Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Enschede

De laatste recensies in Enschede

Renee88

Heerlijke ouderwetse Bistro. Een lekker glas wijn en een ongedwongen decor met prima eten. Hebben beiden de Champignons dourdogne besteld. Dit waren champignons in bierbeslag geserveerd met warme knoflooksaus. Je krijgt overigens stokbrood met saus van het huis bij binnenkomst en er word ook een tweede portie aangeboden. Dat zie je niet vaak meer. Ik heb daarna een lekker varkenshaasje met brie gegeten en mijn partner had een echt heerlijk American Flanksteak. We waren daarna we zo vol dat we geen dessert op koffie meer hoefden. Goede plek voor een lekker ongedwongen gezellig dinertje.

Gegeten op 31 augustus 2014

wshoe

Een van de betere restaurants in Enschede. Kaart met mooie gerechten. De gerechten worden mooi opgediend en smaken uitstekend. Prima wijnadvies van de Big Boss. Vriendelijke en attente bediening. Interieur is wat je van dit niveau restaurants mag verwachten, losjes maar smaakvol. Goede prijs/kwaliteit/verhouding. Aanrader!

Gegeten op 30 augustus 2014

gerardstegeman

prima specialiteiten restaurant, alles vers, prima mix van ossenhaas kip en varkensvlees met heerlijke zoete pittige saus, de tjap- tjoy met ossehaas... heerlijk..!!
een aanrader voor wie geen "gewone" chinees wil

Gegeten op 31 augustus 2014

co3

Erg leuk feest meegemaakt bij le Pompidou.
Mooie lokatie in boerderij-achtige omgeving met mooie speeltuin voor de kinderen.

Vooral het buffet was top!

Gegeten op 29 augustus 2014

Tolletje_053

Wat een leuk, fris zaakje! Dit is een typisch voorbeeld van het moderne, goed-voor-de-portemonnee uit eten: vlotte bediening en frisse, innovatieve gerechtjes op de kaart die je gewoon met de hele tafel deelt. Hoe groter de groep, des te leuker het wordt.

Wij hadden wat pappadums met salsa om te knabbelen vooraf, daarna kwamen erg lekkere gemarineerde rauwe zeebaars (soort thaise variant van ceviche), gewoon goede garnalenkroketjes, groente tempura en bietjes carpaccio. Alles vers, goed van smaak en per gerechtje rond de tien euro.

We gaan zeker nog een keer, maar dan met wat meer personen om de hele kaart te kunnen bestellen!

2 personen, 5 gerechtjes + drankjes/koffie: 63 euro zonder fooi (wel gegeven natuurlijk!)

Gegeten op 28 augustus 2014

winterink

Via online reservering

Klassieke en voor ons ietwat gedateerde inrichting.
Maar heerlijk gegeten, alles zag er erg mooi uit en smaakte ook heerlijk.
De bijgerechten in aparte schaaltjes vonden we eigenlijk niet echt "passend"
Vooral het vlees was uitstekend van kwaliteit en zeer goed bereid.
Lekkere bijpassende wijnen.
Gaan we zeker nog eens doen (hopelijk zitten we dan niet naast een stel wat de hele avond ruzie zat te maken ;-))

Gegeten op 24 augustus 2014

wshoe

Nieuwe chefkok, nieuwe kaart. Tijd voor een kennismaking. De kaart toont mooie gerechten. De smaak van alle door ons gekozen gerechten is op zich goed maar wat vlak. B.v. bij de escargots had meer knoflook de smaak goed gedaan. De wijnen waren aardig maar niet bijzonder. Het personeel was vriendelijk en attent. Het decor is wat je van een dorpsrestaurant mag verwachten en heeft daarmee zijn eigen charme. De prijs/kwaliteitverhouding is redelijk.

Gegeten op 23 augustus 2014

kristy3

Via online reservering

Voor het eerst wezen eten in de Beiaard,dacht altijd dat het een studenten cafe was,nooit geweten dat je hier kunt eten.
Het eten was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar.
Het was er gezellig druk.

Gegeten op 22 augustus 2014

ebinkson

Het decor is standaard chinees restaurant, wel een mooi aquarium met mooie vissen. De Szechuan kip is overheerlijk en mals. Het personeel is standaard vriendelijk en er wordt vlot bediend

Gegeten op 23 augustus 2014

marcel164

Mooi modern niet te groot restaurant met een prettige ambiance. Klassiek Italië naar de 21e eeuw gekatapulteerd. Het personeel weet een goede balans te vinden tussen joviaal en professioneel. De gerechten zijn mooi uitgebalanceerd en de porties gelukkig niet te groot. De bordopmaak creatief en eenvoudig. De ossenhaas was zeer mals en werd vergezeld van een heerlijke bloemkoolmousse en verse truffel. De menukaart is lekker divers, ik zou alles wel willen proberen. Een aanrader!

Gegeten op 20 augustus 2014