Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Ermelo

De laatste recensies in Ermelo

elfje1985

Tijdens een nachtje weg komen wij terecht bij Het Wapen van Ermelo, een gezellig bruin eetcafé. We kiezen voor het twee-gangen keuzemenu van €18,50. Als voorgerecht kiezen we voor het broodplateau en de vismarkt. De porties zijn groot. Met name het brood is veel en we krijgen het dan ook net niet op. Mijn partner kiest voor de mixed grill als hoofdgerecht en ik ga voor de varkenshaas met paddenstoelenroomsaus. Ook nu zijn de porties weer flink aan de maat, dus na 2 gangen heb je ook echt genoeg gehad. De gerechten zijn niet heel bijzonder en creatief, maar wel smakelijk. De bediening houdt zich op de achtergrond, maar is er wel wanneer nodig. Al met al een prima en betaalbaar eetcafé!

Gegeten op 22 oktober 2014

bas168

Gisteren avond daar wezen eten met 2 personen voor 55.90.
op eertse instantie was de service goed en werden wij netjes naar onze tafel begeleid.
maar daarna ging het bergafwaarts.
Eten was ronduit slecht de hete kip was heet echt heet en dat was het voor de rest geen smaak meer.het hoogtepunt waren de lams koteletten en de american steak. Mijn god wat waren deze stug. De american steak was daarboven op nog eens ontzettend zout. En ik hou wel van een beetje zout maar dit sloeg alles.
na ongeveer 1 uur besloten wij dus te gaan en zeker niet nog een uur daar te blijven met kans op ....
bij de receptie vroegen wij een formulier waar wij onze klachten konden aangeven. En nu dit was echt het toppunt. In eerste instantie verstond de dame opeens geen nederlands meer dus werd een een jong personeelslid erbij gehaald van de pannekoekjes maar die kon niets doen dus hij haalde weer iemend anders. Dit maal een of andere jonge meid.
wij hier dus weer ons beklacht doen en wat was haar antwoord. Dan moet u maar niet van de bakplaat eten (ze weet niet eens hoe haar keuken werkt de steak en kotelet werden onder een contact grill gedrukt)
En dat ze 300 klanten hebben per dag zonder klachten dus wat wij liepen te zuren.
hierop hebben wij kwaad en vooral ontwaardigd de tent verlaten met een waarschuwing naar nieuwe klanten die achter ons stonden.
1 tip voor wok inn ga een klachten beheer starten en wees daar zuinig op. Dit is alleen maar ten bate van jullie tent om problemen op te lossen en klanten te behouden. Er zijn der genoeg die niets zeggen en we weten allemaal mond tot mond is nog steeds de beste reclame. Een merk maken duurt jaren. Breken daar in tegen is zo gedaan.

Gegeten op 23 november 2014

Pauls65

Via vakantieveilingen vanavond hier gegeten. Nette ontvangst in een gezellige atmosfeer. Het heet een eetcafe te zijn maar is toch echt meer dan dat. Gewoon een gezellig informeel restaurant met goed eten on ruime porties.
In tegenstelling tot eerdere recenties hier, was de schnitzel bij ons niet doorbakken, had zelfs iets krokanter gemogen en waren de gebakken aardappeltjes lekker gaar en gekruid.
De overige gerechten (wildboullion, sate, dame blanche) waren allemaal gewoon lekker en leuk gepresenteerd. Bediening is netjes, gastvrij en attent zonder opdringerig te worden.
Zeker een restaurant waar ze ons nog wel eens terug zullen zien.

Gegeten op 11 november 2014

Kippetje04

Leuke tent om zo even een hapje te eten. Mooi pand. De kwaliteit van de keuken wisselt nog weleens, maar overall genomen prima. De geitenkaassalade is een aanrader, evenals de saté. Bij de borrel zijn de warme nacho's uit de oven met guacamole en crème fraiche heerlijk! Leuk terras om een avondje neer te strijken, mooie sfeervolle heaters. Wel jammer dat het terras 's zomers soms al rond half tien/tien uur sluit! Het Wapen is echt een aanwinst voor Ermelo!

Gegeten op 31 oktober 2014

IngeVollaard

Heerlijk gegeten voor een heel vriendelijke prijs. We wilden niet zo uitgebreid eten en dat werd snel geaccepteerd. Mooie inrichting. Heel aardig en behulpzaam personeel, o.a. Jos; dank!

Gegeten op 31 oktober 2014

ann189

eten regelmatig sushi omdat we sushi erg lekker vinden, echter viel het hier heel erg tegen. sushi leek of het niet vers was, weinig smaak aan het eten. Alle tafels staan dicht op elkaar je kan letterlijk met je buren mee luisteren en zien wat hun op hun bordjes hebben liggen. bediening was langzaam.

Gegeten op 5 oktober 2014

Kippetje04

Lekker eten voor een goede prijs. Prima tent, loopt gesmeerd en een echte aanwinst voor Ermelo. Leuk: snackspiesje, saté of spare-ribs voor de kids. Weer eens wat anders dan het standaard kroketje met frites ;-) 's Zomers heerlijk om op het terras te zitten. Niets aan toe te voegen.

Gegeten op 20 oktober 2014

Kippetje04

Leuk concept, goed geoliede machine. Sushi = oké. Keuze is niet reuze, maar prima. Jammer dat ze niet gewoon een band hebben waar je de sushi vanaf kunt pakken, maar dat ze met lijsten werken (weliswaar ook met iPad nu). Toch: een leuke tent!

Gegeten op 25 september 2014

Kippetje04

De locatie is echt super, zo in het bos. Wauw. Maar daar is ook alles mee gezegd. Als je dit eten lekker vindt, ben je waarschijnlijk snel tevreden en/of - met alle respect - niet beter gewend. Vermoed dat het vlees uit de vriezer komt (droog!) en de sauzen uit pakjes. Voor deze prijs verwacht je verse en eerlijke producten! Voor meerdere gasten maar één klein schaaltje groenten. Arrogante bediening, geen oog voor de gasten. Prijs/kwaliteit buiten proportie. Echt jammer, want met een stukje goed gastheerschap en een radicale ommezwaai in de keuken kun je hier echt een toplocatie van maken. Ik weet niet waar de goede recensies met tienen (!?) vandaan komen. Maar goed, voor ons was dit eens en nooit meer!

Gegeten op 11 oktober 2014

willemb

Prettige en attente bediening, prima huiswijn, zowel rood als wit, gezellige ruimte, althans de voorkant, de achterkant vond ik wat minder en wat meer kantine-achtig. De sliptongetjes (drie!) van mijn verloofde waren lekker, alhoewel ze iets meer gekruid hadden gekund, en mijn schnitzel was, ondanks dat ie een beetje erg doorbakken was aan de onderkant, gewoon lekker. Gebakken aardappeltjes hadden echt iets gaarder gemoeten, maar op de een of andere manier werd alles goed gemaakt door het aardige personeel. Misschien toch maar van Amsterdam naar Ermelo verhuizen?

Gegeten op 26 oktober 2014