De laatste recensies in Haarlem

De laatste recensies in Haarlem

Proever48963

Wij werden vriendelijk verwelkomt in een mooie ambiance. De keuze in gerechten was beperkt maar was absoluut geen nadeel; beknopt en overzichtelijk met een gevarieerde keuze. Wij hebben vooral genoten van het dessert. Minpunt is dat wij werden geplaceerd aan een tafel naast een put in de grond waardoor wij gedurende de avond een enigszins onaangename odeur hebben moeten waarnemen. Desondanks de moeite waard om er een hapje te gaan eten.

Gegeten op 26 maart 2015

hilde15

Vanavond voor het eerst bij Subliem met mijn man gegeten. Vriendelijke ontvangst, fijne sfeer en ook goede akoestiek. De tafels staan behoorlijk dicht op elkaar maar wij hadden gelukkig geen last van de buren.

Het spreekt ons ook erg aan dat er gewerkt wordt met biologische producten en dat er voldoende vegetarische gerechten zijn. Wij begonnen met en mandje brood en huisgemaakte knoflookboter. Daarna kozen we allebei voor het gerecht van de dag: een heerlijke stoofpot met allerlei groenten, kaas en aardappelen. Ter afsluiting een voortreffelijke, huisgemaakte Tiramisu met chocoladesaus en cappuccino. Wij waren al met al heel tevreden en kunnen Subliem van harte aanbevelen en komen graag terug!

Gegeten op 26 maart 2015

wtbrake

• In behandeling

Op maandagavond uit eten is altijd een risico: niemand vind het leuk om in een lege zaak te zitten. Wij waren al aan de late kant en liepen hier toevallig langs op zoek naar een gezellig restaurantje. Dit voldeed helemaal aan onze eisen: super knus en gezellig. Ontvangst van de gastheer en wat later bleek de eigenaar. Op deze maandagavond had hij onverwacht toch wel een flink gevulde zaak. Aan de service was hier niks van te merken. Kleine kaart maar dat geeft niets. Liever weinig keuze maar goede keuzes dan veel maar slecht. Lekkere eendenborst met linzen gekozen en een stukje bavette maar dan van het varken. Geen idee wat we moesten verwachten maar heel goed klaargemaakt. Wijnadviezen waren ook van hoog niveau. Wij hebben de avond heerlijk afgesloten met een hartig dessert. Zeer verrassend!

wtbrake

• In behandeling

Geweldige avond gehad! Van ontvangst tot vertrek was alles tot in de puntjes verzorgd. Wij hadden bij de reservering aangegeven dat wij iets te vieren hadden en graag een rustig plekje wensten. Hier werd gelijk goed op ingespeeld.
Het eten is erg verrassend: coquilles en catfish, mayonaise van oolong thee en advocado was al een bijzonder begin. Als hoofdgerecht kozen wij voor de Krab no Kreeft en de entrecote. De krab was een echte smaaksensatie. Kraakvers uit de Noordzee en gegratineerd met een bechamel saus. Als dessert hebben wij nog een kaasplankje gedeeld. Lekkere kazen met suikerbrood: gewoon goed!

maryse4

• In behandeling

Heerlijk gegeten, super lekkere tapas. Goede porties.
Personeel was attent en vriendelijk. Service dik in orde.
Reserveren kan pas vanaf drie personen, MAAR.... als het vol is kun je een drankje bestellen in het ernaast gelegen café. De gastheer komt je daar halen wanneer er een plekje vrijkomt.
Als we weer in Haarlem zijn, komen we zeker nog eens eten!

Gegeten op 21 maart 2015

NielsHaarlem

Via online reservering

Op de oude plek van Truffels een waardige opvolger.
Heerlijk, en a la carte! Verassende combinaties en zeer goede en snelle service.
Goed wijnen.

Gegeten op 24 maart 2015

damy1

Via online reservering

In alle opzichten, genoten! Eten voortreffelijk, wijnarrangement sloot mooi aan, bediening uitstekend en de ambiance was top. Ik kom er zeker terug.

Gegeten op 24 maart 2015

KeesPlugboer

Het voorgerecht met zeewolf was voorzien van bloedworst en verrassende ingrediënten die zorgden voor een rijke en verfijnde smaak. Als hoofdgerecht koos ik voor Iberico, boterzacht vlees en heel mooi gepresenteerd met mosseltjes, een mousse en asperge, evenals het dessert waarbij de sinaasappel centraal stond. Ook weer een verrassende en fraai gepresenteerde finale van een geweldig diner voor een sympathieke prijs. De wijnen waren goed gekozen en maakte het feest compleet. Het enthousiasme spat ervan af, de creativiteit ook en het vakmanschap doet de rest. We komen terug!
Tip: Iets meer licht op de tafels zodat het geweldige eten wat beter zichtbaar is.
Sylvia en Kees

Gegeten op 25 maart 2015

vanderbij

Heerlijk gegeten met 3 gangen menu á 25,95; goede carpaccio, heerlijke vegetarische maaltijd met goed gekruide groenten, kastanjes, noten...heerlijk en als dessert gewoon koffie met lekkere bonbons, kletskopjes in verschillende smaken,, chocola.
Goede prijs voor een goede maaltijd!
Leuke locatie, prachtige villa en smaakvol ingericht.
Bediening goed, maar soms wat te gehaast in de omgang. Geen uitleg bij gerecht, al weglopen terwijl gast nog dank wil zeggen.
Ik zou het restaurant aanraden bij anderen

Gegeten op 25 maart 2015

frostybouly

Geweldig gegeten in dit fijne restaurant. uitstekende bediening en mooi opgemaakte borden.
Amuse, een groentetaartje in bladerdeeg, veel te klein!! zo lekker!!
als voorgerechten uiensoep en paté, beide prima.

Een heerlijke Bavette en varkenshaas als hoofdgerecht.
Het was druk en tijdens het wachten een klein bosvruchten ijsje, prima.
Een leuk restaurant voor een gezellig avondje uit.

Gegeten op 19 maart 2015