a TripAdvisor company

De laatste recensies in Uitgeest

De laatste recensies in Uitgeest

lars26

Als vaste gasten samen met vrienden gezellig eten. Helaas. Ruim 2 uur gewacht op ons eten en daardoor de Kids onrustig en moe. Een van onze gasten had later nog een afspraak dus die redde het eten niet meer. Ook de drank bestellingen gingen verkeerd. De ossehaas was medium besteld, maar kwam droog op ons bord. De bijgerechten waren ze ook vergeten. Alles ging mis. We hadden geen zin meer om dit terug te sturen. We dachten snel opeten en weg hier. Het was al met al een vervelende avond. 2 uur en een kwartier wachten is gewoon te lang. Het ergste was echter dat we tegenstrijdige verhalen kregen(lees:leugens) en ze hebben nimmer geprobeerd om de negatieve ervaringen om te buigen bijvoorbeeld met een drankje van het huis of iets te knabbelen, maar het was armoe troef. Voorlopig gaan we niet meer naar Uitgeest!

Gegeten op 23 augustus 2016

Xanz0r

Ik heb hier onlangs met mijn vriendin gedineerd, en wow, wat een ervaring! De reflectie van de zon op het meer, de capabele bediening en het overheerlijke eten maakten dit tot een onvergetelijke avond. Als voorgerecht hadden we een proeverij voor twee personen (de verzameling ), en als hoofdgerecht had ik de Alaska roast XXL. Heerlijk, de roast smolt gewoon op de tong. Ook de aangeraden wijnen pasten perfect bij het menu.

We komen hier binnenkort zeker terug! =)

Gegeten op 4 augustus 2016

jan816

Deze pizzeria is voor een snelle pizza hap prima. Sfeer is redelijk, een beetje simpel. De pizza's smaken prima, de huiswijn is geen hoogvlieger maar goed genoeg. De prijzen zijn laag. Voor- en nagerecht standaard. De ambiance is heel gewoon, weinig sfeervol.

Gegeten op 16 juli 2016

Bert-Janneke

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten bij het Stokpaardje. Wel duurde het lang voordat we de kaart kregen, maar we hadden alle tijd, dus dat was niet zo storend.

Bij de reservering had ik aangegeven dat een van ons een allergie voor pijnboompitten had. Toch kregen we een salade met pijnboompitten. Aangezien ik nooit salade neem, heb ik er niets van gezegd, maar netjes vind ik het niet. Opmerkingen bij de reservering worden dus niet gelezen.

Maar wel een heerlijke avond gehad met heerlijk eten!

Gegeten op 14 augustus 2016

kellysaft

Wij zijn hier geweest voor een high tea ivm een babyshower. De broodjes en zoetigheden waren echt heerlijk! Ze maken alles vers en weten precies wat er in de gerechten zit. Hierdoor kunnen ze ook glutenvrij heerlijke dingen maken die niet onder doen voor de normale hapjes. De sfeer in het restaurant is erg gezellig nautisch ingericht en heel vriendelijke bediening! Je kunt hier ook prima met (kleine) kinderen terecht en ook leuk buiten zitten. Een toppertje waar wij zeker vaker terug zullen komen!

Gegeten op 14 augustus 2016

peter728

We komen hier al jaren, nu ook bij de nieuwe eigenaar. Eten (tournedos) was prima. Verder is het wat tegegevallen: broodje vooraf is karig, soep zonder brood, salade moet je bijbestellen, muntthee met elastiekje erin, rekening van andere klant gekregen. Kleine, niet kostbare aanpassingen zouden totale kwaliteit op hoger niveau brengen. Wat extra personeel zou niet misstaan. Kom zeker nog eens terug, maar staat bij mij niet in top 5 in de buurt.

Gegeten op 13 augustus 2016

JoseDK

Via online reservering

Eten was erg lekker, vriendelijk personeel en een erg ontspannen sfeer. Het uitzicht is prachtig. Ik kan het iedereen aanraden.

Gegeten op 5 augustus 2016

karin218

Via online reservering

Vandaag is onze vakantie begonnen...heerlijk vanavond gegeten bij t stokpaardje.Na een sportieve reactie van Wim en Yvon op ons etentje van 26 juli zijn we vanavond onze vakantie heerlijk begonnen.Na eerst een wijntje gedronken te hebben, hebben we heerlijk gegeten,zodoende is onze iets wat negatieve ervaring omgeslagen in een meer dan positieve ervaring, voor herhaling vatbaar wat we zeker ook gaan doen.
Grtjs Kees en Karin

Gegeten op 5 augustus 2016

marijkewassenaar84

Via online reservering

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Echt een aanrader. Lekker klein en licht. Zeer geschikt om met zn tweetjes te eten of een klein gezelschap. Mooi uitzicht rondom. Kom zeker terug.

Gegeten op 30 juli 2016

mirandaz

Via online reservering

Heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk en in voor een grapje. Het was heerlijk weer en konden lekker buiten eten. Voor herhaling vatbaar dus!

Gegeten op 22 juli 2016