De laatste recensies in Haarzuilens

De laatste recensies in Haarzuilens

RichardFranken
over Koetshuis de Haar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier geluncht vooraf aan het kasteelbezoek. We hebben een lekker broodje gegeten en de kinderen een pannenkoek. Het broodje Koetshuis de Haar is echt verrukkelijk en ook de salade met geitenkaas was erg lekker. De laatste bevatte wel veel zongedroogde tomaatjes, daar moet je van houden. Niet heel goedkoop (dat verwacht je ook niet op zo'n locatie), maar wel OK.
Enig minpuntje is dat de esprosso als eerste gemaakt werd van onze drankjes (4 in totaal) en dat het daarna nog een tijdje stond te wachten op uitserveren. Als je dan deftig wil dienen (thema), doe het dan wel goed.

Gegeten op 16 februari 2014

margrietq
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het bezoek aan het kasteel eerst hier geluncht.
Goed, eerlijk eten, niets bijzonders.
Op de ruiten is op ooghoogte een brede strip geplakt en dat bemoeilijkt het genieten van het leuke uitzicht op de binnenplaats.
Bediening was vriendelijk en correct.

Gegeten op 18 februari 2014

hannyverbeek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Idyllische omgeving. Het restaurant ook helemaal in de kasteel stijl van het dorp. Binnen komt de warme sfeer je tegemoet. Ondanks de vele eters blijft er toch een gemoedelijke huiskamersfeer. Personeel wat je netjes begroet en ondanks de drukte ieder de benodigde aandacht en tijd weet te geven. Geen lange wachttijden en glazen op tijd gevuld. Wij hebben gekozen voor een Wildmenu. Voorgerecht drie op een rij: combinatie van eendenpate, hertenham en wildzwijn coppa met cumberlandsaus. Hoofdgerecht: een combinatie van gegrilde hertenbief, wild zwijn bief en haasfilet met een sausje van steranijs, garnituur van salade, spruitjes (beetgaar) aardappelpuree en aardappelkroketjes. Als toetje een proeverij van nagerechten: Bosvruchten en chocolade ijs, slagroom met marshmallow, wafel met warme kersen en een creme brulee. Vlees alles heerlijk mals, rest goed op smaak en temperatuur. Enige minpuntje: Er mag iets meer op de combinatie van sauzen vleessoorten gelet worden m.i. maar smaken verschillen natuurlijk. Een locatie om te onthouden!

Gegeten op 29 december 2013

Mar-Jan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijk onthaal & service terwijl er busladingen mensen arriveerden na een fairbezoek bij het kasteel Haarzuilens. Knap werk. Er was ook alle begrip voor de wensen van mijn 86-jarige moeder en ze werd keurig geholpen bij een drempeltje. Ze was erg gecharmeerd van haar kabeljauw met Julienne gesneden groente en garnituur. Zelf was ik niet onder de indruk van Veluwse Wildzwijnsrug met gekonfijte zuurkool en aardappelrosti. Wat vlak van smaak en een te droge rosti. Het is een druk restaurant met veel snelheid; de kwaliteit blijft wellicht daardoor soms op onderdelen hangen. Prima rode wijn (rioja) en tegenwoordig ook prima koffie van Smit & Dorlas dragen bij aan een aangename avond.

Gegeten op 21 november 2013

Jodelodelieke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondag vierde mijn moeder haar 80e verjaardag; o.a. met een heerlijk buffet van vlees en vis. Het eten was echt heel goed, dat hoorde ik overigens ook van onze gasten. De bediening was eveneens heel goed; vriendelijk en behulpzaam en heel gastvrij. Voor mijn moeder een onvergetelijke verjaardag dankzij het Wapen!!

Gegeten op 17 november 2013

Anton_R
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag met twee personen geluncht in dit restaurant. 1 x een erwtensoep besteld met roggebrood en katenspek, die was perfect.

Mijn gerecht, een ceasar salad van € 9,75 was echt een trieste teleurstelling. Een paar stukjes kip opgewarmd op de grilplaat op een heel klein bedje ijsbergsla, 3 plakjes tomaat en 3 plakjes komkommer, een paar stukjes oude kaas en een beetje dressing maken geen salade. De hoeveelheid sla in de salade was minder dan ik bij menig ander restaurant als garnering krijg. Een weinig smakelijke "salade" en niet noemenswaardig een Caesar Salad te noemen.

Gegeten op 1 november 2013

pmdereuver
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier lunch gebruikt en we hadden van tevoren geïnformeerd of er ook glutenvrije mogelijkheden waren. Dit was positief beantwoord en dit bleek ook geheel waargemaakt te kunnen worden. Erg vriendelijke en spontane bediening en we hebben heerlijk gegeten! Aanrader voor glutenvrije gasten, maar uiteraard voor iedereen die van gezelligheid, leuke bediening en lekker eten houdt!

Gegeten op 18 augustus 2013

Carla35
over De Vier Balken
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten bij de Vier Balken is een enorm verbeterd t.o.v. enkele maanden geleden. Ik/we hebben uitstekend gegeten! Voorgerecht carpaccio smaakte erg goed, het vlees bij hoofdgerecht was mals . De bediening is enorm vriendelijk en niets is teveel!
Hou dit zo vast, helemaal goed!!

Gegeten op 7 september 2013

Peter van Dijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een tijdje niet te zijn geweest, hebben wij weer eens gegeten bij de vier balken. De menukaart is aan gepast en men heeft weer eens gerechten op de kaart staan zoals het jaren terug was, gewoon weer eens een heerlijke biefstuk, of een varkenshaas. Nu ik moet zeggen, dit was weer eens een verrassing, heerlijk gegeten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding, altijd aardige bediening, waar niets teveel voor is, De kok kwam nog even persoonlijk langs of er nog op of aan merkingen waren, nu die waren er gelukkig niet, maar stel dit wel op prijs. al met al een aanrader om weer eens lekker te eten in een geweldige omgeving en sfeervolle locatie
Fam van Dijk

Gegeten op 18 augustus 2013

Carla35
over De Vier Balken
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima bediening, leuke zaak. Eten was redelijk kan wel beter, eenvoudig maar op zich niks mis mee. Pastei als voorgerecht genomen smaakte lekker, maar het waren meer brokken vlees, dan echt pastei zoals ik gewend ben,
Ik had een biefstuk als hoofdgerecht, maar was erg taai erg jammer. Wel belangrijk dat de basis goed, zeker een biefstuk zal niet echt verkeerd moeten zijn. Voor de rest leuk en gezellig om te zitten. Misschien andere inkoop van betere producten, ik ga binnenkort nog een keer langs dus dan ga ik het ervaren!

Gegeten op 19 juni 2013

IENS bestaat 15 jaar!