De laatste recensies in Haarlem

De laatste recensies in Haarlem

PvdWoning

• In behandeling

Vooraf hooggespannen verwachting valt iets tegen aangezien vietnamees, thais voorspeldt dat het pittig eten gaat worden, het was een mix van chinees maandmenu en thais zoder de pepertjes, een verassende salade en sublieme kalfsoester , het bolletje ijs toe valt dan weer wat tegen, maar er is een italiaans ijssalon in de buurt, dus je hoort mij verder niet klagen hier..

Gegeten op 17 april 2014

nick32

• In behandeling

Gezellig gegeten met een goede vriend samen. Het zag er allemaal netjes verzorgd uit. Het oogde in het begin wat donker in het restaurant maar dat zorgde ook wel weer voor een beetje sfeer op klaarlichte dag. Leuk dat het een open keuken is en je kunt zien hoe de koks aan het werk zijn. De bediening was erg vriendelijk en zag er goed uit (leuke spontane blonde dame vandaar de 9). De entrekoo met wijnsaus is zeker een aanrader & ik zou hiervoor graag nog een keer teruggaan!

Gegeten op 12 april 2014

boomlikesfood
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een koude middag winkelen in Haarlem, hadden we geen zin in file. De sticker met iens topper op het raam in combinatie met trek Indiaas eten, bleek een goede uitnodiging.
De traditionele en verzorgde inrichting en de vriendelijke bediening was een leuke binnenkomer.
De papadums waren uitzonderlijk goed, lekker knapperig, zeer dun en met komijnzaadjes. Top.
De hoofdgerechten waren goed gekruid en lekker van smaak. Het eten werd opgediend in mooie koperen potjes. Leuk. Het oog wil ook wat.
De zaak liep snel vol en ondanks de drukte bleef de bediening vlot, vriendelijk en attent.
Leuk detail. Bij het afrekenen, merkte ik op, dat iets niet op de rekening stond. Reactie was zonder aarzelen: oh, dan is dat van het huis.
Als we weer eens in de buurt zijn, zie je ons hier zeker terug.

Gegeten op 18 april 2014

marjolein34

• In behandeling

Bediening heel vriendelijk, correct en sympathiek . Het eten heerlijk. Veel groente en heerlijk vlees.(lam) Mooie nette entourage. En het toetje was Fantastisch!! Vurrukkuluk...echt genoten. De prijs was net 50 euro inclusief rose. Prijs kwaliteit een vette 9. Een echte aanrader. In het weekend livemuziek(Turks) Om ongeveer 21.00 uur. Volgende keer gaan we wat later om dit ook mee te maken. Wij hadden een goed, gezellig etentje!!

Gegeten op 18 april 2014

pieter3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Les Bistrologues is op en top Frans eten inclusief een " allo allo" Frans accent in de bediening. Het eten is uit de kunst. Tot zover de complimenten. Want als je alle tijd hebt en ook van echt typische Franse gerechten houdt, dan moet je daar zeker heen. Voor ons, gezin met kinderen, was de kaart iets te typisch en duurde het een eeuwigheid voordat onze gerechten werden uitgeserveerd.

Gegeten op 3 april 2014

BusYol
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kom hier inmiddels met regelmaat. Heerlijke ambiance, altijd gezellig druk in hart van Haarlem.
Wel zou ik als regelmatige bezoeker wat meer wisseling van de menukaart willen zien.

Gegeten op 16 april 2014

marjawim
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondagavond hebben wij hier met z'n vieren voor het eerst gegeten en we werden zeer aangenaam verrast. Het restaurant ziet er gezellig uit, wij hadden een tafeltje boven bij het raam, een heel leuke plek. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. We hebben uitstekend gegeten, zowel de losse gerechten van de menukaart als het 3 gangendiner van 27,50 euro zijn absoluut aan te bevelen. Wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 13 april 2014

sonja_k
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De madras met lam was wat er beloofd wordt op de kaart, zeer pittig. En de muglai is voor is voor degene die van wat zoet houden een aanrader. Zeer vriendelijke mensen in bediening en keuken. Qua inrichting was de kunst aan de muur niet in lijn met de verdere sfeer van het restaurant en het eten.

ken
over Bonetti
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag heb ik een heerlijke lunch gehad met tagliatelle met pistache noten en italiaanse ham. Deze behoort tot een van m'n favorieten totnogtoe. De service was prima zoals gebruikelijk. Het decor is er op vooruit gegaan sinds een jaartje geleden.

GBZ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met groep geluncht. Lunch stond al op tafel. Linzensoep erg lekker. Drinken ging mis : ipv vlierbessenlimonade werd frambozen limonade geserveerd. Zonder te vragen of dat gewenst was. Te weinig broodjes, alle gerechten met kaas. Salades waren goed. Maar als je geen kaas lust, is het een eenzijdige lunch. Kaas in alle 2 salades en op de broodjes.
Zitplaatsen erg krap. Druk, trendy restaurantje.
Bediening was wel snel en efficient.

Gegeten op 17 april 2014

IENS bestaat 15 jaar!