De laatste recensies in Helmond

De laatste recensies in Helmond

Tearoze
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben met een gezelschap van vier personen hier gegeten nav recensies op Iens. Ontvangst erg vriendelijk. Omdat er alleen hoge tafels en stoelen staan wilden we alweer vertrekken omdat een van ons in een rolstoel zit. De gastheer beijverde zich echter om tuintafels en stoelen naar binnen te halen, sloot de deuren naar het terras en maakte daar een eethoek op de juiste hoogte voor ons. Nu was het niet zo warm buiten en we waren de enige gasten, maar toch...
We hebben alle vier wat anders besteld; twee verschillend bereide aspergeschotels, het hoentje en de auberginerolletjes. Het was allemaal heerlijk. De koffie nadien prima.
De prijzen zijn zeer aanvaardbaar bij Eetkamer 22.
De locatie is prachtig, zo in de voortuin van het 13e eeuwse kasteel. De inrichting modern: zwart leer, witte wanden, houten vloer, grote bar. Maar zeker sfeervol.

Kleine minpuntjes: de serveerster rook lichtelijk naar nicotine als ze voor je langs reikte. En de wc-bril was niet brandschoon!

Gegeten op 17 april 2014

wolffje
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben aan het eind van n dag met mooi weer lekker buiten kunnen zitten op het terras achter De Pastoor. De kogelbiefstuk was heel mals en lekker, de schnitzel was goed, de frietjes erg lekker en de groenten die we erbij kregen waren vers en n goede combinatie. Biertje erbij en je hebt n leuke plek om gezellig te eten. Doen!

Mx5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdagavond hier met vrienden gegeten. Gekozen voor het drie gangen keuzemenu. Deze leken ons wel lekker en waren redelijk geprijsd. Voorgerechten (salade, eendenborstfilet, ed) waren prima. onze hoofdgerechten (vlees en vis) smaakten ook lekker, totdat.... er in een van de gerechten een lange haar in de salade werd gevonden. Deze was niet van ons en onze eetlust was dus meteen verdwenen.... Het eten was opeens niet lekker meer...

Daar wij vonden dat dit echt niet kon, hebben we de bediening hierop aangesproken. In eerste instantie pakten ze de 'klacht' serieus op en gingen ze ermee naar de keuken. De reactie die we kregen was echter
betreurenswaardig! Van laconiek (we hebben 2 kale koks) tot - na enige discussie - tegen het agressieve aan (vanuit de eigenaars). Kansloos! Het restaurant nam geen enkele verantwoordelijkheid t.a.v. het gerecht dat ze geserveerd hadden. We zijn maar na het hoofdgerecht vertrokken! Dit eetcafé vindt omzet klaarblijkelijk belangrijker dan de klantvriendelijkheid. We hebben dit nog nooit meegemaakt. Ons zie je hier nooit meer terug...

Gegeten op 22 maart 2014

Suuze
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben gebruik gemaakt van de aanbieding 2,5 uur voor € 21,50.
Als ik zo'n aanbieding zie denk ik onbeperkt, maar dit betreft max. 4 x 2 gerechtjes. Zelfs het stokbrood en frietjes gelden niet als bijgerecht maar als gerechtje. Heel vreemd. Veel gerechtjes moet ook nog bijbetaald worden.
Resultaat was dat we geen olijfje vooraf durfden te nemen, omdat we bang waren dat het niet genoeg zou zijn.
De gerechtjes zijn wel lekker bereid, dus uiteindelijk hebben we prima gegeten, maar zonder brood en olijfjes.

Gegeten op 13 maart 2014

jero1982
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben er heerlijk gegeten, juiste hoeveelheid, lekkere groente en vlees/vis natuurlijk!
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
We waren met 2 kinderen van 1 en 2 jaar oud, zij hebben zich ook kostelijk vermaakt.
Een goede prijs/kwaliteit verhouding, een aanrader dus!
Ga zo door.
Groet
Jeroen en Sanne

Gegeten op 15 maart 2014

marjan53
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met z'n vieren hier gegeten en in het hotel overnacht. Voorgerecht carpaccio, zag er lekker uit en smaakte goed alleen te koud, sushi's smaakten niet apart, die kun je beter bij een Japanner eten. tournedos was nogal taai, scholfilet smaakte goed, wild en biefstuk waren goed. Borden netjes opgemaakt. De frites waren taai en slap, waarschijnlijk oude olie gebruikt, jammer. Nagerecht ijsbolletjes erg lekker, kaasplateau was goed gevuld, 3 soorten kaas, was best veel. De chardonnay smaakte erg lekker. Bediening was vriendelijk, deden wat ze moesten doen.

Gegeten op 8 maart 2014

dennis_haha
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi strak ingericht restaurant. Oogt nieuw en gezellig.
Het eten is goed, al vonden wij de sushi's minder dan de grill gerechten. Leuk te zien dat dit restaurant andere soorten gerechten serveert dan andere sushi restaurants.
De kip met knoflook en de gegrilde zalm waren onze favorieten.
Helaas is de bediening zakelijk en afstandelijk. De mensen in de bediening komen niet echt vriendelijk over, ze werken correct en snel, maar de sfeer blijft erg zakelijk.
Qua eten zeker een aanrader dus.

Gegeten op 26 februari 2014

johan55

Weer even naar St.Lambert
Mijn vrouw had niet gekookt dus even naar de stad naar St.Lambert.

Het is hier altijd gemoedelijk geen poes pas maar gewoon goed en lekker binnen komen.
Mijn vrouw had het drie gangen keuzemenu van nog geen 20 euro,ik had van de kaart.

Het voorgerecht van mijn vrouw was een carpaccio van ossenhaas,met Parmezaanse kaas,pijnboompitten en truffelmayonaise.
Ik had het taartje van gerookte zalm,heilbot en garnalen(mijn huis gerechtje hier)

Hoofd gerecht,mijn vrouw zeewolf met kreeftensaus ik had de zeetong(500 gram) met remouladesaus ,hier bij heerlijke frieten en salade en boontjes.

Nagerecht een koffie compleet en voor mij eenluxe kaasplankje gewoon goed lekker met een rode port

Het zal nu ruim een maand wachten zijn voor wij terug komen ,maar dan zijn er de Asperges er weer.

Gegeten op 26 februari 2014

Winibaldi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Restaurants in bijzondere gebouwen hebben toch iets extra's. Zo ook de Steenoven met zijn hoge markante fabrieksschoorsteen. Ook bij binnenkomst herinneren grote zwart-wit foto's en de ruimte aan de historie van het gebouw.
De Steenoven heeft haar menu-aanbod aan de huidige trend aangepast door naast a la carte de mogelijkheid te bieden voor een 'vaste' prijs (onbeperkt) te kiezen uit een kaart met diverse gerechten. Alhoewel bij ongeveer de helft een toeslag geldt tussen de €1 en €7,50.
De bediening is zoals altijd attent, opgewekt en gemoedelijk.
De grote ruimte is er op de maandagavond nagenoeg vol, altijd een goed teken.
Het eten is niet uitzonderlijk maar gewoon lekker en met zorg bereid. Om er met mijn moeder te eten of in een zakelijke setting een prima plek. Om mijn vriendin culinair te verrassen zoek ik wel weer een andere ambiance.

Pedro_1
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben weer bij Mojo gegeten, gaan regelmatig. Het eten is er fantastisch, alles vers, met name de sushi (spicey chicken) is heerlijk en het eten wordt snel gebracht. De bediening veranderd inderdaad nogal eens van personeel maar als je er vaker komt merk je dat mensen die er al langer werken je herkennen en dan is er altijd even tijd voor een praatje. Een aanrader!!

Gegeten op 11 februari 2014

IENS bestaat 15 jaar!