Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Geldermalsen

De laatste recensies in Geldermalsen

WillyvanDregt

Via online reservering

Afgelopen vrijdag gegeten bij Eten en Drinken. We ging voor het vier gangen menu. Als voorgerecht hadden we: Zalm krokant gebakken in Nori en Panko geserveerd met sesam chili kletskop, zoetzuur van komkommer, mayonaise en crunch van wasabi waarbij wij de smaken perfect op elkaar afgestemd vonden. De zalm was net niet helemaal rauw meer wat zorgde voor een prachtige kleur en structuur. Ook de verschillende smaken van het tussengerecht dat bestond uit zeebaars, risotto, spinazie en basilicumolie was heerlijk. Het wordt nogal eentonig maar dit was hetzelfde voor het hoofdgerecht Heydehoeve varkensfilet met garnituur en het nagerecht. De service was uitstekend en erg vriendelijk. Het was niet te veel moeite om de ananas, waar een van ons niet gek op was, te vervangen door stoofpeer. De entourage, warm maar een beetje ouderwets. Hier gaan wij zeker nog eens naar terug.

Gegeten op 24 oktober 2014

petra176

Via online reservering

Voor(zalm) - en hoofdgerecht(varkenshaas) waren erg lekker en mooi opgemaakt; alleen de zoete onderdelen(rode kool, sesamwafel) vonden wij te zoet.
Dessert was niet zo spannend; stukjes ananas vonden wij wederom te zoet.
Wij werden na 0,5u. bediend nadat wij de kaart gesloten hadden; tijd tussen de diverse menuonderdelen was ook nogal ruim.

Gegeten op 22 oktober 2014

zeeuw49

Gegeten op 27 september 2014

Gittehaan

Wat een gezellig restaurant. Bijzonder vriendelijke bediening en smaakvol eten. Het was ook geen probleem om voor-, hoofd- of nagerecht aan te passen , aan eventuele persoonlijke wensen.
Wij komen zeker terug.

Gegeten op 17 oktober 2014

estie

Al een aantal keer gegeten bij Malsen. Zowel 's avonds het diner als 's middags het lunchmenu. Altijd goed, origineel en lekker eten, prettige bediening. Zo ook laatst nog 7 september 2014 buiten het lunchmenu genoten. Wat wel jammer is, is dat de kok zich weinig laat zien.

Gegeten op 7 september 2014

Gijs-Bas

Werkelijk fantastisch gegeten in dit leuke, sfeevolle restaurant! We gaven de kok carte blanche waarop een heerlijk 5-gangen diner volgde terwijl de wijnen door gastheer Niek voortreffelijk werden gekozen. Vriendelijke bediening en zelfs chef Christian kwam ons even begroeten.
Kortom: uitstekend eten, gastvrije, vriendelijke en ongedwongen bediening en een boven gemiddelde prijs-kwaliteitverhouding. Hier komen wij zeker terug!

Gegeten op 17 oktober 2014

mabu71

Via online reservering

Wij eten vaak bij de betere restaurants. Dit keer met een AH-actie uit eten geweest. We gaan vaak uit eten en wilden steeds nog een keer bij Eten en Drinken gaan eten, we hadden al eens eerder gebeld, maar ze zaten steeds vol. Nu met AH--actie op een doordeweekse avond dit gaan doen. Bij binnenkomst werd gelijk gezegd, jullie komen voor de AH-actie he? Beetje jammer, want lijkt me duidelijk als je reserveert via de daarvoor bedoelde site. Daarna ook nog een menu op een opgevouwen A4tje, doe dan een verrassingsmenu of geef de kaart en laat alleen de duurste gerechten betalen. Je wilt iets uitstralen als restaurant en dat was nu echt niet het geval. De gerechten waren overigens verder goed bereid, we hebben heerlijk gegeten, we vonden alleen het varkensvlees van het hoofdgerecht ook een beetje actie aandoen, beetje droog en smaakloos. Wel leuk dat je kon kiezen voor een 4de gang erbij. Wij zijn met de actie ook nog naar een ander restaurant geweest, niet 1 keer het gevoel gehad met een actie te eten, dus dit kan echt anders.

Gegeten op 9 oktober 2014

jacqueline122

Via online reservering

We hebben weer heerlijk gegeten bij Eten en Drinken. Mijn vriend was jarig, dus we begonnen feestelijk met een bubbelwijn. Dit keer hadden we via de AH- actie 1 3-gangenmenu gratis. We kregen het menu van de chef wat heel goed was. We hebben ook nog extra een tussengerecht genomen (met bijbetaling). Het voorgerecht was een soort zalmsushi waarbij de korst van sesam en ziewier even kort gefrituurd was, heerlijk! Daarbij dronken we een heerlijke chardonnay. Het tussengerecht was een risotto met rivierkreeft en daarbovenop zeebaars en daarbij volgens mij een balsamicosaus. Die risotto ga ik zelf ik een keer namaken. Het hoofdgerecht was varkensvlees (heel mals) met aardappelpuree met mosterd en groenten. We dronken een heerlijke epicuro uit Sicilië (deze wijn koop ik vaak zelf bij de slijter). Ik had als toetje een kaasplankje met een glaasje tawny port. Kortom heerlijk gegeten en de bediening was ook heel attent. Daarnaast is de inrichting ook heel gezellig, net of je in een huiskamer zit. Een aanrader. We komen hier dan ook vaker,

Gegeten op 12 oktober 2014

moniquebos

We hebben heerlijk gegeten bij Malsen , hadden allebei het herfstmenu. Zoals altijd was het eten met zorg bereid en geserveerd . De smaken mooi puur en het is erg leuk om producten uit de streek te proeven. Na een bordje met kleine versnaperingen en een heerlijke amuse, kregen we een lekker plakje warm brood, een mooie opbouw naar je diner waardoor je alle tijd krijgt om het gevoel te hebben te genieten van je avondje uit. We kozen voor een extra gang en er werd keurig gevraagd of er producten waren die we bij voorkeur niet graag aten. Bij het serveren van de wijn werd er gevraagd wie hem wilde voorproeven (meestal wordt de wijn standaard getoond aan de man van de tafel) . Kleine dingetjes die het geheel vriendelijk en aangenaam maken . Het is erg leuk om te lezen waar de producten vandaan komen en bij het kaasbordje verteld de bediening om welke kazen het gaat en legt voor de geïnteresseerde een boekje neer met per kaas beschreven is wat de herkomst is. De hoeveelheden zijn wat ons betreft , prima. Voldoende. De bediening was zeer vriendelijk, alert en gastvrij . Opbouwende kritiek is nooit erg daarom een klein puntje van kritiek . De muziek, de muziek staat zo zacht dat bij een beetje vol restaurant je , je soms afvraagt. Hoor ik nu wel of geen muziek dan is het bijna storend . Als een groep gasten even wat minder praten hoor je opeens muziek daarna niet meer . En omdat Malsen een hoge ruimte is heb je al snel last van galm en voelt het wat fris. Ik ben van mening dat je dat vrij makkelijk op kan lossen door de muziekkeuze en volume aan te passen. Het mag van ons wat luider zodat je niet het gevoel hebt van het èèn op het andere moment ineens naar de buren hun gesprek zit te luisteren.
Aangezien wij al langer bij Malsen komen dan dat deze chefkok ook eigenaar is, is mijn tip om de meubels die weg zijn gehaald van beneden . niet boven "hoe leuk dan ook gedaan" boven op de vliering te decoreren. Het is een mengelmoes van oude en moderne meubels wat het bijna onrustig maakt als je zit te eten en je blik afgeleid wordt naar boven. Maar goed deze twee bovenstaande punten hebben niets te maken met het fantastische lekkere eten van een mooie kwaliteit en een heerlijk avondje uit vergezeld door heerlijke wijnen en afsluitend met een goeie kop koffie.

Gegeten op 10 oktober 2014

Baken

Via online reservering

Een smalle maar voor ieder wat wils kaart.
Een prettige bediening, mis echter de persoonlijke "touch".
Decor prettig. Echter de planmatige setting van de gasten voelt afstandelijk. Vroege gasten worden achterin de zaak geplaatst (zijn als eerste weg) en late gasten voorin.( zijn als laatste weg)

Gegeten op 4 oktober 2014