Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Eindhoven

De laatste recensies in Eindhoven

lotje11

• In behandeling

Voor de tweede keer in korte tijd hier gaan eten. Nu zo mogelijk nog lekkerder gegeten! Voorgerecht van het seizoen was heerlijk. Bavette supermals. Wijn kan beter. Service is prima, hier weten ze tenminste nog wie wat besteld heeft ipv het te moeten vragen aan tafel. In de middag gereserveerd voor 's avonds en dat was een slimme zet, want er moesten helaas wel wat mensen afgewezen worden door de drukte.

Dirtsa

Alleen maar koffie......... Een gelegenheid als het Natlab heeft een meervoudige functie: in ieder geval een algemene restaurantfunctie en een barfunctie voor film- en ander Natlabpubliek. Wij behoorden tot de laatste groep. We dachten zaterdag een kwartiertje voor de film nog even een lekker kopje koffie te kunnen drinken. Het was erg druk: boven was alles zo'n beetje bezet en beneden de helft. De dames van het restaurantgedeelte boven raadden ons aan beneden aan de bar te bestellen, omdat dat sneller zou gaan. We hadden snel onze koffie (zonder koekje, altijd minder gastvrij) maar zagen toen dat één kopje maar voor de helft gevuld was. Ik nam vast plaats en mijn filmmaatje ging terug naar de bar. Vervolgens duurde het meer dan vijf minuten eer het kopje opnieuw gevuld was en in die tijd zat ik alleen met een vol kopje koffie te wachten. Niet iets wat je voor ogen hebt als je gezellig samen naar de film gaat. Een jongen die inmiddels aan mijn tafeltje was gekomen om te vragen of ik wat wilde bestellen (!), vertelde ik het verhaal. Toen uiteindelijk het koffiekopje (weer niet helemaal!) gevuld was en we bij deze jongen onze klacht neerlegden, kregen we een verhaal over koffie zetten te horen. Er zou er wellicht teveel koffie in het apparaat gedaan zijn, zodat er niet genoeg water doorheen kon. De barjongen had volgens hem erg zijn best gedaan. Koffie zetten is blijkbaar erg moeilijk voor de mensen achter de bar. Er kon geen spontane compensatie af: een drankje gratis na afloop van de film dat we dan wel samen gezellig zouden kunnen drinken, was netjes geweest. Nu zijn we na afloop thuis iets gaan drinken. Jammer. Een dergelijke behandeling nodigt niet uit tot nogmaals iets drinken daar en zeker niet tot iets eten. Overigens: de koffie smaakte op zich goed maar verdient in dit geval pas een voldoende als ik hem samen had op kunnen drinken.

IMH_Rotterdam

Hier gegeten met drie vrienden. Was hier al wel eens eerder geweest met mijn ouders, toen heeft het restaurant niet veel indruk achter gelaten, dit keer zowel positieve als negatieve ervaringen gehad.
Onze vriend raadde de gin-tonics aan. Die waren super. De serveerster gaf wel aan dat het erg druk was en dat het even kon duren. Bij het bestellen van het eten kwam de bediening wat gestresst over, en klaagde over dat het druk was. Ja logisch, het is vrijdag, wees blij. Niet erg professioneel. Wij kozen voor het all-in menu. Voor mij als vegetarier was dit niet beschikbaar. Jammer. Het eten was goed, al vond ik dat bij het vegetarische menu soms voor 'makkelijke' ingredienten werd gekozen. Ook wat weinig in vergelijking met het vis-vlees menu. Het inschenken van de wijnen leek soms wel een tombola waarin iedereen verschillende hoeveelheden kreeg. Ik kreeg dezelfde wijnen als de rest, terwijl mijn smaken anders waren. Tsja. Toen we de rekening kregen bleek hier weinig van te kloppen. Alle drank en brood waren apart aangeslagen, terwijl drie van ons de all in hadden gekozen. Slordig. Toen ik opmerkte dat mijn vegetarische menu veel duurder uitkwam dan de all in van de rest, werd er iets gezegd over onderhandelingen met leveranciers en dat je 'als je een volvo bestelt, je ook geen andere auto krijgt'. Vreemd, naar mijn mening zijn standaard groentes toch nog altijd goedkoper dan goede vis of vlees (ook inclusief bereiding) en verder had ik dezelfde wijnen gehad! Uiteindelijk is dit wel netjes hersteld.
All in all was het eten (zeker voor vleeseters) goed, het all in menu een goede deal. Ik zou terugkomen, alleen niet op een vrijdag of zaterdag!

Gegeten op 16 januari 2015

leavanrensch

• In behandeling

Het was even goed zoeken naar deze locatie, maar eenmaal binnen waan je je in een industriële setting met leuke retro accentjes. Het miste wellicht wat sfeerlicht of knusheid, maar dat was niet storend. We werden vriendelijk ontvangen en waren al snel voorzien van een drankje.
Er werd goed voor je gezorgd en je zult absoluut geen honger lijden. We kregen een mandje brood en een lekker aardappelsoepje vooraf. Vervolgens kozen we voor een vis- en vleesschotel die werden aangevuld met diverse lekkere salades. 'Als het op is wordt het bijgevuld' werd gezegd.
De visschotel was royaal, de vleesschotel iets minder, maar absoluut voldoende. De smaak van het meeste vis/vlees was goed en door het fonduen eet je lekker rustig.

Een aanrader voor iedereen die eens iets anders wil!

wmn

• In behandeling

We kwamen binnen en groette de serveerster. Helaas groette ze ons niet terug en liep ze weg. 5 min later SMEET zij een kladblokje, pen en menukaart op tafel en zei, drinken? Niet eens een goedenavond. Liep vervolgens weg. We hebben zo'n 10 min gewacht, maar niemand kwam ons helpen. We zijn toen met honger weggelopen naar de overkant. We zijn zelf ook Aziatisch. We hebben nog nooit zo'n slechte "service" gehad. We vinden een 1 als cijfer nog te hoog :D herken die serveerster: chagarijnige Chinees met paardenstaart!! Loop weg als je haar ziet.

camiel6

• In behandeling

Een leuk restaurant met een mooie beleving. Omdat ik het eten en drinken samen beoordeel, geef ik het een 4. Het eten geef ik een 8, maar helaas het drinken een 0. Ze schenken namelijk geen alcohol..................

rvdijck

• In behandeling

De eigenaar "die Butler wordt genoemd", is een aardige vent. Het eten is er erg goed, het water is gratis, maar als je doet overkomen of je van een hoog niveau bent, valt het wat tegen. Niet storend, maar als je de vier standaard kazen die je serveert niet kent. Zegt dat het geitenkaas is en als je dan zelf na het proeven zegt, volgens mij is het schapenkaas, roep O ja dat is waar, kom je niet heel professioneel over. En dat te bedenken dat ze maar één menu serveren. Ook de wijnen waren niet geweldig en niet altijd bijpassend. Bij een fris curry gerecht, kregen we rode wijn met shiraz druif. Toen ik zei dat ik het een wat vreemde combinatie vond, zei hij, dat is modern.

Angelique1975

Voorafgaand aan een voorstelling in de schouwburg gaan we vaak een hapje eten. Deze keer bij Dijk 9. We werden fijn ontvangen en direct werd bevestigd dat men zou zorgen dat we op tijd waren voor de schouwburg. Fijn!
Aan tafel werd een aperitief voorgesteld, men dacht mee over hoeveel tijd om te eten we hadden en bood een prima wijnarrangement. We kozen voor 3 gangen, ondanks dat men aangaf dat 4 ook zou lukken, waardoor er voldoende tijd was voor ook nog een kopje thee na.
Bij een eerdere ervaring hier lukte het me maar met moeite om op tijd bij de schouwburg te zijn, maar deze keer is het helemaal goed gemaakt. Hier komen we zeker nog eens terug, voorafgaand aan een voorstelling.

Gegeten op 3 januari 2015

Angelique1975

Met een gezelschap vrouwen gegeten, voorafgaand aan een evenement in het Klokgebouw. Leuke grote tafel, in een ruim opgezette gelegenheid. Leuk hoe de oude fabriekselementen zichtbaar zijn! De kaart is niet helemaal doorsnee, wat fijn is, en het eten wordt in mooie porties geserveerd.
De bediening wordt (deels) verzorgd door mensen die het nog enigszins moeten leren, wat wel zijn charme heeft, maar je moet er wel tegen kunnen dat je dan soms wat langer moet wachten.

Gegeten op 10 januari 2015

Anoukdev

• In behandeling

Een heerlijk en sfeervol restaurant! Verrassende gerechten, heerlijke wijnen en geweldige bediening. Correct zonder stijfjes te zijn. De liefde voor het vak spat er van af! De inrichting met open keuken is ook helemaal af! Echt een aanwinst voor Eindhoven!