a TripAdvisor company

De laatste recensies in Nijmegen

De laatste recensies in Nijmegen

lisanijmegen

• In behandeling

Mijn vriend en ik zijn helemaal fan van Stoom! Wat een aanwinst voor Nijmegen. Heerlijke biertjes, echt top. Decor is ook geweldig eigenlijk simpel maar er heerst gewoon een heerlijk gezellige sfeer! Mijn vriend is hamburgerfan, ter marsch & co (lees beste burger van nederland) is favoriet maar de STOOM burger is bij hem al op plek 2 binnengekomen, en terecht. De burgers smake heerlijk. De laatste keer had ik makreel, de vis ik ook echt een aanrader. Al met al een top plek voor een biertje en grote hap!

Gegeten op 9 april 2016

Steev1980

• In behandeling

Eindelijk een goed thais restaurant in nijmegen! Heerlijke panaeng curry, en kip roerbak. Lekker pittig, vriendelijke bediening. Ook suggesties aan de keuken zijn mogelijk, bijvoorbeeld qua pittigheid of bijvoorbeeld glutenvrij. Daarnaast ook afhaal. Ik kom hier zeker terug!

Okmer

• In behandeling

Slecht, we zijn meerdere malen in Breda geweest waar het gewoon erg goed is. In Nijmegen was het gewoon slecht. Hamburger aangebrand , sparreribs van het formaat dat het eerder een voorgerecht was en als klap op de vuurpijl kwamen de frietjes na de maaltijd. Erg erg veel geld voor zeer matig voedsel . Duidelijk een franchise formule zonder goede leiding of instructies.

Hidde-

beste mensen van Sjalot bedankt voor de onvergetelijke avond. Wij hebben genoten in jullie restaurantje. Heel gezellig ingericht met de tak aan de muur met allemaal plantjes en lampjes erin. Gestart met het proosten op ons 20 jarig huwelijk met een lekkere wijn die goed was gekozen door het meisje van de bediening. Gekruide kikkererwten erbij. Daarna een heel erg bijzonder brood plankje met dips die wij nog niet eerder ergens andere hebben geproefd. En eigen gemaakt brood. Alleen de geur alleen al. Knap gedaan. Daarna een kleine amuse soep van linzen van het huis. Daar hadden we wel meer van willen proeven, zo lekker. We hadden het drie gangen chefs menu genomen en echt elke gang was een feest. Wat een unieke dingen maken jullie zeg. wow. Ik ga daar nu niet verder over uitweiden maar je moet zelf maar eens gaan naar dit restaurant. Hoe klein ze ook zijn, hoe groots in smaken.

Gegeten op 15 april 2016

Kors_Perdijk

Via online reservering

Wat een fijne lenteavond buiten bij het sfeerhuys. Heerlijk gegeten goede bediening, en mooie entourage. We komen snel weer.

erik374

Paar jaar geleden was ik hier al, eigenlijk vrijwel net na opening. Kanonne wat goed en speciaal. Half jaartje daarna ietsje minder en was de verrassing er wat af. Nu 2/3 jaar verder weer eens geweest. Cadeau voor mijn zus. Dahm wat leuk en spannend en vooral lekker. Wat ik zo zie heeft de keuken zich ook ontwikkeld naar een meer wat kan ik uit de omgeving en uit het bos c/q natuur halen. Lokaal dus en groenten georiënteerd, maar Librije's zusje of De nieuwe winkel. Reis niet af zou ik zeggen, wat natuurlijk ook niet helemaal waar is, is natuurlijk wat je wilt. Maar kwaliteit is zeker te vergelijken. Toen wij er zaten was het te leeg, een schande als je het mij vraagt. Hop erheen met uw donder.

Gegeten op 14 april 2016

e-kraan

Via online reservering

Goede en zeer vriendelijke bediening legt je er in de watten. Gegrilde lamskotelletjes erg goed, mezes vooraf prima en veelal vers gemaakt.

datleukestel

Via online reservering

Gisteren heerlijk gegeten bij Vesters. We kozen voor 6 gangen en bij elke gang een bijpassende wijn met uitleg. Fijn dat dit ook per half glas kon, was precies goed. Het gerecht met lam is ons het meest bijgebleven en ook het dessert met rabarber was top!

Gegeten op 30 april 2016

Elf11

Voor de eerste keer naar De Meesterproef. Bij binnenkomst wordt een te kleine tafel aangewezen.
het was jammer dat de grotere tafel meer bij de ingang stond. De koude die je voelt bij elke nieuwe gast is niet prettig. Een gordijn of tussenportaal zou kunnen werken. De kaart wordt laat aangeboden, uitleg dagmenu is prima. Voorgerechten, o.a. de proeverij scharrelvarken, zijn goed op smaak en voldoende. Hoofdgerechten: erg (te) lang op moeten wachten. Drankje van het huis geaccepteerd met dank. Het lam(menu) was goed, de zalm was te ver door, jammer, en de runderlende was redelijk tot goed. De garnituren zijn karig en niet smaakvol. Het dessert van het menu was goed. De andere 2 waren de clafoutis, een week gebakje zonder al te veel smaak.. en over de cheesecake geen klachten. Wijnen stevig aan de prijs en over het platte water, kraanwater wordt niet aangeboden, hoor je als gast graag eerst even wat het kost. De bediening is niet snel, weinig enthousiasme. En als je opmerkt dat er best wat meer smaak in mag krijg je te horen dat juist omdat er in het verleden te hoog op smaak werd gekookt volgens gasten, is besloten het "wat minder" te doen.. Waar blijf je als chef met je eigen ideeën over koken? En dan de prijs, ca. € 50.- pp is niet in verhouding met het gebodene. Tip: graag meer accenten op smaak en beleving. Plek is goed, denk aan de kou en biedt meer kwaliteit voor de prijs.

Gegeten op 24 april 2016

brigitte101

Er ontbreekt een lichte salade met een frisse dressing. Ik ben nu voor de tweede keer geweest, maar het is de laatste keer. Die deur!!!!! Als je daar in het hoekje wordt gezet gaat die deur om de haverklap open. Ofwel door mensen die per ronde gaan roken. Ofwel door mensen die vragen of er nog plaats is. En het is echt koud als de deur opengaat. Op zich zou het niet erg zijn als de deur goed sluit, maar dat die dus niet. Een tip: zet een dranger op die deur en hang een bordje op de voordeur als het vol is. Wij moesten best lang wachten op de tweede ronde, terwijl er 2 mannelijke bediendes erg hun best deden om twee jongere dames van alles te voorzien. Nee, dat was hoogst irritant. Voor mij in ieder geval de laatste keer. Jammer dat de Amuse er niet meer is.

Gegeten op 27 april 2016