Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Enschede

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

leuke, gemoedelijke ontvangst, de gerechten waren fantasierijk gedecoreerd en van uitstekende kwaliteit. De bediening had gevoel voor een juiste benadering. Na afloop werd koffie van het huis aangeboden.
Al met al een zeer geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar.

nanbar

Via online reservering

Het was een mooie lentedag..in de herfst..het terras zat vol..
Het eten was oke, niet bijzonder, niet slecht, het bier was heerlijk. Jammer was dat we moesten vragen of het tafeltje schoon gemaakt kon worden, dat dreigt gewoongoed te worden als je buiten eet en drinkt. Binnen is het een leuke zaak, biertent waardig!

peter379

Via online reservering

Heerlijk gegeten en gedronken. Personeel is aardig, maar hadden moeite door de drukte alles op tijd te serveren. Ondanks dat een mooie ervaring

Linda_w

Lekker eten, niet uitzonderlijk lekker, maar wel goed.
Vooraf salade van mozerella en tomaten, daar kan je weinig fout en doen.
Mijn vriend had mosselen afgeblust met wijn. Deze saus was erg lekker.
Het hoofdgerecht bestond uit zalm geserveerd met rijst, frites en salade. De rijst had van mij niet gehoeven, maar de frites waren lekker gekruid en de salade was ook beter dan gemiddeld.
De zalm mooi gekruid en lekker gebakken. Mijn vriend had varkenshaas met gorgonzolasaus. De varkenshaas was niet echt rosé, maar wel lekker. De saus eveneens.
Het decor is niet echt classy met gouden muren en plastic bloemen, maar het is wel gezellig en schoon. De bediening is erg vriendelijk en komt regelmatig vragen of het smaakt.

rubicon

Via online reservering

Het voorgerecht van diverse antipasti was goed, maar niet echt bijzonder. De pasta met gamba's was qua smaak okay, maar het droop in de olijfolie. Het meest vervelende was echter dat de spagghettilengte niet boven de 5 cm kwam. Bij navraag bleek het zelfgemaakte deeg te droog te zijn uitgevallen en daardoor uiteen viel. Mede hierdoor kreeg elke hap teveel olijfolie op de lepel, wat resulteerde in een onaangename volvette smaak. Het ambiente was burgelijk netjes, het geheel deed me een beetje aan mijn oma denken, hier werd blijkbaar naar een compromis gezocht tussen wat een Enschedeër aankan en de eigen smaak betreffende de inrichting. Jammer, de ruimte is juist geschikt om door een creatieveling omgetoverd te worden tot iets visueel strelends. De bediening was echter wel goed, iets minder pleasend mag van mij ook.

Gegeten op 16 oktober 2014

Wtv

Deze eigenaren hebben het restaurant recent overgenomen. De chef heeft in en sterrenrestaurant gewerkt. Het zal dus even wennen zijn aan de gasten die in Hanninkshof komen eten. En dan heb ik een tip. Een tukker is een Bourgondische eter. En voor hem mogen de porties ruim zijn. En dat was de enige tekortkoming tav het menu. De kwaliteit en smaak van de gerechten was uitstekend.

Gegeten op 15 oktober 2014

Ook wij hebben gegeten via de AH actie. De Carpaccio was van grote klasse de Heekfilet was super.
Als nagerecht Panna Cotta geweldig lekker.
De bediening was door de dame als door Dhr Kleinsman super dank daarvoor.
Wij komen graag terug het was super bedankt daarvoor ga zo door en zeurders hou je toch altijd.

Gegeten op 12 oktober 2014

ellen135

Via online reservering

voorafje was redelijk, maar bord spaghetti was te simpel. niet veel smaak.
bediening was vriendelijk en prima
sfeer prima.

Gegeten op 15 oktober 2014

BarKroon

Tijdens het bestuderen van de kaart, kregen we een schaaltje kroepoek. Na het bestellen ging het Thaise feestje verder met kippensoep met kokosmelk (thom kha kai). Mijn man en ik deelden dit voorgerecht. De soep was heerlijk. Toegegeven eigenlijk nog lekkerder dan die van onze favoriete Thai in Haarlem. Als hoofdgerecht hadden we ossenhaas in zoetzure saus, kip in rode curry en daarnaast de side-dish met groenten. Tja ik wil hier kort over zijn; LEKKER ! Oftewel jammie jammie. We zijn net terug uit Thailand maar zo lekker en zo veel van dat lekkers hadden we 't daar niet gekregen en dat terwijl we er naar goed-aangescheven authentieke Thaise restaurants zijn geweest. De aardige man in de bediening legde ook uit dat het rundvlees in Nederland stukken beter is dan in Thailand. Zodra we weer eens in Enschede zijn, gaan we zeker terug naar Aroy-D.

Gegeten op 16 oktober 2014

Magdaleen

We hebben deze week heerlijk gegeten bij the Saloon, echt Mexicaans eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding: niet duur, wij komen zeker weer

Gegeten op 14 oktober 2014