De laatste recensies in Holten

De laatste recensies in Holten

LiesPannevis

Prima gegeten. Hoofdgerecht: Filetto ALtamura is aanrader! De biefstuk was perfect gebakken - van binnen nog heerlijk rood en mals.
Voorgerecht: kikkerbilletjes. Lekker maar lastig te eten omdat ze in een enorme plas saus lagen - en je moet kluiven.
Bediening goed.
Restaurant niet erg gezellig ingericht.

Gegeten op 29 maart 2015

SandraChristiaan

Op de eerste mooie zonnige dag van maart in de tuin genoten van een heerlijke 4 gangen lunch met makreelfilet, schelvislever, zeetongfilet, kalfslende met kalfssucade en als dessert ananas, zwarte sesam, lychee en limoen. De door de sommelier voorgesteld wijnen pasten uitstekend bij het menu. Het terras was nog niet opgezet maar de bediening was zo vriendelijk om toch e.e.a. te regelen waardoor ook de overige gasten van de zon konden genieten. De Swarte Ruijter is een heerlijke plek midden in het bos bij de Holterberg waar vandaan je kunt gaan fietsen of wandelen of gewoon om te overnachten, want dat kan daar ook.

Gegeten op 7 maart 2015

Werf

Mooi restaurant op een leuke locatie in het bos bij de Holterberg. Via hun website kan je leuke arrangementen boeken, waardoor de prijs-kwaliteitverhouding top is! We hebben een overnachting geboekt met daarbij een 5-gangendiner. Eten was erg goed en de borden waren mooi opgemaakt. Ik was vooral fan van de tong en de rogvleugel.

Personeel was erg vriendelijk. Al was er voor het hoofdgerecht wel even miscommunicatie. Onze lege borden van de vorige gang stonden ruim een half uur op tafel. Pas bij afruimen werd de bestelling voor de volgende gang gedaan. Hierdoor hebben we een uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Maar verder was het personeel goed en vriendelijk. Al met al een topavond.

Gegeten op 21 maart 2015

EenAteR

Gegeten op 7 maart 2015

vy

Service:
- 15 min wachten tot iemand vraagt of we wat wilden drinken
- Vervolgens weer 20 min wachten op ons drankje
- menukaart kwam helemaal niet dus die hebben we zelf maar gehaald
- op de vraag of we misschien een rietje mochten kregen we een geërgerd geirriteerd antwoord '' JA... ook dat nog''
- jonge personeel doet zn best en is vriendelijk, oudere dames in het personeel zijn chagerijnig, klantonvriendelijk en horen niet in de horeca!!!!

Het was heel erg druk en het is dan begrijpelijk dat je wat langer moet wachten, geen probleem! Maar restaurant personeel zou NOOIT hun irritatie en gechagerijn mogen uiten naar de klant

Decor:
- was erg steakhouse achtig wat dus wel bij de naam past.
- terras is inefficient in gebruik en daar kan veel meer mee gedaan worden!!

Eten:
- Niet slecht, niet goed. Je hoeft hier niet speciaal te komen voor het eten.

Woody's zit op een prachtlocatie en is alleen daarom zo druk.

johanneke6

Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant! Eigenaars zijn erg hartelijk. Kids zijn ook hartelijk welkom! Pizza's zijn heerlijk krokant en smaakvol. Tip:mag wat meer tomatensaus op. We komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 20 februari 2015

antoinette15

Met een groep 60-ers hebben we zojuist bij bistro de Holterberg gegeten. Het eten was goed, hoewel geen bistroprijzen. En we hadden er vast meer van genoten als de bediening beter was geweest. De dames deden hun best maar de nabestelling bij het hoofdgerecht was niet uitgevoerd. En bestellen en afrekenen door de enige heer in het restaurant liet vooral te wensen over. Duidelijk was dat hij liever aandacht besteedde aan bepaalde gasten. Geen enkele gast vindt zo'n bediening prettig. Volgende keer beter?

Gegeten op 14 februari 2015

Jeroeneetuit

Met een gezelschap een 5 gangendiner gegeten. Het was de eerste tot en met de laatste hap een feest voor oog en mond. 1e gang was gepekeld hert dat zeer geraffineerd was vormgegeven. 2e gang een prima bospaddenstoelen soepje. 3e gang een creatief envelopje met vis. 4e gang was wild zwijn haas gerookt dat om te zuigen was. Dit tintelde de smaak en mond. Heel aparte gewaarwording en zalig. Het dessert was een mousse met ijsbolletje. Dat was heerlijk, maar de concurrentie van gangen 1 tm 4 was zo groot dat het dessert deze niet meer kon overtreffen. We wilden een wijnarrangement erbij drinken, maar de Norton Malbec dronk zo lekker weg dat we die het hele diner zijn blijven drinken. Het gezelschap van 5 was unaniem met de 10 score.

De service gedurende het weekend was correct, zo ook tijdens het diner. De zaak zat vol en de bediening vond probleemloos haar weg. Misschien dat we als gezelschap zo druk met elkaar waren dat de bediening helemaal niet opviel. Op zich klasse, maar een wat meer persoonlijke noot was de kroon op het werk geweest.

Het restaurantgedeelte zag er gezellig uit en de stoelen zaten heerlijk de verlichting erg gezellig en het decor was goed. De entree/receptie/lobby mag extra aandacht krijgen bij de volgende ronde plannen. Die was niet helemaal goed op elkaar afgestemd.

Na afloop naar de gezellige kamers en daar zeer tevreden ons bedje ingerold. De kamers lopen niet over van luxe, maar er is zorg aan besteedt en dat liet zien en merken. Ze slapen ook prima en wat is het lekker stil daar in het bos.

Hier gaan wij weer komen en Hoog Holten is van harte aanbevolen!

Gegeten op 31 januari 2015

Marcello76

Het restaurant doet Italiaans aan. Eenmaal binnen wordt je vriendelijk verwelkomd.

De menukaart is uitgebreid. Pizza, pasta, vis-en vleesgerechten, voor elk wat wils. Als voorgerecht kun je bv ook kiezen voor een kleine portie pasta of lasagna.

Vooraf hebben we vissoep en tomatensoep gegeten. Smaakvolle pure soep van verse ingredienten. De pizza's zijn heerlijk (lekker krokante bodem) en je kunt vanuit het restaurant zien hoe je pizza wordt bereid.

Gerechten zijn ook af te halen!

Gegeten op 31 januari 2015

suusw29

Mooie locatie en gezellige inrichting maar nog nooit zo'n slechte clubsandwich gegeten. 3 kleffe belegde witte boterhammetjes met wat losse sla ernaast . De reactie van de serveerster toen ik er wat van zei: "oh, zo serveren we m altijd". Slecht opgelost dus. De rest van het eten was redelijk.