De laatste recensies in Holten

De laatste recensies in Holten

Ceessie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Pasen moet gezien het mooie weer voor dit restaurant een topdag zijn. Enorm druk en in de avond volgeboekt met reserveringen. Wat wil je ook prachtige locatie aan het begin van de Sallandse heuvelrug met riant terras. Druk betekent soms even wachten totdat iemand je bestelling opneemt. En ja dan zie je dat het mis gaat met de pannenkoek die uiteindelijk wordt geserveerd. De rozijnen liggen op een hoop en de appel en de spekblokjes zijn zwart aangebrand. Waarom spekblokjes en geen plakjes spek begrijp ik niet goed, het is geen stamppot! Ook de appeltaart is erg matig, gelukkig wel met een goed bakje koffie en echte slagroom.
Gezien de drukte stel ik wellicht te hoge eisen. Wel fraai terras met grote parasols en vriendelijke bediening.

Gegeten op 20 april 2014

mirella10
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een prachtige locatie heerlijk gegeten. Buiten een prachtig terras met mooi uitzicht over een dal, binnen zeer sfeervol ingericht. De menukaart geeft voldoende keus met aparte gerechten. Je proeft de aandacht die aan de gerechten is besteed. O.a. de salade met sucade, de lamsbout en de huisgemaakte citroentaart zijn een aanrader.

Gegeten op 20 april 2014

cabanaz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldige keuken van Eric en z'n maatjes,

Ondergewaardeerd door de gidsen, maar echt een keuken met ster, en veel te goedkoop voor hetgeen ze doen!
Bediening is iets te nonchalant, en iets te familiair,
En nog een puntje van kritiek, je kunt horen wat de buurman zegt!

Verder op voor twee sterren, want het is werkelijk top!

Komen graag terug!

Gegeten op 3 april 2014

PBL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na lange tijd weer een avondje Swarte Ruijter in Holten. We kwamen er in het verleden regelmatig na volle tevredenheid. Warm ontvangst alsof we nooit waren weggeweest. Eerst aan de bar een lekkere mousserende wijn uit Luxemburg. Daarna aan tafel met warm brood en wat boter, altijd goed. We gaan voor het restaurantweek menu. De gerechten waren verfijnd en perfect op smaak. We waren aangenaam verrast dat ze het tot nog hogere sferen hebben kunnen brengen. Borden zijn prachtig opgemaakt. Tussendoor toch maar een kaasplankje, diverse zachte en scherpe kazen komen voorbij, top. Nagerecht met chocoladebol en warme fruitjus is heerlijk, met een verrassing binnenin. Wederom een heerlijke avond en nog meer genoten dan voorheen. Wij gaan weer vaker terugkomen en dan misschien toch maar een keer een kamer in het hotel boeken, want dan kunnen we nog meer genieten van die geweldige wijnen.

Gegeten op 23 maart 2014

Marcello76
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij restaurant Hoog Holten kun je heerlijk ontspannen genieten van een heerlijk diner. De bediening is attent en vriendelijk. Het eten is met liefde klaar gemaakt en dat proef je. Geen overdaad aan smaken. Vooraf krijg je lekkere amuses om je smaakpupillen vast te prikkelen. De wijnen die worden geserveerd passen uitstekend bij de gerechten. Restaurant is zeker een aanrader om vaker heen te gaan.

Gegeten op 15 maart 2014

maryde
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via Groupon een 5-gangen diner geboekt met overnachting. Helemaal niets op aan te merken, echt super! Vriendelijke ontvangst, prima ruime kamer. Het diner werd van tevoren met ons doorgenomen,zodat we het eventueel aan konden passen, wat wij niet deden. Fantastisch diner, heel smakelijk en verfijnd van de amuse vooraf tot en met het dessert. Kraanwater naast de heerlijke wijn was geen probleem.
Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 19 maart 2014

Marcello76
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een voortreffelijke avond. Personeel is zeer attent. Het restaurant zeer sfeervol. Maar het belangrijkste, het eten, is uitmuntend. Heerlijke gerechten die puur smaken (dus met precies de juiste hoeveelheid kruiden etc). Een restaurant waar je wel iedere week zou willen dineren.

Gegeten op 22 maart 2014

Proever32245
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima locatie voor een familiebrunch. Prachtig gelegen naast de entree van het Nationaal Park.
Genoeg keuze mogelijkheid bij de brunch. Koffie kan echter iets eerder worden ingeschonken
Middeleeuwse inrichting. de kelder heeft mooie gewelven. Restaurant heeft tevens prachtige terras mogelijkheden.

Gegeten op 16 maart 2014

gagraaguiteten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fantastische gerechten in ons verrassingsmenu. Van de amuses tot de zelfgemaakte bonbons aan het eind, hebben we geproefd, gekeken naar de uitstraling van de gerechten en genoten van al het lekkers.
De bediening attent, met humor en toch op gepaste afstand.
Een heerlijk restaurant om weer naar terug te komen

Gegeten op 15 maart 2014

leo4
  • Recensies in de laatste twee jaar

In het kader van de restaurantweek afgelopen zondag(voor)avond met partner gegeten, bij aankomst een verrassend prachtig en rustgevende omgeving, begonnen met aperitief op het heerlijk terras, bediening was iets te overdreven vriendelijk, het restaurantweek menu hebben we binnen genuttigd, voorafgaand kregen we eerst nog een amuse, de huisgerookte zal met pastinaakmousse, Hollandse garnaaltjes, rivierkreeftstaartjes en basilicummayonaise werden keurig gepresenteerd en was dan ook een mooie binnenkomer, het hoofdgerecht kalfsoester met bitterbal van kalf, Ratte aardappel, portobello, knolselderijmousseline en tijmjus ervoeren wij als zeer smakelijk maar wat aan de karige kant, het dessert, een taartje van peer, chocolade en koekkruim, met gepocheerde peer kaneelroom en perensorbet maakt het helemaal compleet, bijpassende wijn was voortreffelijk, alleen jammer dat de prijs voor een fles water achteraf € 5,25 bleek te kosten, jammer, toch een kleine nasmaak op de terugweg.

Gegeten op 9 maart 2014

IENS bestaat 15 jaar!