De laatste recensies in Schiedam

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Lekker eten, vriendelijke bediening. Hoewel bepaalde dingen lang op zich laten wachten en lege glazen niet altijd worden opgemerkt, wordt dit ruimschoots goed gemaakt door de vriendelijkheid van de bediening. Het eten komt in ruime porties en is goed op smaak. De tournedos komt vrij rood op tafel, maar wordt zonder problemen nog even teruggebracht, om 'm toch medium te bakken. Een heerlijk mals stukje vlees! Simpele pasta, salade en aardappeltjes bij het hoofdgerecht, maar weer lekker van smaak.
Jammer dat het decor hier niet bij aansluit, maar wij komen zeker nog een keer terug.

saskia61
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag met 3 personen gegeten. We werden hartelijk ontvangen, voelden ons echt gast (de bediening mag zich zelfs wel wat minder 'onderdanig' opstellen).
We bestelden 2 x de sushi&sashimi mix, tempura en gebakken rijst. Alles smaakte ons heerlijk. Echt goede kwaliteit sushi en sashimi op mooi opgemaakte borden. De mix bestond uit een behoorlijk assortiment, uitgebreider en 'aparter' dan bij Japanse restaurants waar we eerder hebben gegeten.

Gegeten op 13 april 2014

sanleeuw
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een goede lekkere hap moet je bij het sterretje zijn. Je kan hier gewoon goed eten. Lekkere spare ribs tot goede biefstuk. Ook mocht de wijn geproefd worden. Goede service. Het decor is erg ouderwets, maar dit vind ik juist wel wat hebben!

Gegeten op 27 maart 2014

Robvanputten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een echte aanrader, scherp van prijs en echt heerlijk gegeten.

Wij waren met 4 personen.

Als voorgerechten hadden wij hartige cheesecake met gerookte zalm en een frisse groene salade, trio garnalen, salade eendenborst met rozenbottel dressing en
Coquilles met pasta en gamba-vanille olie.

Als hoofdgerechten 3 x biefstuk met truffelsaus en 1 x van kalfswang met perziken geserveerd met een couscoussalade.

Ook de nagerechten waren echt voortreffelijk, met name de pannacotta van mandarijn was super.

De wijn adviezen waren perfect, de bediening zeer vriendelijk en de gerechten kwamen netjes op tijd door.

Oprecht een aanrader dit mooie en moderne restaurant.

Gegeten op 12 april 2014

augustine
  • Recensies in de laatste twee jaar

Top zak, super versevis , sushi en sashimi de beste! Personal zo vriendelijk geduldig en behulpzaam, voor ons geen andere meer! Gelukkigmaar 15 min Van ons vandaan
Geen all you can eat toestand maar hoe het hoort niet gehaast maar hoe het hoort
Ikben verkocht! Snel terug (denk dat wekelijks aanschouwen wordt????)
Toppie????????????????

Bourgondier1982
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren voor het eerst bij Prego gegeten. Uitstraling van de zaak is erg goed; klein maar sfeervol ingericht, wel wat koud omdat de deur lang open bleef. Het eten was bijzonder goed. We hebben met z'n tweeën een heerlijke gemengde vleesschotel en bruscetta's als voorgerecht genomen. Lekker met kleine stukjes peer in mosterd gemarineerd. Het vlees van de hoofgerechten (Saltimbocca en de varkensfilet) was erg mals met veel smaak. Borden waren mooi opgemaakt. Uiteraard alles onder het genot van een heerlijke wijn. De bediening is inderdaad erg jong maar uitermate vriendelijk en men licht alle gerechten toe. Kortom; een heel fijn restaurant om zeker nog een keer terug te komen!

Gegeten op 5 april 2014

Hendrik_One
over Rose Garden
  • Recensies in de laatste twee jaar

In mijn zoektocht naar een echt goede Chinees in mijn omgeving, met gratis parkeren, heb ik "Rose Garden" geprobeerd. Parkeren is gratis in de straat. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, maar de bediening is ietwat traag. Het restaurant is licht en proper, maar een wanklank is de gokkast, compleet met gokkers, in het zicht van het restaurant. Tevens, een tafel aan het raam betekent uitzicht op een benzinestation en de parkeergarage van winkelcentrum Spaland. Ik had graag heel positief over het eten willen schrijven, maar dit blijft op een middelmatig nivo steken. Ik moet hierbij zeggen, dat naar mijn indruk het eten met toewijding was bereid, geen stampwerk dus. Maar het voorgerecht, Chinese loempia's, was wat smakeloos en niet verrassend. Hier moest de rode saus het werk doen. Bij het hoofdgerecht, teppan-vis, was naar mijn mening teveel olie gebruikt bij de bereiding. Helaas is "Rose Garden" ook niet die Chinees, waar ik spontaan zou besluiten heen te gaan. De zoektocht gaat voort.

Gegeten op 21 maart 2014

b.j.dielemans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na lange tijd weer voor De Kleine Visser gekozen. Met een groep van 8 werden we vriendelijk ontvangen. Het was niet zo druk. Razendsnel kwam het voorgerecht. Op ons verzoek werd het tempo daarna aangepast.
De huiswijn was niet slecht, maar we hebben weleens betere gedronken. We hadden gekozen voor het weekmenu (keuze uit vlees of vis), waarbij het mogelijk was nog wat te switchen. Heerlijke gerechten voor een redelijke prijs.
Al met al een geslaagde avond. De bediening was goed, zonder opvallend te zijn.

Gegeten op 28 maart 2014

Ockham
over Brasserie Stadhuis
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een restaurantweekbezoekje. Echt goed. Drie bereidingen van kabeljauw vooraf, super rundvlees (sucade en corn fed koe) in het midden en een fijn desert met chocola en bloedsinaasappel. De namen van de bijpassende wijnen ben ik vergeten, maar die rode... Heerlijk. En die witte... En dat dessertwijntje... Buitengewoon allemaal!

Gegeten op 21 maart 2014

mwheijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben 2 keer heerlijk gegeten bij Taj. De laatste keer bestelde mijn man een vegetarische mixed vegetables en ik kip korma. Mijn man nam een Indiaas biertje en ik dronk er een lassi (yoghurtdrank) bij die lekker fris smaakt. Een paar naanbroden maakte het af. Het standaard brood smaakt naar onze mening het beste. We deelden samen de gerechten en hadden en zo voor 30 euro een complete maaltijd. Prijs-kwaliteitverhouding is echt goed. Sterk punt is vooral de smaak van de gerechten, niet te scherp en vol.

Jammer dat de locatie niet top is. Als het restaurant aan de andere kant van de Nolenslaan zou liggen zou het wat gezelliger ogen. Het interieur ziet er aardig en netjes uit. De eigenaar bedient je allervriendelijkst en je voelt je een welkome gast!

Gegeten op 22 maart 2014

IENS bestaat 15 jaar!