De laatste recensies in Scheveningen

De laatste recensies in Scheveningen

wim86

• In behandeling

Vandaag weer even ouderwets genieten. Terras Wensveen, uit de wind, in de zon, Publieke Werken van Thomas Rosenboom bij de hand, heel de middag lekker lezen, leuk kontakt met de bediening en eigenaresse Sylvia. Poetin en de Oekraine zoeken het voorlopig maar even zelf uit. Om vier uur satehschotel en daarna hebben we de motor maar weer gestart. Wensveen tot 2e Paasdag! We’ll be back!!

Gegeten op 19 april 2014

frank144

• In behandeling

Kom hier al jaren. Je wordt hier als klant volledig in de watten gelegd. Super bediening en heerlijke gerechten en snacks. Persoonlijk kan ik de gamba's aanbevelen! Kortom een absolute stop in Scheveningen om lekker te chillen!

gerdine3

• In behandeling

Altijd gezellig bij Wensveen!!! Heerlijke wijn, super sate en geweldige bediening! The place to be in Scheveningen!!!! Ik kom hier regelmatig en ze verslappen niet. Mijn strandtentje met geweldige service

lollipop
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier wezen eten met 7 man, we zijn weggegaan met een volle buik en het was een geslaagde avond! De producten waren erg vers, vooral de oosterschelde kreeft is een aanrader! Bij binnenkomst een nette aanvang, werden naar tafel begeleid. Het zat helemaal vol, dus het klonk wel luidruchtig, maar is normaal met veel mensen in een ruimte. Als voorgerecht hebben wij gekozen voor: 1. kreeftensoep, een zachte smaak met een halve canadese kreeftenvlees erin, qua smaak niet super sterk, maar alsnog erg goed! 2. Japanese Catch, sashimi met tonijn, zalm e.d. je proefde dat het gerecht echt vers is, anders is het niet lekker als sashimi. 3. Beek tataki, vond ik persoonlijk wat aan de taaie kant en hij was vrij rauw, had liever medium gehad. 4. Pata Negra, is een spaanse ham, ook goed van smaak. 5. Wagyu Carpaccio, het vlees was super mals, het leek net of het in je mond deed smelten. Zo zacht en mals was het, zeker een aanrader! Als hoofdgerecht hebben wij het volgende genomen: 1. Catch of the day, heilbot met hollandse asperges en aardappels, het was goed te doen, alleen niet erg speciaal. 2. Griet, deze was goed gemaakt, gewoon net goed, niet te gaar en niet te rauw. Structuur was erg zacht, geserveerd met champignons, saus was een romige saus met zwarte peper erin, de combinatie was HEERLIJK! 3. Oosterschelde kreeft, je kon de kreeft zelf uitkiezen daarnaast tussen gekookt, gegratineerd en gegrild. Gewoon lekker, het vlees was goed en had de juiste bereiding. 4. Spaghetti vongale met een roomsaus, de combinatie gewoon heerlijk. 5. Gebakken Zeetong, vrij grote portie en was gewoon goed gebakken. Als Dessert nog de chocolade marquise, aardbeien romanov en cheescake. De chocolade marquise was wel machtig, maar met de combinatie van een frisse fruit ijs maakt het minder machtig en is goed van smaak. Aardbeien romanov was wel oké. Cheescake was goed op smaak maar wel met een zachte textuur. Wij hebben allemaal een beetje van elkaar gegeten, om te proeven. Maar we waren allemaal zeer tevreden en komen zeker terug! Daarnaast hadden we een goeie service gehad, waren vriendelijk en alles werd netjes uitgelegd en aangegeven. Had wel mijn twijfels door de vorige recensies over slecht personeel. Ze zijn wel vrij jong, maar ze hebben ons wel goed behandeld en ons een fijne avond bezorgd. Ten slotte wat ik erg jammer vond dat ze alleen droge wijnen hebben of anders een droog zachte, had liever wel zoete witte wijn gehad.

Gegeten op 17 april 2014

monique184
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via Groupon hier gekomen, maar zeker de moeite waard.
Bediening erg netjes. Meneer kwam vragen of het smaakt, altijd netjes. Gekozen voor de slibtong en trio noordzeevis. Was heerlijk! De zelfde gemaakte brownie was ook zeer de moeite waard!

Gegeten op 17 april 2014

EminaJoostenBeslagic
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met tegenzin liet ik mij meeslepen met mijn ouders van gezellige Scheveningenstrand e tentjes naar Babylonia. Mijn moeder zei dat het absoluut de moeite waard was, maar eerst proeven, dan geloven. En zij had gelijk....Als voorgerecht hadden we zo een plateau met verschillende voorgerechtjes, allemaal lekker. Als hoofdgerecht heb ik de lekkerste stuk lamsvlees in mijn leven gegeten, zaterdag special. Restaurant is echt, echt een aanrader!

Gegeten op 12 april 2014

tiny8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke zalm gegeten en wat een gezellige bediening.Hier gaan we vaker eten. We hebben met de pasen al een tafel besproken voor de familie. Zaak er geweldig uit

Tsjek
over Simonis Vishandel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Er is al zoveel geschreven over de icoon van Scheveningen. Het eten is verre van verfijnd, maar prima visjes, ladingen saus, frieten en niet veel pretenties. Het had zeker allemaal beter, verser en minder gefrituurd kunnen zijn, maar dan moet je ergens anders heen. De snelle hap na een strandwandeling. Je zit droog en warm. Bij mooi weer liever aan de viskar. Maar niet teveel zeuren zou ik zeggen.
En de service een tien? Ja natuurlijk, wat moet je verwachten van vooruit betalen, bonnetje mee en je nummer afwachten?

Gegeten op 14 maart 2014

xNaomi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn hier wezen eten en hadden gekozen voor het
theater menu €16,50 pp,
keus was uit 2 voorgerechten 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten.
Beiden kozen wij voor de carpaccio, deze was eigen niet bijzonder
simpel de pijnboompitjes ontbraken en de kaas was niet echt te proeven te licht van smaak.
Daarna was het biefstuk die was heerlijk mals en medium gebakken en de tilapiafilet was
ook goed niks op aan te merken. Wij vroegen of wij ipv een toetje
een koffie en een thee konden krijgen. Dit kon niet jammer genoeg niet. Het waren wel kleine porties, maar dat hoort bij een theatermenu. Eten simpel niet bijzonder. Service was prima niks op aan te merken en het decor was ook leuk alleen voor ons mocht het muziek wel
iets zachter en ook wel ander muziek want het was niet echt prettig.

Gegeten op 5 april 2014

märy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ben regelmatig bij Wensveen op Scheveningen.
De inrichting, fris wit met paars, doet erg vrolijk aan.
Vooral de nieuwe overdekte banken en natuurlijk de
prettige loungebanken zitten erg lekker.
De bediening is er vriendelijk en het laat niet lang op
zich wachten om de bestelling op te nemen. Koffie met
een overheerlijke appelpunt of cheesecake is dan al snel besteld.
Ook overheerlijk vind ik de Gamba's Al Ajillo.
Een aanrader voor iedereen die van zee, rust en lekker eten houd.
Tot snel.

Gegeten op 6 april 2014