Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Tolkamer

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Twee dagen heerlijk gegeten bij Villa Copera, via een arrangement twee maal een 3-gangen menu. De verschillende gerechten waren perfect op elkaar afgestemd en werden in een hele prettige ambiance geserveerd. Het wijnarrangement verstevigde het geheel.

Gegeten op 17 oktober 2014

karin199

Jammer geen hartelijke ontvangst !
Eten was lekker maar zeker geen smaakexplosie....hoofdgerecht niet begeleid met aardappel en /of groentegarnituur!
Prijs niet in verhouding!
Jammer dat de chef kok niet heeft gekookt!

Jammer

Gegeten op 19 oktober 2014

joffy

Villa Copera biedt alles als het gaat om geweldig te dineren. De gerechten zijn allemaal van de allergrootste kwaliteit. Het menu wordt gepresenteerd als een verassingmenu gebaseerd op je wensen. De samenstelling van het menu ook fantastisch. Kortom: een echte aanrader

Gegeten op 15 oktober 2014

dejongemi

Omdat we er al eerder attent gemaakt werden op dit restaurant, kozen wij ook voor de groupon bon, waarmee we een 3 gangen diner zouden krijgen. Bij binnenkomst werden we beneden in de Brasserie geplaatst en moeten een half uur wachten voordat we iets te drinken konden bestellen en we te horen kregen dat we een 4 gangen verrassingsmenu zouden krijgen. Dat maakte alvast iets goed. We zaten daar als enige gast en dat was nou niet echt gezellig. Op de 4 andere tafels stonden nog de vaat van eerdere klanten. Maar de schat van een serveerster hoorde ons aan en zorgde voor een tafel in het grote restaurant waar het enorm druk was. Het spijt me te moeten zeggen maar ik heb niet echt genoten van het eten. Het voorafje was origineel, de soep lekker maar te zout, en het hoofdgerecht was niet in harmonie met elkaar. Het anijsijs was spannend, maar ja dan moet je van anijs houden. Nee we vonden het geen klapper. Maar vooral het gebrek aan personeel, en de slechte start gaven ons niet het WAUW gevoel zodat we zeker niet nog een keer 30 minuten te auto instappen om uit eten te gaan. We hebben uiteindelijk 3 uur en 15 minuten gedaan over 4 gangetjes. Het in het pikdonker teruglopen naar de auto die helemaal achter de gebouwen stonden was ook geen pretje en kwam ik met hakken en modder mijn schone auto in. Nee Toine Smulders er is meer voor nodig om ons te bekoren.

Gegeten op 12 oktober 2014

reena000

Via online reservering

Een echt avondje uit. Zeer goed menu. Uitstekende wijnen met een heel goede uitleg. Ze pasten uitstekend bij het eten.
Kortom wij waren zeer tevreden.

Gegeten op 19 september 2014

sandrakrekel

Via online reservering

Leuke kennismaking met dit prachtig gelegen restaurant en heerlijke keuken. Wij hadden een 4 gangenmenu voor €52,50. Vanwege de AH actie kregen we de tweede gratis. De gerechten zagen er prachtig uit en waren met zorg bereid. Zelf ben ik niet zo'n grote eter maar ik had maar net genoeg aan dit 4 gangen menu. Het hoofdgerecht bestond uit vis en was bij elkaar nog geen 75 gram. Dat is echt heel weinig. Geen salade erbij of aardappelgerecht. Ik vraag mij af of dit inderdaad is wat er normaal geboden wordt of is het toch minder vanwege de AH actie? Tip aan de Villa is om een apart kaartje met bij te bestellen items te maken voor dit soort acties. Ik vind het echt niet erg om extra te betalen voor bijgerechten maar nu gezegd wordt dat het een verrassingsmenu is weet ik niet wat ik allemaal nog ga krijgen.

Gegeten op 3 oktober 2014

MulderH

Wij hebben een arrangement geboekt slapen en eten bij twan en wij waren uitermate verrast door het lekkere eten.

De bediening deed uitermate goed haar best om het ons naar de zin te maken. De bedieningsfoutjes vergeef je zo door de erg jeugdige leeftijd van het personeel. De wijnen die werden geschonken waren uitermate goed.

Het eten was voor de prijs die we er voor hebben betaald uitermate verrassend en lekker. Vooral het toetje een soort van crème brulee viel bij ons erg goed in de smaak.

Voor een ieder die houdt van lekker eten en houdt van kwaliteit en niet van kwantiteit. Is dit een goede plek om een keer lekker en gezellig te eten.

Gegeten op 27 september 2014

frenskedb

Met Groupon voucher heerlijk gegeten: I.p.v. 3 gangen tot onze verassing 4 gangen menu gekregen. Deze waren allen verrukkelijk en klein maar fijn. Bediening was perfect maar kwam waarschijnlijk ook omdat wij de enige waren. Hadden vroeg tijdstip geboekt om nog even van het heerlijke weer en het mooie uitzicht over de Rijn te genieten. Decor viel wat tegen met name buiten, het balkon en de parkeergelegenheid kunnen wel wat beter onderhoud gebruiken. Binnen was er niks mis mee!

Gegeten op 1 oktober 2014

DanielR

Maand geleden bij Villa Copera wezen eten.
Ik was erg benieuwd, had er veel goede verhalen over gehoord.
Helaas kan ik de mijne niet aan toevoegen.

Over de hele avond gezien kreeg ik het idee dat er over veel dingen niet genoeg is nagedacht.
Het begon al bij de tafel, het was onmogelijk om de stoel enigzins onder de tafel te schuiven waardoor ik telkens op het puntje van mijn stoel moest zitten om fatsoenlijk te eten.
Wijnarrangement werd slecht uitgevoerd. Te ruim van tevoren werd de wijn al geserveerd. Samenhang tussen wijn en gericht liep hierdoor spaak. Ook werd er een standaard riedeltje bij afgestoken.
Bediening deed zijn best maar was te onervaren en liet de nodige steken vallen.
Eten zelf was behoorlijk tot goed. Wel erg saai, vooral op gebied van structuur.
Bordenkeuze was vaak ongelukkig en mismatched tussen de gerechten. Soep in een onmundig groot bord waardoor het eten van de restjes op de bodem moeilijk was.

Restaurant zelf zag er van buiten troosteloos uit, maar dat kan gedeeltelijk aan het pand gelegen hebben. De inrichting van binnen was veel te zwaar, donkere kleuren, kitscherige lampen etc.

Al met al een teleurstelling. Van een restaurant dat pretendeert top te zijn verwacht ik meer op alle gebieden. Het kwam op mij over als een soort trainingsrestaurant, gezien de al vaker genoemde jonge bediening/keukenpersoneel.

Gegeten op 11 september 2014

ijburg

Afgelopen weekend 2 keer gegeten bij Villa Copera. We hadden het arrangement ‘Eten & Slapen bij Toine’ geboekt. Je slaapt dan in hotel De Tolkamer en eet in Villa Copera. Op basis van de arrangementprijs en sommige recensies, waren onze verwachtingen neutraal. Echter, deze zijn op beide avonden dik overtroffen.

Het driegangen verrassingsmenu was op beide avonden een ware smaaksensatie. Zowel voor- hoofd als nagerecht. De combinaties op het bord waren creatief en het geheel mooi opgemaakt. Wij hadden tevens gekozen voor het bijhorende wijnarrangement. Dit kwam terug in een aantal mooie bijpassende wijnen.

De bediening is ondanks de jonge leeftijd bijzonder correct, professioneel en enthousiast. Zij zijn oplettend, maken contact met de gasten en vertellen op een leuke manier over de gerechten die op tafel worden gezet en de wijn.

Het restaurant is sfeervol ingericht met veel design-klassiekers. Alles bij elkaar twee keer een topavond gehad. Wat ons betreft een aanrader en wij komen zeker een keer terug.

Gegeten op 27 september 2014