Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Enschede

De laatste recensies in Enschede

Piethooites

Via online reservering

We werden vriendelijk ontvangen en hebben eerst nog even bij de open haard gezeten,daar kregen we wat te drinken en een bakje nootjes.Daar kregen we ook een klein voorgerechtje,piepkuiken met een sausje,erg lekker.Daarna mochten we kiezen waar we wilden zitten in het restaurant.We hadden voor het verrassingsmenu van de A.H bon gekozen,het was allemaal erg lekker maar wat het allemaal precies was weet ik niet meer.Het restaurant zag er gezellig uit in kerstsfeer,alleen zou ik er ook voor kiezen om iets op de tafel te leggen ,een lopertje of placemat.De bediening was vriendelijk en vroeg regelmatig of alles naar wens was en ook uitleg bij de gerechten.Karaf kraanwater erbij,helemaal goed.

Gegeten op 16 december 2014

MarieLouisePB

Afgelopen zaterdag gegeten bij Gaston met z'n tweetjes, na het lezen van de recencies over dit restaurant. Verrassingsmenu besteld, 3 gangen zonder dessert en super tevreden. Eendenlever met kreeft, een waar feest. Tongfilet met hache, wouw! Gepocheerde hertenrug, superzacht, 10+. Een aanwinst voor Enschede, met zulke restaurants komt Enschede weer op de culinaire kaart van Nederland.

Gegeten op 20 december 2014

marcel211

Via online reservering

Leuke ambiance, goed eten en perfecte service. Topavond!
Men doet alles aan om de avond geslaagd te maken met goede producten. Wijnarrangenent is ook een aanrader!

Gegeten op 20 december 2014

tim102

Hebben top gegeten, leuke bediening, goede pizzas en super vlees! Gezellige drukte zelfs op de woensdag!! We gaan hier zeker nog vaker heen!

Gegeten op 17 december 2014

irene104

Afgelopen dinsdag een super goed geregelde high tea gehad. Alles zag er super netjes uit en er was genoeg voor ons allen.
Daarnaast was de gastheer zeer vriendelijk en was ons erg goed van dienst.

Het is een aanrader voor iedereen om een high tea te doen bij Hotel Restaurant Rodenbach. Super ervaring met super medewerkers!!!
Het eten was erg vers gemaakt. Dat kon je merken en proeven. Het smaakte heerlijk. Nog nooit zo lekkere high tea gehad. Was echt met zorg gemaakt.

Ik zou hier zo weer een high tea doen.

Gegeten op 16 december 2014

dinand1

Via online reservering

Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Het eten was goed. Ze hebben hun best gedaan om van de inrichting wat te maken. Jammer van dat kantoor systeemplafond.
Aanrader!

Gegeten op 18 december 2014

Aquiletta

Na hier een paar keer met tevredenheid gegeten te hebben, waren de twee laatste keren ronduit slecht.
Erg lange wachttijden, na een uur je voorgerecht krijgen, waarbij de garnalencocktail bestond uit drie garnalen die zwommen in de mayonaise en de om hun bekend staande empanada's die ook minder van kwaliteit zijn, kregen we het hoofdgerecht, waarbij even snel het voorgerecht nog afgeruimd moest worden. De spareribs droog, de entrecote was oké, maar de saus werd vergeten en aan het eind kregen we nog wat gegrilde groenten die dus ook vergeten waren. Wat begon als een nieuw leuk restaurant eindigt voor mij als een waardeloos restaurant. Bediening had het te druk, afrekenen met een grote groep studenten die stuk voor stuk willen betalen, waardoor ellenlange wachttijden ontstaan, al met al was dit de laatste keer.

Gegeten op 13 december 2014

trentelman

Wij aten met een AH-voucher. De ontvangst was oké maar verder vrij onpersoonlijk. Zelf zou ik een mogelijk nieuwe klant -want je weet het maat niet hè- een beetje meer in de watten leggen. Dat deed de baas zeer selectief, met name één tafel, die hij kennelijk belangrijk vond kreeg zijn aandacht. Het eten was oké maar niet om voor om te rijden. Wij vonden de prijs/kwaliteitverhouding wat mager. Menu 40 EUR voor drie gangen, uitgaande van 1 gratis is niet weinig. Decor was prima, Kerstsfeer en midwinterhoorn. Parkeren ook geen probleem.

Gegeten op 14 december 2014

hannie21

Via online reservering

onze komst was bekend en we kregen een leuke hoektafel/bank van waaruit we alles goed konden overzien. De bediening is nog wat stroef, maar de gerechten en de veelzijdigheid ervan maken dit ruimschoots goed. De borden zijn royaal en creatief opgemaakt, een enorme creatie van bijgerechten als palet op het bord, haast iets teveel. Ik heb niet kunnen onthouden wat het allemaal was. Ik mis een warme aankleding op tafel, bv een dekservet of loper.
De inrichting is wat sober en de sfeer is oppervlakkig; het mist een persoonlijke touch.

Gegeten op 13 december 2014

anita165

Wij hebben gisteravond met 4 personen heel erg lekker gegeten bij restaurant Rodenbach. Toen wij binnen kwamen werden wij gastvrij ontvangen en werden onze jassen netjes aangenomen. Het eten was heerlijk en de bediening gastvrij en heel erg vriendelijk. De chefkok kwam nog aan tafel vragen of alles naar wens was. Het restaurant was heel erg gezellig aangekleed ivm kerst. De wijnen die ons aangeboden werden door de maitre waren erg lekker bij de gerechten. Kortom wij hebben genoten van het eten, wijnen en vooral een hele gezellige avond gehad. Wij komen zeker nog een keer terug!!

Gegeten op 17 december 2014