Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Holten

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Heb er heerlijk gegeten werkelijk subliem. Gezellig personeel. Fantastische gast heer. De ambiance ziet er geweldig uit. Echter een aanrader

Gegeten op 29 oktober 2014

bert111

Of het nu vlees is, de begeleidende wijn, een Pizza, of stokbrood, t'is allemaal heerlijk bereid en wordt geserveerd met passie.

Gegeten op 18 oktober 2014

Johan05

Fantastisch gegeten bij De Swarte Ruijter. Sfeervol ingericht. Attente en vriendelijke bediening, in het bijzonder de sommelier. Wij genoten van het driegangen keuzemenu. Originele gerechten, uitstekend van smaak, goed gecombineerd. De huiswijnen pasten daar goed bij. De prijzen waren zeer redelijk. Wij komen hier zeker en terug!

Gegeten op 24 oktober 2014

marcbrandt

Onze wandeling over het Pieterpad bracht ons een nacht naar dit hotel.
Gelegen aan de route is het een prettige plek in de natuur en je hoeft de bebouwing van Holten er niet voor in.

We waren erg tevreden over ons verblijf . Kamer was comfortabel en rustig.
’s Avond maakte we gebruik van een driegangen diner. Brood met boter/olie.
We vonden het eten kwalitatief goed. Geen ‘moeilijke dingen’, wat de keuken bereidde kon men ook goed aan, werd mooi gepresenteerd en was goed op smaak. Met de huiswijnen was helemaal niks verkeert! Ook waren we erg blij met de bediening. ‘Echt’, in contact en open, geen trucjes op opgezegde versjes zo als ik dit helaas zo vaak mee maak. Vanaf de Groningse student ’s avonds aan tafel, de dame aan het ontbijt tot en met de hand van de eigenaresse ’s morgens bij het verlaten van het hotel. Prima plek om te toeven, goed prijs-kwaliteit verhouding. Horeca met bezieling!

Gegeten op 17 oktober 2014

rindert

Als de kids in de vakantie bij opa en oma logeren is het de vaste prik voor ons om een avondje bij te kletsen in dit restaurant waar gewoon altijd alles klopt. De timing van de bediening tussen de gangen is als de opbouw van een mooi klassiek concert, waardoor juiste sfeer ontstaat. Ik heb genoten van de parelhoen, die smelt op je tong. Als dessert de stoofperen met huisgemaakte straciatella ijs. Hidzer heeft altijd goede ideeën en verrast met bijzondere wijnen. Bij het dessert met kaas serveerde hij een oude sherry. Voor de zoveelste keer genoten!

Gegeten op 16 oktober 2014

Donkey1954

Heerlijk gedineerd bij Hoog Holten. Voorgerecht een heerlijke combinatie van 3 bereidingen van eend. Als hoofgerecht een voortreffelijke kalfsentrecote met heerlijke bijgerechtjes. Als nagerecht genoten van een schitterend kaasplankje. De keuze van de sommelier voor de begeleidende wijnen was perfect. Naast de uitstekende bediening geldt voor de keukenbrigade dat zij een geweldig smaakpalet op tafel weten te brengen. Dit bezoek vraagt om een herhaling.

Gegeten op 3 oktober 2014

ewinkels

Op de Holterberg, dus prachtige omgeving. Het gebouw is wat gedateerd maar ze hebben er het beste van gemaakt. Let wel op honden binnen - en erg krappe toiletten. Service is houterig, erg jonge bediening. Aan een pannenkoek kan je niet zoveel verknallen maar we hebben hem toch elders veel beter gegeten. Ons zoontje at hem niet volledig op - een unicum.

Gegeten op 10 september 2014

iens-recensist

Wij hebben onlangs geluncht bij de Swarte Ruijter. Het is daar geweldig eten in een geweldige ambiance. Maar....
Op de kaart stonden een paar huiswijnen met Sauvignion blanc en hier houd ik niet zo van. Ik kies dan ook voor een heerlijk glas chardonnay met een salade met vis.
De wijn is heerlijk, maar de salade is zo ongelofelijk weinig. De salade kost (uit mijn hoofd) 19,95 voor een paar blaadjes sla met een paar stukjes vis.
Dit vind ik nou echt 'foute chique'. Waarom moet dit nu zo weinig zijn? En waarom moest blijkbaar mijn andere wijn zo duur zijn? Ik vroeg om een vervanger van de huiswijn. En heb niet naar de prijs gevraagd, want dat vond ik niet netjes.
Ik vond het geen goede ervaring en vind dit erg jammer. Al met al waren we in verhouding veel te veel geld kwijt. Echter, de bediening is geweldig.

Gegeten op 2 september 2014

basniem

Heerlijk buiten gegeten op een zwoele septemberavond. Mooie ambiance binnen met haard, maar buiten is echt genieten van het terras en uitzicht. Mooie wijnkaart en altijd bijzondere wijnen buiten de kaart om. Heerlijk genoten van salade met lauwwarm gevolgte en als hoofd mooi stuk rund met knoflook, kappertjes en olijf. Handgesneden friet en eigengemaakte mayo maken het af. Hangop als nagerecht is aanrader.
Super prijs/kwaliteit

Connie68

Slechte ervaring bij Buitengewoon Holten vanmiddag.... Hele lange wachttijden, 25 minuten voor 2 koffie, gebakje en broodje...... Onvriendelijke bediening (buiten het jongere meisje) en een minimaal toefje slagroom bij de appelgebak, waar ik 50 cent extra voor moest betalen. Toen ik terug ging naar binnen om er wat over te zeggen, werd mij verweten dat ik er waarschijnlijk al van gegeten had........ik was echt sprakeloos......en dat ben ik normaal nooit.....

Gegeten op 1 september 2014