De laatste recensies in Enschede

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Het restaurant heeft een hele klassieke uitstraling.
Het wijnglas op onze tafel was vies en het waterglas rook muf. Ook stond er een uitgebloeid bloemetje op tafel. Niet echt een gedroomd welkom dus...
De carpaccio en vitello waren best ok. Jammer genoeg de soep erna niet helemaal uit eigen keuken. Het rundvlees (medium besteld) was vrij rauw maar wel van goede kwaliteit.
Het dessert had en goede chocomousse maar ook wat elementen die niet uit eigen keuken kwamen. Heel jammer. Voor ons dus niet meer.

Gegeten op 17 april 2014

Iris_85
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zoals altijd heerlijk authentiek Italiaans eten bij Sorrentino, je proeft echt de smaak van Italië. Warme ontvangst, de kok heeft op eigen initiatief een feest van het voorgerecht gemaakt (antipasti). We blijven hier graag komen.

Gegeten op 22 april 2014

nicoveldhausz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen met mijn vrouw hier 14 -4-2014 gegeten.Ontvangst was goed.Voorafje voor haar was prima.Mijn vrouw had als hoofdgerecht''Tournedos 1001 nacht.Deze was uitstekend.Heb zelf ''Varkenshaas'genomen zonder enige saus of garnering erbij(hier uitdrukkelijk om verzocht).
Wat schetst mijn verbazing toen er toch weer een stukje broccoli ter garnering op was gedaan.
Nu de varkenshaas zelf;om te beginnen was deze erg klein(schat hem op ongeveer 125 gr) en gaar terwijl deze toch echt niet gaar hoort te zijn.Nu de smaak;hij was erg flauw gekruid.Tenslotte was het mes bot wat niet echt helpt bij een varkenshaas.Al met al wat mij betreft geen aanrader voor de toekomst.

Gegeten op 14 april 2014

recentievandaag
  • Recensies in de laatste twee jaar

Rodenbach te enschede is een begrip in de omgeving vanwege zijn jarenlange bestaan. De laatste jaren is er veel gebeurd. Een jaar of 7 a 8 is alles volledig verbouwd in het restaurant. Met warme kleuren word je ontvangen. Tevens is dit ook de gemeenschappelijke ruimte van het hotel. Dhr Schoenmaker een gastheer in hart en nieren die zeker weet hoe hij zijn gasten moet benaderen met de persoonlijke touch die in twente toch echt nodig is! Ik heb hier nu meerdere malen gegeten door de jaren heen. Eigenlijk is het voor ieder wat wils. De thema avonden voor de feestgangers die van een avondje uit houden met veel poeha eromheen zoals life muziek en entertainment of de culinaire verwennerij die je er kunt opdoen als je op een normale avond er gaat dineren. Met de komst van de nieuwe chef john kun je merken dat de kwaliteitsnormen omhoog zijn gegaan. Ik zelf als wijnimporteur en maitre van diverse restaurants geweest vind het een aangename verassing voor de twentse culinaire wereld die zijn strepen meer dan heeft verdient.

Gegeten op 5 april 2014

roos1990
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep van 8 gegeten. Hadden van tevoren doorgegeven dat er 1 geen gluten mocht en 1 geen lactose, dat bedachten ze zich echter pas toen de bestellingen al waren opgenomen. Er werd echter netjes gecheckt of zij deze gerechten mochten hebben, er is een aparte glutenkaart aanwezig. Er is qua kaart keus genoeg, en het smaakte prima. Mooie porties en goede bediening.

Gegeten op 29 maart 2014

christa1973
  • Recensies in de laatste twee jaar

Deze theetuin plus restaurant ligt in het Wooldrikspark, een mooie locatie. De theetuin was nog niet geopend, maar zag er gezellig uit. Het restaurant is een oude boerderij met veel authentieke details, de aankleding is lekker tuttig en grappig, op de achtergrond klinkt vogel-getsilp. ;) Het eten is zelfgebakken en dat is te proeven, wat ontzettend lekker; een zeer ruim assortiment voor een high-tea, keus te over. Onze favoriet was de Toblerone-taart met witte chocoladetopping. Heerlijke theesoorten om uit te kiezen. Thee en koffie kon onbeperkt besteld worden. De bediening was erg vriendelijk. Er was zelfs mogelijkheid om de overgebleven lekkernijen mee te nemen. We komen zeker terug!

Gegeten op 6 april 2014

Levensgenieter1987
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen dinsdag met onze vriendengroep (6p.) een voortreffelijke avond gehad. De deur ging al voor ons open toen we in aantocht waren. Dit hartelijke ontvangst was de voorbode voor een heerlijke avond.
De amuses speels en variërend van smaak. De gangen die volgenden vond ik heerlijk en waren mooi opgebouwd! Met als afsluiter een heerlijk verfrissen dessert.
Mooie wijnen en fijne bediening maakten de avond de compleet. Hier heeft men passie voor het vak!

Gegeten op 8 april 2014

floorD
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik was eerst bij de buren binnengelopen, maar het bijna lege restaurant nodigde niet echt uit.
Bij De Kater waren nog enkele tafeltjes vrij. Heel snel iemand aan de tafel om de bestelling voor een drankje op te nemen, wat ook snel op tafel stond. Ook de bestelling voor het eten werd snel uitgevoerd. Een simpele tomatensoep met 'huisgemaakte' balletjes en 'Oma's stoofpotje smaakten goed. Met twee biertjes en een kopje koffie toe voor nog geen €25,00. Mooi toch.
Opvalland vond ik de attente bediening met een scherp oog. Hoewel het meisje vertelde dat wel ieder een eigen wijk had, heb ik wel vier verschillende mensen aan mijn tafeltje gehad. Vanuit de keuken loopt een aparte ploeg te bedienen en de dame achter de bar komt even de koffie brengen. Een leeg glas of bord wordt snel door een bedienede opgemerkt en er wordt gevraagd of er nog iets moet komen. Attent en scherp, hoewel als ze bij je staan geven ze de indruk alle tijd voor je te hebben.

Gegeten op 9 april 2014

A177
  • Recensies in de laatste twee jaar

Niet gereserveerd, maar er was gelukkig nog een plek vrij in het (drukke) restaurant. Het interieur is vreselijk (en wel typerend voor dit soort zaken), maar gelukkig maakten de fijne bediening en de heerlijke spareribs dat helemaal goed! Het vlees is zo mals dat het van het bord valt, precies zoals het hoort. Spareribs werden geserveerd met friet en een salade. We maakten gebruik van een deal via Smartcoupons: twee biertjes, mandje brood+kruidenboter en twee maal spareribs voor 19.90, hoe is het nog mogelijk?! Dikke aanrader!

Gegeten op 30 maart 2014

FamilieBruins
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondag hier met 10 personen van ons autobedrijf wezen eten. Voor ons de eerste maar zeker niet de laatste keer. Een schitterend klassiek gebouw. Binnen waan je jezelf in een paleis waar een staatsbanket gehouden kan worden maar dan heel gezellig. We kozen allemaal voor een 3 gangen verrassingsdiner. Alle gangen waren geweldig, eten zoals eten bedoeld is, geen onherkenbare liflafjes, mooi op smaak, schitterende opgemaakte borden en ruim voldoende. Wij hebben enorm genoten en kunnen Rodenbach bij iedereen aanbevelen, top eten voor een normale prijs!!!!!!!

Gegeten op 6 april 2014

IENS bestaat 15 jaar!