De laatste recensies in Leeuwarden

De laatste recensies in Leeuwarden

jacobj

• In behandeling

Verrassend goed gegeten vanavond samen met mijn vrouw. In een gemoedelijke ambiance met vriendelijke service van de eigenaar. Alle gerechten zijn goed op smaak, ruime porties ook, fijne huiswijn; kortom een restaurant wat ik iedereen zou en ook ga aanbevelen.

Gegeten op 29 maart 2015

EKNV

• In behandeling

Fantastische verwelkomende sfeer! Een fijne binnenkomer, die alleen maar doorzet bij het goed verzorgde decor. De service is persoonlijk en van uitstekende kwaliteit. De varkenshaasspiesjes waren voor mij de echte topper van de avond. Erg fijn om bij een restaurant te eten waar ze de versheid en puurheid van de producten hoog in het vaandel hebben. Nog een aantal aanraders zijn de avocado met garnalen salade en de voortreffelijk spareribs. Wij komen zeker weer, en het zal ook niet al te lang meer duren!

Gegeten op 9 maart 2015

emma41

Service was goed en het restaurant ziet er werkelijk prachtig uit. Het eten was lekker maar niet bijzonder genoeg voor de hoge prijs, zeker als je culinair wel wat gewend bent, daarom slechts een zes. We hadden het menu van de chef, wellicht beter om zelf wat van de kaart te kiezen.

Gegeten op 27 maart 2015

michelle74

Wij hebben erg lekker gegeten bij Bella Roma. Een uitgebreide menukaart met voor ieder wat wils. Het eten was erg lekker. De bediening was ontzettend vriendelijk en sociaal. Er hangt een gemoedelijke sfeer en het restaurant is sfeervol ingericht. Een aanrader voor iedereen.

Gegeten op 10 maart 2015

titia7

• In behandeling

Ben in 2 maanden tijd 2x in dit restaurant geweest. Beide keren heel goed bediend en ontzettend lekker bereid eten gehad. De kipfilet met blauwe kaas vind ik een aanrader. Heerlijk eten en heel gezellige ambiance. Ook met een grotere groep kun je hier heel goed terecht en ze doen alles om het je naar de zin te maken. Hier ga ik nog wel vaker komen.

Gegeten op 26 maart 2015

JorritdeBoer

Sems is echt één van de betere restaurants in Leeuwarden (heb er inmiddels 3x gegeten). Sinds enige tijd is de formule aangepast. Belangrijkste verandering: een kaart die is opgebouwd uit 20 losse gerechten (€12,50) zonder onderscheid in voor- en hoofdgerecht. Er is ook vegetarische keuze en e.e.a is aan te vullen met huisgemaakte friet en een salade. Begeleidende wijnen kun je per glas(€4,50-6,00) bestellen. Ik vind het een verbetering. Tip? De zwezerik is heel lekker..., ennuh, die huisfriet is ook prima.

Gegeten op 26 maart 2015

snetje27

weekendje Leeuwarden gehad en dit restaurant weer bezocht omdat het de vorige keer goed bevallen was. Vriendelijk ontvangst, snelle bediening, voldoende jong vlot personeel.
Leuke gerechten op de kaart. Heerlijk hoofdgerecht en dessert gegeten (chocolade taartje was goddelijk) Echt een aanrader dit restaurant.

Gegeten op 22 maart 2015

snetje27

Wat een leuke verrassing was het eten bij dit restaurant. In het echt nog veel leuker dan op hun website. Heel vriendelijk ontvangen, leuke dames in de bediening. Vlot geholpen. Heerlijk gegeten, mooie gerechten, ook veel vegetarische keus. Koffie met koffie lekkers was een heerlijk dessert.
Hebben heerlijk genoten deze avond, en komen zeker weer terug mochten wij weer eens in de buurt zijn! Helaas zitten jullie niet bij ons om de hoek

Gegeten op 21 maart 2015

Lindo23

voor de derde keer dat wij er waren. De amuses waren anders, verrassend en fors verbeterd. De sfeer was fijn. Oude tijden herleven, kaarslicht, binnentuin en lekkere stoelen waar je op uitrust. Hoe vaak is dat niet anders. Als voorgerecht steak tartaar mmmm. Ik zou alleen graag een heerlijke soep op de kaart wensen. Personeel vriendelijk. Kom er graag. Mijn favoriete restaurant van Friesland.

Gegeten op 22 maart 2015

leen12

Voorgerechten te duur en niet lekker. Toen de skrei duur , kleine portie en niet op smaak!
Al met al veel geld kwijt en totaal niet tevreden!! Voor ons 4tjes nooit meer!

Gegeten op 28 februari 2015