Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Hollandsche Rading

De laatste recensies in Hollandsche Rading

Linsie
over Brasserie De Egel

Na een lange wandeling kwamen wij in Hollandsche Rading. Via Iens vonden wij dit restaurant. Het ligt bij een bungalowpark even buiten het dorp.
We hebben alleen op het terras gezeten, dus over het interieur kan ik niet zoveel zeggen. Kaart is niet te uitgebreid, maar voor iedereen wel wat. Wel grappig dat de kaart op een groot bord staat dat bij je tafel gezet wordt. Weet niet hoe ze dat doen als het druk is...
Ik at de lamskoteletten, die heerlijk mals waren en met een lekker rooster-smaakje, maar wel te zout. Mijn man had de mosselen, die ook te zout waren, maar verder lekker. Lekker wijntje erbij en gewoon kraanwater.
Kortom, prima eten met prima service. Gewoon wat je van een brasserie mag verwachten.

Gegeten op 9 augustus 2014

pema

Helaas een slechte ervaring gehad bij Cafe Moeke. Hoewel een tafel gereserveerd, op tijd gearriveerd en een tafel vrij bij aankomst, moesten we toch wachten, samen met nog twee stellen. Dit was normaal volgens de manager... "ze waren tenslotte maar een eetcafé". Service was niet in orde en het duurde (veel) te lang voordat het eten werd geserveerd. Kritiek bij de manager resulteerde in een betoog dat - volgens hem - de kwaliteit van het eten toch wel erg goed was en dat hij het ook nooit een probleem vindt om wat langer op zijn eten te wachten in een "gezellige ambiance". Hoewel de kwaliteit van het eten redelijk was, vonden wij de service en ook de response op kritiek niet in orde. Men klopt zichzelf op de borst over de kwaliteit van het eten, maar als er kritiek is, wordt er geantwoord dat zij "slechts" een eetcafé zijn waar je niet te veel van mag verwachten. Oh ja en credit cards worden ook niet geaccepteerd... ze zijn tenslotte "maar" een eetcafé...

Gegeten op 1 augustus 2014

Vandoorntje

Wij hebben hier geluncht en vanwege het weer deze keer binnen. Het restaurant is enige tijd geleden overgenomen en wij vinden helaas het eten achteruit gegaan. Ondanks dat de bediening vriendelijk was, is het eten saai en de inrichting erg ouderwets.

Mijn man had een sandwich met kip besteld, maar dit waren eigenlijk een paar simpele boterhammen met kipfilet en wat dressing. Hij vond het ook erg smaakloos. Ikzelf had een uitsmijter genomen en die was op zich prima.
De inrichting was ouderwets, vooral de tapijtjes op de tafels ruik je en zijn niet hygiënisch te noemen.
Voor ons in elk geval niet bijzonder genoeg om nog een keer naar toe te gaan.

Gegeten op 23 juli 2014

maud8

Na een gezellige avond in een mooie ambiance ontvingen we de rekening. Enig rekenwerk liet ons zien dat er voor ruim 60 Euro te veel op stond. Het werd met een niet vrolijk gezicht herrekend. En dat voor een soep waar geen ballen in zaten. Ze moeten nog veel leren...

Gegeten op 23 juli 2014

Proever80714

Kwamen voor een borreltje op het terras maar na de uitgebreide kaart te hebben gezien toch maar gekozen voor de geiten en krabsalade. Allebei zeer rijk gevuld en verrukkelijk !! Bediening zeer vriendelijk en attent en informeel. De crème brulée met bolletje ijs als toetje en de koffie waren ook top!! Dit eetadresje wordt zeker bijgeschreven in onze lijst van leukste en lekkerste restaurants.

Gegeten op 21 juli 2014

HaGu

Je zou denken dat het op een maandagavond niet erg druk is, maar bij aankomst om 18.30 was het al behoorlijk vol en het zou de hele avond doorlopen tot wij verttokken om 21.30.
Uit de recensies hadden we begrepen dat het eten hier uitstekend is maar dat de bediening niet helemaal soepel verloopt.
We werden vriendelijk welkom geheten en het geheel zag er gezellig uit. Het personeel was goed gemutst en had er duidelijk zin in.
We bestelden een drankje en maakte een keuze uit de menukaart.
Binnen redelijke tijd kregen we onze gangen en het smaakte verrukkelijk. Terwijl we daar zo zaten te eten vroegen we ons af hoe het personeel kon onthouden wie wat besteld had, want de tafels waren niet genummerd of zo. Bleek dus dat ze dat inderdaad niet konden. We zagen regelmatig dat iemand iets aangeboden kreeg wat voor een andere tafel bestemd was en ook wij kregen 2 keer iets aangeboden wat voor iemand anders was.
Echter...het wijntje dat ik wel besteld had kwam niet en toen mij door een ander personeelslid werd gevraagd of ik nog iets wilde drinken en ik aangaf dat ik nog wachtte op mijn wijn, kreeg ik er binnen 5 minuten twee! Wij konden er wel om lachen.
Wij hebben genoten in ieder geval en komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 14 juli 2014

leomots

Het personeel, de eigenaars of de anderen, allemaal even aardig en behulpzaam. Als je vóór openingstijd voor de deur staat, al is het een half uur, geen probleem, ze doen de deur open!
En die taarten, die op locatie gebakken worden....Waanzinnig lekker! Bij de Wandelsite (veel wandelingen beginnen/eindigen/hebben middagpauze daar) is er iemand die in het hele land appeltaart keurt. Een 7 is eetbaar, 7,5 mwah, 8 ja ach ja, 8,5 prima. Een 9 wordt alleen voor de appeltaart van Perron Peet gegeven! De Vlaaamse Vriet, de gehaktbal, echt het is allemaal even goed!

Gegeten op 25 juni 2014

Marcointerim
over Café Moeke

Vandaag bij toeval neergestreken. We herkenden het als een wat "verlopen" zaak uit het verleden. Prachtig gerestaureerd pand met een ouderwets leuk terras en parkeerplaats. Dachten even te kijken maar hebben besloten te lunchen. Perfecte geitenkaas (die eens anders smaakte dan wat normaal ter tafel komt!) en Thai beef (ossenhaaspuntjes die gewoon van de ossenhaas gesneden waren met een heerlijke salade). Vriendelijke en kundige bediening en zeer aangenaam terras. Binnen zijn we niet geweest maar we komen zeker terug!

Gegeten op 29 juni 2014

Liefje12

Bij Rob kan je de heerlijkste lamskoteletten eten, heerlijk ontspannen op een zomeravond en genieten van de rust en op z'n Hollands niet te veel betalen...ik vind het een aanrader ;-)

Gegeten op 7 juni 2014

K1980

Café Moeke is wat ons betreft een grote aanrader. Wij hebben hier het huwelijks jubileum van onze ouders gevierd en hebben heerlijk op het mooie en gezellige terras gegeten. Daarbij zeer attente en vlotte bediening en heerlijk eten voor een goede prijs. Hartelijk dank aan het team van Cafe Moeke voor een geweldige en smakelijke avond!

Gegeten op 8 juni 2014