De laatste recensies in Leeuwarden

De laatste recensies in Leeuwarden

Boer001
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker gegeten, de Stadshap voor 10 euro is echt een aanrader, de bediening is veelal jong maar erg vriendelijk. de inrichting is eigentijds modern en vooral gericht op jongeren en oogt erg gezellig

Gegeten op 30 maart 2014

Heine
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk om weer een keer door de deur te stappen in dit Indiase restaurant. Een heerlijk voorgerecht met bijpassende chutney. Als hoofdgerecht een smakelijk bereide kip schotel voor mij en mijn wederhelft zat te smikkelen van een mals lamsgerecht. De bediening welke veelal Engels spreekt is oplettend en zorgt tijdig voor nieuw drinken. Voldaan van het hoofdmenu gekozen voor een klein ijsje en ikzelf voor een kop koffie. Komen hier binnenkort zeer waarschijnlijk weer door de deur. Als enige hele kleine kanttekening wil ik opmerken dat thuis de kleren in de was kunnen omdat ze ruiken naar het eten.

Gegeten op 19 april 2014

TB1972
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fantastisch lekker gegeten. Een heerlijk 4-gangen diner en daarnaast kregen we ook nog 2 heerlijke kleine voorafjes. Allemaal ware smaaksensaties! Aan alles zag je dat het met liefde voor het vak was beried. We hadden zicht op de (open) keuken en zagen de passie waarmee men daar bezig was om al dat lekkers voor te schotelen. En ook de bediening was kundig, vriendelijk en netjes. We waren hier tijdens een weekendje Leeuwarden. Jammer dat we niet dichterbij wonen..... Voor iedereen een absolute aanrader!!!!

Gegeten op 20 april 2014

PoVi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laatst in Spinoza geweest. Eerst wezen borrelen met een mooie warme en koude tapas. vervolgens nog even gegeten met verschillende proeverijen van hoofdgerechten. Hierdoor konden we van alles wat proeven. We zijn daarbij goed geadviseerd door de vriendelijke en leuke bediening. Ook qua drank werden we geadviseerd zo onder andere over lekker speciaalbieren (Kasteelbier Triple aan de tap en verscheidene op fles) en een goede en vol van smaak chardonnay. We hebben in ieder geval genoten van ons bezoek aan Spinoza.

Gegeten op 8 maart 2014

PoVi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Even lekker uit eten geweest bij de Yserman. Goede porties en het eten was best wel goed. Opmaak kan nog wel verbeterd worden. Daarnaast liep er wel ontzettend veel personeel rond voor deze kleine restaurant. Daarnaast werden we rond 19uur haast weggekeken omdat de tafel alweer gereserveerd was. Reserveren is wel noodzakelijk hier!

Gegeten op 6 februari 2014

snetje27
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren samen met mijn vriend gegeten bij dit restaurant. Leuke ambiance en vriendelijke snelle bediening. Wij hebben a la carte gegeten. De voorafjes waren mooi opgemaakt, lekker maar niet bijzonder. Hoofdgerecht vond ik beetje tegenvallen, ik had een kaasfondue hier zaten 2 stengeltjes bleekselderij, 2 stukjes paprika, 2 worteltjes en 3 stukjes brood bij. Voor mij te weinig als hoofdgerecht ik heb 3 kwart van de fondue overgehouden omdat er niks meer te dippen was.
De bijgerechten vielen ook wat tegen, een pannetje bloemkool die nog bijna rauw was en pannetje gebakken aardappeltjes die droog en vettig waren en van rabarber compote moet je houden :-0
Wij hebben geen dessert gegeten.
Ook schrok ik een beetje van de drank rekening: 4,25 voor een 0,25 witbiertje uit een flesje?
Ik zal hier niet snel weer gaan eten, ook al is de bediening goed het gaat uiteindelijk toch om het eten.

Gegeten op 17 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

De lunch smaakte goed; ingrediënten pasten goed bij elkaar en het was mooi opgemaakt.
De inrichting ziet er uit als uit een Rtl Woonmagazine special. Beetje te perfect en daardoor wat zielloos. Het is allemaal erg donker en beetje te klinisch strak. Mag ook allemaal wat losser en speelser. Tot slot stond de hele tijd een loungemuziekje aan dat zich eindeloos herhaalde. Muziek die je doorgaans ook bij woon tv-programma's, maar als je uit eten gaat begint het op gegeven moment te storen. Al met al niet helemaal mijn soort horecagelegenheid. Wel qua eten, maar qua ambiance en bediening sprak het me minder aan.

Gegeten op 11 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke wijn spijscombinaties met een goede service.
Porties zijn niet al te groot maar was voor ons wel voldoende.
Buitenkant ziet er niet uitnodigend uit maar binnen maken ze het goed. Veel verse streekproducten waar we van hebben genoten.
Tot de volgende keer..!!

Gegeten op 12 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Wij liepen toevallig langs en zijn naar binnen gegaan voor een high tea. Deze was erg lekker: erg veel kleine hapjes voor een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Wij hebben de high tea aangevuld met witte wijn van de uitgebreide en goed geprijsde wijnkaart. De ontvangst was ook zeer gastvrij.De wijnen van het arrangement waren allen goed passend en er werd alert gereageerd als een glas leeg was.

Gegeten op 17 april 2014

jopkin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer eens in leeuwarden ,en dan natuurlijk uit eten naar trattoria italiana !!! Iedere keer weer en verrassing ,altijd weer nieuwe gerechten buiten de kaart om , deze mensen houden niet van stil staan! Voorgerecht heerlijke vitello tonnato , da daarna linguine al flambé met verse eekhoorntjes brood geweldige presentatie en op de manier hoe de ober dit aan tafel bereid is spetaculeir !! Ga zo door mensen Wij komen zeker weer terug ,dit is het echte italie !!!!!

Gegeten op 16 april 2014

IENS bestaat 15 jaar!