De laatste recensies in Purmerend

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Na alle recensies gelezen zijn we met acht personen hier gaan eten. Online gereserveerd, erg handig! Ik heb in heel wat Grieks restaurants gegeten door Nederland maar vind persoonlijk dit geen aanrader. Begrijp eerlijk gezegd alle lof niet in de vele recensies. Bij elke Griek begin je met een glaasje Ouzo, hier niet. Desalniettemin mag dat de pret niet drukken lijkt mij. Vooraf had ik de gamba's. Viel erg tegen, flauw en smakeloos voor Gamba's met knoflook. Ik vermoed dat de knoflook op was? De peper daartegen was in overvloed! Ook de andere gasten aan tafel klaagde over de overdaad aan peper in hun gerechten. Tonijn salade was zeker niet welke wij van een Griek gewend zijn. Veel te veel peperzaadjes waardoor je moest blussen met het drinken welk de bediening regelmatig komt vragen zodra je glas leeg is, alle lof hiervoor! Wel raar dat dit restaurant geen bier van het tap heeft? Bier in fles dus. Het hoofdgerecht: de giros schotel is goed, jammer dat je geen rijst bolletje erbij krijgt. Ook de befaamde Griekse koolsalade ontbreekt. Patat (klein portie!) en droge sla vervangt dit. Vispannetje, bleek een visschaaltje te zijn. Ook hier kleine porties, zijn wij bij de Griek niet gewend. Souflaki dan maar proberen, helaas ook deze was ok maar meer dan dat ook niet. Droge spies met drie stukjes vlees en klein portie patat met de droge sla. Jammer! Nagerecht: baklava, niet zoet maar toch wel lekker. Aanrader. Grand dessert voor twee. Goed en betaalbaar. Na de Ierse koffie de rekening gevraagd. De bediening vroeg of alles naar wens was. Ja hoor het was Oke, maar we missen wel dat lekkere glaasje Ouzo. Geen probleem mijnheer die krijgt u van mij. Wilt u met of zonder ijs? Zonder graag. De rejening komt en raad eens? 6 glaasjes Ouzo a €25
Uiteraard gemeld en geweigerd deze te betalen. Is ook van de rekening gehaald maar netjes is dit niet mijnheer de eigenaar. Daar ging de fooi voor het personeel welke wij altijd royaal geven. Ook deze recensie moest er komen wat mijn betreft. Niet uit rancune hoor. Want het eten is redelijk voor de prijs. Maar om nou achten en negens te gaan geven voor deze Griek??? Ik begrijp het eventjes niet! Onvoldoende verdienen ze echt niet, maar hoger dan 6 zeker ook niet.

Inge1969

Via online reservering

Heerlijk restaurant, warme sfeer, waar we wel vaker eten. Goede service met kennis van zaken, lekker eten en de porties zijn behoorlijk groot. Het toetje met de chocolademousse is echt een aanrader, wel een uitdaging om het op te krijgen. Je kunt hier een rustig avondje tafelen, aanrader!

Gegeten op 1 mei 2015

Cefalu

Vanavond voortreffelijk gegeten bij Saporetti. Kwalitatief hoogstaande gerechten, verfijnd op smaak gebracht, met mooie bijpassende wijnen. Een aanwinst voor de koemarkt. Mooie ambiance en vriendelijk personeel. Wij hebben genoten!

Gegeten op 2 mei 2015

DonnaFiona

Bij binnenkomst echt heel vriendelijk welkom geheten,onze jassen werden aangenomen en zijn we naar ons tafeltje gebracht.
We hadden 2x een pizza DiDi dat is een soort quattro stagioni en 1 pizza Casa Nostra met o.a ham paprika en pittige sauzijsjes in stukjes.
In 1 woord:heerlijk!
Lekker dunne krokante bodem en rijkelijk belegd.
Wij komen hier zeker nog een keer terug,en wat een vriendelijke bediening,daar mag de eigenaar blij mee zijn.

Gegeten op 1 mei 2015

Proever84951

Heerlijk eten, goede service (als gast word je echt als gast behandeld, met egards) en dat plafond! Prachtig! Het beste chinees restaurant van Purmerend én de wijde omtrek!

Gegeten op 30 april 2015

Louise57

Fantastisch restaurant, goede sfeer, heerlijk eten, kortom een perfect avondje uit.
Wij eten hier zeker vaker, De pekingeend is fantastisch, en ook het verrassingsmenu is met recht een heerlijke verrassing.

Sabrina2807

Wederom besteld bij Azië. Voor ons momenteel de beste van Purmerend!
Bezorging altijd binnen aanzienbare tijd en het eten is altijd warm en heerlijk! En tot nu toe altijd gratis loempiaatjes gehad.

Gegeten op 19 april 2015

Proever20689

Via online reservering

Wat een heerlijke vleesgerechten! Spontane bediening, die ons direct liet weten dat de kinderen ook welkom waren. De overige gasten maakten aanzienlijk meer herrie dan onze kroost :). De gerechten waren goed, het vlees perfect bereid en de wijnen waren heerlijk.
Voor perfectie zou er wat meer variatie in groenten op de kaart kunnen, het saladebuffet viel wat tegen.
Prettige ambiance en goede prijs. Wijk komen nog eens terug!

kosaric

Heb in talloze thaise restaurants gegeten en jarenlang in thaise horeca gewerkt in mijn studententijd. Dit is zonder meer de beste thai waar ik ooit ben geweest. Heb hier al meerdere malen gegeten en de kwaliteit is altijd top. Ben gek op de plaa chuchi! Alle gerechten die heb geproefd zijn puur en authentiek. De bediening is ook prima.

Gegeten op 10 januari 2015

arjo2

Wel lekker gegeten , maar de bediening( wel aardig , maar inhoudelijk niet goed op de hoogte van de Italiaanse gerechten ) kwam wat knullig over , verkeerd hoofdgerecht besteld , ( wist niet waar ze het over had ) .
Het dessert( cheesecake) was een aanfluiting , smaakte nergens naar en kwam vlgs ons zo uit de vriezer .