De laatste recensies in Uitgeest

De laatste recensies in Uitgeest

Deksels
over 't Schippersrijk

Afgelopen weekend wezen eten bij het Schippersrijk.

De menukaart was flink onderhanden genomen en veel gerechten waren nieuw. En dat is goed nieuws want bij het Schippersrijk zijn ze keer op keer in staat om een hele lekkere, creatieve en vernieuwende kaart samen te stellen.

De bediening was goed alhoewel we wel het idee kregen dat we iemand in opleiding aan tafel hadden. Kleine dingetjes als een speciaal biertje in een fluitje, na 20 minuutjes aan tafel pas wat te drinken opnemen en wat te populair taalgebruik vielen op, maar verder was het prima.

De kwaliteit van het eten is bij het Schippersrijk altijd goed. Dat komt omdat ze werken met lokale vlees en vis leveranciers en dit is te herkennen in de mooie producten. Op deze avond hebben we genoten van een goede kalfsbiefstuk, een voorgerecht bestaande uit diverse kleine gerechtjes en een mooi dessert. Zowel de voor als nagerechten zijn te verkrijgen in kleine porties. Zo kan ook de kleine eter toch genieten van al het lekkers.

De sfeer is hier altijd prettig, het interieur bijzonder en nautisch getint. Samen met het uitzicht over het Uitgeestermeer is dit echt een aanrader!

Gegeten op 15 februari 2015

sylvia102

We komen hier al jaren en het eten is altijd heerlijk. Ik durf te zeggen " de beste pizza's van Noord Holland". Waar eerst het interieur wat te wensen over liet wordt het steeds mooier. Prachtig terras, mooie moderne toiletten en nu is ook het " zijgedeelte" van het restaurant gerenoveerd. Top! Maar het allerbelangrijkste vind ik toch de kwaliteit van het eten. Altijd zalig. Mijn favoriet Spaghetti Monumentale. Super aardige bediening en een schat van een " echt Italiaanse kok"

Gegeten op 18 februari 2015

colette8

Of we eten daar of we bestellen pizzas en pastas. Altijd heerlijk en het is flink om , om in Uitgeest Pizzas te halen, maar reuze lekker. Bedienend personeel is vriendelijk, Kok en Kokkin zijn top.
Carbonare is verrukkelijk

Gegeten op 16 oktober 2014

rienke2

Heb hier al zo'n zeven keer gegeten ondertussen. Het personeel dat rondloopt is super vriendelijk en het eten is lekker. daarnaast is de prijs ook top! het is echt een aanrader. (nog een pluspuntje; vanaf station is het te lopen)

Gegeten op 18 november 2014

Injo

Gisteravond alvast de jaarafsluiting met het werk hier gevierd. Wat een klasse tent. We hadden een mooi menu en geweldige bediening. Heel erg fijn als je met zo'n grote groep (26 man) alles tip top in orde kunt aanbieden. Onze complimenten.
Tot de volgende keer.

Gegeten op 27 november 2014

Els08

Met z'n negenen gegeten bij de Eetkamer en we zijn allemaal enthousiast over de keuken!!
Gastvrije en attente bediening die er echt is voor de gasten. Eten is prima, goede prijs/kwaliteitverhouding. Kortom een restaurant waar wij graag terug komen.

Gegeten op 15 november 2014

Denise247

Hier heb ik dé lekkerste penne quattro formaggi gegeten. Mijn gezelschap had een pizza quatro stagioni die ook erg goed van smaak was. Cappuccino smaakte fantastisch en een kopje thee is erg uniek en lekker van smaak met een 'theestick' in plaats van theezakjes. Gezellig restaurant met authentieke italiaanse bediening en keukenpersoneel, voor een zeer aantrekkelijke prijs!

Gegeten op 12 oktober 2014

Sjoerddebruin1

Afgelopen zondag heerlijk gegeten van de nieuwe diner kaart! Mijn vriendin had lady tournedos en ik had zelf de dag special hertenbiefstuk! Onwijs lekker, goeie service! Super aanrader!!

Gegeten op 2 november 2014

MartinKrommenie

Vandaag weer eens bij Schippersrijk gegeten omdat we gehoord hadden dat de kaart eindelijk eens was aangepast. We hebben een dagvis en steak gegeten, voor de "bijbehorende " keuze saus mochten we 1,25 euro bijbetalen (overigens niet vooraf gecommuniceerd). Verder kregen we sla in een kommetje en frites, beetje karig. De bediening was vooral bezig met mensen heel erg welkom te heten, maar aandacht voor de tafel was er niet echt. Kortom er is nog wel heel wat te verbeteren en voor ons wederom een teleurstelling.

Gegeten op 2 november 2014

wilhelmina55

We zaten op het terras, en daar zit je heerlijk, met uitzicht over de jachthaven,( jammer genoeg niet op het meer) en heerlijk beschut.
De bediening was goed en heerlijk snel.
Wij aten weekmenu:zalm met kruiden korst en die was heerlijk. Als bijlagen lekkere frites, en aardappeltjes, voor een zeer vriendelijke prijs.
(De gerechten van het normale menu zijn wel relatief duur.)

Gegeten op 17 september 2014