Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Groningen

De laatste recensies in Groningen

sbsandra

Een paar maanden geleden hier gegeten. We kozen voor het 4 gangen all in diner arrangement. Eerst stokbrood met kruidenboter. Als voorgerecht Trio van Gronings Rund, als hoofdgerecht parelhoen en als toetje de creme brulee.
Ik vond het allemaal heerlijk. Bij het arrangement was het vrij drinken van bier, frisdrank en huiswijn. Het vrij drinken was waarschijnlijk de reden dat er niemand aan ons tafeltje kwam. We moesten moeite doen om de aandacht te vragen om drinken te bestellen, als we dat nou vaak zouden doen kon ik het me wel voorstellen maar we hadden al moeite met bestellen van 2e drankje. Maar dit is dan ook enige "minpuntje" eten was echt heerlijk!

Gegeten op 26 juli 2014

RosalieVerhaeghe

Helemaal mijn stijl! Wat een superleuk ingericht restaurant, genoeg te lezen en te zien. Met een vriendin wezen eten, ik had gerookte zalm vooraf en als hoofdgerecht de jump en surf. Allebei heerlijk. Ik las dat sommige mensen de service langzaam vonden in andere recensies, dat was bij ons zeker niet het geval en ze waren ook nog erg aardig. Ze verwezen ons na het diner naar boven (daar zat een cocktailbar, dat wisten wij niet) waar wij heerlijk nog een drankje hebben gedaan en de robotarm die drankjes maakt hebben bewonderd. Echt een aanrader voor zowel diner als dus een drankje erna!

Gegeten op 11 oktober 2014

RosalieVerhaeghe

Leuke pub met veel heel veel verschillende soorten biertjes. Was met vrienden om even snel wat te eten. Burgers zijn top! Er kwam ook een enorme burger voorbij (helaas voor de tafel naast ons) dus daar kom ik nog eens voor terug. Verder gezellige sfeer en enthousiast personeel. Zeker een aanrader als je leuk met vrienden wat wil eten & drinken en bijkletsen.

Gegeten op 10 oktober 2014

Jondako

'Ouderwets' lekker gegeten bij Contini. Pasta al forno, gloeiend heet uit de oven met salade en voor mijn man een rijkelijk en vers belegde pizza. Heerlijke rode huiswijn. Ondanks de drukte niets aan te merken op de bediening, vriendelijk en vlot.

rockyfood

Al veel over gehoord, maar nog niet zelf ondervonden.... Vanavond zonder reservering binnengelopen.... We hadden een 3 gangen menu en werden verrast met een bijzondere amuse. De bediening was persoonlijk en vriendelijk... Het viel ons op dat ze veel kennis hadden over de gerechten, die heerlijk waren.... Vis en vlees, voor een ieder wat wils...Het restaurant ademt een luxe en warme sfeer uit.... Mooie kunst aan de wanden... We komen zeker terug en nemen onze vrienden mee :)!!

LianneW

We kwamen hier graag eten, maar de kwaliteit is erg achteruit gegaan. De pizzabodem was papperig in het midden en verbrand aan de buitenkant. De saus was te zout en overheerste te veel op de pizza. Het personeel was niet goed op de hoogte van het drankaanbod en we werden bijna het restaurant uitgeloosd omdat er een grote groep zou komen. We moesten het snel opeten zei de bediening... dat is geen service en aan het begin had dan gewoon gezegd moeten worden dat we er die avond niet terecht konden door de drukte. Het vloerkleed en de toiletten waren niet schoon.

Gegeten op 11 september 2014

meiko

We hadden geen zin meer om vanuit het hotel Hampshire Plaza naar het centrum te fietsen om bij een Italiaan te eten. Via Iens zijn we bij Il Lago gekomen, vijf minuten fietsen of een kwartiertje lopen. De ontvangst is zeer hartelijk. De bediening is zeer attent. Het eten is gewoon goed. Op onze vraag of we een klein flesje limoncello konen kopen, was het antwoord: helaas hebben we nog geen kleine flesjes, maar jullie krijgen limoncello in een bekertje mee. Al met al: een aanrader.

LianneW

Leuk restaurant voor lekker eten en een gezellige avond uit. We hebben hier nu 2 keer gegeten en beide keren was het eten erg smakelijk. Van het eten bereiden op de teppanyaki wordt een leuke show gemaakt. Het personeel is vriendelijk. Het is niet goedkoop, maar het eten is wel van erg goede kwaliteit. De eerste keer was het eten iets beter dan de tweede keer toen het wat drukker was. We komen hier graag voor speciale gelegenheden en raden het zeker aan. Het decor is prima en je kan in privacy van de kaart eten of rond de teppanyaki plaatsnemen (leuk met een groepje).

Gegeten op 22 augustus 2014

LianneW

Lekkere burger gegeten, al duurde het erg lang voor het eten klaar was. Jammer dat je er alleen met mooi weer kan zitten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het decor is gewoon een kleine balie met destijds te kleine menuborden. De patat was veel te zout, maar de burger was erg smakelijk en er was veel keuze aan burgers. Leuke en creatieve combinaties en je kan ook zelf je bruger samenstellen. Ingrediënten veranderen op bestaande burgers was ook geen probleem. Alles smaakte lekker vers.

Gegeten op 12 september 2014

joke93

Via online reservering

Heerlijk eten en prima service. Elk gerecht zag er als een kunstwerkje uit en werd leuk kort toegelicht door de serveersters en de koks. Vind alleen de plek waar ons tafeltje stond niet echt sfeervol. Dicht tussen twee andere tafels in. En het was ook tamelijk druk. Toch kregen we voldoende persoonlijke aandacht en zou ik hier zeker weer eten. We hadden het 6-gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement. Hel erg mooi vormgegeven, veel smaken, goed afgemeten porties en leuk om verrast te worden door de mooie creaties en smaken.

Gegeten op 20 oktober 2014