Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Enschede

De laatste recensies in Enschede

Marieke1974

Via online reservering

Voor pannenkoeken zit je perfect bij De Pannenkoek. Zeker qua prijs/kwaliteit is dit een aanrader! De voorgerechten en toetjes zijn prima, maar wat doorsnee. Service is top.

Gegeten op 10 september 2014

LekkerEten1984

Ons eten & drinken is een verrassend leuke eetgelegenheid in het centrum van Enschede. Eigenlijk is het een eetcafé+, niet echt een restaurant maar leuker dan een doorsnee eetcafé. De sfeer is gezellig, rumoerig, studentikoos. De menukaart is veelbelovend met biologische gerechten. De presentatie van de gerechten vond ik echter wat simpel. De smaken daarentegen waren top! We hadden o.a. de pulled pork vooraf welke erg verrassend smaakte, de vitello tonato was niet heel bijzonder. Als hoofdgerecht de entrecote met salsa verde en de quinoa kikkererwtenburger welke weer erg lekker waren. We konden moeilijk kiezen uit de desserts maar besloten met de Omelette Syberienne en een kaasplankje dat we samen deelden. Heel erg leuk dat men bij elke gang een passend glas wijn maar ook een bijpassend glas bier kan bestellen. De bediening mag iets alerter, ze hadden ons makkelijk twee extra drankjes en koffie na kunnen verkopen als we niet zo lang hadden hoeven wachten. We komen hier zeker nog een keer terug.

Gegeten op 10 mei 2014

ivalk

Via online reservering

We hadden een verrassingsmenu. Dat was werkelijk een verrassing, aangezien per gang pas werd toegelicht wat je kreeg. Het was echt super lekker en verfijnd qua smaak. Het heeft onze verwachtingen overtroffen. Een aanrader.

Viva_La_Vida

Afgelopen zaterdag hebben wij met een groep meiden bij El Corru gegeten. Ik waande me weer even in een spaans barretje of taverna. Eindelijk een tapasbar in Twente die ook echt weet wat er in Spanje onder tapas wordt verstaan!! Ik vond de tostadas met jonge tonijn en gegrilde paprika beiden erg lekker. Ook de tortilla de patata met paprika scoorde de nodige punten en tsja...Sangria doet het natuurlijk altijd goed! De persoonlijke service en likeurtje van het huis als afsluiter maakte het plaatje compleet. Muchas gracias para todo y hasta pronto!

missdee

Via online reservering

Wij gaan regelmatig uit eten en hadden ook niet een toprestaurant verwacht. Maar dat het eten zo slecht was hadden we ook niet gedacht. Voorgerecht met Entrecote was ok. Voorgerecht Vitello Tonato was erg slecht. Vlees was er droog. Als hoofdgerecht een kalkoentournedos en een pasta met gamba's. Kalkoentournedos was het zeker niet. Het leek meer een Ribkarbonade. De saus die erbij geserveerd werd is de dipsaus die je normaal bij nacho's krijgt. De pasta was zo doorkookt dat het meer pastasoep was. En enorm zout. Kortom wij zullen hier niet snel weer eten.

LekkerEten1984

Gisteravond door mijn zusjes en vriendinnen verrast met een diner bij El Corru. Via via had ik al goede verhalen gehoord en mijn verwachtingen zijn zeker waargemaakt! Oke, de inrichting is niet heel bijzonder maar het gaat hier om het eten en dat doen ze goed! We hadden een verrassingsmenu bestaande uit koude en warme tapas, welke in meerdere gangen op tafel werden gezet. Goede presentatie en door de heerlijke geuren liep het water ons in de mond! De smaken waren super, zoals tapas in Spanje smaken. Geen opsmuk, gewoon goed met hoofdletter G. Mijn favorieten waren oa de ansjovis, de crostini's met gegrilde paprika, de gamba's, de manchego kaas en de tortillas. De rest was ook lekker maar deze gerechtjes sprongen er uit. Als dessert verfrissend citroen ijs in een uitgeholde citroen, pure eenvoud maar oh zo lekker. De sangria als welkomstdrankje en het glaasje likeur van het huis maakten het natuurlijk wel af! En de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, we voelden ons er thuis. Geschikt om met een groep naartoe te gaan maar zeker ook met z'n tweeën.

suzan16

Geweldig! Voor een feestje voor aanvang al veel contact gehad, super service om alles goed te regelen! Heerlijk authentieke tapas gegeten en met een grote groep lekker lang getafeld inclusief een drankje van het huis. Wat een luxe! Aanrader voor feestjes maar ik kom hier zeker zelf ook weer terug!

dijkver

Via online reservering

Via AH verrassingsmenu prima gegeten in een sfeervol,warm restaurant. De Vitello tonato en de tournedos waren uitstekend. Ze hebben een goede slager en kunnen er iets goeds van maken. Wijnkaart wat eenzijdig. Gingen ze aanpassen hopelijk met veel keuze voor wijn per glas.

Gegeten op 12 september 2014

marleen51

Via online reservering

Vriendelijk personeel en nauwlettend! Menukaart bestaat uit een leuke variatie aan gerechten. Voldoende pauze tussen de gangen.

Gegeten op 12 september 2014

Vrij-gezellig

Erg lekker, gastvrij personeel. Goede echte tapas, met iedere dieetwens houden ze rekening. Ook een grote groep kunnen ze heel goed bedienen, ideaal voor feestjes!