Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Nuenen

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

6 gangen menu gegeten en was geweldig. Alle smaken waren zeer herkenbaar en goed in evenwicht. Niets overheerste en het was verfijnd. Verbazingwekkend wat je bijvoorbeeld met rode bietjes en radijsjes kunt doen qua smaak. Heilbot was om te zuigen en lamsvlees eveneens. De verschillende amuses zijn een opmaat naar een heerlijk diner en zijn origineel gepresenteerd. Soenil is een kunstenaar en weet van ieder gerecht iets bijzonders te maken. Bediening is prima en hoffelijk maar af en toe wat stijfjes en mag in mijn ogen wat losser.

Gegeten op 31 augustus 2014

Jeroen44

Echt een avondje uit! Wat een heerlijke smaken.
Wij hebben gereserveerd tijdens de restaurantweek en het driegangen menu uitgebreid met een extra gang. We hebben verschillende amuses ontvangen zoals een glas de met broodsoldaatjes van tonijn en een dip van kerrie. De amuselepels op rode tomaatjes en pepertjes met erop een bonbon gebaseerd op Bloody Mary, met tomaat, wodka en een flinke pepert en espuma van bleekselderij waren zeer bijzonder. Ook de Rendang met ik geloof ijs van gember was zeer smakelijk. Alle gerechten ware bijzonder goed van smaak en ware feestjes op ons bord. Ook de wijn was voortreffelijk gekozen. Afgesloten met koffie en huisgemaakte zoetigheden. De chef en zijn team hebben er iets moois van gemaakt

Gegeten op 31 augustus 2014

singasong

Via online reservering

Heerlijke, authentieke tapasgerechtjes, ruime keuze, voor ieder wat wils. Portionering is prima, na 6 tapas heb je echt genoeg gegeten. Kwaliteit staat hoog in het vaandel; de Brabantse eigenaresse gaat zelfs zelf haar Manchego kaas in Spanje halen, want het moet absoluut authentiek en van goede kwaliteit zijn. Prima bediening, heel toegankelijk en zonder poespas, echt gezellig. Klein restaurant, nogal lawaaiig door gebruik van veel harde materialen in de inrichting. Prima huiswijn (rood: soepele wijn van Cabernet/Merlot/Grenache).

TedjeMoone

Via online reservering

We hebben Francisco leren kennen via de AH actie. Het was gezellig druk, een volle bezetting. Prima en persoonlijke bediening! Bijzonder lekker gegeten, er was voldoende keuze. Alleen jammer dat zowel de wraps als de salade niet meer besteld konden worden, omdat beide gerechten op een gegeven moment op waren. De kwaliteit is prima, je kunt proeven dat alles vers en met zorg bereid is.
We komen zeker een keer terug!

Inge1984

Vanuit AH actie hier gegeten. Gepassioneerd en erg vriendelijk personeel. Tapas leken vers bereid te zijn en smaakten erg goed. Qua tapas is dit de beste in de regio! Restaurant zelf is klein (knus), plaats voor 40 personen. Decor oogt als een lunchroom waar het restaurant mee is gestart.
(tip: menukaart AH plastificeren ipv in een insteekhoesje met ringband, ziet er professioneler uit)

wimos

Via online reservering

Personeel is uitermate vriendelijk en attent. Daar de tweede ronde een behoorlijke vertraging had opgelopen en wij de inktvisringen taai en slap vonden werd als genoegdoening het brood niet in rekening gebracht. Keurige oplossing.
De zaak is klein waardoor de tafels en stoelen zeer dicht op elkaar staan. Bovendien is de akoestiek en de klimaatbeheersing zeer onvoldoende. Toiletgroep daar in tegen keurig verzorgd.
Het eten is redelijk maar te duur. Omdat wij gebruik hebben gemaakt van de spaaractie van AH/IENS (gratis het tweede driegangenmenu) viel het eindbedrag mee. Maar als je het volle pond zou moeten betalen is de kwaliteit/kwantiteit t.o.v. de prijs beslist niet in orde.

Gegeten op 28 augustus 2014

mariëlla7

Via online reservering

Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer, je kunt proeven dat alles vers en met liefde wordt bereid. Zeer vriendelijke bediening, een echte aanrader.

Gegeten op 24 augustus 2014

aliciavdk

Via online reservering

We hebben met zijn vieren heerlijk gegeten. Ruime keuze aan tapas. Allemaal lekker klaargemaakt. Er werd ook rekening gehouden met de allergie van onze dochter, ze streepte op het menukaartje af wat ze niet kon hebben. Vriendelijke bediening. Het is een vrij klein restaurant, aardig ingericht. Wij gaan zeker een keer terug.

Gegeten op 24 augustus 2014

fritsflitspaal

Op een vrijdag bij slinders gaan eten met mijn vriendin. Binnen is het leuk ingericht en sfeervol. Het personeel bestond uit jonge dames en heren, erg vriendelijk met snelle service. Het eten was ook goed en niet heel duur. Zelf had ik de massagril besteld (schotel met biefstuk, spareribs, kip) en mijn vriendin een biefstuk. Vooral de biefstuk was erg goed bereid. Misschien niet de beste biefstuk ooit maar het was zeker lekker. Leuk restaurant!

Proever_20121983

Het niveau van het eten bij de lindehof is altijd erg goed. Zo ook deze keer.

Voor de tweede keer hebben wij enorm genoten van het eten bij de lindehof, de wijnen zij altijd heerlijk en goed gekozen. De bediening is erg correct, jong en komt er bevlogen over!

Dit maal waren iets minder tevreden dan de vorige keer, al vindt ik niet dat dit de lindehof zelf al teveel aangerekend kan worden.

De eerste keer overtrof dit restaurant al onze verwachtingen, waardoor het vrijwel onmogelijk was om deze ervaring opnieuw te overtreffen. Dit in combinatie met het feit dat wij voor een all-in 4 gangen couvert gereserveerd hadden en niemand ons had verteld dat de lindehof haar 10 jarig jubileum vierde met een speciaal 10 gangen menu. Hadden wij dit maar geweten, dan had de lindehof wellicht het onmogelijke gedaan, namelijk opnieuw onze verwachting overtroffen.

Gegeten op 23 februari 2014