Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Leeuwarden

De laatste recensies in Leeuwarden

BolusdePauskabouter

• In behandeling

Met groep bij het leven gegeten. Uitstekende en attente bediening. Hoofdgerechten ossehaaspuntjes, (vegetarische) risotto, skrei en spareribs waren uitstekend. Goed van smaak, goeie kwaliteit, lekkere frieten en bijgerechten. Eenvoudig, maar goed bereid. Goede porties en bij te bestellen wat we wilden. Beperkte wijnkeus, maar prima wijntjes. Kraanwater in fles op tafel! Panna cotta en koffie het leven aanraders als dessert. Gewoon goed eten voor een goede prijs in een ongedwongen omgeving.

Gegeten op 26 december 2014

mrnicolai

• In behandeling

Wij hebben 2e kerstdag bij Trattoria Italia gegeten. Geweldige antipasti voor 7 personen. Super hoofdgerechten. Ossehaas met truffel was helemaal super. Heerlijke avond gehad. We hebben alweer gereserveerd voor volgend jaar. Helaas mensen: de ronde tafel is voor ons!!!!

Gegeten op 26 december 2014

jorina2

• In behandeling

Het eten was goed, maar de bediening. 2,5 uur gezeten en pas 1 ronde eten gehad. Niet leuk als je honger hebt. Bij andere tafels hoorde ik dezelfde klachten. Het drinken werd wel snel geserveerd. Je moet wat als je niks op de tafel krijgt.

Gegeten op 25 december 2014

MyraP

• In behandeling

Prachtige entourage, hier gegeten met de familie. Leuke gerechten. Lage prijs, simpele kaart, maar voor ieder wat wils. Mijn menu bestond uit een ruim gevuld bord met mosterdsoep, een entrecote en als na met iedereen het dessertfestijn. Einde van de avond nog geen 30 euro p.p. kwijt. Bediening was vlot en vriendelijk. Wijn word bij je aan tafel ingeschonken, bediening kon zelfs nog wat over de wijn vertellen toen we ernaar vroegen. De kinderen wouden graag pannenkoeken, werd ook nog speciaal gemaakt. Jammer dat het er niet zo druk was

Gegeten op 22 december 2014

aukje7

Via online reservering

Altijd een genoegen om bij Paddy's te zijn: fijne ambiance, lekker, aards, eten en een aardige attente kelner/ober. Wat wil een mens nog meer :-)

Gegeten op 23 december 2014

Maria1954

Via online reservering

Eten in een gezellige ambiance, geserveerd door heel vriendelijk personeel en van een uitstekende kwaliteit. We komen zeker terug.

Gegeten op 19 december 2014

gerda6

Heerlijke fish & chips, superlekkere haring, gezellige sfeer voor zo'n winkel en leuke mensen. Zeker een aanbeveling waard.

thalina

Via online reservering

We Waren erg te spreken over Saray. Het eten was heerlijk - vooral de voorgerechtjes, het personeel erg vriendelijk en de sfeer was ook goed! We gaan zeker terug!

JZijffers

Wat een eye-opener om hier te eten, geen alledaagse fine dine producten maar buitengewoon lekker gegeten. Bij het brood viel met name de schapen yoghurt op, de ogenschijnlijk simpele amuse van kervelwortel met knolselderij echt lekker. 1e gang makreel gemarineerd in ponzu met radijs en paksoi, hoofdgerecht van Fries schaap. Mooi gegaard en bijzonder van smaak. In de dessert amuse geweldige creme? van geitenmelk/kaas, het dessert zijn gekonfijte ananas met peper roomijs en passievrucht. Lekker die lauwwarm/ijs combinatie en niet te zoet. Al met al de conclusie, ga hierheen mensen!

JZijffers

Zaterdagmiddag geluncht bij Sems, waarbij we samen kozen voor drie gerechten van de dinerkaart als lunch. De paté en rilette met brood, vers gedraaid steak tartaar zelf op smaak te brengen met garnituren en de combinatie van zwezerik en kalfstong. Zeer gastvrij bediend, onvoorstelbaar dat het wat rustig was.