a TripAdvisor company

De laatste recensies in Terheijden

De laatste recensies in Terheijden

Lico

Een team met passie en gedrevenheid en dat proef je en merk je in al je vezels. Huiselijke sfeer en alles is mogelijk. Mooi kerstmenu dat van alle smaken voorzien is en leuk detail is een halve glazen wijnarr. De Kuhlmann-Platz Pinot Gris springt er in dit arr. wel heel ver bovenuit. Heerlijk in combi Heilbot-wortel-pompoen. Goddelijk. Heilbot mooi glazig op de huid gebakken en mooi in evenwicht met de jus. Zeer verrassend, niet alledaags, voorgerecht in de vorm van Ceviche van gamba, prachtige wilde rijst en vedouvan. De gamba werd wat naar de achtergrond verdrongen. De vadouvan was voorzichtig, mooie glad maar de India invloeden(kruiden) waren ver te zoeken. De lende van Simmentaler rund was mooi rose, sappig en vol op smaak. Erg goed gegaard en lekte niet. Vakwerk en heerlijk in combi met de jus van peperkoek en VOC kruiden. Een mooi winter gerecht waar de garnituur, om de beleving en bite nog te verruimen wat meer geweest zou mogen zijn. Prachtig bord met knapperige aardpeer en rode kool. Een smaakbeleving van de bovenste plank. De geschonken wijn Cap de Fouste was misschien wat te explosief, maar wel met een zacht afdronk. Top uitleg van de wijnen. Elke fles werd ter plekke door Yannick op kwaliteit gekeurd, zo moet het. Prachtig zacht chocola toetje waar de popcorn invloed wat meer geweest had mogen zijn om nog verrassender te zijn. Kortom kwaliteit van de bovenste plank, zeer de moeite waard, goede prijs, op rekening wat zaken weggelaten(erg netjes), perfecte service. Jammer dat binnen deze service/menu wel de koffie en cava valt en niet het water. Verder hier en daar het gemis aan echte typische streekproducten. We kunnen dit restaurant iedereen aanbevelen en men probeert tot in detail de gast te verwennen en dat is zeer goed gelukt. Dank mensen en geniet van jullie succes, wat dat kan alleen maar meer worden als jullie zo doorgaan. Toprestaurant in de dop!

Gegeten op 26 december 2015

pirke12

Gisteren bij Wijnanda en Yannic en het team gegeten.

Prima keuze geweest. De gerechten zijn prima in orde en het wijnarrangement was perfect. Yannic kon er met liefde en passie over vertellen en het paste prima bij de gerechten.

Neem een verrassingsmenu en laat je verwennen. Meer dan prima en deze twee gastvrije mensen moeten krijgen wat ze verdienen. Een bezoek meer dan waard

Gegeten op 12 december 2015

RoxannePruijsers

Heerlijk zesgangen-diner op inclusief mooie bijpassende wijnen. Ieder gerechtje is een ware smaaksensatie en zo prachtig opgemaakt dat het haast zonde is om op te eten. De service is altijd goed. De eigenaren maken altijd tijd vrij voor een praatje en staan voor kwaliteit. Hier moet je gewoon gaan eten!

Gegeten op 5 december 2015

jwmmeijer

Als rasechte vegetariërs wilden we ons laten verrassen met een verrassingsmenu. Dit is meer dan gelukt, er staat een creatieve culinaire kok in de keuken die zijn ingrediënten kent! Niet alleen de presentatie van de gerechten is origineel, ook de smaak verrast. We raden ook de vegetariërs aan om zich hier te laten verrassen!

Gegeten op 6 december 2015

fransmarijnissen

Uitstekende sfeer , lekkere wijn. Tip: longhaas zo snel mogelijk van de kaart halen is te taai en toch te weinig smaak verder top

Gegeten op 6 december 2015

annemiekevdschans

Ruim 4 uur heerlijk genoten van een 5 gangen verrassingsmenu!
Elke gang was weer een nieuw feestje.
Wat een heerlijke verrassende smaken en goede bijpassende wijnen.

Gegeten op 5 december 2015

corina43

Ons 25 jarig huwelijk gevierd in top restaurant Ripasso. Super goed en lekker vers eten. Petje af voor gast heer & vrouw. Zeker voor herhaling vatbaar in deze sfeervolle restaurant. Ga vooral zo door en nogmaals bedankt voor de goede zorgen

Gegeten op 21 november 2015

peter214

Zondag 15 november 2015 genoten van een overheerlijk lunch menu. Het voorgerecht was zalm met een gelei van zalm, het hoofdgerecht was simmentaler rund om je vingers bij op te eten. Ook de wijnen pasten perfect bij de gerechten.

Gegeten op 15 november 2015

martin228

Al een aantal keren heerlijk gegeten. De borden zijn een plaatje en bij iedere hap ontdekt je weer een nieuw smaakje. De gerechten zijn geïnspireerd door het seizoen en de componenten passen fantastisch bij elkaar. Ook de gastheer en gastvrouw weten van wanten, zijn zeer gezellig en weten iedere gast op het gemak te stellen. Ga zo door en wij komen nog heel vaak terug!

Gegeten op 13 september 2015

merma84
over Ripasso

Zondagavond in een gezellig Ripasso gegeten. Service was goed. Echter het eten viel ons een beetje tegen. Wij hadden 4x het verrassingsmenu met 1x de vegetarische optie. Een risotto met bearnaise saus (?) was niet echt de smaakcombinatie voor mij. Mijn tafelgenoten hadden 2x het rundvlees (goed gegaard en mals) en de varkenswang, dit laatste gerecht is natuurlijk voor liefhebbers maar was niet echt hun ding. Andere persoon had de Sukade als hoofdgerecht, deze was flink gaar. Service en de gezelligavond maakte veel goed maar hadden stiekem toch iets meer verwacht. Nu ben ik de laatste die het bij 1 bezoek laat, dus wij gaan zeker nog een keer terug. Hopende dat wij ook een 9+ kunnen geven aan Ripasso.

Gegeten op 20 september 2015