Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Helmond

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Wij kregen de gelegenheid om te kiezen uit een 3-gangen menu maar konden ook gerechten van de kaart kiezen, erg fijn dus en zeker genoeg keus! Uiteindelijk zijn we voor het 3-gangen menu gegaan wat erg lekker is.
Het bleek onverwacht druk op maandag avond waardoor dat er met 2 meisjes in de bediening eigenlijk een persoon te kort was. Ondanks dat hebben deze 2 keihard gewerkt en zijn we goed en vriendelijk geholpen.

Chrissie

Met vijf personen hebben we hier gelunched. Alles was prima in orde, met name de pompoensoep vond ik heerlijk. De bediening was vlot en vriendelijk, alleen het naar elkaar toe roepen over onze hoofden/tafel vond ik een beetje onprofessioneel en storend.
Verder niets dan lof.

Chrissie

Met z'n vijven hier tapas gegeten. Het eten was wisselend van kwaliteit. Inktvisringen, ham met meloen, garnaaltjes, en hammetje (+ 2,50, is dat nou nodig?) waren lekker, maar kippenvleugeltjes véél te flauw van smaak, ribbetjes véél te vet, en biefstukreepjes taai en ook vrij flauw. Ieder z'n smaak. De toetjes waren wel weer allemaal erg lekker.
Zodra je je laatste slok uit je glas had genomen stond er iemand naast je om te vragen of je nog wat wilde drinken. Mij ging dat op een gegeven moment irriteren.
Ondanks dat we overall een gezellige avond hebben gehad, zou ik hier toch niet meer teruggaan.

Gegeten op 21 oktober 2014

Chrissie

We kwamen met z´n vijven binnenvallen, hadden niet gereserveerd maar er werden gelijk twee tafels aan elkaar geschoven. De kok liep rond en hoorde dat wij liever in het hoekje hadden gezeten, was geen enkel probleem, de boel werd meteen omgegooid en zo zaten wij heerlijk in het hoekje. Het enige minpuntje van de hele avond was dat we één keer iets langer op onze drankjes moesten wachten, maar de dames liepen ook druk rond dus dan kan je er wel begrip voor opbrengen. Verder niks dan lof. Het eten was prima, de schnitzels waren goed, de pasta en mixed grill idem dito. Ook de garnalenkroketjes (met extra losse Hollandse garnaaltjes op het bord erbij) en de rosé eendenborstfilet waren dik in orde.
Kortom, we hebben heerlijk gegeten en zouden de volgende keer, als wij weer in Helmond zouden komen, hier weer heen gaan.

jagman

Via online reservering

nogal rumoerig, 1 x bezoeken is genoeg , wachten op het hoofdgerecht duurde erg lang, toetje was wel lekker en het voorgerecht ook.

Gegeten op 17 oktober 2014

sampon

Via online reservering

bediening was super aardig en correct! konden toch alles bestellen wat we wilde ondanks de Albert Hein actie niet voor alle gerecht geldig is.
restaurant is gezellig ingericht.

Gegeten op 19 oktober 2014

genieter55

Gezellig restaurant, heerlijk gegeten, kleine gerechtjes als voorgerecht en kabeljauw ovenschotel als hoofdgerecht. Laagdrempelig en aantrekkelijk geprijsd, zaak zat helemaal vol en dat zegt genoeg.
Zeker voor herhaling vatbaar.

PatriciaS

Via online reservering

N.a.v. de AH restaurantspaaractie hadden we nog zegels over, voor die avond helaas maar 2 restaurants in Helmond beschikbaar. Een goede keuze gemaakt voor Pannenkoek Enzo. Keuze uit 2 menu's, geen pannenkoek dus. Het voorgerecht de mosseltjes en de carpaccio was heerlijk. het hoofdgerecht duurde wat lang maar werd gemeld aan ons en we kregen een drankje van het huis. Het hoofdgerecht de quinoa-burger en de kogelbief, super. De groenten lekker beetgaar en fris. Het nagerecht was ook voortreffelijk. In een woord hebben we heerlijk gegeten. Met erg vriendelijke bediening! Dankjewel hiervoor.

fransooske

Enkele tips :
- Waarom gebruikt dit restaurant papieren servetten ?
- Bij spare ribs alleen maar een extra servetje ! Waarom geen bakje met water er bij ?
- Extra besteld een goede fles wijn. Normaal dat wijn geproefd wordt. Niet in dit restaurant !

rs_roel
over Pakhuis 't

Via online reservering

N.a.v. AH actie hier gaan eten. Het duurde erg lang voordat de bestelling werd opgenomen en voordat uiteindelijk het eten daadwerkelijk kwam. Dat eten was vervolgens prima, al zou ik persoonlijk wat (meer) groenten willen ipv alleen sla.