De laatste recensies in Tilburg

De laatste recensies in Tilburg

herhab

De kwaliteit van eten en ook de vlotte bediening maken van dit avondje uit een feestje.
De gebruikte sushi rijst in de gerechtjes is, zo als het hoort lauw warm.
De mosselen en de gefrituurde oesters zijn nu ook mijn favoriete gerechten geworden.
Heerlijk om tot besluit nog een lekker toetje te mogen kiezen.

Frummels

Regelmatig ga ik naar Studio. Vooral voor een drankje of lunch en dat bevalt me erg goed. Voor diner ga ik er iets minder vaak naartoe. Deze week toevallig wel en ik heb besloten toch een keer een recensie te schrijven. De bediening is vriendelijk, het eten (ik had schelvis) was prima maar wel 'wat gewoontjes'. Vooral voor lunch, zoetigheden in de middag of een borreltje is Studio voor mij een toptent!

Gegeten op 24 maart 2015

KikiB

Heerlijk geluncht. Een mooie frisse salade gegeten met een lekkere verse jus. Los van het eten, het is ontzettend fijn om in een archtectonisch mooie plek te zijn. Knap gedaan!

Gegeten op 22 maart 2015

Marjo82

Eten was prima. Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht was lang. Pas na zo'n 45 mn werd het hoofdgerecht geserveerd. We hadden een verassingsmenu. Jammer is dat het restaurant aangeeft een visrestaurant te zijn en wij vleesgerechten kregen. Over prijs/kwaliteitsverhouding valt weinig te zeggen daar wij een bon hadden. Wat drinken betreft is prijs/kwaliteitsverhouding prima. Voor frietjes als (bij) gerecht betaal je extra. Restaurant ligt op winkelcentrum Westermarkt. In de avond doet het onaantrekkelijk aan op het eerste gezicht maar binnen valt dat helemaal weg. Bij binnenkomst kregen we een tafel bij de deur. Deze wilde we niet...met wat horten en stoten mochten we dan toch elders gaan zitten. Hier had men beter op kunnen reageren.
Aardige gelegenheid om eens geweest te zijn.

floor61

Het eten was echt fantastisch, helaas voelde wij ons een beetje vervelend dat wij een plek buiten kregen terwijl het koud was. Wij dachten dat we naar binnen mochten zodra er plek was. Wij waren de enige buiten, waardoor wij vaak werden vergeten. Misschien was het onze kleding? Mijn vriend had een hoody aan omdat hij niet wist dat we uit eten zouden gaan dat weekend.

Gegeten op 26 september 2014

floor61

Ze hebben enorm hun best gedaan om de ingrediënten te vertalen voor mijn Engelse vriend, wat ik enorm kon waarderen. Het eten was echt geweldig
en de wijnen waren ook fantastisch. Was een fijne romantische avond. Dankjewel voor deze ervaring

Gegeten op 21 december 2014

Frummels

Van stamppot tot kaviaar, zo omschrijft De Burgerij zichzelf en dat concept is erg leuk. Een fijne plek, met ongedwongen ambiance en heerlijk eten. De bediening vinden we top: geeft duidelijke en uitgebreide info over het menu en de producten op de plateaus. Maar de bediening is ook niet te nadrukkelijk aanwezig, gewoon precies goed!! Leuk dat er een plateau op maat gemaakt kon worden (voor zwangere en vegetariër). Het was genieten!

Judithchris

super restaurant! Lekker eten en super lieve bediening! Varkenshaas met knoflooksaus is echt de favoriet! Als je het 1 keer proeft ben je verkocht! Mijn vrienden uit dongen rijden speciaal op en neer voor de varkenshaas!!

Gegeten op 21 maart 2015

frank_raaijmakers

Mooi modern strak ingericht restaurant... onmiddellijk goede wifi zonder wachtwoorden, codes enzo. Grote open keuken. Sanitair is oubollig en behelpen (behoeft verbetering).

Glas rosé huiswijn pays d'oc en sauvignon blanc .... goede binnenkomers.... helemaal niets mis mee.

De eerste asperges van 2015..... smullen !?

Voorgerecht: romige aspergesoep met Hollandse garnalen.... prima !
(partner had geen voorgerecht en kreeg toch amuse aspergesoep kopje ... dan heb je het als restaurant in de gaten)

Hoofdgerecht: asperges met snoekbaars en truffelsaus. Uitstekend.... niet teveel smaken op je bord..... beetje puree, zeekraal aardappeltje...... asperges perfect gepocheerd.... top !
Hierbij een Pinot Gris 2011 van Sipp Mack... toppertje !

Mooie Illy espresso met friandises na. Friandises mogen wel wat meer verrassing hebben.

Conclusie: top restaurant in Tilburg met mooie menukaart, heerlijk gegeten, perfecte service, prijs/kwaliteit ok !

tijn7

Geen beste avond gehad bij dit restaurant. Er zat een groep vrijgezellenfeest te vieren, die naarmate de avond vorderde steeds luidruchtiger werd. Personeel greep totaal niet, terwijl de andere bezoekers echt tot last waren. Verder was het een avond van wachten en nog eens wachten. Het eten was verder ok, maar niets bijzonders. De burgers van de kinderen waren veel te doorbakken (hoe moeilijk kan het zijn?). 19,50 voor een beetje reblochon met wat ongekookte groenten is nogal duur en ook de prijs/kwaliteit van de wijn scheef (de verkeerde kan op). Tenslotte zou ik de baas aanraden samen met zijn personeel een week stage te gaan lopen in een willekeurig restaurant in Amerika, om te leren hoe je goede, vlotte service. Op de bon met 20% korting voor het volgende diner kan alleen reageren met dat ik deze zelfs niet mijn vijanden cadeau ga doen. Jammer van de mooie entourage.

Gegeten op 21 maart 2015