a TripAdvisor company

De laatste recensies in Kortenhoef

De laatste recensies in Kortenhoef

wzeldenrust

Eersteklas gegeten, Lekkere voorgerechten, daarna een brilliante, jawel, diamanthaas en overheerlijke zeeduivel, heerlijke groenten en prima frites. Tot slot een zalige creme brulee !
Om alles prettig weg te spoelen een fles echt supergoeie witte wijn !
Ruime tafels en ruimte om de tafels! Erg prettig vertoeven hier tegen billijke prijzen.
Vriendelijke Topbediening in een hele mooie zaak. We komen dus gauw en graag weer !

Gegeten op 21 mei 2015

Marie13

We hebben prima buiten gezeten en het eten was in orde voor dit restaurant, de locatie aan het haventje/water en de prijs! De bediening was goed en vriendelijk. Echter, we hebben frozen yoghurt met rood fruit als dessert besteld. We kregen een kom met een ietwat gekoelde substantie met daaroverheen één grote of mogelijke twee kleinere dungesneden aardbeien. Het was geen ijs en ook geen yoghurt; smaakte op zich niet slecht, maar het was raar spul. We hebben tegen twee medewerkers gezegd dat we het toetje zo raar vonden, een kom met wit spul en wat dunne plakjes aardbei erop. Beiden zeiden dat ze het zouden doorgeven, maar verder hebben we er niets meer van gehoord. Het had het restaurant gesierd als ze het niet zouden hebben berekend, een kopje koffie hadden aangeboden of in ieder geval iemand naar ons toe hadden gestuurd om uit te leggen dat het dessert wel klopte en waarom. Of om uit te leggen dat het inderdaad een mislukt toetje was, excuses en u hoeft het uiteraard niet te betalen... Gemiste kans op een goede recentie. De 6 voor het eten is inclusief het dessert. De 6 voor de service is vanwege de reactie op onze vraag over het dessert. Anders zou het eten een 8 hebben gekregen en de service misschien wel een 9.

Gegeten op 10 mei 2015

thecla1

Met 23 dames genoten van een heerlijk Italiaans e lunch.
We hebben genoten van het eten, sfeer en de bediening.
Iedereen was vol lof over het restaurant.
Komen graag terug

Gegeten op 14 april 2015

lindelaan

Na een eerste dag voorjaar een bezoekje aan de sloep gebracht. Na een hartelijke ontvangst van de gastvrouw konden we nog even van een namiddagzonnetje buiten genieten. We hebben op het terras een heerlijk glaasje huiswijn gedronken en gekozen voor het voorjaarsmenu : 4 gangen € 25,00! Ons voorafje bestond uit een vitello tonato, lekker op smaak,misschien iets teveel rucola. Daarna een overheerlijke asperge soep. Het hoofdgerecht was asperges al la flamende,een ruime portie met goede beenham, eieren , gekookte krieltjes en boterjus.Het dessert was een hangop met aardbeien.Al met al een mooi menu voor een zeer mooie prijs. Wij komen zeker terug, al is het alleen al voor het ruime terras , het fraaie uitzicht en de goede kwaliteit/prijsverhouding.

Gegeten op 12 april 2015

LouiseA

Pijs-kwaliteit is heel goed. Je kan voor een leuk prijsje lekker eten en drinken. De bediening is heel goed. Je voelt je direct welkom bij binnenkomst. Toen wij wat te vieren hadden was er veel mogelijk en werd onze dochter verrast met een toepasselijke decoratie op het bord van het nagerecht. Het restaurant zelf is erg sfeervol ingericht en er is een ruime parkeerplaats. Dit is dan ook sinds we hier voor de eerste keer kwamen ons favoriete restaurant!

Gegeten op 21 januari 2015

roel8

Een restaurant op een mooie lokatie. Gezellige inrichting.
Carpaccio was goed, maar niet buitengewoon. De runder diamantnaald was uitstekend. Heerlijke wokgroentes als bijlage. En tenslotte een bescheiden maar heerlijk kaasplankje ter afsluiting. Een uitstekende Valpollicella rode wijn. Dat alles voor een redelijke prijs.
Minpuntje was de karige hoeveelheid groentes, die pas laat werd aangevuld.

Gegeten op 16 maart 2015

GijsHilversum

Een vervroegd Valentijns-dinertje met mijn vriendin. Geesje is reuze gezellig, bijna huiskamer gevoel en dat komt grotendeels door de warme ontvangst van de gastvrouw en gastheer. Zeer praktisch voor de deur parkeren overigens.

We hebben heerlijk gegeten en gedronken. We zagen op de kaart zoveel lekkers dat we ieder hebben gekozen voor twee heerlijke voorgerechten. Die gerechtjes werden voor ons zelfs iets aangepast zodat de porties echt perfect waren. Alles was erg smaakvol en mooi opgediend. Afgesloten met een heerlijk desert dat heel romantisch speciaal voor ons voor Valentijnsdag was gedecoreerd.

Erg leuk om na het eten even naar boven te lopen, in het zaaltje dat te huur is voor evenementen hebben ze ene kleine showroom met leuke en zeer betaalbare woon accessoires.

Kortom, het eten is echt verrukkelijk en de bediening is zeer vriendelijk en persoonlijk. Als je hier eenmaal komt dan blijf je terugkomen!

Gegeten op 12 februari 2015

peteravandongen

Met een groep van 14 personen, we hadden wat te vieren, hier gegeten en .. gedronken . Ontvangst was hartelijk. Ondanks de drukte kregen we ruim aandacht. Bediening was erg goed.
Eten was vers en creatief. En erg lekker. De ambiance is zeer gezellig. Prijs /kwaliteit uitstekend.
Kortom... voor herhaling vatbaar wat zeker zal gebeuren in de toekomst.

Gegeten op 20 december 2014

Stuitertje23

Gereserveerd na een avondje van Slow Food. Lex had vooraf een bisque van garnalen, zoutig maar wel erg lekker. Zelf had ik de geitenkaas in spek op bedje van appel. Smullen!! Hoofdgerecht van Lex sloot goed aan bij zijn voorgerecht: gamba's. Zelf had ik heilbot op risotto. Was niet warm genoeg maar toen ik dit opmerkte, werd mijn bord gelijk meegenomen en alles opnieuw gedaan. Ook bijgerechten kwamen vers en warm uit de keuken. Toetje: Frans soesje, mijn hemeltje wat lekker, maar wel erg groot. Lex had gember met room en ijs, ook heerlijk. Gezellige sfeer, kan kraanwater standaard, rustige plek, mooi servies en tafelgarnituur, goede service, vriendelijk, attent ook toen het drukker werd. Hier komen we zeker terug!

Gegeten op 13 december 2014

anmeijer

Via online reservering

Via de AH spaarkaart kwamen we hier terecht.
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Wij namen het shared dinning menu .
5 gangen. Per gang 4 gerechtjes p.p uitzoeken. Wij zaten na 4 gangen vol!
Het was heerlijk en voor herhaling vatbaar. De prijs is oké

Gegeten op 4 december 2014