a TripAdvisor company

De laatste recensies in Santpoort

De laatste recensies in Santpoort

Marco_v_Rooyen

Reccent bij denk gegeten. Om te beginnen een glas bubbels helemaal top. Daarna een zeer goed en mooi 4 gangen menu met mooie seizoen's gebonden gerechten, heerlijk op smaak en een plaatje op het bord. Heb gekozen voor een wijnaragament dit begeleide de gerechten perfect. De gastheer was uiterst bekwaam, wist veel te vertellen over de gerechten en de bijpassende wijn.

Gegeten op 16 april 2016

RicharddeKoning

Afgelopen Zaterdag een top avond gehad bij Brasserie Denk. We hebben gekozen voor een vier gangen verrassings menu dit was fantastisch! Verse eerlijke producten mooi op smaakt. Bediening spontaan en gezellig aan tafel met kennis van zaken. Gevraagd om een advies voor een fles witte en rode wijn om het eten te begeleiden naar mijn smaak helemaal gelukt. En wat een mooie locatie komen zeker terug als we weer in de regio zijn.

Gegeten op 16 april 2016

cloche

Het eten was kwalitatief gezien dik in orde. De ambiance daarentegen is sfeerloos. De bediening zwaar onder de maat. Tussen voor- en hoofdgerecht was een tijdsbestek van 50 minuten, hetgeen niet acceptabel is. Bovendien moeten we zelf om een tweede rondje drank vragen. Niet gevraagd is of we water bij het eten wilden en bleven de waterglazen op tafel leeg. De bestelde porties friet werden pas halverwege de hoofdmaaltijd geserveerd.
Het was al met al verre van een feestelijke aangelegenheid.

Gegeten op 10 april 2016

jaap1

Met een z’n vieren heerlijk gegeten bij ‘de Meierij' in Santpoort. Een authentiek restaurant met een vriendelijke bediening.
Omdat het interieur nogal donker was hadden wij gekozen voor een tafel bij het raam.
Super genoten van het originele voorgerecht; Een crème brulée van gorgonzola met appel en pecannootjes. Als hoofdgerecht had ik een biefstuk van Iers rund met bearnaisesaus. Een eenvoudig gerecht, maar prima bereid en goed van smaak.
De rode wijn, een toegankelijke Merlot was zacht en fruitig.
Ook het gekozen Italiaans-dessert bleek een schot in de roos; Een combinatie van Tiramisu mousse met lange vingers, amarettoparfait, ijs van moscato dåsti, casata en een ijskoude limoncello.
Een mooie afsluiting van een gezellig etentje. En dat alles was ook nog redelijk geprijsd. Dit restaurant is zeker een aanrader.

Gegeten op 3 april 2016

Angelaa93

Het eten is super! De bediening is vriendelijk, maar ze spreken niet allemaal even goed Nederlands.

Al met al, heerlijk eten (Chinese Tapas) tegen een mooie prijs.

Gegeten op 30 maart 2016

jannie52

Altijd heerlijk gegeten bij Manor en vooral mijn favoriete gerecht Pekingeend en altijd zo lekker! De laatste drie keer hebben we het afgehaald en wat een teleurstelling was dat! Een paar droge stukken eend met daar ondergeschoven te ver doorgebakken overgebleven stukjes! Ik vind dat je dit niet kan maken! In het restaurant de mooiste stukken verkopen en de restjes meegeven aan afhalers...voor een toch wel behoorlijk bedrag! Echt heel jammer!! Manor sorry......De laatste keer geweest!!

Gegeten op 3 april 2016

pkbinda

Hele leuke avond gehad, lekker gegeten, ruime voldoende, maar niet 'diep' onder de indruk van de geboden kwaliteit gelet op de vele lovende reviews.

De locatie is prachtig, decor van de brasserie is netjes en leuk ingericht met (semi) open keuken. De tafels (in het restaurant gedeelte) staan net iets te dicht op elkaar staan waardoor je weinig privacy ervaart.

Bediening is vriendelijk en correct.

Gegeten op 24 maart 2016

Noekert87

Heb met een klein gezelschap (+/- 10 man) gekozen voor het walking dinner bij Boschbeek. Vooraf aangegeven dat er een zwangere vrouw aanwezig was en dus aangepaste dieetwensen. Bij drie van de zeven gerechten werd er echter rood en rauw vlees geserveerd. Een keer kan gebeuren, maar drie maal is niet acceptabel. Het restaurant was al een week op de hoogte, maar de keuken toonde zich weinig creatief. Porties waren zeer minimaal, geen bijgerechten terwijl dit wel op de kaart stond. Gemiste kans, zonde van het geld. Heb mijn beklag gedaan bij het personeel, werd weinig mee gedaan. Erg jammer!

Gegeten op 12 maart 2016

Adjeot

Al een paar keer bij Laantje gaan lunchen. (Iens geattendeerd van het bestaan) . Gewoon even lekker een goed broodje eten. Leuk, gezellig en klein restaurantje in de dorpskern van Santpoort Noord. Vriendelijke bediening en 1 hardwerkende dame in de (open) keuken. Broodjes rijkelijk gevuld en bovendien lekker van smaak. Van de week de zelfgemaakte tonijn met appel gegeten, broodje eiersalade met parmaham en een lekker tosti. Prijs/kwaliteit verhouding goed. We komen daar zeker nog vaker.

Gegeten op 5 maart 2016

RamP

Het 'menu van de markt' was geweldig. Keuze uit vis of vlees, de disgenoten hadden vlees, ik vis. Hoofdgerecht was rode poon, heerlijk zacht en mals gebakken met een uitstekend bijpassend garnituur. Dagverse producten, kwaliteit is veel beter dan de naam 'brasserie' doet vermoeden. Alle gerechten waren heerlijk en de service uitstekend. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 4 maart 2016