Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Monster

De laatste recensies in Monster

Njonja

Gegeten op 13 juli 2014

Sanshen

Vandaag heerlijk wezen lunchen met 4 personen bij Hop.
Heerlijk broodje warm vlees met pindasaus gegeten. De anderen hadden Hopsandwich ook een echte aanrader. Heerlijk broodje met geitenkaas. Alles is vers, huisgemaakt en smaakt fantastisch.
De bediening is super vriendelijk en de zaak straalt een huiselijke sfeer uit, waar iedereen zich thuis voelt.
De koffie is super en we kregen van het huis nog 2 heerlijke stukken taart toe. Over de prijzen valt zeker niet te klagen, want het is allemaal redelijk van prijs en meer dan zijn geld waard.
Reserveren is op zaterdag zeker nodig, want het zit bijna altijd vol!
Tot volgende keer.

Gegeten op 16 augustus 2014

Leo_en_Inge

Hier hebben we al vaker geluncht. Altijd goed!

Gastvrij en vriendelijk!

Een heerlijke krokante kipsalade. Echt een aanrader!
Ook is de bondibeachburger heerlijk.

We gaan snel eens het diner proberen!

Gegeten op 2 juni 2014

wvklink

Voor de 2e keer hebben we hier heerlijk gegeten van de hete steen. Voldoende vlees, ook voor onze student, lekkere friet en een goede bediening. De steen werd keurig gewisseld toe hij was afgekoeld.

Een lekker wijntje voor een uiterst schappelijke prijs, kortom hier komen we graag terug.

Gegeten op 25 mei 2014

Nel-en-Hans

Met 10 personen gegrilled van de hete steen. Uitstekende kwaliteit vlees. Goede en correcte bediening. Dit allemaal voor een zeer schappelijke prijs.
Tijdens het eten om nieuwe hete stenen gevraagd. Werden zonder problemen gewisseld.
Gezellige eigenaar.
Komen zeker nog een keer terug!

Gegeten op 3 mei 2014

braban
over Eetcafé La Vida

Gisterenavond hier met mijn zoon voor het eerst wezen steengrillen (met Grouponbon)
Het vlees was van uitstekende kwaliteit, net als de bijgerechten (verse salade en heerlijke frietjes). Prima Franse huiswijn voor 15 euro per fles en een uiterst attente en vriendelijke bediening. Je hebt hier geen moment het gevoel dat je van de Groupon gebruik maakt.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 24 april 2014

Coquerell

Waar dit tot een aantal jaren geleden een toprestaurant was, is het nu erger dan vergane glorie. Het eten is smakeloos, leek niet vers en ziet er zelfs bedenkelijk uit. Ongelofelijk dat een restaurant dit zich kan permitteren. Ik had babi pangang die taai en uitgedroogd was, kipfilet die doorgekookt was en tomatensoep die een muf smaakje had. Dit lijkt me allemaal echt niet nodig.
De bedienende dame was overigens erg vriendelijk en servicegericht.

Gegeten op 7 april 2014

Ton03

Met 2 personen hier gegeten met een groupon voor onbeperkt steengrillen.
De ontvangst was vriendelijk en wij mochten een plekje uitzoeken.

Vooraf broodplankje genomen. De broodjes waren warm, de kruidenboter goed smeerbaar en er werden olijven geserveerd.

Dit was een aparte manier van steengrillen. Per persoon een steengrill die ook tevens fungeert als bord. Regelmatig werd gevraagd of er nog aanvulling nodig was. Ook werd de steen tussendoor gewisseld, zodat het de juiste temperatuur bleef houden. Het vlees was zacht en mals. De salade was prima.

Als toetje een choco trio genomen. Was ook erg lekker.

Interieur is gezellig, netjes en schoon.

Conclusie: gastvrij, prima eten voor een goede prijs. Eten was voldoende. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gegeten op 20 maart 2014

Miepie161

Prima eten en super gezellig. Service prima. Het is een leuk en gezellig eetcafé voor iedereen. Bij ons doen ze ook de levering van catering. Dit ziet er ook fantastisch uit. Smaakt goed altijd super vers. Er wordt heel veel aandacht besteed aan uitstraling van de broodlunch en hapjes. Leuke decoratie.

wjelsma

Hier gisteravond met z'n vieren gegeten van de steen (via Groupon). Leuke formule. Vlees van prima kwaliteit en je kon inderdaad blijven bestellen. De steen koelt na verkoop van tijd af, dat is wel jammer. Het vlees wordt dan niet meer zo snel gaar. Misschien iets sneller het vlees 'vernieuwen', dan heb je er langer plezier van de hitte van de steen. Ambiance was gezellig, beetje 'bistro' aandoend. Salade prima, patat ruim voldoende op verzoek en ook de sausjes werden aangevuld als je daarom vroeg. Prima ervaring dus!

Gegeten op 12 januari 2014