Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Uitgeest

De laatste recensies in Uitgeest

janneke23

In 't Stokpaardje werden we zeer vriendelijk ontvangen, niet van dat stijve horecagedoe, maar vriendelijk en gastvrij. De keus op de kaart is ruim voldoende voor zowel de vis- als vleesliefhebbers en vegetariërs. De kwaliteit is goed. Kortom, we hebben een heerlijke avond gehad en we komen zeker terug.

Gegeten op 24 mei 2014

ria57

Heerlijk op het terras een lunch met zijn viertjes.
vriendelijk personeel en een heerlijke lunch de verzameling XXL.
echt een aanrader.
Komen zeker terug Ria kos

Gegeten op 7 augustus 2014

Injo

Wat is dit toch een heerlijk restaurant! Afgelopen vrijdag buiten op het terras genoten van een perfect diner. We zijn begonnen met de verzameling, zoals altijd perfect. Als hoofdgerecht de kabeljauw met hollandse garnaaltjes: heerlijk. Omdat het wat frisser werd hebben we de capuccino binnen genuttigd. De bediening was uiterst correct en vriendelijk. Jammer dat de inrichting wat goedkoop aandoet, maar dat houdt ons niet tegen om hier wederom weer terug te komen. Een topper in zijn klasse!

Gegeten op 1 augustus 2014

Nicoletteopiens

Onlangs op een mooie zomeravond gegeten met vrienden op het terras.
Vooraf warm broodje met lekkers, zeer smakelijk.
Bediening altijd ontzettend aardig en gastvrij.
Mooie tafel aan het meer, nadat het ging regenen werd daar door personeel goed op ingespeeld en werd het eten binnen voortgezet zonder dat dit problemen opleverde in het serveren van de gerechten.
Dagvis was zalig en saté zeer rijkelijk.

Gegeten op 4 juli 2014

Cez

Restaurant Le Mimose is ons vaste Italiaanse restaurant. De kok Angelo is echt een topper en je moet vooral eens vragen of hij die avond iets speciaals heeft gemaakt. Een echt familie restaurant. Het eten is altijd super, heerlijke voorgerechten en vooral de pasta's zijn om te smullen.

Gegeten op 12 juli 2014

dolfbvk

Wederom prima gegeten bij chef Angelo. De 2 cannelloni (goed gevuld), de spaghetti pescatora (best gevuld) en de pizza salmone (er zat ook nog een bodem onder de zalm) waren uitstekend. De bediening was zoals je van Italianen mag verwachten: sarete coccolati da "la Mama", oftewel je zult worden verwend door "die Mama".
Cioccolato

Gegeten op 11 juli 2014

Witde

Eten heerlijk, service super een echte gastvrouw, prijzen uitstekend, passende offertes!
Een echte aanrader om hier eten te bestellen, totaal geen werk, zelfs de afwas wordt meegenomen.

Gegeten op 13 juni 2014

nancy46

Ik vind dit restaurant echt een aanrader !
Wij komen hier al jaren , heerlijke Pizza`s en voortreffelijke verse Tomaten soep met room.
Aardig en klantvriendelijk personeel.
Ristorante Pizzeria Le Mimose krijgt van mij een 10

Gegeten op 3 juni 2014

Maria72

Restaurant zit op een prachtige locatie aan de jachthaven. Helaas hadden wij een tafeltje dat over de parkeerplaats uitkeek. De tafel was het grootste minpunt. De 2 persoonstafeltjes zijn driehoekig waardoor je niet gezellig recht tegenover de ander zit maar meer schuin langs elkaar heen kijkt.

Eten was ok maar niet bijzonden terwijl het redelijk aan de prijs is. De runder medaillons waren goed mals en medium gebakken. Helaas zat er niet veel smaak aan en ook de bijkomende saus had weinig smaak. Grand dessert was wel erg goed/lekker.

Gegeten op 11 mei 2014

Huibsimon

Geslaagd diner voor vier. Vooraf een 'plank' met allerlei gerechtjes, leuke presentatie en lekker. Vervolgens twee keer een kabeljauw met mosselen, kreeftsaus en zeekraal. Die viel helaas tegen, onhandig geserveerd met groot stuk redelijk droge vis op hele mosselschelpen. Eet onhandig en de hoeveelheid saus en zeekraal waren erg karig. Bijgerechten en brood goed. Verder een lekkere kalfsoester hoewel de kaas er niet zo subtiel bij paste. Desalniettemin, dankzij attente, vriendelijke bediening en een fijn decor aan het water blijft Schippersrijk een aanrader.

Gegeten op 24 april 2014