a TripAdvisor company

De laatste recensies in Helmond

De laatste recensies in Helmond

LAARMR

Via online reservering

We hebben heerlijk buiten op terras gezeten. De bediening was prima.
we hebben gegeten met de AH actie. voldoende keuze en het was allemaal heerlijk. iedereen was zeer tevreden!!!!

Gegeten op 21 juli 2016

cindyvermeulen

Via online reservering

Eerste keer hier, mooi dat dat dan via de AH actie kan. Menu is veelbelovend (veel keuze en verwachtingen vrij hoog) maar de kwaliteit is echt huis-tuin-keuken eten. Rode wijn saus bijv. smaakte absoluut niet naar rode wijn. Vlees ook totaal niet op smaak gebracht.
Ook de opmaak laat te wensen over (bijv. Bruine sla op een hoopje met twee tomatenstukjes en wat andere 'prut' - saus die vol over het bord heen is gekwakt waardoor de sla daarin zwemt?)
Ook de service is matig. Met name de professionaliteit. Voorgerecht heeft lang geduurd voordat het uitgehaald werd (het was niet druk), twee tellen erna stond er echter al het, verkeerde, hoofdgerecht. Toen het goede kwam bleek de biefstuk alles behalve medium. Dit werd gelukkig wel netjes opgelost door gelijk een nieuw hoofdgerecht uit te vragen.
Ook bij het toetje, de brownie, was het vanille ijs vergeten.
Kortom, omdat het een actie was heb ik het verder maar gelaten, en de keren dat ik er wat drink of borrel vind ik prima maar dineren ga ik hier nooit meer.

Gegeten op 20 juli 2016

Dofv5

Via online reservering

we werden vriendelijk ontvangen, kregen een fijne plaats op het terras en hebben de hele avond het gevoel gehad dat we welkom waren en dat men ons een fijne avond wilden geven.

Gegeten op 19 juli 2016

VIPie

Via online reservering

We hadden een AH actiemenu gekregen. De bediening was erg aardig. Het eten, een 3-gangenmenu, was voor het actiemenu ongeveer dezelfde totale prijs die je ook normaal gesproken zou moeten betalen voor 2 personen.
Het voorgerecht, een frisse salade met geitenkaas was erg goed en smaakvol. Het hoofdgerecht, scholfilet met verse groenten was goed. De saus was helaas wat aan de zoute kant. Afgesloten met een capicino met klein chocolaatje dat een bonbon moest voorstellen.
We zaten buiten op het terras. Erg rustig. Fijn, groot en mooi terras met voldoende parkeerplaatsen vlak in de buurt.
Ik zou dit restaurant graag aanraden. Niet duur, goed eten, fijne bediening en door de rustige sfeer kun je elkaar goed verstaan.

Gegeten op 18 juli 2016

priscillav

Via online reservering

Leuke en gezellige sfeer in zowel het restaurant als op t terras. Het eten was ook heerlijk en snel klaar. Service was ook goed. Klantvriendelijk bediend!

Gegeten op 18 juli 2016

m.van.dooren1

Via online reservering

We hebben weer heerlijk gegeten.
Vriendelijke bediening, mooie porties en een smakelijk menu.
Het menu is wat duurder dan vorig jaar en verandert niet meer iedere twee weken.
Er is voldoende keus.

TvanDoorn

Via online reservering

Het was helemaal geweldig ,de bediening, de service de ambiance de ligging van het restaurant het overheerlijke AH menu.wat hebben wij genoten ,hier komen we zeker nog eens terug,

j.driessen38

Via online reservering

restaurant met buitenterras hebben buiten gegeten heerlijk service goed in een hele gemoedelijke sfeer kortom prijs kwaliteit een 8

Gegeten op 16 juli 2016

marjon75

Geweldig geholpen door Patty.
Heerlijk gegeten.
Jammer dat Marlijn er niet was.
Maar patty heeft veel goed gemaakt.
Groetjes van ons allemaal......

Marlenneke

Via online reservering

Wij hadden voor een 4-gangen diner gekozen. Het broodmandje liet even op zich wachten, daarna kwam de soep én daarna kwam het aperitief, niet de juiste volgorde denken wij.

Bij het bestellen werd ons niet gevraagd of hoe we het vlees gebakken wilde hebben, uiteindelijk werd het well done wat niet onze keus is.

Mijn man had o.a. champignons en waren koud, de verse muntthee blaadjes waren oud, de steeltjes waren aan het denigreren en dus niet vers. Mijn garnalen waren droog en niet lekker, dus niet eetbaar.

De groenten was lauw, maar wel eetbaar en het toetje was lekker.

Tip.
zorg voor een goede manager met het oog voor kwaliteit en uw klanten, die dit soort zaken controleert. Jullie hebben met deze locatie veel potentieel, maar als dit zo doorgaat, zal het snel voorbij zijn. Je krijgt vaak maar één kans.

Zie dit als opbouwende kritiek, veel succes.

Vriendelijk groet,
Rens en Marlene.