Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Schiedam

De laatste recensies in Schiedam

Proever22463

• In behandeling

1e Kerstdag gegeten bij Het Stadhuis. Hartelijk ontvangen. Begonnen met een Limosecco met schuimkraag als aperitief. Heerlijk fris. Het voorgerecht was een pastrami van wild zwijn met bundelzwammetjes, frisse plakjes pompoen en truffeldressing. Ook heerlijk! Daarna een kreeft bisque (soep) gegoten over venkelsnippers en een kreeftsateetje. Afgemaakt met haringkaviaar en crème fraiche. Het hoofdgerecht was hertenrugfilet met linzen en pastinaak. De voorgesneden tranches smolten nog voordat ze op je tong kwamen. Perfect.
Dessert was een gepaneerd sterappeltje met warme spijs met daarnaast een bolletje melk chocoladeijs. Het sterappeltje vond ik te machtig als dessert.
Ijs is altijd heerlijk.
Wat betreft het decor: het was niet echt feestelijk versierd, een beetje kleurloos. Dat is mijn enige minpuntje. Bediening prima! Volgend jaar kerst weer!! ???? ???? ????

Gegeten op 25 december 2014

schipp60

• In behandeling

heerlijk gegeten met kerst lopend buffet, voor ieder wat .
leuke bediening, werden ontvangen met een glas champy toetjes buffet was uitgebreid ,prima

Gegeten op 25 december 2014

fyro2015

Via online reservering

Heelijk gegeten, goede bediening en service komen er zeker nog x terug. Het restaurant ziet er gezellig verzorgd en netjes uit.

Gegeten op 24 december 2014

JeffreyP

Gegeten op 23 december 2014

Proever80909

Een mooi restaurant met een gezellige bediening. We hebben hier heerlijk gegeten en zijn goed geholpen. De eendenborst die als menu van de chef werd geserveerd was heerlijk! Goede kwaliteit vlees. Ook de zeebaars die mijn vrouw nam was zeer goed! Echte Italiaanse smaken kwamen naar voren waarbij ook oude groenten worden gehanteerd. We hadden beperkt de tijd voor het eten en hier werd goed op geanticipeerd. Ondanks dat je in dit restaurant dicht op andere gasten zit hinderde dit niet. Ook de dubbel espresso met bijhorende likeur was heerlijk! kortom we hebben een geslaagd diner gehad!

gabriëlle6

Thermen schiedam is mijn favoriet, Salade Geitenkaas is een aanrader heerlijk met als basis Spinazie als sla. verder ben ik ook dol op de tomatensoep die ze hebben. vorige keer een mooi gerecht op, sliptongen met patat en groenten, smaakte me ook heerlijk !.

Gegeten op 11 oktober 2014

stella18

Via online reservering

Nadat we even aan de bar hebben moeten wachten op een plekje, hebben we heerlijk gegeten en gedronken. Er werd voortdurend met ons meegedacht over de maaltijdkeuze (ik ben zwanger en mocht dus niet alles hebben) en er was zowaar zelfs alcoholvrij bier in huis gehaald! Wij hebben heel uitgebreid en heerlijk gegeten en echt een heel geslaagde avond gehad!

john151

Eerder hebben we er eten besteld, super. Vanavond er gegeten. Smaak erg goed, echter - komkommer was uitgedroogd, en het toetje aangebrand. Sorry kon er niet af en blijkbaar waren de drinkende gasten belangrijker dan de etende gasten. Misschien een herkansing waard, omdat het hoofdgerecht erg lekker was. Maar ja , , , , , ,

Gegeten op 21 december 2014

Proever63022

Toevallig in Scheidam en voor het eerst bij Hamichi wezen eten. Erg lekker gegeten, maki's, udon en de met pompoen gevulde loempia. Het smaakte niet alleen voortreffelijk, maar zag er ook oogstrelend uit. Attente bediening, smakelijke Japanse thee en een mooi evenwichtig en rustgevend interieur. Een van de betere Japanse restaurants in de regio.

cor42

Voorgerecht was goed de rest liet te wensen over te zout en lauw volgens mij kwam de lasagna uit de supermarkt was hier voor het eerst en voor het laatst

Gegeten op 19 december 2014