De laatste recensies in Eindhoven

De laatste recensies in Eindhoven

Ik2

• In behandeling

Eerste keer binnen meteen geen zin meer om te gaan eten. Onbeleef en onvriendelijke medewerkers net alsof dat ze gedwongen om daar te werken. Met onaardig gezicht wist ik meteen dat het eten niet lekker is. En inderdaad smaak nergens na... Ik weet niet of ze sate van kip of varkens of misschien kat van gemaakt...eeuuww zo vis. Na tweede gerechten meteen afrekenen zonder extra tips en wegwezen .... Nooit meer terug

Pvhoorn

• In behandeling

In totaal drie keer geweest. Erg lekker eten, leuk restaurant. Decor is mooi maar met grote groepen in de buurt is het wel rumoerig in dit kleine restaurantje, vandaar de 8. Zeer vriendelijk personeel/eigenaar. Zeer meedenkend en flexibel.

Gegeten op 11 april 2014

Pvhoorn

• In behandeling

Twee keer gegeten, een keer met 4 personen, later met 6. Uitstekende bediening. Je krijgt erg snel eten, zelfs met drukte. Het enige wat niet beviel op de menukaart waren de gefrituurde groenten/garnalen. Het deeg wat daarbij wordt gebruikt vonden we geen van allen lekker van smaak. Verder was al het eten heerlijk! Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 februari 2014

wouter67
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs op een leuke locatie. Wat jammer is dat we lang moesten wachten bij het ontvangen van een aperitief en erg lang moesten wachten bij het afrekenen. Er stond een lange rij wachtenden bij de kassa om of af te rekenen of iets te bestellen. Dat kan zeker anders georganiseerd worden
Wouter

Gegeten op 19 april 2014

genieter55
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Senora Rosa heerlijk gegeten, we hadden gekozen voor Menu del Chef voor de fijnproevers a 32.50. Verrassende combinaties die goed bij elkaar pasten, niet de standaard tapas die je in veel restaurants krijgt.
Bediening prettig, maar niet helemaal op elkaar ingespeeld, echter het was niet storend. Er zijn tafeltjes die erg dicht op elkaar staan, echter ook tafeltjes met genoeg privacy.
Komen zeker terug.

Gegeten op 12 april 2014

cc2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker eten, echt een rondje Azië met verse kruiden. Sommige gerechten verassend, zoals b.v. zalm met munt,
Locatie, modern maar ook gezellig, met vriendelijk personeel.

Gegeten op 18 april 2014

heather3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit keep zijn we bij Boon gaan teen met Social Deal.

Voorgerecht rundvlees tartaar was lekker. Hoofdgerecht echt teleurstellend; kalfsentrecote. Zeer matige kwaliteit en diep trieste friet (iets wat sowieso al twijfelachtig in dergelijk restaurant). Nagrecht was lekker maar niet origineel.

Met Social Deal kun je relatief goedkoop restaurants uitproberen en hebben de restaurants de hoop dat mensen nog een keer terug komen. Dit is mislukt. Wij gaan niet terug naar Boon

Gegeten op 18 april 2014

Lisa101
  • Recensies in de laatste twee jaar

?Gisteren na advies van een vriendin toch maar is met mijn vriend een keer bij Señora Rosa gaan eten. Ondanks dat er een grote groep zat werd er genoeg aandacht aan ons geschonken en werden we ook snel na binnenkomst geholpen. In eerste instantie waren we van plan om de menu del chef te bestellen maar na wat advies van de serveerster zijn we toch overgegaan naar losse tapas en dat omdat we dan zelf konden bepalen wat we wouden en hun konden ons dan ook advieseren. We hebben alles tegelijk besteld en werd door de serveerster in drie rondes gebracht zodat niet heel de tafel vol stond met eten.Het eten was ontzettend lekker met veel verschillende smaken en kleuren. Ook hebben wij Iberico vlees gehad (het beste stuk vlees van het varken) en ook dat was heerlijk bereid met warme kersen en gedroogde lotusbloem. Wat betreft de wijnen werden wij ook prima geinformeerd. Ik heb erg genoten van deze avond en zeker een aanrader!!!

barbara35
  • Recensies in de laatste twee jaar

Deze week zijn we getrakteerd op een etentje bij Senora Rosa. Volgens onze gastheer en -dame moest het eten er erg goed zijn, ik vond het echter tegenvallen. We zaten aan een mooie, grote tafel en hoewel het restaurant zelf best sfeervol is, is het uitzicht op de overvolle parkeerplaats niet bepaald idyllisch. De bediening was op z'n Spaans en dus onverschillig. Er werd niet netjes in- en uitgeruimd en de lach was - zeker bij de eigenaresse - ook ver te zoeken. De zogenaamde tapas waren behoorlijke happen, die ook weinig samenhang vertoonden en weinig spectaculair waren. Ik vind het geen aanrader en zou hier ook niet snel teruggaan.

Gegeten op 16 april 2014

ad_wijgerde
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ditmaal niet met partner waardoor we besloten met trein te gaan zodat we beide van de wijnen konden genieten. Met de lift naar de derde etage waar Alexander de sommelier samen met een jong dame, die ik kende van LN2, ons al op stonden te wachten, leuk. We werden begeleid naar de luxe lounge waar het aperitief werd gepresenteerd. Een prosecco van Della Staffa die goed bevalt. Hierbij op een kiezel een blokje gelei van rode biet met erop een toefje piccalilly en gepofte rijst, lekker. In een rvs houder een grote rechthoekige kletskop met sesam waarbij een heerlijke dip van wortel met gember. Een prima start.

We werden begeleid naar onze keurig gedekte tafel voor vanmiddag bij de keuken met uitzicht op het stadion. Een drietal amuses worden uitgeserveerd. Een krokant spinazie-algenschuim met stukje champignons en Imperial Heritagekaviaar. Een marshmallow van yuzu en appel met erop een schijfje watermeloen toefje basilicum gel en dunne haartjes van chili. In een schaaltje een crème van asperge, blokjes ham, stukjes zuurdesembrood en een saus van peterselie. Alle drie mooi verzorgde, keurig gepresenteerde amuses met verrassende smaken. Vooral de fruitige marshmallow viel in positieve zin op.

Een traditionele aspergewijn werd keurig gepresenteerd. Een Pinot Blanc 2012 van Leon Beyer. Ernaast op een grappig bord dat lijkt op een gerepareerd bord bereidingen van Oosterschelde kreeft, asperges en een mediterrane garnituur met blokjes Feta, bereidingen van chorizo, gelei van taggiasche olijf en verse blaadjes basilicum. Een verrassend smaakvolle combinatie, behoorlijk complex maar goed combinerend. De wijn was voor het garnituur ietsje licht maar het aroma vulde het gerecht mooi aan. Een prima eerste ronde.

Een zuid Franse rosé van Chateaus de Berne uit een vierkante fles werd onze tweede begeleider. Uit de keuken een stukje rode mul op parmaham gebakken met ernaast een salade van zeekraal met truffel, blokjes asperge en stukjes fijngemalen amandel. Aan tafel afgewerkt met een hartige kalfsjus. Ernaast in een cocktailglas een bitterbal met vulling van prei. De mul was lekker sappig en de ham gaf hem een mooie smaak de ziltige salade en de harige jus maakte het af. De wijn sloot goed aan met name door zijn heerlijke aroma.

Uit Spanje een Abadia de San Campio van Terras Gauda gemaakt van Albarino met complexe elegante stijl, heerlijk. Uit de keuken een gerecht met twee hoofdrolspelers, een stukje tarbot met licht krokante korst van comté en een gestoomde langoustine in een buideltje van groene kool. Ernaast asperges, stukjes wortel, druppels peterselie zalf en een hollandaisesaus. Mooie pure smaken en een fijne begeleider die met name bij de ziltige langoustine prima aansloot.

De dessertwijn slaan we niet over, een Piesporter Goldtröpfchen Riesling Spätlese feinherb 2011 van het huis Hain. Een heerlijke riesling met mooie zoet zuur balans. Uit de keuken een mooie compacte presentatie van in kruidnagel gemarineerd citrusfruit met hierop een kruidensalade, flinke portie shiso green cressjes, quenelle ijs van bloedsinaasappel en als topping een krokante schuim van bergamot. Frisse smaken met in de hoofdrol het in kruidnagel gemarineerde citrusfruit die de wijn nog smaakvoller maakt.

Bediening was prima verzorgd met een beetje formele stijl. We kunnen vermelden dat Alexander (sommelier) duidelijk iets losser geworden is sinds “het knoopje los” wat ons duidelijk beter bevalt. De jonge dame presenteerde de gerechten keurig en niets ontging ze, complimenten.
Prijs kwaliteitsverhouding is prima, het vier gangen lunchmenu met “all-in” formule koste 49,50 de extra toegevoegde dessertwijn 8,50.
Avant Garde is een restaurant voor de fijnproever, het is genieten van verfijnde gerechten in een luxe ambiance. De porties kunnen voor de bourgondische Brabanders bescheiden overkomen maar aan het einde van de middag heb je voldoende gegeten. Ze hebben hun favorietenrol wederom waargemaakt, tot de volgende keer.

Gegeten op 17 april 2014

IENS bestaat 15 jaar!