De laatste recensies in Terheijden

De laatste recensies in Terheijden

EdeEter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Jammer van onze avond. Meer dan anderhalf uur hebben we mogen wachten op het voorgerecht, om ons heen ook niets dan wachtende mensen. Nog een half uur later was daar dan het hoofdgerecht. Onze (kleine) kinderen hadden het toen volledig gehad, dus zijn we maar zonder toetje vertrokken.
De meiden die de drank serveerden waren aardig en voorkomend, de baas die het eten uitserveerde vonden we ronduit lomp. Het menu uit je handen trekken, je bord op het bestek zetten en geen woord van verontschuldiging voor de slopend trage keuken, dat werk. Ook ons zie je hier niet meer terug. Niet echt een fijn avondje uit!

Gegeten op 9 maart 2014

paulus1972
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een lange vermoeiende dag neergestreken in het buitengebied van Terheijden.

Prima restaurant met een wat eh nou ja wat drukke uitstraling. Veel flessen aan de muur reclameborden van oude bierreclames, je moet er van houden maar daar gaat het natuurlijk niet om. Wel vind ik de verlichting echt te vel voor een avond een beetje meer dimmen zou mogen. maar nogmaals daar het gaat het niet om. Het gaat om wat er op je bord verschijnt. Is mijn bescheiden mening

Op zich kan je hier prima eten. Brabants stoofpotje is prima alleen wat is er brabants aan? Tournadous prima te eten. Maar aan groente een obligate groene salade. Prima friet in een puntzak en gebakken aardappeltjes. Om eerlijk te zijn vind ik het zeker wat de groente betreft wat fantasieloos. De menukaart is wat gewoontjes zou je mogen zeggen. De bediening is vriendelijk en adequaat.

Maar let wel goed op de prijzen. Alles wordt stevig gerekend dus bij je vlees een beetje champignons kassa. De Argentijnse huiswijn smaakt heerlijk maar is stevig aan de prijs. Na een glas had ik wel genoeg (4.55!)

Samengevat op zich een prima (streek) restaurant/eetcafe maar de beprijzing is mij te stevig als er op eetcafe nivo gekookt wordt.

Gegeten op 23 januari 2014

Proever31041
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn neergestreken bij restaurant Buitenlust. Een streekrestaurant dat prettig gelegen is midden in een uitgestrekt polderlandschap.
Het was warm en daarom hebben wij een tafel uitgezocht in de tuin aan het water.
Omdat wij even voor een snelle hap kwamen hebben wij alleen een hoofd- en een nagerecht genomen. Vooraf wel een heerlijk vers broodje " het bolletje van de Bakker" met diverse smeerseltjes (4 stuks maar liefst!). Als hoofd hadden wij de varkenshaas en de slibtongetjes. Dat waren beste porties. Zowel het vlees als de vis smaakten prima. We hadden per gerecht de keus uit frietjes of aardappelen. Als nagerecht gekozen voor de Dame Blanche. Mooi bereid en bovenal smakelijk.
Prijs/kwaliteit is uitstekend. Waar voor je geld. De ambiance en de gastvrijheid zijn top!

Gegeten op 24 juli 2013

appeltje41
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was okee. Het vlees was van goede kwaliteit. Na een half uur gewacht te hebben op het drinken, om dan pas de kaart te krijgen, om vervolgens na 1.20u pas het voorgerecht geserveerd kregen. Daar wordt men niet vrolijk van. We kregen nog geeneens een mandje brood! De tafels om ons heen hebben ook zoveel geduld moeten hebben. Die bediening was aardig, maar ze hielden de tafels niet goed in de gaten. Ons zie je daar niet meer terug.

Gegeten op 9 mei 2013

baboffel13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aan het riviertje de Mark vind je dit gezellige eetcafe. Onverwacht in het buitengebied tussen twee dorpjes net ten noorden van Breda. streekproducten, je weet wat je eet en waar het vandaan komt. Gezellig uitziend terras voor de zomer en in de winter ook goed toeven binnen

Gegeten op 31 januari 2013

Yohannus

• Uitstekend

We hebben hier op een donderdagavond gegeten

Heerlijke streekgerechten en leuk ook dat op menu vermeld wordt waar het vandaan komt. Ook zeer ruime porties.
Vis was zelfs uitstekend

Zeer gastvrije bediening, erg hartelijk en enthousiast
Je voelt je meteen thuis.

Leuk, knus interieur. En een zeer mooi terras op een mooie lokatie

Een absolute aanrader

AppleBird

• Uitstekend

Heerlijk gegeten op een rustige donderdagavond. De bediening was zeer vriendelijk en het eten was heerlijk.

Vooraf hadden we twee soorten pate met een soort uienmarmelade erbij - heerlijk; en verse tomatensoep met brood met "smeerseltjes" - ook een success. De hoofdgerechten: mooie regenboogforel en een prima beenham. Toetje was gewoon lekker (mousse en ijs met speculaaskruiden) maar niet heel speciaal.

Leuk dat ze vooral ingredienten gebruiken uit de streek - brood van de plaatselijke bakker, het vlees van de plaatselijke slager etc.

We zullen hier zeker nog eens terugkomen.

MAB

• Uitstekend

90 euro voor het 2x smulmenu 5 a 6 voorgerechtjes, mixed grill als hoofdgerecht en 4 a 5 kleine desserts. prijs/kwaliteit 8.5. Lekkere voorgerechtjes, verse salade, bitterballetjes, garnalencocktailtje, spiesje, soepje, daarna zalm, kabweljouw en heilbot, kip, biefstuk en kalfsoester, tenslotte vlaai, limoenijs, slagroom, bafferwaffe, fruitcocktail, etc.. Rode huiswijn: wrang (6), Witte huiswijn, aangenaam (6.9) Koffie: not bad! (8.5), Ambiance: beetje herberg idee, familie eetcafe en bistro, goed verlicht. Bediening: snel en vriendelijk, schoon toilet, parkeren gratis. Leuke tent om eens te bezoeken.

smuljack

• Goed

Altijd gemoedelijk, reeds diverse keren wezen eten, en telkens lekker en gezellig.

robinknook

• Uitstekend

Een aanrader!! Heb prima gegeten.

IENS bestaat 15 jaar!