Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Kortenhoef

De laatste recensies in Kortenhoef

peteravandongen

Met een groep van 14 personen, we hadden wat te vieren, hier gegeten en .. gedronken . Ontvangst was hartelijk. Ondanks de drukte kregen we ruim aandacht. Bediening was erg goed.
Eten was vers en creatief. En erg lekker. De ambiance is zeer gezellig. Prijs /kwaliteit uitstekend.
Kortom... voor herhaling vatbaar wat zeker zal gebeuren in de toekomst.

Gegeten op 20 december 2014

Stuitertje23

Gereserveerd na een avondje van Slow Food. Lex had vooraf een bisque van garnalen, zoutig maar wel erg lekker. Zelf had ik de geitenkaas in spek op bedje van appel. Smullen!! Hoofdgerecht van Lex sloot goed aan bij zijn voorgerecht: gamba's. Zelf had ik heilbot op risotto. Was niet warm genoeg maar toen ik dit opmerkte, werd mijn bord gelijk meegenomen en alles opnieuw gedaan. Ook bijgerechten kwamen vers en warm uit de keuken. Toetje: Frans soesje, mijn hemeltje wat lekker, maar wel erg groot. Lex had gember met room en ijs, ook heerlijk. Gezellige sfeer, kan kraanwater standaard, rustige plek, mooi servies en tafelgarnituur, goede service, vriendelijk, attent ook toen het drukker werd. Hier komen we zeker terug!

Gegeten op 13 december 2014

anmeijer

Via online reservering

Via de AH spaarkaart kwamen we hier terecht.
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Wij namen het shared dinning menu .
5 gangen. Per gang 4 gerechtjes p.p uitzoeken. Wij zaten na 4 gangen vol!
Het was heerlijk en voor herhaling vatbaar. De prijs is oké

Gegeten op 4 december 2014

boekie

Via online reservering

Eten: Chinees keuzemenu of "tapas" dimsum (AH-actie). Zeer veel keuzemogelijkheden (4 keuzen in 5 gangen) met lekkere, kleine hapjes. Meestal van prima kwaliteit en smaak.
Service: Door de volle zaak extra (jonge) bediening die nog wat onwennig was. Deden allen hun best zo goed mogelijk en vriendelijk te serveren.
Decor: De zaak is vrij klein en een smal restaurantgedeelte. Hierdoor is het lastig om een gezellige sfeer te creëren.
Toilet kan schoner en netter.

Gegeten op 6 december 2014

jantje33

Via online reservering

Aziatische tapas is een sensatie. Lekker, gevarieerd en leuk om bij elkaar te kunnen proeven. Een aanrader voor met familie en vrienden.

Gegeten op 2 december 2014

richard152

Via online reservering

We hebben het erg naar ons zin gehad. Het eten was van uitstekende kwaliteit.
Ook de bediening was erg vriendelijk. Ook werd er goed rekening gehouden met mijn notenallergie. Wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 29 november 2014

Beatrix61

Via online reservering

Het is een gezellig knus restaurantje service was uitstekend en de sfeer was goed.
We hadden het tapas menu veel keuze en het was goed lekker en goed warm en we hoefde niet lang te wachten op een volgende ronde.

Gegeten op 28 november 2014

AlexanderAnita

Via online reservering

Heerlijk gegeten in en kleine, knusse en smaakvol gedecoreerde "Nederlandse Chinees". Verwacht geen Michelin ster maar de Chinese tappas was bijzonder smaakvol. Zeer veel kleinere hapjes die allemaal keurig verzorg waren en waardoor je van alles wat kan proeven. Ook de bediening was bijzonder attent en geven je het gevoel dat je zeer welkom bent. En voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten! Kortom zeker een aanrader voor een heel gezellig en lekker avondje uit eten.

Gegeten op 15 november 2014

katia1

Via online reservering

Eten is lekker en gevarieerd, voor alle smaken iets. een beetje japans, veel chinese gerechten en zelf verschillende soorten ijs van goede kwaliteit zijn inclusief in de oosterse tapa's menu.
Service is uitstekend! Vriendelijk en snel! Wijn smaakt prima en wordt geserveerd in mooie grote
glazen voor een zeer goede prijs (3,50). Hier gaan wij zeker terug!!

Gegeten op 12 november 2014

Juul9

Via online reservering

Heerlijk gegeten, erg leuk een tapas menu, waarbij je (als je het op kunt) maar liefst 20 gerechtjes kunt proeven.
De voorgerechtjes en nagerechtjes waren heerlijk, de gewone chinese gerechten, zoals kip, ossehaas (taai), tjap tjoy, en garnalen waren gewoon te noemen.
jammer is wel dat als je met 2 personen bent en dus 8 hoofdgerechtjes kiest, het komt zodra het klaar is, dus eerst de mihoen, dan wachten op het vlees, waardoor de mie hoen al weer koud is. en als je alles bijna op hebt komt ineens de tjap tjoy. Een warmhoudplaat zou dit probleem verhelpen. kleine moeite voor groot plezier. Dat is een tip. Verder erg goede service, en dus al met al lekker eten.

Gegeten op 7 november 2014