De laatste recensies in Nijmegen

De laatste recensies in Nijmegen

mariekep22

Na al de verschillende verhalen die rond gaan, toch maar zelf eens een kijkje genomen.
Eindelijk eens iets anders dan het standaard goedje in Nijmegen!
Heerlijk gezeten, fijne stoelen op het terras, goede service, top-sfeertje zowel binnen en buiten.
Originele borrelhapjes/ tapas die ik nergens anders gezien heb. Echt spaans/ mediterraans.
Hoofdgerechten simpel maar goed en erg goedkoop.
Je kunt natuurlijk als ras-echte hollander gaan miemelen over een zakje mayo (wij zeuren immers in het buitenland ook zo graag over het eten toch?) maar die krijg je in Spanje ook haha!
Bovendien serveren ze heerlijke (spaanse) patatas bravas mét, jaja, huisgemaakte saus!
Al met al zeker de moeite waard, en dan in het bijzonder om lekker te borrelen en te genieten van de kleine hapjes.

Gegeten op 23 april 2015

Liefhebber31

Al regelmatig wezen eten en zeker niet voor 't laatst. Gevarieerde kaart voor zowel lunch als diner, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en zeer bekwaam personeel. Kleine dingetjes, zoals gratis karaf water maken het voor ons af. Mooie locatie met prima zonnig terras. Aanrader voor iedereen. Bijkomend voordeel; gratis parkeren.

Gegeten op 22 april 2015

Trotamundos

Er werd een belegde maïsbol besteld en een dubbele boterham met vandaag griekse zalmsalade.
Zowel de bol als de boterham waren op één van twee sneden belegd en de andere snee lag er onbelegd tegenaan. Gelukkig. Want zo was je in staat om het brood puur te proeven. Nog niet vaak zo'n lekker brood geproefd. Uitstekende bakkerij. De zalmsalade vond ik middelmatig.
De cappuccino smaakte prima en was goed van structuur. Bij de latte macchiato was de melk iets te veel gemengd met de koffie.

Gegeten op 23 april 2015

GerardV_D

Voldaan maakt zijn naam meer dan waar. Het was weer een heerlijk. Vriendelijke bediening met alle tijd. Elk bord was als een schilderij, zonde om op te eten. Maar 't smaakte des te beter.

Voldaan is zeker een echte aanrader!

Gegeten op 21 april 2015

maryekelmans

Heerlijk gegeten bij de nieuwe winkel. Dat is heel bijzonder want ik het een super ingewikkeld dieet waardoor ik bijna nergens lekker kan eten. De koks van dit restaurant hebben voor mij een 6 gangen menu op maat gemaakt. Mooie en uitgebalanceerde gerechten waar ik ook nog ns niet ziek van word! Heel bijzonder, heel lekker heel FODMAP vriendelijk en super gastvrij

Gegeten op 18 april 2015

hermen3

Via online reservering

Heerlijk champagneontbijt, lekker brood.
Daarna heerlijk buiten koffie gedronken met een heerlijk glas wijn.
Bediening prima, bij betaling een fles wijn kado tgv mijn verjaardag.
Kinderen kunnen bij mooi weer buiten spelen op de grasweide en dierentuintje in de buurt.

Gegeten op 19 april 2015

anja127

Via online reservering

Het eten was heerlijk,de sfeer was erg gezellig de bediening was onze bestelling vergeten maar ondanks dat zou ik er graag nog eens gaan eten .

Gegeten op 19 april 2015

svetlana3

Via online reservering

Vesters beschikt over een best uitgebreide en afwisselende menukaart waar je keuze kan maken uit a la kaart te eten of 3 tot 6 gangen menu. Je krijg hier geen spijt van want de smaaksensatie is gegarandeerd!

Gegeten op 18 april 2015

sk23719

Ten eerste, wat een vriendelijke, warme fijne gastvrouwen! Kennis over alles wat ze in huis hebben en wat een ontzettend leuk restaurant. Erg gezellig.. Waar je zo de hele avond blijft hangen! Heel erg genoten van de Varkenshaassaté een aanrader voor iedereen! Lekkere wijnen een prima kaart en een super bediening! Heerlijk gegeten en genoten! Zeer zeker een aanrader.

proever es

Voldaan in Nijmegen heeft een goede naam in het Nijmeegse dus tijd om dat eens te gaan uitproberen. De pijpenla waarin het restaurant zit lijkt bij binnenkomst wat vol met tafels, maar eenmaal aan de dis blijkt dit mee te vallen. De uitstraling is niet bijzonder, keurig maar ook wat algemeen. Als ik als aperitief een speciaal biertje vraag krijg ik terug dat ze dat niet echt hebben 'dit is een echt restaurant en daar drinkt men wijn' Oh..uh..oke ik ken toch toprestaurants die juist een uitgesproken lijst speciaal bieren hebben, maar dat terzijde. De witte wijn is namelijk verder ook prima. Het voorgerecht, coquilles met asperge, is top. Volle, stevige coquilles met licht gekruide asperges perfect van structuur met nog een lichte bite. De venkel mousse past perfect bij dit gerecht. Het hoofdgerecht is een stuk minder uitgesproken. Het lamsrack is op zich wel prima van smaak, maar ook wat weinig uitgesproken. Maar waar ik me eigenlijk nog meer over verbaas is de wel erg karige hoeveelheid vlees. Ik ben geen grote eter, maar 5! happen vlees en vooral hele lange botten voor deze prijs vind ik eigenlijk niet acceptabel. Het rabarber dessert (heb een lichte rabarber verslaving dus dat moest ik proeven) Heeft twee kanten, mooie volle sorbet, heerlijk van smaak. Maar het stukje taart met twee stukjes rabarber er op en een lichte lavendelsmaak is wat vlak en niet helemaal prettig van structuur.

Voldaan was prima voor een avond bijkletsen, ik heb zeker niet slecht gegeten maar toch heb ik ook niet helemaal een blij gevoel. Daarvoor is toch de avond te wisselvallig verlopen en vind ik de prijs-kwaliteitverhouding niet helemaal in balans.

Gegeten op 17 april 2015