De laatste recensies in Haarzuilens

De laatste recensies in Haarzuilens

ddjmj

bij drankje vooraf een plank met Heertjes uit Loosdrecht, erg leuk en lekker
Eten mooi opgemaakt en heel smakelijk, precies de juiste tijd tussen de gangen door
Werd keurig gevraagd of iemand een allergie voor bepaalde produkten heeft.
Ondanks dat het restaurant vol zat, geen idee dat men geen tijd had voor je, compliment!!

Gegeten op 5 maart 2015

ElsvH

Gegeten op 28 februari 2015

SVANDESANDE

Aardig personeel, het eten was erg goed. Echter aankleding van restaurant als bord was karig.

Klein maar verschrikkelijk goed stukje vlees met slechts een worteltje er naast als groente.

Daarnaast werd voor de overige tafelaars een schaaltje goede patatten en een erg klein schaaltje komkommer weg gezet.

Maar..............de wijn was lekker!

Gegeten op 26 februari 2015

positivo

Gegeten op 21 februari 2015

LauraMmm

Leuke locatie echter de akoestiek is verschrikkelijk zeker als er veel kinderen aanwezig zijn gaat het al snel enorm galmen. Bediening is vriendelijk maar oplettendheid en service kan beter. De lunchkaart is erg beperkt en als je geen broodje wilt zijn er niet veel alternatieven. Toch is het eten prima in orde met verse ingrediënten. Leuke plek voor een lunch.

Gegeten op 7 februari 2015

BigKahuna

Tijdens bezoek aan het kasteel hier gelunched. Doordeweeks gedurende wintermaanden is niet zo druk en is alleen waarschijnlijk alleen het Tuynhuis geopend. Prima plek om te lunchen en/of koffie te drinken met zicht op het kasteel en tuin. Verrassend was het waldkorn broodje met perzik, appelcaramel en geroosterde pijnboompitten. Service is ok.

Gegeten op 7 januari 2015

angelica8

We zijn er getrouwd en aansluitend na het nuttigen van de bruidstaart hebben we een huifkartocht gemaakt, daarna hebben we genoten van een drankje en wat hapjes gevolgd door een heerlijk buffet.
Kortom ze leveren een compleet arrangement.
Mede doordat alles fantastich was geregeld door Peter, Carla en Dymhpna en de bediening van het personeel hebben wij een onvergetelijke dag gehad.
Het is zeker een aanrader als je een fantastische dag wilt hebben.

Bruidspaar Treuren.

Gegeten op 12 december 2014

Biezar

Wij hebben onze bruiloft hier gevierd, het was zeer goed verzorgd. Het buffet is naar onze wensen gemaakt en was heerlijk. Op onze feestavond kwamen 250 gasten en deze zijn niets tekort gekomen door de goede bediening. Wij vergeten het Wapen van Haarzuylen nooit meer. Dus heeft u iets te vieren, het is zeker aan te raden!

Gegeten op 19 september 2014

barber1

Gezellig en eenvoudig. Prima saté gegeten en manlief koos en goed gebakken tournedos. Vriendelijke bediening en goede sfeer.

Gegeten op 22 november 2014

Tobysan

Door een krantenberichtje ("Hmmmmm met Hesse") geattendeerd op dit restaurant. Was zeer lovend, en Iens gaf ook lovende berichten. Zelfs negens en tienen (de sporadische onvoldoendes waren al meer dan een jaar oud)! Dan moet het wel goed zijn toch? We gaan!!!

Helaas, ons viel het allemaal nogal tegen. Op de website lijkt het een ruime zaal die toch gezellig "close" is, maar door de deur en bar waar je binnen komt liggen sommige tafeltjes er toch wat bloot en kouder bij. In de killere winteravond dan, want voor de zomer lijkt het ruime terras buiten me heel lekker. De ontvangst was ook gezellig en attent maar gedurende het eten weer minder bereikbaar. En waar het toch vooral om gaat... Het eten:

Vooraf een enorme rundercarpaccio. Bordje vol, lekkere versieringen erop, maar helaas was het vlees nogal taai (en/of de messen nogal bot?) waardoor ik echt moeite had om mijn plakjes in tweeën te snijden. Toen we hierover iets zeiden was het commentaar dat dit juist het favoriete gerecht was waar iedereen voor kwam en dat het totaal niet begrepen werd. We hebben daarna ander commentaar, positief en negatief, maar achterwege gelaten.

Mijn tafelgenoot had een wild zwijn pastrami met vijgenchutney. De chutney was erg lekker erbij, de pastrami had iets spannender kunnen zijn en miste de wildsmaak. De hazenpeper die volgde was leuk opgediend in een piepklein pannetje en verder prima. Mijn eendeborst was best ok. De desserts waren in onze ogen niet echt aantrekkelijk en hebben we dan ook overgeslagen.

Al met al een plek waar we niet snel terug zullen keren.

Gegeten op 8 november 2014