a TripAdvisor company

De laatste recensies in Enschede

De laatste recensies in Enschede

jwolthof

Via online reservering

We gingen met de shell-bonnen met z`n zessen eten. We konden een keuze maken uit de hele kaart. We konden overleggen en de eigenaar was zeer vriendelijk en meedenkend.
Ondanks 2 personeelsleden werden we netjes en vlot geholpen.
Het eten was zeer lekker en allemaal keurig opgediend.
Super gezellig en heerlijk gegeten. De Libanese wijnen zijn ook een aanrader!
Wij gaan hier binnenkort weer naar toe. Bedankt!

Gegeten op 21 mei 2016

geuven

Via online reservering

Zeer leuke persoonlijke aandacht.
Werden super verrast bij dessert wegens 10 jarig huwelijk.
Zeer kindvriendelijk en mooie open keuken

Gerald-k

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Helaas moet ik reageren op de voorgaande recensie. We zaten in dezelfde ruimte en aten hetzelfde menu wat ons uitstekend is bevallen. Jammer genoeg kwam ons de negatieve reacties ter oren. Wij vonden dat het eten heerlijk had gesmaakt en de service uitstekend was. We hebben al reeds meerdere keren van het menu mogen genieten en zoals wij de uitbaatster reeds hebben medegedeeld komen we zeker terug.

pitty284

Hier gegeten met een groep van 10. Bediening was vriendelijk en altijd bereid tot een, humoristische, toelichting van het menu.
Van tevoren waren er daghappen gereserveerd, deze waren in prima prijs/kwaliteitverhouding. € 6,80 voor een bord met een aantal falafelballetjes, friet en rauwkost. Al zat er over de rauwkost een wat vette dressing die niet in de smaak viel. Zelf heb ik vegawraps met o.a. geitenkaas gehad. In 1 woord: heerlijk! Het waren er 3, erg machtig, een tafelgenote heeft er één mee naar huis genomen. Een doggybag was geen probleem. Aan tafel hoorde ik ook dat de biefstuk zeer in de smaak viel en ook de yellow vegetable curry was smakelijk en pittig. De skin on frieten waren zoals ze horen te zijn: knapperig. Behalve de salade geen negatieve geluiden over de hoofdgerechten.
Enkele van ons namen nog een dessert. Zelf ging ik voor het sam sam dessert, dit was een bord vol met 3 verschillende mini taartjes een creamy bosbes en een bolletje ijs. Ben geen ijseter, maar dit was lekker ijs. De creamy bosbes, geserveerd in een eierdop, was verrukkelijk! Alleen de chocoladetaart met sinaasappel had een vreemde overheersende smaak, jammer. Meer tafelgenoten hadden deze gekozen en net als ik laten staan. Cheesecake met witte chocolade was een topper! Goede prijs/kwaliteit verhouding bij Sam Sam. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 21 mei 2016

Mbardieu

Via online reservering

Zo modern had ik het niet verwacht in Enschede. Zeker niet authentiek Italiaans, maar de ingrediënten deden er wel aan denken. Een aanrader voor hen die lokaal iets lekkers zoeken.

Henk-V

Onlangs heerlijk ontspannen genoten bij het Koetshuis te Enschede. Samen met gedeelde vaste gasten genoten van een ontspannen vakantiesfeer in dit mooie sfeervolle restaurant. Eten goed, bediening goed, sfeer goed. Eigenlijk een mooi compleet plaatje. Wij komen zeker vaker terug...

Gegeten op 12 mei 2016

Henk-V

Gister weer heerlijk gegeten bij Ribhouse Texas. Elke keer weer verrast dat ze je steeds maar weer zo'n mooi, goed stuk vlees voorschotelen. Tevens goed om te zien dat ze de kwaliteit willen blijven verbeteren. Vriendelijk personeel dat elkaar ook helpt als het nodig is en plezier met elkaar heeft, straalt echt een team uit. De volgende keer zeker weer.

Henk-V

We waren door vrienden uitgenodigd, we hebben heerlijk gegeten en er hing een goede sfeer, compliment voor de bediening en de service het opdelen van het voorgerecht echt top
Het is een aanrader voor een avond gezellig uit eten te gaan, verstandig is om te reserveren
Dank voor de prima service!

Gegeten op 7 mei 2016

Henk-V

Tips voor de mensen die dit restaurant graag uit willen proberen: bestel 2 of meer porties van gerechten die jij lekker vindt en bestel meer verschillende gerechten dan je eigenlijk op zou eten. Laat dit gewoon bezorgen aan tafel en deel het met je tafelgenoten. De tijgergarnalen zijn zéér aan te raden en Unagi sushi paling is héérlijk! De kip sesam is óók hemels!

Gegeten op 30 april 2016

Henk-V

Wij hebben met z'n vieren heerlijk gegeten. Echt een aanrader als je een keer wat anders wilt eten. Heerlijk eten, vers, relaxed en super lieve mensen. Ze doen erg hun best om alles naar wens te maken. Ook de bediening is top! Ze hebben speciaal voor onze dochter een gerecht gemaakt. Erg attent.

Gegeten op 23 april 2016