a TripAdvisor company

De laatste recensies in Nuenen

De laatste recensies in Nuenen

Coenio

Wat een ontzettend gaaf leuk klein restaurantje, vooraf een carpaccio gehad, snijden ze zelf van de haas werd me verteld, daarna een combi van biefstuk en lamshaas zoals het op de kaart staat een Duo van de haas aanrader mensen, dit in combi met een flesje Paul Mas op aanraden van de bediening was een match made in heaven. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 3 mei 2015

Theejoo

Een SuperWil kleinschalig restaurant, hoge tafels en eten aan de bar heel relaxed!! Vooraf de gamba's in knoflookolie genomen en daarna meerval van de grill zoals t hoort mooi rosé gegaard (las ergens dat t gemeld moet worden, flauwekul natuurlijk weet wat je besteld denk ik dan) maar goed .... Kwaliteit staat hier hoog in t vaandel en leuk dat je mee kunt kijken in de keuken!! Aanrader mensen

Gegeten op 14 mei 2015

Annabel63

Mijn favorieten restaurant. Het eten is heerlijk . Altijd verse producten . De steak is super mals en de opmaak is altijd gevarieerd . De bediening staat met vol enthousiastme te werken . Wij gaan elke keer met een glimlach naar huis

Gegeten op 28 mei 2015

corien11

Super restaurantje, we hebben er al meerdere keren gegeten en wat je ook besteld het is altijd smullen, heerlijk eerlijk eten van geweldige kwaliteit. Door de sfeer bij slinders en het vriendelijke en gezellige personeel voel je je helemaal thuis !! Je mist wat als je er nog nooit geweest ben!!

Gegeten op 29 mei 2015

Yates

Wat een fantastische ervaring hebben we gisteren gekend. Gekozen voor het 5 gangen verassingsmenu. Tafeltje 10 aan het raam is een prettig plekje.
Ieder bord was een schilderij waar Vincent jaloers van zou worden, een feest voor het oog en een beleving voor de mond.
Bijzonder dat een jong team van mensen zo'n professionele attitude neerzet. Mooie zaak vriendelijke bediening en het eten is in mijn beleving een dikke 10!

Vergeet het kopje koffie niet als laatste ronde met bijpassend lekkernijen palletje.

Gegeten op 24 mei 2015

Bas-82

Met 5 man tussen bruiloft en feest door gegeten: personeel was heel flexibel in de tijd. Allemaal een menu gegeten, 1x vega, aangepast door de kok, niet over horen klagen. Heerlijk eten! Goede kwaliteit, lekkere wijn, het aspergesoepje was smullen! Vriendelijk personeel, geen enkel negatief punt. Aanrader!

Gegeten op 8 mei 2015

jose140

Als het gewoonte is de vis ( meerval) rosé te serveren vinden wij het prettig om dit van tevoren te vernemen, in plaats van een verklaring achteraf na een opmerking hierover.
Dit gaat ten koste van de gezelligheid van het uit eten gaan.

Gegeten op 14 mei 2015

HarleyHarrie

Gisteren weer eens aangeschoven in de Lindehof tijdens de IENS DinerDagen. Onlangs ontvingen Soenil & team hun 2e ster. Is er daardoor iets veranderd zult u zich afvragen?
Nee, volgens ons absoluut niet!
Kwaliteit, presentatie & service zijn nog steeds van hetzelfde niveau!
En wat voor niveau... SUPERIEUR!!!
Dat kan alleen maar betekenen dat de "mannen van Michelin" achter de feiten aanlopen en al jaren geleden hadden moeten concluderen: "Table excellente, mérite un détour"!

Na alle magische smaakervaringen, nog even met de chef op het terras "nagetafeld" met een flesje "witte"! Mijn tafeldame en ik hebben weer genoten met een hoofdletter "G"!!!

Gegeten op 8 mei 2015

heeresma

Niet gaan eten! eten een 5, personeel zelfingenomen. Wij maakten een opmerking over de botte messen. 'is ie bot dan?' was de reactie. Een pizza doorsnijden werd een echte kunst. Maar er kwam als reactie dat het 'oude' messen waren: van slijpen hadden ze nog nooit gehoord. Kraanwater werd niet geserveerd, nog een misser als je 2 flessen wijn besteld hebt! Wij hebben alleen pizza's gegeten, dus over de rest van de kaart kan ik niet oordelen. De kaart is ongelooflijk uitgebreid, volgens ons ook niet echt een goed teken. Wij gaan nooit meer!

Gegeten op 3 mei 2015

Da_gaot_dr_goe_in

Met een grote groep mensen gegeten en het was weer uitstekend vond ik zelf en hoorde ik ook van de andere gasten.
Meermaals hebben wij hier een keuze menu genuttigd, altijd aantrekkelijk geprijsd. Fijne bediening en aller belangrijkste, je proeft dat er kwaliteit geleverd wordt. Wij hebben hier altijd heerlijk gegeten en de presentatie op het bord is ook nog eens erg leuk. We komen graag weer eens terug.

Gegeten op 24 januari 2015