Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Purmerend

De laatste recensies in Purmerend

karinspierings

Via online reservering

We werden fantastisch ontvangen. Supervriendelijke en vlotte bediening. Eten was heerlijk. We aten hier met de AH Restaurantactie, dus je weet toch niet wat je precies te wachten staat. De entourage is ook warm en gezellig. We komen hier zeker terug.

Gegeten op 28 oktober 2014

IreneMaria

Met z'n tweeën hier gegeten. Lekkere biefstuk helaas rauwer dan gevraagd. Bijgerechten zoals bij ieder Argentijns restaurant. Vrij weinig klanten. Om kwart voor acht bleven wij als enige tafel over. De serveerster vroeg of wij de koffie gelijk met het dessert wilden. Dat vonden we een beetje vreemd. Bij onze laatste hap ijs kwam ze al vragen voor de koffie. Meteen toen ons kopje leeg was, werd hrt weggehaald. En toen werd er gevraagd of we de rekening wilden. Dat was om kwart over 8. Ik had het wel eens meegemaakt toen we om 12 uur met een groep bleven hangen in een restaurant, maar zo'n vraag om kwart over 8 vond ik wel erg klantonvriendelijk.

Gegeten op 23 oktober 2014

EstherKleine

Via online reservering

Wij hadden AH-bonnen, dus 2 voor de prijs van 1. Heerlijk gegeten!, grote keuze en maar voor 2 hoofdgerechten werd een kleine bijbetaling gevraagd. Erg leuke spontane bediening. Zeker een aanrader!

Betty52

Gisteravond met vrienden bij Y.not gegeten met de AHspaaractie kaart. Een 3 gangenkeuze menu. Het voorafje was een proeverijtje, groot bord met verschillende hapjes en waren allemaal lekker. Een keuze gemaakt van de kaart met uitzondering van de zalm en biefstuk als je die wilde dan kwam er een kleine vergoeding bovenop, vonden wij geen problem.
Een keuze uit 2 toetjes of iets anders van de kaart met bijbetaling. Wij vonden het lekker en genoeg. De bediening niets op aan te merken, uiterst vriendelijk, behulpzaam en attent.
De sfeer en ambiance is naar ons inziens helemaal juist.

jannekezwaan

Gisteren een gezellige vriendinnenavond gehad bij Casa Nostra.
Het was druk,maar toch werden we erg attent bediend.
Lekker gegeten,met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Langoustines op de tagliatelle heerlijk!
Ik kom zeker terug,in gezinsverband.

anneke98

Vreselijk broodje gegeten, broodje allesvreter, champignon leek uit blik, uitje, spek, allen niet even lekker gebakken, op een broodje gegooid, paprika erbij en kaas, even in de oven........
Was echt niet lekker en er zat nog een haar in ook! Nee geen haartje van de champignon zoals de bediening beweerde, dat was eens maar nooit meer!

Gegeten op 23 oktober 2014

lalala1234567890

Decor bruin café, eten is altijd goed, fijn veel groenten krijg je daar naast het vlees. Buitengewoon hartelijke bediening.

Gegeten op 18 oktober 2014

cookie69

Wat was het druk zeg maar aan de kwaliteit van het eten en de bediening was dat niet te merken.
Grote garnalen kipspiesjes vispotje eend gerookte zalm ect ect.
Voor de eerste keer hier geweest maar wij komen zeker terug.

Gegeten op 21 oktober 2014

Njoyit

Het restaurant is absoluut een aanrader! We zijn hier gekomen door de AH spaar actie en wat zijn we daar blij om geweest. Als je naar andere 'AH' recensies kijkt, dan kan ik alleen zeggen dat het totaal niet eerlijk beoordeeld is en een verkeerd beeld afgeeft. Ze bieden per gang een aantal keuzes en dat is prima voor een actie, want met een actie van € 29,50 voor een 3 gangen menu voor 2 , dan kan en hoor je gewoon niet teveel verwachtingen te hebben. We moeten wel blijven kijken naar de kwaliteit van het eten en de service ! Dit is gewoon uitstekend en daarom gaan we terug om hun andere gerechten te proberen. Ze doen hun best en dat zie je in de service die ze geven. Wij raden iedereen dit restaurant aan en vooral na een goedkope AH actie te gaan om te eten wat je wilt!

Gegeten op 19 oktober 2014

IreneMaria

Via online reservering

Het restaurant had voor de AH Iens aktie wel een heel uitgekleed menu. Pizza en pasta als hoofdgerecht? Totaal geen stukje vlees of vis op de kaart.
De aktie van AH was 2de menu gratis. Stel dan een leuk menuutje samen voor bijvoorbeeld 39,= maar ga niet mensen laten kiezen uit alleen maar voorgerechten voor 29 euro.
Komt een beetje knullig over. Dit lijkt me niet de manier om klanten te trekken.

Gegeten op 19 oktober 2014