Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Eindhoven

De laatste recensies in Eindhoven

Werrelmann

• In behandeling

Komen hier iedere maand wel een keer en altijd topkwaliteit. De entree zou een keer moeten worden aangepakt. In de winter kan het erg koud zijn in het sushi restaurant vanwege de slechte isolering ( enkel glas waar je kort op zit )

Gegeten op 16 augustus 2014

Nikkuuu88

Via online reservering

Ik heb met een vriendin in het Pacific Ocean gedeelte gegeten. De bediening was erg vriendelijk en klantgericht. Het eten heel lekker bereid; er is genoeg keuze (maar geen vreetschuur) en het wordt ook meteen weer aangevuld als er bijna niks meer ligt. Verder is de smaak natuurlijk persoonlijk, maar ik vond het erg lekker!
De vele ramen in de ruimte maakt het decor heel mooi en ook is het netjes aangekleed, net als een restaurant (geen kantine waar ik 'bang' voor was).
Ik heb helemaal niks aan te merken op Oriental Green House.
Als je van Aziatisch houdt zou ik er zeker eens een keer gaan eten!

robert158

Via online reservering

Was een speciaal AH menu maar toch eel lekker gegeten, niet te pittig maar goed gekruid eten, vriendelijk bediening, de chef kwam ook nog even langs om te vragen of alles goed was.
Jammer dat het ijsje toe niet huisgemaakt was.
goede portie, niet te veel over en konden de rest meekrijgen.

Hendrikse0

Via online reservering

Helaas ligt restaurant in achterstandswijk in Tongelre maar het eten (helaas te lauw) bediening en sfeer maken het weer goed!

stijn17

Via online reservering

Het eten is prima, goede kwaliteit en een uitstekende service voor zo'n grote zaak. Alles onder controle daar. Het enigste minpunt is dat het nogal een herrie is. Ze zouden zeker iets aan de akoestiek moeten doen.

jan267

Via online reservering

Wat een super formule om de gasten deze overheerlijke keuken te leren kennen. Een uitgebreid buffet waarvan het ene gerecht nog geuriger en smaakvoller is dan het andere. Mijn favorieten waren de kip met amandelen en pruimen en de aubergine stoofschotel.
De bediening is geweldig. Vriendelijke en gedetailleerde uitleg na iedere vraag over de gerechten. Echt een aanrader. Tip: kijk ook eens in de schitterende fotoboeken over Iran.

Jakub

Via online reservering

Alles was bijzonder lekker de kreeftensoep heel speciaal. Alles was goed op elkaar afgestemd de porties precies goed wij zijn vertrokken met een tevreden gevoel en komen zeker nog een terug.

margret5

Via online reservering

Het eten was heerlijk, vooral de kreeftensoep. Bediening was ook goed. Voor grote eters is dit menu echter niet voldoende, mijn partner had nog honger na afloop. Ook de prijs van de Kir Royal was buitensporig hoog vond ik.

nietbekend

Kaart en concept in de loop der jaren nog steeds erg succesvol! Eten is hier altijd goed! Erg lekker vis als voorgerecht en hoofdgerecht gegeten. Deze keer met de bon van SocialDeal, slechts €13,75 voor een 3-gangengerecht weer heerlijk gegeten!

Gegeten op 29 augustus 2014

nietbekend

Gegeten met de AH zegels, konden kiezen uit 3gangen of onbeperkt tapas. Voor het laatste gekozen. Klein minpuntje dat je de tapas niet zelf kunt kiezen, maar dat hun van alles neerzetten, daardoor ging veel onaangeroerd terug (olijven, ansjovis..) wellicht beter om van te voren vragen wat klanten beslist niet lusten? Onbeperkt is ook echt onbeperkt! Dus voor grote eters is het hier een paradijs! Bediening erg aardig en snelheid van opvolgen gerechten ook prima! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Aanrader!!

Gegeten op 28 augustus 2014