De laatste recensies in Tilburg

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Eten is oke, er zijn betere sushi restaurants met zelfde concept in Tilburg. Ichizai is ook met wat duurder dan de anderen. Decor is erg leuk, mooi ingericht en oogt gezellig.
Eerste keer dat we er waren ging het perfect. Laatste keer wat minder, tijdens alle rondes werden er gerechten niet geserveerd (en zo druk was het echt niet). Deze werden wel na gebracht als we erom vroegen gelukkig. Het toetjesbuffet zag er bij binnenkomst (18.45 uur) veel belovend uit maar tegen de tijd dat we zover waren was bijna alles op en was de cake die er nog lag uitgedroogd, chocolade fontein stuk en het fruit op. Erg jammer zeker voor de kinderen.
De manier waarop daags nadien op klacht wordt gereageerd was ook niet echt klantvriendelijk te noemen. Wij komen igg niet meer terug.

corina31

Vandaag gegeten bij La Cab?na en zal het niet gauw weer doen.
we hadden verrassings menu van 5 rondjes Ik moet zeggen dat ik dat daar wel eens veel beter heb gehad. Het was bijna allemaal erg vet. Worstjes
met spek, kip met spek, stokbrood met spek er op bladerdeeg ( op zich al erg vet) met een vulling waar ondere andere weer spek in zat. Zelfs de calamaris was erg vet. Dit was zeker niet wat ik ervan verwacht had en ik heb spijt dat we niet gewoon sushi zijn gaan eten. Een stuk gezonder en goedkoper....

Gegeten op 3 mei 2015

annelieke9

Lekkerste sushi van Tilburg! Goede prijs kwaliteit verhouding en goede service. Vooral boven is het erg gezellig! Leuk zijn de verjaardagsacties

Gegeten op 28 februari 2015

annelieke9

Ons huwelijk hier in 2009 gevierd en natuurlijk meerdere maken terug geweest. Toptent met overheerlijk eten en geweldige service! Aanrader is het surprising 7 menu!

Gegeten op 16 januari 2015

jeroenthehague

De inrichting.
Ruim opgezet restaurant, met de gebruikelijke Griekse inrichting.

De Menukaart
Een duidelijke overzichtelijke menukaart.

Het Personeel.
Vriendelijk personeel, bij binnenkomst gelijk begroet.
Wel had ik het idee dat ze soms niet het overzicht hadden.

De beleving
Bij binnenkomst werd er gezegd dat we een kwartiertje aan de bar moesten wachten.
We kregen direct een ouzao na ongeveer 5 minuten was er al een tafeltje.
Een restaurant voor vleesliefhebbers.

Gegeten op 2 mei 2015

pascal16
over 't Zusje Tilburg

Als uitje met Collega's hebben we voor Zusje in Tilburg gekozen. Mede door een groot aantal goede feedback vanuit andere Zusjes. Het concept is gelijk aan een All You Can Eat Sushi of iets dergelijks. Je mag zoveel rondes eten als je wilt. Keuze is uit Voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Er staan ontzettend veel gerechten op de kaart, variërend van Soep, Vitello Tonato, Salades, frietjes, biefstuk enz. Elk gerecht wordt op een klein bord geserveerd.
De kwaliteit is naar mijn mening sterk wisselend. Dit is natuurlijk de consequentie van het hebben van zoveel verschillende gerechten op de kaart, niet alles kun je vers serveren. Het personeel dringt behoorlijk aan het nuttigen van drankjes, dit vind ik storend maar niet onverwacht. De collega's waren allemaal tevreden en hebben aardig wat rondes verorberd.. Voor hun dus veel waar voor hun geld.
Vooraf reserveren is absoluut noodzakelijk.

SimonedeBeauvoir

Als student eet ik wanneer er buiten de deur gegeten word met vrienden of huisgenoten meestal bij happy italy. Het voedsel is goed (wanneer je weet wat je lust), de prijs/kwaliteitsverhouding is geweldig en het decor is erg mooi. Ik vind het vooral heel leuk om de open keuken te zien. Zelf ben ik niet zo´n fan van de smaak van de rode pastasaus en de truffelravioli heeft bij mij al vaker op soep geleken dan me lief is, maar de pizza is erg goed en bepaalde pasta´s (Pollo e Funghi!) zijn heerlijk. De service verschilt heel erg van persoon tot persoon, soms hebben ze hun dag niet en zijn ze erg gehaast. Maar over het algemeen is ook die prima.

mirjam44
over L'Orangerie

Op 24 april met onze jarige dochter heerlijk gegeten bij l'Orangerie in Tilburg.
We kozen voor een 4 gangen menu voorafgegaan door een lekker amuse.
Het was erg druk in de zaak en ook het terras was open, daardoor mogelijk (te) weinig personeel in de bediening.
De witte brigade was erg vriendelijk maar had wat ons betreft meer/frequenter aanwezig mogen zijn. Wijn moest zelf ingeschonken worden en tijdens het hoofdgerecht kwam er niemand vragen of alles naar wens was. Het lukt ons ook niet om iemand aan te spreken, dat lukte pas nadat het bord leeg was en we de te slappe frietjes maar hadden laten staan.
(We konden toen nieuwe krijgen maar dat hoefde voor ons niet meer.)
Het toetje werd voor dochterlief vergezeld van "vuurwerk", onze opmerking bij de reservering vooraf was dus ter harte genomen. Heel leuk!
Iets meer aandacht tijdens de maaltijd en dan wordt de service ook gewaardeerd met een 8.

Gegeten op 24 april 2015

acalhome

In dit hotel een leuk arrangement geboekt, inclusief viergangendiner met aperitief en koffie. Wat een verrassing was dit. Heerlijk, heerlijk eten, een prettige bediening en een fijne omgeving om te verblijven. Nadien nog even de keuken ingeglipt om de chef en brigade te complimenteren. Ons volgende bezoek staat al gepland.

Gegeten op 25 april 2015

KJ69

Via online reservering

Zeer attente bediening, lekker gegeten, prijs-kwaliteit. Het decor lijkt hier een daar een opknapbeurt te mogen krijgen.

Gegeten op 28 april 2015