Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Scheveningen

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

vandaag 22 okt 2014 had ik gereserveerd voor een high tea met een bon vakantieveilingen. Aangezien ik net pech kwam te staan vanuit Breda en de ANWB mijn auto moest wegtakelen kon ik niet bij El Nino komen.
Uit fatsoen keurig opgebeld met het hele verhaal en de vraag of ik op een andere datum alsnog mijn high tea mocht komen gebruiken.
Totaal geen begrip en dus was dit helaas niet mogelijk. Dubbel gestraft dus!!!
Nee mensen zo ga je niet met mensen om.

Gegeten op 22 oktober 2014

rembar

Laat in de middag op het buitenterras gegeten bij dit restaurant op de boulevard van Scheveningen. Wij kozen voor een kleine hap (scholfilet met friet, sateh met friet en een kindermenu). Bediening was vriendelijk, behulpzaam en informeel.
Zoals eerder beschreven in andere recensies is de hoeveelheid friet die op de borden geserveerd wordt bedroevend weinig, een frietje of 10 zal erbij gelegen hebben. Daarnaast was tussen de friet door duidelijk de frituurolie in druppels zichtbaar, de friet zal waarschijnlijk direct uit de frituurpan op het bord zijn gedaan zonder goed uit te lekken. Kroepoek die bij de sateh werd geserveerd was duidelijk oud en taai. Volgens de serveerster was dat vreemd, want zij verzekerde mij ervan dat dit elke ochtend vers werd gebakken. Het stokje sateh zelf was gefrituurd, nog duidelijk zichtbaar aan het begin en einde van het stokje. De satehsaus was prima van smaak.
Samenvattend was het totale bezoek gemiddeld, maar de keuken kan echt nog wel wat verbetering gebruiken.

Gegeten op 17 oktober 2014

Stein572

Via online reservering

Heerlijk gegeten, met een uiterst vriendelijke en correcte bediening. Echt een avond er even lekker tussen uit. Wij komen hier zeker nog een keer terug

Stewie

Heerlijk relaxed gegeten bij smugglers, leuke gelegenheid met de juiste sfeer.
Van een heerlijke soep, naar een heerlijke bief die op de juiste manier, zoals vooraf kenbaar gemaakt, was klaargemaakt, naar een heerlijk ijsdessert.
Gastvrije bediening, maar de kaars waaide uit van de tocht.
Volgens personeel was dat de airco...

Gegeten op 20 oktober 2014

victor19

Wij hadden gisteren gereserveerd bij Restaurant de Horizon in Scheveningen aan de zeekant. Een reservering voor een HIGH TEA met een waarde van € 110,-- voor € 46,50! Bij het lezen van de advertentie werden we helemaal enthousiast en mijn dochter heeft haar eerste salaris aangewend om ons te trakteren. Helaas was het een grote teleurstelling en ik had het heel erg te doen met mijn dochter. Wat we kregen voorgeschoteld was nog geen € 46,50 waard. De beloofde quiche was er niet, de soep was een een kopje soep dat verre van vers leek met 3 stukjes wortel in een cappuccinokop!!!! De beloofde scones waar mijn vrouw en kinderen zich op hadden verheugd "hadden ze niet" en het vers fruit bestond uit een oude aardbei en welgeteld 3 schijfjes bruine appel. Wat we wel kregen? stukken brood met salade, De carpaccio en de mini tompoezen leken uit de diepvries te komen. Maar niet voor iedereen. Het aantal kwam niet overeen met het aantal gasten Bubbels in verschillende glazen. Spa rood is lekkerder. Toen we probeerden verhaal te halen wist de rokende serveerster ons te vertellen dat ze er niks aan kon doen... de baas was er niet dus.... En terwijl de rest van het personeel op het terras zat te roken dropen we uiterst teleurgesteld af. Eigenlijk wel fijn want rustig was het ook niet, een beroerde geluidsinstallatie met gedownloade muziek en een constant huilende baby. We hebben heel veel moeite moeten doen om de teleurstelling bij onze dochter weg te halen... Het was zo erg dat we dachten dat het een grap was. Helaas. EllenB met haar reactie heeft of een black out gehad of wij zijn echt "gefopt". Het zal het laatste wel zijn!! Ik heb hotelschool gedaan maar ik zou 's avonds niet kunnen slapen als ik mijn gasten dit durfde voor te zetten!!!

jerommeke
over Proef

Eten duurde erg lang. Was wel aangekondigd, maar we werden wel aan ons lot overgelaten. Ik had een lekkere vooraf, krabsalade, maar die was fors uitgevallen. Ook die van mijn vrienden. Hoofdgerecht, de beefburger was zurig en wee veel te groot. Ook voor het vispotje gold dat dit te groot was en veel kaas. Bovendien kwam de live muziek buiten ver de binnenruimte in. Tot slot is ook nog een drankje vergeten te brengen. Al met al een teleurstellende ervaring voor genieters zoals wij. Wellicht dat een deel veroorzaakt werd door onder bezetting in de keuken. Wij komen hier niet meer.

LienekeIpperson

Deze dinsdag in de haven aangeschoven bij dit goed bekend staande visrestaurant. Wij kozen voor scampi's vooraf en heerlijk brood met 2 soorten dips. Eentje was er origineel gemaakt met makreel. Hierna twee goed gebakken zeetongen. Voor ons net even aan de ruime kant wat uiteindelijk ervoor zorgde dat wij geen dessert meer aten. Bij de gerechten dronk ik een lekkere chardonnay van Bernardus deze combineerde heerlijk. De sfeer is hier ongedwongen de bediening is wel iets onpersoonlijk maar correct.

Gegeten op 7 oktober 2014

jelle4

We waren met een groep van 9.
We moesten heel lang wachten, ik had koude lasagne, bij de rest was het wel in orde, tot het toetje kwam bij iemand: bevroren appeltaart. Ook na het teruggegeven te hebben was het niet volledig ontdooit. Het enige wat meeviel is dat ik voor de lasagne niet hoefde te betalen ook heb ik nog een verrassing voor de jarige van onze groep kunnen overleggen. Maar ik moest wel een half uur wachten op een biertje. Ik ga er maar niet meer naar toe.

yvonnesusanna

Heerlijk ruim opgezette strandtent, leuke kaart niet geheel standaard. Strandtent kan je haast binnen niet meer noemen, kan voor strandrestaurant door. Zeer mooie zaak binnen en op het terras echt een strandtent. Goede combinatie. Van de middag naar de avond toe heerlijk relaxed gezeten. Lekker geborreld met heerlijk Speltbrood met Aioli, Oma Bobs kroketjes en een heerlijk glas Pinot Gris. Zag giga grote hamburgers voorbij komen en allerlei cocktails. Ook de avond hier gegeten, waaronder fantastische Spareribs voor manlief en voor mij een Tonijnsteak. En wat een zalige afsluiting met de Haagsche Hopjescake (zo orgineel) met een lekker espresso,tje.
Ik kan me niet vinden in de kritiek over het personeel, vond het erg prettige mensen en heel alert. Zeker de moeite waard, om terug te komen.

RonRoffa73