Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Nijmegen

De laatste recensies in Nijmegen

jose95

Via online reservering

vond het er gezellig uitzien , omdat ik niet zo veel lust is de keuze erg weinig wat je krijgt is lekker en genoeg. Ik vond het toch nog erg prijzig ikzelf zou hier niet meer gaan eten omdat ik weinig keuze heb andere zou ik het anraden

wilma6828

Via online reservering

Vriendelijk bediening, eten was voldoende moet eerlijk erbij zeggen dat wij wel eens lekkerdere Sushi hebben gegeten.
De salade bar en ijsbar was voor ons ook nieuw, niet eerder gezien in een Sushi restaurant, ondanks dat het zelfbediening was, werd het dessert netjes aan tafel opgenomen en geserveerd aan tafel.

Nijmegen0912

.Gisteren hier weer gegeten, na een redelijk goede ervaring deze zomer. De kaart is veranderd en vooral voor de hoofdgerechten betekent dat dat de ambachtelijke gerechten van lokale producten vervangen zijn door '00s fusion, waarbij europese gerechten gecombineerd worden met willekeurige aziatische producten (lees: mie, papadums, kokosmelk). Als bijgerechten witte bonen in onverdunde tomatenpuree, met gefrituurde aardappelrozetten. De meatloaf werd overheerst door een enorme hoeveelheid zout en kardemon, de koolcanneloni waren tot prut gekookt en smaakten vooral naar bouillonblokjes. Ik denk niet dat dit met "puur en ambachtelijk" bedoeld wordt - erg jammer.

Gegeten op 30 oktober 2014

elleke63

Driegangen menu genomen; mijn man had vooraf gebakken mosselen en ikzelf de champignons met geitenkaas, olijf en nog iets. De champignons waren super, de mosselen gewoon; niet bijzonder.
Hoofdgang van mijn man: de " surf en turf" oftewel biefstuk (medium) met scampi's en friet. Biefstuk was niet echt warm, friet was goed. Lol om het zakje mayonaise, wat een vochtig doekje bleek te bevatten om de vingers mee te poetsen. Leuke geste, trouwens.
Ik had een heerlijke, goed gevulde geitenkaassalade. Heb er apart brood bij besteld, maar dat was niet echt nodig. Mijn nagerecht was ook weer superlekker; frambozenmarsecapone met witte chocola. Mijn lief had een chocolade-bananentaartje wat ook prima smaakte!
Ik was in eerste instantie huiverig door alle negatieve recensies, maar behalve de lauwe biefstuk was echt alles gewoon goed en meer dan voldoende. Zeker voor de berekende 13,50 euro!
Bediening was vriendelijk en geduldig. Uit vele eters op een gewone woensdagavond mochten we ook opmaken dat de ervaringen niet altijd slecht zijn.

ingeborg8

Via online reservering

Ik vond het een prima restaurant. Het interieur was niet helemaal up to date maar de kwaliteit van het eten was prima!!!!

mgraaf02

Via online reservering

We hebben met z'n drieën heerlijk bij Blixem gegeten. Voor een kleine prijs een prima maaltijd. De bediening was zeer origineel, hartelijk en attent. Er was iets mis gegaan met de onze reservering waardoor we even moesten wachten. Dit werd al snel opgelost, bovendien we kregen als compensatie het eerste drankje van de zaak. Een prima locatie en een gezellige sfeer. Ik ben van plan om vaker te komen. Een aanrader.

Anke24
over Shabu Shabu Nijmegen

Onlangs bij shabu shabu gegeten. Heerlijke verse sushi gegeten. Alles was enorm snel aan tafel, hebben zelden lang hoeven wachten (enige sushi die ik niet op de kaart vond passen en die ik ook echt niet lekker vond was een beef sushi versie, maar goed smaken verschillen). Service was wel oke, af en toe werden bordjes al meegenomen voordat wij er uberhaupt mee klaar waren en enkele bestellingen zijn gewoon niet gebracht. Verder een leuk nagerechten buffet (de kinderen in de zaak zie je vooral daar heen en weer lopen), maar biedt veel lekkers voor als je nog een gaatje over hebt!

Gegeten op 20 oktober 2014

riet16

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Zusje met de kortingsbon van de AH, verse producten, prima bediening, de prijs/kwaliteit was goed hoewel ik het wel duur gevonden zou hebben als je het volledige bedrag voor een etentje had moeten betalen, dan kwam je met 2 personen toch gauw op 100 euro met drankje, vrij prijzig!

Judi7h

We gingen met een groep van 4 eten bij Yukimi in Nijmegen. Met behulp van de AH/Iens-spaaractie hadden we voor 12,50 p.p. een all-you-can-eat-maaltijd van 3 rondes sushi en grillgerechten, plus nog een ronde ijs/warme drank. Normaal (zonder spaaractie) krijg je 5 rondes in plaats van 3, maar het was met 3 rondes al ruimschoots genoeg.
We hadden gereserveerd om 18:00, dus het was niet te druk in het restaurant. De service van het vriendelijke personeel was erg goed. Vuile bordjes en kommetjes werden snel weggehaald en onze bestellijst lag binnen 5 minuten weer terug op tafel. De gerechten kwamen allemaal snel en meestal tegelijk.
De sushi is van prima kwaliteit en het is leuk dat er vrij veel keus is uit bijgerechten (sojaboontjes, gyoza, verschillende soorten noedelsoep) en grillgerechten als afwisseling van de sushi. De kruikjes sake en potjes jasmijnthee vielen ook goed in de smaak.
Het was een aangename ervaring om bij Yukimi te eten.

michel112

Via online reservering

Afgelopen maandag bij waud gegeten. Fijne informele sfeer. Uitstekend eten met alle aandacht voor verse producten. Ook prettig dat we konden kiezen uit verschillende porties(klein,groter,grootst). Zo kun je nog eens iets nieuws uitproberen of verschillende voorgerechtjes kiezen ipv 1 hoofdgerecht. Verder attente bediening met veel kennis van de gerechten. We komen zeker terug!

Gegeten op 27 oktober 2014