De laatste recensies in Gulpen

De laatste recensies in Gulpen

jacqueline181

Gekozen voor het driegangenmenu . We hebben echt heerlijk gegeten! Goede kwaliteit en goede service. Zeker een aanrader!

Gegeten op 12 april 2015

kirti1

Voor mijn verjaardag een paar dagen in Gulpen verbleven en met restaurantweek bij L' atelier gegeten.
Ik had naast het menu een supplement erbij en tussen de 5 gangen Door werden we keer op keer verrast Door de heerlijke amuses. Die trouwens prachtig werden geserveerd.
Ik had een wijnarrangement erbij alles klopte!
De bediening is vriendelijk en vlot...neemt tijd voor vragen, maar staat ook niet 10 min over een wijn te vertellen. Ik was super tevreden!
Eten was top, drank was top en bediening was goed.
Ik kom hier vast vaker terug!

Gegeten op 9 maart 2015

11floris

Wederom bij L'atelier gegeten. Wij komen hier al een aantal jaren. Ondanks dat we af en toe een uitstapje maken naar andere restaurants ( met ster) blijft dit een favoriet restaurant van ons. Steeds weer nieuwe smaken en kunstwerken op het bord. We vragen ons wel eens af hoe dat nu zit met michelin, gezien een vorige ervaring met ster? Voor ons mag het blijven zoals het is echter L'atelier past prima tussen de sterren.

Gegeten op 4 april 2015

papa piet

Druk bezocht Deze Griek in Gulpen. Traditioneel Griekse kaart, geen verrassingen, noch positief noch negatief. Het restaurant, ligt aan de hoofdweg, bestaat uit veel verschillende ruimtes die in elkaar overlopen. Wij vonden het niet zo gezellig, maar als de ouzo en retsina rijkelijk vloeit heb je daar niet zo'n last van. Vanwege het nieuwe jaar kregen we een klein flesje Griekse Wijn mee. Jammer genoeg zoete rode, maar desondanks een leuk gebaar.

Gegeten op 3 januari 2015

cprmdekker

Op 3 april 2015 gegeten bij Les Jumeaux. De keuze voor het 3 gangen maandmenu beviel goed; een lekkere wrap met kalkoen met bijpassende salaris, gevolgd door een parelhoenfilet met groenten. De parelhoen was mooi van smaak en mooi van cuisson. Helaas vond mijn partner de door haar bestelde pasta met scampi te hoog op smaak. In ieder geval was er te veel saus bij de pasta (tagliatelle) maar het personeel heeft adequaat gehandeld toen dit werd verteld.

Gegeten op 3 april 2015

erwin88

De afgelopen jaren zijn we een paar keer hier geweest, de laatste keer dat we nu zijn geweest (week na kerstmis) was wat veranderd qua inrichting, op zich wel mooi, maar eigenlijk wat te chique voor een pannenkoekenrestaurant. Bediening was vrij afstandelijk en beetje nors. Dat was jammer. De Pannenkoeken zelf waren prima.

Gegeten op 28 december 2014

HvdBeek

Wij maakten gebruik van het Social Deal aanbod en dat hebben we geweten. Een vergelijkbare ervaring van eerdere hotelgasten waarbij a la carte en social deal/hotel duidelijk twee verschillende dingen zijn bij Miro. Social Deal is hierbij anti reclame.
Van een 3-gangen menu van normaal € 32 verwacht ik heel iets anders dan het bordje pompoensoep, het bordje hoofdgerecht met kleine stukjes te lang gebakken varkensvlees (of een droog visje i.v.m. lactose-vrij dieet) en het magere toetje dat nogal overdreven met witte handschoentjes werd opgediend....
De bediening was erg langzaam, weinig pro-actief (we moesten zelf aandacht vragen) en het aanreiken van de jassen kon er aan het einde ook niet vanaf.
Een cava als aperitief van € 8,90 vond ik stevig aan de prijs; voor cafeïne vrije koffie werd gewoon € 2,20 geteld, maar de gewone koffie werd afgerekend als koffietheeservice diner a € 4,95 per stuk! daarmee was een groot deel van het voordeel weer weg.
Kortom geen terugkomer.

Gegeten op 28 maart 2015

erwin88

Al vele malen als gast hier geweest. Meestal met onze jonge kinderen.
Bediening is vriendelijk en correct, het eten is zoals je dat bij een Grieks restaurant mag verwachten, wordt netjes opgediend, kinderen kunnen een bordje krijgen om mee te eten bij de ouders, timing van de gerechten is ook prima, oftewel een prima restaurant om van lekkere griekse gerechten te genieten. Vooral de Chtipiti (voorgerecht) is aan te raden!

Gegeten op 29 maart 2015

Schippertje

In ons arrangement 2 overnachtingen, zat een 2 gangen diner, wat een tegenvaller!! Keuze uit voorgerecht, soep of dessert, voor het toetje gekozen. Hoofdgerecht, Haut Cuisine - groot bord, weinig erop, 2 kleine stukjes varkensvlees, vlakke smaken, paar stukjes wortel als bijgerecht. Kon in een holle kies!! Toetje erg zoet, 1 klein bolletje chocoladeijs met wat streepjes creme van een en ander. Zo van de groothandel lijkt het, niet op niveau van een 4 * hotel,drankjes aan de prijs.
De borden van de a la carte eters waren meer gevuld, onderscheid dus, jammer.
Volgende avond heerlijk gegeten bij Gasterij de Poort in het centrum, eerlijk en heerlijk eten, beslist een aanrader!!! Schippertje.

Gegeten op 27 maart 2015

Schippertje

Warm en vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten!! Grote schotel met diverse vleessoorten gegeten, perfect gebakken en met zorg en een glimlach op tafel gezet. Prima rode huiswijn Tempranillo, een adres om snel weer naar toe te gaan.

Gegeten op 28 maart 2015