Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Tolkamer

De laatste recensies in Tolkamer

tvmegen

Via online reservering

Gegeten bij Villa Copera via de AH actie. Het was erg lang geleden dat we er voor het laatst zijn geweest. Maar het viel ons meteen op dat het interieur na jaren nog volledig ongewijzigd is. Bij aankomst was onze reservering niet bekend.. Maar 'er was gelukkig nog een plaatsje over'.
We hebben heerlijk gegeten (het driegangen AH menu), maar hadden een wiebel-tafel (dat probleem kon volgens het personeel niet opgelost worden) en voor 1 tafelgenoot was er geen servet. Verder was de gekozen wijn niet leverbaar. Een suggestie voor een andere wijn werd gedaan, die was overigens heerlijk.
Het herentoilet was schoon, maar zeer gedateerd.
Kortom: lekker gegeten (mocht ook wel voor de stevige prijs), maar het kwam een beetje over als vergane glorie.

Gegeten op 15 augustus 2014

madeleine9

Via online reservering

Vandaag hebben we het verrassingsmenu gegeten, wat aangeboden werd voor de Albert Hein actie. Dit menu kost 52,50. Je hebt er dan wel 1 gratis, maar toch erg duur. Het voorafje, met gefrituurde haring was verfijnd en lekker. De hoofdmaaltijd, eend, helaas niet warm genoeg. Toen we het teruggaven kregen we later warmer vlees, maar minder. Dat werd goed gemaakt door een extra stukje, wat nagebracht werd, maar ook niet echt warm was. De smaak was goed. De groeten, de drie kleine toefjes puree, vond ik veel te weinig. Het ziet er wel mooi uit, groente in vierkante blokjes gesneden van 2 mm, maar waar is het goed voor.
Misschien de volgende keer iets groter, en iets meer. want, is zo´n hoofdmaaltijd dan normaal rond de 30 euro?
Het toetje, een millefeit, met aardbeien een een yoghurtijs. Heerlijk, maar ook een beetje klein.

Dus, koffie na. We krijgen er profiterolles bij. Daar hebben we niet echt naar gevraagd, maar we eten ze wel op. Uiteindelijk blijkt de koffie ook 4,50 p-p. te kosten.

Al met al 100 euro kwijt voor een avondje eten, met de albert hein actie. Dat waren we eigenlijk niet van plan,
Maar als je eenmaal binnen bent, kun je niet echt meer terug.
Op de folder van iens staan 2 euro tekens, dus een 3 gangen maaltijd van 25 tot 30 euro. Dat klopt niet, Dat is 52,50. Een heel groot verschil dus.

Let op......

Gegeten op 16 augustus 2014

Gegeten op 16 augustus 2014

Fliertp

Gegeten op 10 augustus 2014

jofati

Afgelopen week een paar heerlijke dagen doorgebracht met het arrangement “Eten en slapen bij Toine" in Tolkamer. Vanuit onze kamer liep je zo de boulevard op waar het zeer gezellig toeven was. Ook van het diner s’avonds hebben we erg genoten.Normaal gaan wij niet zo op de culinaire toer maar dit is zeker een aanrader. Het personeel doet zijn uiterste best om er een geslaagde avond van te maken en is hier zeer zeker in geslaagd.Wij hadden aangegeven dat we ons wilden laten verrassen en dat werden we dan ook. Onze smaakpapillen zijn nog nooit zo gestreeld.Dit is heel wat anders dan frites met een schnitzel. Elk gerecht was met zorg opgemaakt en de combinatie’s waren goed gekozen.
Wij vinden dit zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 24 juli 2014

ton34

Gegeten op 10 juli 2014

HetS

Bij Villa Copera terecht gekomen via een Travelbird arrangement. De tweede avond gegeten bij de Villa op de eerste etage boven de brasserie bij Toine. Het interieur is erg stylish en zwart-wit. Er staan fijne stoelen bij de tafels. We kregen het 3 gangen verrassingsmenu waarbij we in plaats van het dessert kozen voor een tussengerecht. Vooraf kregen we als amuse een prima smakend glaasje aspergesoep. Vooraf een taartje van kalfslende op een aardappelchip, sla en een saus met Indiase kruiden dat prima smaakte. Als tussengerecht een uitstekend stukje snoek op enkele linten huisgemaakte tagliatelle met een truffelsaus. Ronduit een lekker gerecht. Als hoofdgerecht bavette op lentegroente. Dit gerecht leek erg op het gerecht van de dag ervoor dat we in de brasserie aten. Net als de dag ervoor waren de porties klein en misten we iets substantieels dat vulde. Ook het tempo lag wederom redelijk hoog. De wijnen in het arrangement waren goed, maar ook behoorlijk aan de prijs. Een van de dames in de bediening is gewoon een topper. Zij heeft onze avond gemaakt.

Gegeten op 24 mei 2014

HetS

Bij Toine terecht gekomen via een Travelbird arrangement. De eerste avond gegeten bij Toine in de brasserie. Vriendelijke ontvangst op de begane grond in de mooie villa. Boven zit het restaurant Villa Copera. Het interieur is erg stylish en zwart waar je ook kijkt. We kregen het 3 gangen verrassingsmenu waarbij verder geen amuses geserveerd werden. Wel kwamen er enkele kleine broodjes op tafel. Vooraf een klein bordje mosterdsoep gevolgd door diamanthaas op lentegroente en als dessert aardbeien met iets wat zabaglione moest zijn, maar deed denken aan een dunne crème brûlee. Daarnaast een quenelle van aardbeiensorbetijs. De smaak van het eten was goed, maar de porties waren erg klein en zonder iets substantieels met koolhydraten. Als volwassen man ga je met honger de deur uit. Ook zijn de gerechten allemaal redelijk aan de zoute kant of "hoog op smaak" zoals de keuken het noemde. De huiswijn is wel erg eenvoudig zeker gezien de prijs. De bediening is erg vriendelijk en professioneel, maar niet allemaal met evenveel kennis van zaken. Het tempo is redelijk hoog. Gelukkig konden we na het diner lekker buiten op de veranda onder de warmtelampen nog heerlijk natafelen met een fles wijn van de wijnkaart. Dat maakte de avond helemaal goed.

Gegeten op 23 mei 2014

hans238

Met in totaal 6 personen hebben we hier gegeten. Een heel jonge ploeg, maar zeer professionele service en prima eten. We hadden geen voucher, maar arrangement met overnachting. Heb wel een beetje extra gemist. Geen amuse e.d., wij denken dat men dacht dat we vouchergasten waren.
Eten was echter wel van goede kwaliteit.

Gegeten op 12 april 2014

richard94

Vanavond voor een 2e keer met een 'actievoucher' hier gegeten. 7 personen......we werden erg vriendelijk ontvangen, jassen aangenomen. Ondanks dat we met korting kwamen werden we als gasten behandeld. De bediening was vriendelijk en correct, 't eten weer fantastisch. Na een gezellige avond werden we vriendelijk uitgeleide gedaan.......Toine en team....bedankt!!!

gerritjan3

Heeeeeerlijk gegeten! Verrassingsmenu's prachtig afgestemd op onze voorkeuren. Vijf gangen, allemaal even verfijnd en rijk van smaak. Bediening uiterst vriendelijk en op een prettige manier informatief.
De gang van de avond: coquilles op een bedje van risotte met basilicum.
Laat zich raden: een absolute aanrader.

Gegeten op 6 maart 2014