a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Alles uitstekend. Bediening, eten, sfeer. Confit de canard op een puree en geserveerd met groenten. Voortreffelijk. Heilbot ook uitstekend. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 27 mei 2016

Arnoud01

Een nasi rames afgehaald. Ik verwachtte zo'n lekkere gulle bak onverfijnd Chinees eten, maar dat viel anders uit. Dynasty is Chinees-Indisch en dit gerecht was vooral Indisch, op de rijst na die iedereen kent van een Hollandse Chinees.
Het smaakte best OK, maar zo wel de rijst als de toebehoren (vlees, groente, zuur) waren karig in hoeveelheid. Een gemiddelde toko geeft meer rijst, meer vlees, meer groenten. En bovendien gevarieerder. En dan eet je tenminste echt Indisch. Het blijft bij deze keer.

Gegeten op 20 mei 2016

helen29

Eindelijk een keer de plaatselijke chinees bezocht. We halen al jaren regelmatig heerlijk eten daar maar waren nog nooit in het restaurant geweest. De IENS dinerdeal is een aanrader: heerlijke soep Dynasty die voor mij zonder garnalen werd geserveerd, daarna de ossenhaas salade die mooi werd geserveerd op een leien plaat. Hoofdgerecht was voor mij de tipan ossenhaas en voor mijn man de gon bau kai. Het smaakte verrukkelijk. We eindigden met een prima dessert. De bediening was attent en correct. Aanrader!

Gegeten op 30 april 2016

Tinus85

Ik heb afgelopen woensdag samen met een vriendin hier voor t eerst geluncht. De bediening viel erg tegen. Onervaren en gaven antwoorden die echt niet konden. "Wat voor blauwe kaas zit er op de hamburger?" Vroeg mijn vriendin. Waarop de bediende t antwoord gaf: "gewoon blauwe kaas". We vroegen of hij het aan de koks wilde vragen want ik ga er vanuit dat een kok wel weet wat voor kaas het is. Waarop de des betreffende heer t antwoord gaf, dat de koks het waarschijnlijk ook niet wisten, want ze praatte amper nederlands. Ik was verbijsterd. Vervolgens komt hij met een mapje terug om te laten zien wat het was. Ook hieruit konden we niet opmaken wat voor blauw kaas het was. En dus het zekere voor t onzekere genomen en voor een andere kaas gegaan. Ik had een salade met zalm. De zalm dreef echter in de dressing en het brood wat er bij hoorde waren ze vergeten. Dus nog maar een x gevraagd. T enige goede aan deze ervaring is de locatie. We zaten lekker in de zon, wind stil. Maar daar is ook alles mee gezegd. Voor mijn vriendin en mij zeer zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 4 mei 2016

karinnie

Toen we aankwamen bij net testaurant viel de omgeving en uiterlijk van het restaurant ons tegen, het ligt in een winkelcentrum in een woonwijk en maakte een beetje armoedige indruk.
Binnen is het klein en er is niet zoveel aandacht besteed aan de inrichting.
We hadden gereserveerd voor de iens dinner deal.
De bediening was vlot en vriendelijk en legden heel goed uit wat de gerechten waren en wat erin zat.
Alles werd geserveerd op hele mooie borden. Echt chinees!
Het eten was in een woord heerlijk. We kregen eerst soep, lekker maar beetje pittig voor de nederlandse mond ;)
Dan dim sum hapjes due echt heerlijk waren,
Hoofdgerecht konden we kiezen uit een rundvlees, kip of visgerecht. Alles werd goed heet geserveerd.
Ook zeer smaakvol.
Toen nog een toetje en zelfs de koffie en thee was bij de prijs inbegrepen!
Heel lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs. Wij komen nog eens!

Gegeten op 8 mei 2016

Paul-proeft

ook ons favo restaurant in de streek kan wel eens een beetje tegen vallen. En het lag niet aan het eten (dat is zo stabiel en constant als een oceaanstomer) en niet aan het decor (dat verandert gelukkig ook niet) maar gewoon aan een ding: het was er te druk. Oftewel: er was niet genoeg bediening. Dus zaten we lang met lege borden voor ons te wachten en dat maakte het etentje dat wij onze gasten aanboden minder feestelijk. Alle lof voor het aanwezige personeel, dat vriendelijk, kundig en professioneel is, maar er had er gewoon 1 of 2 bij gemoeten die avond.

Gegeten op 28 april 2016

MaartenWe

Via online reservering

Bij aankomst blijkt het restaurant in een winkelcentrum te zitten.
De buitenkant oogde niet heel uitnodigend dus was erg benieuwd.

Binnen uiterste vriendelijk ontvangen door de gastheer. Accentloos, correct en beleefd.

Gekozen voor het "Seatme/Iens" 4 gangen
aziatische menu met Soep, Sushi, ossenhaas en dessert.

We hadden slecht iets meer dan een uurtje om te eten en hebben dit ook aangegeven.

Was geen enkel probleem. De eerste en tweede gang kwamen tegelijk. Een heerlijke soep met sushi met garnalen.

Vlak daarna kwam het hoofdgerecht , wij hadden gekozen voor ossenhaas. Behoorlijk veel en gloeiend gloeiend heet. Was heerlijk met groente.

Als dessert koffie , ijs , fruit en spekkoek.

Helaas was de peer nog net niet rijp waardoor deze iets aan de harde kant was.

De spekkoek was heerlijk. Precies groot genoeg om het niet te laten overheersen.

Al met al een perfect dinner. De aanbiedingsprijs was € 22,= PP dus voor nog geen € 50,= een heerlijk dinner met een erg goede service.

Als je bij Dynasty naar binnen gaat ben je echt even weg van het suffig ogende winkelcentrum en stap je de mooie en heerlijke Aziatische wereld binnen.

Gegeten op 23 april 2016

Embeeee

Bij 'de Sloep' dineer je in nautische sferen aan een jachthaventje met uitzicht op een uitloper van de Loosdrechtse plassen. Wij dronken een aperitif terwijl de avondzon in het water zakte, kan de avond beter beginnen? Daarna kozen wij voor het vier gangen asperge (seizoens) menu, slechts € 23,50. Eerst gerookte zalm met gepocheerd ei, erg lekker. Daarna romige asperge soep, goed gedaan. Hoofdgerecht bestond vanzelfsprekend uit asperges, met gekookte krieltjes, ei, boterjus en heel veel beenham. Vegetariërs krijgen op verzoek extra asperges in ruil voor de ham ;-) De italiaanse huiswijn (wit) was fris en fruitig van smaak. Espressoparfait en koffie toe. Onderdelen van het menu variëren met de à la carte gerechten bleek geen enkel probleem. Zeer betaalbaar en goed gegeten, aangenaam verrast! Enige minpuntje: volgens mij stond de kok er deze avond alleen voor, het duurde wel erg lang voor de gangen door kwamen.

Gegeten op 13 april 2016

holle_bolle_Gijs

We hebben ter gelegenheid van mijn verjaardag hier gezellig gegeten. Mijn Terrine van gerookte zalm, gerookte paling en Hollandse garnalen was prima, evenals de uiensoep en romige pompoensoep van mijn tafelgenoten. Jammer dat de temperatuur van de ruimte, ook na bijstelling, aan de koude kant bleef. De bediening was alert, zeer correct en vriendelijk. Mijn gegrilde runderrib-eye was naar wens, de fazantenborstfilet van 1 van mijn tafelgenoten bevatte veel zenen, die van de andere tafelgenote was wel naar wens. De bijbehorende zuurkool, casselerib en saus van jeneverbessen waren prima. We hebben geen nagerecht gekozen, wel 2 cappucino met bonbons en 1 dubbele espresso, die helaas wat waterig van smaak was. Voor de jarige was er, heel attent, vuurwerk bij de koffie.

Gegeten op 21 maart 2016

Prunus

Leuk nononsens restaurant met vriendelijke bediening.
Keuze uit diverse huiswijnen, ook per glas.
Zonder vragen wordt er een grote kan water op je tafel gezet. Prima!

Gegeten op 3 maart 2016