Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Holten

De laatste recensies in Holten

marcbrandt

Onze wandeling over het Pieterpad bracht ons een nacht naar dit hotel.
Gelegen aan de route is het een prettige plek in de natuur en je hoeft de bebouwing van Holten er niet voor in.

We waren erg tevreden over ons verblijf . Kamer was comfortabel en rustig.
’s Avond maakte we gebruik van een driegangen diner. Brood met boter/olie.
We vonden het eten kwalitatief goed. Geen ‘moeilijke dingen’, wat de keuken bereidde kon men ook goed aan, werd mooi gepresenteerd en was goed op smaak. Met de huiswijnen was helemaal niks verkeert! Ook waren we erg blij met de bediening. ‘Echt’, in contact en open, geen trucjes op opgezegde versjes zo als ik dit helaas zo vaak mee maak. Vanaf de Groningse student ’s avonds aan tafel, de dame aan het ontbijt tot en met de hand van de eigenaresse ’s morgens bij het verlaten van het hotel. Prima plek om te toeven, goed prijs-kwaliteit verhouding. Horeca met bezieling!

Gegeten op 17 oktober 2014

rindert

Als de kids in de vakantie bij opa en oma logeren is het de vaste prik voor ons om een avondje bij te kletsen in dit restaurant waar gewoon altijd alles klopt. De timing van de bediening tussen de gangen is als de opbouw van een mooi klassiek concert, waardoor juiste sfeer ontstaat. Ik heb genoten van de parelhoen, die smelt op je tong. Als dessert de stoofperen met huisgemaakte straciatella ijs. Hidzer heeft altijd goede ideeën en verrast met bijzondere wijnen. Bij het dessert met kaas serveerde hij een oude sherry. Voor de zoveelste keer genoten!

Gegeten op 16 oktober 2014

Donkey1954

Heerlijk gedineerd bij Hoog Holten. Voorgerecht een heerlijke combinatie van 3 bereidingen van eend. Als hoofgerecht een voortreffelijke kalfsentrecote met heerlijke bijgerechtjes. Als nagerecht genoten van een schitterend kaasplankje. De keuze van de sommelier voor de begeleidende wijnen was perfect. Naast de uitstekende bediening geldt voor de keukenbrigade dat zij een geweldig smaakpalet op tafel weten te brengen. Dit bezoek vraagt om een herhaling.

Gegeten op 3 oktober 2014

ewinkels

Op de Holterberg, dus prachtige omgeving. Het gebouw is wat gedateerd maar ze hebben er het beste van gemaakt. Let wel op honden binnen - en erg krappe toiletten. Service is houterig, erg jonge bediening. Aan een pannenkoek kan je niet zoveel verknallen maar we hebben hem toch elders veel beter gegeten. Ons zoontje at hem niet volledig op - een unicum.

Gegeten op 10 september 2014

iens-recensist

Wij hebben onlangs geluncht bij de Swarte Ruijter. Het is daar geweldig eten in een geweldige ambiance. Maar....
Op de kaart stonden een paar huiswijnen met Sauvignion blanc en hier houd ik niet zo van. Ik kies dan ook voor een heerlijk glas chardonnay met een salade met vis.
De wijn is heerlijk, maar de salade is zo ongelofelijk weinig. De salade kost (uit mijn hoofd) 19,95 voor een paar blaadjes sla met een paar stukjes vis.
Dit vind ik nou echt 'foute chique'. Waarom moet dit nu zo weinig zijn? En waarom moest blijkbaar mijn andere wijn zo duur zijn? Ik vroeg om een vervanger van de huiswijn. En heb niet naar de prijs gevraagd, want dat vond ik niet netjes.
Ik vond het geen goede ervaring en vind dit erg jammer. Al met al waren we in verhouding veel te veel geld kwijt. Echter, de bediening is geweldig.

Gegeten op 2 september 2014

basniem

Heerlijk buiten gegeten op een zwoele septemberavond. Mooie ambiance binnen met haard, maar buiten is echt genieten van het terras en uitzicht. Mooie wijnkaart en altijd bijzondere wijnen buiten de kaart om. Heerlijk genoten van salade met lauwwarm gevolgte en als hoofd mooi stuk rund met knoflook, kappertjes en olijf. Handgesneden friet en eigengemaakte mayo maken het af. Hangop als nagerecht is aanrader.
Super prijs/kwaliteit

Connie68

Slechte ervaring bij Buitengewoon Holten vanmiddag.... Hele lange wachttijden, 25 minuten voor 2 koffie, gebakje en broodje...... Onvriendelijke bediening (buiten het jongere meisje) en een minimaal toefje slagroom bij de appelgebak, waar ik 50 cent extra voor moest betalen. Toen ik terug ging naar binnen om er wat over te zeggen, werd mij verweten dat ik er waarschijnlijk al van gegeten had........ik was echt sprakeloos......en dat ben ik normaal nooit.....

Gegeten op 1 september 2014

ojeem

Midden in de bossen ligt dit leuke en aan te raden Hotel/Restaurant. Mooie ruime kamers en een prima "dag menu". Wij hebben dit nu een keer of zes gegeten en zijn eigenlijk nooit teleurgesteld geweest. De wijnkeuze of suggestie was elke keer prima. Geen haute cuisine, wel een prima diner in een mooie en rustige omgeving. Vooral zomers als je buiten kunt eten een absolute aanrader!!

Gegeten op 2 augustus 2014

ojeem

Wij komen hier al meer dan twintig ! jaar. Het restaurant is onovertroffen in atmosfeer en inrichtingf. BISTRO in hoofdletters. De kaart is divers genoeg voor iedereen en meestal is er een buiten de kaart aanbeveling. Een leuk gezellig restaurant, geen haute cuisine, maar degelijk en wat het vooral aantrekkelijk maakt een prima wijnkaart, waarbij veel wijnen per glas te krijgen! Absoluut een aanrader om de "chef" te vragen naar zijn aanbeveling bij het eten.

Gegeten op 9 augustus 2014

Proever62909

Zondag 17 aug hier gegeten. We hadden al een keer eerder gegeten bij Woody"s, lekker bij de open haard en met die beleving stapte we opnieuw naar binnen. Wat een teleurstelling. Het was heel druk en we werden snel, snel (dat zij de serveerster ook) aan een tafeltje geplaatst. Bij het bestellen ging het mis. We kregen een kindermenukaart met de keuze tussen een buffet of een menu aan tafel. Met twee kleine kindjes (3 en 2) hebben wij aan 1 kindermenu meer dan genoeg. We geven dit door aan de serveerster en ze wijst ons op het buffet (is qua omzet natuurlijk veel interessanter a € 7,95 per kind dan 1 kindermenu a € 4,95). Wij blijven bij het kindermenu maar zij blijft ons maar wijzen op het buffet. Uiteindelijk zegt ze dat wij patat en een snack van het buffet kunnen pakken en ze loopt weg. We weten nu niet wat ze heeft genoteerd en roepen haar terug en wat blijkt... ze heeft twee kinderbuffetjes genoteerd. We zijn geïrriteerd en vertellen dat wij dit NIET willen maar gewoon een simpel kindermenu. Ze loopt weg, komt terug met twee kindermenukaarten en smijt deze op tafel en vraagt zwaar geïrriteerd wat we nou willen... We pakken die kaart en wijzen haar het kindermenu aan. Ze zegt prima, pakt de kaarten en loopt weer weg. We hebben haar (gelukkig) niet meer aan tafel gehad en de bediening naderhand was verder prima. Alleen bij het afrekenen krijgt mijn man nog de vraag.... u had toch twee kinderbuffetjes besteld....GRRRRRR heel jammer. Woody's zit een op fantastische plek en heeft alle potentie om een leuk restaurant te zijn maar nu is het op een winst beluste vreetschuur geworden.

Gegeten op 17 augustus 2014