a TripAdvisor company

De laatste recensies in Schiedam

De laatste recensies in Schiedam

DickvanBatenburg

Een schitterende plek om buiten te lunchen, wat we ook gedaan hebben. Prima "beschut" gelegen.
Erg vriendelijke bediening, beslist niet opdringerig en behulpzaam met het maken van keuzes.
Niet zo'n uitgebreide lunchkaart, maar wel "voor elk wat wils" en voor schappelijke prijzen.
Jammer dat van het bijgeleverde ontbijtspek een gedeelte iets te ver was gebakken.
Maar als we in de buurt zijn, komen we terug.

Gegeten op 26 mei 2015

theo107

Via online reservering

Het eten was primaals voorgerechten hadden we een salade en mosterdsoep met spekjes en croutons. We hadden allebei asperges als hoofdgerecht, mijn vrouw met gebakken zalm en ik met gerookte zalm en ei. Het dessert was voor allebei aardbeien met ijs en slagroom. Allemaal erg lekker. De bediening was vlot en gezellig. Hoewel het niet erg druk was, was er toch een gezellige sfeer.

Gegeten op 25 mei 2015

Proever51050

Met 6 personen gegeten . t.g.v. 70e verjaardag van Ex- Collega. Vooraf de proeverij genomen. Daarna verschillende schotels van de kaart. De gastvrijheid staat hoog in het vaandel , het eten en de sfeer zijn goed . Iederen had het naar zijn zin en genoot van de gerechten. Toppie ! Bedankt team van Zaalig voor de gezellige avond !

Gegeten op 23 mei 2015

marrie52

Lunch: 2 kroketten met frites. Daarbij werd op 't bord een kleine salade geserveerd. Cappuccino na.
De kroketten waren met een lekker knapperige korst, het mes was daarop niet ingesteld (geen punt die in de kroket kon worden gepriemd om 'em te kunnen doorsnijden); de kroket dus vasthouden en het mes erin porren. De frites waren slecht gebakken, misschien in vet met onjuiste temperatuur, een aanfluiting; ik ken betere snackbars. De koffie was niet warm genoeg (meer). Decor: buiten in de zon, helemaal gratis erbij.

Gegeten op 22 mei 2015

marjam12

We werden tijdens onze wandeling gewezen op dit restaurantje en het bleek inderdaad een uitstekende keuze te zijn. Zooi is een gezellig, niet al te groot restaurantje met een tikje oosterse uitstraling (veel zilveren elementen en lampen).
De bediening is er vriendelijk en snel. Niets op aan te merken.
Het eten is voortreffelijk. Vrij beperkte keus, maar toch voor elk wat wils. Ik zag een grote hamburger met frieten bij mijn buurman, en ook hebben ze er surinaamse saté, dat klinkt al heerlijk (en is anders dan anders), zelf genoten van een vegetarisch gerecht: een taartje met asperge, ei, ui, olijven e.d. gevuld, met een kleine salade erbij. Was erg lekker.
Al mijn tafelgenoten waren tevreden. Echt een aanrader!

Gegeten op 25 mei 2015

Lekkerbekkie00

We kwamen regelmatig bij Pronto voor het lekkere eten en de leuke bediening maar helaas kwamen we na dit bezoek thuis met een gevoel van teleurstelling.

We bestelde voor onze zoon de spaghetti uit het kindermenu. Nu begrijp ik dat de smaak van kinderen simpeler is dan volwassen maar er zat echt totaal geen smaak aan de saus. Het was een iets bittere tomaten saus met verder weinig diepgang. De pasta hebben we terug geven want dat ging er bij onze zoon echt niks van in. Dit ook aangegeven bij de serveerster. Als je wil dat kinderen iets eten dan is enige smaak toch wel fijn.

Als hoofdgerecht hadden beide een pizza. Als altijd voortreffelijk! Heerlijke pizza's uit de houtoven.

We twijfelde of we een dessert wilde maar de tiramisu was daar altijd heerlijk. Na navraag bij de serveerster of de receptuur nog hetzelfde was, waren we overtuigd en bestelde we 2 tiramisu's. Na een aantal happen, vroegen we of de stijve mascarpone wel zo stijf hoorde te zijn en we kregen als antwoord dat de chef inderdaad het recept had aangepast en omdat de meeste mensen deze versie het lekkerste vonden, is de tiramisu zo op het menu gekomen. Prima, smaken verschillen.

Vervolgens lukte het ons niet om de dame aan tafel te krijgen om een kopje koffie en thee te bestellen dus hebben we er voor gekozen de avond vroegtijdig af te ronden en naar huis te gaan. Helaas deed de bediening verder niets met ons ongenoegen en zo vertrokken wij met een deceptie richting huis. We kregen zelfs het gevoel dat het meisje van de bediening niet meer bij ons aan tafel durfde te komen na de opmerkingen over het eten.

Helaas, bij ons volgend bezoek wordt het alleen pizza en een kinderijsje voor ons. En hopelijk is de ervaren dame die er werkt dan ook. Die snapt dat ze met haar aanwezigheid de gasten een nog plezierige avond kan bezorgen.

Gegeten op 18 mei 2015

geitebreier

Lieve warme mensen in de bediening. We zaten heerlijk te genieten van een goed glas Bier en Bitterballetjes. We werden voor het diner verwezen naar een collega restaurant. Zij deden de reservering voor ons. Gastvrijheid en behulpzaamheid super.

Gegeten op 16 mei 2015

geitebreier

Vraag je in Schiedam waar je gezellig en lekker kan eten geven mensen in de straat allemaal Cafe Sjiek aan. Je waant je in Belgie. Meerdere biertjes, inrichting helemaal gezellig. We komen eten met 2 kleine kinderen. Echt werkelijk niks is te moeilijk. Stapeltje bierviltjes om te bouwen. Kibbellingetjes met verse Friet. Mijn vrouw eet een op de huid gebakken Kabeljauw. Groente garnituur erg mooi op smaak. Mijn Sate spies met oosterse groente. Je proeft de Grill smaak en het vlees is mals en heerlijk. Vooral het team achter de bar en in de zaak hebben er plezier in. Hartelijk dank voor uw professionele gastvrijheid.

Gegeten op 16 mei 2015

lunanegra

Het is er vreselijk druk qua indeling heel erg krap en vol en het gebouw zelf is al druk opgemaakt met drukke tegels en dergelijke voelt erg benauwend maar er zijn 2 cruciale punten .. 1. Al het frituur eten smaakt het zelfde toen ik er naar vroeg bleek dat ze wel 2 frituurs hadden maar dat ze die beide gebruiken voor al het voedsel lekker vis en vlees en groente dat naar elkaar smaakt .. Vervolgens zag ik dat een bediende een jong meisje iets op de grond liet vallen ik zag toevallig dat ze het weer terug legde op het bord toen ik er naar vroeg werd ik onbeschoft afgepoeierd .. Arbeidsinspectie mag hier wel is aan de slag en anders Gorden Ramsey mensen WEG BLIJVEN hier het is onhygiënisch en dat vind ik een kwalijke zaak

Gegeten op 11 april 2015

femke41

Ons laten verrassen middels het 3 gangenmenu. Heerlijk gegeten. Welkome nieuwkomer in schiedam. Moderne zaak, vriendelijke bediening en schappelijke prijzen. Ons zien ze hier zeer zeker terug!

Gegeten op 13 mei 2015