Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Nuenen

De laatste recensies in Nuenen

cindy53

Via online reservering

Het eten was heerlijk. Niet alleen maar de standaard tapas want er stonden echt verrassende gerechten op de kaart. Het personeel was super vriendelijk! Hele leuke meiden in de bediening die hun best doen om je naar de zin te maken. We vonden het restaurant wel een beetje klein en gehorig maar dat is wat ons betreft bijzaak.

Gegeten op 19 oktober 2014

NatalieG

Via online reservering

Het was een genot om te mogen eten bij Francisco in Nuenen. De Tapas-gerechtjes waren fantastisch en ontzettend lekker en de bediening met o.a. "La madre" een dikke 10, vriendelijk en enorm gastvrij. Een echte aanrader en één van de leukste restaurantjes waar wij de afgelopen tijd hebben gegeten. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 17 september 2014

doortje4

Via online reservering

Gezellige sfeer, erg vriendelijk personeel, 3 gangen verassingsmenu was lekker en verrassend ! Voor kinderen best specifiek qua smaak dus misschien toch beter laten kiezen van de kaart.

Gegeten op 17 oktober 2014

rmvd

Via online reservering

Leuke formule, goed uitgelegd door enthousiast personeel.
Men kiest 3 tapasgerechten en daarna nog 3, tenminste als men voor een menu à 24.50 euro kiest. Inbegrepen 1 drankje, goede huiswijn, extra glas 3.65.Toe een ijsje of flan.
Gerechtjes verrassend orgineel en lekker.

Gegeten op 16 oktober 2014

robbie1204

Goed restaurant met een geweldige prijs/kwaliteit! Erg uitgebreide kaart met veel aandacht voor vlees. Enkele klassiekers zijn de altijd prima spare ribs, biefstuk, sate, ossenhaas medaillons, enz enz. Vlees is altijd prima naar wens gebakken en gerechten zijn goed gegarneerd. Wij vragen altijd de saus apart zodat we zelf kunnen bepalen hoeveel we willen (aanrader!). Personeel is erg vriendelijk en doen graag wat extra's voor de kids, erg leuk! Aanrader voor iedereen, lekker eten voor een meer dan prima prijs.

ad41

Via online reservering

Afgelopen woensdagavond ontzettend genoten van aaneenschakeling van erg lekkere tapasgerechten welke afwisselend werden gebracht zodat niets koud werd. Geen enkele negatieve uitschieter te benoemen. Tel daar bij op de zeer spontane en erg leuke bediening dan komen wij uit op eén van de leukste restaurantjes welke wij de afgelopen jaren hebben bezocht. Wij komen zeker terug en hebben onze kinderen reeds getipt!

Gegeten op 15 oktober 2014

Anne3497

Via online reservering

Met de Albert Heijn actie bij Francisco in Nuenen geweest. Was echt uitstekend bevallen! Bij binnenkomst werden we meteen vriendelijk ontvangen en kregen we een bakje olijven op tafel. Er werd duidelijk uitgelegd hoe het werkte en hoeveel tapas we konden kiezen. De serveerster wist op alle vragen antwoord. Tapas werd na het bestellen snel geleverd en in ruime porties. Erg lekker was de varkenshaas met pepersaus en de rib-eye met kruidenboter. Ook is het brood echt aan te bevelen, heerlijke alioli. Enige nadeel was dat het best krap was en dat je andere gesprekken duidelijk mee kon luisteren. Verder echt prima! Ook vriendelijk personeel.

esther181

Via online reservering

Keuken was erg goed, de borden verzorgd opgemaakt, smaken van de gerechten erg goed op elkaar afgestemd. Prijs kwaliteit goed! Bediening correct en legden alles zeer goed uit. Een aanrader.

kimvanesch

Via online reservering

Heerlijk eten en meer dan voldoende! Betaalbaar en super lekker. Enorm gastvrije en vriendelijke bediening. Goede sfeer in het restaurant. De witte wijn voor 15 euro die je mee naar huis mag nemen als ie niet op is is een aanrader! Heerlijke tapas van vis en vlees! Ik was er nog nooit eerder geweest, maar wij komen zeker terug! Dikke aanrader! En bedankt de AH restaurant actie anders hadden we dit eetplekje nooit ontdekt!

Gegeten op 4 oktober 2014

Mirepo

Via online reservering

Wij hebben gebruik gemaakt van de spaaractie van AH. Wij waren met 4 personen.
Er werd een 3 gangen verrassingsmenu geserveerd. Waarbij het hoofdgerecht de keuze vis of vlees was. Er werd € 27,50 voor dat menu in rekening gebracht. terwijl op de website een bedrag staat van € 22,50. Dat is dus al schandalig. Het hoofdgerecht was minimaal. Een bakje frietjes erbij. Geen salade en de groenten bij het hoofdgerecht was aan de geringe kant.
Wat werkelijk schandalig was betrof het nagerecht. De bezoekers waren allemaal van de spaaractie. Wij kregen als laatste gasten het nagerecht. Iedereen had dit al gehad. Wij zagen ook die samenstelling. Ons nagerecht was totaal anders. Het bestond uit een mini toefje chocolademousse en een mini toefje slagroom met e.e.a. iets erdoor. Als versiering lagen er 2 super kleine plakjes van een onduidelijk iets bij. In het verleden heb ik er gelunched en een high tea gehad. Dat was prima. Maar dit menu was werkelijk te schandalig voor woorden!
Het was dat de bediening (2 dames) vriendelijk waren. Hier kom ik NOOIT meer!

Gegeten op 4 oktober 2014