Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Uitgeest

De laatste recensies in Uitgeest

wilhelmina55

We zaten op het terras, en daar zit je heerlijk, met uitzicht over de jachthaven,( jammer genoeg niet op het meer) en heerlijk beschut.
De bediening was goed en heerlijk snel.
Wij aten weekmenu:zalm met kruiden korst en die was heerlijk. Als bijlagen lekkere frites, en aardappeltjes, voor een zeer vriendelijke prijs.
(De gerechten van het normale menu zijn wel relatief duur.)

Gegeten op 17 september 2014

AnyaT

De locatie van Schippersrijk is geweldig, met zonnig weer kun je eerst genieten op het terras aan het water om als het wat frisser wordt binnen te genieten van een heerlijke maaltijd. De sfeer is goed, het eten voortreffelijk en de bediening vriendelijk en attent.
Wij zijn hier al vaker geweest en zullen hier ook vaak terugkeren als ze nog plaats hebben, want het is er vaak erg druk dus ga er niet op de bonnefooi heen als je niet teleurgesteld wil worden!

Gegeten op 16 april 2014

petey

Qua interieur een vreemd aangekleed restaurant, de ene helft heeft tafels met gedateerde
conferentiestoelen en de andere helft straalt kantine look met rotan. Toilet goed, keuken goed is een bekende devies. Het toilet is gewoon richtig design, heel mooi dus nu de rest nog.
Buitengewoon vriendelijke bediening maar konden eigenlijk de drukte niet aan.
Goede huiswijn. En de geserveerde pizza? Niet heel bijzonder.

Gegeten op 29 augustus 2014

jake the snake

Eerst wil ik iets kwijt over de vorige recensie waarin men zegt op een parkeerplaats te kijken. Die heb ik niet gezien want je moet je auto een eindje verderop parkeren en een paarhonderd meter lopen. (misschien is dit sinds kort). Je kan alleen op het water of op het terras kijken, waar het ook zeer goed toeven is. Geweldig vriendelijke bediening, alles kon en men was zeer behulpzaam. Het eten was gewoon goed en met een groep van 6 was het geen moeite om alles tegelijkertijd op te dienen. Mijn rundvleesgerechten waren beiden wat taai. Je kan hier zeker gezellig eten, en zal dat ook zeker nog eens doen, maar de kwaliteit zou een beetje omhoog kunnen.

Gegeten op 9 augustus 2014

marjolein74

Voor de tweede keer in 3 jaar slecht gegeten. De tournedos/entrecote taai en de tonijn veel te doorbakken. De serveerster was onvoldoende op de hoogte van gerechten en namen van sauzen. Dit wordt geen 3e keer in Schippersrijk.

Gegeten op 23 augustus 2014

janneke23

In 't Stokpaardje werden we zeer vriendelijk ontvangen, niet van dat stijve horecagedoe, maar vriendelijk en gastvrij. De keus op de kaart is ruim voldoende voor zowel de vis- als vleesliefhebbers en vegetariërs. De kwaliteit is goed. Kortom, we hebben een heerlijke avond gehad en we komen zeker terug.

Gegeten op 24 mei 2014

ria57

Heerlijk op het terras een lunch met zijn viertjes.
vriendelijk personeel en een heerlijke lunch de verzameling XXL.
echt een aanrader.
Komen zeker terug Ria kos

Gegeten op 7 augustus 2014

Injo

Wat is dit toch een heerlijk restaurant! Afgelopen vrijdag buiten op het terras genoten van een perfect diner. We zijn begonnen met de verzameling, zoals altijd perfect. Als hoofdgerecht de kabeljauw met hollandse garnaaltjes: heerlijk. Omdat het wat frisser werd hebben we de capuccino binnen genuttigd. De bediening was uiterst correct en vriendelijk. Jammer dat de inrichting wat goedkoop aandoet, maar dat houdt ons niet tegen om hier wederom weer terug te komen. Een topper in zijn klasse!

Gegeten op 1 augustus 2014

Nicoletteopiens

Onlangs op een mooie zomeravond gegeten met vrienden op het terras.
Vooraf warm broodje met lekkers, zeer smakelijk.
Bediening altijd ontzettend aardig en gastvrij.
Mooie tafel aan het meer, nadat het ging regenen werd daar door personeel goed op ingespeeld en werd het eten binnen voortgezet zonder dat dit problemen opleverde in het serveren van de gerechten.
Dagvis was zalig en saté zeer rijkelijk.

Gegeten op 4 juli 2014

Cez

Restaurant Le Mimose is ons vaste Italiaanse restaurant. De kok Angelo is echt een topper en je moet vooral eens vragen of hij die avond iets speciaals heeft gemaakt. Een echt familie restaurant. Het eten is altijd super, heerlijke voorgerechten en vooral de pasta's zijn om te smullen.

Gegeten op 12 juli 2014