a TripAdvisor company

De laatste recensies in Uitgeest

De laatste recensies in Uitgeest

mirjam110

Uurtje bowlen en daarna a la carte eten. Eten was goed m.u.v. de tomatensoep die echt te zout was, maar die werd netjes van de rekening gehaald. De porties ruim. Helaas geen mogelijkheid tot kinderporties bij de tomatensoep en de spareribs. Kaart is gedateerd; grillgerechten en een vreemd soort fusion/aziatisch. Prijzen zijn aan de hoge kant voor het culinaire niveau (bistro) dat geboden wordt 10 euro voor een voorgerecht en rond de 20 euro voor een hoofdgerecht.

Gegeten op 23 januari 2016

Pinodome

De vleeseter komt zeker aan zijn trekken bij De Eetkamer Uitgeest. Carpaccio's, ossehaas, verschillende soorten tournedos, varkenshaas, rib-eye, of hertenbiefstuk. Het houdt niet op! Vlees is goed bereid, maar mijn keuze tournedos 'de eetkamer', viel een beetje tegen door de saus. De zalm- en kreeftensaus viel tegen in combinatie met het vlees. Jammer, zeker als dit gerecht toch je 'paradepaardje' is. De vis bocale als voorgerecht en de crème brûlée waren goed. Iets meer 'avontuur' zou de kaart wel goed doen.

Bediening is attent, en ik had niet het gevoel dat ik moest wachten. Ook de niet bestelde voorafjes, brood met boter en roomkaasdadels gerold in spek, waren lekker. Het decorum doet een beetje oubollig aan en ziet eruit alsof het wel een make-over kan gebruiken.

Houd je van vlees, dan is de Eetkamer een goede keuze!

Gegeten op 16 januari 2016

Buikie

Het zag er prachtig uit tijdens de kerstdagen met veel aandacht voor decoraties. Met een groep van 6 volwassenen en 3 kinderen gegeten. Kinderen kunnen lekker in de speelkamer, dat geeft rust. Goed gegeten, eten was goed bereid. Menu is wat simpel, en omdat ik dit jaat al wat vaker geweest wat weinig opties over.

Gegeten op 27 december 2015

HerrPiet

Het was een stormachtige avond. Spontaan op het idee gekomen om even lekker erop uit te gaan. Bij ons in de buurt hebben we genoeg restaurants. Maar 't Stokpaardje is vaak de eerste keuze. Het hoeft namelijk niet altijd hoogstaand culinair en 88 verschillende smaak belevingen op één bord. Als het eten maar met zorg is bereid.

Het eten en service waren uitstekend. Het was erg rustig in het restaurant maar dat was, gezien het weer en tijdstip, niet heel vreemd. Voorgerecht (een proeverij van schillende hapjes) werd op verzoek aangepast, prima service! Hoofdgerecht een stuk sukade van Angus rund. Niet geserveerd als een stoof maar heerlijk gebakken in de pan en in de oven nagegaard. Wat een beleving! Enige kleine minpuntje, het garnituur van groenten even te lang in de pan gelaten. De "bite" was er een beetje af. Dessert ook lekker, een parfait van speculaas.

De sfeer en het decor ook een mooi cijfer. Vooral op een rustige avond in het kleine intieme huisje aan het Uitgeestermeer. Overal kaarsen en sfeerverlichting aan. De wind hoor je buiten gieren en de regen kletteren op de ramen, maar je zit lekker binnen. Kortom een heerlijke avond en een dikke 9,5 voor 't Stokpaardje.

Gegeten op 7 januari 2016

loveldman

Via online reservering

De gerechten die het lekkerst waren de gerechten die gluten vrij waren omdat die apart gemaakt moesten worden.
Meer zorg aan besteed.

Gegeten op 3 januari 2016

Ceejeewee

Wij komen hier altijd een pizza halen. Echt heerlijk. Op dinsdag is het hier altijd gigadruk want dan kosten alle pizza's en pasta's 7,50. Je moet dan wel rekening houden met langere wachttijden vooral als er een grote tafel voor je is en dat kan soms wel lang duren, dus geen haast hebben. Het interieur is niet echt bijzonder maar het gemiddelde restaurant in Italie heeft ook geen bijzonder interieur. Het gaat om het eten en daar rijden we graag een blokje voor om! Aanrader dus! Treinstation voor de deur en gratis parkeren in de buurt. Top dus.

Gegeten op 3 november 2015

FishingnicoS

Alvast Sinterklazen middels een avondje bowlen en steengrillen. Na het bowlen naar de bovenverdieping om te eten. Waren met een groep van 19 personen. Kregen een wat onhandige tafel met een hoek erin, maakt het minder gezellig en splits een groep in tweeën. Vlees was van goede kwaliteit, wel wat gemarineerd. Champignons, uienringen en paprika, prima. Helaas wat grof gesneden, duurt daardoor vrij lang voordat het klaar is. Patat leuk opgediend in puntzakjes van goede kwaliteit. Bij bestellen van groente en patat, stokbrood en sauzen geen enkel probleem. Bediening was uitstekend, aandacht voor de klant met een kwinkslag. Onze tafel had wel wat last van tocht door de buitendeur. We sloten een tussendeur waardoor het verminderde, maar die stond al vrij snel opnieuw open op de haak.
Tip zorg een volgende keer voor een lange tafel voor grote gezelschappen. Ijsje toe was lekker, echt vanille-ijs en dot slagroom. Geen culinaire hoogstandjes maar goed eten voor een schappelijke prijs, voor grote gezelschappen een aanrader.

Gegeten op 28 november 2015

JohanVoog

Afhaalrecensie. Dit Chinees restaurant is gelegen langs de provinciale weg. Na het parkeren is het even zoeken naar de ingang maar deze is aan de voorzijde gauw gevonden (parkeren aan de zijkant). Inrichting wat verouderd en op deze doordeweekse dinsdagavond 18.00 uur geen eters in het restaurant. Wel doorlopend 'afhalers'. De keuze is gevallen op het maandmenu voor twee personen: mini loempia(6stuks), 2 stokjes kip sate, babi pangang, tjap tjoy met kip,
kip met gon bao saus en een grote bak Chinese (dus dunne) bami. Totale kosten: €18,50 voor het menu plus € 3,40 voor de bami in plaats van witte rijst. Babi pangang lekker krokant en gembersaus lekker op smaak, kipsaté van gemiddelde Chinees-kwaliteit (niet geroosterd), tjap-tjoi en kip met gon bao saus zeer smakelijk (paprika-alarm!). Mini loempia kan niets mis mee gaan hè. Chinese bami een schot in de roos: goed gevuld, mooi donker en heerlijk van smaak.
Ik zou niet gauw dit restaurant bezoeken om te gaan zitten eten; daar is de sfeer niet naar. Indien ik weer in de buurt ben, neem ik hier wel weer Chinees mee: bovengemiddeld goed Chinees eten. Aanrader!

Gegeten op 8 december 2015

FrankTimmer

Vriendelijke ontvangst. Wij kozen een tafel met uitzicht op het haventje. Buiten en binnen de lichten aan! Het was gezellig en zaten naar ons zin. De voorgerechten hertenrugfilet met cantharellen en zalm met garnalen waren smaakvol. De Merlot en de droge witte wijn completeerden het geheel. Daarna aten we beiden een tournedos met een rode wijnsaus, zo zacht, zelden zo heerlijk gegeten! De erbij geserveerde groenten vielen iets tegen, is voor verbetering vatbaar. Frites waren prima. Cappuccino en Irish Coffee toe. Wij gingen met een voldaan gevoel naar huis.

Gegeten op 21 oktober 2015

winfried

Vrij kaal restaurant, maar toch wel gezellig. We hadden hier een boot gehuurd voor 11 man, zouden vanaf 15.00 uur varen en dan eten. Voor de - overigens gewelidige- sloep werd een fijn prijsje gemaakt omdat we ook al gereserveerd hadden. Vooraf Duo Vis, lekkere vette paling en zalm op een bedje van erg gewone salade met tomaat. Dan de "vangst van de dag van visboer Jan van der Kommer ", kennelijk een bekende in Uitgeest. Bij sommigen was er erg veel citroen op gedruppeld die de smaak van stukken van de de vis bedorf, maar dat was niet bij iedereen zo. Er zat niet veel smaak aan en de saus leek er niet erg bij te passen. Aardig. Fijne bediening, het was en gezellige avond.

Gegeten op 4 oktober 2015