a TripAdvisor company

De laatste recensies in Tilburg

De laatste recensies in Tilburg

wardahollandia

• In behandeling

Uit nieuwsgierigheid eens gaan eten bij Humphrey's, een drie gangen menu voor een vaste prijs en de gerechten waaruit je kan kiezen zijn goed samen gesteld. Maar wat valt de kwaliteit en de bereiding van het eten tegen......de tomaten in het voorgerecht waren nog niet rijp, de mozarella te zuur, het brood was te hard gebakken en niet lekker, de ravioli leek gefrituurd/niet gekookt, het deeg was krokant in plaats van zacht, de ingrediënten van de gerechten zijn gewoon van een mindere kwaliteit en dat proef je.....wij hebben niet van ons eten genoten en onze borden ook niet leeg gegeten.

Op het decor en de service valt niets aan te merken. Dit was top! Nu het eten nog!

Gegeten op 29 augustus 2015

brouwersfloortje

• In behandeling

Zondag 23 augustus voor het eerst bij Houtloods geweest op aanraden van kennissen. Het pand is heel erg mooi; industrieel, maar toch sfeervol en met een open keuken! We hebben genoten van 3 gangen en een Irish Koffie na. Wat ons alleen een vieze nasmaak heeft bezorgd zijn de drankjes en de houding van de bediening. Als aperitief werd ons gevraagd of we een mousserende wijn of gin tonic wilden. Mijn vriend een gin tonic, ik een mousserende wijn. Prijs van de mousserende wijn stond op de wijnkaart, 5 euro, prima dachten we. Later bestelde mijn vriend nog een gin tonic en de serveerster zei dat het wel leuk was als ik dan ook een gin tonic dronk. Ik een gin tonic genomen dus. Toen we de rekening kregen waren we echter heel erg verbaasd 123 euro voor 2 personen, terwijl we niet eens een toetje op hebben en het eten niet uitzonderlijk duur was. Opvallend was de prijs voor de gin tonic: 8,50 per glas! Schandalig, zeker omdat de serveerster ons dit eigenlijk heeft aangesmeerd. De prijs van een gin tonic viel ook behoorlijk buiten de boot. Een mousserende wijn kost er 3,75 per glas, een baileys 3,50; geen gekke prijzen. Al met al hebben we heerlijk gegeten, maar we vonden het echt belachelijk dat we voor 33 euro (slechts 4 glazen!!) aan gin tonic op de rekening hadden staan! Echt een misser voor een nieuwe leuke tent als dit!

Gegeten op 23 augustus 2015

Thaileatlover

• In behandeling

Man man man man man man man man man man...... Moet ik verder gaan? Wat een heerlijke en vooral authentieke gerechten. Dit zie je bijna nergens. Bij de meeste Thaise restaurants of eethuizen proef je vaak dat het allemaal Europees is aangepast. Dit restaurant niet ( Op de pittigheid na natuurlijk ) Een mooie schone kleine halfopen keuken, wat ik al zeker waardeer. Een cheffin ( Thaise ) die zelf ook nog eens komt vragen of het allemaal ok is, en heerlijke grote banken waar je lekker in kunt genieten van deze specialiteiten. Wij hadden de Plaa Shoe Shee, een heerlijk pittig visgerecht overgoten met rode curry en fijn gesneden limoen blaadjes. Het andere gerecht was Koeng Phad Pong Karie. 7 joekels van garnalen ( Meeste restaurants krijg je er maar 3 of 4 ) die ook nog eens perfect waren gebakken in de wok met gele curry. Dit is wat Tilburg nodig heeft, dit hebben wij gemist sinds onze laatste bezoek in Thailand. Ik hoop dat ze dit nog lang volhouden want ons zien ze elke week.
Bedankt meisjes voor jullie warme lach en gezellige service en bedankt super cheffin voor je heerlijke gerechten.

Gegeten op 27 augustus 2015

eddy.knapen

Via online reservering

Het eten was zeer lekker, en de service fantastisch vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik heb vooral genoten van de verse zalm.

Gegeten op 24 augustus 2015

jacomijnfeddes

Via online reservering

Prima eten, combinatie met wijn was goed. In verhouding prijs/kwaliteit iets hoog aan de prijs. Bediening wisselend; ene serveerster erg goed in uitleg wat wat was en wijnadvies, de andere serveerster was minder goed op de hoogte en wat erg nonchalant.
Minpunt was dat er alleen kraanwater geschonken wordt bij een fles wijn, terwijl 1 fles wijn nooit bij alle gerechten kan passen. Dan maar een fles kopen, maar wel een beetje krom bij afname van 7 glazen.

Al met al de moeite van het proberen waard.

Gegeten op 27 augustus 2015

coolies74

• In behandeling

Lekker gegeten bij Aim Aroy. Ik had een pittig gerecht, maar dat was ook de bedoeling. Was heerlijk. Bovendien kwam de kok nog een praatje maken, dat zie je niet vaak meer. Gezellig, dus wat mij betreft een aanrader!

Gegeten op 28 augustus 2015

Eetmeens

• In behandeling

Aim aroy is 'n thais restaurantje dat zich onderscheid door 1 belangrijk punt. Dat punt is de authenticiteit van de gerechten. Geen aanpassingen maar gewoon Thais eten hoe Thai food hoort te smaken. Ik had de khen kieuw waan tahoe. In 1 woord: fantastisch! Ik heb nu al weer zin in m'n volgende bezoek om dat andere lekkers te gaan smullen. En dat in Tilburg! Geen thai food kan zonder chang bier om 't af te blussen dus ik nam er gelijk 2. Bediening is vriendelijk, interieur oogt fris. Jammer dat er zo weinig zitplaatsen zijn want ik ben bang dat 't hier wel eens heel druk zou kunnen worden onder de liefhebbers van écht thais eten...maar gelukkig kun je er ook afhalen. Prijs/kwaliteit is ok. Hier kom ik vaker! Regelrechte aanrader!

Gegeten op 28 augustus 2015

Janice28

• In behandeling

We hebben zondag heerlijk gegeten bij New Bali. Vooral de rijsttafel was erg uitgebreid. De kipsate vond ik het lekkerst. Lekker mals. Het personeel was heel vriendelijk en het eten kwam binnen een mum van tijd op tafel. Eindelijk betaalbaar en lekker eten. We komen zeker weer terug.

Gegeten op 23 augustus 2015

Schakeltje

Via online reservering

Speciaal menu met het oog op AH- actie. Voorgerecht Gamba's niet heel bijzonder, hoofdgerecht prima stukje vlees, weinig bijzonders erbij; jammer!
Toetje was dan wel fenomenaal; een drie-traps raket van (verse) aardbeien combi's. Ik ben geen toetjesman, maar dit benaderde perfectie.
Bovenal gezellig met mijn lieve vriendin Monique bijgekletst!
Ciao Martijn

Gegeten op 26 augustus 2015

frans188

Goed eten in hofstede de blaak voor een betaalbare prijs en wij hebben genoten met ons eetclubje van zes personen en wij blijven er terug gaan

Gegeten op 19 juli 2015