a TripAdvisor company

De laatste recensies in Hollandsche Rading

De laatste recensies in Hollandsche Rading

Truron

Hebben er vandaag pannenkoeken gegeten.
Zijn een aanrader,heerlijk gebakken en goed belegd.
Toevallig op woensdag onbeperkt pannenkoek eten voor €11,00!!!!!
Vlotte,zeer leuke bediening en ondanks de drukte toch even de tijd om iets uit te leggen.
Restaurant binnen jaren 70stijl,buiten groot terras.

Gegeten op 20 mei 2015

Robienjo

Onderweg op mijn fiets gestopt voor een broodje. Er is voldoende keuze en het is redelijk geprijsd. Gekozen voor een Italiaanse bol Vitello Tonato. Ronduit heerlijk! Lekkere verse bol, heerlijk belegd en dat voor € 4,95. Ik ben onder de indruk.

Gegeten op 17 mei 2015

Gulo Gulo

Nieuwe aanwinst in Hollandsche Rading. Gegeten met vier, vooraf een heerlijke aspergesoep (met zalm) voor allen en toen driemaal de tonijnsteak en eenmaal de confit de canard. Goede wijnkeuze, prima vettige chardonnay uit Zuid-Afrika. Attente bediening. Populaire frietzakken erbij (nieuwe rage kennelijk, je ziet ze overal). Eten was zonder meer goed. Mooie opmaak, wel wat langer moeten wachten voor het hoofdmenu. Voor een woensdagavond behoorlijk vol en dat geeft een gezellige ambiance. Decor is Moeke-stijl, simpel, bruin, pers op de tafel, gordijntjes, troepjes in de vensterbank en een vol plafond. Hoe dan ook, dorps, en ouderwets gezellig. Niet voor niets een café, met een goede hap eten. Vanwege het prima eten komen we zeker nog een keer terug!

Gegeten op 6 mei 2015

Frank357

Lekker eten voor een eerlijke prijs met een losse leuke bediening.
charmante gastvrouw vriendelijké kok .
speciale wensen kunnen worden vervuld.
Dit alles in een ongedwongen sfeer.

Gegeten op 3 mei 2015

VictoriaJacques
over Café Moeke

Een paar keer zijn we hier nu geweest. Bruine kroeg gevoel is leuk en gezellig, alhoewel wij net als bij Moeke Spijkstra nog steeds geen fan zijn van die groezelige dikke Perzische kleedjes. Buiten is een mooi groot terras. Jammer van die enorme parkeerplaats die weliswaar heel handig is, maar ze misschien iets beter kunnen afschermen, met plantenbakken of iets dergelijks. We hebben alleen een 'simpel' broodje gegeten, maar een lekker broodje bereiden is nog niet zo makkelijk is onze ervaring. Deze broodjes (Vitello en hamburger) waren erg goed bereid en ook nog eens voor een zeer schappelijke prijs. lekker!

Gegeten op 22 april 2015

Jokade

Mooi gelegen, goede parkeergelegenheid. In het heerlijke voorjaars zonnetje zaten vele buiten te genieten. Wij hebben binnen gelunched. Vriendelijke bediening, warm oud Hollands interieur. Italiaanse bol met vitello tonato gegeten. Broodje was krokant, lauw warm, goed belegd met malse kalfslende en heerlijke tonijnsaus, top!

Gegeten op 13 maart 2015

PHOB
over Café Moeke

In dit altijd gezellige pand is het interieur omgetoverd tot een zestigerjaren café.
Eenieder moet maar vinden wat hij ervan vindt.
Het eetcafé heeft wel reuring. Het is druk en geanimeerd.
De bediening is gemotiveerd, wat amateuristisch, maar zeer attent. Het is tenslotte een café...
Het eten heeft een redelijke tot goed niveau, zeker gezien de scherpe prijzen.
Zo is de biefstuk van een dikbil wat taai. Met saus € 16.95. Tja wat wil je.
Voor de kreeft thermidor wordt een scharencrusher gedekt. De kreeft is zonder schaar geserveerd. Wat van gezegd, maar er wordt geen schaar nageleverd. € 19.75.
Het is een eetcafé met een goede kwaliteits/prijs ratio. Gezellig en druk, wat wil je verder.

Gegeten op 28 februari 2015

mg01pf

Tijdens ons verblijf op Bungalowpark de Egelshoek hebben wij ons regelmatig laten verwennen bij Eethuis de Egel. Wat opviel was de vriendelijke en hartelijke ontvangst en de persoonlijke manier waarop wij altijd bediend werden door Cristel. De kwaliteit van het eten is gewoon uitstekend tegen een zeer betaalbare prijs. Rob is een enorm goede kok, die zowel vlees als vis zo klaar kan maken dat je je vingers erbij aflikt. Dit alles in een prettige en gezellige ambiance maakt dat je een hele gezellige avond hebt. Dit eethuis is zeker een aanrader.

Gegeten op 28 februari 2015

Rudy

Na de verbouwing waren wij er nog niet geweest. De sfeer is veranderd; het is er gezelliger geworden. Van mij hoeven al die uitdragerij spullen niet aan de muur. Maar tezamen met de "Persjes" op tafel dragen ze toch bij tot een huiselijk gevoel.
Wij waren met z'n vieren, en bestelden allemaal iets anders. Was goed en de bediening was uitstekend. Attent, snel en erg vriendelijk. En dat ondanks de grote drukte. Kortom een aanrader, zeker gezien de goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 31 januari 2015

Ruurt

Vandaag geluncht bij Moeke. Jaren geleden was dit een gezellige uitspanning. Op een gegeven moment is het ovegenomen en werd de sfeer wat formeler, de kaart wat luxer en de prijzen hoger. Vorig jaar is het wederom overgenomen, en is de oude gezelligheid van vroeger weer terug gebracht. Met redelijk succes: de sfeer is gemoedelijk, de bediening gezellig en toch vlot, de kaart gewoon goed. Alleen die quasi-perzische tapijtjes op de tafel......, nee. Geen goed idee.
Zoals gezegd: de bedienig is vlot, aardig, pro-actief. Wij hadden twee clubsandwiches: een met zalm (héérlijk!) en een met kip (prima!).

Gegeten op 27 januari 2015