De laatste recensies in Groningen

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Op een zaterdagmiddag mijn vriend blij gemaakt door hier 's middags een burger te gaan eten. Hij ging voor een Double Dutch die zijn naam zeker eer aan deed. Zelf ging ik voor een vegetarische burger met portobello en we namen er een portie frites bij. Alles smaakte echt top, van de broodjes tot het vlees en de zelfgemaakte frieten. Je proeft dat dit kwaliteit is.
Zeker een aanrader als je zin hebt in een écht goede burger!

Gegeten op 8 maart 2014

ankieee

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Omdat we 's avonds een voorstelling zouden bijwonen in de Stadsschouwburg zochten we een restaurant/eetcafe dat op loopafstand van de Stadsschouwburg was. Na een beetje rond te hebben gekeken zijn we bij Diep gaan zitten.
Het interieur doet heel gezellig aan en de bediening was - hoewel ze alleen was - keurig en zeer vriendelijk.
Het eten was goed - ik at een vegetarische lasagne - maar niet erg bijzonder. Het vlees van mijn tafelgenoot smaakte wel uitstekend.
Aan een dessert zijn we helaas niet meer toegekomen maar dat kom ik graag nog een keer goedmaken.

Gegeten op 6 april 2014

Swoester
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanwege een informeel zakendiner hier neergestreken (we hadden gereserveerd) met zes personen. Heerlijk gegeten en we voelden ons zeer zeker welkom. Leuk pand, eenvoudig maar netjes en daar ben ik wel voor. Keurige tafels, schone kleedjes en de stoelen zijn dik in orde. De vegetarische lasagne was prima te eten. De rest van het gezelschap (niet vegetarisch) heeft ook gesmuld. Enig minpuntje: De desserts werden niet gelijktijdig geserveerd. Verder niks op aan te merken, prima zaak!

Gegeten op 22 april 2014

WCNuijen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op deze donderdagavond laten wij ons verwennen bij Taj Mahal, vlakbij de Oosterpoort.
"Verwennen" is het juiste woord.
De bediening is vriendelijk en voorkomend.
De Indiase gerechten smaken voortreffelijk en de porties zijn royaal.
De locatie is prima, met uitzicht op de gezellig drukke Griffeweg en de Veemarkstraat.
Het sfeervolle centrum van Groningen ligt op loopafstand.
Als we weer in Groningen zijn komen we hier zeker terug.

Gegeten op 17 april 2014

natalia5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Such a dissapointment!!! We thought - your terrace would be the best place to have our Easter brunch yesterday. But it turned out to be a disaster for one of us who asked you to pay attention to her allergy concerns. Your main waitress just got irritated, offered no solutions, showed absolutely no concern and brought the dish topped with pesto. As result - spoiled Easter afternoon... What an ignorance!

Gegeten op 20 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Goed Chinees eten zonder dat het te zout is! We hadden een Chinese rijsttafel, een aanrader als je van alles wat wilt eten. Je krijgt grote porties dus na afloop zit je zeker vol! Goede service, je krijgt direct een glas water bij de wijn zonder dat je er om hoeft te vragen. We gaan hier vast nog wel een keer eten.

Gegeten op 22 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Dit is echt een luxe restaurant, we hadden een verrassingsmenu met onder andere een eendenpate als voorafje, je moet dus wel van dergelijke "luxe" houden als je hier gaat eten. Services is uitstekend, het wijnglas is altijd gevuld! Mooi gebouw alleen de eetzaal waar wij zaten was wel wat kaal. Goede wijnen gehad maar ook wel prijzig.....

Gegeten op 8 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Dit eetcafé was ons aangeraden door vrienden. Helaas viel het eten en de sfeer ons wat tegen. We hadden de rijsttafel "deluxe" genomen, dit eten was allemaal wel lekker maar je krijgt vooral veel rijst en daarom vonden wij het toch wel prijzig voor wat je krijgt. Helaas was het er erg druk waardoor de service ons ook wat tegen viel, bestelling werd snel opgenomen maar vervolgens duurde het erg lang voor we het eten kregen.

Gegeten op 8 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Echt een aanrader om een keer te gaan eten, dit restaurant is veel meer dan een eetcafé! We hadden een menu genomen, als voorgerechtje hadden we de crème brûlee van geitenkaas, als je van geitenkaas houdt, zal ik dit zeker aanraden. Als dessert hadden we het dessert van de chef met onder andere groen ijs. Echt weer eens wat anders!

Gegeten op 9 februari 2014

ArjanMH
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eetwaar is ons favoriete restaurant. Eerlijk is eerlijk, dat komt ook omdat ze op 400 meter van ons huis gevestigd zijn, maar misschien juist dan is het wel bijzonder. We komen hier regelmatig eten en elke keer worden we weer verrast. Kennen we een gerecht al, dan komt de kok met iets anders, nieuws en spannends.
Er wordt met aandacht gekookt met heerlijke verse producten. De borden worden fraai opgemaakt zonder dat het overdone wordt. De service is ontspannen, gezellig en accuraat. Binnen kan het bij veel mensen of als er een grote groep is wat gehorig zijn, maar zelden leidt dit tot overlast. En stiekem verheug ik me alweer op de eerste keer tafelen op het terras: dat is een genot!

Gegeten op 4 april 2014

IENS bestaat 15 jaar!