a TripAdvisor company

De laatste recensies in Helmond

De laatste recensies in Helmond

EvdHorst

Gisteren hebben we ons laten verwennen door het team van Se7en. Het 4-gangen menu was helemaal geweldig de presentatie helemaal top. De smaken waren heel verrassend. We hebben ons het bijpassende wijn arrangement goed laten smaken. Complimenten voor het keuken team, maar ook zeker voor het bedienend personeel iedereen was erg vriendelijk en enthousiast. Wij komen hier zeker vaker!

Gegeten op 17 mei 2015

kimendave

Zijn gister voor ons 2 jarig huwelijk bij Warande geweest, en hebben allebei het all you can eat concept gekozen ik moet zeggen heb hier super van genoten ik doe dit normaal nooit een recentie plaatsen maar nu ik de vele OUDE berichten zie moet ik dit toch kwijt! Het zou wat vlugger kunnen maar voor een romanties avondje uit eten mag je best een paar uur aan tafel zitten terwijl je over de mooie tuin van de Warande kijkt. P.s we hadden gereserveerd via internet en erbij vermeld dat het voor ons 2 jarige huwelijk was niets verwacht maar kregen een leuke tekst en vuurwerk bij ons dessert heel het team van waranda bedankt!!

Gegeten op 17 mei 2015

huitfrans

EEn 3 gangen suprise menu bestaande uit vis voorgerecht(rivierkreeftjes tartaartje) en kalfsoester in jus met asperges als hoofdgerecht en soort proeferij als desert (ijs, chocoladetaartje en fruit), dit alles voorafgegaan door een amuse zijnde een kroketje met kabeljauw vulling en een heerlijke kop koffie na met een bonbonnetje. Het was allemaal smakelijk met vriendelijke brabantse bediening in een soort lunchroom- achtige omgeving die weinig opwindend is. Je moet ook even weten waar het zit maar dan is het de moeite waard

ansjanlina

Via online reservering

Alle gerechten waren lekker, mooi opgediend, de bediening was vriendelijk en het restaurant ziet er fantastisch uit! Was er nu voor de derde keer maar steeds even goed. Een aanrader!

Gegeten op 6 mei 2015

GJvanBussel

Een pas geopend restaurant van uitstekende kwaliteit. De sfeer was geweldig, de bediening ontspannen, deskundig en lekker sociaal en de chef in uitstekende vorm. We maakten gebruik van het kennismakingsmenu en dat was een symfonie van smaken, keurige presentatie en bijzondere afwisseling. Uitstekende bijgaande wijnen. Een latte macchiato zoals die behoort te zijn (dat is soms wel eens anders!). Voor de kwaliteit van het diner is de beprijzing zeer aangenaam. Kortom: een aanrader!

Gegeten op 7 mei 2015

henriette45

Afgelopen zondag 3 mei hier gegeten en hadden het menu voor wie niet kiezen kan met 4 personen genuttigd.Het menu was heerlijk hadden als voorgerecht een plank met van alles erop die we samen konden delen, daarna dagsoep dit was aspergesoep lekker en goed gevuld!.
Als hoofdgerecht hadden we weer een schaal met vlees en vis dus weer voor ieder wat wils, we hebben heerlijk kunnen tafelen en met kennissen bij kunnen praten onder een hapje en een drankje.
Personeel heel vriendelijk en complimenten voor de keuken!
Een Top ervaring

Gegeten op 3 mei 2015

rbets

Via online reservering

Onderdelen uit het keuzemenu waren prima verzorgd. Voor de vegetarier ook een prima alternatief geboden. Smaak van de pure producten, zoals asperge en aardbei, waren erg goed.
Mooi opgemaakte gerechten.

decuup

Via online reservering

Eten prima en leuke en attente bediening. Jammer van de laarzen die een van de gastvrouwen aan had. Eigenlijk grappig maar ze had vermoedelijk zelf niet door dat ze wel heel erg uit de toon vielen. Aan het eten en de bediening had je op geen enkel moment het gevoel dat je gebruik maakte van een aanbieding. Gewoon een prima restaurant en zeker een bezoek waard

ozzyblom

gisteravond hier gegeten,en dat wat pas echt een teleurstelling,namen menu,als je niet kan kiezen,voorgerecht was lekker,aspergesoep was echt niet te eten zo zout,hoofdgerecht ,vis was niet gaar,groente koud ,aardappel gratin niet gaar,daarna zouden we nog een nagerecht krijgen,na een half uur wachten,o ik ben het vergeten door te geven in de keuken.
ik kom zelf uit de horeca en dat er fouten worden gemaakt ,dat kan altijd ,maar probeer het dan op een of andere manier een beetje goed te maken,daar was hier dus helemaal geen spraken van. jammer het was voor ons dus de laatste keer

Metzijnviertjes

Met vier personen gezellig uiteten, totdat de serveerster onze bestelling komt opnemen. De dames uit ons gezelschap geven aan dat ze beiden graag hetzelfde menu willen bestellen waarop de serveerster hun chagrijnig onderbreekt en toebitst dat 'dit niet kan of dat dan de hele tafel het menu maar moet pakken'. Voorzichtig maken de dames bezwaar dat die spelregel niet op de kaart vermeld staat en de heren maken de grap dat zij wel bij een andere tafel aanschuiven zodat aan de ongeschreven 'tafelregel' wordt voldaan. Maar enige subtiliteit en humor is aan deze serveerster niet besteed: ze schroeft haar onbeschoftheid nog verder op en snauwt 'dat dit overal zo is' (kennelijk eet ze zelf niet vaak buiten de deur) en dat 'wij niet moeten denken dat de kok al dat werk gaat doen voor alleen onze dames'. Verbouwereerd en stom geslagen door zoveel botheid wijzigen de dames dan maar hun keuze. De serveerster loopt weg en gaat vervolgens in het zicht staan smoezelen met een collega en ons staan uitlachen. Zo te zien was het oudste in de bediening en waarschijnlijk een vaste ‘kracht’ van dit restaurant. Reden temeer dat ze ons daar niet meer zien. Sterker, we hadden allevier zelfs spijt dat we niet gelijk zijn opgestapt.

Gegeten op 1 mei 2015