Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Ermelo

De laatste recensies in Ermelo

inge115

Wij noemden het een eetfabriek: veel te groot en daardoor niet de services, die verwacht mochten worden. De behandleging door de koks en degene waar we mee af rekenenden aan het eind van de avond, waren echt niet vriendelijk.
Niet alles werd op tijd aangevuld! Geen stokbrood o.a.
De toileten waren afschuwelijk smerig.
Nee, we komen daar niet terug!

Gegeten op 18 oktober 2014

Kevin1950

Het was er heel lekker ik heb er van genoten. De sfeer was leuk en gezellig. Ik had goede bediening omdat al mijn glazen en borden op tijd weggingen. De werkers daar waren erg behulpzaam en aardig. De prijs is best wel laag het is maar 24,95 per persoon en wij waren daar met 5 personen.

Gegeten op 21 oktober 2014

ineke78

We hebben lekker gegeten, maar moesten lang wachten tussen de gangen door. Personeel was erg druk. Moesten extra betalen voor de mayonaise, beetje kinderachtig! Hadden minder consumpties besteld dan waar we recht op hadden bij een Menu all in voor 30 euro, maar moesten toch betalen voor verse jus! Jammer!

Gegeten op 18 oktober 2014

Tjebbo

Op 29 Oktober 2014 hebben we weer voor het eerst na de verbouwing in het Wokinn restaurant gegeten met een groep van 22 personen. Wat een prachtige verbouwing, super!. Maar het eten is net als voor de verbouwing weer perfect. Zelfs de nieuwe uitbreidingen van American Steak, Poffertjes, pannenkoekjes, mini pizzas, popcorn en ga zo maar door zijn een hele leuke uitbreiding van het assortiment (wordt bij de kinderen dan ook zeer gewaardeerd.) Heerlijk heerlijk en nogmaals heerlijk!
Kortom al mijn gasten waren vol lof. En begreep dat een van mijn gasten ook een vervolg afspraak hadden gemaakt. Echte aanrader!
Hartelijke groeten,
Tjebbo van Dijk.

Gegeten op 29 september 2014

Joanne72

Voor de tweede keer met de schoonfamilie hier gegeten.
Lekker gegeten, de tomatensoep was erg leuk gedecoreerd evenals het dessert.
Vriendelijke bediening,gezellige inrichting.

Gegeten op 4 oktober 2014

Tjebbo

Op 29 Oktober 2014 hebben we weer voor het eerst na de verbouwing in het Wokinn restaurant gegeten met een groep van 22 personen. Wat een prachtige verbouwing SUPER. Maar het eten is net als voor de verbouwing weer PERFECT. Zelfs de nieuwe uitbreidingen van American Steak, Poffertjes, pannenkoekjes, mini pizzas, popcorn en ga zo maar door zijn een hele leuke uitbreiding van het assortiment (wordt bij de kinderen zeer gewaardeerd.) HEERLIJK HEERLIJK en nogmaals HEERLIJK!!
Kortom al mijn gasten waren VOL LOF! En begreep dat diverse mensen ook een vervolg afspraak hadden gemaakt. ECHTE AANRADER. Hartelijke groeten Tjebbo van Dijk

Gegeten op 29 september 2014

rrrobb
over De Schout van Ermel

Meestal kiezen we er niet zo snel voor om bij een dergelijk Popie Jopie eetcafé te gaan eten. Maar mijn vriendin had die dag cursus gehad en ik was vast op het terras neergestreken en even later was zij er dus ook bij komen zitten. Het was die vrijdag misschien wel de laatste echt mooie dag van het jaar en dan was het toch ook nog wel erg leuk om buiten te kunnen eten voordat we weer naar huis zouden rijden. En aangezien ze een aantrekkelijk geprijsd drie-gangen keuzemenu hadden voor 22.50 en het dus wel erg lekker zitten was zo in het zonnetje, besloten we om hier ook te blijven eten. Vooraf hadden we de garnalencocktail, maar die was wel erg basis. Veel sla en wat kale garnalen. De garnalen smaakten wel goed, maar bij een garnalencocktail stel ik me toch iets meer voor. Als hoofdgerecht had ik een spies van diamanthaas met een pittige mayonaisesaus en mijn vriendin de kip ratatouille. Ook de spies was OK, maar niet bijzonder. De blokjes moest je ook nog wel een stuk kleiner snijden anders kreeg je ze misschien niet eens weg. De kip ratatouille was zelfs nog minder interessant. Een gewoon gebraden kippetje met een heleboel groentes. Eigenlijk was de coupe caramel die we allebei als toetje hadden nog het meest verrassend. Lekker softijs, precies waar we trek in hadden op zo'n dag. Wel zaten er (te) veel harde blokjes caramel in de coupe. Een paar is wel lekker, maar nu was het alsof je ook nog een halve zak toffees erbij zat te eten. Toch ga ik gezien de prijs niet klagen, want de prijs / kwaliteit was zeker best in orde als je bekeek wat je voor dat geld kreeg. De bediening van allemaal jonge mensen leek vooral op uiterlijk geselecteerd te zijn. Vriendelijk maar ook niet bijzonder.
Kortom een restaurant waar zeker een grote markt voor is, het was ook vol, maar waar wij toch niet speciaal nog eens terug hoeven te komen. Al was het met dit mooie weer wel aangenaam vertoeven.

Gegeten op 3 oktober 2014

rrrobb

Een bekend restaurant op de veluwe waar ik al heel wat keren in mijn leven langs ben gefietst. Ik heb er ook al regelmatig wat gedronken, waarbij het personeel altijd even vriendelijk overkwam ondanks dat het er ook meestal erg druk is. Vrijdag 3 oktober was het een mooie dag en ik was dan ook blij dat ik nog een plekje buiten kon vinden voor mijn lunch. Heerlijk eten in de tuin, wat wil je nog meer.

Gegeten op 3 oktober 2014

jerry16

Na de mudmasters obstacle run te hebben doorlopen afgelopen zondag hadden we gezonde honger! We werden enthousiast ontvangen door het attente personeel en een lekker mandje brood volgde. De pizza carpaccio is echt een aanrader en het herfst menu wat mijn tafelgenoten hadden zagen er top uit! Dus als je die grote m van de mac donalds langs de a28 ziet, ga een deurtje verder kijken en dan zie je bellinis!!

Gegeten op 28 september 2014

mariusklinke

Vele malen hier geweest de afgelopen maandan omdat we ons huis aan het verbouwen zijn. We hebben hier vaak 3 keer per week gegeten. Erg lekker en erg druk. Veel mensen kunnen bellinis weer vinden. Wat wij goed snappen. We eten hier altijd goed en vers. Vriendelijke meiden en jongen in de bediening. We komen zeker weer vaker omdanks ons huis klaar is. Top tent!

Gegeten op 11 september 2014