a TripAdvisor company

De laatste recensies in Enschede

De laatste recensies in Enschede

TukkerTaste

Hier eten we als het even tussen door moet. Dat hebben ze goed begrepen. Perfecte verse pasta en de bruschetta is erg lekker. Deze bestel ik altijd met de rode huiswijn. Deze is ook erg goed. Bediening is snel en attent. De plek is goed om te zitten.

Gegeten op 28 april 2016

rogier_vdk

Via online reservering

Ik heb een heerlijk driegangenmenu gegeten. Als voorgerecht heerlijk stokbrood met kruidenboter en nog een sausje. Als hoofdgerecht had ik een banaanpannenkoek. Heerlijke pannenkoek waar de banaan in het beslag zelf zit, en bovenop de pannenkoek een heerlijke laag stroop, met nog een bakje slagroom apart erbij.
De bediening was top geregeld. Ze is snel, gezellig en checkt af en toe op een heel prettige manier of alles naar wens is.
Het restaurant is niet heel erg groot, maar is wel heel erg gezellig ingericht. Het meest geweldige vind ik nog wel de kindvriendelijkheid. Er is een klein speelkeukentje voor de kids. En als ze weggaan mogen ze een cadeautje uitkiezen uit de schatkist.

Kortom, een toprestaurant! Zeker voor herhaling vatbaar.

karinnetje1234

• In behandeling

Heerlijk gegeten in een mooie sfeer ! Keurige bediening, echt de beste Chinees in Enschede! Wij hebben het verrassingsmenu genomen en dat goed voor elkaar !

Gegeten op 30 januari 2016

gerritbaas

Via online reservering

Een mooie zondagmiddag, volop lente, en dan op het rustige marktplein van Lonneker genieten van de rust en een goed verzorgde maaltijd! Uitstekend!

Gegeten op 1 mei 2016

sandraenhans

Met onze twee kinderen (8 en 11 jaar) gegeten bij dit authentieke Italiaanse restaurant. Over het eten niets dan lof. De ossenhaas was sappig, de zeebaars voortreffelijk en ook de pizza's van de kinderen smaakten top! De Italiaanse radiozender op de achtergrond geeft een vakantiegevoel (fijn om niet alleen maar Laura Pausini en Eros Ramazzotti te hoeven horen). Een paar tips zijn echter op zijn plaats. Bij de ossenhaas zou een scherper mes wenselijk zijn. Ook zouden de (heerlijke) desserts beter tot zijn recht komen op een groter bord. Nu werd dit op een piep klein bordje geserveerd. Dat ziet er altijd een beetje droevig uit. Tenslotte adviseer ik de eigenaar om niet alleen een praatje te maken met de gasten die hij al kent. Zij zijn al fan van dit restaurant. Gasten die voor het eerst zijn, moeten nog fan worden en verdienen minimaal dezelfde aandacht.
Nogmaals. Het zijn opbouwende tips. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker weer!

TheoHofs

Vanavond met 5 personen gegeten bij Humphrey's in Enschede. Ondanks de reservering van een ronde tafel was deze niet beschikbaar.
Het driegangen menu was veelzijdig in de keuze, maar kwalitatief niet echt een aanrader.
De pasta's waren niet warm, de snoekbaars filet had nagenoeg geen smaak en de biefstuk had een lever smaakje. De voor- en nagerechten waren lekker.
De bediening was heel vriendelijk. Zij deden echt hun best om het de gasten naar de zin te maken.
Het decor was echt leuk en zou ook wel hoger gescoord hebben, als er op meerdere plaatsen in het pand geen rioollucht ruikbaar was geweest.

Hans_van_Vroonhoven

Via online reservering

Ik en mijn vriendin hebben erg genoten van ons etentje bij Mazza. Het meest typische aan het eten is dat de verschillende soorten vlees op een specifieke manier zijn gekruid. Ik geloof wel dat je er van moet houden, maar wij vonden het eten erg lekker. De bediening was verder erg vriendelijk en vrolijk.

Gegeten op 26 april 2016

hnel

Via online reservering

wij vonden het een erg gezellig restaurant, heel vriendelijke bediening, mooi opgemaakte borden en lekker ook, een echte aanrader!

Gegeten op 27 april 2016

kamperman

Via online reservering

Goed gegeten en vriendelijke bediening. Het eten is goed en er werd rekening gehouden met onze wensen. Goede sfeer, op maandag was het ook gezellig druk.

Gegeten op 25 april 2016

marjolijn19

Leuke eettent, zonder reservering was er nog een tafeltje vrij. Partner had vooraf mosselpotje, viel beetje tegen, heb dan liever mossels van betere kwaliteit maar kleinere portie dan dit, was een mega portie maar smaak was minder. Turks brood met smeersels wat we erbij hadden was wel erg lekker! Als hoofdgerecht weekplate, was erg lekker! Grote porties en goede prijs voor alles. Service ook goed!

Gegeten op 22 april 2016