Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Schiedam

De laatste recensies in Schiedam

douanita

Weer eens gegeten bij Pronto, vriendelijke ontvangst, heerlijk de dag specials gegeten, heerlijk en goed klaar gemaakt, heerlijk wijn erbij, voor een mooi prijsje.

Gegeten op 4 januari 2015

mbol

Als vanouds weer erg lekker antipasti voor af besteld. Erg lekker, maar de aangeklede versie is wel erg veel. Als Hoofdgerecht de parelhoen met truffel, erg lekker van smaak. Bediening is gewoon goed en de lokatie blijft erg mooi.

Gegeten op 10 januari 2015

mbol

We zijn erg blij met dit Indiase restaurant in Schiedam. Erg lekker Tikka Massala gegeten, met Palak Panar en knoflook Naan. Goed pittig eten. De bediening was goed, snel en attent. Aanrader!

Gegeten op 23 januari 2015

charlie4

Ik kwam vroeger vaak hier eten, een poos niet meer geweest, maar met mijn wederhelft 2de kerstdag hier gegeten .... bediening was vriendelijk en enthusiast, sfeer was relaxt en het 5 gangen menu .... Poezie op een boordje!!!!

Gegeten op 25 december 2014

WimAmmerdorffer

Gezellig ingericht en gewoon heel goede prijs/kwaliteit/hoeveelheid. Bediening is altijd even vriendelijk. Ook als het echt druk is loopt alles op rolletjes.

Gegeten op 17 januari 2015

Hennyvanweert

Voor de 2e x gegeten bij restaurant Beloofd in Schiedam.
Via vakantieveiling. kregen een verrassingsmenu.
Was echt heerlijk!
komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 18 januari 2015

Mango1977

Via online reservering

Ik had vooraf de tonijn, deze was erg lekker en als hoofdgerecht had ik hertenbiefstuk met rodekool en aardappelpuree, dit gerecht was fantastisch erg genoten. Bediening super!
Helaas geen toetje genomen want we moesten iemand ophalen, maar volgende x neem ik die zeker wel.

Gegeten op 17 januari 2015

corleone66

zoals in een van de voorgaande recensies staat, personeel veel te drammerig, komen om de haverklap vragen of je wat wil bestellen. De prijzen van de gerechten zijn echt veel te hoog, in vergelijk met vele andere sauna,s, het lijkt wel of ze de gemiste inkomsten met de vele kortings acties, via de brasserie willen terug verdienen.Terugkomen? sauna en opgietingen super, maar het totaalplaatje voor een hele dag sauna, voelt van "niet meer"

Gegeten op 15 januari 2015

jorgecorine

Wij hebben op 10-1-2015 bij La Cubanita is Schiedam centrum gegeten en zijn aan een kinder tafel gezet (had nog gevraagd of deze hoger kon maar dat was niet het geval). Ik kon nog net met mijn benen onder de tafel, en had al binnen de kortste keren last van je rug! Later begon mijn vrouw ook last van haar rug te krijgen, Je kan je voorstellen dat wij niet exht meer van het eten hebben kunnen genieten! We wilden immers zo snel mogelijk weer weg, maar het leek net alsof het steeds langer duurde voordat we ons eten op tafel geserveerd kregen. We hebben nog heel snel het dessert naar binnen gewerkt en zijn toen na betaling opgestapt. Er werd nog gevraagd of het gesmaakt had en toen heb ik NEE gezegd, op zo' n manier kan je niet genieten van je eten!

Gegeten op 10 januari 2015

b.j.dielemans

Voor de eerste keer naar Hamachi met hoge verwachtigen en.........?
Het was geweldig ! Wat een smaaksensatie, sushi, garnalen, beef, zeebaars, pompoen-loempia, zalm, gebakken rijst, alles van hoge kwaliteit. Met een goed glas wijn en een uiterst vriendelijke en attente bediening, voor herhaling vatbaar. Aan de muur een schilderij met Japanse tekens. Wij vroegen wat er stond. ....Een oud gezegde, zoiets als "U tevreden, wij ook tevreden.
En toepasselijke spreuk!

Gegeten op 14 januari 2015