heerlijk brood en gebak kunt kopen. Omdat we niet konden kiezen namen we een lunch om te delen, een plank met hartigs. Het is een staalkaartje van het beleg van een aantal broodjes waaruit je kan kiezen. De bediening is vriendelijk en kundig. Ook in koffie en thee zijn ze goed. Ik blijf er komen.

Gegeten op 23 juli 2016

johan39

• In behandeling

Met ons tweeën ontbeten bij Anne & Max. Zij een croissant met zoute boter en confiture, ik een Zoete morgen: warme scone met double Cream en lemon curd. Een croissant met confiture, een potje yoghurt met verse vruchten. Het was meer dan genoeg en schappelijk geprijsd. Zeer attente bediening. Klein minpuntje: de croissants kunnen iets beter. Een prima plek, prettig toeven daar.

Gegeten op 23 juli 2016

hans_veldkamp

Via online reservering

Het eten was heerlijk de bediening liet wat te wensen over. Onze ober had maar oog voor 1 tafel niet vergat de rest van zijn wijk erg jammer.

janutrecht12

• In behandeling

Altijd lekker bij Bar Beton, ging even iets mis met een salade maar prima opgelost!
Als wij in in de buurt zijn gaan we altijd wel even langs, is het om de lunchen dan wel dineren.
Mooi ook dat het hele plein is aangepakt waardoor het een stuk gemoedelijker oogt.
Ga zo door Bar beton!

Gegeten op 19 juli 2016

meta.poeze

Via online reservering

met het gezin met oudere kinderen erg lekker en gezellig gegeten. nooit geweten dat dit aan de werf lag.
erg vriendelijke bediening en heel flexibel toen we een andere tafel verder vande warme keuken vroegen.
goede wijnkaart.
en erg leuke ambiance met openslaande deuren naar de gracht.
wij komen nog eens.

josefien15

• In behandeling

Heerlijke plek om te borrelen, vooral in de zomer een aanrader!
We zaten dit keer op terras met zon, hebben de oesters gegeten, erg lekker en veel wijnkeuze!
service hier is ook top!

Gegeten op 17 juli 2016