a TripAdvisor company

De laatste recensies in Ermelo

De laatste recensies in Ermelo

Doetje1234

Wij zijn hier eerder een aantal keer geweest naar volle tevredenheid.
De laatste keer leek het echter of er een aantal kostenbesparende wijzigingen zijn doorgevoerd.
De sojasaus is erg dun, lijkt aangelengd. De sushi's zijn gehalveerd in grootte. Bij het bestellen van Cola kreeg ik een flesje van Coca Cola, echter de smaak was duidelijk van een goedkoper merk.
Erg jammer dat we naar een alternatief moeten gaan zoeken...

Gegeten op 24 april 2015

miasaarloos

Wij hadden een tafel s,morgens gereserveerd voor s,avonds half zeven aan het raam.Bij aankomst was de tafel nog bezet.De aardige serveerster bood ons een drankje van het huis aan, en vroeg of we even buiten wilden zitten, en zij stak de heather bij ons aan.
Daarna hebben wij de weekschotel besteld,(gemarineerde biefstuk).prijs 9,95 euro.
Heerlijk en heel goed gebakken.Bij de heerlijke huiswijn kregen wij ook een karaf kraanwater.Al met al een prima adres met deze nieuwe eigenaars.

Gegeten op 17 mei 2015

Proever48560

Vandaag een heerlijke lunch genoten!
Wat vooral opvalt zijn de ongelofelijke leuke mensen is de bediening, vrouw van middelbare leeftijd en mannen van in de dertig, deskundig en spontaan! Kortom wij komen hier vaker!
Groet, Anita en Martin uit Lunteren p.s. je paard kan gewoon in de wei terwijl je eet, echt toppie!

Gegeten op 14 mei 2015

Henrik0

Wij hebben afgelopen weekend heerlijk gegeten bij restaurant Bonaparte.
Het vernieuwde restaurant was helemaal top.
Goede bediening en heel kindvriendelijk.
Ons zien jullie weer terug.

Gegeten op 3 mei 2015

Ankr

Heerlijk geluncht hier met salade van de chef. Uitermate vriendelijk en vrolijk personeel.
Leuke locatie, zowel het terras als binnen heeft een gezellige uitstraling.

Gegeten op 3 mei 2015

JYDM

Een bekend restaurant in Ermelo. Verwachting is altijd wel hoog, maar ga altijd teleurgesteld weg.
Deze keer wilde ik graag de tapas proberen. Lekker wijntje besteld waar ik altijd graag een glaasje water bij wil. Maar dat schenken ze niet. Zelfs bij wijnen mag er geen kraanwater geschonken worden, onbegrijpelijk. Als mensen gebruik maken van het tapasarrangement en alleen kraanwater willen drinken, begrijp ik dat ze het niet willen schenken.
De eerste ronde tapas kwam vrij snel. Maar in de loop van de avond werden we steeds vaker vergeten.
Het eten was redelijk. Wij vonden de wasabi garnalen erg lekker, ookal was de wasabi nergens te vinden.
Vervolgens na lang wachten de desertkaart gekregen. En na een halfuur wachten kunnen bestellen. Waarna we te horen kregen dat het desert van mijn vriend niet meer aanwezig was. Dit werd opgelost met een biertje van het huis. Dat vond ik netjes, maar haalde de schade niet in van de rest van de avond.
Al met al kom ik hier niet meer terug.

Gegeten op 23 april 2015

maarten1959

Het enige probleem bij dit restaurant is dat men te bescheiden is! Met 6 personen gegeten. En alles klopt van ontvangst tot afscheid. Attentie naar de tafel gewoon goed, nooit opdringerig. De kaart lijkt simpel maar de kwaliteit bestrijd die veronderstelling. Gebakken levertjes is een gerecht waar je je gemakkelijk aan kan vergalopperen. Of te kort of te lang, hier precies goed! Hoofdgerechten van alle gasten prima en goed van portie, biefstuk is een aanrader. Dan de desserts, als ik dat eerder had geweten had ik alleen desserts gegeten. Het was niet de eerste keer dat we hier hebben gegeten, ik waag er voor het eerst een recensie aan, omdat men de kwaliteit weet vast te houden, en dat is geen gewoonte in restaurant land. Ook niet onbelangrijk, betaalbaar, prijs kwaliteit verhouding goed. Probeer het maar.

Gegeten op 22 april 2015

E_Rood

Lekkere nieuwe lunchkaart! Je kan hier kiezen om 1 broodje met twee soorten beleg te kiezen. Waardoor je dus niet met een onbelegd kapje zit. De bediening is vlot, vriendelijk en representatief (het oog wil ook wat ;) ) en de locatie is top. Ik ga hier snel de dinerkaart proberen.

Gegeten op 16 april 2015

Wilm6

Normaal ben ik niet echt te spreken over wegrestaurants, maar Bellini's is hierop een grote uitzondering. Een gezellige sfeer en prima eten. De geitenkaassalade vooraf was verrukkelijk en van mijn tafelgenoten begreep ik dat de hoofdgerechtversie daar niet voor onderdeed. Ik bestelde als hoofdgerecht een spaghetti bolognese en een soes toe. Die laatste was met recht een soes (en geen soesje). Vrij groot voor een nagerecht, maar wel erg lekker. Het personeel was jong maar bedreven. Een fijne tent om onderweg een kwalitatief hapje te eten in een prettige omgeving.

Gegeten op 13 april 2015

Kwik001

Bij toeval op weg naar Zwolle aangewaaid voor lunch. Alles was erg nieuw en net open, vriendelijke bediening . We hadden twee echt heerlijke broodjes met zorg bereid . Het eten om ons heen zag er ook smakelijk uit . Deze locatie beloofd veel.
Het enige kleine minpunt is dat het wel erg steriel aandoet alles is wit .
Ik zou er wat kleur inbrengen en grotere objecten aan de muur hangen , het is te iel nu. Ga er zeker nog eens eten .

Gegeten op 11 april 2015