a TripAdvisor company

De laatste recensies in Oosteind

De laatste recensies in Oosteind

Jkl
over Name

Heerlijk restaurant, met een prettige bediening. Het we hebben heerlijk gegeten. Het voorgerecht Karisik meze, een verzameling van voorgerechten, is een aanrader. Ook de hoofdgerecht waren prima begeleid door een lekker wijntje. Afgesloten met lekkere nagerechten.

De rekening is ook nog heel redelijk, dus al met al een prima ervaring. Een aanrader!

Gegeten op 25 mei 2015

Paul Bosch van Drakestein

Op de bekende plek waar ooit 'De Baan' zat is in januari 2015 een nieuw restaurant geopend, Turks/Mediterraan, Name. Ik at hier deze maand twee keer , de eerste keer alleen, de tweede keer met een lieve vriendin. De eerste keer viel de vis mij tegen: lekker, maar op z'n Hollands klaar gemaakt. De tweede keer at ik/wij puur Turks en alles smaakte subliem, al zag ik twee keer geen enkele olijf!: een schaal voorgerechtjes voor twee, op ons verzoek aangevuld met extra tzaziki, en de beste mixed grill die ik ooit at. De sla is standaard, ook op zn Hollands. Heerlijke Turkse toetjes (Kunefe). Een mooie Turkse huiswijn voor maar E3,40. Een zeer zorgzame en attente bediening met een stralende lach. Een sober strak interieur waar niets mis mee is. En de prima prijskwaliteitverhouding maakt het tot een terugkomadres. Jammer dat de website nog in het Turks is.

Gegeten op 10 april 2015

O.Ammerlaan

Kijk, een nieuw restaurant! Sinds januari 2015 een oud pand in een nieuw jasje.....Turks! Een zeer geslaagde poging om ook deze keuken in de omgeving van Oosterhout/Dongen te promoten. En met succes! Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening, een chef die zelf de mixed grill aan tafel komt brengen! Alleen de inrichting, daar moet wat aan gedaan worden, het komt wat koel over. De rest is top en blijft hopelijk zo! Laat u een keertje verrassen......

Gegeten op 4 april 2015