a TripAdvisor company

De laatste recensies in Utrecht

De laatste recensies in Utrecht

WalterX

Via online reservering

Leuk restaurant! Gegeten met de Shell dineer actie, anders waren wij hier nooit terecht gekomen. Keuze mogelijkheid van 1/2 gerechten is zeker een aanrader. Vriendelijke bediening.

lucie12

Podium heeft heerlijke, seizoensgebonden gerechten. De service is altijd top - snel, vriendelijk, beleefd maar ook begaan. Werkelijk het enige minpunt wat ik kan bedenken is dat de stoelen niet altijd even comfortabel zijn.

Gegeten op 2 februari 2016

michel237

• In behandeling

Heerlijk gegeten, du sushi is er prima, de bediening op zichzelf had ik weinig op aan te merken, maar.... Bij het reserveren hoorden we dat we een tafel hadden van18:30 to 20:30. Dat was prima. Al na een klein uur, nog voor half acht, kwam een dame van Sumo ons vertellen dat we onze laatste ronde moesten bestellen. Verbaasd hebben we dat gedaan. Nadat we bij de ober de rekening hadden gevraagd kwam dezelfde dame ons vertellen dat we moesten gaan afrekenen, het was net 20:00 uur! Triest hoe je op deze wijze je restaurant omlaag haalt.

Proever84207

Gegeten met Shell bonnen, goedkoopste gerecht gratis, maar bepaalde gerechten mochten niet gekozen worden ( wat ik wel weer vreemd vond.
De voorgerechten waren goed, o.a. Asperge met Parmaham, weer eens iets anders! Aanrader.
We hebben allemaal een ander gerecht gegeten, zelf had ik als hoofdgerecht van de grill, vlees was goed, maar de groentes waren veel te koud, dat is niet lekker.Daarbij kwam dat wij voorin de zaak zaten en wij het allemaal erg koud hadden, daar er iedere keer een deur open bleef staan.
Ze hebben dit niet goed op kunnen lossen.

De nagerechten waren goed,.
De obers lopen te weinig langs de tafels om eens te vragen of er nog iets nodig is.

Nadien zijn we ergens anders koffie gaan drinken om warm te worden

jeroenJonas

• In behandeling

Omdat het eten in het verleden lekker was maar omdat er de vorige keren wel wat haken en ogen zaten aan de bediening en bereiding toch besloten om nog eens terug te gaan. Tot onze verbazing was de kaart aangepast en die viel wat duurder uit. Ik kwam terug voor de Dorade die niet meer op de kaart stond. Bij navragen bleek hij er nog wel te zijn. Uiteraard heb ik deze besteld. De Dorade was prachtig en zeer smakelijk. De bediening was deze keer goed (misschien ook omdat het niet zo druk was en omdat er ander personeel rondliep). De wijn was lekker (Valpolicella). Al met al goed gegeten (voor-, hoofd- en nagerecht + koffie). Helaas bleek de Dorade 6 euro duurder te zijn geworden (22,50) wat een beetje afbreuk deed aan het geheel. Qua prijs en kwaliteit liggen de prijzen iets te hoog (voor 2 pp 106,00 daar waar 90 euro misschien wat passender zou zijn).

lieve8

• In behandeling

Zojuist wezen eten bij Umami, het eten was heerlijk zoals gewoonlijk. Op het einde van de avond toen het wat drukker werd duurde het wat lang voordat het eten kwam, na een paar keer vragen kwam het eten en kwam Nico, de topper van de bediening, met een drankje van het huis, kortom; weer een top avond. wij komen snel weer!

eawarning

Via online reservering

Het restaurant was in de werfkelder, dus dat is altijd leuk qua entourage. Binnen was slechts de helft vh restaurant in gebruik.
Het voorgerecht was een schotel koude hapjes. Matig van smaak. Alleen het plakje carpaccio was prima.
Het hoofdgerecht bestond uit vier tapas naar keuze. Keuze was ruim. Onze gerechtjes waren niet van bovengemiddelde kwaliteit en smaak. Sommige aardig, enkele vrij flauw en bv de champignons met pesto in roquefortsaus was veel te zout.
Het nagerecht was een bordje met een sompel bolletje vanille/roomijs, bolletje yoghurt met honing en een paar korrels walnoot en een toefje slagroom. Kwam zo uit de koelkast en stond daar al even... Jammer.
Gezien de prijs van deze aanbieding was de prijs/kwaliteit net voldoende. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 29 april 2016

PeterCoby

Lunch genomen met twee personen. Attente en snelle bediening. Lunchgerechten waren goed en je kreeg wat je volgens de kaart kon verwachten. Niet verrassend en ook niet tegenvallend. Mooie ruime inrichting. Kortom: hier ben je welkom en kom je graag weer terug.

Gegeten op 29 april 2016

Wijntje
over San Siro

Wow, wat een aanrader!
Deze kritische dame heeft onlangs met 2 vriendinnen hier gedineerd.
Hemeltje lief, wat een geweldige keuken. Vooraf de carpaccio Capriani, die smolt op de tong, bijna zonde om door te slikken.
Tussengerecht de ravioli met truffel en als hoofdgerecht de open ravioli, ook lekker maar niet zo goddelijk als het tussen gerecht.
De rode huiswijn is lekker vol en rond. De bediening is attent, alert en aardig. De sfeer in het restaurant is lekker informeel, wel een beetje warm..of kwam dat door de alcohol..

Gegeten op 30 januari 2016

avandenbergen

• In behandeling

Zaterdag 30 april. Bediening door ARJA. Zij SUPERVRIENDELIJK. De gerechten kabeljauw, cordon bleu. Heerlijk. De wijn droge witte, heerlijk.
We komen terug en wel op zaterdag als Arja er weer is.