a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Weer fantastisch gegeten bij de Chef der Chefs wat mij betreft, de heer Bahadoer!!
Heerlijke bonbon amuse(s) dit keer van asperge; hoe krijg je het zo smaakvol gemaakt..
Alle gerechten helemaal ok, conform 2x ** :)
Graag tot de volgende keer.

Gegeten op 24 mei 2016

jopio65

Heeft wel iets je voelt je snel zgn thuis heeft iets onbevangenend weet niet hoe dit uit te leggen.
we hadden een 3 gang menu niet bijzonder gewoon gegeten niet speciaal, het is prijs kwaliteit
met gezellige drukte

kaya5

Gegeten op een mooie zonnige dag. Locatie is super. Eten was slecht, food sharing besteld. Was heel slecht. Asperge???? Soepje smaakte naar bloem/water, een stukje brood met tomaat ( bruchette genaamd), piepklein stukje meloen met piepklein stukje parmaham. Garnalenkroketje smaakte redelijk. Er werd ons 3 keer gevraagd om van plaats te wisselen. Niet iets om nog ooit terug te gaan. Jammer want lokatie is perfect.

sanne.koolen

Via online reservering

Super lekker gegeten! Heerlijk buiten gezeten, mooi en groot terras. Veel parasols, dus genoeg keuze; wel of geen zon. Echt top!! Eten was ook perfect, uitgebreide kaart. Ook een mooie bierkaart voor de liefhebbers.

Langerakkers

Op een van de eerste zonnige warme dagen van het jaar weer van een heerlijk bolletje ijs genoten.
Dit is één van de beste ijssalons in de regio, met schappelijke prijzen bovendien.

DeDrieMusketiers

Het werd weer eens tijd om naar restaurant Olijf in Nuenen te gaan. Zoals altijd prima ontvangen. We kozen weer het 4 gangen verrassingsmenu en na even in de indrukwekkende wijnkaart te hebben gekeken een bijpassend arrangement.
Voorgerecht was een Aziatische fusion mooi geschroeide beef wel wat veel verschillende smaken op het bord. Tussengerecht een bonbon van kabeljauw waarschijnlijk een staartstuk waardoor wat vaster had wat spannender gemogen.
Het hoofdgerecht was een mooi runderstaartstuk met oa quiche en spinazie erg smakelijk.
Zoet nagerecht gekozen, fijne afsluiter met verrassend kurkuma ijs.
Uiteraard nog een koffie van een kleine Eindhovense brander erg krachtig en lekker.
Blijft een prima Restaurant.

Gegeten op 1 mei 2016

vanderkorput

Wij hebben er geluncht was echt minimaal, kamers waren redelijk. We wilde s'middags iets drinken maar het personeel was aan het eten ( allemaal) dus geen bediening. De volgende ochtend bij het ontbijt was alles op, wit brood, croissants, roerei, spek en sap echt slecht het ontbijt kon tot half elf genuttig worden wij waren er om tien uur.

Gegeten op 16 april 2016

sanne225

De zonnewende is een top restaurant. Met een super gastheer en chefkok, alles was naar wens. De bediening was echt helemaal super. Ik raad je aan om er een keer te eten.

Gegeten op 16 april 2016

nannette1

Smaakloze en kleine porties . Het hele restaurant doet nep aan. De obers spreken je in overdreven italiaans aan terwijl ze gewoon nederlands zijn of kunnen spreken. Het is er vrij donker, gedecoreerd in 1985 en nooit veranderd. Het eten was niets bijzonders, kipfilet in roomsaus met champignons, varkenshaas in een Knorr spaghetti sausje uit een glazen potje. Tiramisu was wel ok, maar maar een heel klein stukje, verdoezeld met slagroom. Het is meer een oud eetcafe met italiaanse namen op de kaart. Te duur voor wat je krijgt.

Gegeten op 8 april 2016

nannette1

Heel mooi en schoon restaurantje in het schilderachtige Nuenen. De service is perfect. Iemand in ons gezelschap was onwel maar kwam toch mee en na overleg kon zij een kopje soep eten ipv het buffet. Dat zij uiteindelijk toch opgeschept heeft en dit als buffet gerekend werd vind ik niet meer dan logisch. Het eten was allemaal heel erg lekker, ruime keuze, met vers fruit, ijs, sauzen en slagroom. De schalen werden netjes en vaak aangevuld. Kortom enorm goed geregeld, aardige bediening in een mooie omgeving.

Gegeten op 9 april 2016