a TripAdvisor company

De laatste recensies in Holten

De laatste recensies in Holten

sandman

Afgelopen week hier twee keer gegeten en dat was prima!
Producten uit de omgeving worden gebruikt en zeer smaakvol opgediend, een aanrader.
Hiervoor hoef je echt niet naar het dorp te rijden.

Gegeten op 16 juni 2016

afinetaster

Hele mooie omgeving en een unieke sfeer van binnen. Alsof je echt in een boshut beland bent. Verder was het servies heel mooi. Het eten was heel uniek gedecoreerd.
Personeel was zeer meegaand om het menu aan onze wensen en latere aankomst aan te passen. De kamer was verder ook heel prettig om te logeren. Jammer dat we niet langer zijn gebleven om van de omgeving te genieten.

Gegeten op 25 maart 2016

doris18

Wij zijn op onze vakantie in Holten en heerlijk gegeten vanavond bij Legendarios een aanrader als je gezellig zowel buiten als binnen wilt vertoeven .
ZOOO lekker dat zowel voorgerecht als hoofdgerecht en het toetje alles was voortreffelijk niet 100 maar 200% tip top in orde en overheerlijk lekker felicitatie aan de chef kok !!

Gegeten op 4 juni 2016

Juultje

Mooie menukaart, voorgerecht van coquille en gamba. Hoofdgerecht Zeetong Picasso . Allebei heerlijk. Sfeervolle inrichting! Komen hier vaker.

Gegeten op 22 mei 2016

wimriemersma

Werkafspraak in Holten en etenstijd. Als gewoonlijk checken op Iens en uitgekomen bij deze Italiaan. Buiten lagen de menukaarten (waar je op kijkt voordat je binnenstapt) onderin de buitenvitrine en daar lagen ze zo te zien al geruime tijd. Binnen een sfeerloze ambiance, maar goed we komen om onze magen te vullen. 3 verschillende pizza's met 1 belangrijke overeenkomst; kale hap, minimalistische topping en de bodem papperig. Om beurten gingen kok en bediening naar buiten om te paffen en met de wind op de ingang had men beter binnen kunnen gaan roken onder de afzuigkap van de keuken. Hadden wij er niet van hoeven 'meegenieten'. Ik zei er nog iets van maar er werd in het geheel niet op gereageerd. Gezien de overige recenties is Holten er kennelijk gelukkig mee. Enfin, onze magen waren gevuld en dat worden ze hier niet weer.

Tolletje_053

Nette ontvangst door gastvrouw en fijne tafel toegewezen. Menu zag er goed uit, wat leuke amuses vooraf en lekker brood. Niet opdringerig een wijnarrangement aansmeren en gewoon kraanwater is geen probleem, erg fijn! Voorgerecht interessante combinatie van kalfssucade, garnaal en quinoa met zuurtjes, behoorlijk complex qua smaak. Tussengerecht asperges klassiek met moderne presentatie. Als hoofd uitstekend gegaarde kabeljauw, klassiek met gerookte botersaus en verfijnd garnituur, hier zat duidelijk heel veel vakmanschap in! Prima dessert van rabarber en karnemelk, daarna koffie met friandises die je zelf mag kiezen. Eén dame in de bediening kwam ons wat nors over, maar uiteindelijk toch zeer positief gevoel overgehouden.

Gegeten op 29 mei 2016

Bob_van_Monsjou

Tijden onze vakantie gegeten bij Legendarios. Een absolute aanrader voor de vlees liefhebber. Het vlees is van prima kwaliteit en zeer goed klaar gemaakt. De bediening was zeer vriendelijk. Wij kregen nog wat tips mee voor bezoekjes in de omgeving. Erg leuk. De ligging van het restaurant is leuk/landelijk, maar je rijdt er zo voorbij. Even opletten dus.

Is er dan niets aan te merken? Jawel. Ik wilde graag een oude jenever, maar die was niet verkrijgbaar. Ook geen korenwijn. Geen ramp, maar ik had dat niet verwacht in een restaurant als dit.

Gegeten op 24 mei 2016

hansmoonen

Pannenkoekenhuis waar je een prima pannenkoek kunt eten is verrassende setting: heel ruim opgezet, speelhoek voor de kinderen, openhaard. Dat alles op een prachtige locatie middenin het nationale park. Prima locatie om de zondagslunch te gebruiken na een wandeling door de bossen, een fietstocht of het tegenover gelegen Natuur Diaroma. Recensies laatste tijd zijn slecht zag ik; onze ervaring was een andere. Zouden we weer in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug. Pannenkoeken: veel keuze, snel op tafel en prima van smaak. Top

annette1988

Op een zaterdag gegeten bij Altamura.
Fijn restaurant met een goede bediening.
Allebei een pizza genomen. De pizza's waren sappig en lekker groot. Echt top!
Toetje was gewoon goed.

Proever51795

Vandaag hier de lunch gebruikt. In het verleden geen goede ervaringen met Woodys. Woodys goed vooruit gegaan. Aspergesoep was lekker. Evenals het warme brood met sausjes. Vriendelijke bediening. Het was er druk, maar het eten stond snel op tafel.

Gegeten op 15 mei 2016