De laatste recensies in Hollandsche Rading

De laatste recensies in Hollandsche Rading

Jokade

Mooi gelegen, goede parkeergelegenheid. In het heerlijke voorjaars zonnetje zaten vele buiten te genieten. Wij hebben binnen gelunched. Vriendelijke bediening, warm oud Hollands interieur. Italiaanse bol met vitello tonato gegeten. Broodje was krokant, lauw warm, goed belegd met malse kalfslende en heerlijke tonijnsaus, top!

Gegeten op 13 maart 2015

PHOB
over Café Moeke

In dit altijd gezellige pand is het interieur omgetoverd tot een zestigerjaren café.
Eenieder moet maar vinden wat hij ervan vindt.
Het eetcafé heeft wel reuring. Het is druk en geanimeerd.
De bediening is gemotiveerd, wat amateuristisch, maar zeer attent. Het is tenslotte een café...
Het eten heeft een redelijke tot goed niveau, zeker gezien de scherpe prijzen.
Zo is de biefstuk van een dikbil wat taai. Met saus € 16.95. Tja wat wil je.
Voor de kreeft thermidor wordt een scharencrusher gedekt. De kreeft is zonder schaar geserveerd. Wat van gezegd, maar er wordt geen schaar nageleverd. € 19.75.
Het is een eetcafé met een goede kwaliteits/prijs ratio. Gezellig en druk, wat wil je verder.

Gegeten op 28 februari 2015

mg01pf

Tijdens ons verblijf op Bungalowpark de Egelshoek hebben wij ons regelmatig laten verwennen bij Eethuis de Egel. Wat opviel was de vriendelijke en hartelijke ontvangst en de persoonlijke manier waarop wij altijd bediend werden door Cristel. De kwaliteit van het eten is gewoon uitstekend tegen een zeer betaalbare prijs. Rob is een enorm goede kok, die zowel vlees als vis zo klaar kan maken dat je je vingers erbij aflikt. Dit alles in een prettige en gezellige ambiance maakt dat je een hele gezellige avond hebt. Dit eethuis is zeker een aanrader.

Gegeten op 28 februari 2015

Rudy

Na de verbouwing waren wij er nog niet geweest. De sfeer is veranderd; het is er gezelliger geworden. Van mij hoeven al die uitdragerij spullen niet aan de muur. Maar tezamen met de "Persjes" op tafel dragen ze toch bij tot een huiselijk gevoel.
Wij waren met z'n vieren, en bestelden allemaal iets anders. Was goed en de bediening was uitstekend. Attent, snel en erg vriendelijk. En dat ondanks de grote drukte. Kortom een aanrader, zeker gezien de goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 31 januari 2015

Ruurt

Vandaag geluncht bij Moeke. Jaren geleden was dit een gezellige uitspanning. Op een gegeven moment is het ovegenomen en werd de sfeer wat formeler, de kaart wat luxer en de prijzen hoger. Vorig jaar is het wederom overgenomen, en is de oude gezelligheid van vroeger weer terug gebracht. Met redelijk succes: de sfeer is gemoedelijk, de bediening gezellig en toch vlot, de kaart gewoon goed. Alleen die quasi-perzische tapijtjes op de tafel......, nee. Geen goed idee.
Zoals gezegd: de bedienig is vlot, aardig, pro-actief. Wij hadden twee clubsandwiches: een met zalm (héérlijk!) en een met kip (prima!).

Gegeten op 27 januari 2015

lisetta

Na een heerlijke wandeling met hond en baby hier terecht gekomen voor een hapje en een drankje. Wat een verrassing zo tussen de bomen in! Zeer aangenaam verrast,op een ouderwetse manier welkom geheten door de gastvrouw en na een gezellig praatje aan tafel gegaan voor een heerlijke maaltijd. Gewoon goed. Zeker een aanrader, zonder poespas en voor t geld kan je t zelf bijna niet maken. We komen hier zeker terug!

Gegeten op 19 december 2014

Proever58430

Na een eigenaarswissel een verbetering qua eten. Het zit er dan ook erg vol, in tegenstelling tot voorganger. Op een donderdag gegeten en alle tafels bezet. Bediening is attent en professioneel, dat geeft vertrouwen en ook de kaart is naar behoren voor een eetcafe. Eten zelf is goed gemaakt en porties zijn ok. Daghap is netjes geprijsd (€ 11 voor hoofdgerecht) en wisselt dagelijks. De sfeer is ok, maar er zijn wel een paar dingen op af te dingen. Ten eerste is de verlichting ronduit slecht. Wat ik op mijn bord kreeg kon ik bijna niet zien, dat hoort niet. Ook is het blijkbaar normaal dat het grote televisiescherm aan staat voor een voetbalwedstrijd. In de VS normaal, maar gelukkig niet gewoon in Nederland en erg storend. De oubollige tapijtjes op tafel doen het leuk als ondersteuning van thema Moeke, maar ook dit kan toch wel anders worden opgelost. Kortom eten en service dik in orde, decor/sfeer mag nog wel wat aandacht. Al met al een goed adresje voor in de buurt.

Gegeten op 27 november 2014

Met een gezelschap van 11 totaal daar op zaterdagavond gegeten en het was Full house. De eerste aanblik in dit cafe is wat oubollig en vol gehangen met "meuk" waar je of van houd of het helemaal niks vind. De tafels zijn vrij klein van formaat en bedekt met een kleed wat tevens van mij weggelaten mag worden, het is wat smoezelig. Over de kaart en het geserveerde eten niets anders dan lof, ik had een sashimi vooraf en zeetong als piece en kan niet anders zeggen dat het zeer smakelijke gerechten waren en super vers. Het enige minpuntje qua culinair die ik kan bedenken is dat de gewokte groenten die onder mijn zeetong lagen beter los geserveerd kunnen worden, de zeetong gaat hieroor naar olijfolie smaken waar de wokgroenten in gebakken zijn en dat is zonde van de zeetong filets. Ook de overige disgenoten hadden zeer smakelijke gerechten die varieerde van hazenrug filet, tournedo's, King size's burger etc. Als tip wil ik meegeven om ook een kinderkaart te presenteren, wij hadden er 4 bij ons en die moesten nu van de grote kaart kiezen wat op zich geen probleem is maar laat zien dat je ook een kind vriendelijk restaurant bent.

Piet van den Bosch

Gegeten op 15 november 2014

KJP

Bij Perron peet meerdere malen koffie To Go gehaald, en die is altijd super!
Laatst voor het eerst 's middags een broodje gegeten in de zaak. Ook weer van top kwaliteit. Vers brood, mooi beleg en zeer vriendelijke bediening. Mijn ouders halen hier nog wel eens friet
en die zijn daar ook zeer lovend over.

Gegeten op 19 september 2014

KJP

Meerdere malen heb ik kunnen genieten van de heerlijke gerechten die Paul, eigenaar Lepelaar Catering, met liefde maakt.
Als je interesse toont in de gerechten verteld hij het met veel enthousiasme over.

Het eten van Paul is gewoon altijd top!

Gegeten op 10 september 2014