a TripAdvisor company

Dominique_mark

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Heerlijk genoten van een 10-gangen proeverij met begeleidende wijnen. Lekkere verse ingrediënten, Vlotte vriendelijke bediening en de gekozen wijnen pasten perfect bij de gerechten. Zeker een aanrader!

Gegeten op 23 augustus 2015

a.vanhijfte

Via online reservering

Top! zowel de witte als de zwarte brigade bieden hun gasten hier een uitstekend product aan terwijl vanuit het restaurant het uitzicht op de rivier prachtig is.

Gegeten op 26 augustus 2015

fth1959

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Wilden kreeft eten helaas de eerste was teiij wordt hersteld de tweede poging was beter maar nog niet je van het
Vervolgens klopte de rekening niet
5 wijn ipv 3 op de bon slordig
Jammer kan beter

Gegeten op 26 augustus 2015

ruinenijland

Via online reservering

Villa Copera, al veel over gehoord, maar nog nooit geweest. De AH/Iens actie is dan een mooie gelegenheid om kennis te maken. We hebben een fantastische avond gehad, waaraan het weer natuurlijk ook meewerkte. De hele entourage op het balkon met een geweldige zonsondergang en uitzicht over de rivier, de verrassende smaakcombinaties, de verrassingsgerechtjes tussendoor.... het was allemaal even heerlijk. We hadden het drie-gangen diner uitgebreid met een extra gang (boerderij-eend), een aanrader. Ook was er goed met onze wensen rekening gehouden (geen jonge dieren) en in het hoofdgerecht was de kalfswang vervangen door varkenswang (van een volwassen varken). Het smolt op de tong! We hadden de keuze van de wijn overgelaten aan Villa Copera en dat resulteerde in prima wijnen bij elk gerecht.
Dit restaurant hoort voor ons bij de 5 beste van de afgelopen jaren (in Nederland, Frankrijk en België) en is zeker een aanrader. Een absoluut gerechtvaardigde prijs-kwaliteit verhouding. Voor mensen met drempelvrees is de AH/Iens actie een duwtje in de rug om te gaan proeven en het verschil te ervaren tussen gewoon lekker eten en verrassend heerlijk eten.

Gegeten op 22 augustus 2015

scholska

Via online reservering

Het etentje was als vanouds perfect, goede lekkere gerechten en een uitstekende betrokken bediening. Opnieuw een aanrader!

Gegeten op 21 augustus 2015

bsteenkamp

Geweldige avond gehad bij Villa Copera. We kregen een 10-gangen proeverij met uitzicht op de keuken en de gerechten werden voor onze neus afgemaakt en de borden opgemaakt. Kwalitatief goed eten, de juiste combinaties en hoeveelheden. De bediening was heel vriendelijk. Wij vonden het zeker een aanrader!

Gegeten op 15 augustus 2015

joke32

Heerlijk gegeten, zeer mooie locatie en vriendelijke bediening!
Huiswijn prima, en leuke schommels aan de boom in de tuin, samen met mijn zus (61) gebruik van gemaakt!
Na het eten, op de mooie veranda koffie gedronken, en een leuk gesprek gehad met Twan over zijn andere passie zeilen! Bedankt Twan en brigade!
Groet, Joke

Gegeten op 12 augustus 2015

ingrid243

Via online reservering

Deze keer buiten op het terras gegeten. Een terras grenzend aan een mooie tuin dus heerlijk 'in het groen'. Het eten was , naar verwachting, van goede kwaliteit. Dit keer met de AH-bonnen en dus wat kaler dan anders ( geen amuses/tussengerechtjes) maar zeker het hoofdgerecht met eend was genieten, zeker met de wijn erbij (goede combi). De bediening leek wat onervaren/onzeker maar was wel vriendelijk.

Gegeten op 2 augustus 2015

RienPenninx

Heerlijk eten
Leuke bediening
Mooie uitstraling
Leuke omgeving
Oftewel het was een prima restaurant waar we echt genoten hebben

Gegeten op 30 juli 2015

Proever25351

7 gangen genieten, schitterende gerechten met mooie smaakcombinaties, heerlijke bijpassende wijnen, Geweldig gegeten op de veranda. Toplocatie, Top-kok, Topprestaties!!!
Topavond gehad samen met mijn vriendin, Toine super bedankt.

Gegeten op 16 juli 2015