De laatste recensies in Gulpen

De laatste recensies in Gulpen

vera54

uitstekend gegeten, de mosterdsoep is onovertroffen!
gezellige en gastvrije ambiance met vriendelijke bediening!

kees en vera uit monnickendam

Gegeten op 18 maart 2015

geert44

Weer een keer heerlijk geëten bij dit beste restaurant van nederland zonder ster.gang na gang blijft de keuken verassen met heerlijke smaken. De bediening denkt mee om buiten de vaste menu's om de keuze de beste voor deze speciale klant te maken. Een avond pure verwennerij

Gegeten op 22 februari 2015

pvanleeuwen1

Heerlijke pannenkoeken! Pannenkoeken zoals het hoort! Het was er erg druk maar ondanks dat kregen we snel onze bestelling.

Gegeten op 21 februari 2015

rené97

Het is altijd afwachten bij een deal of een restaurant waar maakt wat ze beloven. Nou, wij waren zeer tevreden met onze keuze voor Miró. Op de eerste plaats vriendelijke bediening die ook nog eens zeer snel op onze wensen reageerde. Na een kleine amuse en een sprankelend apéritief kwam een prima rundercarpaccio van ossenhaas, gevolgd door een pompoensoep, die wat ons betreft wel wat kruidiger had gemogen. Men serveert geen frites of aardappelen bij het hoofdgerecht, maar dat kan wel besteld worden. De portie Livar bereidingen met goed bereide groenten was groot genoeg en die extra portie was niet nodig. Mijn echtgenote ging voor een zoet dessert (kersen, choco en kokos) en zelf mocht ik 4 soorten kaas kiezen van de kaastrolley. De lekkere rode huiswijn en de rode port maakten het geheel af. Wij keerden zeer tevreden huiswaarts en zullen zeker nog eens terugkeren.

Gegeten op 19 februari 2015

stanis40

Via online reservering

Met zijn drieen hier op aswoensdag gaan eten. Was gezellig druk. Gekozen voor het 4 gangenmenu, Carpaccio van het Rund, scampi's op salade met gerookte zalm, Gevuld Bommerighoen en als toetje vanilla ijs met huisgemaakt tiramisu.

Het eten was voortreffelijk, heerlijk van smaak en mooi gepresenteerd. Erg vriendelijke dame
in de bediening, Oftewel een zeer aangename verrassing.

Eén minpuntje het oudere pand heeft last van tocht, als je vlak bij de trap naar boven zit wil het een beetje koud aanvoelen

Gegeten op 18 februari 2015

wim165

gingen voor onze bruiloft is infomeren wat de mogelijk heden al hadden we weinig vertrouwen dat dit ook zou worden , maar moet zeggen wat zijn we hartelijk ontvangen het was super druk en toch nam iemand de tijd om ons te woord te staan ,we hebben meteen daar maar wat geeten en was heerlijk we gingen echt naar huis met een speciaal gevoel en hebben tot onze eigen verrassing gekozen om met onze gasten hier te gaan eten kijk er al naar uit .tot 8 augustus

Gegeten op 23 januari 2015

Roleofm

We hebben het 3 gangen menu genomen. Het eten was elke ronde goed. Vooraf de gazpacho, en de spies met 3 soorten vlees was heerlijk. Maar het toetje bestaande uit Crème brûlée met een bolletje ijs met slagroom ernaast was geweldig. Voor het eerst dat ik dat gerecht echt lekker vond. De Chileens huiswijn was ook lekker en alles zo voor deze kwaliteit heel gunstig geprijsd. We hadden een hele fijne avond. De bediening was vriendelijk. We zaten boven en daar konden we wel wat ventilatie gebruiken.

Gegeten op 31 januari 2015

Celco

We hadden een voucher van Groupon voor een 3-gangenmenu die we in restaurant Miro van hotel Gulpenerland konden verzilveren. Na een amuse kregen we carpaccio, wat we altijd een topper vinden als voorgerecht. Dat was deze keer ook weer tongstrelend.
Het hoofdgerecht bestond uit 2 stukken kloostervarken. Ik vroeg me wel verwonderd af of dit het nou was, want er werd geen garnituur bij geserveerd. En hier moesten we het inderdaad mee doen. Het was erg lekker en mijn moeder had genoeg aan een stuk, dus heb ik haar stuk opgegeten. En het dessert was ook lekker. Het was de slagroom op de kers van een heerlijk 2-daags verblijf dat we in hotel Gulpenerland hebben gehad.

Gegeten op 8 januari 2015

dickertjedap

Neen Entre Nous was wederom geen succes. Typisch weer zo'n geval van meer aandacht voor de opmaak dan voor het eten. Vooraf een gemengde salade (5 blaadjes), 4 piepkleine bolletjes geitenkaas en gebrande noten (16 stuks) met dressing van bijenhoning. Dit werd geserveerd zonder dressing. Nadat ik hierom gevraagd had kreeg ik slechts een kannetje olijfolie. De moed zakte me al weer aardig in de schoenen. Daarna een Limburgs varken. Dit vlees leek wel gekookt en was echt dood en een biefstuk van BBB-rund. Nou weet ik niet precies wat BBB-rund betekend en het kon mij ook niet uitgelegd worden. Als ze bedoelen dat dit koetje 50 jaar oud was dan begrijp ik het, er was niet doorheen te komen. Het dessert was dan nog wel redelijk. De bediening wordt verzorgt door de receptie dames van het hotel en loopt alles behalve gesmeerd. Maar nou is het ook een aardig loopje van de keuken naar het restaurant gedeelte. Hou er ook rekening mee dat het zeer kleine porties zijn. Een wat grotere eter moet hierna nog wel even naar de snackbar om bij te voederen.

Gegeten op 9 januari 2015

debby37

Vandaag in restaurant Imperator in Gulpen gegeten, wat een verademing. Eten, bediening en prijs helemaal top. Gisteren gegeten in het restaurant Miro van hotel Gulpenerland wat viel dat tegen, eten en bediening lauw, te weinig en te duur. Nee geef ons dan maar Imperator, bedankt voor onze fijn laatste avond in Gulpen. Een aanrader.

Gegeten op 15 januari 2015