a TripAdvisor company

De laatste recensies in Gulpen

De laatste recensies in Gulpen

gtkmail

Via online reservering

Prima ontvangst en bediening door twee meiden. Het eten eenvoudig maar goed en geserveerd op hete borden. Rustig gezeten op comfortabele stoelen op het terras.

Gegeten op 28 augustus 2016

carolamartin

Via online reservering

Wij hebben gister avond super gegeten!
Eten was erg lekker en voldoende. We hebben niet het ah menu genomen, maar voor het maandmenu gekozen. en dan werd de 19.50 van het totaal afgetrokken. Zeer vriendelijk personeel. Gaan zeker nog is terug. En zeer aan te raden!

Gegeten op 28 augustus 2016

marjoleinvaneggelen

• In behandeling

Geweldig, meer kan ik er niet van zeggen. Bediening is top, eten nog beter. Wij hadden het 4-gangen menu, echt een aanrader. Wij komen uit Brabant speciaal eten in Gulpen.

Zant

Via online reservering

Het eten was heel lekker in dit restaurant
Als je net iets anders wilde wat op de kaart stond deden ze nogal moeilijk
Er was wel weinig keuze in het menu van AH

Gegeten op 23 augustus 2016

ralph63

Op 24 augustus 2016 hebben wij gebruik gemaakt van een 4-gangen socialdeal aanbieding bij dit restaurant. Het menu bestond uit een voorgerecht van artisjokken, tussengerecht was een bospaddenstoelen bouillion, hoofdgerecht bestond uit schelvis en het nagerecht een chocolade cake met ijs. Op zich was de smaak van het eten prima, alleen de (zeer kleine portie) frieten waren naar mijn mening te lang gebakken. De porties waren zeer klein en de drank was wat aan de dure kant. Ik heb het idee dat je als socialdeal klant word benadeeld in de grote van de porties. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 24 augustus 2016

beeki1975

Via online reservering

We hadden gereserveerd met de AH actie. Het begon niet goed. Toen we daar aankwamen reageerde 1 medewerkster erg nukkig dat het vol zat terwijl we hadden gereserveerd. Gelukkig bleek er plek te zijn. Er was een AH menu maar we mochten ook a la cart eten en dan werd het AH menu in mindering gebracht. Wij hebben daarvoor gekozen. Het eten was erg goed. Alleen het bedienend personeel was slecht. Ze gingen in de zelfde ruimte eten terwijl, en andere gasten, met vieze lege borden zaten. Zo hebben we 20 min gezetten. Omdat het zo kang duurde hebben we mij de koffie meteen de rekening gevraagd. Helaas klopte deze niet. Het AH menu was er niet vanaf gehaald. Een meisje met weinig ervaring moest dit oplossen en toen zijn het aan haar etende collega's vroeg waten die niet blij. Deze liepen daar niet al te vrolijk rond. Ik raad dit restaurant dan ook niet aan. Het eten was wel goed maar dat werd teniet gedaan door bediend personeel.

Gegeten op 22 augustus 2016

diana177

Het eten was prima. Hele grote porties. Kwaliteit eten prima. Ze hadden een Ah menu. Deze bestond uit tomatensoep met ballen, Schnitzel met champignonssaus, dame Blanche. Bij evt ander gerecht een meerprijs. Zeker een aanrader.

Gegeten op 18 augustus 2016

pwmwouters

Via online reservering

Prima vriendelijke bediening, lekker en mooi geserveerd driegangen gerecht. Goede prijs kwaliteit verhouding. Voldoende keuze uit verschillende gerechten.

Gegeten op 19 augustus 2016

careve

Via online reservering

We werden zeer vriendelijk ontvangen. We hadden een AH kaart en we konden kiezen uit een AH- menu of een driegangen menu van het readtaurant zelf met daarbij een kleine meerprijs. Menu van het restaurant gekozen en super gegeten.
Er staat een goede kok in de keuken en de bediening was ook zeer goed. We kregen continue de zelfde gastvrouw. Zonde dat dit restaurant zo verstopt zit in Gulpen maar wellicht door deze actie nu wat meer op de kaart gezet.

Gegeten op 20 augustus 2016

kees283

Wij hebben het maandmenu genomen en het was echt heerlijk! Bediening wat rommelig en duurde best lang na het voorgerecht. Strak modern interieur, wij houden daar wel van.. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 16 augustus 2016