De laatste recensies in Scheveningen

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Met Pasen een 4 gangen Paasmenu genoten in het Kurhaus.
De Kurzaal maakt indruk bij binnenkomst, wat een fantastische ruimte.
De ontvangst is hartelijke. De vaste ober is attent en anticipeert op onze wensen.
Het voorgerecht is een lekkere gemarineerde zalm, leuk opgemaakt. Als tussengerecht asperges in een truffelsaus zijn echt super. Het lam van het hoofdgerecht is helaas niet mals, de munt in de tuinkruiden overheerst qua smaak. Het toetje, een abrikozen parfait met chocolade komt van een cateraar en niet uit de eigen keuken.
De wijntips van de ober zorgen er voor dat we al met al prima hebben gegeten en voldaan naar huis toe gaan.

Gegeten op 18 april 2014

basilico
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel druk hier. In de serre is die drukte een stuk minder, gelukkig. Het eten wat erg goed. Griet en Tonijn. De wijn van de kaart, wel prijzig (8 euro voor een glas), maar ook erg goed. Personeel is vriendelijk en attent. Wijntip voor bij de griet was perfect. Wat mij betreft een prima zaak met een prima kaart.

Simone124

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Het eten was verrassend smakelijk in dit eetcafé: lekker maisbrood vooraf, een amuse van het huis en goede hoofdgerechten (bv een pittige pindasaus voor de saté).

Gegeten op 22 april 2014

AmberKling
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk eten, wij wonen zelf in scheveningen en eten hier vaak. Kwaliteit en service is altijd even perfect! Ze hebben een open keuken wat erg prettig is, het vlees is heel mals wat je ook besteld en zoals je besteld krijg je het gerecht ook! (Bijv medium of rare). Personeel erg vriendelijk en werken vlot. De wijnen zijn ook heerlijk. Een echte aanraders dus.

HermandeVink
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met wat vrienden besloten om ergens te gaan eten, wat laat gereserveerd maar dat was gelukkig geen enkel probleem, vanaf het begin voelde ik me zeer welkom. Een klein ogenblikje nadat we aan tafel zaten was ons drinken al ingeschonken en stonden er wat heerlijke amuses op tafel. Wij hebben besloten om voor het 4 gangen verassingsmenu te gaan. Hierin werd er rekening mee gehouden dat ik liever geen vlees eet. Vooraf de terrine van gamba en kreeft, overheerlijk! Als tussengerecht: coquille ook dit was weer een ware sensatie. Als hoofdgerecht kregen we dorade met risotto, deze beviel zo geweldig goed. De risotto was gemaakt van wortellen, dit had ik nog nooit geproeft! Wat een smaaksensatie! Als dessert kregen we verschillende bereidingen van rabarber. Zelf ben ik niet zo weg van rabarber... maar zoals deze hier bereid wordt durfte ik me wel op te offeren, heerlijk. Al met al een geweldige avond gehad en ik kom hier zeker terug!

Absolut
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een heerlijke middag in de zon op aanraden van vele anderen hier besteld. Want ik wilde het thuis opeten. Want daar zat nog een lekkerbek te wachten en die wilde ook meesmullen. De pannenkoekjes met eend gekozen evenals de toast met sesam en garnaal. Alles was heerlijk! De bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam. Extra tasje om de bestelling heen omdat ik nog een klein stukje naar huis moest fietsen, attent! De volgende keer gaan we lekker met meer mensen hier eten....

Gegeten op 20 april 2014

DenL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tweede paasdag samen hier gegeten. Vooraf de pannacotta van asperge met zalmtartaar prima van smaak mijn vrouw de terrine van eendelever die is geweldig, lekker zacht en mooi op temperatuur. De hoofgerechten tarbotinne en kabeljauw waren spartelvers. Tot slot dame blanche 2014 creatief en dessert van advocaat. We komen hier al jaren vooral voor de uitmuntende wijnkaart en de wijnen per glas. Absuluut een aanrader voor echte wijnliefhebbers, rond de 40euro kun je hier te gekke wijnen vinden.

Vdmr
  • Recensies in de laatste twee jaar

Oceans Beachhouse is sinds dit voorjaar een nieuwe strandtent aan de boulevard van Scheveningen. Wij waren blij verrast, in de rij strandtenten springt deze er meteen positief uit: chiquer qua uitstraling, muziekkeuze en bediening. Naast uiterlijk is ook de menukaart bovengemiddeld. Waar wij bij sommige strandtenten in Scheveningen weleens 16 euro moesten neertellen voor wat echt niet meer dan een diepvriespizza was, heeft Oceans Beachhouse een bijzondere menukaart met meer verrassende gerechten (vooral veel vis, maar ook vlees en opvallend goed vegetarisch). Wij aten met een groepje en alle gerechten waren vers en goed bereid. De prijzen waren heel normaal en de bediening was erg attent. Voor een strandtent in Scheveningen biedt deze duidelijk een goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij komen er zeker terug.

Gegeten op 20 april 2014

simon22
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker en meer dan voldoende gegeten. Voor, hoofd en nagerecht waren prima. Ook het vegetarisch gerecht een dikke 9!
Leuke en vriendelijke bediening.
Beachclub Peukie is een een aanrader.
Gevonden en geboekt via Groupon.

Gegeten op 14 april 2014

Paul_Marjon
over At Sea
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prachtige opmaak nog onvoldoende balans in de smaak.
De ontvangst is hartelijk. De amuses zijn veel belovend. De parfait van kreeft en gamba heeft helaas weinig smaak. De begeleidende venkel is heerlijk. Het schelvisje valt weg tegen de aanbevolen Grune Veltiner. De peper in het dessert ijs pept ons weer een beetje op. De porties zijn klein zodat een goede trek niet gestild zal worden met 3 gangen.
Het restaurant ligt op een plek in de haven waar je niet in het donker in je eentje over straat durft

Gegeten op 19 april 2014

IENS bestaat 15 jaar!