a TripAdvisor company

De laatste recensies in Terheijden

De laatste recensies in Terheijden

felicity3

Gisteravond een Vadersdag bbq bij Ripasso genoten van heerlijk gegaarde vlees, vis en kip op Green egg. Alles zag er verzorg en smaaklijk uit, en zo was het ook. Beveel sterk aan om bij dit mooi ingerichte restaurant met vriendelijk personeel en uitstekende chefs te gaan eten.

Gegeten op 19 juni 2016

Arendine_Roos

We hebben heerlijk gegeten bij Ripasso. We werden bediend door Wijnanda en zij zorgde ervoor dat we ons meteen op ons gemak voelden. Het restaurant is warm en modern ingericht en het eten was heerlijk! We komen graag nog een keer terug.

Gegeten op 3 juni 2016

ilonapiris

Gewoon een goede eerlijke keuken, met verse producten en smaakvol bereid. Zeer vriendelijke en attente bediening, en dat alles in een mooi pand, met terras aan het water en voor Bij de gerechten worden mooie wijnen geserveerd. dit stel heeft in 2 jaar echt hard aan de weg getimmerd, en weet toch steeds weer te verrassen..

Gegeten op 14 april 2016

wimmuijs

Twee jonge mensen (Yannick en Wijnanda), al met de nodige horeca-ervaring bij top-restaurants, zijn een jaar geleden hun eigen restaurant gestart: Ripasso in Terheijden. De bereiding van de gerechten wordt alleen maar beter (hebben er al 6/7 maal gedineerd) en de service/bediening is bijzonder vriendelijk en persoonlijk. Een absolute aanrader!!

Gegeten op 9 april 2016

karin448

We hebben in de Ripasso week heerlijk en verrassend gegeten
Het is echt niet ff hapje doen maar uit eten.
Top en dan een team met jonge mensen .Beloofd wat
Wij zullen onze gasten zeker Ripasso aanbevelen

Gegeten op 7 april 2016

Lico

Een team met passie en gedrevenheid en dat proef je en merk je in al je vezels. Huiselijke sfeer en alles is mogelijk. Mooi kerstmenu dat van alle smaken voorzien is en leuk detail is een halve glazen wijnarr. De Kuhlmann-Platz Pinot Gris springt er in dit arr. wel heel ver bovenuit. Heerlijk in combi Heilbot-wortel-pompoen. Goddelijk. Heilbot mooi glazig op de huid gebakken en mooi in evenwicht met de jus. Zeer verrassend, niet alledaags, voorgerecht in de vorm van Ceviche van gamba, prachtige wilde rijst en vedouvan. De gamba werd wat naar de achtergrond verdrongen. De vadouvan was voorzichtig, mooie glad maar de India invloeden(kruiden) waren ver te zoeken. De lende van Simmentaler rund was mooi rose, sappig en vol op smaak. Erg goed gegaard en lekte niet. Vakwerk en heerlijk in combi met de jus van peperkoek en VOC kruiden. Een mooi winter gerecht waar de garnituur, om de beleving en bite nog te verruimen wat meer geweest zou mogen zijn. Prachtig bord met knapperige aardpeer en rode kool. Een smaakbeleving van de bovenste plank. De geschonken wijn Cap de Fouste was misschien wat te explosief, maar wel met een zacht afdronk. Top uitleg van de wijnen. Elke fles werd ter plekke door Yannick op kwaliteit gekeurd, zo moet het. Prachtig zacht chocola toetje waar de popcorn invloed wat meer geweest had mogen zijn om nog verrassender te zijn. Kortom kwaliteit van de bovenste plank, zeer de moeite waard, goede prijs, op rekening wat zaken weggelaten(erg netjes), perfecte service. Jammer dat binnen deze service/menu wel de koffie en cava valt en niet het water. Verder hier en daar het gemis aan echte typische streekproducten. We kunnen dit restaurant iedereen aanbevelen en men probeert tot in detail de gast te verwennen en dat is zeer goed gelukt. Dank mensen en geniet van jullie succes, wat dat kan alleen maar meer worden als jullie zo doorgaan. Toprestaurant in de dop!

Gegeten op 26 december 2015

pirke12

Gisteren bij Wijnanda en Yannic en het team gegeten.

Prima keuze geweest. De gerechten zijn prima in orde en het wijnarrangement was perfect. Yannic kon er met liefde en passie over vertellen en het paste prima bij de gerechten.

Neem een verrassingsmenu en laat je verwennen. Meer dan prima en deze twee gastvrije mensen moeten krijgen wat ze verdienen. Een bezoek meer dan waard

Gegeten op 12 december 2015

RoxannePruijsers

Heerlijk zesgangen-diner op inclusief mooie bijpassende wijnen. Ieder gerechtje is een ware smaaksensatie en zo prachtig opgemaakt dat het haast zonde is om op te eten. De service is altijd goed. De eigenaren maken altijd tijd vrij voor een praatje en staan voor kwaliteit. Hier moet je gewoon gaan eten!

Gegeten op 5 december 2015

jwmmeijer

Als rasechte vegetariërs wilden we ons laten verrassen met een verrassingsmenu. Dit is meer dan gelukt, er staat een creatieve culinaire kok in de keuken die zijn ingrediënten kent! Niet alleen de presentatie van de gerechten is origineel, ook de smaak verrast. We raden ook de vegetariërs aan om zich hier te laten verrassen!

Gegeten op 6 december 2015

fransmarijnissen

Uitstekende sfeer , lekkere wijn. Tip: longhaas zo snel mogelijk van de kaart halen is te taai en toch te weinig smaak verder top

Gegeten op 6 december 2015