a TripAdvisor company

De laatste recensies in Nagele

De laatste recensies in Nagele

ymke5

Wat een prachtig mooie locatie en een fantastische gastvrouw! Na een lange reis 'eventjes' gestopt voor een lunch en o, wat een goede keuze. Een aanrader!

Gegeten op 12 mei 2016

Wortelboer

Na een stormachtige dag heerlijk gegeten met uitzicht over het ketelmeer.
Wat ons opviel was dat de drinkglazen en het servies streep en vingerloos schoon waren. ( hier kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen)
Gelijk een prettige start.
De kaart is niet heel uitgebreid maar mischien juist daarom was alles heerlijk vers. De kipsate was perfekt gegaard evenals de lekkere patat.
De vegetarische maaltijd met geitenkaas is goed in balans met de niet te scherpe kaas.
De slibtong was ook super klaargemaakt. Al met al hebben we boven verwachting lekker gegeten met een prachtig uitzicht met ondergaande zon.
Wij gaan hier zeker een keer vaker naartoe.

Gegeten op 3 april 2016

Angelinadem

Geweldig wat een uitzicht!! Een vriendelijke dame heette ons welkom. Wij werden attent gemaakt op het 5 gangen proeverij menu uit de nieuwe kaart. Daar hebben we dus geen spijt van....
zo dat was echt lekker. Het hoofdgerecht met kip en gamba's spande de kroon. Genoten van de gezelligheid en het lekkere eten. Tot de volgende keer Schokkerhaven.

Gegeten op 10 april 2016

jtalsma

Vrijdagavond samen met mijn man heerlijk een 5 gangen diner gegeten.Meloen met ham,daarna geitenkaas met vijgenchutney met walnoten en honing, mijn man lust geen geitenkaas,dat was geen enkel probleem,de kok maakte voor mijn man kabeljauw met pasta,daarna een heerlijke uiensoep en als hoofdgerecht surf en turf en als dessert een overheerlijke chocoladecake met passievrucht ijs. Wat een top avond . De bediening was vriendelijk. Met een goed glas wijn hebben we heel romantische de zon onder zien gaan. We komen zeker weer. Alles was Super!!!

Gegeten op 8 april 2016

liestimmerman

Jaarvergadering gehad van de watersportvereniging met aansluitend een heerlijk buffet in een schitterend decor. Gezellige sfeer en prima bediening. Ook wanneer we er privé eten is het altijd van zeer goede kwaliteit. Een echte aanrader.

Gegeten op 9 januari 2016

liam22

Geruime tijd terug heb ik bij restaurant schokkerhaven een zeer plezierige ervaring gehad. Het eten, de service en niet te vergeten het uitzicht, waren allen buiten gewoon goed in orde. Zelfs zo goed, dat ik besloot op schokkerhaven een feest met dinner te geven. Dit bleek geen slechte beslissing; wederom een geweldige ervaring met uitstekend eten en zeer gemoedelijke bediening. Ik kan deze eetgelegenheid iedereen aanbevelen en ik kan mij nauwelijks voorstellen dat men het hier niet naar zijn of haar zin heeft gehad! Bij de eerste zonnestraal kunnen jullie ons weer op het terras verwachten!!

Gegeten op 7 november 2015

Wouter-EHL

Wij hadden gereserveerd om eenvoudig met zeven personen te eten. Reservering was goed doorgekomen. Menukaart was erg beperkt en zelfs met de beperkte kaart was de kwaliteit heel erg onder de maat. De bediening was ronduit vervelend, opdringerig. We besloten dan ook na de slechte maaltijd het toetje niet meer af te wachten, maar af te rekenen en snel weer weg te gaan. Ik had eerder een slechte recensie gelezen en dacht dat dat een toevalstreffer was omdat we enkele jaren eerder een betere ervaring hadden. Helaas, de recente recensie was niet overdreven.

Gegeten op 8 augustus 2015

Ivlu

Prachtige locatie met uitzicht op het water. Echter vind ik dr kwaliteit van het eten niet bij de uitstraling passen. Ik had biefstuk en vond niet echt lekker.

Gegeten op 16 mei 2015

mark16

Heerlijke avond gehad in Restaurant Yachtclub Schokkershaven. Genoten hebben we van de vriendelijke bediening, het uitzicht over het water en het eten. Vers, warm, knapperig brood met tomatentapenade, knoflooksaus en zachte kruidenboter bij het aperitief waren een prima starter.
De door ons gekozen voorgerechten carpaccio en gefrituurde champignons Dordogne waren overheerlijk en de, bij de champignons geserveerde warme knoflooksaus deed ons bijna het bord aflikken!
Als hoofdgerecht had een van ons een fraai stuk Heilbot met met 2 kleine garnalenkroketjes op tagliatelle en de ander gebakken mosselen met een romige kerriesaus.
Daarbij werd een frisse salade geserveerd met paprika en appel en frietjes zoals frietjes bedoeld zijn: heet, goudgeel, krokant!
Niet te verwaarlozen details: warme borden, koel wit wijntje... en de zon ging zelden zó mooi onder!
Wij komen zeker nog een keer terug, het was super.

Met vriendelijke groet,

Zeilkoning

Gegeten op 23 april 2015

ted15

Prijs en kwaliteit passen niet bij elkaar biefstuk matig. ..te weinig groente. ...niet aan te bevelen! !Jammer. ..uitzicht is goed. ..Tijdens het eten last van vliegen! !!

Gegeten op 5 april 2015