Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Haarzuilens

De laatste recensies in Haarzuilens

camiel3

Ook voor een feestelijk buffet met familie en vrienden is het hier prima vertoeven in de mooie zalen onder het genot van heerlijke gerechten en drankjes. De gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren en hun medewerkers voelt daarbij als een warme deken.

Gegeten op 4 oktober 2014

Doemijmaaritalie

Zelden hebben zij zo'n voorkomende, gastvrije ober meegemaakt in Nederland. Topbediening, werkelijk! Met een groep hadden we een 3 gangen keuzemenu en het was heerlijk, alles mooi op tijd opgediend, smaakvol, rekeninghoudend met een paar bijzondere wensen van de gasten die perfect waren uitgevoerd en de uitstekende, anticiperende bediening heeft toegevoegde waarde.
De ligging en het pand zijn schilderachtig. Een hele grote aanrader om hier te gaan eten, wij wonen er meer dan 50km vandaan, maar gaan zeker nog eens terug.

Gegeten op 5 juli 2014

mariska55

Goede avond ben net thuis van een eerste klas etentje bij jullie. We hadden een bongo kaart gehad en kon uit ruim 80 restaurant kiezen. En me oog viel op jullie. Ik kende jullie restaurant niet dus het was een groot avontuur. Maar ik moet echt zeggen ben blij dat ik dit restaurant gekozen heb. Het was een 4 gangen verassings menu het was echt klasse bediening was ook goed en gezellig. Echt een aanrader jullie restaurant. Ik snap ook niet waarom jullie geen michelin ster hebben. Het 1ste gerecht zalmreepjes 2de gerecht was iets van varkens vlees met bladerdeeg reepje met een verrukkelijke vulling(ondanks dat ik geen tomaat lus was het top) 3de gerecht was entrecote met aardappel taartje (mmmmmmm) en de 4de gerecht een toetje daar vond ik het ijs iets minder van citroen met basilicum maar das een keus die voor iedereen anders is maar de 4 vruchte sappje en crembule en kletskop met slagroom+aardbei helemaal top. Nu weet ik niet hoe die gerechten allemaal in restaurant stijl heet weet ik niet maar heb me best gedaan om het te omschrijven. Het was echt heerlijk. Vriendelijke groeten mariska van soeren

Gegeten op 26 augustus 2014

marlies12
over 't Wapen van Haarzuylen

Ik kom regelmatig in dit restaurant, vooral met mooi weer. Het plaatsje doet idyllisch aan en op het terras zit je erg leuk. Meerdere keren hier geluncht (ruime keus, prima verzorgd), en afgelopen weekend 's avonds asperges gegeten. Dit was ook van prima kwaliteit en vooral de service is hier altijd prima. De dinerkaart biedt ook voldoende keuze en de prijs-kwaliteitsverhouding is prima. Je kan ook voor een 3gangen keuze menu gaan voor €25,-.

Gegeten op 8 juni 2014

RichardFranken
over Koetshuis de Haar

Hier geluncht vooraf aan het kasteelbezoek. We hebben een lekker broodje gegeten en de kinderen een pannenkoek. Het broodje Koetshuis de Haar is echt verrukkelijk en ook de salade met geitenkaas was erg lekker. De laatste bevatte wel veel zongedroogde tomaatjes, daar moet je van houden. Niet heel goedkoop (dat verwacht je ook niet op zo'n locatie), maar wel OK.
Enig minpuntje is dat de esprosso als eerste gemaakt werd van onze drankjes (4 in totaal) en dat het daarna nog een tijdje stond te wachten op uitserveren. Als je dan deftig wil dienen (thema), doe het dan wel goed.

Gegeten op 16 februari 2014

margrietq

Voor het bezoek aan het kasteel eerst hier geluncht.
Goed, eerlijk eten, niets bijzonders.
Op de ruiten is op ooghoogte een brede strip geplakt en dat bemoeilijkt het genieten van het leuke uitzicht op de binnenplaats.
Bediening was vriendelijk en correct.

Gegeten op 18 februari 2014

hannyverbeek

Idyllische omgeving. Het restaurant ook helemaal in de kasteel stijl van het dorp. Binnen komt de warme sfeer je tegemoet. Ondanks de vele eters blijft er toch een gemoedelijke huiskamersfeer. Personeel wat je netjes begroet en ondanks de drukte ieder de benodigde aandacht en tijd weet te geven. Geen lange wachttijden en glazen op tijd gevuld. Wij hebben gekozen voor een Wildmenu. Voorgerecht drie op een rij: combinatie van eendenpate, hertenham en wildzwijn coppa met cumberlandsaus. Hoofdgerecht: een combinatie van gegrilde hertenbief, wild zwijn bief en haasfilet met een sausje van steranijs, garnituur van salade, spruitjes (beetgaar) aardappelpuree en aardappelkroketjes. Als toetje een proeverij van nagerechten: Bosvruchten en chocolade ijs, slagroom met marshmallow, wafel met warme kersen en een creme brulee. Vlees alles heerlijk mals, rest goed op smaak en temperatuur. Enige minpuntje: Er mag iets meer op de combinatie van sauzen vleessoorten gelet worden m.i. maar smaken verschillen natuurlijk. Een locatie om te onthouden!

Gegeten op 29 december 2013

Mar-Jan

Vriendelijk onthaal & service terwijl er busladingen mensen arriveerden na een fairbezoek bij het kasteel Haarzuilens. Knap werk. Er was ook alle begrip voor de wensen van mijn 86-jarige moeder en ze werd keurig geholpen bij een drempeltje. Ze was erg gecharmeerd van haar kabeljauw met Julienne gesneden groente en garnituur. Zelf was ik niet onder de indruk van Veluwse Wildzwijnsrug met gekonfijte zuurkool en aardappelrosti. Wat vlak van smaak en een te droge rosti. Het is een druk restaurant met veel snelheid; de kwaliteit blijft wellicht daardoor soms op onderdelen hangen. Prima rode wijn (rioja) en tegenwoordig ook prima koffie van Smit & Dorlas dragen bij aan een aangename avond.

Gegeten op 21 november 2013

Jodelodelieke

Zondag vierde mijn moeder haar 80e verjaardag; o.a. met een heerlijk buffet van vlees en vis. Het eten was echt heel goed, dat hoorde ik overigens ook van onze gasten. De bediening was eveneens heel goed; vriendelijk en behulpzaam en heel gastvrij. Voor mijn moeder een onvergetelijke verjaardag dankzij het Wapen!!

Gegeten op 17 november 2013

Anton_R

Vandaag met twee personen geluncht in dit restaurant. 1 x een erwtensoep besteld met roggebrood en katenspek, die was perfect.

Mijn gerecht, een ceasar salad van € 9,75 was echt een trieste teleurstelling. Een paar stukjes kip opgewarmd op de grilplaat op een heel klein bedje ijsbergsla, 3 plakjes tomaat en 3 plakjes komkommer, een paar stukjes oude kaas en een beetje dressing maken geen salade. De hoeveelheid sla in de salade was minder dan ik bij menig ander restaurant als garnering krijg. Een weinig smakelijke "salade" en niet noemenswaardig een Caesar Salad te noemen.

Gegeten op 1 november 2013