De laatste recensies in Nijmegen

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Onbegrijpelijk dat ze ons dit eten durfde voor te schotelen. De salades waren nog smaaklozer dan uit een potje en de aardappelen en vlees bevatten zoveel zout dat mijn tong wegbrandde. Linzensoep was wel oké. Bediening en de uitstraling van de eetzaal was ín orde.

Gegeten op 17 april 2014

l_consoli
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een culinaire ervaring! Neem de tijd en bestel het volledige zevengangenmenu. Wordt elk paar weken vernieuwd, maar wat constant blijft zijn de creativiteit van de chef en de zeer professionele doch vriendelijke houding van de eigenaresse. Een paar highlights: Carpaccio van tonijn was subliem, evenals de combinatie van kreeft en duif. Bouillon van kreeft als amuse zette alle smaakpapillen paraat. Prima wijn-spijscombinaties. Blijft een van de toppers van Nijmegen

Gegeten op 11 april 2014

Surfer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zoek naar goede asperges hier aangeschoven. Wij kozen de klassieke variant met ham en botersaus en een met zalm. De botersaus van lekker dik en op smaak (stiekem heb ik liever de dunne variant, maar soit), de ham mooi gesneden en lekker, de asperges prima klaargemaakt. De viariant met zalm was iets minder door de ietwat overgare zalm, maar verder tevens perfect uitgevoerd. Door de lekkere gekookte aardappel was de puntzak Vlaamse friet ietwat overbodig, maar toch attent. De bediening verdient extra credits: ondanks een bomvolle zaak was de doorloop lekker snel en perfect getimed. Het decor is strak en modern. De overige kaart ziet er veelbelovend uit.

• Recensies in de laatste twee jaar

Goed vlees specialiteiten restaurant in Nijmegen. Een mooi interieur en een enthousiaste bediening maken dit restaurant de moeite waard voor een bezoek. Bij binnenkomst werd de jas netjes aangenomen. Het was erg druk dus we waren niet de enige die hier wilden gaan eten, we hadden niet gereserveerd maar na eventjes wachten met een drankje aan de bar kwam er al snel een tafel vrij. We hebben lekker gegeten tijdens een speciaal weekend waarin dry-aged vlees werd geserveerd. Het vlees was inderdaad erg speciaal met een unieke vleessmaak (het was entrecote maar dan extra lang gerijpt begrepen we van de bediening). Bij het vlees werd ons een rioja reserva aangeraden, dit was een goed advies.

Gegeten op 8 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Vorige maand lekker gegeten bij waud. We waren hier voor het eerst en wisten nieut zeker of het verstandig was om onze pasgeboren kleine mee uit eten te nemen. Na het even te hebben nagevraagd aan de bediening of er ergens een rustig hoekje in het restaurant was werden we meteen hartelijk ontvangen. "geen probleem, kom lekker binnen". Daarna hebben we heerlijk gegeten en waren we verrast over de kwaliteit van het eten, en de leuke kaart waarin je zowel kleine- als grote porties kunt bestellen. We hebben de spontane jongen uit de bediening voor ons laten kiezen en daar hadden we geen spijt van. Wordt vervolgt.

Gegeten op 16 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant met een goede prijs kwaliteit verhouding. We hadden de volgende tapas genomen: Patatas bravas, scholfilet, bulgur met lamsfilet en granaatappel, ossehaaspuntjes in calvadossaus en een salade met witlof en pistachenootjes. Het was allemaal erg lekker en goed verzorgd. We hebben lekker op de bank aan de muur gezeten, deze zat erg comfortabel. De toiletten zijn wel even zoeken, die zijn namelijk boven. Leuk ook dat je een klein gerechtje van het huis krijgt om mee te beginnen (een glaasje met komkommer en een dipsausje). De wijn uit nieuw zeeland is een absolute aanrader. Het was erg druk dus zorg dat je een plekje reserveert (aanrader: op de bank) om zeker te zijn van een tafel.

Gegeten op 9 april 2014

Ghie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was druk op zaterdagavond, niet vreemd natuurlijk. Eerst nog in de achtertuin kunnen zitten onder het genot van een bier en Antipasto. Daarna 3 gangen genoten. Het hoofdgerecht; de bavette van de green egg, sprong er echt uit. Dit was een heel lekker stukje vlees. Mals en sappig van binnen, knapperig en met houtskool aroma van de buitenkant.
De rest van de gerechten waren wat mij betreft goed maar niet buitengewoon.
Verder is de aankleding een bistro waardig. En de bediening is vriendelijk.

RoelMan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in een unieke ambiance. Als je het restaurant eenmaal gevonden hebt op het enorme fabrieksterrein, krijg je absoluut waar voor je geld. Een kaart met een gevarieerde keuze en prima kwaliteit van het eten. Daarnaast leuke bediening, die ondanks de drukte steeds ruim aandacht hebben voor de gasten. Kortom, zeker een aanrader!

Dirtsa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met z'n drieën op een zondagavond hier een hoofdgerecht gegeten. Prijs/kwaliteitverhouding voor het eten is dik orde en vandaar onze 8 als waardering hiervoor. We hebben 48 euro neergeteld voor: risotto met groene asperges en kip, biefstuk met krieltjes, rode wijnsaus, stukje mais, courgette en tomaat en extra frites (niet hoeven te betalen!), spinazie-aardappelstamppotje met tongscharfilet en een bakje salade (los te bestellen), voldoende voor ons alle drie. Een prima restaurant waar je voor relatief weinig geld originele gerechten, zowel vegetarisch als met vlees, vis of gevogelte, en ruime porties krijgt voorgeschoteld. Minpuntje voor ons was dat we alle gerechten wel wat aan de zoute kant vonden. Het zout werd veelal in de keuken ter plekke toegevoegd. Dus dat probleem zou een volgende keer voor ons wel opgelost kunnen worden.
We vonden de zaak uitnodigend, lekker dicht in het centrum en bij de parkeergarage gelegen en ongedwongen ingericht met originele verlichting boven de bar. De tafeltjes staan dicht op elkaar. Het was erg druk en dus zit je zeer dicht bij de buurman of -vrouw. Aan de muur veel moderne schilderijen, litho's en werken in andere druktechnieken. Een open keuken maakt de entourage nog levendiger, net als de klanten die naar het krijtbord lopen om te kijken wat het menu is. Het personeel is jong, vriendelijk en attent. Een eetgelegenheid waar we zeker nog eens naar terug zouden kunnen keren.

Gegeten op 13 april 2014

marcvanacker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd heerlijk eten bij tante Koosje in Nijmegen. Wij laten ons altijd verassen met het verassingsmenu. Leuk om niet van te voren te weten wat je krijgt.
De huiswijnen zijn ook super lekker.
Top!

Gegeten op 9 maart 2014