Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Tilburg

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Asian boulevard is de beste van tilburg vind ik persoonlijk. Veel keuze en lekker vlot gebracht. Service is goed en je hebt lekkere fijne zitplaatsen met in de nisjes net wat meer prive.
De vippas is aan te raden, zeker als je geregeld op dinsdag langs kunt gaan.

Gegeten op 5 augustus 2014

Geniet13

Via online reservering

Zeer aangenaamd verrast met de smaak en kwaliteit van de gerechten en uiteraard hun mooie presentatie. Een duidelijk verhaal van waar de ingredienten vandaan komen en fijne service. Bediening is absoluut niet gehaast enof opdringerig in tegendeel deze was erg vriendelijk en professioneel. We hebben een hele fijne etentje beleefd bij Waanzinnig en zullen het zeker aanraden. Zeker één van de betere restaurants van Tilburg.
M.

mirjam44
over Stapperij De Korenbloem

Uiteten met 3 oud klasgenoten van de middelbare school! een van de drie had ik al jaren niet gezien en met zijn viertjes wilden graag bij praten.
Dan is de vrijdagavond geen goed moment om te reserveren voor een etentje bij de Korenbloem.
Hadden een tafeltje gereserveerd en maar goed ook want het was er erg druk, zowel binnen als buiten. Wij zaten binnen.
We snappen dat een vrijmibo gewild en gezellig is maar door het vrolijke gekwetter, binnen en buiten konden we elkaar bijna niet verstaan.
Eten en bediening was ondanks de drukte goed. Werden na het tafelen wel vriendelijk verzocht om 'te vertrekken" (tweede ronde) maar konden buiten verder borrelen. Ook na 21.30 uur was er nog erg veel luidruchtig publiek, de vrijmibo werd een vrijavbo. Wil er graag op een andere dag nog eens eten maar niet meer op vrijdag. Misschien vermelden op de site dat het op vrijdag meestal erg druk is??

Gegeten op 22 augustus 2014

Trotamundos

Carroussel ligt op een leuke locatie aan één van de entrees van het Tilburgse winkelcentrum. Het is een halfrond gebouw, waarin alle tafels in dezelfde halfronde lijn zijn geplaatst. Het bestaat uit een grote glazen wand, waardoor je het idee krijgt op het er voor liggende terras te zitten.
De bediening was vlot, de koffie/cappuccino was prima van smaak, had de goede temperatuur en een keurige stevige schuimlaag. Bij de koffie wordt een schaaltje geserveerd met daarop een Belgische bonbon, twee snoepjes en een koekje. De kopjes hebben alle dezelfde vorm, onderaan smal en met een boog naar boven uitlopend, alle in verschillende kleuren. Ziet er goed uit.
Als aanbieding was er een klein progres gebakje voor 1 euro. Voor degene die een normaal gebakje net iets te veel vindt een goede keuze.
Van het terras is slechts een klein gedeelte overdekt.

frank179

Mooie zaak, althans het nieuwe gedeelte. Maar het is te druk. De tafels staan te dicht op elkaar, men kan elkaar nauwelijks verstaan.
Personeel heeft nauwelijks aandacht voor de klant. Eten wordt op tafel gezet met toelichting maar dit komt er gehaast en zonder enthousiasme uit. We hadden een 4 gangen surprise menu waarvan de 1e 2 gerechten zeer eenvoudig waren en niet wat je verwacht in dit restaurant.
We hadden een bijpassend wijnarrangement, serveer de wijn dan ook alvorens het gerecht komt! Tot 2x is dit niet gebeurd en hebben we er zelf naar moeten vragen. De wijnen waren ook niet echt bijzonder, erg gewoontjes.
Helaas, 170 euro uitgegeven maar we hadden dit geld liever beter besteed. Wij komen hier voorlopig niet terug.

Gegeten op 23 augustus 2014

Toinekarin

Te snelle service waardoor het gevoel buiten gekeken te worden, tafels te dicht op elkaar. Fles water op rekening niet besteld en na correctie toch nog €1,5 te veel op de rekening. Niet voor herhaling vatbaar

jolanda122

De Kleine Indo...
Door middel van de AH actie zijn wij hier terecht gekomen.
Het eten was voor ons niet echt spectaculair. Zou leuk zijn geweest als er wat meer verteld werd over de menukaart.
We hebben zeker 30 minuten moeten wachten voordat de menukaart gebracht werd en toen werd er ook pas aan ons de vraag gesteld of wij iets wilde drinken.
Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat een uur.
Omdat wij dat te lang vonden hebben wij ook geen nagerecht besteld.
Wij waren die avond niet de enige die zolang moesten wachten. Jammer dat het zo moest gaan. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Bij het afrekenen werd er verder niets aan ons gevraagd. Afrekenen en weg wezen.
Je wilt als restaurant toch graag dat klanten terugkomen!!

Gegeten op 23 augustus 2014

anouk47

Via online reservering

Eten bij Waanzinnig is culinair gezien zeker waanzinnig. Als vegetariër kun je er lekker, gezond en bijzonder eten. Het restaurant straalt warmte uit en de bediening is er prima. Zorg wel dat je een hele avond reserveert in je agenda. Mijn tafelgenootje en ik moesten helaas 1,5 uur wachten op ons hoofdgerecht. Het enige smetje op ons Waanzinnige eetavontuur was de reactie van de chefkok. Deze vond dat we niet moesten zeuren. Daar raakte-ie gestrest van.

Gegeten op 27 augustus 2014

jacqueline-louis

Via de AH hadden we een spaarkaart waarmee we met 2 personen konden eten en er maar voor 1 persoon afgerekend hoeft te worden.
We waren wel bekend met de naam kleine indo maar waren er nog nooit geweest.
Via internet gereserveerd (2 uur vooraf) dit ging heel vlot en makkelijk.
Aan gekomen bij het restaurant werden we aangenaam verrast door de mooie authentieke aankleding van de zaak.
De ontvangst was uitermate vriendelijk en we mochten zelf een tafel uitzoeken.
Er werden meteen 2 menukaarten gebracht en ook werd er meteen gevraagd of we iets wilde drinken.
Mijn echtgenoot nam de kippenvleugeltjes als voorafje en ik de lemper.
Beide gerechten waren erg goed van smaak en de borden waren heel mooi opgemaakt.
Als hoofdgerecht had mijn echtgenoot de bami speciaal met sambal boontjes en ik rundvlees gesmoord in ketjapsaus met gemengde groenten en witte rijst.
Ook deze gerechten waren zeer smakelijk en de porties zijn ruim voldoende.
Tot slot nog een nagerecht genomen mijn echtgenoot had de keuze van de chef, er is een keuze tussen chocolade of karamel, en er werd gekozen voor chocolade, het gerecht werd geserveerd in een groot wijnglas, het bestond uit chocolade ijs en mikado stokjes van chocolade en zag er echt super lekker uit.
Ikzelf had gekozen voor een halve kokosnoot gevuld met kokosijs en slagroom, dit werd geserveerd op een diep bord wat was versierd met chocolade kokos schaafsel en een eetbaar bloemetje, ook dit was echt overheerlijk.
We hebben een leuke avond gehad met over heerlijk eten en komen dus ook heel graag nog vaker terug.

Gegeten op 28 augustus 2014

Trotamundos

Zodra plaatsgenomen aan tafel wordt er een schaaltje Turks brood op tafel gezet met kruidenboter en tomatensaus. De tomatensaus mocht wat pittiger. Het leek nu niet meer dan fijngesneden tomaat.
Je kunt losse gerechten bestellen en dan betaal je de prijs die er bij hoort.
Je kunt ook uit alles kiezen en een 3-gangen menu samenstellen voor een prijs van 19,95 en je kunt een 3-gangen menu samenstellen uit een deel van de gerechten die aangestipt zijn en dan kost dat 14,95.
De smaak van alle gerechten was prima. Voorgerecht o.a. dolma's waarvan de tzaziki wat meer smaak mocht hebben. Bij de tajine had ik een andere voorstelling; n.l. een stoofpot, zoals je die ook in Marokko krijgt. Het bleek echter een Marokkaanse schotel opgediend in een tajine. Wel goed gekruid.
De salsakip met tortilla's vond ik persoonlijk aan de zoete kant, anderen vonden hem prima.
De rode wijn was erg lekker. Op de vraag wat het voor wijn was kwam men helaas niet verder dan dat het een droge Turkse wijn was.
Het personeel deed hun uiterste best om het naar de zin te maken
Kortom een adres om terug te gaan.

Gegeten op 28 augustus 2014