a TripAdvisor company

De laatste recensies in Onderdendam

De laatste recensies in Onderdendam

Lottedg

Vanaf het begin tot het eind een super avond! Het eten was bijzonder heerlijk en de wijnen pasten er goed bij. We hadden een 7 gangen diner met wijn arrangement. Zeker een aanrader als je je eens goed wilt laten verwennen!

Gegeten op 16 juli 2015

noahdavid

Afgelopen week écht heerlijk gegeten bij In de Molen. 7 gangen diner met goede champagne vooraf. Je wordt verrast door een hele reeks amuses met daaropvolgend zeer goede gerechten. De opmaak is top en alles wordt op leuke borden geserveerd. De wijnen passen uitstekend bij de gerechten en de producten zijn vaak lokaal en van hoge kwaliteit. De timing is goed, je wacht niet te lang en de bediening is lekker los en hartelijk. Een aanrader!

Gegeten op 8 juli 2015

Anneth

Verrast met een etentje bij onder de molen voor mijn verjaardag. Een uitstekende keus, want we werden erg verwend: zeer goede bediening, geweldig eten, lekkere wijnen! Het idee van geen menu, maar per dag een samenstelling waarbij je zelf mag aangeven hoeveel gangen je wilt, spreekt mij erg aan. Het restaurant wil lekker eten toegankelijk maken, nou dat is gelukt!

Gegeten op 12 juli 2015

esther_

Met een groep van zes gegeten in Restaurant in de Molen. Gestart met een goed glas witte wijn waarna een hele reeks amuses aan ons voorbijtrokken. Allemaal even lekker. Gekozen voor een vijf gangen menu. Eerst een 'piccalilly gerecht', mij net iets te sterk van smaak met een naar mijn mening wat overheersende kerrie. De gerechten daarna waren echter allemaal bijzonder lekker. Heerlijke vis, goedbereide kwartel en als hoofdgerecht lam. Allemaal even lekker en in precies de juiste hoeveelheid. Het toetje zag er vervolgens niet alleen werkelijk prachtig uit, maar smaakte ook erg lekker. Het dragonijs was een bijzonder positieve verrassing.

De bediening was bijzonder vriendelijk en gedegen. Al met al een topavond op ook nog eens een heel mooie plek!

Gegeten op 20 juni 2015

liisa1

Bij toeval belandden wij voor een late lunch bij Restaurant in de Molen. Nadat ons het concept was uitgelegd (geen menukaart, dagverse (seizoens)producten) en we begonnen met een glas champagne, viel langzaam het kwartje dat we in een sterrenrestaurant zaten! Ons onderbuik gevoel zei gelijk dat het goed zat en dus hebben we een hotelkamer in de molen gereserveerd zodat we allebei mee kon doen aan het wijnarrangement. Heel goed besluit. Wat een heerlijk eten, wat een prettige sfeer en ongedwongen, goede service! De chef kwam aan tafel voor uitleg over de (goed uitgezochte) wijnen, een leuk 'extraatje'. Het seizoen maakte dat we vooraf asperges aten en als hoofdgerecht lam. Toen bleek dat mijn vriend als niet gewenste ingrediënten op zijn menu gemakshalve alle schaal- en schelpdieren had genoemd en vervolgens op mijn bord bij de asperges (zijn favoriete) Hollandse garnalen zag liggen, werd direct een schaaltje voor hem geregeld: gaaf. Geheime ingrediënten deze lunch o.a. mousse van karnemelk en zoethout blaadjes. Amuses en dessert in (dubbelwandig) glas waardoor je extra kan genieten van de schitterende gerechten. Prijs-kwaliteitverhouding meer dan goed, geen lullige porties, wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 17 mei 2015

saskia54

Via online reservering

prima eten, maar voor een 1 ster restaurant niet heel innovatief. Produkten uit de regio worden op een lekkere manier klaargemaakt. En het toetje was voor de verandering eens niet alleen zoet maar ook fris zuur. Daarom een ruim voldoende.

Gegeten op 3 mei 2015

menno57

Via online reservering

Als je naar een restaurant als "in de Molen" gaat verwacht je iets extra's, iets magisch. Wij hoopten er op dat als je een ingredient aantreft waarvan je vooraf denk, dat lijkt me niet lekker, het door een goede combinatie van smaken plotseling een heerlijk onderdeel van een gerecht wordt......Wij werden niet teleurgesteld. In één woord grandioos! Alleen de aardappel pei soep als amuse was te hoog op smaak. Maar de rest 5, gangen + amuses, Goddelijk!

Gegeten op 10 mei 2015

siegerdb

Via online reservering

Geweldig gegeten. Mooie gerechten, aangevuld met een aantal heerlijke amuses. Prijs-kwaliteit verhouding dik in orde. Sfeer is ongedwongen.

Gegeten op 10 mei 2015

Segalfredo

I.h.k.v. de Iens dinerdagen hier gegeten. Bij binnenkomst werd ons gevraagd of we het Iens-menu van vier gangen (ad € 50,- p/p) wilden uitbreiden. Dit hebben we niet gedaan. Als aperitief dronken we beiden een glas champagne. Een van ons nam een wijnarrangement, de ander dronk Spa rood met een glas rode wijn bij het hoofdgerecht. De amuses waren heerlijk en dit gold ook voor de gerechten. In de amuses en gerechten waren o.a. asperges, rode biet, prei, lam, spek en kabeljauw verwerkt. Heerlijk!

Na het eten bestelde we thee. De thee werd geserveerd met friandises. Hier was ik niet heel enthousiast over, maar dat is persoonlijk.

De rekening vond ik gelet op de prijs van het eten (2x € 50,-) fors: € 170,- voor twee personen.

Qua inrichting kan het restaurant wel wat advies gebruiken. Ik vond het enigszins fantasieloos en kaal.

Gegeten op 7 mei 2015

gieneke1

Via online reservering

Heel goed wel duur. Afrekenen verliep niet correct. Jammer. Dat voorkwam het geven van een fooi.
Prachtige ambiance. Voor speciale gelegenheden. 4 gangendiner is ruim voldoende.

Gegeten op 1 mei 2015