a TripAdvisor company

De laatste recensies in Groningen

De laatste recensies in Groningen

wezel1

• In behandeling

Mijn eerste keer bij dit restaurant die ik dank zij het enthousiasme van mijn vrouw heb bezocht. Heel goed gegeten en alle ingrediënten worden vers bereid. Op verzoek kunnen de gerechten scherper worden bereidt. Omdat ik van scherp eten hou, gaf de kok een peper dame blanche van het huis. Erg geslaagd.

just-serious

• In behandeling

Niet onder de indruk. Grote vreetschuur met heel veel gerechten welke eigenlijk totaal niet bij elkaar passen. Op zich mooie producten maar alles staat onder warmhoud lampen en droogt op die manier uit.
Beetje chaotisch doordat niet duidelijk is wie aan de beurt is en er geen rijen zijn te vormen. Waarschijnlijk vinden veel mensen dit een super plek om te eten maar voor mij echt niet weer, ik laat me liever bedienen voor zoveel geld.

Dijkema

• In behandeling

De plek waar wij zaten was vlak bij de deur en daardoor tochte het zodra de voordeur openging. Het eten staat zo te zien al tijden klaar. De sauzen hebben of een dik vlies bovenop of het zit aan de randen aangekoekt. Bij de bakplaat een biefstuk besteld, die naar een andere klant is gegaan en de bakplaat was leeg. Ik ga dan niet nog een keer bestellen, maar druip af naar de toetjes. Conclussie: Eigenlijk is het nog een vreetschuur erbij. Mij zul je er niet meer zien.

kamp1968

Nu aan het eten, heerlijk, snel en in een hele leuke omgeving. Omringd aan de ene zijde door rugby kijkers en achter de muur het restaurant met een heerlijke menukeuze voor een mooie prijs (€24,50, 3 gang). Een aanrader!

robdor
over Thai Jasmine

Prima eten - rijk gekruid en malse ingrediënten. De regie in de keuken moet beter. Erg lang wachten op het eten. Vervolgens krijgt een disgenoot zijn bestelling terwijl de andere drie, meer dan vijf minuten, moeten wachten.

Gegeten op 11 februari 2016

proeversutgrunn

• In behandeling

Van de week heerlijk geluncht met een linzensoep en overheerlijk brood bij de herbivoor. Ze koken hier vegetarisch (veganistisch?), biologisch en alles wat ter plekke voor je klaargemaakt in de kleine, open keuken. Vriendelijk personeel met aandacht voor de klant.

Leuk, welkom, gezellig decor voor kleine gezelschappen.

Alleen de prijs vonden we wat hoog voor de porties.

Gegeten op 9 februari 2016

proeversutgrunn

Leuke locatie in het centrum van de stad met een aankleding waarbij aandacht is voor detail. Beneden is een bar waar eerst een borrel met hapje genuttigd kan worden en bij mooi weer kan je hier op straat zitten.

Je kan hier wat luxer eten, maar de prijs klopt wel.

Lekker gegeten, op de kaart staan leuke, verassende gerechten en voor ieder wat wils. Onder andere een heerlijke daghap, maar ook de vegetarische gerechten zijn verassend. Er wordt rekening gehouden met het seizoen. Goede wijnkaart met voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel wat plezier lijkt te hebben in hun werk.

We komen hier zeker terug, in elk geval om ook eens tapas te eten in het benedenrestaurant.

Gegeten op 9 februari 2016

mariannewiering

Via online reservering

We hebben genoten van een wintermenu met wijnarrangement. Fantastisch! Heerlijk eten, en lekkere en interessante wijnen, waarbij de fles op tafel blijft staan zodat je nooit tekort komt. Als hoofdgerecht kregen we ribeye van het Livarvarken (biologisch vlees uit limburg) was smaakvol en mals. De sfeer is gemoedelijk en gastvrij. Fijne bediening. We hebben genoten, en we komen zeker weer terug.

monique.retel

Via online reservering

We hebben hier heerlijk gegeten. Bediening was super aardig.
Het voorgerecht kon door 2 personen worden gebruikt en we kregen een extra bordje erbij

helma45

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Goeie smaakcombinaties! Toetjes vond ik wat aan de zoete kant maar dat is heel persoonlijk. Aandachtspunt vind ik toch echt wel de kale ruimte: er zouden voor mij wat meer natuurlijke afscheidingen / halfhoge "muurtjes" mogen zijn. Dit maakt het knusser!