a TripAdvisor company

De laatste recensies in Monster

De laatste recensies in Monster

JoopdenB

Wij hebben de Pad Ped Pad geprobeerd, kenden het niet. Is een heerlijk gerecht en net niet te pittig. Alle ingrediënten waren heel vers. Een vervelend min punt is dat er waarschijnlijk met te veel smaakversterker wordt gewerkt (ve-tsin ? ). Als ze dit oplossen met kruiden dan gaan we zeker vaker eten (halen).
Het zijn aardige mensen die goed hun best doen. Op de nieuwe kaart staan verrassende gerechten zoals de Pad Ped Pad, leuk om uit te proberen.

Gegeten op 2 januari 2016

KevinH

Gegeten op 31 oktober 2015

huiyan

Tegen over de molen staat dit restaurant ,mooi uitzicht .Ik heb hier heerlijk gegeten.
De keuze kun je maken van de zeer uitgebreid kaart.Kwaliteit van de gerechten is heel goed en super vers,heerlijke sushi en sashimi.
Na een aantal gangen waren we meer dan voldaan. En toen nog er het dessertbuffet met vers fruit,ijs,gebak en bonbons.
We kom graag terug!

Gegeten op 22 oktober 2015

michelbubbert

Voor de brand was hij goed maar na de brand is het minder, zeg maar slecht! Heb er na de brand 3 keer besteld. 1 keer afgehaald waarbij ik lang moest wachten en 2 keer met thuisbezorgd.nl. De babi pangang was tot 3 keer toe NIET te eten. Het vlees was dril en erg vet. Ik kom hier nooit meer....

Gegeten op 21 oktober 2015

shinshan

Hier vandaag gegeten nadat we laat thuis waren gekomen. Na eerst een 'normaal' Chinees restaurant, vervolgens een wokrestaurant is dit nu een soort Japanner, maar dan ook met Chinese gerechten. Het is dus all you can eat, met maximaal vijf ronden. Wij hebben diverse vegetarische gerechten besteld. We vonden eigenlijk alles prima. Goed van smaak, heet geserveerd en ruime porties. De kwaliteit is zeker niet slechter als bij de echte Japanner. Na afloop kun je ook nog zelf een dessert samenstellen met ijs en vers fruit. Als ik toch wat minpunten moet noemen: in de bami zat vlees (stond vegetarisch symbooltje op de kaart) en er waren jammergenoeg geen andere eters in het restaurant. Na afloop nog een leuk gesprek gehad met de eigenaresse over hoe moeilijk het tegenwoordig is voor Chinese restaurants om de zaak vol te krijgen. Dat geloof ik best, tegenwoordig moet er elke keer iets nieuws worden verzonnen.
Goed bevallen dus en we komen hier zeker terug. Deze zaak verdient meer klanten.

Gegeten op 29 september 2015

Uranus

Vietnamees menu gegeten en dat beviel ons uitstekend. Heerlijk voorgerechtjes, lekkere salade en uitstekend hoofdgerechten. Opvallend was de versheid van de ingrediënten.
Mijn partner was redelijk tevreden over de kwaliteit van de huiswijn.
Ook voor de kinderen was er voldoende keus en een redelijke kwaliteit.

Gegeten op 19 september 2015

Johan3333

Leuk en gezellig eetcafé!
Heerlijk kunnen eten, en prima bediend door het vriendelijke personeel.
Wij komen zeker weten nog vaker terug om de rest van de kaart uit te proberen!

Gegeten op 11 september 2015

Angel49

2weken geleden op mijn verjaardag gegeten via groupon onbeperkt spare ribs en kipsaté. Laten we beginnen bij de ober heel onaardig had op normale vragen brutale antwoorden: zoals dat zie je toch? Moet je, je vinger van de kaart afhalen zie het zelf enz. Het was onbeperkt eten, maar dat wordt je totaal niet in dank afgenomen. Je krijgt rare blikken van de ober als je weer een keertje besteld en ik had een bord met 2 kipsaté stokjes en super veel patat en sla na een beetje van de sla te hebben gegeten en de kipsaté op had wou ik opnieuw bestellen en toen werd er gezegd dt ik eigenlijk mijn patat moest opeten, terwijl ik geen patat lust. Daarna toch mn kipsaté gehad ik en mijn man hebben niet veel eisen vooral niet voor een groupon deal, maar dit kan je geen eten noemen. Mijn man brak bijna zn tanden door de spare ribs die heel erg smaakloos waren en mijn kipsate eerste keer verbrand gekregen en smaakloos. Of dat niet genoeg was kregen we ook nog een rekening die 2x zo duur was na dat te hebben gezegd was het een foutje volgens meneer. Wij hadden eerder het idee dat hij met onbeperkt eten liever zn gasten vol stopt met patat en sla zodat niemand meer besteld. Nadat mijn man 2x nog had besteld kreeg hij nare blikken en ik 1x kipsaté daarna. Wij zouden iedereen dit echt afraden wat een slecht restaurant!!!! Nooit meer zelfs niet gratis

Gegeten op 4 september 2015

wesleyc

Een betere chinees heb ik nog niet gevonden in de buurt, en gezien de drukte rond etenstijd ben ik niet de enige die dat vind. Het restaurant is vooral gericht op afhaalmaaltijden, maar er valt ook gezellig te eten. De twee onderdelen zijn voldoende van elkaar afgescheiden.

De eigenaar van de zaak staat zelf vaak achter de balie en is uiterst vriendelijk en behulpzaam, lijkt ook altijd vrolijk te zijn en dit straalt ze ook uit naar de klanten. Als je dan ook nog het eten proeft, is het feest compleet. Het eten is goed van smaak, voedzaam en zeer betaalbaar, en er is vaak nog genoeg over voor een volgende dag!

Gegeten op 16 juni 2015

wesleyc

Bij broodjeszaak Hop hebben we altijd een prima broodje kunnen eten in een gezellige en gemoedelijke sfeer. De eigenaars zijn de voornaamste personeelsleden en zorgen goed voor hun zaak en klanten. Verschillende broodjes hebben we hier al verschalkt en altijd is het een fatsoenlijk broodje met een goede smaak en prima kwaliteit/prijs verhouding. Voor een stukje taart kan je trouwens ook terecht bij Hop, vooral de bokkenpootjestaart verraste ons erg positief!

Mijn vriendin zweert bij de chocolade melk, die wordt gemaakt met echte chocolade callets.

Gegeten op 25 juli 2015