De laatste recensies in Hollandsche Rading

De laatste recensies in Hollandsche Rading

Haci
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag zijn wij met een aantal collega's wezen eten bij Café Moeke in Hollandsche Rading. Bij binnenkomst viel ons meteen de relaxte sfeer op binnen het restaurant. Het decor is te omschrijven als een gezellige bruincafé, waarbij je gezellig met elkaar kan praten zonder overlast te geven aan andere gasten. Misschien dat sommige tafels iets groter van omvang kunnen zijn, aangezien je met een grote groep mensen vrij dicht op elkaar zit aan één tafel. De service is zeer goed. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en attent. Er wordt met regelmaat gevraagd of alles naar wens is en de bediening is snel en goed. Het eten is uitstekend. Wij hebben alle vijf heerlijk gegeten en zijn met een voldaan gevoel weg gegaan. Als voorgerecht hadden wij de sashimi, carpaccio 'Moeke' 2x, Pata Negra en Gamba's 2x genomen. Als hoofdgerecht hadden wij de Sateh Bali 2x, Moeke's Big Burger, Tonijnspies en Tournedos. Als nagerecht hadden wij de Créme Brulée genomen. De gerechten smaakten heerlijk en daarnaast waren deze met zeer veel zorg voorbereid. Al met al willen wij zowel het personeel in de bediening als in de keuken bedanken voor deze fantastische avond! Groeten van het BAT-team (Frank, Ad, Haci, Diego en Paul)

Gegeten op 18 april 2014

koningh240
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten,de daghap,lamscoteletjes met honingthijmsaus en dat voor 11,00.
Leuke zaak,gezellig informeel,helemaal goed,gaan zeker terug.

Gegeten op 16 april 2014

Sid25
  • Recensies in de laatste twee jaar

De kwaliteit van het eten is goed maar prijs kwaliteitverhouding is matig. 20 Euro voor slibtongfiletje en 5 asperges is over de top voor een eetcafe
Ook het feit dat ons verzocht werd de tafel direkt na het desert te verlaten terwijl wij hadden gereserveerd heeft ons zeer gestoord en ons doen besluiten "hier nooit meer".
Wanneer je zo kort na de opening al ten onder gaat aan je "succes" met dit soort klantonvriendelijke acties en bediening die te wensen over laat dan is het wachten op problemen......

Gegeten op 11 april 2014

Walter-BNL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nu zeker 8 x gegeten, fantastisch concept ! Even eten als je geen zin hebt om nog naar de AH te gaan!! Voor een zeer redelijke prijs en een zeer doordachte kaart, voor ieder wat wils. Leuke sfeer en zeer ongedwongen, mocht je even moeten wachten op je eten vanwege de drukte dan drink je gewoon nog even een biertje! Niet meteen gaan zeuren, dat mag je wel in het Amstel Hotel doen, als het je niet zint.
Of zitten die zeurende mensen hier misschien altijd in het Amstel Hotel !?! Ik vind het een aanwinst voor de omgeving.

Walter

Gegeten op 11 april 2014

ontevredenklant20
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was best goed, maar de service echt slecht. Je zit daar met een grote groep met alles erop en eran, en dan doen ze moeilijk over wat kannen water op tafel (€ 1,75 per kan??? voor kraanwater).
Toen een van onze gasten een stuk plastic in z'n carpaccio had zei de manager dat we niet moesten zeuren, dan moet je naar een 3 sterren restaurant en dan betaal je € 60,= voor een carpaccio. (dit zei hij letterlijk zo). Dan voel je je echt niet meer welkom en dan ga je nooit meer terug.

Gegeten op 24 maart 2014

JohannesW
  • Recensies in de laatste twee jaar

De ons van ouds bekende locatie heeft een verrassende herstart gemaakt en dat is niet onopgemerkt gebleven. Loopt zo te zien en te horen als een trein. Ons gezelschap van drie heeft heerlijk gegeten. We hadden alle drie verschillende gerechten besteld. totaal drie maal drie en alles was naar wens. Het was een drukke vrijdagavond. Parkeerplaats vol. En binnen erg rumoerig.
Hier botst de combinatie café en eetgelegenheid. Geen locatie dus om eens rustig te dineren maar dat wisten we natuurlijk al. Ondanks de drukte, of wellicht dankzij de drukte, was de bediening vlot en correct en kwam het eten op tijd door. Een geslaagde avond. Wel even de rekening goed nakijken, bij ons zat er een klein foutje in.

Gegeten op 28 maart 2014

rina8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond voor het eerst bij Moeke geweest. De bediening is erg traag, wordt 2 x door verschillende mensen gevraagd wat of er wordt gedronken! Ook de maaltijden kwamen traag door. De manager (?) was zeer onvriendelijk: carpaccio waar harde stukken (plastic?) inzaten, werd afgedaan als zijnde knoflook. Carpaccio met knoflook? Ja dan kan gebeuren in de keuken, en als we daar commentaar op hebben moeten we maar naar een drie sterren restaurant gaan! Wat een klantvriendelijkheid. Ons zie je hier voorlopig niet terug. Jammer.

Gegeten op 31 maart 2014

Roanla
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zaterdagmiddag met 14 man waaronder 2 kinderen gegeten bij Moeke. Eerst even drankje op terras toen naar binnen. De bediening was vriendelijk en gewillig. Alleen een man, waarschijnlijk de manager of derg., was niet aardig. De kinderen werden wat drukker en deze heer maakte meteen een opmerking van rennende kinderen wil ik niet in de zaak, het is een cafe. Misschien had dit iets vriendelijker, tactischer verzocht kunnen worden. De voorgerechten waren niets op aan te merken, werd allemaal tegelijk gereserveerd en was lekker. Het hoofdgerecht was ook allemaal smakelijk op de schnitzels na deze waren in het frituur gebakken en dat was te proeven. Het begon al erg druk te worden en we kregen dan ook de indruk sat we wegmoesten. Er werd aangespoord om een dessert uit te zoeken en toen dit op was en we de rekening hadden gevraagd, kwam de chef of derg. Bij de tafel staan om ons zowat weg te kijken. Op een gegeven ogenblik werd ons ook inderdaad verzocht om haast te maken want de tafels waren dringend nodig. Al met al qua eten en bediening een geslaagd bezoek, wat betreft management aan te raden om wat vriendelijker met de gasten om te gaan. Het restaurant is erg rumoerig.

Gegeten op 29 maart 2014

dago
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een metamorfose...Omgetoverd van ``Vuursche Dreef`` naar ``Cafe Moeke``.. De uitstraling is weer geweldig, heerlijk groot terras, geordende parkeerplaats en een prachtige rieten kap. Binnen is het weer een echt bruin café, met een grote bar en allemaal oude spullen aan het plafond. Ook de perzen op tafel ontbreken niet. Maar om een tafeltje te krijgen moet je snel reserveren. Iedere avond overvol, heerlijke sfeer. Dan het eten, daar kwamen we natuurlijk voor.
Een overheerlijke carpaccio en garnalen kroketjes waren onze starters. De tong voor ons beide als hoofdgerecht, super. Met frites in de bekende puntzak. Ook onze desserts waren ok. De wijnen waren ook erg lekker. Toch een klein minpuntje, door de enorme drukte duurde het allemaal iets langer. Maar dat is vast de nieuwigheid. Wij komen zeker terug, want er was een kaart met leuke gerechten om te proberen.

Gegeten op 23 maart 2014

Syl19
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi opgeknapt pand, stijl binnen moet je van houden, gezellige ouderwetse sfeer. Terras ook mooi opgeknapt, wel erg kaal en ongezellig langs drukke weg. Bediening vriendelijk, maar erg traag. Totaal geen kennis van zaken, niet erg geïnteresseerd in hun vak. Simpel brood, maar oké daar is de prijs ook naar.. Jammer dat het niet vers smaakte.. De uiensoep kop is leuk gesierd met bladerdeeg kaas korst op de bovenkant, wanneer je die doorprikt is de soepkop half vol, jammer. Duurt al 15 minuten voor je je drinken krijgt, eten duurt nog langer dus geen snelle hap hier Veel succes verder maar ons zie je niet meer terug

IENS bestaat 15 jaar!