Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Helmond

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Wij zouden hier zondag 31 augustus eten. Helaas liet het personeel duidelijk weten dat we niet welkom waren wij zijn dan ook zonder eten en drinken weer vertrokken. Het personeel van De Bank had het veel te druk met elkaar en niet het fatsoen ons te vragen of wij iets te drinken wilden hebben. In de shoarmatent waar wij vervolgens naartoe zijn gegaan waren wij wel welkom. Als je een negatieve recensie over dit restaurant schrijft krijg je een boze mail van ik denk de eigenaar.

Gegeten op 31 augustus 2014

Sneltex

Via online reservering

Wij hebben op een vrijdagavond in 't Pakhuis een actie AH 3- gangen keuze menu gehad, waarbij met een spaarkaart het 2de menu gratis is,we hebben lekker gegeten vrij eenvoudig, het voorgerechtje scampi in een huisgemaakte saus sprong eruit.
De bediening was goed en eerlijk .
De wijnen waren eenvoudige huiswijnen.
Het was niet zo heel gezellig omdat wij binnen de enige klanten waren
De inrichting is boutique, gezellig (buiten de zonneschermen erg vies)
Als kritiek, vonden wij dat het menu niet vermeld staat op de site en dat het €6,- duurder was, dan normaal op vrijdag het 3-gangen menu en vervolgens ook €2,- euro meerprijs voor ossehaaspuntjes, wat normaal ook niet is.

iefke36

prima gegeten vooraf ons bioscoopbezoek. we kregen een mandje broodjes met kruidenboter, deze waren niet echt vers en warm, jammer daar zou je meer uit kunnen halen. Als hoofdgerecht gekozen voor tagliatelle met zalm en een pizza. Beide waren goed op smaak maar niet uitgesproken. Als nagerecht huisgemaakte tiramisu en voor mij een koffietje. Tiramisu erg lekker, maar een beetje vreemd om een volwassen man een tiramisu voor te schotelen met een simpel groothandel parapluutje en een droof wafelkoekje, laat het weg dat maakt net het verschil. Voor de rest prima betaalbaar restaurant met een gezellige sfeer en goed eten, maar inderdaad niet al te culinair, wel lekker.

Gegeten op 31 augustus 2014

carolinegeers

Via online reservering

Wij hebben voor mijn verjaardag heerlijk gegeten met ons gezinnetje.
Wij vonden het alleen ontzettend lang duren voor de gangen op tafel kwamen

Gegeten op 30 augustus 2014

mimi6

Via online reservering

Het eten was heerlijk ...zeker voor herhaling vatbaar.
En een uitgebreide kaart voor jong en oud.
En de bediening was uiterst vriendelijk

annemiek30

Via online reservering

We konden niet kiezen uit de kaart, zoveel lekkere dingen stonden erop. Dus dan maar het verrassingsmenu en dat was echt een verrassing. Combinaties van gerechten die op de kaart stonden, prachtig opgediend. een lust voor smaak en prachtig om te zien. De AH actie was leuk maar zelf zonder dat was het een goede prijs/kwaliteit. Heerlijk culinair, een aanrader.

Gegeten op 27 augustus 2014

Lillian123

Via online reservering

Weer heerlijk gegeten. Echt een aanrader is dit restaurant.
We schrokken alleen van de zeetong, die was €40, als dat vantevoren verteld was, hadden we iets anders uitgekozen. Maar we hadden er ook niet naar gevraagd.

mbakels

Via online reservering

Erg lekker gegeten. Leuke en gezellige locatie..eten was erg goed en genoeg variatie..en vriendelijk personeel.... zeker een restaurant waar we graag nog eens naar toe gaan!

ilona35

Via online reservering

Bistro Ter Plaetse is een goed restaurant. We waren aangenaam verrast van het lekkere eten.
Qua inrichting kan het iets gezelliger, wij vonden het interieur iets te licht van kleur. De gordijnen hingen niet allemaal aan de haakjes, maar dat zijn natuurlijk maar kleinigheidjes.
Kortom; we hebben een gezellige avond gehad, heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend, een echte aanrader dus.

Gegeten op 20 augustus 2014

ebreider

Beetje lastig om na 1 bezoek al een recensie te schrijven... maar na zeker 25 jaar (of zo) verslaving aan Thais eten kan ik deze zonder meer aanbevelen om uit te proberen. Eerlijk is eerlijk, het begin was even schrikken: de vooraf aangeboden kroepoek was slap en voor mij was het sausje erbij te heftig (zeker om mee te beginnen, dan toch liever de saaie sateh saus erbij). Maar dan: garnalenkoekjes vooraf (heerlijk!) met voor mij voor het eerst: een heuse garnaal als 'kersje op de taart' erbovenop meegebakken. Geweldig! Hoofdgerecht: Paneng Nua (biefstuk in rode paneng curry), de saus zag er wat olieachtig uit... met een vermoeden van een tegenvaller maar... SJONGE wat was die bijzonder en lekker. Duidelijk een kok die niet bij de buren spiekt en namaakt (of uit het standaard Thaise kookboek) maar er iets 'eigens' van maakt. Zeer gewaardeerd in dit geval!
De gigantische pot Jasmijn thee erbij voor 3.50 kreeg ik ondanks verwoede pogingen, niet op. Zeer vriendelijke en efficiënte en attente bediening en kok die zich regelmatig liet zien. Ik let niet zo op decor (heb daar andere over gelezen meen ik) maar dat was prima in orde. Ik zal hier helaas nog vaker naartoe moeten. Vervelend.