a TripAdvisor company

De laatste recensies in Groningen

De laatste recensies in Groningen

jeroenlammerts

Via online reservering

Broodplankje was een beetje karig, Hoofdgerecht (burger/steak) waren erg lekker. Goede bediening en lekker speciaalbier.

Gegeten op 24 mei 2016

r_rademaker

• 10 1

• Eten

Via online reservering

De eerste keer bij HVE. Hadden wat te vieren. Verrassend druk voor een maandag. Gebruik gemaakt van 3-gangen Lente deal. Na 2 aparte en lekkere amuses een voorgerecht, proeverij van 5 verschillende hapjes, zeg maar gerust smaaksensaties. Hoofdgerecht Tournedos met een ove(n)(r)heerlijke gratin (top!)voor mijn tafelgenote. Zelf had ik de gebakken kabeljauwfilet. Helaas viel deze een beetje in het "water" = bisque van langoustines. Wel lekkere bisque maar m.i. teveel waardoor het meer op een soep ging lijken. De kabeljauw op zich was prima, maar viel uiteen in de soep. Afgesloten met een proeverij van favoriete nagerechten maakte weer heel veel goed. Eind goed, al goed zeg maar. We komen zeker weer terug. Sfeer en bediening waren prima.

ruth36

Via via gehoord over Eetcafe van de Markt dus besloten hier een hapje te gaan eten. Heerlijke spare ribs gegeten, een echte aanrader! Ook de andere gerechten werden mooi geserveerd en zagen er smakelijk uit. Het personeel was erg vriendelijk, ik zou hier zeker nog eens heen gaan!

Gegeten op 16 april 2016

Klijs

Via online reservering

We hebben gebruik gemaakt van een speciale aanbieding: 4-gangendiner met 40%korting. Je krijgt dan een vast menu . Voorgerecht kalfstartaar zaten wat zenen in, dat was jammer en de lamsfilet was te doorbakken. Maar de rest was prima; hoofdgerecht en toetje zelfs overvloedig . Zeer vriendelijke bediening. We hebben er ook een heerlijk wijnarrangement bijgenomen. Robuust is zeker aan te bevelen .

hendrik29

Met 4 personen 4 gangen gegeten. Qua eten was voor mij de huisgemaakte pathé en de klassieker gekonfijte eendenbout een uitblinker. De gastvrouw denkt goed met je mee, kan mooi vertellen over de gerechten en wijnen. Ondanks de drukte toch een vlotte bediening. Decor is een kwestie van smaak en ik vind het mooi! Conclusie: Wederom uitstekend gegeten, verrassende bijpassende wijnen, uitstekende gerechten. Subliem!

Gegeten op 29 april 2016

nikefly

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Al meerdere malen gegeten in dit restaurant en nog steeds heel goed! Ze wisselen om de paar maanden de kaart gebuiken veel seizoenproducten en dat proef je ook terug in de gerechten. Je proeft aan alles dat de keuken verstand heeft van eten. Zeer vriendelijke personeeel. Graag tot de volgende keer!

ronald292

Vandaag wezen eten bij dit restaurant (zondag) het was verschrikkelijk druk, lawaaierig waardoor je tegen elkaar moest schreeuwen om elkaar te verstaan. Bij het kenbaar maken van onze klachten bij vetrek werd er gezegd dat ze er niks tegen konden doen. Het eten was matig , de biefstuk en t-bone steak zijn er erg droog.

Gegeten op 22 mei 2016

winbrem

Wij hebben hier onlangs gegeten. We hadden het verassingsmenu. Leuk gepresenteerde schotel van mezze. Heerlijk hoofdgerecht met diverse soorten vlees en groenten en een proeve van nagerechtjes. Prima bediening en leuk dat de chefkok zelf komt uitleggen wat er gegeten wordt.
De prijs/kwaliteit verhouding is in orde! Een aanrader!

Gegeten op 21 mei 2016

grabundzija.petra

Via online reservering

Ontzettend leuke avond gehad! Heerlijk gegeten en een sfeervol muziekje erbij. Snelle service en heel vriendelijk personeel. Zeker een aanrader voor een date-night!

gijs54

Via online reservering

Ik heb hier gister via IENS gegeten. De bediening was erg goed en het decor beter dan verwacht. Het eten viel echter tegen. Het is allemaal wel lekker, maar niet heel bijzonder.