De laatste recensies in Heesch

De laatste recensies in Heesch

janjoker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant gekozen vanwege de ligging, even de snelweg af en het dorp in. Wij zijn aangenaam verrast: lekker warm stokbrood met heerlijke kruidenboter, en alle gerechten waren smaakvol. Als ik al iets aan mag merken dan is het iets flauws: de overheerlijke kipreepjes waren zeer smaakvol doch qua vorm was er geen reepje in te bekennen, het waren kipstukjes, maar wel om je vingers bij op te eten :) . Bediening uiterst vriendelijk en oplettend, kortom van harte aanbevolen !

Gegeten op 27 maart 2014

Fleurig
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al eerder wel wat gedronken bij het Bomenpark na een wandeling, maar nu voor het eerst gegeten. Een 3-gangen verrassingsmenu en deze was heerlijk!! Voor een proeverij van diverse voorgerechten en als hoofdgerecht kun je kiezen uit vlees, vis of vegetarisch en natuurlijk een overheerlijk toetje. Bediening is warm en hartelijk en de sfeer is heerlijk knus en ontspannen. We komen snel weer!

Gegeten op 15 februari 2014

KvdP
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten was gemiddeld goed, maar erg duur. Je verwachten zijn (te) hoog als je de prijzen vooraf ziet, hierdoor wordt je teleurgesteld. Aan de service kan nog veel verbeterd worden. Bediening is jong, weet niks en onproffesioneel. Bediening communiveert niet tot weinig met elkaar waardoor er 3 dames achter elkaar hetzelfde vragen, erg jammer. Het restaurant is mooi aangekleed, mijn complimenten voor de inrichting, maar de sfeer is er (nog) niet. Tafels staan te dicht op elkaar, vooral op 'het opstapje', soms nog gaan 20 centimeter tussen andere tafel. Al met al, het kan nog vele male beter!!

Gegeten op 25 januari 2014

kees89
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten. Goede sfeer.
Jammer dat de complete viskaart om 20.00 uur 's avonds al uitverkocht was.
Bieden geen alternatief aan. Gemiste kans.

Gegeten op 17 januari 2014

Poms
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zondagavond bij Wolters gegeten.
Ze zijn net geopend en waren nieuwsgierig.
Volle bak en men is daar nog niet helemaal aan gewend.
Het personeel doet wat chaotisch aan. Ook de (open) keuken geeft een rommelige indruk.
De chef was daar echter heel eerlijk in, hij gaf zelf aan dat hier hard aan gewerkt wordt.
De bediening is zeer vriendelijk en het eten was erg goed.
De kok laat zich niet gek maken als het te druk is. Gewoon door buffelen en aandacht voor smaak en presentatie.
De steaktartaar was fantastisch. Ook de tonijn als voorgerecht en hoofdgerecht prima.
We hadden een fles witte huiswijn, ik ben de druif even vergeten, maar kwam in de buurt van een Chardonnay. Prima!
De rode huiswijn, Malbec, was ook lekker. Goede prijs/kwaliteit.
Kortom: we komen terug.

Gegeten op 1 december 2013

barry16
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel , specialiteitenpannenkoeken zijn erg lekker, vooral de Noorse en Mexicaanse. Kinderen hebben fijn gespeeld en ook lekker gegeten, koemelkallergie in combinatie met glutenvrij was geen enkel probleem, ga zo door !

Gegeten op 20 november 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Je kunt hier eten, maar dat is niet echt echt de bedoeling (denk ik).
Wel kun je kijken, kopen en meenemen of workshops doen. Een jong stel (hij Italiaans) is hier neergestreken en zij zijn erg enthousiast en gastvrij. Heerlijke pizza's om mee te nemen die in niets lijken op wat sommige gelegenheden als pizza omschrijven. Deze zijn heerlijk met name de Taleggio ( € 11,70) met tomaat, taleggio, bospaddenstoelen, katenspek en rucola. Maar ook de 6 kazen is heerlijk. Ff bellen, halen en thuis (mogelijk) nog ff afbakken.
Smakelijk !

Gegeten op 6 september 2013

jos42
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed eten voor een betaalbare prijs.
Ergens tussen een bruin café en een modern restaurant in. Enkele plaatsen op de hoek van de bar waar je leuk met zijn tweeën kunt eten. De helft van het restaurant heeft direct uitzicht op de keuken.
De kaart is niet ruim maar wel gevarieerd. Dat geldt ook voor de wijn, een wijnkaart is er niet.
De bediening is vriendelijk en attent maar niet opdringerig.
Het eten is prima met ook een lokaal tintje: brood van de plaatselijke (erg goede) bakker en zaken van de delicatessenzaak 'om de hoek'.
Betaalbaar: aperitief, voor-hoofd-na, wijn, koffie+ €40 pp.

• Recensies in de laatste twee jaar

Paar weken geleden weer een rijsttafel(!) gehaald. Het was weer heerlijk.
Een paar jaar niet meer geweest vanwege mindere kwaliteit. Nu weer helemaal teug op het oude niveau. E 15,- voor 2 personen en elk gerechtje was heerlijk. Babi pangang had iets een varkenssmaak.
Verder echt lekker.

Gegeten op 31 oktober 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant Wolters was voorheen De Keuken. Alle keukenspullen inclusief mooi koffiezetapparaat Mirage zijn overgenomen. Het grote zusje is Allerlei in de Korte Putstr. Mooi verbouwd : komt ook de bezetting ten goede maw er kunnen meer mensen binnen.
Het zat vol, maar gelukkig had ik gereserveerd. We begonnen met een kreeftensoep voor mijn man. Hij houdt van kreeftensoep die hoog op smaak is, dat was -ie niet en dat vond ik dan weer lekker. Mondvermaak vooraf : madamjeanetmayo en kruidenboter met Lammersbrood. Ik had drie soepjes : tomatensoep : redelijk, kreeftensoep : lekker en Thaise pompoensoep : lekker, Daarna had ik kabeljauw met sugarsnaps en venkel, sausje, gebakken rosevalaardappeltje, salade en friet. Wijntje erbij nog uit de voorraad van de Keuken. DE prijzen van de wijn zijn erg hoog, rond de E 20,- is alleen de huiswijn. Mijn man had een angushamburger. Lekker maar erg klein. Toetje : 2x koffie DOM.
Prijs - kwaliteitverhouding is uitstekend. De bediening is soms nog wat onwennig, maar wel attent. De cijfers kunnen helaas niet in halven, nu naar beneden afgerond. Kijken of het de volgende keer naar boven kan worden afgerond. Zaak is zeker de moeite waard.

Gegeten op 1 november 2013

IENS bestaat 15 jaar!