De laatste recensies in Kortenhoef

De laatste recensies in Kortenhoef

Klaafje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prettige locatie, bediening attent en prijs/kwaliteit goed in verhouding. De kaart biedt voor ieder wat wils, qua smaak en portemonnee, voorgerecht van 5 tot 10 euro, hoodfgerecht van 15 tot 20 euro en nagerecht van 5 tot 10 euro. Vooraf (gratis) heerlijk broodplankje en water (plat) op tafel. Wij kozen deze keer voor de gerechten buiten de kaart, geen spijt! De zalm vooraf, de zeebaars als hoofdgerecht en de Romanov aardbeien.... In 1 woord .... Heerlijk. Ook de wijnen waren heerlijk! Als je in de buurt bent is GSJ een aanrader!

Gegeten op 20 april 2014

MUNKOS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toevallig langsgereden en vandaag op 1e Paasdag een heerlijk diner bij Geesje. Voorgerecht met asperges buiten de kaart, een aanrader!
Ook voor de kids spontaan aangepaste maar mooie gerechten gekregen. Spontaan een gratis grote karaf met water zo hoort het! De bediening was zeer correct, attent en alert.
We gaan op zeker vaker deze kant op want ook de omgeving is fantastisch.

Gegeten op 20 april 2014

sgobel
  • Recensies in de laatste twee jaar

eten: we hebben heerlijk gegeten, kalfsschnitzel en diamanthaas. Mooie bijgerechten. Alles klopte precies.
Service: vriendelijke bediening. Verbeterpuntje zou kunnen zijn dat ze vaker langsgekomen.
Decor: ruimtelijk, maar toch gezellig, goede en sfeervolle verlichting.
Totaal geldend voor alles: geen fratsen die er niet toe doen, (h)eerlijk eten en genieten.

Gegeten op 12 april 2014

RakkerM

Rakker & Maatje
Bij Geesje aan tafel is een soort van thuiskomen. Geweldige locatie, hartelijke ontvangst. Aperitief - mooie selectie van heerlijke wijnen - aan de stamtafel met een chipje: kortom een warm onthaal en fijne start van een onverwacht gezellig hapje eten samen.
Aan tafel is alles okay. Brood-boter-water volop .... En dan kiezen maar uit een mooi aanbod van lekkere gerechten groot en klein (goede prijs/kwaliteit verhouding).
En gaande weg de avond loopt t bij Geesje vol.
We verlaten na heerlijke gerechten te hebben verorberd deze leuke locatie met een voldaan gevoel en een glimlach op ons gezicht. Tot de volgende keer Geesje !

Proever42076
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige ambiance. We hadden het kerstmenu met vier volwassenen en drie kinderen. Het eten was redelijk. De service was erg hartelijk. Wat bijzonder in het voordeel sprak was dat een een reëel menu was voor de kinderen, daarnaast werd de optie geboden dat de wat oudere kinderen een deel van het volwassen menu namen.

Gegeten op 26 december 2013

henk900
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het restaurant is mooi gelegen, maar daar is alles mee gezegd. Het eten is van redelijke kwaliteit. Het voorgerecht - de wildpaté - had meer op smaak mogen zijn, maar verder oké. Als hoofdgerecht had ik de gamba's die redelijk aan de droge kant waren. De bediening was in het begin goed, echter aan het einde toen er gasten aan de bar zaten, werden wij een beetje vergeten. Erg vervelend.

Gegeten op 25 januari 2014

Smullie
over Brasserie Geesje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige ambiance in het knusse dorp Kortenhoef. Even zoeken in het donker naar de parkeerplaats en de entree maar eenmaal binnen is dat snel vergeten. Mooie gerechten voor ieders portemonnee, voorgerechten zijn er van 5 tot 10 euro en hoofgerechten van 15 tot 20 euro. Een karaf water en brood met een kruidensmeersel geven ons even de tijd een keuze te maken. De tonijnsandwich was zeer smaakvol evenals de kabeljauw met risotto. De kabeljauw was prima gegaard, viel mooi van versheid uit elkaar. De desserts vielen bij de tafelgenoten goed in de smaak, als je dat teveel wordt is er ook keuze uit koffie met chocolade.

Gegeten op 8 februari 2014

registratie
  • Recensies in de laatste twee jaar

hier gegeten 2de kerstavond met 8 personen. eerst wat te drinken besteld en gelijk de voorgerechten en hoofdmaaltijden. We hebben, ondanks dat de zaak niet geheel vol zat, erg lang op de voorgerechten moeten wachten.....echter nog veel langer duurde het serveren van de maaltijden....minstens een uur gewacht en er zat zeker 10 min. tussen, voordat we alle 8 onze gerechten hadden, waarvan ook nog vlees ontbrak. De borden moesten eerst van andere tafels gehaald worden en afgewassen...nogmaals moeten vragen waar de borden bleven, omdat we wilden gaan eten.Bij de nagerechten ging het ook weer fout...wat is er moeilijk aan om 2 ijsjes klaar te maken...ze werden gewoon niet gebracht.....bij de bar stonden ze af te wassen en te kletsen, dus druk was het niet meer......we hebben de rekening betaald en komen hier zeker niet terug!!

Kawagirl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima gegeten en fijne bediening. Inderdaad wat al eerder aangegeven is dat de drank wordt niet bijgehouden, maar wij hebben dit niet als vervelend ervaren.
Voor onze dochter van 6 werd ook prima gezorgd. Er was een mogelijkheid om halve portie's te krijgen en anders patat met kroket (o.i.d).
Al met al wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 10 december 2013

Onno2013
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is heerlijk. Typisch Solo, dus niet heel pedis maar wel heerlijk gekruid. Zowel de rijsttafel als kleinere gerechten zoals nasi goreng zijn erg smakelijk. Bediening meestal prima, inrichting al ruim 40 jaar hetzelfde - al is het tapijt een paar jaar geleden vervangen - en dus zeer oubollig en gedateerd. Kom er (al jaren) echter voor het eten en dat is prima.

Gegeten op 3 december 2013

IENS bestaat 15 jaar!