De laatste recensies in Schiedam

De laatste recensies in Schiedam

Jessica81

We hebben zitten smullen. Heerlijk waren alle hapjes vooraf. Als hoofdgerecht de parelhoen gegeten, verrukkelijk. De bedieding is heel vriendelijk, netjes en zeer oplettend. Echt een aanrader! :-)

sandrageurs

Via online reservering

Wat een leuk restaurant! We hebben er heerlijk gegeten en de mensen die er werken hebben duidelijk plezier in hun werk. Niet goedkoop, maar wel een aanrader!

Gegeten op 28 maart 2015

broaks

Op een leuke locatie in Schiedam afgesproken. Mooi centraal. 't Centrum is een strak ingericht etablissement maar verliest daardoor wel sfeer. De jongedame is vriendelijk. De zaak oogt schoon. Dit samen brengt het decor op een nipte voldoende.

De kaart biedt in mijn optiek alleen Turks Fast Food, dan had ik een andere restaurant moeten kiezen. Ik kies een onbekend gerecht: ?skender. Döner op een laag van gesneden Turks brood. De saus maakte het (droge) vlees op smaak. Daarmee is alles gezegd.

Gegeten op 19 maart 2015

Sannie64

Via online reservering

Prima,als je wilt eten in een eetcafé. Wij hadden er niet op gerekend dat we echt in de kroeg zouden eten. we hadden om half 6 gereserveerd via internet. Dit was niet goed gegaan. We moesten daarom eerst een drankje aan de bar doen tot er een tafel vrij was. Geen probleem, moeten ze wel aan werken. Als voorgerechten een steak tartare en twee bereidingen van zalm. Prima opgediend en lekker vers. Daarna beiden skreifilets met broccoli en bloemkoolroosjes. Simpel, maar lekker gerecht. De vis was lekker mals gebleven. Vanaf half 9 komen de kroegklanten binnen en wordt het wat onrustig, ook omdat het vrij klein is. Enthousiaste bediening.

Gegeten op 27 maart 2015

Pietmijnie

Via online reservering

Alles was perfect van de voorgerechten tot de toetjes waren heerlijk .
De bediening was vriendelijk en de sfeer was gezellig

b.j.dielemans

De gastheer heeft kennelijk goed geluisterd naar zijn gasten en is nu de vriendelijkheid zelve.
De keuken was al uitstekend, maar de bediening was de zwakke schakel.
Met een groep van 10 hartelijk ontvangen door twee jongedames en zoals gezegd ook de gastheer was attent en vrolijk.
Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert alles van uitstekende kwaliteit en ondanks alle verschillende wensen van ons geen lange wachttijden. Al met al een geslaagde avond.
Het was gezellig druk. Kennelijk hebben meer gasten de weg naar de Kleine Visser weer gevonden.

Gegeten op 27 maart 2015

wentel

Met een groep van zeven personen gaan eten bij Khan Thoong. Ik ben er nog nooit teleur gesteld dus was het een logische keuze om met collega's naar toe te gaan. Van makkelijk online reserveren tot vriendelijke bediening alles perfect in orde. Niet te groot, knus restaurant van waaruit je deels de keuken in kunt kijken. Voorkeuren voor eten waren nog bekend; extra spicy en milder dan normaal waar nodig.
Het eten blijft van geweldige kwaliteit, alles bereid met verse kruiden waarbij er maar weinig concessies aan de Nederlandse smaak worden gedaan.
Ik kom regelmatig bij Khan Thoong en blijf dat ook zeker doen!

petervanderhee

De kok Ronald maakt alles tot een succes! Juist de subtiele ingrediënten, de gedurfdecombinaties maken dat je telkens weer een verrassing op je bord krijgt, geserveerd door uiterst vriendelijke bediening! Bij elk gerecht een uitleg van wat je gaat proeven.
Zelf ben ik helemaal weg wan de chocolade trio dersert! Pure chocolade sensatie op je boord!
Wijnen zijn ook heerlijk, de huiswijn rode Pino noir Bolla is super.
Kortom een heerlijk avondje uit z'n vieren. P.s ik. Was blij met mijn reservering, de zaak was compleet vol!!

peter501

Vanavond even snel gegeten. Al vaker hier gegeten en nog nooit teleurgesteld door ze. Prima gerechten op de menukaart, vriendelijk personeel en alles voor een meer dan redelijke prijs. Fijn zaakje om even rustig te zitten.

Gegeten op 23 maart 2015

maartenmx4

Wetend dat je in Nederland geacht word om 18.00 uur aan tafel te zitten zo dat je om uiterlijk 21.00 uur weer buiten staat liepen mijn vrouw en ik door omstandigheden pas om 21.15 uur bij Pronto binnen.
Er werd verrast gereageerd door een jong meisje van de bediening op onze vraag of we nog een pizza konden eten. Dit kon wel en we mochten onze jassen 'daar' ophangen. Dit gedaan hebbend een tafeltje aangewezen gekregen dicht bij de bar. vanwege het late tijdstip geen voorgerecht genomen maar direct een pizza besteld om de snelheid er in te houden. Klokslag 22.00 uur hadden we de pizza's verorberd en vroegen de dame om de kaart om een nagerecht uit te zoeken, de kaart werd gebracht en vrij snel besloten wij panna cotta en een ijsje te nemen. Het meisje kwam en ik gaf de bestelling door waar op ze antwoordde dat de keuken helaas om 22.30 uur dicht was. Mijn gevatte antwoord dat het pas 22.05 uur was werd afgedaan met " ja, daar kan ik ook niks aan doen". Nou, doe dan de rekening maar. Na 5 minuten heen en weer -door ons aanschouwd gebabbel in de open keuken- kwam de dame in kwestie terug met de opmerking "ik had het verkeerd begrepen, het restaurant sluit om 22.30 uur dus u kunt nog een dessert bestellen. Hier maar geen gebruik van gemaakt. Op zich geen klachten over het eten.

Gegeten op 20 maart 2015