a TripAdvisor company

De laatste recensies in Santpoort

De laatste recensies in Santpoort

patrickman

Gisteren gegeten bij dit restaurant omdat ik hier met de gasten die ik had uitgenodigd nooit ben geweest. 2 weken van te voren gereserveerd en een dag van te voren netjes de reservering ontvangen op mijn mobiel. Bij aankomst werden we verwezen naar een 2 persoontafel terwijl wij met 3 personen waren en uiteraad ook in de reservering gemeld hadden. Wij werden verzocht om plaats te nemen op de bank bij de openhaart zodat dit kon worden opgelost.Na een uur en de amuses die mooi werden ge presenteerd verder konden we na meerdere malen aandringen om aan tafel te gaan eindelijk aan tafel. Prachtige tafel erg zenuwachtige gastheer maar erg vriendelijk en deed enorm zijn best. We besloten om een 4 gangen menu te nemen iets wat ik vaak doe en van daar uit verder probeer te bouwen naar iets moois. Voorgerecht lagostina gebrand op een bedje van sperziebonen. Gerecht was koud en overcooked.Tussen gerecht kabaljauw in de vorm van een coquille met gefrituurde rivier crab met een curry saus. Dit gerecht was erg fijn en de curry was top. Hoofdgerecht kalfs vlees met merg,boter jus etc. Wederom koud en de smaakmaker merg was vergeten en kwam toen het gerecht op was op een schoteltje aan..... Het tussen dessert en het dessert ga ik niet op in want dit was echt niet smakelijk.Als klap op de vuurpijl werd mijn cognac in een extreem klein wijnglas geserveerd wat volgens de gast heer hoorde.... Erg jammer en helaas nooit meer retour.

Gegeten op 30 mei 2015

baco2000

Aantal lekker tapas vooraf. Gevolgd door een hamburger van hoen met een tomatensalsa en guacamole. Erg lekker en prettig geprijsd!

Gegeten op 24 mei 2015

kimberley5

Wij eten vaak in goede/sterren restaurants en hebben nog nooit zo lekker gegeten als in de vrienden van Jacob. Echt alles klopte.
De chef die de amuse komt serveren, heel leuk die persoonlijke touch.
Alle gangen: schilderijtjes en smaaksensaties, puur en met passie bereid.
Fantastische bijzondere wijnen bij elk gerecht. Leuke service en een cadeautje mee naar huis. Het kost wat maar dat is het absoluut waard!

Gegeten op 8 mei 2015

Eetsmakelijk86

Met een gezelschap van 16 personen wezen eten bij Brasserie DenK. Voor de keuken gezeten, wat erg leuk is. Kun je mooi kijken wat de keuken brigade meegeeft. Bediening correct en kundig.
Eten wat erg lekker, mooi uitgebalanceerd drie gangen menu. Afgesloten met een heerlijke bak koffie. Al met al een zeer geslaagde avond.

Gegeten op 13 januari 2015

Mirandajoor

De locatie is voor mij-kasteelliefhebster- prachtig en de omgeving ook. Wij hebben het afgelopen maandag, 11 mei dan ook weer geprobeerd maar moesten helaas concluderen dat het personeel niet vriendelijk en service gericht is, wij werden niet geïnformeerd dat het eten wat langer op zich liet wachten en moesten daar zelf naar vragen en ook kwam er niemand langs om nog drinken op te nemen. Ik vind persoonlijk dat aan het prijskaartje en de locatie betere gastvrijheid hoort en ons zal je er dan ook niet meer zo snel terug zien komen wat toch jammer voor mij als kasteelliefhebster is en het is ook nog eens een prachtige locatie voor ons in de buurt. Jammer maar helaas......

Gegeten op 11 mei 2015

Culinaria2

We komen hier regelmatig om lekker snel een hapje te eten en het bevalt altijd goed! Lekkere gerechten, goede porties, spontane bediening en de rekening valt altijd mee! Erg goede prijs-kwaliteitverhouding!

Gegeten op 20 april 2015

Royaal

Vorige week erg lekker gegeten bij Chen Tong Kong.
Het restaurant is ingericht als een typisch Chinees restaurant met toepasselijke Chinese muziek, tafelkleden en decoratie.
De een kan dit wat saai vinden, wij vonden dit juist wel leuk.
Bij binnenkomst een schaaltje kroepoek samen met de drankjes. Deze zelfgemaakte suiker kroepoek was een verslavend lekkere snack tijdens het kiezen van een gerecht.
Bij de keuze voor een rijsttafel, waarbij vooraf een soep zat, wilden wij liever mini loempia's voor in de plaats. Dit was geen enkel probleem en werd netjes gedaan.
Het was door Bevrijdingsdag wat te druk voor het personeelslid, wat in haar eentje veel verschillende dingen tegelijk moest doen in zowel het restaurant als bij de afhaal. Hierdoor moesten wij en de andere aanwezige tafels wat lang wachten.
Begrijpelijk, en voor ons geen probleem. De tafel achter ons had hier wel moeite mee, te horen aan het commentaar, wat voor ons te horen was ondanks de geplaatste schotten tussen de tafels en achtergrondmuziek.
De rijsttafel was erg lekker en zelfs iets te veel, waardoor we een aantal dingen hebben moeten laten staan. Jammer, aangezien het allemaal goed smaakte.
Als nagerecht een stuk spekkoek, wat iets tegen viel. Waarschijnlijk was deze niet helemaal vers, wat te merken was aan de smaak.

Samenvattend een redelijk klein, klassiek Chinees restaurant met erg lekker eten voor een schappelijke prijs. Vriendelijke jonge bediening.
Door de drukte wat lang moeten wachten maar het eten en de erg lekkere zelf gemaakte zoete kroepoek maakte dit goed.

Gegeten op 5 mei 2015

LoetDekker

Op donderdag 16 april 2015 bij Klein Centraal Santpoort-Zuid wezen eten met mijn 3 collega's.
Voor mij extra spannend omdat ik hier 15 jaar lang een fysiotherapie praktijk heb gehad.
Daarbij had ik erg hoge verwachtingen gezien de status van Klein Centraal in Overveen.
Het stationnetje is volledig in stijl verbouwd. Hier en daar lagen nog wel wat draden los van mijn oude intercom, maar over het algemeen zag het er heel netjes uit. Het aantal tafeltjes is wel wat veel voor de ruimte waardoor je wel wat krapjes zat. Jammer dat je voor een broodmandje extra moet betalen. Onze voorgerechten: de proeverij van vis vond ik redelijk. De rauwe tonijntartaar had weinig smaak, het kreeften kroketje daarentegen juist wel, maar over de hollandse garnalen zat juist weer teveel cocktailsaus, zodat je de garnalen zelf nauwelijks meer proefde. De truffeldressing op de carpaccio was erg zoet. De gamba's waren prima. Als hoofdgerecht had ik een lamsrekje, waarbij de grote hoeveelheid vlees wel opviel. De zalm in bladerdeeg zwom letterlijk in de mosterd/dille saus. Zo veel dat de smaak van de zalm nog moeilijk te proeven was. De Sliptongetjes waren echt veel te lang gebakken...te droog. De Tournedos Rossini was perfect. Alles werd geserveerd met wat groente, salade en patatjes.
Als toetje had ik een prima Dessert Centraal en mijn collega's de Wentelteefjes. Beide gerechten waren echt goed van smaak. De bediening was over het algemeen vriendelijk en correct, op één meisje na, die alles wel erg ongeïnteresseerd op tafel kwakte. Misschien had ik van te voren wat te hoge verwachtingen. Mag ik restaurant kwaliteit verwachten of is Klein Centraal meer een eetcafe ???

Gegeten op 16 april 2015

Eric13

Na een heerlijke duinwandeling een late lunch op het volle, zon-overgoten terras met veel moederdagfeestjes. Ondanks de drukte is de bedieninig vlekkeloos, attent, en flexibel (Roos was top).
De tosti voor zoonlief is geweldig; de ceasar salad met Kreeft is wat saai, maar de pompensoep is heerlijk. Lekkere bon-bons met thee & koffie. (Volgende keer nemen we de burgers want die zagen er geweldig uit.) Heerlijke middag.

Gegeten op 10 mei 2015

Wendywester

Erg slecht gegeten, werkelijk alles bij de nasi rames smaakte erg laf... en hoe kom je erbij om er vruchtjes (uit blik?) en een melige gehaktbal (volgens ons ook uit blik) bij te serveren. Saus op de vleesgerechtjes was uitgedroogd. De babipangang was ook erg flauw, het ei was koud en de nasi was gewoon rijst.

We moesten ontzettend lang wachten, ook de mensen naast ons en achter ons zaten ca. al een uur te wachten. Op een gegeven moment maar om een schaaltje kroepoek gevraagd...

Wij hebben het idee dat ze het niet kunnen runnen met de afhaal er naast.

Er wordt een cijfer voor het decor gevraagd... tsja.. de batterij waxinelichtjes en de bierviltjes met nummer er op geplakt naast de tafel werken niet echt mee aan een gezellig interieur.. Maar goed eten zou dit kunnen compenseren. Voor ons geen bezoek meer aan dit restaurant

Gegeten op 10 mei 2015