Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Haarzuilens

De laatste recensies in Haarzuilens

Biezar

Wij hebben onze bruiloft hier gevierd, het was zeer goed verzorgd. Het buffet is naar onze wensen gemaakt en was heerlijk. Op onze feestavond kwamen 250 gasten en deze zijn niets tekort gekomen door de goede bediening. Wij vergeten het Wapen van Haarzuylen nooit meer. Dus heeft u iets te vieren, het is zeker aan te raden!

Gegeten op 19 september 2014

barber1

Gezellig en eenvoudig. Prima saté gegeten en manlief koos en goed gebakken tournedos. Vriendelijke bediening en goede sfeer.

Gegeten op 22 november 2014

Tobysan

Door een krantenberichtje ("Hmmmmm met Hesse") geattendeerd op dit restaurant. Was zeer lovend, en Iens gaf ook lovende berichten. Zelfs negens en tienen (de sporadische onvoldoendes waren al meer dan een jaar oud)! Dan moet het wel goed zijn toch? We gaan!!!

Helaas, ons viel het allemaal nogal tegen. Op de website lijkt het een ruime zaal die toch gezellig "close" is, maar door de deur en bar waar je binnen komt liggen sommige tafeltjes er toch wat bloot en kouder bij. In de killere winteravond dan, want voor de zomer lijkt het ruime terras buiten me heel lekker. De ontvangst was ook gezellig en attent maar gedurende het eten weer minder bereikbaar. En waar het toch vooral om gaat... Het eten:

Vooraf een enorme rundercarpaccio. Bordje vol, lekkere versieringen erop, maar helaas was het vlees nogal taai (en/of de messen nogal bot?) waardoor ik echt moeite had om mijn plakjes in tweeën te snijden. Toen we hierover iets zeiden was het commentaar dat dit juist het favoriete gerecht was waar iedereen voor kwam en dat het totaal niet begrepen werd. We hebben daarna ander commentaar, positief en negatief, maar achterwege gelaten.

Mijn tafelgenoot had een wild zwijn pastrami met vijgenchutney. De chutney was erg lekker erbij, de pastrami had iets spannender kunnen zijn en miste de wildsmaak. De hazenpeper die volgde was leuk opgediend in een piepklein pannetje en verder prima. Mijn eendeborst was best ok. De desserts waren in onze ogen niet echt aantrekkelijk en hebben we dan ook overgeslagen.

Al met al een plek waar we niet snel terug zullen keren.

Gegeten op 8 november 2014

floorie

Gistermiddag hier een HighTea gehad voor mijn moeders verjaardag. We werden meteen opgemerkt bij binnenkomst en naar onze tafel gewezen. Deze stond al netjes opgedekt. Een dame van de bediening kwam ons uitleggen hoe de high tea in zijn werking zou gaan en dat er zo direct een collega zou komen met een pot heet water. Deze kwam dan ook snel. De High Tea begon met een soepje. Wat we een erg origineel idee vonden. De HighTea bestond uit verschillende hapjes die een geleidelijk op tafel kwamen. De bediening was zeer oplettend en vulde vaak de theepot bij. Met andere woorden, we hebben een heerlijke middag gehad. En de bediening hier is zeer vriendelijk!!

Gegeten op 26 oktober 2014

camiel3

Ook voor een feestelijk buffet met familie en vrienden is het hier prima vertoeven in de mooie zalen onder het genot van heerlijke gerechten en drankjes. De gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren en hun medewerkers voelt daarbij als een warme deken.

Gegeten op 4 oktober 2014

Doemijmaaritalie

Zelden hebben zij zo'n voorkomende, gastvrije ober meegemaakt in Nederland. Topbediening, werkelijk! Met een groep hadden we een 3 gangen keuzemenu en het was heerlijk, alles mooi op tijd opgediend, smaakvol, rekeninghoudend met een paar bijzondere wensen van de gasten die perfect waren uitgevoerd en de uitstekende, anticiperende bediening heeft toegevoegde waarde.
De ligging en het pand zijn schilderachtig. Een hele grote aanrader om hier te gaan eten, wij wonen er meer dan 50km vandaan, maar gaan zeker nog eens terug.

Gegeten op 5 juli 2014

mariska55

Goede avond ben net thuis van een eerste klas etentje bij jullie. We hadden een bongo kaart gehad en kon uit ruim 80 restaurant kiezen. En me oog viel op jullie. Ik kende jullie restaurant niet dus het was een groot avontuur. Maar ik moet echt zeggen ben blij dat ik dit restaurant gekozen heb. Het was een 4 gangen verassings menu het was echt klasse bediening was ook goed en gezellig. Echt een aanrader jullie restaurant. Ik snap ook niet waarom jullie geen michelin ster hebben. Het 1ste gerecht zalmreepjes 2de gerecht was iets van varkens vlees met bladerdeeg reepje met een verrukkelijke vulling(ondanks dat ik geen tomaat lus was het top) 3de gerecht was entrecote met aardappel taartje (mmmmmmm) en de 4de gerecht een toetje daar vond ik het ijs iets minder van citroen met basilicum maar das een keus die voor iedereen anders is maar de 4 vruchte sappje en crembule en kletskop met slagroom+aardbei helemaal top. Nu weet ik niet hoe die gerechten allemaal in restaurant stijl heet weet ik niet maar heb me best gedaan om het te omschrijven. Het was echt heerlijk. Vriendelijke groeten mariska van soeren

Gegeten op 26 augustus 2014

marlies12
over 't Wapen van Haarzuylen

Ik kom regelmatig in dit restaurant, vooral met mooi weer. Het plaatsje doet idyllisch aan en op het terras zit je erg leuk. Meerdere keren hier geluncht (ruime keus, prima verzorgd), en afgelopen weekend 's avonds asperges gegeten. Dit was ook van prima kwaliteit en vooral de service is hier altijd prima. De dinerkaart biedt ook voldoende keuze en de prijs-kwaliteitsverhouding is prima. Je kan ook voor een 3gangen keuze menu gaan voor €25,-.

Gegeten op 8 juni 2014

RichardFranken
over Koetshuis de Haar

Hier geluncht vooraf aan het kasteelbezoek. We hebben een lekker broodje gegeten en de kinderen een pannenkoek. Het broodje Koetshuis de Haar is echt verrukkelijk en ook de salade met geitenkaas was erg lekker. De laatste bevatte wel veel zongedroogde tomaatjes, daar moet je van houden. Niet heel goedkoop (dat verwacht je ook niet op zo'n locatie), maar wel OK.
Enig minpuntje is dat de esprosso als eerste gemaakt werd van onze drankjes (4 in totaal) en dat het daarna nog een tijdje stond te wachten op uitserveren. Als je dan deftig wil dienen (thema), doe het dan wel goed.

Gegeten op 16 februari 2014

margrietq

Voor het bezoek aan het kasteel eerst hier geluncht.
Goed, eerlijk eten, niets bijzonders.
Op de ruiten is op ooghoogte een brede strip geplakt en dat bemoeilijkt het genieten van het leuke uitzicht op de binnenplaats.
Bediening was vriendelijk en correct.

Gegeten op 18 februari 2014