Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Nederhorst den Berg

De laatste recensies in Nederhorst den Berg

Gelegenheid

Hoewel het niet helemaal goed ging in de keuken(mijn tosti was zwart geworden, dus had de eigenaar zelf weer een nieuwe gemaakt)werd dat goed gemaakt door een gratis pilsje aan te bieden. Inrichting erg leuk! Meer voor lunch dan diner.

Gegeten op 11 oktober 2014

willem109

Met de boot op pad vanuit Frylân door de Nederlanden leggen we natuurlijk net als vorig jaar aan bij Charley"s voor een lekker biertje, Leffe Blond, en een heerlijke warme hap. De kok heeft ons deze keer verwend met spareribs en dat zijn de beste die ik ooit geproefd heb. Driemaal een 10 omdat het aan niets mankeert. Probeer ook eens een toetje cranberry ijs en daarna nog een wodka of twee om heerlijk op het terras uit te buiken. Hopelijk tot volgend jaar manne van Charley"s ! ! !

Gegeten op 14 augustus 2014

Vledder

Onverwacht langs gegaan om 17.30 uur op zaterdag. Wederom heerlijk gegeten (de spareribs zijn zeer aan te bevelen, natural of hot). Geweldige bediening. We wensen haar veel succes met haar studie event management. Tot de volgende keer.

Gegeten op 2 augustus 2014

SarahVerwoerd

Vanavond hier super heerlijk gegeten. Een gewone kaart, geen poespas!
Heerlijke bijgerechtjes, verse groente en lekkere gebakken aardappeltjes. Alles wordt vers bereid met goede producten.
De koks komen zelfs ook nog even uit de keuken om te vragen of alles naar wens is!!

De dames van de bediening zijn ook uiterst vriendelijk en doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Samen met de heren uit de keuken zorgen ze ervoor dat je een heerlijke avond hebt!!

Een echte aanrader!

Rennie1959

Met 4 man onverwacht neergestreken bij De Herberg voor diner. Het restaurant ligt op een hoek en heeft een mooi groot terras, maar daar was het nu te koud voor. Binnen was het lekker warm, zoals dat hoort in een herberg. We hadden een tafeltje met lekkere stoelen aan het raam. Zeer vriendelijke bediening door de eigenaresse, die vlot onze bestelling opnam.
Voorgerechten waren eenvoudig, maar erg lekker.
Voor het hoofdgerecht kozen we allemaal biefstuk: 2 medium en 2 medium-rare. En zo werden ze ook geserveerd. Prima! Mijn medium-rare was een van de beste biefstukken die ik sinds lange tijd geserveerd heb gekregen Aanrader! De bijgerechtjes waren ook eenvoudig, maar dik in orde.
Pannacotta en creme brulee als nagerecht. De pannacotta was wel heel erg stevig en daarom misschien niet gestort, maar wel lekker van smaak.
Wij kozen een flesje Malbec. Lekker wijntje voor een klein prijsje.
Kortom, echt een herberg waar je je meteen welkom voelt, waar je lekker kunt eten en drinken voor een bescheiden bedrag.

Gegeten op 5 april 2014

Sanne--

Lekkere pannenkoeken met een ruime en leuke speelplek voor de kinderen. Jammer van de ongeïnteresseerdheid van het personeel. Glas met stukje eraf aan mijn dochter van 2,5 gegeven, lege schenkstroopflessen op tafel, vieze glazen laten staan bij nieuw rondje drinken, tekeningen zijn op, potloden allemaal zonder punt en geen puntenslijper. Er kon nog geen lachje of "eet smakelijk" of "is alles naar wens" of kinderen mogen nog een cadeautje uitzoeken" af.
Het was heel rustig, dus daar lag het niet aan. Heel jammer.

Gegeten op 11 januari 2014

erik48

Pannenkoeken zijn pannenkoeken, daar kan niet veel mis mee gaan. De pannenkoeken van dit restaurant waren prima, groot genoeg en smakelijk. De sateetjes waren qua vlees en saus goed, de garnituur was aan de magere kant. De rode wijn was van de kwaliteitsklasse Pinard en geserveerd in glazen die je voor drie euro per gros koopt.
Waarom gaat men naar een pannenkoekenrestaurant? Omdat de (klein-)kinderen dat zo leuk vinden. En leuk hebben ze het zeker gehad dankzij allerlei speelmogelijkheden. De kinderen hebben een fijne avond gehad, dus wij........ ook.

Gegeten op 8 oktober 2013

marc66

Gisteren met 12 personen hier gegeten. Pannekoeken waren lekker maar:
1. Glas van palm-biertje waren stukjes af aan de bovenkant waardoor scherp, zonder problemen nieuw glas gekregen.
2. Moesten in etappes eten omdat er volgens het peroneel maar 6 pannen waren, waardoor er maar 6 pannenkoeken tegelijk geserveerd konden worden. Gevolg 1e persoon had pannenkoek al op terwijl laatste persoon nog aan pannenkoek moest beginnen.
3. Op de menukaart/placemat stond een toetje dat al lang niet meer te krijgen was. Reden volgens het peroneel: De placemats moeten eerst op voordat er nieuwe komen.
4. De kinderen konden inderdaad lekker spelen maar er hangt wel een papiertje dat er telkens een begeleidende ouder bij moet zijn.
Samenvattend een niet professioneel overkomend pannenkoekenhuis waar de pannenkoeken overigens wel lekker zijn. Er waren weinig andere gasten dus kan ik me voorstellen dat de wachttijden bij drukte gigantisch zijn. Wel een leuke speelgelegenheid voor kinderen, dus als dat de prioriteit is, prima om een keertje naar toe te gaan.

Gegeten op 22 december 2013

lghoek

Met 3 volwassenen hier gegeten. Kind van 9 zou mee, maar werd ziek. Dochter nam zalm en vond het een 9.5 waard. Haar vriend, de jarige, had spies met sateh, 8. Ik boerenpannenkoek, 9. Lief personeel. Leuke opzet, met een binnen speeltuin en apart pannenkoekgedeelte, maar in beide restaurant gedeeltes kon je ook bestellen van beide menukaarten. Wij vonden het geslaagd, aanrader voor alle leeftijden. Leuke anekdote. Een slimme rode (jeweetwel-kater), zat voor het raam en miauwde om naar binnen te mogen. Met nieuwe gasten liep hij telkens naar binnen, volgens ons met grote grijns. Minuutje later hing hij weer onder de arm van serveerster en werd consequent naar buiten gezet, vervolgens begon het tafereel opnieuw.

Kees Hordijk

Als je in Nigtevecht bij een eetcafé niet af mag meren (met boot op pad naar Friesland) is de vriendelijkheid bij Charly's Diner (Nederhort den Berg aan de Vecht) een opluchting. Daarbij smaakte het eten (zalmfilet) prima en was goed verzorgd. Lekkere groente (ook heerlijke koolsalade) en frietjes. De inrichting is wat Amerikaans en doet zeker grappig aan.

Gegeten op 3 september 2013