a TripAdvisor company

De laatste recensies in Groningen

De laatste recensies in Groningen

mandy85

Het was een mooie zomerdag en de locatie is daardoor top! Het eten en de kaart is om te smullen en de bediening is vriendelijk! We hebben daar s avonds gegeten en zijn daar gelijk de volgende ochtend ook gaan ontbijten. Beide keren was het super.

Gegeten op 16 juli 2015

nagelman

• In behandeling

Vanaf de binnenkomst is ons duidelijk dat de bediening en de keukenbrigade er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. Attente, snelle service zonder overdrijving. Wat ter tafel komt getuigt van een hele goede prijs/kwaliteitverhouding. Mooi opgemaakte borden met een goede smaak. Wij waren hier met een Groupon aanbieding maar konden gemakkelijk een goede keuze maken.
Carpacio met een hele goede textuur en waarschijnlijk in house gemarineerd. Niet vaak zo meegemaakt. Duo van lam prachtig begeleid met een crème van doperwten. Nooit eerder zo geproefd, heerlijk.
Nagerecht met tiramisu limoncello was indrukwekkend van smaak en uiterlijk.
Al met al in alle opzichten een fijn restaurant.

Gegeten op 29 juli 2015

DiDionne

Via online reservering

Heel mooie locatie en inrichting. Het eten zag er heel mooi uit maar dan houden ook alle positieve dingen op. Wij moesten bijna 2 uur wachten op ons hoofdgerecht, hamburgers, over het algemeen een gerecht dat niet te verknallen valt maar O'Malley's heeft het toch voor elkaar gekregen. Ikzelf kreeg een hamburger die zeer rare was en die van mijn collega was volledig rauw van binnen (hier werd niet naar gevraagd en hadden wij dat ook liever niet zo gehad). Na hier een ober over aangesproken te hebben werd het gerecht mee genomen maar zonder enige feedback terug te krijgen waardoor mijn collega 2 happen hoofdgerecht heeft gehad. Ook t dessert was niet lekker. De chocoladetaart was van karton met een enorme laag botercrème die bleef hangen in je mond waar de toch vrij goede biertjes geen raad mee wisten. Helaas, hele dikke misser, hier kom ik de komende tijd niet weer.

maschabergsma

Via online reservering

Heerlijk gegeten.. een leuk restaurant waar men oog heeft voor de klant..zelfs als iemand anders de bestelling uit serveert dan degene die de bestelling heeft opgenomen weet men wie wat eet.. echt een top tent..

witteveenesther

Via online reservering

Leuk om als stelletje te gaan eten. De Tom Kha Kai soep was aan de zoute kant. Het hoofdgerecht, de gewokte tiger shrimps met zwarte bonensaus was daarentegen helemaal top!

rkrikken

• In behandeling

Gezellige sfeer en goede vriendelijke bediening. Kaart niet al te uitgebreid, maar voldoende variatie.
Decor is uniek te moemen.
Zeker aan te bevelen!

Gegeten op 10 juni 2015

svenspijkerman

Via online reservering

Prima eten, vriendelijk personeel. Hadden wel meer drankjes besteld en een extra koffie met lekkers als de bediening wat vaker langs was gekomen.

Carien1970

• In behandeling

Heeeerlijkkk gegeten in dit gezellig restaurant. We kozen voor een voor en een nagerecht. Beide waren een feestje om op te eten. We kennen dit restaurant niet en zijn er gewoon binnengelopen. Ongedwongen sfeer waar de bediening graag tijd maakt voor een praatje. We wilden de kok mee naar Brabant nemen, maar kregen hem niet mee...jammer

Gegeten op 1 augustus 2015

msvanwingerden1

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten bij Brasserie Midi. De ontvangst was erg vriendelijk en correct. Wij kregen een tafeltje bij de open keuken. Wat ons opviel was dat er zo rustig en stil gewerkt werd. Ook van de afwas hebben wij totaal geen geluidoverlast ervaren, geen rammelende borden, bestek of wat dan ook .
Wij hadden een driegangen menu besteld. Een persoon uit onze groep had een dubbele voedselallergie. Ik was aangenaam verrast hoe hier mee omgegaan werd. In overleg werd daar waar nodig het menu aangepast. Fantastisch. Ik beveel Midi aan iedereen aan en dan vooral aan mensen met voedselallergie. Mijn complimenten aan zowel de bediening als de keuken!

Gegeten op 29 juli 2015

arjan63

Onverwachts terecht gekomen bij de Markies. Heerlijk gegeten ik kan niet anders zeggen, starter terrine van LIVAR varken met foie gras en we kregen een heerlijke bijpassende wijn aangeboden die paste als een handschoen zoals de engelsen zeggen. Daarna een superieur 14 uur gegaarde lamsnek mogen eten, wow hier rest alleen maar een hele diepe buiging. Als hoofdgerecht voor mij een heerlijke griet met rijkelijke extra's.Ipv een desert konden we zonder bij betalen een voorgerecht een tussengerecht en een hoofdgerecht krijgen, complimenten over de flexibele service. de enthousiaste bediening maakte de avond compleet. hele fijne eerste kennismaking. u ziet ons snel weer !!

Gegeten op 1 augustus 2015