Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Hertme

De laatste recensies in Hertme

sonnyproever
over 't Oale Bakkershoes

Tijdens vakantie op naburige camping - hier meedere keren gegeten in wisselend gezelschap (echtgenote, kinderen én met een vriend). Steeds heel prettige bediening, acceptabele prijzen en genoeg variatie in menukaart om steeds wat anders te proeven. O.a. Prima spareribs, prima entrecote (inclusief nietszeggende garnalen er op???) en prima mixed grill. Garnituur goed. Kwaliteit is niet top, maar gewoon goed. Atmosfeer druk en gezellig. Overdag leuk terras (zelfs tijdens een plensbui).

Gegeten op 20 april 2014

BartdeLange

Wederom weer heerlijk gegeten samen met onze (jonge) kinderen in een zeer gezellige en prachtige Twentse omgeving! Eten is er prima en zo ook de bediening. Kortom een prima tip voor een gezellig etentje, bij mooi weer kun je er bovendien eten op het mooie buitenterras.

Gegeten op 17 augustus 2013

Lisa1989

Afgelopen dinsdag heb ik hier samen met mijn vriend gegeten. We hebben lekker op het gezellige maar rustige (omgeving) terras gezeten. Wat kun je daar prachtig zitten!! Beiden hebben wij gebruik gemaakt van de a la carte kaart en hebben wij een 3 gangen diner samen gesteld. Echt voortreffelijk eten! De carpaccio was een behoorlijk portie, en echt super lekker en vers. Daarna hebben wij beiden een tournedos gegeten. Heel erg mooi gebakken en wat een fijn stukje vlees! Als dessert hebben wij de creme brulee en de vruchtencoupe gehad. Ook echt verrukkelijk en dit alles ookk super mooi aangekleed.
De bediening was erg vriendelijk en heeft echt oog voor de gast. Al met al een heerlijk avondje uit geweest! Een dikke aanrader om hier lekker te gaan eten, wij komen zeker terug!! Bedankt!

Gegeten op 30 april 2013

Nowan61

Als afsluiter van een vakantie hier op vrijdag gaan eten. Er was nog net plaats voor 2 dus dat was eigenlijk een heel goed voorteken. Schijn bedriegt. het duurde al enige tijd voordat we een kaart kregen dan wel wat drinken konden bestellen. Dat kan. Echter, de bediening, de snelheid, de organisatie was verre van goed. En bedierf onze avond volledig. Ter illustratie. We hebben over een simpele drie gangen maaltijd drie uur moeten doen. Personeel stond aan de bar te kletsen, glazen af te drogen en van enige taakverdeling was geen sprake.
Heten was matig. Een salade met spek, uien en champignons bestond uit licht gebakken spak, half rauwe champignons en uien ringen. Sla of iets dergelijks ontbrak. Het vlees: varkenshaas was lauw, overgoten met een ondefinieerbare enorme hoeveelheid saus zonder enige duidelijke smaak. Het desert: aardbeien besotnd uit wel geteld 1 aardbei en enkele bolletjes ijs. IK heb de koffie laten staan. Voor dit alles moesten we veel te veel betalen. Dit is eens maar nooit meer.

Gegeten op 19 april 2013

marinabatelaan

We hebben daar gegeten met vier personen. We hadden een 4-gangen diner Groupon-bon.
In het voorgerecht zat een plastic dopje van een keukenapparaat, wat de kok kwijt was en niet weer had kunnen vinden. De runderbouillon (tussengerecht) was erg lauw en smaakte naar combinatie van kippen- en runderbouillon. De smaak was heel erg flauw. Dit hebben we dan ook laten staan en niet opgegeten.
Het hoofdgerecht smaakte goed, maar we kregen met 4 personen een heel klein schaaltje gebakken aardappels. Bij het tafeltje naast ons waar twee personen aten, kreeg men een veel grotere schaal aardappeltjes voor 2 personen.
De bediening liet te wensen over. Men was erg vriendelijk, maar men vergat nog al eens wat. Zo moesten we, nadat we om de dessertkaart gevraagd hadden, daar 10 minuten op wachten. Al men al kunnen we geen goede recensie geven. Jammer, terwijl een groupon toch eigenlijk bedoeld is om goede reclame te maken voor het restaurant. We komen niet terug bij 't Oale Bakkershoes.

Gegeten op 15 februari 2013

Sharon1981

Gisteravond heerlijk gegeten bij het Bakkershoes in Hertme.
Vriendelijk ontvangen door de dames in de bediening.
Er was een plek voor ons gereserveerd in de oude bakkerij,waar een gezellig haarvuur brandde. We hebben het verassingsmenu 4 gangen gegeten, met de keuze in het hoofdgerecht voor vis,vlees of een combinatie. Wat een voortreffelijk menu, echt een aanrader. Ik heb zelfs aan kunnen geven dat ik niet van zalm houd, zodat ik een ander voorgerecht kreeg dan mijn tafelgenoten.
Na het diner een heerlijk vers gezet kopje koffie met huisgemaakte lekkernijen! super.
Niet alleen het eten wat heel goed, ook de bediening was top, leuke vriendelijke dames die oog hebben voor de gast.

Gegeten op 15 september 2012

L-

Wisselende ervaringen bij het oale bakkershoes. Bij de lunch was het broodje goed, maar het warme gerecht droog. Bij het diner ook wisselend enthousiast, het vlees was smaakvol, de vis wederom droog. Klein schaaltje aardappeltjes voor 5 personen en bij navullen moesten we hiervoor bijbetalen. Had vermeld mogen worden door de bediening. Zowel bij lunch als bij diner slechte ontvangst en lang moeten wachten. Ook werd er tussendoor niet gecheckt of alles naar wens was.

Gegeten op 7 juni 2012

buutje

• Goed

Gisteren met een groep gegeten. Prima bediening, lekker gegeten. Kan af en toe wat hoger op smaak, maar mooie tent

ansrudyhuub
over 't Oale Bakkershoes

• Uitstekend

• Uitstekend

Een aanrader in alle opzichten!
Echte gastvrijheid, perfecte service,
ware kookkunst en een meer dan juiste prijs/kwaliteitverhouding ervaren wij
hier wekelijks.
Voor ons 'Best Spot' in de gehele regio.
Tip voor de wijnliefhebber: Vraag naar hun 'Merlot'!

haike

• Goed

we zijn niet vol lof over dit restaurant, de bediening is zeer vlot en goed, niks op aan te merken, maar ik heb wel eens lekkerder gegeten, met meer smaak, spare-ribs zijn niet lekker mals, biefstuk te doorbakken {rose gevraagt}.
Als ik zelf moet kiezen ga ik er net meer heen.