Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Tilburg

De laatste recensies in Tilburg

BlueDasher

Via online reservering

Bij zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht meer dan 45 minuten moeten wachten. Wel een net excuus, maar dat verdoezeld niet de nare bijsmaak.

chrislia36

Verrassende sfeer. Aan de voorkant is niet te zien dat het binnen nog zo groot is. Menukaart biedt ruime keus aan vegetarische maar ook andere gerechten met veel producten uit de streek.
Mijn hoofdgerecht werd opgediend in 3 schaaltjes. Leek niet veel maar ging toch met een voldaan gevoel van tafel. Heerlijk gegeten en lekker gewokt klaargemaakt.

Gegeten op 16 oktober 2014

Anton_Ego666

Op roze maandag met mijn vriendin gegeten bij Kok Verhoeven. We werden goed ontvangen. Jammer dat we niet in het nieuwe gedeelte terecht konden. Bediening was wat traag, we werden niet goed in de gaten gehouden en het duurde vrij lang ten opzichte van de bezetting voordat we onze drank kregen.
Als appetizer hadden we een aantal oesters besteld, deze waren klein en droog van smaak. Het leek wel alsof ze al lang open waren gestoken. Jammer.
Voorgerecht hadden we beide sashimi, deze was erg lekker en mooi gepresenteerd.
Zelf had ik kreeft als hoofdgerecht en was goed op smaak. Mijn vriendin had Coquille & Kibbelingen en vond de kibbelingen vet en geen goede smaak combinatie.
Wijn was erg lekker en prima kwaliteit voor een goede prijs.

Het kan zijn dat de ervaring niet optimaal was omdat het Roze Maandag was.

Gegeten op 21 juli 2014

lapatita

Via online reservering

Met een restaurantspaarkaart gegeten. Een mooi menu van 3 gangen. De diamantbiefstuk was super lekker. Misschien wel de lekkerste die ik ooit in een restaurant heb gegeten. Ook de huisgemaakte brownie was precies zo als hij zijn moest: warm en luchtig. Ondanks dat het een enorm groot restaurant is was de sfeer toch intiem. Bediening was goed, attent personeel maar niet overdreven. Echte aanrader!

esther185

Via online reservering

Voorgerecht carpaccio super lekker. Hoofdgerecht met mul filet was veelste zout, zaten nog een aantal schubben op, geen aanrader. Toetje dame blanche ook lekker. Service was gemiddeld, duurde op een gegeven moment heel lang voordat we ook maar iemand zagen om nog wat drinken bij te bestellen. Voor de rest: top avond.

mboef

Voor de 2e keer gegeten bij de gezelligste familie van Brabant.
Niets was teveel en wat een mooie entourage om gezellig te eten.
Bediening was top complimenten voor ruby ( ik dacht dat zo heette) wat een enthousiasme.
en adviezen die ze ons gaf wat super lekker was om te eten.
zeker voor herhaling vatbaar
michael haarlem

Gegeten op 18 oktober 2014

jvanoers

Via online reservering

we hadden besproken kwamen daar aan , vonden het bij binnen komst heel remoerig net 0f je in een fabrieks hal was, kregen de kaart aan geboden en die is al niet groot ,toen zei de serveerster dat ze maar een vlees soort hadden een platau voor twee personen(38,50), een dag hap van piep-piep (halve) kuiken met een bakje friet en een dotje sla,(16,50) ,en een dag hap vis florel . dat was het dan,vis was verder op vlees was ook verder op,soep was op alleen mostersoep zonder mosselen,want de vis was op; hebben toen als voor gerecht brood met brood smeersel gekozen.ik vroeg of ze niet meer hadden en hoe het zo kwam, ze zei dat het de vorige dag druk was geweest,met het goede weer, ik vraag mee af wie de in koop doet wij vonden het zeer slecht. ik zei dat het geen reklame was voor de nieuwe zaak . ook zaten we in het schemer toen we bijna naar huis gingen ,werden pas de lichtjes aan gestoken. voor ons hoeft het voor zo ons niet meer.

suzanneverhoeven

Via online reservering

Zeker een aanrader om hier te eten. Heerlijk en lekker veel! Service was erg netjes en personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

monique262

Via online reservering

Ik heb zalig gegeten. Wat me vooral opviel is de ontzettend goede en vriendelijke bediening! Zelden dat ik zo'n bediening tegen kom. De dames verdienen een groot compliment!

Gery2

Op maandagavond was het gezellig druk. Neem de tijd, want de bediening is slow. Het decor is bijzonder en leuk om iets te drinken, maar niet voor een restaurant. Door het gekleurde licht kun je echt niet meer zien wat er op je bord ligt en ziet het er ook niet smakelijk uit. De kaart is erg beperkt. We aten de rib-eye. Viel tegen, door de bereidingswijze smaakt alles naar rook. Het toetje was ok. Hoofdgerecht-nagerecht- koffie en een fles wijn leverden een rekening op van 97euro. Wat ons betreft veel te duur in relatie tot de kwaliteit. Leuke tent om een keer binnen te kijken, maar niet om te eten.....