De laatste recensies in Nagele

De laatste recensies in Nagele

Hurray Coward
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hele goede lokatie aan het water en het strand prachtig uitzicht maar ook het eten wordt op verzoek aangepast en is super maar ook degerechten van de kaart zij goed geproportioneerd en gebalanceerd . Echt een aan rader door het uitzicht met elk weer iets. Maar ook het strand is goed bijkomen na een dagje varen lekker bij komen met super eten. Zelfs de hond werd niet overgeslagen en kreeg honden koekjes. Absoluut een aanrader.

Koningsgerecht
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant heeft een prachtig uitzicht over de haven, een strandje en het Ketelmeer. Hoewel het hier volgens mij geregeld waait, zal het bij een zonnige dag heerlijk toeven zijn op de enorme veranda rondom het restaurant. De bediening is hartelijk. Wij hebben er gegeten voor een lunch op een zondag. Het eten werd vlot bezorgd en was verzorgd, maar niet bijzonder of verfijnd. Voor ons doel was het echter prima en tegen een redelijke prijs.

Gegeten op 11 augustus 2013

liam22
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een mooie vrijdagavond hier gedineerd. Wij konden lekker buiten zitten op het gezellige en speelse terras. We hadden een heerlijk voorgerechtjes. Niet te groot, niet te klein, niet te duur en goed op smaak! Als hoofdgerecht had ik een Atlantische tongfilet, zelden zo'n lekker bordje eten gehad. Een lekker flesje wijn erbij en wij hebben hier onze avond doorgebracht. Geen gedwongen sfeer, gezellig personeel. Het zonnetje tot laat maakte het absoluut helemaal af op het terras met geweldig uitzicht over het ketelmeer. Hier komen wij zeker weer!

Gegeten op 2 augustus 2013

nikkie100

• Goed

Tweede paasdag gegeten bij Schokkerhaven. Gezellige drukte -voelden ons welkom-heerlijk gegeten-goed uitzicht . Zoals het hoort !!!

Halma

• Uitstekend

Perfecte locatie met bijzonder mooi uitzicht.
Mooie ambiance en goede keuken en vriendelijke bediening.
Goede parkeer mogelijkheden en centraal om af te spreken.
Een aanwinst voor Flevoland ook gewoon voor een borrel of om bij te praten.

Proever37979

• Uitstekend

Zelden heb ik zo lekker gegeten als hier! Ook de sfeer en natuurlijk het uitzicht zijn hier geweldig. Zeker de moeite waard om heen te gaan!

Proever37505

• Goed

We hebben diverse keren bij restaurant Schokkerhaven gegeten en telkens was het eten heerlijk en de sfeer ontzettend gezellig. Daarom, en om het prachtige uitzicht, blijven we graag terugkomen!!

Proever35166

5 juli 2005.
In het voorjaar van 2003 \'ontdekten\' we restaurant Schokkerhaven. De ervaringen zijn alleen maar positief. De bediening is er hartelijk, het eten is smakelijk, het ziet er goed uit. Er is een seizoensgebonden afwisseling in de menukaart. Denk aan mosselen, wild, een zomerse maaltijdsalade of een aardbeiendessert. Lekker!
Bij elk gerecht is een passende wijn te bestellen. En ... de locatie is prachtig gelegen aan het Ketelmeer.. . Een cijfer? Van ons een 8!

PippiLangkous

• Redelijk

De koffie smaakt goed maar wel jammer dat het net lijkt of je blij moet zijn dat je bij deze onvriendelijk kijkende dames mag bestellen.

IENS bestaat 15 jaar!