Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Heesch

De laatste recensies in Heesch

angelo6

Via online reservering

gezellig restaurant voldoende ruimte tussen de tafels , goed eten, eenvoudige kaart maar ruim voldoende en voor een goede prijs, leuke bediening, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 29 augustus 2014

Karel77

Afgelopen week voor de eerste keer gegeten bij 't oude Raadhuis.
Je kan gewoon a la carte bestellen uit de menukaart. Kies je voor een driegangenmenu dan heb je voor € 23,50 keuze uit alle voor- hoofd en nagerechten uit de menukaart. Dit concept schijnen ze nu 2 maanden te hebben. Prima concept. Alle gerechten werden keurig gepresenteerd. Prijs/kwaliteit is hier dus ook prima. Bij deze brasserie komen we zeker vaker terug

Gegeten op 13 augustus 2014

asje73

We hebben heerlijk gegeten in het prachtige oude raadhuis. De sfeer en inrichting van de brasserie is warm en gezellig. De bediening is top en zeer attent. De menukaart biedt voor ieder wat wils en zelfs de kinderen hebben veel keus. We hebben gekozen voor een driegangen-menu, waarbij je kunt kiezen uit alle gerechten op de menukaart. Vooraf heerlijke garnalenspies en carpaccio en als hoofdgerecht kabeljauw uit de oven en een tournedos. Alles prima verzorgd. Deze brasserie is echt een aanrader!

Gegeten op 14 augustus 2014

Rob-Bernadette

Inmiddels drie keer hier gegeten. Prima hoor! Ontvangst vriendelijk, goede aperitief hapjes (Pata Negra en oesters bijvoorbeeld) ook eventueel ter vervanging van het voorgerecht. Kaart is kort maar goed in elkaar gezet en wisselt vaak genoeg. Er wordt goed en enthousiast gekookt, prachtig zo'n open keuken! Maakt ook contact mogelijk, om -in ons geval- even mee te kijken bij het openen van de oesters... Wijnkeuze meer dan voldoende. Bediening is in elk geval vriendelijk en best professioneel. Terras zit ook goed. Kort gezegd: een aanwinst voor Heesch.

Gegeten op 18 juli 2014

astrid82

Toen we binnen kwamen vroegen we of we ook buiten konden eten omdat het mooi weer was maar die jongen zei meteen dat hij op buienradar had gekeken en dat het elk moment kon gaan regenen, dus gingen we binnen zitten. De volgende gasten werden wel meteen naar buiten begeleid ,binnen was het koud door de airco en buiten na een uur nog steeds warm.we leken dus een lokkertje voor andere gasten, weinig keuze op de kaart wat er was smaakte wel goed maar als je maar 4 vlees gerechten op het menu hebt staan en dan moet verkondigen dat er 1 op is ! Het desert viel ook tegen , mooie locatie eten smaakte wel maar ga niet nog een keer daar eten.

Gegeten op 22 mei 2014

janjoker

Dit restaurant gekozen vanwege de ligging, even de snelweg af en het dorp in. Wij zijn aangenaam verrast: lekker warm stokbrood met heerlijke kruidenboter, en alle gerechten waren smaakvol. Als ik al iets aan mag merken dan is het iets flauws: de overheerlijke kipreepjes waren zeer smaakvol doch qua vorm was er geen reepje in te bekennen, het waren kipstukjes, maar wel om je vingers bij op te eten :) . Bediening uiterst vriendelijk en oplettend, kortom van harte aanbevolen !

Gegeten op 27 maart 2014

Fleurig

Al eerder wel wat gedronken bij het Bomenpark na een wandeling, maar nu voor het eerst gegeten. Een 3-gangen verrassingsmenu en deze was heerlijk!! Voor een proeverij van diverse voorgerechten en als hoofdgerecht kun je kiezen uit vlees, vis of vegetarisch en natuurlijk een overheerlijk toetje. Bediening is warm en hartelijk en de sfeer is heerlijk knus en ontspannen. We komen snel weer!

Gegeten op 15 februari 2014

KvdP

Eten was gemiddeld goed, maar erg duur. Je verwachten zijn (te) hoog als je de prijzen vooraf ziet, hierdoor wordt je teleurgesteld. Aan de service kan nog veel verbeterd worden. Bediening is jong, weet niks en onproffesioneel. Bediening communiveert niet tot weinig met elkaar waardoor er 3 dames achter elkaar hetzelfde vragen, erg jammer. Het restaurant is mooi aangekleed, mijn complimenten voor de inrichting, maar de sfeer is er (nog) niet. Tafels staan te dicht op elkaar, vooral op 'het opstapje', soms nog gaan 20 centimeter tussen andere tafel. Al met al, het kan nog vele male beter!!

Gegeten op 25 januari 2014

kees89

Lekker gegeten. Goede sfeer.
Jammer dat de complete viskaart om 20.00 uur 's avonds al uitverkocht was.
Bieden geen alternatief aan. Gemiste kans.

Gegeten op 17 januari 2014

Poms

Op zondagavond bij Wolters gegeten.
Ze zijn net geopend en waren nieuwsgierig.
Volle bak en men is daar nog niet helemaal aan gewend.
Het personeel doet wat chaotisch aan. Ook de (open) keuken geeft een rommelige indruk.
De chef was daar echter heel eerlijk in, hij gaf zelf aan dat hier hard aan gewerkt wordt.
De bediening is zeer vriendelijk en het eten was erg goed.
De kok laat zich niet gek maken als het te druk is. Gewoon door buffelen en aandacht voor smaak en presentatie.
De steaktartaar was fantastisch. Ook de tonijn als voorgerecht en hoofdgerecht prima.
We hadden een fles witte huiswijn, ik ben de druif even vergeten, maar kwam in de buurt van een Chardonnay. Prima!
De rode huiswijn, Malbec, was ook lekker. Goede prijs/kwaliteit.
Kortom: we komen terug.

Gegeten op 1 december 2013