De laatste recensies in Haarlem

De laatste recensies in Haarlem

bsm88
over Babbels

Heerlijk gegeten. Alles (maar vooral de eend !) was verrukkelijk.
De service was perfect. Heel attent en vriendelijk. Op de juiste momenten
werd gevraagd of we nog wat wilden eten. Alles met een grote glimlach.
Alleen het decor...kan eigenlijk echt niet meer. Sorry.
Zeker naar toe gaan voor goed vlees en een leuke avond.

Gegeten op 18 april 2015

nsharief

Via online reservering

We hadden een drie gangen menu voor 29,95e genomen. Het was culinair eten voor een mooie prijs. Het is zeker de moeite waard om een keer daar te gaan dineren.

Gegeten op 16 april 2015

wtbrake

• In behandeling

Nothing wrong, nothing great. Prima gegeten:men kiest hier denk ik voor veilige massa smaken waar niemand over kan vallen. Lente salade was royaal en mooi opgemaakt, ravioli prima maar weinig smaak behalve room en de pizza was prima. Vele malen prima: jammer dat het net dat beetje extra smaak ontbreekt. Service goed: vriendelijk en netjes

DennisHaarlem

De pizza's van Novecento staan bekend in Haarlem, hoor altijd goede verhalen, betaalbaar en lekker. Voor de prijs is het inderdaad ok, maar ik vond het niet geweldig. De bodem was te hard gebakken, spaarzaam belegd, en ook de sla en zo was karig. We hadden wel een ontzettend aardige ober aan de tafel!

meessepboet

• In behandeling

Vertel ons alles over Parels! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie!

Wij eten geregeld bij Parels en zijn nooit teleurgesteld geweest. Al een aantal malen met vrienden bij jullie gegeten en die zijn daardoor ook enthousiast geworden.
Vooral het Parels plateau vinden wij heerlijk en wisselt geregeld. de zeetong is naturel gebakken (zoals het hoort) maar de overige gerechten scoren ook hoog bij ons.
bediening heel vriendelijk, is een leuk team met vrolijke meiden. Voelen ons thuis en hopen nog heel vaak bij jullie te eten.

MichielvO

• In behandeling

Wederom heerlijk gegeten en heerlijk verzorgd. Mijn dochter had zalm met risotto gemengd met coquiles. Ik mocht even proeven. Was bijzonder smaakvol. Zelf een stukje lam met asperges. Ook uitstekend. Met hierbij ook weer - net als alle eerdere keren - een heerlijke wijn. Wat steeds opvalt is dat het geheel klopt. Echt aardige bediening met veel zorg en plezier, uitstekend eten en een fijne sfeer.

Allesproever78

• In behandeling

Ondanks het lekkere eten een nare smaak overgehouden aan Zuidam. Ben met mijn vrouw, onze dochter, buurvrouw en haar dochter gaan lunchen bij Zuidam in de zon. Eten was lekker, bediening vriendelijk en entourage perfect op de eerste echte warme dag dit jaar. Maar helaas... na 1,5 uur werd ik spontaan mop belerende manier aangesproken door de restaurantmanager dat ik niet op het gras mocht zitten vanwege horeca regels van de gemeente. Het plekje hadden wij speciaal uitgezocht zodat onze dochters daar konden rondkruipen. Ik begreep zijn punt, wilde vragen hoe wij ons konden reorganiseren, maar kreeg geen kans mijn zinnen af te maken. Werd in de rede gevallen en ben zelfs gewaarschuwd dat een boete van de gemeente op mijn rekening zou komen... Rekening betaald en met stomheid geslagen naar huis gelopen. Ook al was het eten heerlijk en de bediening (van de dames) vriendelijk; als een restaurantmanager onbeleefd is en geen respect toont naar zijn klanten is dat allemaal niks waard. Daarom drie keer 1 voor deze ervaring. Geen Zuidam meer voor ons. Helaas.

Gegeten op 10 april 2015

roowdekool

• In behandeling

Afgelopen zaterdag wezen eten samen met mijn vriend. We hadden geluk dat er net iemand zijn reservering had afgezegd en er daardoor nog 1 tafel vrij was.
Ik kon niet kiezen wat ik wilde als hoofdgerecht en vond het super dat de chef dat zag. Hij raadde mij lamsrack aan. En deze was heerlijk!
Supergoede service terwijl het helemaal volzat en er ook nog een tafel was met zo'n 12 man.
Ook het dessert was een topper, de kok kwam het zelf serveren en vertelde er ook nog bij wat het allemaal precies was.
We hebben er van genoten, heerlijke avond.
En zeker niet de laatste keer dat we hier zullen eten!

Gegeten op 11 april 2015

food4guys

• In behandeling

Voor het theater uit 4 maal ons laten verrassen door heerlijke smaaksensaties (o.a. bisque, macaron) hier in dit kleine restaurant waar alles klopt! Timing, bediening, gerechten, bijpassende wijnen. Van amuse tot en met dessert: TOP. Kleine, bescheiden kaart, maar met genoeg keuze om zeker snel terug te komen. Dank!

Gegeten op 16 april 2015

holstray

Via online reservering

Menu genomen (2x vlees) en bijpassend wijn arrangement. Tot onze grote verrassing was de wijn in het arrangement duurder dan precies dezelfde wijnen los bestellen (heel weinig, maar toch). Wijn&Ko doet zijn naam eer aan: De wijn komt eerst, het eten eigenlijk op de tweede plaats. Echt geweldig lekkere wijnen gedronken! Het eten was helaas niet zo geweldig. Lekker gegeten, maar zonder de wijn had ik misschien geen 7 gegeven. Al met al, wel een heel leuke ervaring. We komen nog eens terug, maar nemen dat zeker niet meer het menu en wijnarrangement.

Gegeten op 11 april 2015