a TripAdvisor company

De laatste recensies in Heerde

De laatste recensies in Heerde

jan675

Gemoedelijk dorpsrestuarant. Ze hadden alleen nog nooit van iens.nl gehoord. We maakten een reservering alhier, maar deze was niet doorgekomen. De bediening wist dan ook niet af van het bestaan van deze website.
We wisten van een aanbieding waarbij in de gehele maand februari 2016 het nagerecht gratis was bij een drie-gangenmenu. Een folder was enige dagen voor het bezoek in de bus gevallen. Van te voren attendeerden wij het personeel hierop en zij bevestigden dit.
Er volgde een avond waar van alles mis ging in de bediening, niet alleen aan onze tafel.
Het eten was goed, eigenlijk weinig op aan te merken. Enige teleurstelling is dat bij het voorgerecht met paté, rauwe ham en bramencompote, het laatste vervangen is door aardbeienjam. Voor de rest lekker gegeten.
Aan het eind van de avond, een beetje in de lijn der verwachting, stonden de desserts gewoon op de rekening, een teleurstelling. Uiteindelijk, na wederom attenderen op de actie, kregen we de desserts gratis.
Als men niet van deze actie af weet betaal je gewoon voor de desserts.

Gegeten op 6 februari 2016

anhejaneheja

Via online reservering

Met zes personen gebruik gemaakt van de dinerbon.
Bijna allemaal een verschillende keuze gemaakt, maar alles was heerlijk!
Het werd mooi verzorgd geserveerd en zeer ruime porties.
De bediening was heel aangenaam, we voelden ons zeer welkom.
We gaan zeker voor herhaling.

marjo1951

Helemaal te gek dit restaurant. Hebben hier nu 3 maal gegeten en iedere keer komen wij voldaan hier vandaan. Wij moeten hier 80 km voor rijden maar vooral in de zomer is het hier heerlijk vertoeven . Wij komen hier met de etentjeveilingbon en je mag van de hele kaart kiezen. Als voorgerecht kregen wij een perfecte royale gerookte zalm op toast en een rundercarpaccio die ook royaal belegd was. Als hoofdgerecht de hollandse biefstuk die heel mals en goed gegrild was.
Als nagerecht de dame blanche. De keuze van de kaart is hier heel groot en de bediening heel vriendelijk.

Gegeten op 26 januari 2016

Proever37668

Via online reservering

Bij binnenkomst was er niemand voor de ontvangst. Zelf jassen maar opgehangen in het halletje. Na 5 minuten middenin het restaurant met 3 (van de ongeveer 10) tafeltjes bezet kwam er een jongedame . We gaven aan gereserveerd te hebben voor de Ah actie. Niet te vinden. U heeft zeker vandaag geboekt. Nee, al maanden geleden. Gaat vragen of het nog kan. Gelukkig, we mogen aanschuiven. 29,50 voor het 3-gangen diner met soep als voorgerecht, wil je een écht voorgerecht dan 4 euro extra. (Pp). Op de speciale actiekaart geen vega hoofdgerecht terwijl ik bij reservering hierom heb gevraagd. Wel gerechten voor een eetcafé, o.a. saté en mixed grill. En de kwaliteit was hier ook naar. Na een uurtje waren we de enigen, op zondagavond om 7 uur. De salade bij het hoofdgerecht was dezelfde als bij de 2 plakjes paté van mijn voorgerecht en de 1 euro extra voor een eetlepel extra groente ipv frites vond ik beslist onredelijk. Mijn tafelgenote kreeg een bleke met groente en een soort kruidenkaas gevulde wrap met ondefinieerbare witte saus, zonder uitleg over haar gerecht. Voor mij een mixed grill op een groentebedje (Bonne femme uit de vriezer) met een pittige barbecuesaus. Het toetje was lauwe custardpudding met een bosvruchtensaus die erg veel leek op de saus bij het voorgerecht. Wel heerlijk was de cappuccino. Meisje van de bediening vond het niet nodig om ons even inde jas te helpen terwijl wij de enige nog aanwezige gasten waren. Jammer!

Gegeten op 31 januari 2016

ankinina

Via online reservering

Prima restaurant. Lekker eten en vriendelijke bediening. Wij hebben een heerlijk avondje gehad en zullen vast nog eens terug komen.

Gegeten op 30 januari 2016

gepkeploegman

Via online reservering

Omdat we nog nooit eerder bij "Brasserie meet en eat" waren geweest wisten we niet wat we konden verwachten.
We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. De bediening heeft daar veel aan bijgedragen en de plek waar we zaten was zodanig dat we de andere gasten niet merkten.
Prima plek!

Gegeten op 28 januari 2016

wimenjosestoffer

Via online reservering

Goede bereikbaarheid met ruime parkeergelegenheid. Gezellig en heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel. Hier komen we zeker nog eens terug! Ik kan dit restaurant zeker aanraden.

Gegeten op 29 januari 2016

her.smit

Via online reservering

Een warme welkomst, klein, maar gezellig. Bediening perfect. Het gangen menu volgt zich goed op, niet te snel of te lang. Wij gaan zeker nog vaker!

Gegeten op 28 januari 2016

jhhorenberg

Via online reservering

We werden zeer vriendelijk ontvangen en dat bleef de rest van de avond ook zo.
Omdat de locatie bij ons bekend stond als een chauffeurs cafe wisten we niet wat ons te wachten stond. We mochten uit de gehele kaart een 3 gangen menu samen stellen. De geleverde gerechten waren van goede kwaliteit en netjes opgemaakt en ook belangrijk ruim voldoende. Het was heel druk toen wij arriveerde waardoor de wachttijd iets langer was maar gezien de portie grote van de gerechten was dat maar goed ook. Wij hebben dan ook besloten om hiet in de komende maand zeker nog een bezoek te brengen. Uitstekend

coree

Via online reservering

Wij waren met zijn vieren en vonden unaniem al het opgediende eten super! Zowel de zalm als het duo varkenshaas/biefstuk van uitstekende kwaliteit en mooi opgediend. Het personeel was zeer vriendelijk en correct. De ambiance ook prima, misschien wat rumoerig, maar voor ons zeker aan te bevelen bij anderen.