a TripAdvisor company

De laatste recensies in Helmond

De laatste recensies in Helmond

henriette45

Vanavond hier gegeten met 10 personen. Het was geweldig! Het was warm en we konden lekker onder de airco zitten. Voorgerechten vielen bij ieder in de smaak. De zomersalade was toppie. Iedereen had een ander hoofdgerecht dus ook chapeau voor de kok (met dit ontzettend hete weer in een hele hete keuken) spare-ribs vielen in de smaak net als de andere gerechten. Ik had zelf de kabeljauw spierings die erg lekker was...een aanrader maar ook de schnitzel met de gesmolten kaas bleek erg lekker te zijn. Ook voelden we ons erg welkom en was de bediening erg goed. Nogmaals complimenten en ga zo vooral door!!!

Gegeten op 2 juli 2015

mariken3

Een aanwinst voor Helmond! Hele professionele vriendelijke bediening. Goede uitleg van de kaart en de gerechten, geregeld vragen of we nog iets wilden drinken. Gastvrouw top! Je voelt je echt welkom en servicegericht tot in de puntjes. We waren voor het eerst met onze kinderen uit eten, ging perfect mede dankzij de hulp van de gastvrouw en het personeel. Dus ook met je gezin kan je er heerlijk en gezellig eten. Het eten was echt heerlijk en heel mooi gepresenteerd. De smaken en combinaties zijn totaal iets anders dan wat ik ook had gehad. Ik had zelfs een 3 gangen verrassings menu fan de Chef. Voorgerecht een frisse lichte noodle salade, als hoofdgerecht zeebaars met een krokant huidje en garnalen kroketjes met een Chili gember saus, als dessert een paar verschillende hapjes met als hoogtepunt de groene thee panna cotta, fluweelzacht! Mijn man had als hoofdgerecht ossenhaas perfect medium. Het was al met al een echt geslaagd avondje uit met heerlijk eten, super bediening in een mooie warme moderne omgeving. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 26 juni 2015

cpeters

Fantastisch gegeten bij Roka. We hebben ons laten verrassen door de chef met een 4 gangen menu. Smaakte fantastisch en zo zag het er ook uit. In lange tijd niet zo goed gegeten. Ook de bediening was top, heel attent zonder opdringerig te zijn. Het restaurant zelf is ook mooi met een prachtige bar en mooie verlichting. Zeker een aanrader.

Gegeten op 24 juni 2015

johan206

Wij zijn hier op een rustige woensdagavond geweest maar het was geweldig. Gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu en dit was heerlijk. Vier verschillende en bijzondere gerechten met als hoogtepunten het tussen- en hoofdgerecht. Daarnaast was de bediening zeer goed en vriendelijk. Wij gaan hier absoluut vaker komen.

Gegeten op 24 juni 2015

MMosterdijk

Gegeten op 19 juni 2015

tborrowers

6 juni en 13 juni daar gegeten. Prima ambiance, gastvrije bediening en heerlijk gegeten. Vlees en vis uit de Mibrasa oven smaakt overheerlijk en het sharing dessert waarbij stikstof wordt gebruikt geeft een extra dimensie aan het geheel. Bijpassende wijnen van slijterij van Eyck uit Helmond maken alles compleet. Als je eens een keer wat anders wil dan is dit zeker een aanrader, zeker als het lekker weer is kun je op het terras eerst de amuses gebruiken en later naar binnen verhuizen.
Vraag ook naar de spoom rechtstreeks uit de stikstof zo in de mond voor een ware smaaksensatie.

lydia21

Omdat het prachtig weer was zaten we buiten , en wij zijn voor de tapas Mariposa gegaan a€22,00 pp, eerst een etagere met olijven lekker warm brood , alioli en tapenade, verder champignons in knoflook, gevulde pepers me pittige kaas en rode pepers met roomkaas, seranoham, gedroogde tomaatjes in olie .
De tweede gang was ook een etagere gevuld met kipvleugeltjes, spareribs, gehaktballetjes in tomatensaus, inktvis ringen, champignons, tonijn salade, en frietjes.
de wijn was lekker koud en droog, de bediening vriendelijk en niks opdringerig, een leuke middag vonden wij.

Gegeten op 14 juni 2015

lydia21

Met zijn vieren heerlijk gegeten,, het drie gangen surprise menu a € 38,00 pp vooraf een amuse van gazpacho met creme fraise, het voorgerecht was 1x een salade met gerookte kip en wij hadden een tartaartje van bloemkool met tonijn, was erg smaakvol maar ook mimimaal.
Het hoofd gerecht duurde wel heel erg lang , er was 1x een vis hoofd gerecht dat lekker was maar wel erg weinig , 2 garnalen en 2 kleine stukjes vis, geen noemenswaardige groentes .De vlees hoofdgerechten waren heerlijk met 2 flinke stukken rundvlees en een hoekje stoofvlees wat heerlijk was, alleen misten we ook hier de groente., en dan een schaal frites dat is voor ons een afknapper, het is net of de frites moeten vullen wat er op het bord te kort is.
het desert was een bolletje meloen ijs een choco taartje en een sausje van meloen wat een beetje naar afwas water smaakte, een aardbei en een framboos die goud en zilver waren gespoten en een braam.
het personeel was aardig , vriendelijk en voorkomend.
alles bij elkaar was het een leuke avond maar een volgende keer geen surprise menu meer voor ons.

vera67

De gastvrijheid is ver te zoeken. De bediening is erg nors en straalt geen vriendelijkheid uit. Het eten heeft weinig smaak. De gerechten komen erg snel op elkaar en als je aangeeft dat er meer tijd tussen mag zitten wordt er geen rekening mee gehouden. Uitleg van gerechten wordt niet gegeven. Het bord wordt bijna op tafel gegooid (gelukkig heeft mijn glas een harde tik van het bord overleeft) Kortom; veel geld voor kwalitatief slecht eten en een hele slechte bediening. Hier komen wij niet meer terug en zeker geen aanrader!

patrick181

Gewoon ronduit slechte service bediening kijkt je niet aan helpt gewoon 1 persoon per keer geen gevoel voor horeca :( jammer had zin om lekker te eten en geld uit te geven