a TripAdvisor company

De laatste recensies in Monster

De laatste recensies in Monster

ron155

Het is een klein maar gezellig restaurant. Erg goed eten en zeer vriendelijke bediening. Het is een echte aanrader, ook voor afhalen een echte topper.

Gegeten op 4 juli 2015

GiorgioBollo

Wij hebben vanavond sinds de opening van het nieuwe restaurant weer gegeten bij Dragon Garden. Het concept van all you can eat spreekt ons niet aan maar op zich zijn de afzonderlijke gerechten prima bereid. Ik had vanavond als 4e gang rundvlees met witte rijst besteld en kreeg een bedenkelijk derivaat van rendang. Nadat ik gereclameerd had kreeg ik hetzelfde vlees met een bol witte rijst. Wanneer houden sommige restaurants nou eens op met te doen of wij volledige mafkezen zijn? Ik ben boos de zaak uitgelopen tot grote vreugde van mijn vrouw en kind (dus niet). Ik ga nooit meer naar Dragon Garden omdat ik het ontzettend storend vind dat restaurants weg denken te komen met minachting van hun gasten.

Gegeten op 12 juli 2015

brent3

Als je bij Bondi beach komt lijkt het net alsof je op Hawaii komt. Grote ligbedden en veel Hawaii achtige decoratie. Het eten is ook heel goed m.n. de Bondi Beach burger. Wel een min puntje vonden wij de ligging maar dat stukje lopen is het dan wel weer waard. In ieder geval voor een lekker dagje strand is Bondi Beach top!

Gegeten op 15 mei 2015

tanja50

Het restaurant is een tijd gesloten geweest en sinds het begin van deze maand weer open. Met een nieuw concept. Je kunt tijdens een aantal rondes kiezen uit een groot aantal items. Van sushi tot aziatisch. Van gril tot salades. Voor ieder wat wils .
het eten was lekker en voldoende. Aan het einde kun je zelf je dessert samen stellen.
Het personeel is vriendelijk, moet nog wel wat wennen aan het nieuwe concept. Ze weten niet altijd wat ze brengen. Maar dat heeft niet gestoord

Gegeten op 25 mei 2015

Proever29932

Eetcafe La Vida maakt een prima ontwikkeling door. Het wordt steeds meer - ook qua inrichting en sfeer - een klein restaurant waar het heerlijk eten is en met een vriendelijke bediening. Zeker ook voor gezonde eter is aan te bevelen de kaasfondue met een rijke variatie aan verse groenten en vruchten. Dit restaurant is en blijft een aanrader. Niet alleen voor Monster maar ook voor de wijde omgeving !

Gegeten op 4 januari 2015

tijger0101

Met groupon hier een avond aan de steengrill gezeten
Prima vlees, lekkere salade erbij en friet
We hebben vooraf soep genomen
Alles was van goede kwaliteit

Gegeten op 30 oktober 2014

Proever44737

Leuk eetcafé in Monster, op een paar minuten lopen van het strand. Mooie, sfeervolle inrichting en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben lekker gegeten van de steen (groupon) waarbij je zowel vlees als saus, salade en (lekkere Vlaamse) friet onbeperkt kon bij vragen.
Zeker een aanrader om gezellig te tafelen en daarna lekker uit te waaien (en uit te buiken) op het strand.

Gegeten op 2 november 2014

xlinnieyx

Vanavond (zaterdag) lekker gegeten bij La Vida met een groupon bon. Hebben onbeperkt gesteengrilld. Leuk concept. Ieder krijgt zijn eigen hete steen en 3 soorten vlees. Bediening was erg vriendelijk en ook in voor een gezellig praatje. Toen we extra saus vroegen waren zij deze vergeten, maar toen we dit aangaven kregen we direct de saus gebracht.

Al met al een gezellig eetcafé met vriendelijke bediening en goed en lekker vlees. Geslaagde avond dus!

JamesBond

Wij hebben vanavond (een donderdag) lekker gegeten bij La Vida. Goede en vlotte bediening. Misschien kwam dat doordat wij de enige bezette tafel (later nog een andere) waren.
Eten was goed, leuke opzet van de steengrillplaten, en er kon onbeperkt gegeten worden. Gewoon lekker relaxed in een sfeervolle ambiance. Medewerker (eigenaar ?) kwam geregeld vragen of alles naar wens was, overigens een zeer sympathieke jongeman.

Gegeten op 16 oktober 2014

Njonja