Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Santpoort

De laatste recensies in Santpoort

rené183

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Super ontvangst we hadden niet gereserveerd maar er werd toch een tafel voor ons vrij gemaakt. Uitgebreide kaart met gerechten in verschillende prijsklasse. Goede bediening , heerlijk eten zeer goede sfeer , leuke mensen. En inrichting helemaal goed. Ik zeg totziens!!!!!

Gegeten op 22 november 2014

MauR

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Heerlijk gegeten met de hele familie. Een grote groep, maar dat was gelukkig geen probleem voor de keuken. Alles kwam tegelijk op tafel en zag er perfect opgemaakt en heel aantrekkelijk uit. En het belangrijkste, alles smaakte overheerlijk. Aanpassingen aan de gerechten op ons verzoek was ook geen probleem. De op de menukaart genoemde gorgonzolasaus werd subliem vervangen door een paddenstoelenroomsaus. Complimenten voor de keuken en voor het zeer professionele personeel!

Gegeten op 22 november 2014

niels107

Via online reservering

Over het decor en de entourage valt niets af te dingen. Prachtig kasteel met dito interieur. Mooie eetzalen die zeer voorkomend zijn gedecoreerd. Je voelt je als in een paleis.

Helaas was onze reservering niet goed doorgekomen. We hadden wel een bevestiging per email ontvangen maar onze reservering stond niet in de boeken toen wij bij het restaurant arriveerden. Er werd uiteindelijk een mouw aan gepast door een tafel en 2 stoelen van elders te halen, deze te dekken en een plaatsje te geven. Op zich een prima oplossing maar natuurlijk blijft het wel bijzonder jammer dat de reservering niet goed was gegaan en wij toch een beetje "er bij" zaten.

De amuses waren prachtig en heerlijk. Het voorgerecht van krab was goed maar niet mind blowing. Het geheel was wel erg mooi opgemaakt. Het hoofdgerecht was lam, wat toch wel een specifieke smaak is. Het gerecht was goed bereid en mooi opgemaakt, maar je moet er wel van houden. Toch wel genoten maar ik zou het zelf niet nog een keer hebben besteld. Over het algemeen is de service natuurlijk van hoogstaand niveau en dat verwacht je ook. We moesten wel tot tweemaal toe om een broodje vragen dat door de drukte er bij in was geschoten. De wijnen waren heerlijk en goed passend bij de gerechten. Ons aperitief zou in het arrangement zitten echter vonden we de twee glazen Champagne gewoon op de rekening (EUR 28). We wilden hier geen punt van maken, maar het is toch jammer.

Overall, goed gegeten in een prachtige kasteelkamer op een geweldige locatie. Echter was de vorige keer dat wij bij de Vrienden van Jacob hebben gegeten beduidend beter. De gerechten waren niet spectaculair maar gewoon erg goed.

Gegeten op 14 november 2014

mvandenberg

Via online reservering

Wat een leuke verrassing. Top atmosfeer, verrassende gerechten en een leuke en goed geprijsde wijnkaart.
Neem vooral even de tijd om vooraf of achteraf van de grote hal te genieten.

Gegeten op 11 november 2014

Gypsy
over Brasserie DenK

Gegeten op 4 oktober 2014

ME-Heiloo
over Restaurant Boschbeek

Samen met familie uit Amerika wilden wij ergens gezellig gaan uit eten voor hun laatste avond hier in Nederland. Begin van dit jaar waren wij bij Restaurant Boschbeek geweest na een wandeling met vrienden, wat wij als positief hebben ervaren. Wij hebben donderdagavond met z'n vieren genoten van onze maaltijd, de bediening en ook de entourage. De diverse gerechten waren smaakvol en vers en elegant gepresenteerd. In de loop van de avond werd het drukker, maar de sfeer bleef aangenaam en de bediening kon het feilloos aan. Wij komen zeker terug want er zijn nog diverse gerechten die we graag willen proeven.

Gegeten op 25 september 2014

goudsmaak

Na een lange duinwandeling neergestreken op het terras van DenK om te lunchen. De bestelde drankjes lieten lang op zich wachten. De bestelde salades kwamen daarentegen op tijd. Die waren prima! Daarna gebeurde er weer niets. Borden werden niet weggehaald. Ben zelf maar opgestaan om iemand van het personeel aan te spreken, zodat er wat gebeurde. Als afsluiting koffie (en meteen maar de rekening!) besteld. Deze zaken werden pas na een half uur bij ons op tafel gezet. met de excuses dat er wat fout was gegaan met bestellingen van de rij tafels aan de balustrade.
Hoe is toch mogelijk dat een dergelijk service -gekluns in zo' n mooie ambiance kan bestaan ?
Jammer hoor. Dat terras (met de gasten die daar zitten) verdient beter.

Gegeten op 14 september 2014

goudsmaak

Op en mooie septemberavond gegeten bij De Vrienden van Jacob. Het was een heel prettige ervaring. Chefkok Alain Alders informeerde vooraf naar speciale wensen en presenteerde de eerste van vele smaakvolle amuses. We zaten op een prettige plek in de fraaie zaal, met goede stoelen. Het viergangenmenu omvatte vooraf tartaar van coquilles. Lekker, maar iets te veel andere smaken aanwezig. Daarna perfect bereide harder, die goed tot zijn recht kwam. Hoofdgerecht een briljante wilde eendenborstfilet ! Bij deze laatste twee gerechten originele en goed passende groentegarnituren. Tot slot een dessert op basis van blauwe bessen en ander fruit.
Een woord van lof voor de bediening; to the point, vriendelijk en goed op de hoogte van de gerechten. Goede wijnadviezen. Kortom: applaus!

Gegeten op 13 september 2014

paul88

We waren naar het Santpoort Jazz festival en dachten tussendoor lekker uit eten te gaan.
Vonden een prachtig ingericht restaurant, in een soort kelder/grot, met erg vriendelijke serveersters en ober.
Dus, niks mis, tot het eten werd opgediend.De vegetarische falafelschotel bestond uit een bord vol sperziebonen, sla met zilveruitjes, 4 harde gefrituurde falafels en iets wat op een croquet leek, gevuld met een onbestendig meelachtige substantie.
de sate schotel met patat smaakte zoals je het bij de snackbar krijgt, en hetzelfde gold voor de hamburger.
ook kregen we 2 grote broodbollen gevuld met kaas en tomaat, slecht verteerbaar.Het was veel, en het was slecht, zeg maar snackbarkwaliteit,met restaurantprijzen .

Gegeten op 5 september 2014

MartinK

Na een grote verwennerij gehad te hebben bij "de Vrienden van Jacob" in het hotel besloten we om de volgende avond de brasserie uit te proberen. Onze bediende legde ons duidelijk uit wat de keuzes waren en we gingen voor de lam en de boullion als voorgerecht en als hoofdgerecht de dorade en pasta.

De gerechten waren allemaal prima op smaak en goed in balans. Alleen de spicy lam spies mocht voor mij wel iets meer "spicy". De dorade die ik had een heerlijk knapperig huidje en was vergezelt met groene gegrilde asperges. Kaasplankje was degelijk maar viel natuurlijk wat tegen in vergelijking met het kaasplankje van de vorige avond...;-) Al met al een prima brasserie.

Gegeten op 30 augustus 2014