a TripAdvisor company

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Wederom heerlijk gegeten. Er is maar 1 minpuntje....het moment om weer naar huis te gaan...bedankt team van eten en drinken voor een heerlijke avond!

Gegeten op 12 februari 2016

jmvanhoften

Via online reservering

Het is gewoon een geweldig restaurant. Komen er al verschillende jaren. Vriendelijke bediening zeker naar de kinderen toe.
In 1 woord GEWELDIG.

Gegeten op 7 februari 2016

audreydeklerk

Via online reservering

Vooral aardige en leuke mensen! Bij binnenkomst jas aannemen, voorstellen en een kort praatje breekt het ijs al en brengt je in de stemming. Terwijl het restaurant bomvol zat namen ze daar alsnog de tijd voor. Aan de bar moesten we even wachten op onze tafel en kregen we een welkomstdrankje. Het eten was heerlijk en goed bereid en werd op een leuke manier geserveerd. We hebben meteen weer gereserveerd om met een groep van acht mensen daar te eten. Echt top!

Gegeten op 5 februari 2016

kvervloet

Via online reservering

Het eten en bediening was weer voortreffelijk. Goede uitleg en aanpassingen worden zonder problemen uitgevoerd. Het enige puntje wat onze gasten aangaven was een beetje rumoerig ambiance.

DanielleO

Via online reservering

De bediening was zeer attent en kundig. De wijn spijs combinatie waren zeer geslaagd. De kalfswang met risotto was subliem.

d.dahles

Via online reservering

Toen we binnenstapten werden we vriendelijk begroet door de eigenaar van het restaurant. We kregen vrije keuze in het uitzoeken van een twee persoons tafeltje. We kregen het traditionele Ouzo als apperitief. Vervolgens werden we snel geholpen waarbij we een drankje konden bestellen en de bestelling al door konden geven. Het werkzame personeel bediende ons vlot en ondanks dat het zo druk was, gaven ze ons een ontspannen indruk. Tussendoor had het personeel tijd voor een praatje en ook de eigenaar kwam geregeld een praatje maken. We hebben genoten van het eten, welke in ruime hoeveelheid werd geserveerd.

rita_corte_real

Via online reservering

Odyssey II was al redelijk vol toen we aankwamen op een zaterdag om 18:15, toch was de bediening rustig, heel attent en aardig. We kregen een glaasje ouzo met de menu. We hebben plateau Zorba besteld voor 2 personen en vonden alles heerlijk. De bediening haalde meer tafels uit een achterkamer, omdat het zo vol was, en ze moesten dat doen langs een deur die precies naast ons tafel was. Dat vonden we geen probleem. In het eind kregen we ons jassen terug en ze hielpen ons de jassen aantrekken. Vriendelijke team.

DRIV

Via online reservering

Fantastisch, gezellig, verzorgd, opmaak was zorgvuldig en zeer smaakvol. Alles klopt, de service, kwaliteit, kennis en ervaring over het het eten en de passende wijnen. Top!

HJadrs

Via online reservering

Restaurant Malsen hadden wij gekozen voor een etentje, omdat wij die dag (5 febr) 46 jaar getrouwd waren. Het is ons daar uitstekend bevallen en we zijn blij dat we die keuze hebben gemaakt.
De ontvangst en bediening waren vriendelijk, voorkomend en charmant. Onze keuzes waren een verrrassingsmenu en een menu a la carte. Bij het verrrassingsmenu werd ons de mogelijkheid geboden om onze voorkeur voor bepaalde dingen aan te geven. Dat werd genoteerd en daarmee is rekening gehouden.
Wij werden verrast met heerlijke voorgerechtjes en amuses.
Voorgerecht en hoofdgerecht waren van uitstekende kwaliteit. We kunnen de mensen in de keuken dan ook alleen maar complimenteren met alles wat ons werd voorgezet. In gesprek met de mevrouw die ons bediende hebben wij aangegeven dat wij onze trouwdag vierden.
Hierop kregen wij aan het slot een extra verrassing in de vorm van een felicitatie in chocoladeletters. Erg leuk!
Wat jammer dat er zo weinig mensen waren. Wij begrepen dat dit een gevolg van carnaval was. Het restaurant verdient meer mensen.
Wij kijken terug op een mooie en sfeervolle avond. De kwaliteit is uitstekend en voor ons aanleiding om vrienden en kennissen hierop te wijzen. Wij zullen in ieder geval terugkomen.

Gegeten op 5 februari 2016

marc.lodeweegs

Via online reservering

AH menu gegeten, heeft heerlijk gesmaakt, van begin tot eind. Behalve drie gangen menu ook nog een heerlijke amuse met tonijn. Keuze bij AH menu wan niet reuze, maar lekker was het wel.

Gegeten op 31 januari 2016