De laatste recensies in Heerde

De laatste recensies in Heerde

LindyEva
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ook recent heb ik weer gegeten bij de Vier Jaargetijden met mijn vriend en het was, net als altijd altijd top! De geitenkaassalade had deze keer mijn voorkeur en was heerlijk, evenals het Mexicaanse gerecht van mijn vriend. De bediening was ook deze keer weer uitzonderlijk aardig. We zitten midden in een verhuizing en mochten een pen en schrijfblokje lenen om te bespreken hoe we ons nieuwe huis willen indelen. Achteraf heb ik een overheerlijke kop thee gehad. Echte losse kwalitatief goede thee, in plaats van een zakje wat chemisch bewerkt is. Ja, we hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs.

Gegeten op 16 februari 2014

annekedekoning
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben in augustus 2013 met onze kinderen heerlijk gegeten bij De Brug. Zeer prettige bediening, aangename sfeer. Lekkere amuses, lekker stokbrood, te dippen in verschillende smaakvolle sausjes. Heerlijke gerechten, zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ligt niet in het centrum van Heerde, maar is het omrijden of omfietsen meer dan de moeite waard.

Gegeten op 1 augustus 2013

Jonathan123
over De Vier Jaargetijden
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb een aantal keren gegeten in dit restaurant. Tot op de laatste keer was het best redelijk te noemen. Niet bijzonder maar dat hoeft ook niet altijd. De laatste keer was echter niet best. De meisjes van de bediening zijn prima maar waar gaat het om als je in een restaurant gaat eten ? Uiteindelijk om het eten uiteraard. Simpel toch ? En daar ging het helemaal fout. Ik had een mexicaan's trio en mijn vriendin een maaltijd salade met geitenkaas. Beide gerechten kosten ± 17,50. Dat is niet veel en je verwacht ook niets bijzonders en dat hoeft ook niet. Maar er is een verschil tussen niet bijzonder en dramatisch. Het mexicaanse trio bestaat uit drie kleine rolletjes tortilla wrap met daarin: één rolletje met 6 kidney bonen, één rolletje met twee stukjes kip en één rolletje met een klompje gehakt. Alle drie bevatten een sausje dat doet denken aan een mislukte zoet zuur saus van de chinees oid. De kip is taai, het gehakt is keihard en de wraps zijn zacht en kleverig. De smaken combinatie is ronduit slecht. Geen enkele hint van bijv. chili te bespeuren. Constitutie van de ingrediënten helemaal fout en deze drie zielige rolletjes liggen op groentes die we in de mexicaanse keuken nooit zullen en willen tegenkomen. Ook de kruiden die op de groentes zijn gegooid hebben geen enkele aansluiting met de mexicaanse keuken. Daarbij wordt geserveerd een bakje friet en twee warme peertjes. Huh ? waar is het verband ? Nergens dus. Mijn vriendin heeft het ook zwaar met haar salade. Verkeerde geitenkaas , het is geiten brie en daar moet je echt van houden. Bovendien ziet het er niet uit want de zachte binnenkant smelt terwijl de randen harder zijn en intact blijven. De sla ziet er droog uit en er is met en vage saus besprenkeld. Het duurde bovendien zeker een half uur voordat het eten werd geserveerd. Al die tijd krijg je niets. Er worden broodjes aangeboden maar al die koolhydraten heb je ook niet altijd zin in. Uiteraard komt een lief meisje wel vragen of alles naar wens is. Ik leg haar uit dat ik het wel opeet maar dat het niet best is. Ik vertel haar ook dat ik het opeet omdat ik honger heb en naar een afspraak moet en geen tijd en ook geen zin meer heb om van te voren aan te geven dat het niet ok is. Toch gaat ze daar een punt van maken. " Ja meneer, u had dit meteen moeten aangeven, ik kan nu niets meer doen". Dat is het bekende antwoord van mensen in de bediening maar het is het foute antwoord. Het is beter om dan te zeggen dat ze het gelijk aan de kok zullen doorgeven. Die kan dan kiezen wat hij doet. In het beste geval compenseert hij het door te zeggen dat het jammer is dat we er geen plezier aan beleven en een tegoed bon geeft oid. .
Ik vind het jammer om te zeggen maar na deze ervaring hebben wij besloten nooit meer naar de Vier Jaargetijden in Heerde te gaan.

Gegeten op 17 januari 2014

mossink58
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met mijn nicht logies en ontbijt geboekt.
We kwamen op de fiets en we werden buiten al hartelijk ontvangen.
Er is een open sfeer, goede communicatie.
De accommodatie is wat verouderd maar goed verzorgd en schoon.
Midden in het bos, met een grote achtertuin met kippen, geitje (landelijke sfeer) De kamperweg is 'snachts rustig.(Wij sliepen aan de voorkant)
Diner superb, bediening warm en persoonlijk.

het geheel doet een beetje Belgisch aan, als bezoeker raak je makkelijk in contact met de andere gasten.

Gegeten op 26 oktober 2013

Yvettek71
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een verassing. Door goede resencies van Iens bij Hoeve van Loo gaan eten. Eten was heerlijk! echt waar voor je geld. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij namen het 4-gangen verrassingsmenu.
Wanneer we de resencies niet hadden gelezen waren we hier niet terecht gekomen! Een echte aanrader!!, mede door de persoonlijke noot van de vriendelijke eigenaar/chefkok!

Gegeten op 15 oktober 2013

Aky
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via de VV bon, mochten wij 3 gangen uitzoeken van de menukaart.Champignonsoep was lekker, duo biefstuk en varkenshaas uitstekend en ook met het dessert was niets mis. De bediening was helemaal oke. Het restaurant ziet er gezellig uit, is nog niet zo lang geleden verbouwd. De rode kleur geeft warmte.Om het helemaal perfect te maken, zou tafellinnen het helemaal af maken.Maar... wij komen zeker terug!

Gegeten op 23 september 2013

meijndert42
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij dachten dat we een menu mochten uitzoeken van de kaart ,maar het ANWB menu was een vastgesteld menu en dat viel ons een beetje tegen, het spek wat om de kipfile zat was erg hard, mijn vrouw heeft het niet op gegeten, en als desert kregen we ook iets anders als hier normaal bij hoort, als ik dit alles vooraf geweten had , was ik hier niet heen gegaan.

Gegeten op 5 oktober 2013

Paulus55
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier zojuist heerlijke (en ruime porties!!) gegeten! Met een dinerbon van Vakantieveilingen en een extra persoon (kost dan €25) kun je een voorgerecht, nagerecht en dessert kiezen van de menukaart en dat is heel fijn.
De voorgerechten: carpaccio, kippenlevertjes en gamba's waren ruime porties, uitstekend van smaak en mooi gepresenteerd. De biefstuk en entrecotes mooi medium rare gebakken geserveerd met patat en heerlijke salade. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam; de ambiance en inrichting erg modern en leuk! Drankjes zijn €2.30 per stuk en dus goed betaalbaar. Kortom, heerlijk gegeten, uitstekende bediening en goed betaalbaar. Een aanrader dus!

Gegeten op 14 september 2013

patvink26
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier op maandag 26 augustus gegeten via een waardebon van VV. Het was heerlijk weer, dus hebben we op het terras gezeten. De bediening was meer dan correct opper-, oppervriendelijk en gastvrij.
Het eten was ook geweldig. Wij kozen voor de Carpaccio vooraf en de zalm op toast, beiden heerlijk!
Hoofdgerecht werd entrecôte en de duo biefstuk/varkenshaas. Een klein minpuntje is dat er ons niet gevraagd werd hoe we de biefstuk/entrecôte wilden hebben, dus hebben we dit er meteen zelf wel bij vermeld. De entrecôte en biefstuk waren om weg te zuigen zo mals (mijn man is slager van beroep). De varkenshaas was ietwat aan de droge kant, deze had iets meer rosé gemogen, maar toch lekker opgegeten. Dessert werd voor mijn man ijs met advokaat, was heerlijk volgens hem. Ivm mijn lactoseintolerantie heb ik alleen koffie na genomen, al vond de serveerster dit heel vervelend dat ze me niets anders aan kon bieden.
Kortom: toprestaurant!

Gegeten op 26 augustus 2013

wibe1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima koffie met appeltaart. Vrolijke bediening en uitstekende service.
Tweede kop koffie gratis bij de appeltaart. Een aanrader. Je kunt er overigens uitstekend eten en overnachten.

IENS bestaat 15 jaar!