Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Heerde

De laatste recensies in Heerde

HenkenTeunie

Wij zijn geweest met een voucher van vakantieveilingen. Een driegangen keuze menu voor twee personen een laag bedrag. Keus van de gehele kaart. En dat zonder toeslag. Daar kunnen een hoop restaurants waar met een korting gegeten kan worden nog iets van leren. Klasse. Drankjes bovendien heel betaalbaar. Als wij weer eens in de buurt zijn, gaan we er zeker weer eten.

Gegeten op 6 augustus 2014

margee

Met zijn 3en hier heerlijk gegeten. Onze keuze viel op het menu dat je diverse gerechtjes kan kiezen vanaf de kaart. bv lauw warme zalmrolletjes met heerlijke mosterddressing, garnalenkroketten, heerlijke wilde zalm of spareribs en diverse nagerechten zoals griesmeel.
Super vriendelijke bediening. Enige wat jammer is dat er wat weinig bezoek was in het restaurant. Dit restaurant verdient meer gasten!!
Echt een aanrader en wij komen zeker nog eens terug in dit restaurant.

Gegeten op 6 augustus 2014

nina17

Begon leuk met olijven en stokbrood. Helaas daarna moesten we heel lang wachten een uur opmeet voorgerecht en die was dan wel lekker, daarna nog weer een uur op het hoofd gerecht saus apart besteld was er over heen gegaan kan gebeuren maar zeg je daar wat van dan krijg je een grote mond, (geen excuses niks..) toch maar opgegeten aangezien het dan nog langer gaat duren en had nu toch wel echt trek. Boontjes verlept , aardappelpuree koud, vlees nog net warm. Nee hier ga ik echt niet nog een keer heen.

Gereserveerd voor vier personen ook bevestigd gekregen voor twee mensen stond klaar, misschien verkeerd personeel rond lopen? Ik weet het niet maar het kan zo veel anders

Ga niet staan kletsen achter de bar als er op tafels nog allemaal lege borden staan.

Gegeten op 25 juni 2014

barceroma

We zijn hier terecht gekomen via vakantieveilingen, na een nacht op de veluwe. Het eten was heerlijk, je kon uit de hele kaart kiezen. Het restaurant oogt nieuw, ziet er erg mooi uit. De bediening is snel. Inmiddels zijn we al weer een keer terug geweest vanwege de perfecte ligging (we reizen regelmatig van Groningen naar Brabant). Ik had er ook zeker de normale prijs voor willen betalen, dat is het zeker waard.

Gegeten op 19 maart 2014

samtari

Dit was van alle wok restaurants de slechtste die ik ooit gezien heb. Het begon met de tomatensoep die vijf van de vijf die hem genomen hebben niet luste. Hier hebben we al gelijk aangegeven dat het nergens naar smaakte maar dat werd afgedaan met zo is de soep hier altijd. Het lopend buffet was lauw en oud. De woksausen waren niet lekker en veel te zout. De plaat ging wel. De keuze was super beperkt. De toetjes werden ook maar niet aangevuld toen ze op waren. En de bediening kwam al vragen of we koffie wilden terwijl er nog mensen ijs zaten te eten. Ik ga hier zeker nooit meer heen.

Gegeten op 17 mei 2014

dimitri7

Een nieuw concept waarbij je onbeperkt kunt kiezen uit meer dan veertig koude en warme voorgerechten, hoofdgerechten en desserts en alle gerechten even smaakvol geserveerd door de vriendelijke bediening in een leuke en gezellige sfeer. Een aanrader voor jong en oud voor weinig geld.

Gegeten op 14 mei 2014

rubenmeij

Na een weekje vakantie op de route terug naar onze woonplaats Wolvega hebben we op de A50 de afslag Heerde genomen om bij Meet and Eat onze voucher van etentjeveilen te besteden. Lekker met z'n tweeën genieten van een driegangen keuzediner. Het eten was prima en de keuze inderdaad ruim. Attente, vlotte bediening en de service okay. De ligging van dit restaurant is erg gunstig en omdat we vaak van noord naar zuid reizen, komen we hier vast nog eens terug.

Gegeten op 9 mei 2014

mark75

Wij kwamen hier terecht met een Vakantieveilingen voucher. Een driegangen menu voor twee personen voor een bijzonder klein prijsje. De verwachtingen waren dus niet al te hoog gespannen, maar wat heeft het personeel dat bijzonder goed overtroffen zeg! We mochten kiezen van de hele kaart en hebben van voorgerecht tot dessert werkelijk heerlijk gegeten. Ook de gerechten buiten de kaart om ( het was wildseizoen) mochten we kiezen.
Uiteindelijk hebben we een fractie betaald van wat er normaal gevraagd werd. Geen seconde hebben we het gevoel gehad dat we anders behandeld werden dan gasten die zonder voucher kwamen. Grote klasse.
En als wij weer eens in de buurt zijn, gaan we er zeker weer eten. Want ook de normale prijzen zijn niet teveel gevraagd voor dit (h)eerlijke eten.

Gegeten op 21 februari 2014

VerrijnStuart

Vriendelijk personeel en gezellige locatie, maar de menukaart is echt veel te wollig. Niet alleen de namen van de gerechten (die zou je nog grappig kunnen vinden), maar zoveel poespas doet de ingredienten tekort. Mijn partner wilde zalm, die werd geleverd in een dik pak bladerdeeg. Zonde van de zalm. Zelf koos ik voor de rosbief salade, waarin naar mijn subjectieve smaak de ui nogal overheersend was. Al is het geen duur restaurant, het kan echt wel beter!

Gegeten op 19 april 2014

LindyEva

Ook recent heb ik weer gegeten bij de Vier Jaargetijden met mijn vriend en het was, net als altijd altijd top! De geitenkaassalade had deze keer mijn voorkeur en was heerlijk, evenals het Mexicaanse gerecht van mijn vriend. De bediening was ook deze keer weer uitzonderlijk aardig. We zitten midden in een verhuizing en mochten een pen en schrijfblokje lenen om te bespreken hoe we ons nieuwe huis willen indelen. Achteraf heb ik een overheerlijke kop thee gehad. Echte losse kwalitatief goede thee, in plaats van een zakje wat chemisch bewerkt is. Ja, we hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs.

Gegeten op 16 februari 2014