a TripAdvisor company

De laatste recensies in Kortenhoef

De laatste recensies in Kortenhoef

kimvanderlaan77

Via online reservering

Tijdens de AH restaurantactie hier lekker gegeten. De gerechten waren smakelijk en de service was zeer goed. Het restaurant is klein en sfeervol. Verhouding prijs-kwaliteit was goed.

Gegeten op 31 januari 2016

ch.noah

Via online reservering

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Leuke keuze uit hun menu-kaart met extra aanpassing voor 1 persoon die geen vlees eet. Gaan hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 31 januari 2016

Stuitertje23

Wij vierden hier ons 12,5 jarig huwelijksfeest. Met een flinke groep familie en vrienden hier gegeten. Vooraf goede afspraken, duidelijke offerte en veel vertrouwen op goede afloop. Dat klopte ook helemaal, we hadden totaal geen omkijken naar de organisatie, het verliep echt perfect. Vooraf proosten met bubbels, open haard aan, tafels gezellig gedekt. Mijn man en zijn jazzband konden vrij muziek maken vooraf en tussen de eerste twee gangen, daar werd ook van genoten.
Het keuzemenu was een schot in de roos. Onze gasten konden kiezen uit carpaccio, gegrilde geitenkaas of zalmtartaar vooraf, eend, ossenhaas of vis als hoofdgerecht en een Parijs soes, crème brulée of een dessert met kersen als toetje.
Alles prima verzorgd en ook erg lekker. Erbij appelcompote, frietjes, sperzieboontjes/erwtjes en lof uit de oven. De spoom tussen de gangen door was een succes.
Wij, maar ook onze gasten, hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Een absolute aanraden voor het geven van dineetjes met een flink aantal gasten. Wij kijken terug op een zeer geslaagd feest. Ontzettend bedankt!!

Gegeten op 30 januari 2016

cmuusers

Vrienden van mij vierden hier hun koperen bruiloft. Ik heb hier vaker gegeten, en verliet het pand iedere keer als tevreden klant. De keuken is niet delicaat, maar wel smakelijk, en de porties zijn - voor mij in ieder geval - royaal. Zoals je van een brasserie kunt verwachten dus. De inrichting is comfortabel en zonder pretenties, de bediening vriendelijk. Er werd wel vaak gevraagd of alles goed smaakte, misschien als uiting van warme belangstelling voor de klant, maar één keer per gang lijkt me wel voldoende. De bediening van deze grote groep verliep in ieder geval prima. Complimenten voor de confit de canard. De ossehaas van mijn tafelgenoten was ook prachtig gebraden, niet te gaar en smeltend zacht. De groentegarnituur was voor iedereen hetzelfde (1 groente, gebakken frites, appelmoes en mayo), daar had wel meer avontuur in gekund. De crême brulée had, zoals het hoort, een mooi knapperig laagje gebrande suiker. De prijsstelling is vriendelijk. Dus opnieuw denk ik met plezier aan een maaltijd bij Geesje terug.

Gegeten op 30 januari 2016

josevosster

Via online reservering

Ik heb het prima gevonden. Eten was heerlijk, de bediening en de ambiance ook.
Wij komen terug ook zonder ah zegels

Gegeten op 22 januari 2016

AmsterdamAnoniem

Gezellig restaurant met lekker eten en goedkoop bij gebruik van de Albert Heijn-actie (24,50 voor twee personen). Op basis van eerdere recensies had ik misschien teveel verwacht, het viel me iets tegen, maar desondanks een leuke avond gehad.

Het eten (vast menu) zelf bestond uit veel verschillende dingen, allemaal lekker, maar niet bijzonderder dan andere Chinese restaurants. Veel zoet, wat ik lekker vond maar mijn partner minder. De sushi (voorgerecht) was wel van erg goede kwaliteit. Het nagerecht stelde weinig voor.

De bediening bestond uit vrijwel alleen Nederlandse 'scholieren', die wel netjes maar niet zo oplettend waren. Twee keer zijn drankjes vergeten en nadat was gevraagd naar wensen met betrekking tot het eten (liever geen zeewier bij de sushi), was hier niets mee gedaan. Toen ik het daarna nog een keer vroeg werd een heerlijke sashimi van zalm gebracht, dus goed opgelost!

Positief vond ik dat het restaurant erg schoon was en sfeervol. Voor dit geld mag je niet teveel verwachten en dan was het het geld meer dan waard.

Gegeten op 22 januari 2016

herma_hoveling

Via online reservering

Wij komen hier regelmatig en het is elke keer een constante kwaliteit. Ook nu was het eten weer erg lekker en wij hebben ons als AH-restaurantmenuklanten als volwaardige gasten gevoeld.

Gegeten op 20 januari 2016

henk_wil

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten bij Dynasty, allerlei verschillende gerechten, het personeel is erg vriendelijk. We gaan hier beslist nog een keer eten.

Gegeten op 20 januari 2016

franken.m

Via online reservering

We eten hier vaker en het eten is altijd heerlijk!
De bediening is heel vriendelijk en beleefd.
We komen zeker weer een keer terug!

Gegeten op 17 januari 2016

arnodriehuis

Via online reservering

Heel verrassend dit menu, wel aardig aan de prijs voor een Chinees van dit kaliber. Zal wel met deze aktie te maken hebben.

Gegeten op 15 januari 2016