Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Nutter

De laatste recensies in Nutter

richard126

ik heb heerlijk gegeten bij de witte hoeve ter nutter. ik heb hier een drie gangen menu genomen.
- champignons in bierbeslag.
- Pepersteak met pepersaus.
- Dubbel strawberrie met softijs

De pepersteak is voor mij zeker de moeite waar om terug te komen. hij was voor mij perfect medium gebakken en er zat een heerlijke rooksmaak aan.
Het was echt een genot om te diner!

Gegeten op 6 september 2014

fofinha

Origineel en warm ingericht: we voelden ons direct welkom. Prachtige tuin en een heerlijk, luxueus huisje waar we logeerden, want ze hebben er dus ook huisjes te huur. Goede kwaliteit thee, losse thee, gelukkig. Heerlijke hapjes, mooie omgeving, vriendelijke, hartelijke en professionele bediening. De borden waren mooi opgemaakt en de gerechten heerlijk.

Gegeten op 9 mei 2014

yvette13

Wat een enthousiast en kundig team onder leiding van Henk en Christel Demmer, een warme ontvangst en wat een heerlijke gerechten! Inmiddels heb ik al meerdere malen bij "de Witte Hoeve" gegeten en iedere keer was het een feest.
Er is ruim voldoende keuze voor visliefhebbers, vleesliefhebbers en vegetariërs. De porties zijn ruim voldoende (zonder overdreven te zijn), de bijgerechten zijn smaakvol en afgestemd op het hoofdingrediënt. Ook de keuzemogelijkheden voor voor- en nagerechten zijn prima.
Afwijkende wensen (bijvoorbeeld een kaasplankje als dessert, wat niet standaard op de kaart staat), worden uitstekend gehonoreerd.
Het wildmenu is een absolute aanrader!
Zowel voor mensen die van een "gewoon biefstukje" met gebakken aardappeltjes of een saté schotel houden, als voor mensen die iets exclusievers willen, als voor kinderen zijn er uitstekende mogelijkheden.
De Witte Hoeve ligt in een prachtige omgeving. 's Zomers is er een mogelijkheid om de maaltijd buiten te genieten, zonder last te hebben van ongedierte wat rond je hoofd vliegt, op een met gaas afgeschermd terras.
De prijs-kwaliteitverhouding is meer dan goed te noemen. Ik zal hier in de toekomst zéker terug komen.

Gegeten op 7 februari 2014

Loes2508

Voor een high-tea hebben we hier gereserveerd. Leuke ambiance, gezellige sfeer en bovendien een rijke keuze aan thee-smaakjes. Scones met clotted cream en jam was heerlijk! Sandwich met salami en cheddar niet heel bijzonder, maar de broodrol met makreel dan wel weer erg lekker.
Redelijke prijs voor een lekkere en gezellige middag!
Enige kritiekpuntje is dat we op een gegeven moment kregen we het idee dat de bediening ons uit het oog verloren was. Jammer!

Gegeten op 2 november 2013

Proever13747

Leuk om te stoppen om even thee te drinken met een zoete aanvulling erbij. Wij hadden gekozen voor de scones met een pot thee. Deze waren prima in orde met de room en jam.

Gegeten op 5 oktober 2013

Hans Gerritsen

Heerlijk gegeten in The Barn. Als voorgerecht een lekkere beenham aspic met bloedworst en lekkere verse salade. Als hoofdgerecht een heerlijke entrecote, heerlijk mals met groenten om te smullen. En een prima huiswijn. Hieraan herken je een goed restaurant.
En niet alleen het eten is super. Het restaurant is werkelijk prachtig ingericht. Een feest voor de ogen.

pasform

Wie in Ootmarsum de afslag Vasse neemt komt na een paar kilometer het restaurant ‘De Witte Hoeve’ tegen. (Vasserweg 34, Nutter) Het grote bord kun je niet missen. Wat opvalt is de forse reclame voor een 3-gangenkeuze menu voor 25 Euro. Wat kan dat nou zijn, vraag je je af? Wie zijn twijfels echter opzij zet en de proef op de som neemt, wordt als een vorst onthaald. Een sfeervolle locatie, vriendelijke bediening, prima wijnen en verrukkelijk eten. Voor het menu kun je kiezen uit niet minder dan 8 voorgerechten, 11 hoofdgerechten en 9 nagerechten. Wij namen ook nog een vierde gang voor 5 Euro extra, maar de porties waren zo groot, dat we die zonder probleem konden afbestellen. Dat er ook nog mogelijkheden zijn om à la carte te eten behoeft geen betoog, maar de keuze is zo gevarieerd, dat je daar nauwelijks aan toe zult komt. Een regelrechte aanrader, een omweg waard! Wout Verhoeven, Wassenaar.

Gegeten op 28 juli 2012

rondeloos

Hier op zondag 22 juli High Tea genoten. Ben zelf geen echte thee-drinker, maar er was een zeer ruime keuze uit verschillende melanges en soorten thee. Wist niet dat er zoveel waren. Dan de snoeperijtjes: verschillende heerlijke zoete en droge cake-jes en andere zoete zaken. Allemaal keurig gebracht door een heel vriendelijke dame die verschillende keren kwam vragen of alles naar wens was. Dit alles op een zonovergoten terras en je kan bijna niet meer iets nagatiefs vinden. wel een minpuntje: in Vasse staat een richtingsbord naar het theehuis. Maar dat het dan nog ruim 1 1/2 km verder is verwacht je niet. Het stuk 3 keer gefietst omdat we dachten dat we verkeerd zaten.

Gegeten op 22 juli 2012

Dhr. de Jong

• Uitstekend

Top gegeten, klassieke keuken, zonder dat het oubollig is. Erg lekker en goed bereid. Uitgebreide menukaart en prima huiswijnen. Een verademing in het mooie Twente, waar zoveel doorsnee restaurants te vinden zijn, daar is dit een uitzondering op.

teckelfan

• Uitstekend

Wat een schitterend bedrijf! het ziet er allemaal even leuk en goed verzorgt uit. Je voelt je heel welkom door de gastvrije en vriendelijke houding van de medewerkers van het theehuis. Dan komt er, in ons geval, de High Tea op tafel. WAUW!, ik heb al op verschillende adressen een High Tea gebruikt, in verschillende steden (ook Engeland), maar dit was een hele uitgebreide en uitstekend verzorgde Tea! Het smaakte allemaal even lekker, vers en afwisselend. Een goede verdeling in hartig en zoet. Er staan veel soorten thee op de kaart, dus iedereen kan een keus maken. Tijdens de High Tea is er verschillende keren gevraagd of alles naar wens was, de bediening was goed. Mijn mening is "dit bedrijf verdient een STER * "