a TripAdvisor company

De laatste recensies in Leeuwarden

De laatste recensies in Leeuwarden

rebel1

Wij kwamen er altijd graag, de pizza's zijn verrukkelijk en voor een vriendelijke prijs. Maar Ihmed, je bediening heeft een schop onder de reet nodig. Jij werkt je uit de naad maar zij werken je de goot in: het hele restaurant zat zonder drinken met elkaar te grappen over de slechte bediening.

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Altijd goede sfeer en leuk dat de bediening Irish/Engels is. Eten is zoals het hoort te zijn, gewoon goed. Wij komen er graag, je kan er ook gezellig een drankje doen.

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Vreselijk gegeten. We gingen voor all you can eat, maar het vlees was zo zout en droog dat we na de tweede ronde zijn vertrokken. De rest stond nog op tafel. Ontzettend jammer, het zag er wel redelijk uit voor de prijs. Ik kom er nooit meer.

rebel1

Ontzettend leuke tent, wel wat gericht op massa en de kaart is overal in Nederland hetzelfde. Eten is matig, service ook. Het achterliggende deel van de bibliotheek is ontzettend gezellig, alle nisjes en mini binnentuin ook. Decor krijgt een 9!

kelly65

Ik vind de pizza's van pompei heel lekker! Niet alleen in Leeuwarden maar ook in Harlingen! Service is goed en het decor is ook mooi! Een aanrader voor velen

Gegeten op 13 december 2014

irene136

Ik bezoek Pizzeria Pompei meerdere malen per jaar. Elke keer ben ik onder de indruk van de kwaliteit van de pizza's en pasta's die het biedt; ze gebruiken alle verse ingrediënten en kruiden, en de pizza's en pasta's zijn evenwichtig en geweldig in smaak. Een eigen draai aan het gerecht willen maken doen ze ook helemaal niet moeilijk over. Het restaurant is kortgeleden erg mooi gerestyled, de service is goed en er wordt altijd met aandacht voor detail en passie gekookt. Zeker de moeite waard een bezoek! Je bent echt een avondje uit en je voelt je ook echt 'gast'. Aanrader! Genieten met een grote G!

Gegeten op 4 april 2015

Edzo Bergman

Na een weekendje Terschelling op de terugweg lekker geluncht in Leeuwarden. We konden hier a la Utrecht op een terrasje aan de gracht zitten vlak voor 2 bruggen. Lekker op een loungebankje met een dekentje een pastinaak soepje met een waldkorn geitenkaas broodje gegeten begeleid door een Brand ipa. Mijn vrouw nam een salade met bleu de Wolvega en een liefmans. Gewoon goed en lekker en prima service. We waren samen 33 euro kwijt hetgeen een acceptabele kwaliteit/prijsverhouding was. We komen terug, zeker als de zon wat feller schijnt!

Gegeten op 25 mei 2015

erna27

Na enkele straattheateroptredens hier naar binnen gedoken voor een dineetje samen met dochter van zeven. Zij kan moeilijk stilzitten, maar dat was niet erg, ze mocht in de keuken de kok assisteren. Haar pancaketoren met spek bleek te hoog en mijn verassingsmenu vlees was mmmmmmm heerlijk en niet van de kaart. Op de kaart en de daghap staan nog genoeg heerlijkheden voor een volgende keer.
1 minpuntje het is te donker binnen, de andere tafel gebruikte de mobiele zaklamp app om de menukaart te kunnen lezen. Toch zonde van de mooi opgemaakte borden en de leuke bediening?

Gegeten op 30 mei 2015

Missfflow

Soms kan het eten nog iets goedmaken. Bij TAO helaas niet. Of je nu kip, vlees vis bestelt: ieder gerechtje smaakt naar dezelfde eenheidsworst. Erg jammer dat je daar dan ook nog 20 minuten langer dan je tafelgenoot op moet wachten. Maar het gebrek aan goed gastheerschap gaf de doorslag. Goed, er waren studenten in de bediening die heus deden wat ze konden, wat gezien de drukte schier onmogelijk was. Maar de meerderheid (wéér een andere ober?) kwakte het eten zonder enig commentaar op tafel - zoek zelf maar uit wat jij had besteld. En op de een of andere manier was er steeds weer een drankje vergeten - terwijl dat wél op de rekening stond. Maar het werd pas echt duidelijk waar het gebrek aan bezieling vandaan kwam, toen ik onze ervaringen deelde met de manager. Onverschilliger en onprofessioneler had ze niet kunnen reageren. Helaas, Tao, deze zelfgenoegzaamheid staat jullie niet.

Gegeten op 30 mei 2015

RoosProeft

Dit frisse eco-groene restaurant met internationaal karakter maakt onderdeel uit van Stenden hotel groep en wordt onder vriendelijk en strak toeziend oog van het management bemenst door studenten uit allerlei windstreken van de horecavakschool. We namen een 6 gangen (dinner deal 10-daagse) menu met wijnarrangement. Een echte aanrader die niet onderdoet voor andere klasse- en vaak prijzige leerwerkbedrijven in de Randstad - al of niet onder de vlag van beroemde chefs. Wannee doet de titel smaakstad 2015 eer aan.

Gegeten op 25 mei 2015