a TripAdvisor company

De laatste recensies in Uitgeest

De laatste recensies in Uitgeest

ad44

We zijn heel wat pizzeria's gewend tijdens vakanties. De echte italiaanse keuken hebben we nooit beter ervaren dan in een dorpje van Toscane.
Maar wat betreft pizza's is Mimose een ster waard! Met grote liefde voor smaak word er een pizza samengesteld, waardoor je er altijd weer terugkomt.
En dat met een vrijwel constante kwaliteit, bekeken over bijna 30 jaar ervaring met Angelo en zijn familie.
Regelmatig tref je vol bezette tafels met italiaanse families die daar ook komen eten. Meer aansporing kan ik niet geven ok het ook te ervaren!

Gegeten op 5 juni 2016

Allard63

Via online reservering

De organisatie van iens had onze reservering niet doorgegeven aan het stokpaardje. Dankzij creativiteit van eigenaar en personeel konden wij toch met 8 personen eten. Zeer gastvrij en lekker.

Gegeten op 3 juni 2016

lhdelange

Via online reservering

Het was een gezellig etentje, zeer vriendelijke ontvangst. Goede service, nadat bleek dat mijn diner-cadeau kaart niet werkte bij het afrekenen hebben ze hem toch geaccepteerd.

Gegeten op 19 mei 2016

Odonkers

Prima lunch ! Heerlijk voorgerecht (knoflook soep met zalm) goed op smaak en kraakverse turksbrood erbij! Daarna een prima broodje, (Flinke portie!) oude kaas met daarbij een heerlijke mosterd dressing. Alles goed verzorgd, en zeer vriendelijke bediening !

Wij komen terug !

Gegeten op 15 mei 2016

elly160

We hadden gereserveerd daags, voor op een mooie zomeravond en er was nog 1 tafel vrij. We konden buiten zitten en kregen ons drankje. Tot zo ging het goed.
De menukaart werd ons na een kwartier gebracht, en nog langer met de bestelling opnemen.
We hadden met z'n tweeen een proeverijtje, waarvan ik dacht, voor die prijs.
Maar, nee, voor 2 personen of meer kon er een proeverijtje besteld worden!
Dus 2x is er een behoorlijke prijs gerekend, waarvan ik dacht, dan heb je w.s. ook wat.
Dat viel enorm tegen. Het was een bij mekaar geraapt goedkoop zooitje, zoals o.a. een cervelaatplakje in een rondje met een olijf in het midden. Bestek en servetten werden er niet bij geleverd. Bestek kwam later.
Het hoofdgerecht kwam na 3 kwartier en het eten smaakte goed, maar helaas werden de patat, aardappeltjes en rauwkost niet meer gebracht. Wel kwam het bestek er nog achteraan.
En weer geen servet.
Ik kon zien dat er maar 1 onervaren serveerster rond liep en dat lieve kind, maakte haar excuses, want ze hadden niet op zoveel gasten gerekend!? Gisteren de laatste tafel, die ze over hadden, gereserveerd!
Het nagerecht hebben we maar laten zitten. Bij het afrekenen het volle pond betaald, dus geen verminderde kosten ivm het ontbreken van de schaaltjes, die bij het hoofdgerecht horen.
Nou zouden dat niet veel kosten zijn, maar het zou wel netjes geweest zijn, voor het falen van het bedienen.

Afijn, dit was leergeld, maar ons zien ze er niet meer. Zonde

Gegeten op 8 mei 2016

ingemaria

Prima eten met mooi uitzicht. We hadden eendenborst en een gerecht Surf& Turf met scampi's en een biefstuk, een gewaagde maar mooie combinatie. Het interieur is goed aangepast aan de omgeving. Bediening is attent, vriendelijk en netjes.

Gegeten op 4 mei 2016

FreekW

Via online reservering

Eettentje in de haven. Beetje rommelig vanaf parkeerplaats (ca 250 meter lopen).
Vriendelijke bediening. Lunchmenu van 4 gerechten genomen. Kroket iets te lang in frituur, soep wat zout....niet heel goed. Uitzicht leuk.

Gegeten op 3 mei 2016

femmex

Afgelopen zondag hier samen 'even snel' een pizza gegeten. Helaas erg druk maar gelukkig nog een tafeltje kunnen bemachtigen. Vanwege de drukte gaf de serveerster ook al aan dat wij even geduld moesten hebben, maar geen probleem. Vooraf nog even wat stokbrood van het huis gekregen en een rode wijn besteld en toen begon het wachten. Tussendoor kwam de serveerster weer om de bestelling op te nemen en een aantal keer excuses aan te bieden vanwege de lange wachttijd. Netjes dat zij dit zo opving. Helaas werd ons etentje erg verstoord door een tafel schuin naast ons met vreselijk asociale mensen met kinderen die werkelijk waar zoveel lawaai produceerde dat mijn vriend (een grote goedzak) er bijna wat van wilde zeggen. De man stookten de kinderen lekker op dat zij de tent mochten afbreken en de moeders keken toe. Wat wij jammer vonden was het feit dat hierover door het personeel niks van werd gezegd. Wij hadden een zware dag en ik neem dit hun toch kwalijk. Ook is dit ( en niet de lange wachttijd) een van de redenen om hier niet meer terug te komen.

Gegeten op 17 april 2016

stijn43

Eten is goed, gespecialiseerd in vlees, bediening is zeer persoonlijk, vooral de borrel en het voorstellen word gewaardeerd.

Gegeten op 7 oktober 2015

Rudieman

Plezierige ontvangst, (te) warme op haard en smakelijke gerechten.
Het geitenkaas voorgerecht ziet er mooi uit en smaakt goed. Met iets pittigere geitenkaas zou het nog beter zijn.
De lamshaasjes met basilicumboter zijn heerlijk zacht uit de green egg gekomen.
Frieten zijn ok en de lof uit de oven is lekker.
Gaan we nog wel eens een keer naar toe.

Gegeten op 26 maart 2016