Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Hollandsche Rading

De laatste recensies in Hollandsche Rading

Proever58430

Na een eigenaarswissel een verbetering qua eten. Het zit er dan ook erg vol, in tegenstelling tot voorganger. Op een donderdag gegeten en alle tafels bezet. Bediening is attent en professioneel, dat geeft vertrouwen en ook de kaart is naar behoren voor een eetcafe. Eten zelf is goed gemaakt en porties zijn ok. Daghap is netjes geprijsd (€ 11 voor hoofdgerecht) en wisselt dagelijks. De sfeer is ok, maar er zijn wel een paar dingen op af te dingen. Ten eerste is de verlichting ronduit slecht. Wat ik op mijn bord kreeg kon ik bijna niet zien, dat hoort niet. Ook is het blijkbaar normaal dat het grote televisiescherm aan staat voor een voetbalwedstrijd. In de VS normaal, maar gelukkig niet gewoon in Nederland en erg storend. De oubollige tapijtjes op tafel doen het leuk als ondersteuning van thema Moeke, maar ook dit kan toch wel anders worden opgelost. Kortom eten en service dik in orde, decor/sfeer mag nog wel wat aandacht. Al met al een goed adresje voor in de buurt.

Gegeten op 27 november 2014

Met een gezelschap van 11 totaal daar op zaterdagavond gegeten en het was Full house. De eerste aanblik in dit cafe is wat oubollig en vol gehangen met "meuk" waar je of van houd of het helemaal niks vind. De tafels zijn vrij klein van formaat en bedekt met een kleed wat tevens van mij weggelaten mag worden, het is wat smoezelig. Over de kaart en het geserveerde eten niets anders dan lof, ik had een sashimi vooraf en zeetong als piece en kan niet anders zeggen dat het zeer smakelijke gerechten waren en super vers. Het enige minpuntje qua culinair die ik kan bedenken is dat de gewokte groenten die onder mijn zeetong lagen beter los geserveerd kunnen worden, de zeetong gaat hieroor naar olijfolie smaken waar de wokgroenten in gebakken zijn en dat is zonde van de zeetong filets. Ook de overige disgenoten hadden zeer smakelijke gerechten die varieerde van hazenrug filet, tournedo's, King size's burger etc. Als tip wil ik meegeven om ook een kinderkaart te presenteren, wij hadden er 4 bij ons en die moesten nu van de grote kaart kiezen wat op zich geen probleem is maar laat zien dat je ook een kind vriendelijk restaurant bent.

Piet van den Bosch

Gegeten op 15 november 2014

KJP

Bij Perron peet meerdere malen koffie To Go gehaald, en die is altijd super!
Laatst voor het eerst 's middags een broodje gegeten in de zaak. Ook weer van top kwaliteit. Vers brood, mooi beleg en zeer vriendelijke bediening. Mijn ouders halen hier nog wel eens friet
en die zijn daar ook zeer lovend over.

Gegeten op 19 september 2014

KJP

Meerdere malen heb ik kunnen genieten van de heerlijke gerechten die Paul, eigenaar Lepelaar Catering, met liefde maakt.
Als je interesse toont in de gerechten verteld hij het met veel enthousiasme over.

Het eten van Paul is gewoon altijd top!

Gegeten op 10 september 2014

CindySchuurman

Wij hebben genoten van ons etentje bij Eethuis de Egel. Wij waren er voor het eerst, maar Rob en Cristel hebben zich enthousiast voorgesteld als nieuwe eigenaren sinds oktober 2014. Zij zijn dus recent het avontuur aangegaan in Hollandsche Rading. Rob blijkt een voortreffelijke kok. Wij kozen voor varkenshaas met pepersaus (weekaanbieding, 10 euro!) met verse groenten en mijn partner koos voor spareribs (14.50 euro) De kinderen hebben genoten van hun pannenkoeken ( 4.00 euro) . Wij zullen het eethuis zeker vaker bezoeken, prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend, en de ontvangst was zo hartelijk, wij gunnen ze alle succes.

Gegeten op 13 oktober 2014

Mariannevanass

Vanavond geweldig gegeten. De sfeer is zeer knus en gezellig en de bediening is zeerefficiënt, vakkundig en bijzonder hartelijk.
We kregen heerlijk ovenvers brood met kruidenboter en een lekkere olijfolie.
Toen ieder een mosselpan, allebei de Belgische variatie gekozen bereidt met knoflook ,room en cognac etc heerlijk met Franse frietjes , salade,drie koude sausjes en brood. Trouwens ook super origineel opgediend met een soort schepnet voor de mosselen.
We hadden diverse malt biertjes en twee maal koffie en twee maal thee met de meest verrukkelijke macarones erbij. We waren nog geen 50 euro kwijt.
Geweldig en zeker een aanrader voor iedereen die van lekker en gezellig eten houdt.

Gegeten op 5 oktober 2014

duco5

Gingen voor de mosselen en wat een keus en wat een kwaliteit.
Ook de (huis)wijn was voortreffelijk.
De bediening uitermate behulpzaam en vriendelijk
Een aanrader !

Gegeten op 3 september 2014

Linsie
over Eethuis de Egel

Na een lange wandeling kwamen wij in Hollandsche Rading. Via Iens vonden wij dit restaurant. Het ligt bij een bungalowpark even buiten het dorp.
We hebben alleen op het terras gezeten, dus over het interieur kan ik niet zoveel zeggen. Kaart is niet te uitgebreid, maar voor iedereen wel wat. Wel grappig dat de kaart op een groot bord staat dat bij je tafel gezet wordt. Weet niet hoe ze dat doen als het druk is...
Ik at de lamskoteletten, die heerlijk mals waren en met een lekker rooster-smaakje, maar wel te zout. Mijn man had de mosselen, die ook te zout waren, maar verder lekker. Lekker wijntje erbij en gewoon kraanwater.
Kortom, prima eten met prima service. Gewoon wat je van een brasserie mag verwachten.

Gegeten op 9 augustus 2014

pema

Helaas een slechte ervaring gehad bij Cafe Moeke. Hoewel een tafel gereserveerd, op tijd gearriveerd en een tafel vrij bij aankomst, moesten we toch wachten, samen met nog twee stellen. Dit was normaal volgens de manager... "ze waren tenslotte maar een eetcafé". Service was niet in orde en het duurde (veel) te lang voordat het eten werd geserveerd. Kritiek bij de manager resulteerde in een betoog dat - volgens hem - de kwaliteit van het eten toch wel erg goed was en dat hij het ook nooit een probleem vindt om wat langer op zijn eten te wachten in een "gezellige ambiance". Hoewel de kwaliteit van het eten redelijk was, vonden wij de service en ook de response op kritiek niet in orde. Men klopt zichzelf op de borst over de kwaliteit van het eten, maar als er kritiek is, wordt er geantwoord dat zij "slechts" een eetcafé zijn waar je niet te veel van mag verwachten. Oh ja en credit cards worden ook niet geaccepteerd... ze zijn tenslotte "maar" een eetcafé...

Gegeten op 1 augustus 2014

Vandoorntje

Wij hebben hier geluncht en vanwege het weer deze keer binnen. Het restaurant is enige tijd geleden overgenomen en wij vinden helaas het eten achteruit gegaan. Ondanks dat de bediening vriendelijk was, is het eten saai en de inrichting erg ouderwets.

Mijn man had een sandwich met kip besteld, maar dit waren eigenlijk een paar simpele boterhammen met kipfilet en wat dressing. Hij vond het ook erg smaakloos. Ikzelf had een uitsmijter genomen en die was op zich prima.
De inrichting was ouderwets, vooral de tapijtjes op de tafels ruik je en zijn niet hygiënisch te noemen.
Voor ons in elk geval niet bijzonder genoeg om nog een keer naar toe te gaan.

Gegeten op 23 juli 2014