Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Tilburg

De laatste recensies in Tilburg

rob317

• 10 1

• Eten

• In behandeling

met een grote groep hier gegeten in verband met een jubileum van een collega. De bediening adviseerde als hoofdgerecht de heerlijke malse sappige Australische steak, dus die genomen net als het merendeel van mijn collega's. Nog nooit zo'n slecht stuk vlees op mijn bord gehad. Het woord kauwgum komt in de buurt met wat ik kreeg. Alleen maar vetranden waar niet doorheen te komen viel. En ik was niet de enige; ook mijn collega's kampten met hetzelfde probleem. Het voor- en nagerecht werden overigens wel leuk opgediend maar was ook niet bijzonder.
Dit was voor mij een eenmalige ervaring bij Heaven's Kitchen . Ze zien mij hier nooit meer.

Gegeten op 19 december 2014

thomas106

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Het pizza bodem was niet helemaal krokant en goed gebakken en de vleesjes van het voorgerecht proefden alsof ze van AH Basic waren. Verder waren de pizza's wel goed belegd.

Service had beter gekundnwas over het algemeen goed alleen kwamen ze soms dingen twee keer vragen omdat ze het de eerste keer vergeten waren. Bijv. wat ik wilde drinken.

Het decor was leuk en gezellig het was erg rustig wat de sfeer een beetje naar beneden haalde. De steenoven zorgt dan wel weer voor een leukere sfeer.

Gegeten op 16 oktober 2014

deFijnproever1979

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Tapasbar Manana. Bij binnenkomst werden we meteen vriendelijk ontvangen door de serveester en we mochten een tafeltje uitzoeken. We hebben ervoor gekozen om een menuutje van 22,50 euro te nemen omdat we verrast en verwend wilde worden. De serveerster vertelde ons dat dit een goede keuze was omdat het heel gevarieerd is. Als voorgerecht kregen we een grote schotel met allemaal verschillende hapjes waaronder serranoham, olijfjes en pappadews. Daarnaast kregen we ook nog wat brood met alliolio en warm knoflookbrood en warm tomatenbrood. Als hoofdgerecht kregen we maarlieft 11 verschillende tapas! Het was echt een proeverij van lekkere tapas. Als nagerecht konden we voor maar 2,50 euro churros bestelen maar we zaten helaas helemaal vol en hebben de avond afgesloten met een kopje thee. Zeker voor herhaling vatbaar!

marco49

Gezellig café, waarvan het decor er duidelijk op gemaakt is om met elkaar in gesprek te gaan en ondertussen een lekker hapje te eten. Voor de lunch worden er verschillende soorten lekkere broodjes geserveerd en de bediening heeft oog voor iedereen die er zit zonder opdringerig te worden. Prettige plek om te verblijven!

Gegeten op 19 januari 2015

annan

Afgelopen zomer meerdere keren ijs gegeten bij Limon, eindelijk een echt lekkere ijssalon in Tilburg! Lekkere variaties, maar ook de basic smaken als chocola zijn heerlijk.

Gegeten op 16 augustus 2014

janpiet2012

Heerlijke allerlei sushi's gegeten in dit all you can eat restaurant.
De bier is ook lekker, jammer genoeg ben ik de naam vergeten.

Bediening is haastig maar vriendelijk.

Decor is normaal

Gegeten op 3 januari 2015

ingetelkamp

Afgelopen weekend hebben wij hier gegeten, na alle lovende recensies op internet te hebbe n gelezen. Het is een leuk restaurant, informele sfeer. Stoelen niet heel comfortabel. De bediening is erg goed: heel aardig, vlot, attent. Super! Het terras ziet er leuk uit, zal zomers erg gezellig zijn.Helaas vielen de tapas wat tegen. Misschien zijn wij erg verwend door de tapas in Spanje; het was niet echt slecht maar ik had er kwalitatief meer van verwacht. Jammer!

Gegeten op 18 januari 2015

RRenaissance

Via online reservering

Altijd goed sushi eten hier; vriendelijke bediening, mooi restaurant, veel keuze uit goede en lekkere gerechten. Wat echt een meerwaarde is ten opzichte van veel sushi restaurants is dat de sashimi van zalm in het all-you-can-eat menu zit, daar waar het bij veel andere sushi restaurants een side-order is.

jinkes

Asian Boulevard is wat ons betreft de beste all-you-can-eat sushi van Tilburg ! Ik geef niet snel 3 tienen maar ik zou niet weten wat er nog veranderd of verbeterd zou moeten worden... Het meest sterke punt van Asian Boulevard is toch de steeds wisselende en daardoor originele menukaart. Je kunt zien dat men continue bezig is met kwaliteit verbetering en aanpassingen op de behoefte van de klant. Zo kun je bijvoorbeeld hier prima tomatensoep of frikandel bestellen, niet waarvoor je naar een sushirestaurant gaat maar voor mensen met kinderen toch een uitkomst ! De uitstraling van het restaurant is heel sfeervol en men zit niet, zoals in vele andere restaurants van dit genre, bij je buurman op zijn bord te kijken. De sushi is van zeer goede kwaliteit en niet te groot waardoor je veel kan proeven. Heerlijke sashimi. Warme gerechten prima. Bediening vriendelijk en attent (we waren er ter ere van de verjaardag van mijn man en deze werd door het personeel toegezongen!). Parkeren voor de deur. Kortom ; Asian Boulevard is met zijn verrassende menukaart onderscheidend en origineel in het segment all-you-can-eat en daardoor voor ons op nummer 1 !

Gegeten op 7 januari 2015

jinkes

Afgelopen zaterdag gegeten bij Sumo Tilburg. Bij binnenkomst een zeer vriendelijk onthaal. De eerste aanblik van het restaurant deed ons denken aan een bedrijskantine...tafeltjes erg dicht op elkaar en weinig sfeer. Maarrrr......de kwaliteit van de sushi maakte veel goed en daar kwamen we tenslotten voor ! Bediening vlot en vriendelijk, gerechten kwamen snel op tafel. Verhouding rijst en vulling van de sushi voortreffelijk. Warme gerechten prima. Jammer vond ik dat de garnalen in de fried shrimp roll niet warm waren, dit is in veel restaurants zo. Een teken dan ze dus al langer klaar liggen... Onze absolute favoriet was de spicy tuna roll met crunchy, tot nu toe de lekkerste die we ooit op hebben ! Al met al een prima sushi-restaurant die voor ons in Tilburg op de 2e plek staat ;-). De menukaart kan wat origineler maar dat zal te maken hebben met de Sumo-keten....