Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Groningen

De laatste recensies in Groningen

pieter126

Mijn vrienden en ik hadden twee pizza's besteld; de "El Pollo Loco" en de "Carbonara Speciale". De eerste is een erg bijzondere pizza met nacho's en creme freche. De nacho's waren bij bezorging van de pizza vergeten, hier kwam ik achter toen ik de doos opende. De tweede pizza was wel heel erg lekker, een mooie dunne bodem en lekkere verse producten. Ik heb de pizzabakkerij opgebeld om te melden dat er geen nacho's op de pizza zaten. Er werd mij verteld dat een nieuwe pizza onderweg was, wat een service! Daarna heb ik heerlijk kunnen genieten van mijn "El Pollo Loco" inclusief nacho's. Een geweldige service en heerlijke pizza's! Ik kom hier zeker nog eens terug.

chateau_de_migraine

Eindelijk weer eens wezen eten bij de Gans. We hebben genoten van de gastvrijheid en de wijnen. Als voorgerecht namen we samen de geflambeerde kaas gerecht, en we hebben ons graag laten verleiden voor een heerlijk passende wijn.Als hoofdgerecht kozen wij voor een wild-zwijn , erg leuk dat het gesneden werd aan tafel, een heerlijk wildsaus. Ook daarbij werd weer een verrassend mooie wijn geserveerd.
Mijn vriendin had nog wel zin in een toet , die hebben we maar gedeeld! , huisgemaakt pepernoten-ijs ,echt heerlijk!
Wij komen snel weer als we weer in Groningen zijn!
Extra vermelding, de persoonlijke benadering,in tegenstelling van vele andere restaurants hebben wij als bijzonder ervaren.
Nogmaals bedankt en graag tot snel

Gegeten op 22 november 2014

HB-Parker

Leuke tent. Vriendelijk en deskundig personeel, leuke mensen. Voorgerecht sardine met venkel: de sardine was lekker, leuk dat de sardine op de graat was gegrild en geserveerd. De venkel was te rauw en smaakte vooral naar witte wijnazijn. Tartaar van rode biet was prima.
Coq au Vin was oke, beetje vettig. Saus wel erg lekker.
Tong was lekker: perfect gegaard!, mooie anijssmaak van de dragon (?). Lekkere groentjes erbij (die wel iets meer garing hadden mogen hebben). Ik miste wel een saus, want het vocht dat erbij was geserveerd was geen witte wijn-botersaus zoals wel op het menu stond.
Desserts waren oke. Ik geef toch een 8 vanwege de erg goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Service zeker een 9 bij; dit soort personeel past perfect bij een tent als deze en de wijnkaart is mooi en goed geprijsd. Wij komen vast nog wel eens terug.

Gegeten op 27 november 2014

jeanpaulgraft

Een nieuwe kaart en een nieuwe chef kok deden ons besluiten Giovanni's weer eens aan te doen. Nu waren wij al een fan maar deze keer werden onze verwachtingen overtroffen. Wij begonnen met de eendenborst en pompoensoep, beiden heerlijk op smaak. De hazenpeper en ossobucco overtroffen dit later nog eens. Wijnen per glas, huisbereide desserts en ouderwets gastheerschap. Meer dan een hapje eten maar echt een avondje uit!

LianneW

De bediening en gastvrouw zijn vriendelijk. Het eten is helaas in kwaliteit achteruit gegaan, maar je kan hier nog steeds lekker eten voor een goede prijs. De ene keer is een gerecht heerlijk en als je het dan weer besteld is het of te flauw, veel te zout of niet mals. Het zou elke keer super moeten zijn. Ook moer okami wat meer aandacht aan de sushi geven, het was vroeger smakelijk en mooi gepresenteerd. Nu is de sushi minder van smaak en de presentatie is slecht (een kapot gedrukte sushi met een blad sla erin?). We komen hier nog steeds graag maar okami moet wel wat aan de kwaliteit gaan werken en weer terug komen op hun oude niveau.

WGScholte

Vandaag tijdens een bezoek aan Groningen een heerlijke lunch bij Miss Blanche genoten. De koffie is altijd een feestje. Een heerlijk, feestelijk en smakelijk fairtrade"bakje".
De broodjes die we vandaag besteld hebben zijn een heerlijke mix van mooie verse produkten. Smakelijk en voor een goede redelijke prijs.
De sfeer bij Miss Blanche is bijzonder. Een fraai en verzorgt interieur die een huiselijke en prettige sfeer geven. De bediening is, evenals bij de het naast gelegen cafe de Sigaar, vriendelijk en snel.
Al met al een fijne plek om je lunch te nuttigen.,

Gegeten op 8 november 2014

WGScholte

We hebben vandaag een lunch gegeten bij huize Maas. Een mooie historische plek aan de gezellige Vismarkt in Groningen. Mijn tafelgenoot heeft een carpaccio op een Italiaanse bol gegeten en ik een runderburger eveneens geserveerd tussen een Italiaanse bol.
Beide gerechten boden wat je er van mag verwachten en zijn goed geportioneerd. De geserveerde frites bij de burger was gefrituurd in (te) oud vet waardoor deze te vet en niet smakelijk waren.
De bediening was vriendelijk en vlot.

Gegeten op 22 november 2014

jules10

Ik Heb heerlijk in de pizzabakkerij gezeten, werd goed geholpen en me eten duurde niet lang voor dat het op tafel stond. De pizza smaakte ook nog eens goed !

Gegeten op 25 november 2014

emiel20

Gekozen voor het 4-gangen menu inclusief drankjes en dat is zeer goed bevallen. Degelijke wijnen en lekker eten maakt het erg aangenaam. Ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en alles samen zeker een compliment waard !!

Gegeten op 19 november 2014

Sven86

Fijne plek, op een toplocatie. Na speeltuin en hond uitlaten de perfecte plek voor koffie 's ochtends. Zowel lunch als avondeten is bovengemiddeld goed, met regelmatig een nieuw spannend menu, maar ben sinds de nieuwe Flinders aan het Schuitendiep erg fan van de sharing plates die ze alleen daar hebben.
Sfeer in de beide zaken is erg verschillend, plantsoen is lichter en meer ingericht op kinderen, Schuitendiep heeft meer een warme rustige grand-cafe sfeer. Beiden staan ondertussen in mij top vijf goede horeca-zaken in Groningen!

Gegeten op 24 november 2014