De laatste recensies in Geldermalsen

De laatste recensies in Geldermalsen

henk48
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zowel de Amuse als het voorgerecht en hoofdgerecht en dessert waren voortreffelijk.
De bediening was uitermate vriendelijk.
Dit restaurant is een echte aanrader.

Gegeten op 12 april 2014

jan kwint
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn vrouw en ik kozen voor de spareribs. Perfect gegrilld met de echte BBQ smaak. Zeer compleet met verse salade, gepofte aardappel, frites en lekkere sausjes. Personeel is erg vriendelijk. Een aanwinst voor Geldermalsen. Hier komen wij zeker terug!!!

mabu71
  • Recensies in de laatste twee jaar

We komen hier heel vaak en af en toe halen we ook wat voor thuis. Het is altijd goed en zeer klantvriendelijk, ook naar de kinderen toe altijd leuk. Of we nou zeggen doe maar wat of van de kaart bestellen we eten altijd super. Het eten had en een 10 gekregen als we niet gezien hadden dat er in de keuken vlees op de grond viel, weer doodleuk op de grill werd gelegd en met de bestelling werd meegegeven, dat kan natuurlijk niet!

Gegeten op 16 maart 2014

fff996
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister avond restaurant Hozan in Geldermalsen uitgeprobeerd. We kwamen om 19.00 dineren dus konden we makkelijk parkeren schuin tegenover het restaurant. Bij binnen komst werden we vriendelijk begroet en mochten we zelf een plaatsje kiezen. We besloten om voor aan het restaurant bij het raam te gaan zitten waarna we een welkomst drankje kregen. Ik bestelde de rijk gevulde groente soep en mijn partner de Argentijnse vlees pastei. De voorgerechten verschenen vlotjes samen met brood en kruidenboter. De groente soep was inderdaad rijkelijk gevuld en smaakte goed, de Argentijnse vlees pastei was voor een voorgerecht redelijk vullend maar wel lekker.

Voor het hoofdgerecht was mijn partner nieuwsgierig naar de welbekende spareribs, zelf had ik meer zin in vis dus besloot ik de Lupa de Mar oftewel zeewolf filet te nemen. Beide waren flinke porties, mijn partner kreeg de spareribs dan ook niet op.

Het dessert besloten we bij twee Irish koffies te laten.

Al met al een geslaagde avond en we komen zeker terug.

Gegeten op 5 april 2014

roy1976
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond gegeten bij Hozan en dit is geen restaurant om over naar huis te schrijven. Het brood met kruidenboter leek rechtstreeks van een supermarkt te zijn ingekocht. De starter als garnalencocktail was een aanfluiting. Een bedje van sla, met iets van een waterige cocktailsaus en wat garnalen die zo koud waren, alsof ze zo uit de vriezer kwamen. Ik hield mijn hart vast voor het hoofdgerecht. De lendebiefstuk! Een medium gebakken biefstuk hoort roze te zijn van binnen! Zegt in feite al genoeg, maar blijkkbaar niet voor de kok. De aankleding in zijn geheel was karrig. Een bord met sausje,
bakje friet, gepofte aardappel en een bakje sla. Zo eenvoudig mogelijk! Ik twijfel of ik een Argentijnse rode wijn heb gedronken. Ik kreeg het gevoel om niet bij een restaurant te eten, maar een uit de kluiten gewassen cafetaria met een Argentijns tintje. De prijs kwaliteit was niet in verhouding. De geweldige aanprijzing in Nieuwsblad Geldermalsen zou eigenlijk gerectificeerd moeten worden.

Gegeten op 3 april 2014

HdeKeizer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een goed restaurant met een uitstekende grill. Heerlijk vlees met de echte bbq smaak. Zeker een aanrader om naar toe te gaan. Ook het personeel is heel vriendelijk. Restaurant ziet er mooi uit, het heeft een huiselijke sfeer in Argentijnse stijl.

Gegeten op 20 februari 2014

Lenzzz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere carpaccio gegeten net iets teveel dressing en salade maar was zeker lekker, verder goede varkenshaas saté, smaakte zeker goed. Goede bediening, vragen wel vaak of alles naar wens is maar goed, dit beter dan helemaal niet. Al een paar keer gegeten lekker makkelijk, meer een restaurant om even snel wat te eten.

Gegeten op 16 januari 2014

MasjaSmit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verrassingsmenu gekozen, alle gangen waren heerlijk, goed afgestemd, zowel qua smaakcombinatie als hoeveelheid. Bediening was heel prettig, leuke uitleg over gebruikte producten. Ruimte is van binnen aangenaam licht en sfeervol.
Voor een 'klein' dorp een grootse aanwinst...kan het een ieder aanbevelen...

Gegeten op 11 januari 2014

jacoba1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het kerstbrunch/diner op 1e kerstdag was geweldig lekker: uitgebreid voorgerechtbuffet met oa veel kleine gerechtjes op aparte schaaltjes en veel keuze, een goed en lekker hoofdgerecht (met lekkere aardappels) en weer een uitgebreid dessertbuffet. Alles was heel smaakvol, echt genieten en met een buffet is het leuk om veel uit te proberen. En dat voor een goede prijs op een kerstdag (35 euro). Fijn dat het incl water, koffie en thee was. Bijna niets in de omgeving was open buiten dinertijden en daarom zijn we hier speciaal naar toe gereden. Paar verbeterpuntjes: sommige bediening wist weinig van de gerechten. En mijn stoel stond wel erg dicht tegen de stoel van de persoon achter mij.

Gegeten op 25 december 2013

wimverhoeven
  • Recensies in de laatste twee jaar

We aten, voorafgaand aan de kerst, het kerstmenu.
Speciaal voor ons geopend (10 man).
In een woord fantastisch.
Ga zo door.

Gegeten op 24 december 2013