De laatste recensies in Gulpen

De laatste recensies in Gulpen

stanis40
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zijn hier in maart met een groupondeal gaan eten. Na de 1e amuse werd een disgenote van ons ziek en hebben we het diner moeten afbreken. De zeer vriendelijk jongeman in de bediening kwam direct bij ons met de mededeling dat we de deal konden voortzetten op een andere datum. Gisteren waren onze agenda's weer op elkaar afgestemd en konden we het een 2 keer gaan proberen.

Nou we werden niet teleurgesteld. Lekker aperatiefje, een paar heerlijke amuses en het 4 gangendiner dat volgde was uitstekend van smaak en kwaliteit. Gewoon heerlijk en dan spreek ik voor ons vieren:) We hadden nog plek voor een lekkere espresso en daar werden weer lekkernijen bij geserveerd waar gelukkig nog ruimte voor was.

Gewoon geweldig lekker gegeten, uitstekende, zeer vriendelijke bediening. Kortom een aanradertje in het mooie Zuidlimburgse Heuvelland

Gegeten op 14 april 2014

Lowiekedevos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een gezelschap van 7 mensen waarvan 4 boven de 70 geluncht. We gingen voor de 4 gangen, alles inclusief. Het was een heerlijke middag en de aanpassingen voor de oudjes werden perfect uitgevoerd. Iedere gang zag er weer prachtig uit. Maar dat niet alleen, ieder onderdeel was echt lekker en een toevoeging aan het gerecht. Bijzonder goed uitgevoerd. Bijvoorbeeld de tonijn tartaar gecombineerd met een bonbon van tonijn, gevuld met aardappelsalade en kalfstong en gefrituurde zwezerik in een krokant jasje waren goddelijk. Ook het wijnarrangement was heerlijk! Hier zijn echt vakmensen aan het werk. Il faut le detour!

Gegeten op 13 april 2014

janvaneijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was echt een verrassing. Gewoon hotelletje geboekt. Op de site zag de kaart van het restaurant er leuk uit. Maar de keuken heeft ons echt verrast. We zijn voos de 5 gangen gegaan. Kregen heerlijke en creatieve amuses filodeeg uitjes en roomkaas. Prachtig opgemaakt. Met inktvis gekleurde kroepoek een zuurtje, zachtgegaarde makreel met geweldige bijlage. De pommodori bouillon was super. Dan wil je echt geen zout. Na de ravioli met bos paddenstoelen, porcini het zachte limburgse varken met buurtgroente als bijlage. Geweldig gemaakt. Ook het toetje was super, en het wijn arrangement afgewogen passend. De service en bediening was hardstikke leuk en pro. Dus wat ons betreft een geweldige verrassingen daarmee aanrader.

Gegeten op 5 april 2014

Anneke1623
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond heerlijk gegeten, alles was perfect! Paprikasoep heerlijk, kogelbiefstuk perfect gebakken, zalige stroganoffsaus. Hoewel ik geen toetjesmens ben heb ik genoten van de poffertjes met vanillesaus en ijs. Frites en stokbrood ook perfect. Grote porties, verse producten, zeer vriendelijke bediening, leuke inrichting. Helemaal geen minpunt. Tafelgenoten hadden gekozen voor de schnitzel, u raadt het al ook hier was niets op aan te merken.
TOP!

Gegeten op 27 maart 2014

martinschoon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten op een maandag. Het restaurant zat voor 75 % vol.
Het eten was erg goed. Kwaliteit en gaarheid was uitstekend.
Het is bib gourmand waardig. Deze waardering hebben ze nog niet, maar zou er zomaar aan kunnen komen wat mij betreft.
Voor de mensen die een snelle hap willen zoals biefstuk met patat is dit niet het restaurant.
Alleen als je nabij de open keuken gaat zitten krijg je verschillende geuren langskomen. Dit is niet echt prettig.

Gegeten op 24 maart 2014

saskia95
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier wekelijks omdat de pannenkoeken heerlijk zijn (de beste die we kennen!), de aankleding wordt aan het seizoen aangepast. Heel leuk. De bediening is altijd goed en het personeel is vriendelijk. Wij komen meestal op een doordeweekse dag, maar ook als het druk is is de bediening prima.

Gegeten op 11 maart 2014

annelise1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hebben gisteren met 3 personen heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.
Bediening is ontzettend vriendelijk en service is meer dan goed.
Ze nemen de tijd om vriendelijk een praatje met je te maken en lichten alles graag toe, mocht dat nodig zijn.
De 6 tapas die wij besteld hadden verdienden een dikke voldoende, zeker als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding.
Komen zeker nog een keer terug!

sjerommeke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend heerlijk gedineerd bij Miro. Zeer vriendelijke bediening, niet stijf maar wel professioneel. Mooie zaak en een gezellige sfeer. Het eten was super, vooral de tartaar van ossenhaas, daar dromen we nog van. Erg leuk was het dessert wat de chef persoonlijk aan tafel kwam bereiden. Een topper, wij komen terug!

Gegeten op 23 februari 2014

dewildeboertjes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezin met 5 kinderen (6 - 14 jaar), gereserveerd, prima tafel. Vriendelijke en geïnteresseerde bediening (Swenne). Overzichtelijke kaart en aantrekkelijk geprijsd dag-menu. Gekozen van de kaart. Vooraf soepje van zwarte knoflook (heerlijk) en bisque van kreeft (leuk gepresenteerd). Kalf op twee wijzen bereid (hoofdgerecht) is aanrader. Groentjes heerlijk beetgaar. Kinderen happy met saté van varkenshaas en kinderijsje (mooi opgemaakt) na. Kraanwater in karaffen met citroen en heerlijk koel - verdient navolging in Limburgse horeca. Neubourg kent een restaurant-gedeelte (achterin) en een bar-gedeelte (voorin) welke in dit geval goed samengaan en elkaar versterken. Je ziet de keukenbrigade aan het werk alsmede het samenspel tussen bediening en keuken. Een adres om terug te komen.

Gegeten op 20 februari 2014

martien2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hotel voor 2 nachten geboekt: kamer ontbijt prima!
Helaas besloten we in het hotel te eten, kaart zag er goed uit. Alles ging mis, hoofdgerecht 2 x verkeerd en na 1 1/2 uur eindelijk het juiste hoofdgerecht, geen excuus geen drankje geen service!!
dessert was zo klein dat wij het in 2 happen verwerkt hadden.
Bij uitchecken vanmorgen stond ons 3 gangen diner Euro 27,50!! als 3 gerechten geboekt tezamen een euro 40,- en geen excuus we moesten zelfs aandringen dat de man achter de balie het nakeek.
Het verhaal was dat de apparatuur het probleem was! nee mensen jullie behandeling naar gasten, die ook nog eens in hun recht stonden, was beneden alle peil! vooe mij was dit hotel 1 x nooit weer.
Martien

Gegeten op 14 februari 2014