a TripAdvisor company

De laatste recensies in Nagele

De laatste recensies in Nagele

liestimmerman

Jaarvergadering gehad van de watersportvereniging met aansluitend een heerlijk buffet in een schitterend decor. Gezellige sfeer en prima bediening. Ook wanneer we er privé eten is het altijd van zeer goede kwaliteit. Een echte aanrader.

Gegeten op 9 januari 2016

liam22

Geruime tijd terug heb ik bij restaurant schokkerhaven een zeer plezierige ervaring gehad. Het eten, de service en niet te vergeten het uitzicht, waren allen buiten gewoon goed in orde. Zelfs zo goed, dat ik besloot op schokkerhaven een feest met dinner te geven. Dit bleek geen slechte beslissing; wederom een geweldige ervaring met uitstekend eten en zeer gemoedelijke bediening. Ik kan deze eetgelegenheid iedereen aanbevelen en ik kan mij nauwelijks voorstellen dat men het hier niet naar zijn of haar zin heeft gehad! Bij de eerste zonnestraal kunnen jullie ons weer op het terras verwachten!!

Gegeten op 7 november 2015

Wouter-EHL

Wij hadden gereserveerd om eenvoudig met zeven personen te eten. Reservering was goed doorgekomen. Menukaart was erg beperkt en zelfs met de beperkte kaart was de kwaliteit heel erg onder de maat. De bediening was ronduit vervelend, opdringerig. We besloten dan ook na de slechte maaltijd het toetje niet meer af te wachten, maar af te rekenen en snel weer weg te gaan. Ik had eerder een slechte recensie gelezen en dacht dat dat een toevalstreffer was omdat we enkele jaren eerder een betere ervaring hadden. Helaas, de recente recensie was niet overdreven.

Gegeten op 8 augustus 2015

Ivlu

Prachtige locatie met uitzicht op het water. Echter vind ik dr kwaliteit van het eten niet bij de uitstraling passen. Ik had biefstuk en vond niet echt lekker.

Gegeten op 16 mei 2015

mark16

Heerlijke avond gehad in Restaurant Yachtclub Schokkershaven. Genoten hebben we van de vriendelijke bediening, het uitzicht over het water en het eten. Vers, warm, knapperig brood met tomatentapenade, knoflooksaus en zachte kruidenboter bij het aperitief waren een prima starter.
De door ons gekozen voorgerechten carpaccio en gefrituurde champignons Dordogne waren overheerlijk en de, bij de champignons geserveerde warme knoflooksaus deed ons bijna het bord aflikken!
Als hoofdgerecht had een van ons een fraai stuk Heilbot met met 2 kleine garnalenkroketjes op tagliatelle en de ander gebakken mosselen met een romige kerriesaus.
Daarbij werd een frisse salade geserveerd met paprika en appel en frietjes zoals frietjes bedoeld zijn: heet, goudgeel, krokant!
Niet te verwaarlozen details: warme borden, koel wit wijntje... en de zon ging zelden zó mooi onder!
Wij komen zeker nog een keer terug, het was super.

Met vriendelijke groet,

Zeilkoning

Gegeten op 23 april 2015

ted15

Prijs en kwaliteit passen niet bij elkaar biefstuk matig. ..te weinig groente. ...niet aan te bevelen! !Jammer. ..uitzicht is goed. ..Tijdens het eten last van vliegen! !!

Gegeten op 5 april 2015

JandL

Het is er toch van gekomen. De vorige keer was het restaurant gesloten, maar op de vrijdag voor het pinksterweekend had ik meer geluk. Eerst maar even een minpuntje. Het terras is schitterend gelegen, maar wel pal in de zon. Er waren nauwelijks plekken met schaduw te vinden. Vreemd, dat er niet enkele parasols waren opengeklapt. De bediening was vlot, het eten (pomodorisoep, sliptong en sorbet) behoorde tot de categorie eenvoudig zonder veel poespas, geen topklasse, maar zeker niet slecht. Ondanks het eerder genoemde minpuntje is het decor - het Ketelmeer - wel zo fraai, dat een zweetdruppeltje daar wel tegen op woog. Met drankje nog geen 35 euro.

Gegeten op 6 juni 2014

Hurray Coward

Hele goede lokatie aan het water en het strand prachtig uitzicht maar ook het eten wordt op verzoek aangepast en is super maar ook degerechten van de kaart zij goed geproportioneerd en gebalanceerd . Echt een aan rader door het uitzicht met elk weer iets. Maar ook het strand is goed bijkomen na een dagje varen lekker bij komen met super eten. Zelfs de hond werd niet overgeslagen en kreeg honden koekjes. Absoluut een aanrader.

Koningsgerecht

Dit restaurant heeft een prachtig uitzicht over de haven, een strandje en het Ketelmeer. Hoewel het hier volgens mij geregeld waait, zal het bij een zonnige dag heerlijk toeven zijn op de enorme veranda rondom het restaurant. De bediening is hartelijk. Wij hebben er gegeten voor een lunch op een zondag. Het eten werd vlot bezorgd en was verzorgd, maar niet bijzonder of verfijnd. Voor ons doel was het echter prima en tegen een redelijke prijs.

Gegeten op 11 augustus 2013

liam22

Op een mooie vrijdagavond hier gedineerd. Wij konden lekker buiten zitten op het gezellige en speelse terras. We hadden een heerlijk voorgerechtjes. Niet te groot, niet te klein, niet te duur en goed op smaak! Als hoofdgerecht had ik een Atlantische tongfilet, zelden zo'n lekker bordje eten gehad. Een lekker flesje wijn erbij en wij hebben hier onze avond doorgebracht. Geen gedwongen sfeer, gezellig personeel. Het zonnetje tot laat maakte het absoluut helemaal af op het terras met geweldig uitzicht over het ketelmeer. Hier komen wij zeker weer!

Gegeten op 2 augustus 2013