Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Heerde

De laatste recensies in Heerde

SabineO

Na de veelbelovende recensies van hieronder hebben ik en mijn vriend bij De Hoeve van Loo gedineerd tijdens ons verblijf in Princess Hotel Epe. Heb eerlijk waar in geen tijden zo heerlijk gegeten. En voor een normale prijs. Concept is heel leuk; je krijgt van ieder gerecht kleinere porties, zodat je er meer kunt kiezen. Anders dan tapas, omdat dit echt de "normale" volledige gerechten zijn, maar dan in het klein. En alles is mogelijk; als je 10 toetjes zou willen kan dat ook. Kaart was zeer uitgebreid. Wij hadden vooraf geitenkaas met appel, zalmcarpaccio, gerookte rib-eye en pastrami, als hoofd ossenhaaspuntjes, schnitzel en wilde zalm (met schaal friet en sla), en na chocoladetaartje, flensjes met warme kersen en stoofperen met ijs. Uiteraard allemaal apart geserveerd. Restaurateur was zeer vriendelijk, grappig en gastvrij en had duidelijk veel ervaring, hij stond open voor een gezellig praatje maar liet je ook voldoende met rust. Wat ik verder leuk vond was dat je een hele fles wijn kreeg en achteraf betaalde wat ervan benut was. Buiten was een mooi terras (maar voor nu beetje koud) en decor binnen was ook gezellig met mooie massieve houten tafels. Ze hebben een aantal kamers dus daar slapen is ook mogelijk. Ligt op ong. 10 min rijden vanaf Princess Hotel Epe.
Conclusie: zeer lekker (en veel) gegeten voor een normale prijs, fijne sfeer en beetje anders dan normaal. Ik kom zeker nog een keer terug (vanuit Rotterdam) en kan het restaurant zeer zeker aanbevelen!

Gegeten op 23 oktober 2014

stefan48

Heerlijk gegeten van de kaart via de vakantieveilingen.
Alle gerechten waren heerlijk, goed geserveerd. Het klopt gewoon.
Vriendelijke bediening, zelfs brood en olijven vooraf zonder bijbetaling.
Een zaak waar men nog weet hoe het hoort
De sfeer is gezellig en inrichting goed
prijs kwaliteitverhouding helemaal in orde

Gegeten op 10 september 2014

Limburgse2014

Als ik een restaurant van harte aanbeveel is het zeker meet & eat. Wat een mooi, gastvrij restaurant. Ook niet onbelangrijk heerlijk eten. Vele denken bij dit restaurant aan een weg restaurant. Deze mensen zou ik willen vragen ga dr eens eten en het idee van weg restaurant valt helemaal in het niet. Wij zijn gister dinsdag 23-09-2014 wezen eten bij meet & eat en in een woord fantastisch. We hadden gefrituurde champignons en meloen in ham als voorgerecht, heeeerlijk. Als hoofd gerecht schnitzel met champignonsaus en een duo van biefstuk en varkenshaas perfect bereid. En het ijs toe een absolute aanrader, vooral de aardbeien waren meer dan heerlijk zo hoe het hoort te zijn smeltend op je tong. Wil ik ook nog een compliment naar het hartelijk meisje wat ons bediende maken. Als iemand weet wat gastvrij is ben jij het absoluut. Toppie. Ook nog leuk te vermelden het restaurant doet behoorlijk veel voor goede doelen en heb dan ook meteen 3 knuffels voor mijn kleine man mee genomen. Chapeau. Ons zien jullie zeker terug :) en wel helemaal vanuit limburg

Gegeten op 23 september 2014

fam-van-den-Berg

Heerlijk gegeten bij de Brug. We hebben gegeten met 5 personen en we hebben allemaal genoten. Zowel het voorgerecht, het hoofdgerecht als het nagerecht waren heerlijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Echt een aanrader.

Gegeten op 14 september 2014

HenkenTeunie

Wij zijn geweest met een voucher van vakantieveilingen. Een driegangen keuze menu voor twee personen een laag bedrag. Keus van de gehele kaart. En dat zonder toeslag. Daar kunnen een hoop restaurants waar met een korting gegeten kan worden nog iets van leren. Klasse. Drankjes bovendien heel betaalbaar. Als wij weer eens in de buurt zijn, gaan we er zeker weer eten.

Gegeten op 6 augustus 2014

margee

Met zijn 3en hier heerlijk gegeten. Onze keuze viel op het menu dat je diverse gerechtjes kan kiezen vanaf de kaart. bv lauw warme zalmrolletjes met heerlijke mosterddressing, garnalenkroketten, heerlijke wilde zalm of spareribs en diverse nagerechten zoals griesmeel.
Super vriendelijke bediening. Enige wat jammer is dat er wat weinig bezoek was in het restaurant. Dit restaurant verdient meer gasten!!
Echt een aanrader en wij komen zeker nog eens terug in dit restaurant.

Gegeten op 6 augustus 2014

nina17

Begon leuk met olijven en stokbrood. Helaas daarna moesten we heel lang wachten een uur opmeet voorgerecht en die was dan wel lekker, daarna nog weer een uur op het hoofd gerecht saus apart besteld was er over heen gegaan kan gebeuren maar zeg je daar wat van dan krijg je een grote mond, (geen excuses niks..) toch maar opgegeten aangezien het dan nog langer gaat duren en had nu toch wel echt trek. Boontjes verlept , aardappelpuree koud, vlees nog net warm. Nee hier ga ik echt niet nog een keer heen.

Gereserveerd voor vier personen ook bevestigd gekregen voor twee mensen stond klaar, misschien verkeerd personeel rond lopen? Ik weet het niet maar het kan zo veel anders

Ga niet staan kletsen achter de bar als er op tafels nog allemaal lege borden staan.

Gegeten op 25 juni 2014

barceroma

We zijn hier terecht gekomen via vakantieveilingen, na een nacht op de veluwe. Het eten was heerlijk, je kon uit de hele kaart kiezen. Het restaurant oogt nieuw, ziet er erg mooi uit. De bediening is snel. Inmiddels zijn we al weer een keer terug geweest vanwege de perfecte ligging (we reizen regelmatig van Groningen naar Brabant). Ik had er ook zeker de normale prijs voor willen betalen, dat is het zeker waard.

Gegeten op 19 maart 2014

samtari

Dit was van alle wok restaurants de slechtste die ik ooit gezien heb. Het begon met de tomatensoep die vijf van de vijf die hem genomen hebben niet luste. Hier hebben we al gelijk aangegeven dat het nergens naar smaakte maar dat werd afgedaan met zo is de soep hier altijd. Het lopend buffet was lauw en oud. De woksausen waren niet lekker en veel te zout. De plaat ging wel. De keuze was super beperkt. De toetjes werden ook maar niet aangevuld toen ze op waren. En de bediening kwam al vragen of we koffie wilden terwijl er nog mensen ijs zaten te eten. Ik ga hier zeker nooit meer heen.

Gegeten op 17 mei 2014

dimitri7

Een nieuw concept waarbij je onbeperkt kunt kiezen uit meer dan veertig koude en warme voorgerechten, hoofdgerechten en desserts en alle gerechten even smaakvol geserveerd door de vriendelijke bediening in een leuke en gezellige sfeer. Een aanrader voor jong en oud voor weinig geld.

Gegeten op 14 mei 2014