Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Holten

De laatste recensies in Holten

boris15

Wat een apparte zaak. Patat uit plastic bakje. Prijs verschil tussen holterberg plate en losse burger met patat.... Zeker een heel amateuristische zaak, en heel lang wachten om attentie te krijgen en uiteindelijk geen toetje gegeten. Gebrek aan leiding....

Gegeten op 23 november 2014

Yolampie

We hebben hier nu 4 keer gegeten, vorig jaar zomer, eind augustus, en vorige week twee keer. Van een dergelijk restaurant op een park hadden we geen hoge verwachtingen, maar we hebben echt elke keer lekker en gezellig gegeten. Super vriendelijk personeel, snelle bediening, niet te duur, lekker wijntje, gevarieerde kaart, en alles smaakt prima. Het is wild seizoen, dus vooraf carpaccio van gerookte eenden borst genomen en mijn man pittige kerrie soep. Als hoofd gerecht had mijn man wildpeper en de andere dag wild zwijn. De schelvis vond ik niet bijzonder maar niets mis mee. Ribeye met kruidenboter was prima. Lekkere patat en de andere dag aardappeltjes uit de oven. Voor een toetje zaten we helaas te vol.

Gegeten op 13 november 2014

Yolampie

De naam en het gebouw maakt al duidelijk dat dit natuurlijk geen sterren restaurant is, maar we hebben hier nu twee keer gegeten en het is gewoon goed en niet duur. De eerste keer was in augustus en toen was het heel druk. Vorige week was het heel rustig. De bediening is vriendelijk en snel. De hond is welkom en we konden zelf een geschikt plekje zoeken waar hij niet in de weg lag. Prima vlees (mixed grill, saté, vorige keer spare ribs), goede patat, heerlijke gemengde salade erbij. De blue cheese dressing is wel een gewaagde keuze maar toevallig hou ik daar van. Het brood vooraf met knoflooksaus is heerlijk. Prima wijntje. De toetjes vind ik niet bijzonder maar dat heb je vaak in dit soort restaurants.

Gegeten op 12 november 2014

Yolampie

We hebben hier de afgelopen 15 jaar al heel vaak gegeten en het is altijd heerlijk. Sinds we een Duitse herder hebben waarmee we graag op de Holterberg en de Sallandse heuvelrug wandelen, lunchen we hier regelmatig op het terras, onder het afdak. De hond is altijd welkom en krijgt een bak water. Wij nemen dan een 2 gangen menu of een vis proeverij voor twee. De prijs kwaliteit verhouding is prima. De wijn is heerlijk. Het ziet er mooi uit. Super vriendelijk personeel. Kortom, nog steeds genieten.

Gegeten op 24 augustus 2014

jvz1954

Het is echt een doorsnee Chinees-restaurant. Een beetje terug in de tijd. Het eten was nou niet bijzonder en een beetje vet. Wij hebben in betere Chinese restaurants gegeten. Wat wel opviel dat er veel afhalers waren.

Gegeten op 2 november 2014

jvz1954

We hebben met 4 personen bij Woody's gegeten. 3 van ons bestelde een pannenkoek en 1 van ons spareribs. De spareribs waren goed en de pannenkoeken waren van redelijke kwaliteit. We hadden gereserveerd en konden gelijk aan tafel. Het was wel heel druk. De bediening was correct. Een leuke plek om even te eten. Ook voor de kinderen een leuke speelhoek.

Gegeten op 1 november 2014

jvz1954

Het Kuyerhuus is een brasserie bij bungelowpark De Lindenberg, maar is ook toegankelijk voor iedereen.
We hebben daar met 4 personen gegeten. Het was allemaal heel goed. De kerriespies was van uitstekende kwaliteit en de schnitzel was ook zeer goed. Het personeel was vriendelijk en attent, maakte ook een praatje. De sfeer is heel apart, je zit in museum. Overal hangen emaille-borden en tientallen brommers van de jaren 60. De prijs is ook redelijk. Echt een zaak om terug te gaan.

Gegeten op 31 oktober 2014

HenkvH

Twee keer hebben we gegeten in dit stijlvolle restaurant op de Holterberg, beide keren een driegangen menu. Gelukkig waren niet alle tafels bezet, anders was het heel eenvoudig geweest om de gesprekken van de buren te volgen. De tafeltjes staan namelijk nogal krap naast elkaar, dus op al te veel privacy hoef je niet te rekenen.
Het eten is goed, maar het zijn toch vooral de hoofdgerechten die indruk maken. De eerste avond eten we een sukade van Black Angus met smakelijke groenten uit eigen tuin. Voortreffelijk. Even goed smaakt de volgende avond een kalfsribeye, die in de Green Egg is gegrild. Lekker mals, mooi rood van binnen en met een heerlijke, intensieve rooksmaak. Ook bij dit gerecht mooie, knapperige groenten.
Over de voorgerechten zijn we minder enthousiast. Tartaar en sushi van tonijn zijn niet erg bijzonder, een beetje vlak van smaak. De tartaar van rund met een crème van sjalotjes is wel lekker, maar helaas wordt dit gerecht te koud geserveerd.
De bediening is vriendelijk, maar niet erg opmerkzaam.
Echt kritiek hebben we op de wijnkaart. De huiswijnen zijn matig, al is de Sauvignon Blanc iets beter dan de Chardonnay. De fles rode Loire die we bestellen, een Bourgeuil, is van vorig jaar. Veel te jong en daardoor hard van smaak. De Beaujolais uit 2013 is wel jeugdig aantrekkelijk. Maar onze voornaamste kritiek betreft de prijs van de wijn. Op de kaart staan nauwelijks wijnen voor minder dan 40 euro en dat komt doordat de patron de prijs van een fles wijn soms wel vier keer over de kop laat gaan. Dat maakt dat dit restaurant vooral geschikt is voor mensen met een goed gevulde beurs. Jammer.

Gegeten op 10 november 2014

willemrudolf

Met vriend Boy Heddendorp mocht ik voor het eerst in Uw restaurant eten. Keuze voldoende, maar wat zullen we doe? Pasta of Pizza. Toen kwam spontane Angéla en zij gaf advies: probeert U "'Bebe'' Pasta met champignon en gesmolten kaas! En ook heerlijk sausje. Goede witte wijn en we hebben gesmuld. De sfeer en bediening uit de kunst! Woon niet om de hoek, maar kom zeker terug.
Vriendelijke groet Willem ten Veldhuys

Gegeten op 30 oktober 2014

ReneHulsmeijer

Gisteravond bij dit restaurant wild gegeten, is echt een aanrader vooral het wildstoofpotje aanrader.
mijn vrouw had een heerlijk t-bone deze was echt erg gebakken
Ook werden wij goed geïnformeerd over een goede wijn, de eigenaar kwam daarvoor speciaal aan tafel top top.

we komen zeer snel terug

Gegeten op 2 november 2014