Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Groningen

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

gisteren gezellig gegeten met mijn vrouw. heerlijk .we hadden het grote menu. meer dan genoeg hoor ....
toch is het leuk als je gezellige muziek hoort past helemaal bij mijn leeftijd.
helaas geen korting bon mee genomen. maar dat hoeft ook niet prijs kwaliteit is prima.
leuke bediening hoor attent en de dames passen goed in de sfeer

Gegeten op 18 september 2014

JanHVisser

Via online reservering

Restaurant Flinders ligt op een prachtige locatie in het Groninger Noorderplantsoen. Wij werden buitengewoon vriendelijk en gastvrij onthaald. Alle medewerkers hadden deze zelfde plezierige manier van omgang. De lunch was goed, zo begreep ik tevens van mijn tafelgenoten. De "Sandwich Hummus" die ik had was verzorgd en smaakvol. Het brood vers - en knapperig aan de buitenkant. De doorlooptijden van de bestellingen waren relatief lang. Een keer moesten we herinneren aan bestelde drankjes. De inrichting van het restaurant was wat rommelig en de ramen hier en daar 'beslagen' of wat dof(?). Al met al toch een aanrader.

roelof5

We hadden gereserveerd vanwege ons 27 jarig huwelijk met gezin 4 personen.
We namen een Javaanse rijsttafel 'met een volle tafel met allerlei gerechten' zoals
op de kaart stond vermeld. Welnu, je moest elkaar aankijken opdat hij of zij nog wat overliet
voor de ander, want het hield absoluut niet over. En de tafel was klein dus al snel 'vol'.
Daarbij allemaal ongelijk bestek met o.a. een soeplepel waar
iemand zijn mond nog verder voor open moet doen dan bij de tandarts.
Een fles wijn besteld maar we kregen glazen mokken voor ranjaslurpers.
Dan Amerikaanse jazz-achtige folk muziek wat absoluut niet hoort bij een Javaanse sfeer.
Prijskwaliteits-en kwantiteitsverhouding. Ver te zoeken. Het smaakte wel goed, maar ook niet bijzonder en weinig.
We hebben nog een frietje daarna bij
een fastfoodrestaurant gehaald. Wij komen in ieder geval niet weer.

Gegeten op 18 september 2014

proeveruutgrunn

Gisteren liepen wij Door de Gelkingestraat en rechts van ons zagen we op de raam staan het huis van Tekin Turks specialiteiten restaurant en wij waren erg benieuwd naar dit restaurant.
Eenmaal binnen kwam de eigenaar naar ons toe gezellig gepraat, lekker gegeten heerlijke vegetarische hapjes , lekker vlees lekker wijn.. Wij hebben zeker genoten decor was modern maar wel met leuke Turkse tapijtjes schilderijen etc kortom voor Turks eten moet u hier zijn een echte Aanrader! En btw een hele leuke recensie van dagblad van het noorden over dit restaurant!

Erich Schlemmer

Tijdens het Take Root festival in de Oosterpoort verzorgde Muze de catering. Er waren stands waar kleine hapjes werden verkocht, zoals pizza-slices, wraps en braadworst, maar er was ook een restaurantje waar aan tafel geserveerd werd. Dat wilden we wel. Na wat wachten kregen we een tafeltje, kwam het drankje vlot op tafel en werd ons gevraagd wat we wilden eten. We gingen voor de gegrilde tonijnmoot, en we werden gevraagd hoe we die wilden hebben. "Als 'ie maar niet doorgeslagen is" vonden we, en we zouden een kort gegrilde tonijn krijgen. Later verscheen een andere serveerster met wat even later bleek twee doorgeslagen steaks. We hadden geen zin om te klagen, want we wilden ook weer naar het volgende optreden, en bovendien: het geheel was wel lekker. De gebakken aardappelen kwamen met Brander-mayonaise (een specialiteit van een gelegenheid in Groningen, die tegenwoordig volgens geheim recept door een bedrijf uit Zwaag wordt gemaakt) en een plezierige salade. Toetjes zag ik niet op de kaart, maar de koffie was uitstekend. En met een goed gevulde buik konden we verder, naar Joan Beaz.
Bij een rustger gelegenheid kom ik hier graag terug om te zien wat ze hier echt kunnen.

joanne3

Op een donderdagavond zat het helemaal vol, en werden we een beetje achteloos bediend. De bessensaus bij de parelhoen was op, dus gingen we akkoord met rode wijn saus. Het eten was echt prima en snel ter plekke. Vooral de ravioli was uitstekend! Al met al geen onvergetelijke ervaring, maar goed genoeg voor een leuk avondje uit.

Gegeten op 11 september 2014

SmaakGijs

Hier blijkt eens te meer dat horeca een vak betreft!
Iedere student denkt dat i dat wel ff kan maar het begint toch echt allemaal bij basiskennis.
De pizza mooie dunne bodem (dat wel) maar veel bloem en weinig tot geen smaak. Beleg vergeten of zo weinig dat het niet te herkennen was. Een saus ik hoop dat het geen tomatensaus was daar smaakte het iig niet naar. Lauw tot koud en dik een uur moeten wachten.
(heb dit allemaal aangegeven maar men kon er weinig mee)

Tip: Als je de drukte niet aankan en je menukaart te uitgebreid is waardoor je niet alles in voorraad kan houden doe het dan simpeler. Beter 1 ding goed dan 10 dingen half.

es15

Nadat ik de recensies op Iens had gelezen, was ik een beetje huiverig over Eetcafé D' Ouwe Brandweer. Maar een vriendin van me had er gereserveerd, dus ik had geen keus. Daar aangekomen heb ik echt een top avond gehad! Het eten was heerlijk, en ook de bediening was erg vriendelijk. Ik had de maaltijdsalade geitenkaas (echt een aanrader!) en mijn vriendin de saté. Als voorgerecht hadden we de broodjes met verschillende tapenades, dat smaakte ook prima. De service was veel beter dan ik had verwacht, er werd even een praatje met ons gemaakt en dat vonden wij erg leuk. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Waterindemond

Weer eens terug bij dit gewaardeerde restaurant. Wederom een mooi verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Ook a la Carte lijkt het zeker goed te zitten. Gastvrij ontvangst, prima bediening, kwaliteit prijs helemaal in orde!
Aanrader!

kimchee

Met mijn vriendin beide een grote portie (750g) hete spare ribs besteld. De spare ribs waren een beetje droog en niet erg scherp, dat kan beter.

Bij ons was het oog groter dan de mond en konden we niet alles op krijgen. Toen ik de serveerster om een doggy-bag vroeg reageerde ze verbaasd en gaf ze aan dat dat echt niet kan. Iets met voedsel hygiene en dat ze niet de verantwoordelijkheid willen dragen als we ze meenemen. Op dat moment was ik een beetje verontwaardigd en bleef ik bij de dame volhouden om een doggy-bag, zonde om al dat vlees weg te gooien. Uiteindelijk hebben we toch de doggy-bag meekregen...

Gegeten op 21 augustus 2014