De laatste recensies in Tilburg

De laatste recensies in Tilburg

Marga-rita
over Auberge Du Bonheur
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk in de serre bij het raam gelunched, lekker rustig om bij te praten. We namen alleen een hoofdgerecht (mijn tafelgenoot had het daggerecht van zalm en ik lamsschouder). Tot de gerechten werden opgediend werden we verrast met meerdere leuke amuses. De hoofdgerechten waren vervolgens heerlijk. Koffie met lekkers toe, rekening ca 75 euro.

Gegeten op 9 april 2014

jort31
  • Recensies in de laatste twee jaar

Inmiddels heeft deze zaak een andere formule en naam, restaurant Parma, een all you can eat italiaans restaurant.

Gisteren bij deze zaak gegeten in de proefperiode.

Na 15 min wachten in de zon op het terras eens gaan informeren of eend rankje mogelijk was, de dame bij de deur zou iemand sturen. !0 minute later nog niemand geweest maar binnen stonden wel 3 bedieningsmedewerkers op een rij te wachten. Later vertelde de dame me dat het terras eigenlijk niet open was ,terwijl wel alle kussen, plantjes, en asbakken op de tafels stonden.

De menukaart is wel leuk opgebouwd, alleen kloppen de getoonde afbeeldingen niet altijd met de werkelijkheid, en als je op de kaart zet 5 gehaktballetjes....serveer er dan geen 2!

Brood, Pane amore , zoals dat daar genoemd word was oud, hard en de beloofde pesto was gehakte gedroogde tomaten geworden.

De bruchetta's waren taai en niet knapperig.

Jammer dat er gedurende de maaltijd niet gewoon lekker vers gebakken brood op tafel gezet word om de sausjes mee op te dippen.

Het vlees in de ossehaas met truffel kan je in mijn ogen niet zo noemen. Leek alsof dit vlees "geplakt"was en dat proef je.

alle gerechten worden in klein hapjes geserveerd, maar toen we de pizza besteld hadden bleken dat ineens jumbo size pizza's te zijn, zit je dan met 2 personen en 4 mega pizza's. beter zou zijn een pizza met verschillende toppings, maar volgens de bedrijfsleidster was dat nog niet mogelijk....

Daarna 3 desserts geproefd, panna cotta met caramel, ik vond de panna cotta nog wel erg vloeibaar. Chocolade taart , was wel lekker maar niet vers gebakken volgens mij, en het citroenijs was me net iets te zoet.

Trotamundos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vooraf werd bij de drank gember met wasabi geserveerd.
Vervolgens kon je in je eigen tempo lijsten met te bestellen gerechten indienen.
Deze werden niet alle tegelijk opgediend, zoals bij sommige andere sushi restaurants, wat als prettig werd ervaren. Je hebt dan niet zo,n overvolle tafel, zeker niet als je met meerdere personen bent.
Het niet tegelijk opdienen wreekte zich echter bij het nagerecht. Het ijs was al op (anders zou het al gesmolten zijn) toen de mixed fruit werd gebracht. De bedoeling was echter om het ijs van de mixed fruit te voorzien.
Toen ik de ober daarop aansprak werd er slechts een uitleg gegeven van de procesgang en werd er verder niet op in gegaan.
Logischer en klantvriendelijker zou zijn geweest als je de klant zou vertellen dat je met hem eens was en dus de procesgang zou gaan veranderen, of vertelde dat je met hem niet eens was (en dat mag ook) en dus geen aanleiding zag om wijzigingen aan te laten brengen. Dan komt er in ieder geval een inhoudelijk gesprek tot stand. Nu schoot men gelijk in de verdediging.
Op dit kleine minpuntje na hebben we echter uitstekend gegeten.
Prima gerechten, prima bediening.

HBe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgaans eten? Hoe zou het smaken? Verrassend is het goede woord. Net die kruiden die we niet gewend zijn. Met z'n 8-en het verrassingsmenu gekozen. Vriendelijke en gastvrije bediening die alle gerechten toelichtte. Heerlijk van begin tot einde. Een aanrader als je eens wat anders wilt.

HBe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een weerzien na pak'm beet 30 jaar. Na even te hebben gewikt en gewogen toch besloten naar de "ouwe bistro" te gaan. Wel een verschil met hetgeen we in ons geheugen hadden. Sfeervol, gezellig, modern en... ga zo maar verder. Met de start amuse kwam het "wow" gevoel al. Als dit tekenend is voor wat er komen gaat? En jawel! Heerlijke oesters en aspergesalade. Hoofdgerechten Surf en turf, en lam en haas combi. Dit alles gecompleteerd met een desert van sorbetijs en sabayon. Perfect bijpassende (huis!)wijnen. We hebben genoten! De muziek mag wat ons betreft iets zachter. Verder top! Een vervolg bezoek zit er zeker in.

Gegeten op 12 april 2014

jmmb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zelden zo lekker gegeten als bij Hofstede de Blaak. De sfeer is rustig en zeer aangenaam. Het enige min-puntje is de sommelier vaak onze glazen kwam vullen. Na amper een slok te hebben gedronken stond hij al weer om onze glazen te vullen. Dat had in een wat rustiger tempo moeten gebeuren vond ik. Voor de rest gaf hij goed advies voor de wijn en likeuren. Het eten is hemel. Complimenten aan de chef!

Gegeten op 10 april 2014

barbara35
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke, superverse sushi en andere Japanse gerechten. Vriendelijk en vrolijk personeel dat ondanks de snelle bediening de kunst verstaat om aandacht te geven aan de gasten. We hebben er met 5 man gegeten. 2 hebben hun sushi-vuurdoop gehad en gaan dit nu zeker vaker eten.
Tenslotte, de witte wijn (droog, kruidig) was ook echt lekker. Top!

Gegeten op 5 april 2014

jocelyn1
  • Recensies in de laatste twee jaar

I went here for dinner last night (by word of mouth) and I was really impressed! The food was delicious - plating was mooi and our waitress was super friendly and attentive. The chefs were very personal too! If I would recommend any restaurant in Tilburg it would most likely be Te Koop. Hope you take my suggest and go here!

Gegeten op 9 april 2014

TjeuP
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag weer erg lekker gegeten bij Te Koop in Tilburg.
Vooraf heerlijk huisgemaakte garnaalkroketten op met een verfijnde citroenmayonaise. Het bord was ook uitstekend opgemaakt.
Als hoofdgerecht koos ik de op de huid gebakken zeebaars, met truffelpuree, fijngesneden boontjes, cantharellen. Een plaatje en erg lekker.

Gegeten op 8 april 2014

Hotello_Es
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat hebben wij heerlijk genoten vanavond bij Taste! We hebben gekozen voor het 4-gangen all-in inclusief een bubbel aperitief 3 lekkere wijntjes en een mooie dessertwijn ter afsluiting. Uiteraard een koffie met lekkere friandises. De sommelier heeft onze avond echt afgemaakt, hij heeft uitstekend aangevoeld dat wij wel open stonden voor het uitgebreide verhaal achter de wijnen. Complimenten voor Kees! Je ziet dan wel niets van buiten maar vanaf onze tafel hadden wij mooi zich direct in de keuken!

Gegeten op 5 april 2014

IENS bestaat 15 jaar!