a TripAdvisor company

De laatste recensies in Groningen

De laatste recensies in Groningen

Lolala

Via online reservering

Vast menu, aangezien we hadden gereserveerd met de AH actie. Het was heerlijk. Iedere gang en elk gerechtje was even smakelijk. Het zelfgemaakte frambozenijs, bij het dessert, was favoriet.

Gegeten op 28 april 2016

henny76

Vooraf kregen we een origineel welkomstdrankje aangebonden, een attentie die zeldzaam is.
De kaart was gevarieerd en zelfs de daggerechten vertoonden een grote verscheidenheid/ Ik koos voor een sucadelapje, een gerecht dat weinig aangeboden wordt, mijn tafeldame voor tonijn in sesamkorst. Beide begeleid door een eenvoudige maar wederom gevarieerde en bovendien smakelijke garnituur van aardappel- en groentengerechten. Lekkere wijn en lekkere koffie. Leuke plek en prettig informele bedieing

dennie-postma

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Alweer een paar weken geleden gegeten, maar wou nog even een recensie kwijt. Met 2 vrienden een super diner gehad! heerlijk eten en een super bediening! Een aanrader om een goed hapje te eten als je in Groningen bent.

Gegeten op 10 maart 2016

De_Beste

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Midi. We hadden het Iens menu. Een heerlijk 3 gangen menu met als absoluut hoogtepunt de bavet steak. Zelfs de friet en de mayonaise waren lekkerder dan de standaard friet zoals je die bij andere restaurants krijgt.
Een absolute aanrader.

Gegeten op 23 april 2016

Nadine_89

In mijn studentenjaren vaak bij het Tapasstraatje in Groningen gegeten, altijd vol lof over de heerlijke gerechten en vriendelijk personeel. Onlangs (na een jaar niet geweest te zijn) weer gegeten, maar helaas viel het eten erg tegen...het eten was niet lekker, waarschijnlijk kon het personeel de drukte ook niet aan waardoor de service tekortschoot. Ik hoop op betere tijden in de toekomst!

Gegeten op 31 oktober 2015

GeRuWi

Via online reservering

voorgerechte: goed. Hoofdgerechten , varkenshaas en eendenborst, waren lekker mals en smakelijk. Toetje van het huis: truffeltaart , goede keuze! De bediening was attent, vriendelijk en kundig. Het verblijf verder ontspannen en niet luidruchtig (geen muziek). Kortom: prima geslaagd diner op Koningsdag!

martenhoukes

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Wederom uitstekend gegeten! IENS menu met genoeg variatie, mooie klassiekers en verrassende nieuwtjes, persoonlijke aandacht en een strak maar knus decor. Absolute aanrader!

Juliette11

Op Koningsdag wilden we Amsterdam even ontvluchten en besloten we naar Groningen te gaan.

Op zoek naar een biologisch restaurant waar je makkelijk kan parkeren.

We hadden 4 hoofdgerechten besteld.
Asperges met ham, ei, en gebakken krieltjes. Eendenbout met groenten. Kip met groenten. Salade en friet erbij. Het smaakte heerlijk. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Super aardige bediening. Het interieur is eenvoudig, modern, met een entresol. Stoelen zitten comfortabel. Terras in een gezellige straat.

Parkeren vlakbij in een parkeergebouw met 8 etages, naast het casino, op 5 minuten loopafstand.

We komen zeker terug.

ceeshut

Via online reservering

Hebben gegeten via de Shell actie. Konden gewoon van de kaart kiezen. Eten was prima; wel is de prijs in relatie tot de kwaliteit aan de hoge kant.

ireneened

Uitstekend en verrassend! Creatieve en zeer smakelijke gerechten. Leuke en vriendelijke bediening.
Erg leuk dat je kunt zeggen wat je niet wilt/lust (en of je iets heel graag eet) en het voor de rest over laat aan de creativiteit van de kok. Heerlijk ontspannen. We hebben hier nu twee keer gegeten en zijn erg enthousiast! Een aanrader.