De laatste recensies in Enschede

De laatste recensies in Enschede

novae

Waanzinnig lekker gegeten! Heerlijke gerechten, geweldige smaakcombinaties, pure en eerlijke ingrediënten, heerlijke bijpassende wijnen en een top ambiance! Enorm genoten van een 3-gangen diner bestaande uit (1) eendenlever terrine 'à la minute' met gekruimde gedroogde Twentse bloedworst; (2) de veloute van spinazie met kort gebakken coquilles, krab, zeeduivel, garnaaltjes, zalm crème met in honing gekarmeliseerde babywitlof en (3) de ossenhaas gepocheerd in truffelbouillon met een tartaar van gamba, Twents geweld eekhoorntjesbrood, een puree van aardappel, rode biet koelie, wasabimayonaise en gebakken knolselder.
Chefkok Gaston kookt met passie en liefde. Een absolute aanrader voor als je in Enschede écht lekker uit eten wil.

Gegeten op 25 maart 2015

danisf

Lekker gegeten (Mix turquoise= iets te grote portie). in het westen zijn we andere prijzen gewend. Vond het daarom niet duur. Net personeel.

Gegeten op 1 maart 2015

PieterenMax

Met de komst van een nieuwe brigade is er veel verbeterd.
Er heerst een sfeer van ambitie, goede wil en enthousiasme.
De prijs/ kwaliteit van het lezersmenu was zeer goed. Wat mag je verwachten voor € 27,50. Maar toch krijg je een vers gebakken broodje en een amuse.
In het voorgerecht was de Heilbot precies goed, de gamba wat droog, maar het was een mooi plaatje. Het hoofdgerecht van kalfslende en kalfswang is niet echt origineel, maar goed opgediend met wat polenta en rode ui.
De bediening was erg wisselend. Lang moeten wachten op het nagerecht, terwijl het al niet meer druk was. Jammer.
We komen zeker nog eens terug om de progressie te beoordelen.

Gegeten op 18 maart 2015

jasper101

Wij hebben zondag 22 maart jl. in Enschede van een voortreffelijke maaltijd genoten. het bedienend personeel was zeer vriendelijk, behulpzaam en humorvol. Zeker een aanrader voor een volgende keer.

Gegeten op 22 maart 2015

frederiquee

Wij hebben met 6 personen gebruik gemaakt van de groupon actie voor het sharing diner en vonden het in één woord geweldig. Bediening was gastvrij en attent van het begin tot het eind van de avond. Het menu was goed opgebouwd en het vlees van het hoofdgerecht perfect gebakken. Dit alles in een gezellige sfeer met een pianist. Al met al een perfecte avond uit, wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 15 maart 2015

lovedbylies

Blue Sakura is in mijn ogen echt hét voorbeeld voor een 'all you can eat' restaurant.
De tafeltjes staan erg dicht op elkaar, er is weinig sfeer binnen en het personeel is jong en niet noemenswaardig. Het is erg gehorig binnen, de muziek iets harder zetten zou beter zijn. Ik vind Blue Sakura niet sfeervol, het gaat echt richting het begrip 'vreetschuur'.

De Sushi bij Blue Sakura is oké, maar niet van hele hoge kwaliteit. De kaart is echt doorsnee en er staan geen verrassende, leuke gerechtjes op.
Blue Sakura is niet geschikt voor het eten met een grote groep. De bestellingen duurde heel erg lang en er werden continu dingen vergeten. Jammer, want na 2 uur liepen we allemaal met nog honger weg.

Voor hetzelfde geld kun je bij Sushi by me veel sfeervoller en gezelliger dineren én de sushi is er vele mate beter.

Gegeten op 22 januari 2015

lovedbylies

Bij Sushi by me heb je niet het gevoel dat je bij een 'all you can eat' restaurant zit.
Het decor is luxe en sfeervol en de tafels staan ver van elkaar af.
Ook de sushi is heerlijk, je krijgt er leuke en andere creaties dan bij het gemiddelde 'all you can eat' sushi restaurant.

Prijs-kwaliteit is zeker in orde, hier krijg je waar voor het geld. De bediening is jong, maar altijd even vriendelijk en consequent. Sushi by me is by far het beste 'all you can eat' sushi restaurant in Enschede. Steekt met kop en schouder uit boven Blue Sakura, Ginza en Asaka. (Voor een niet 'all you can eat' sushi restaurant zeker naar TAO gaan.)

Ik wou dat Sushi by me een spaarkaart o.i.d. hanteerde, omdat ik hier zo vaak eet. Haha.

Voor een niet 'all you can eat' sushi restaurant vooral naar TAO gaan.

Gegeten op 9 maart 2015

jovisvel

Hier zaterdagavond gegeten Het lezersmenu van tubantia We hebben hier heerlijk gegeten alles goed op smaak en warm wat warm moest zijn echt erg lekker Als dit het niveau is en er zo dagelijks wordt gekookt echt een aanrader En wat de bediening betreft nou zulke meisjes moet je met een loep zoeken (rodenbach) wees er zuinig op Geweldig Deze nieuwe eigenaar heeft er weer een top tent van En nu maar houden zo

Gegeten op 14 maart 2015

Hollandia

Via online reservering

Mijn tafelgenoten (7) en ik hebben heerlijk genoten van een heerlijke maaltijd. Helaas konden wij niet langer blijven ivm concert.
Prijs technisch is het ook aan te bevelen.

Gegeten op 9 maart 2015

bino-willeke

Afgelopen zaterdag gegeten met een grote groep. Er hangt een gemoedelijke, warme en gezellige sfeer. Het eten was heerlijk. Goed voor een gezellige avond uit eten. Echt een aanrader

Gegeten op 7 maart 2015