a TripAdvisor company

De laatste recensies in Holten

De laatste recensies in Holten

maaartje19

Heerlijk gegeten bij Woody's op de Holterberg! Wat een prachtige omgeving en verrassend leuk restaurant. De bediening was uitermate vriendelijk. Hele uitgebreide menukaart en zowel het eten als drinken kwam snel. Honden zijn toegestaan. Veel wandelaars en fietsers maar ook jonge stelletjes, gezinnen met kinderen en oudere mensen. We zullen zeker vaker naar de Holterberg rijden om te wandelen en bij Woody's te eten. Prijs / kwaliteit is goed.

Gegeten op 30 mei 2015

edwinbelt

Vandaag met vier personen bij de bistro gegeten leuke ambiance iedereen had een ander gerecht maar deze waren stuk voor stuk heerlijk een echte aanrader als je in de buurt van holten bent wel even reserveren echt super

Gegeten op 31 mei 2015

peterb69

Even snel een hapje op het Park. lekker makkelijk. Mijns inzien ook de enige reden om hier te eten. Vooraf brood met olie en zout, zelf te mixen. Het brood was nog niet op of het hoofdgerecht kwam. Fish & chips: degelijke blok witvis (gefrituurd), frites waren lekker. De saté van de overkant van de tafel was minder qua smaak (en wat armetierig).

Gegeten op 24 mei 2015

1907

Twee avonden gegeten, was perfect. Wij werden bediend door Irene en wat een geweldige service. We werden opgehaald door haar met het elektrische autootje en weer terug gebracht. Geweldig!!!!! We hebben zo gelachen het maakte ons bezoek aan Holten zo bijzonder! Tastoe is een heerlijk gezellig restaurant waar je voor een betaalbare prijs prima kunt eten en waar de service perfect is! Bedankt en tot gauw

Gegeten op 23 mei 2015

piere

Vanmiddag met onze vriendengroep wezen eten, gezellig restaurant met goede ,vlotte bediening.
We hebben erg lekker gegeten en de prijs- kwaliteit verhouding is erg goed.
Zeker een aanrader .

Gegeten op 23 mei 2015

alrikb

Een weekje Holten met veel culinaire hoogtepunten, Holten heeft erg veel goede restaurants. Ook maar een dagje snackbar gedaan na een drukke dag op pad, even wat anders en het viel niet tegen.

De snackbar is leuk gelegen midden in het centrum en geeft een leuk terras. De bediening is zeer vriendelijk en de winkel en het toilet zijn schoon en netjes. Allergeneninformatie is goed beschikbaar en de stoofvleesschotel die ik had besteld met patat was prima. De rauwkost was erg standaard maar het stoofvlees was prima. Waarbij ik zelfs twijfelde of hij zelfgemaakt is (een compliment). Brugse zot van de tap was een aangename verrassing. Het naastgelegen café heeft dezelfde eigenaar dus de drankkeuze is hier flink beter dan standaard.

Kortom een prima snackbar waar je gerust kunt zitten voor een fatsoenlijke snack!

Gegeten op 19 mei 2015

jan-pieter18

Het eten bij Buitengewoon Holten was super! Mooi terras en een goede bediening en alles was netjes voor elkaar, dus bij elkaar goed gegeten.

Gegeten op 10 mei 2015

Alexia82

Met Hemelvaart als voorgerecht de carpaccio en hoofdgerecht de filetto Alta Mura gegeten. Wat een heerlijk vlees en super bereid. We waren met een groep van 6 personen. Alles kwam tegelijk op tafel. Een echte aanrader!!!

Gegeten op 14 mei 2015

suzanne140

Vanuit Utrecht in 1 uurtje naar de Sallandse heuvelrug gereden. Heerlijk gelopen in de bossen om vervolgens enorm verwend te worden bij de Swarte Ruiter. Fantastisch eten met n heerlijk glas wijn en super prettige service! Echt n verrassing die voor herhaling vatbaar is!

Gegeten op 14 mei 2015

Raimon81

laatst heerlijk gegeten bij Tastoe. De T Bone van Kalf was heerlijk. En een Franse vissoep op de kaart!! Waar zie je dat nog. Bediening was leuk en ook erg spontaan iets wat je niet veel meer ziet. Als extra heeft een jongeman in de bediening ons ook nog naar huis gebracht met hun elektrische wagentje. Dat was echt super zeker na een dag wandelen. Tastoe bedankt voor een super avond bij jullie????

Gegeten op 7 mei 2015