De laatste recensies in Purmerend

De laatste recensies in Purmerend

Adjeot

Met z'n vieren (voor het eerst) bij Brasa gegeten. Leuk, gezellig aangekleed en ingericht restaurant. Goede plaatsing van de tafels waardoor genoeg privacy. Bediening, netjes en vriendelijk, zoals dat hoort. Niet speciaal. Het eten: Goede, uitgebreide kaart met voor een ieder wat wils. Wij hadden vooraf de Beef Carpaccio en de Sashimi van zalm en tonijn. Vooral de Sashimi was erg lekker. Hoofdgerechten, de Spareribs, Burrito Vega en 2x de Angus Steak. Alle gerechten goed van smaak. De wok groenten bij de Angus Steak stelden qua hoeveelheid niet veel voor. Voor de rest heerlijk gegeten met daarbij een heerlijke Rioja. Hier eten is zeker de moeite waard.

Gegeten op 26 maart 2015

• In behandeling

Gegeten op 26 maart 2015

xaverius09

Via online reservering

Eten was super vooral het vis menu zeer goed vlees prima smaak en rijkelijk beloond, zeer vriendelijk service en het decor nog steeds het zelfde maar gezellig. voor herhaling vatbaar

Gegeten op 22 maart 2015

Chantalmv2

Hier gegeten met een groep van 12 personen.

Al met het reserveren had ik duidelijk gevraagd of er ook vrij gekozen kon worden van het tapas menu! Na overleg met de 'baas' mocht dit in de 3e ronde wel! Omdat wij toch met 5 (wat lastige eters) kinderen zouden gaan was dit ideaal.

Echter werd ons tijdens het eten in ene gezegd dat we alleen nog wat extra mochten bijbestellen van de al gekregen gerechtjes! Onze kinderen hebben wat aardappeltjes kunnen eten maar wilde graag dus chicken wings gaan bestellen! Nee dit deed niet mee! Uiteindelijk hebben zij toch ieder 1(!!!) chicken wing gekregen en dat was het! Toch maar ijsje laten bestellen want kids hadden natuurlijk nog honger!

Vooraf beter vertellen wat wel mogelijk is lijkt mij een leerpunt voor jullie! Wij zouden niet meer met groep aanraden want waren nu toch 360 euro kwijt voor eigenlijk 7 pers echt eten. Onze kinderen bijna niets gehad behalve brood, aardappel en ijs!

Gegeten op 22 maart 2015

frank245

Elke keer weer is het super genieten bij Grieks Restaurant & Tapasbar KRITI in Purmerend. Heerlijk Grieks eten maar dan net even wat anders dan dat je gewend bent bij een gewoon Grieks restaurant. De Prijs/Kwaliteit is gewoon super en de gastvrijheid van de eigenaar is fantastisch. Ik raad wel aan om altijd even te reserveren want kan soms behoorlijk druk zijn. Top restaurant in Purmerend waar ik graag terug kom.

Gegeten op 7 februari 2015

sharon57

Ik ben verkocht!
Mijn moeder probeerde me al tijden over te halen bij kriti te gaan eten samen, omdat zij Erol kent en van Grieks eten houdt. Ik had mijn twijfels over Grieks eten dus toch even recensies opgezocht voor we gingen. Zo goed als allemaal super positief dus had ik geen excuus meer om niet met mijn mams mee te gaan. Een avondje in zo een gezellig tentje, met persoonlijke en leuke bediening en natuurlijk heeeeeerlijk eten en ik ben overtuigd. Ook mijn suikervrije dieet is geen enkel probleem bij Kriti, alles word persoonlijk voor je gekookt. Achteraf nog een lekker stukje baklava van Erol gekregen en onze avond was compleet. Een aanrader voor iedereen die Purmerend komt bezoeken en van lekker, betaalbaar eten houdt!

Gegeten op 8 maart 2015

joke134

8 maart met twee personen onverwacht bij Kriti gegeten. Een leuk plekje bij het raam en met een lekker vers gebakken broodje gestart. Daarna tapas gegeten. Een aanrader! De bediening was erg attent. Na afloop nog verwend met een wijntje. Wederom een feestje. Tot gauw!

Gegeten op 8 maart 2015

georgedb
over Grand Café Y.not

Prima restaurantje voor een prima prijs. Geen hele bijzondere kaart, wel een zeer vriendelijke bediening. Lang geleden dat iemand me vroeg of het goed was om het hoofdgerecht al te serveren of dat we liever nog even wilden wachten.

Tafelgenoot:
Gamba's
Rundvlees stoofpotje

Dun gesneden kalfsvlees
Varkenshaas stukjes, met mie en groenten en hoisinsaus
Witte chocolademousse

Helaas was cappuccino niet meer mogelijk, altijd een beetje jammer als je nog een volwaardige gast bent, al begonnen we aan de late kant (20:30).

Gegeten op 18 maart 2015

bart222

Op een niet restaurantavond, dinsdag, een volle zaak, dat belooft wat.
Het 5 gangen verrassingsmenu was zoals je dat zou verwachten op de markt in b.v. Cortona.
Gevarieerd, bijzondere smaakvolle ingrediënten, verrassende smaken. Goed op elkaar afgestemd.
De binnenstad van Purmerend heeft er een (italiaanse) parel bij.
Wordt geprolongeerd. Zeker en vast.

Gegeten op 17 maart 2015

Hanna01

Via online reservering

Eten bij cafe Y-not was een echt genot! De proeverij van de Chef als voorgerecht was overheerlijk. En ook de verse tortellini als hoofdgerecht. Eigenlijk hebben we allemaal heerlijk gegeten. Super bediening, voor de kinderen (4-8) alle geduld. Ondanks dat het alle tafels bezet waren, bleef het aangenaam rustig en kon je nog rustig met elkaar praten. Ik kan wel zeggen.... wij hebben er een favoriet restaurant bij. Echt top!

Gegeten op 14 maart 2015