a TripAdvisor company

De laatste recensies in Nutter

De laatste recensies in Nutter

bajo1

Een echte afrader, duur en geen echte high tea gehad. We kregen op het plateau Surinaamse salade met 2 k....broodjes en 2lams kofte. Hallooooo ik zit op een high tea niet een Grieks restaurant!

Thee smaakte naar warm gekookt water...smaak zat er niet aan...een stuk cake een hartige pie en chocolade snoepje en dat was het.

Vooraf aspergesoep in een glas en laten we nu net geen asperges of vis (Surinaamse salade met krabsticks) of lamsvlees eten!

Bij een high tea horen brownies...muffins...scones ...sandwiches etc...alleen de scones waren aanwezig.

We hebben alles laten staan en zijn weggegaan na ons beklag

Gegeten op 15 mei 2016

swiffer

Gisteren met 2 personen genoten van het menu Mini's voor Maximaal genieten voor 27,50 Euro per persoon exclusief drankjes. We waren verrast door de grote diversiteit en ook de snelheid van het uitserveren was uitstekend. Dit gold ook voor de kwaliteit van het eten en de portiegrootte. De toetjes waren zo lekker en origineel dat we ze 2 keer hebben besteld! Qua personeel en inrichting geen bijzonderheden: passend voor de streek.

Gegeten op 29 april 2016

marion119

Wij kozen voor het drie-gangen menu van 25 euro en hebben ervan genoten. Mijn man had gebakken mosselen, die vond hij heerlijk en ook mijn kippensoep was erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we zalm en slibtong, ook niets op aan te merken....verrukkelijk. Tenslotte chefs dessert (softijs met boerenjongens, advocaat en slagroom) en softijs met koffie, karamel en slagroom, beide ook (het wordt bijna eentonig) zeer smakelijk. Ter afsluiting koffie, waarbij we nog een stuk brownie én een bonbon kregen. De rekening viel ook erg mee en de bediening was zeer vriendelijk en attent, dus....wat wil je nog meer? Het is dat dit restaurant een beetje te ver uit onze richting ligt, anders zouden we er al héél snel weer naar toe gaan. We gaan dit speciale adres echter wel héél goed bewaren, want als we weer eens in de buurt komen.......

Gegeten op 22 april 2016

rondeloos

Hier op vrijdag 18 maart geluncht. Ondanks dat het een theehuis, met onder andere een high tea is, kan je hier ook heel goed lunchen. Zelf namen we een Norway Sandwich en een Italian Ciabata , welke beide uitstekend smaakten en zeer goed en ruim waren belegd. de bediening is verzorgd en oplettend. Samen met een heerlijk glas witte wijn, was dit een uitstekende lunch. In de zomer kan je hier ook uitstekend buiten toeven.

Gegeten op 18 maart 2016

anton69

We hebben met zijn vieren heerlijk gegeten bij de Witte Hoeve. We kozen voor het voor ons onbekende concept Mini's voor Maximaal genieten. Wij waren alle vier uitermate positief verrast door de uitgebreide keuze van koude en warme gerechtjes. Leuk opgemaakt, allemaal zeer smaakvol en verrassend qua samenstelling. Je voelt en proeft aan alles dat in dit restaurant met passie wordt gekookt. Ook de bediening verdient een pluim. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 19 februari 2016

jeanne2

Afgelopen weekend was ik in deze omgeving met een yogagroep. Gister ben ik met deze groep van 10 naar Theehuis Dennenoord geweest. Voor dit groepje had ik een bestelling gedaan voor 15 euro pp. We kregen thee, quiche, wrap, scone en sandwich. De quiche was geweldig, de wrap erg lekker, de scone geweldig met echte clothed cream, de bediening was top. Alleen het stukje brood was droog en door het weinige beleg/smeersel nog droger. Ik was ook verbaast over het feit dat het een soort van bruine boterham met korst in driehoek gesneden en getoast was. De vraag is nu, ga ik hier weer naartoe met mijn volgende groepjes? Het driehoekje quiche was erg lekker maar klein, zeg max 2x3 cm. 1 per persoon. Het stukje wrap duimbreedte 1 per persoon, en dan 1 droge sandwich pp. (terwijl ik gevraagd heb om sandwiches) Ga ik terug voor de entourage en de lekkere scone? Dus hier moet ik even over nadenken. Misschien als ik iets anders kan afspreken met de eigenaar, misschien.

Gegeten op 14 februari 2016

M_Meijer

Onlangs heerlijk wild gegeten bij de Witte Hoeve, met perfecte bijpassende wijnen. Het is een restaurant waar we al vele jaren vaste gast zijn, en de kwaliteit is echt ALTIJD goed, vandaar een welverdiende 10.
Vriendelijke en enthousiaste bediening, gelegen in de mooiste streek van Twente, nabij het Springendal, Vasse en Ootmarsum.

Gegeten op 15 november 2015

arie76

Kan heel kort zijn ,het was een top avond.
Bediening, eten ,sfeer was allemaal oke.
Vooral de mixed gril heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 31 oktober 2015

richard246

We hebben een top avond gehad, met heerlijke verrassende gerechten. ( de mini's). Vooral de kreeftensoep was heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding is echt goed

Gegeten op 10 oktober 2015

Lindagunneman

We hebben de mini's geprobeerd en het was heerlijk! Super vriendelijk personeel en een leuk, gezellig restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 7 september 2015