a TripAdvisor company

De laatste recensies in Nederhorst den Berg

De laatste recensies in Nederhorst den Berg

fam-Gabel-Soest

Via online reservering

eten was prima, Amerikaans formaat, leuk decor en een goede bediening. Was op een dinsdagavond niet zo heel druk en het eten kwam vlot door, geen culinaire fratsen, gewoon flinke porties.

Gegeten op 25 augustus 2015

anjav50

Heerlijk gegeten,gezellig restaurant en vriendelijk personeel
Eten kwam netjes op tijd en hebben nergens op gewacht vriendelijk en netjes zonder opdringerig te worden bediend

Gegeten op 26 augustus 2015

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Echt top .heerlijk eten en leuke serveerster rosanne...en knappe Pouya.. liefs anouschka en bart...echt heerlijke kwaliteit...echt super.. kom allemaal hier eten

Gegeten op 26 augustus 2015

martinaenphilip

Via online reservering

Het eten was goed, de bediening was rommelig. En de rekening was niet uit te komen er stond wijn op de rekening die we niet gedronken hebben dat is jammer zulke dingen.

Gegeten op 22 augustus 2015

foppenh

Via online reservering

Aangezien ik zelf, 35 jaar als (gastronomische vinoloog) in de horeca heb gewerkt, veel trainingen en cursussen heb gegeven, vooral (behandeling van gasten en wijnen aan tafel en verkoop training) stoorde ik mij aan de zeer slechte bediening. Het is het personeel niet aan te rekenen, maar de baas van de zaak, deze stuurt, zeg even zijn soldaten zonder wapen en/of training naar het slagveld. Deze wel positieve meisjes konden het gewoon niet aan. De zaak zelf was leuk (Americain Diner-achtig ingericht) maar deze inrichting viel weg vanwege de rotzooi in de zaak, je zat tegen lege kratten achter de bar en een soort rommelhoek aan te kijken, dit beeld werd nog versterkt, door het personeel wat constant met lege handen naar achter liep, zonder tafels uit te halen. Dus eten uitstekend, opmaak e.d. prima, achtergrond muziek voortreffelijk passend. Personeel en aankleding van deze slecht.

Herman Foppen

Gegeten op 22 augustus 2015

Kees Hordijk

Al eerder aten we hier perfecte spareribs. Nu 2 dagen voor de deur (Vecht) afgemeerd. De eerste dag schnitzel met gebakken champignons. Schnitzel prima, frites heerlijk, champion en beetje sla stelde weinig voor. En het geheel "had het niet". De tweede dag herkansing: varkenshaas. Een perfect geslaagde herkansing. Vandaar toch ruim vodoende, zoals eerder ervaren. Gisteren bleek de "noodkok" ingevallen te zijn. De eigenaar heeft dus wat te bespreken.

Gegeten op 5 augustus 2015

toniaad

Tijdens een fietstocht hier geluncht op het terras. Ik schrijf niet over iedere lunch, maar dit was perfect.
Een warme geitenkaas-salade met een heerlijk broodje. De zelfgemaakte kruidenboter vind je niet overal! Ik koos gewoon een uitsmijter, drie prima gebakken eieren met rosbief, d.w.z. carpaccio!
Als begeleider kozen we de huiswijn, een fruitige franse Sauvignon, niet te versmaden op zo'n vol-zomerse dag.
Gastvrouw Karin was vriendelijk en attent. Extraatje: linnen servetten. Na afloop nog even gekeken naar de grote kaart. Daarom komen we snel terug, want die was veelbelovend!

Gegeten op 11 augustus 2015

elyne

Via online reservering

Lekker eten, maar bediening was de weg een beetje kwijt. Borden komen niet tegelijk en als je lege toetjes-borden voor je hebt staan komen ze met nieuwe toetjes (die dus voor een andere tafel bedoelt waren). Maar verder erg lekker eten!

Gegeten op 8 augustus 2015

Hibster

Via online reservering

De voorgerechten kwamen niet op hetzelfde moment en we hebben 40 minuten zitten wachten op het toetje. Ook een extra kruiden boter of een beetje ketchup is erg duur. Maar het eten was erg lekker en de aankleding van het restaurant is erg leuk. Dus als de bediening beter is dan ga ik zeker nog een keertje.

Gegeten op 9 augustus 2015

eva7

Echt fantastische spareribs! Nog nooit ergens zo goed gehad. De texas burger is ook echt een aanrader met een lekker pepertje. De hamburger komt ook echt van de grill, dat proef je. Ook echte tomatensoep. Verder een hele leuke plek met veel aandacht voor de inrichting. Super goed eten en dan geeft het niet zo dat er wat vergeten wordt of het eten wat langer duurt.

Gegeten op 9 augustus 2015