Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Heesch

De laatste recensies in Heesch

Herpen

Via online reservering

Heel lekker gegeten. Met bon van restaurantactie (2e gratis) mochten we gewoon van de kaart kiezen. Vers broodje en super lekkere kruidenboter en tapenade vooraf. Goede kwaliteit vlees en frietjes goed krokant gebakken. Wat wil je nog meer.

Gegeten op 9 oktober 2014

Rob-Bernadette

Kijk zo moet het dus..... Vriendelijke en rustige ontvangst, bij een flinke drukte op zaterdagavond. Aperitief kwam snel (prima Verdejo). Mooie kaart, tafelgenoot gamba's en tonijn, ik zeebaars met coquille en ham. Heel goed en lekker strak gepresenteerd (klein aandachtspunt: de gamba's waren aan de gare kant, maar nog wel binnen de marge). De ruime portie eendenborst (voor allebei) was mooi rosé en kwam met een goede garnituur (rozijnen in Cointreau erbij, leuk hoor). Wijnadvies kwam met proefslokken (Malbec of Côtes de Ventoux); het werd de laatste: Cuvée Niels. Goede combi met het zoete van de eend. De kaasplank werd door Kopke port (Colheita 2000) begeleid. Voortreffelijk. Tafelgenoot nam geen dessert, maar kreeg de port wel als proefje, erg attent. Prima koffie. Deze zaak heeft ambitie, dat zie je aan de presentatie van de gerechten (misschien nog eens nadenken over de sla en frietjes, moet dat nou altijd...lekkere friet trouwens hoor), de bediening is attent, deskundig en vriendelijk. Prijzen volstrekt redelijk. Keep it up daar aan het water......

Gegeten op 27 september 2014

clasien45

Via online reservering

We hebben een heerlijk 3 gangen menu genomen. Het eten was voortreffelijk, heel vriendelijke bediening , het restaurant is smaakvol ingericht.
de kok had goed zijn best gedaan , we gaan beslist nog een keertje terug.

Gegeten op 12 september 2014

JvB

Na een wandeling hebben we hier geluncht. Qua locatie is het prachtig en na een wandeling was het ook goed toeven op het terras. Aangezien we in het bos vreselijk veel paddestoelen hadden gezien besloten we om maar in die sfeer te blijven en een Italiaanse bol met bospaddestoelen en courgette te nemen. Het bleek een goed keuze te zijn: smaakvol en goed gevuld. Bij een volgende wandeling komen we hier zeker weer terecht.

Gegeten op 5 september 2014

RickenErnst

Met 2 personen gegeten. Gebruik gemaakt van de AH-actie.
Menukaart houdt rekening met ieders smaak, vlees, vis en vegetaries.
Prijs/kwaliteit heel goed.
We hebben heerlijk gegeten en genoten van een lekker witte wijn voor een schappelijke prijs.
Gastheer- en vrouw heel hartelijk en lekker informeel.
Wij komen zeker terug en raden het restaurant aan iedereen aan.

Gegeten op 31 augustus 2014

angelo6

Via online reservering

gezellig restaurant voldoende ruimte tussen de tafels , goed eten, eenvoudige kaart maar ruim voldoende en voor een goede prijs, leuke bediening, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 29 augustus 2014

Karel77

Afgelopen week voor de eerste keer gegeten bij 't oude Raadhuis.
Je kan gewoon a la carte bestellen uit de menukaart. Kies je voor een driegangenmenu dan heb je voor € 23,50 keuze uit alle voor- hoofd en nagerechten uit de menukaart. Dit concept schijnen ze nu 2 maanden te hebben. Prima concept. Alle gerechten werden keurig gepresenteerd. Prijs/kwaliteit is hier dus ook prima. Bij deze brasserie komen we zeker vaker terug

Gegeten op 13 augustus 2014

asje73

We hebben heerlijk gegeten in het prachtige oude raadhuis. De sfeer en inrichting van de brasserie is warm en gezellig. De bediening is top en zeer attent. De menukaart biedt voor ieder wat wils en zelfs de kinderen hebben veel keus. We hebben gekozen voor een driegangen-menu, waarbij je kunt kiezen uit alle gerechten op de menukaart. Vooraf heerlijke garnalenspies en carpaccio en als hoofdgerecht kabeljauw uit de oven en een tournedos. Alles prima verzorgd. Deze brasserie is echt een aanrader!

Gegeten op 14 augustus 2014

Rob-Bernadette

Inmiddels drie keer hier gegeten. Prima hoor! Ontvangst vriendelijk, goede aperitief hapjes (Pata Negra en oesters bijvoorbeeld) ook eventueel ter vervanging van het voorgerecht. Kaart is kort maar goed in elkaar gezet en wisselt vaak genoeg. Er wordt goed en enthousiast gekookt, prachtig zo'n open keuken! Maakt ook contact mogelijk, om -in ons geval- even mee te kijken bij het openen van de oesters... Wijnkeuze meer dan voldoende. Bediening is in elk geval vriendelijk en best professioneel. Terras zit ook goed. Kort gezegd: een aanwinst voor Heesch.

Gegeten op 18 juli 2014

astrid82

Toen we binnen kwamen vroegen we of we ook buiten konden eten omdat het mooi weer was maar die jongen zei meteen dat hij op buienradar had gekeken en dat het elk moment kon gaan regenen, dus gingen we binnen zitten. De volgende gasten werden wel meteen naar buiten begeleid ,binnen was het koud door de airco en buiten na een uur nog steeds warm.we leken dus een lokkertje voor andere gasten, weinig keuze op de kaart wat er was smaakte wel goed maar als je maar 4 vlees gerechten op het menu hebt staan en dan moet verkondigen dat er 1 op is ! Het desert viel ook tegen , mooie locatie eten smaakte wel maar ga niet nog een keer daar eten.

Gegeten op 22 mei 2014