a TripAdvisor company

De laatste recensies in Tilburg

De laatste recensies in Tilburg

petra346

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Bestelsysteem stopte er mee en niemand schoot in de stress. Relaxed werd alles met de hand gedaan, nauwelijks iets van gemerkt. We komen hier zeker weer terug. Aanrader!

Gegeten op 12 februari 2016

Ilsy-

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Het eten is een aanrader, heerlijk. Wat betreft de bediening kan er nog verbetering worden gebracht; het kan soms erg lang duren voordat bestelde gerechten aan tafel worden gebracht. Verder niets op aan te merken!

Gegeten op 28 januari 2016

joyce188

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. De Tilburger (hamburger) is een absolute aanrader! Stoelen zijn niet zo comfortabel maar passen wel in het "school"decor. Spelling op de kaart laat helaas wel te wensen over, maar goed daar letten alleen kniesoren zoals ik op.

Trotamundos

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Omdat de groene vlinder de enige lunchroom is in dit wijkwinkelcentrum daar binnengelopen voor koffie. Al bij binnenkomst word je overvallen door een doordringende olielucht.
Koffie en cappuccino besteld met iets er bij. De smaak van het gebak was prima. Helaas was de warme apfelstrudel alleen warm langs de randen en was de binnenkant gewoon koud. De cappuccino was heet, maar niets anders dan een kop gewone koffie met een dot veel te luchtig schuim. Bij het weggaan het advies gegeven om eens naar de afzuiging te kijken. Helaas verkeert men nog in de ontkenningsfase, want men had dat nog nooit van iemand gehoord en men rook er zelf niets van (nee, natuurlijk niet als je er de hele dag in zit). Toch vanavond mijn kleren maar buiten gehangen in de hoop dat de lucht er morgen uit is, anders maar wassen.

Gegeten op 12 februari 2016

tippo

Op het verwarmde terras is het goed toeven met een wijntje of een biertje. Wij namen hier een uitgebreide plank met allerlei borrelhapjes die zeker de moeite waard waren. De plank bevatte zowel warme als koude gerechtjes en was mooi opgemaakt. Van kaas tot noten, olijven, bruschetta, verschillende soorten worst, bitterballen en enkele sausjes. Heel divers, leuk gepresenteerd en lekker voor een prima prijs van 10 euro. Vlotte bediening.

Gegeten op 11 februari 2016

SDIFRSB

Gisteren weer eens gegegten bij Gember en Sereh na een teleurstelling van een aantal jaren geleden. We dachten, laten we ze nog een kans geven. Helaas, nu zijn we echt de laatste keer in deze tent geweest. We hadden de luxe dim sum gekozen als voorgerecht. Deze was veel te lang gebakken waardoor alles hetzelfde smaakte en supervet. De kroepoek was oud en taai. Dan zeg je er wat van tegen de serveerster en dan is het 'ow, echt waar?'. Dan de hoofdgerechten. Ik had nasi goreng, de heetste variant en mijn vrouw bami goreng. De kipsate smaakte naar spek en was lauw. Zo ook mijn nasi.... aan de buitenkant, want de binnenkant was gloeiend heet (hallo magnetron!). Ik had de pittigste variant.... en helaas, volgens mij had ik de flauwste variant want er zat geen smaak aan. De bami van mijn vrouw was taai, oud en duidelijk opgebakken.
Voor ons nooit meer in deze sfeerloze en smakeloze eettent.

Gegeten op 11 februari 2016

marcomarcomar

Via online reservering

Heerlijk gegeten, in een goed ingericht restaurant. Snelle, vlotte en attente bediening
Ik ga er zeker nog een keer eten !

benny.staes1

Via online reservering

Lekker en gezellig, leuke bediening. De dragon rolls waren het lekkerste. Ik kom zeker nog een keer terug met leuk gezelschap.

tanjatempelaars

Via online reservering

Het eten was super! Personeel erg vriendelijk en de bediening ook zeer vlot. Sfeer prima: kortom voor herhaling vatbaar!!!

equis

Mediterraans visrestaurant met redelijke prijzen. Veel verschillende soorten vis en schelpdieren. Je maakt je keuze, krijgt verschillende sausjes en rekent per kilo af. Keuze voor brood, paella of friet erbij.
De kok bakt de vis waar je bij zit.

Vriendelijke bediening die goed kijkt of je nog iets nodig hebt en alles wordt snel geregeld.

De inrichting is prima en wat naturel. Deed ons denken aan een goede maaltijd tijdens de vakantie.

Gegeten op 31 januari 2016