a TripAdvisor company

De laatste recensies in Scheveningen

De laatste recensies in Scheveningen

jeroen390

Lopende band werk / overprijsde vreetschuur

Simonis staat in Scheveningen en omstreken bekend als zeer verse vis in grote porties voor een schappelijke prijs. Helaas is dit te bekend geworden en is het niet meer leuk.
- de prijs is bizar (portie Kibbeling gaat haast richting de €7 terwijl je bij de buren het dubbele krijgt).
- je proeft verse filet, maar het afbakken is gewoon vlug vlug.
- zo druk dat er haast geen plaats meer is.

Ik kan Simonis begrijpen dat ze de prijzen omhoog gooien en dat de gebakken vis half verzopen is in de olie. Maar de lol is er vanaf.. Wel is het decor prachtig voor toeristen.

Gegeten op 4 mei 2015

werdekker

Via online reservering

Alweer heerlijk gegeten. De vis was prima, de bediening charmant en vriendelijk. We komen weer snel terug. Parkeren ook geen probleem.

Gegeten op 27 augustus 2015

mieke114

• In behandeling

Verschrikkelijk nooit meer. Theater menu gekozen voor 15,95. Diepvries Carpaccio (geven ze toe wanneer je er naar vraagt) is ook echt vies. Hoofdgerecht harde stukken zalm met diepvries groenten. Dame blanche is een beker met chocolade en 1 bolletje ijs en slagroom. Nog geen 7,50 waard. Nooit meer. De baas zei dat hij nog nooit klachten gehad had.

Gegeten op 29 augustus 2015

AnjavanScheveningen

• In behandeling

Le Bon Mangeur, een toppertje in Scheveningen.
Gisteravond met z'n 5-en weer gegeten in het intieme restaurant van Theo en Patricia.
Na een warm welkom gingen wij aan tafel om te gaan genieten van de kookkunsten van de nieuwe kok Thom. Wij kozen voor het 3-gangen menu (32,50 p.p)
Vooraf werden we verwend met een heerlijke amuse van eendenpate en warme broodjes.
Het voorgerecht was gemarineerde noorse zalm, het hoofdgerecht een heerlijk malse entrecote en het dessert een tarte-tatin. Elk van deze gerechten waren werkelijk een streling voor de tong en voor het oog. Prachtig opgemaakte borden met mooie kleuren en mooie smaken.
Mijn trefwoorden voor Le Bon Mangeur:
Koken op hoog niveau - bediening zeer gastvrij op een losse maar professionele manier - intiem - wisselende kunst (te koop) aan de frisse witte wanden - Warme broodjes met boter van het huis - (kraan)water van het huis (waar vind je deze service nog? - mooie wijnen. Wij hadden een TOP avond in Le Bon Mangeur (voor een zeer redelijke prijs) en ik kan het iedereen aanraden om hier te gaan eten.

Gegeten op 28 augustus 2015

culinairgenieter86

Heerlijk gegeten met mijn vriendin in dit gezellige restaurant. Goede service en heerlijke gerechten! Echt een aanrader voor een ieder die van lekker eten houdt! Hartelijk dank weer en tot de volgende keer!

Gegeten op 21 augustus 2015

sanne174

Gegeten op 29 augustus 2015

• In behandeling

Een goed restaurant met vriendelijke bediening. De voorgerechten waren ok. Als hoofdgerecht had ik zeetong, ik vond hem niet slecht maar wat droog. Mijn vrouw had mosselen die goed smaakten . Al met al geen slechte ervaring.

Gegeten op 20 augustus 2015

• In behandeling

Hebben hier een Albert Hein actie 3 gangen menu genoten. Absoluut een aanrader. Voorgerechten bestaande uit onder andere een geweldige garnalenschotel. De hoofdgerechten, wijnhandel beiden vis, verklaarden waarom dit gezellige restaurant al zo vele jaren schittert. De zeer prettige bediening mag niet onvermeld blijven.

Gegeten op 21 augustus 2015

Jackmariet

Een openbaring! Heerlijk gegeten. Mooi opgediende gerechten getuigen van liefde voor het vak. Een geweldige falafel als voorgerecht gevolgd door een voortreffelijke visschotel voor mijn vrouw en een bijzonder lekker sucadevleesgerecht voor mij. Voeg daarbij nog eens een smakelijke verassing bij de cappuccino en de avond kon niet meer stuk. Fijn dat deze bijzondere ervaring nog werd versterkt door een attente en uiterst vriendelijke bediening.

Gegeten op 25 augustus 2015

Iens-es

• In behandeling

We gingen naar het circustheather met 4 vriendinnen maar wilden eerst eten. Theater en eten met de AH actie. Voorafgaand aan de reservering goede emailcorrespondentie kunnen voeren. Door file problemen kwamen we een half uur later dan via email uiteindelijk was afgesproken. De dame die ons verwelkomde zei: " ik had bijna jullie tafel weggegeven", beetje domper. Het eten moest dus wat sneller door ivm theater aanvang, dat was geen probleem, de bediening werkt mee, het eten kwam snel en was ook nog eens heerlijk. Duidelijk een aanrader ook zonder AH bon!

Gegeten op 28 augustus 2015