De laatste recensies in Eindhoven

De laatste recensies in Eindhoven

evert30

Via online reservering

Prima restaurant, leuke sfeer. Vrij druk, maar eigenlijk is dat een goed teken. Eten was heerlijk, vooraf goede toelichting op de menu kaart (met voorbeelden van verschillende stukken vlees). Ook bediening erg vriendelijk. Een aanrader, mits je het niet erg vind 60€ PP te betalen (Voor-hoofd- nagerecht, incl. wat drankjes).

Paddestoel

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Eten oké maar eenvoudig. Kip kerrie veel te zout. Interieur leuk aangekleed maar mag beter schoongemaakt worden. Plakkerig. Bediening vriendelijk, eigenaresse minder.

irene132

Via online reservering

Heerlijk eten met als hoogtepunt het sukadelapje en aspergesoep. Het wijnarrangement was perfect afgestemd op de 5 gangen, lekker en zeer betaalbaar. Goede en vriendelijke bediening en leuk ingericht.

sneakerss

Eten was niet zoals we gewend zijn, terwijl ze wel flinke prijzen vragen voor bv een steakje. Het is halal vlees maar kwaliteit is niet super.

dbbeumer

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Wij hebben hier 3 maal gegeten. 1e maal groupon-bon (3 gangen E 15,-) , 2e maal een lunch/tapas, 3e maal een hoofdgerecht. Alle 3 de keren smaakte het eten echt super, helemaal af, vers, smaakvol en de biefstuk (bijvoorbeeld) heerlijk mals. Als ik echt een klein minpuntje moet bedenken, had de carpaccio iets meer richting kamertemperatuur gemogen, deze was behoorlijk koud, gaat dan toch iets ten koste van de smaak, maar was desondanks toch heel erg lekker en de porties friet bij een hoofdmaaltijd mogen misschien wel iets groter voor de evt. grotere eters.
Het hele (eet)café en de zaal zijn erg smaakvol en verzorgd ingericht, schoon, er zijn mooie rookhok(ken) en er is een prachtige zaal voor een feestje. Wij hebben onze trouwborrel dan ook in De Vlierhof gehouden. Dit bleek een goede keus, de zaal op zich is al heel sfeervol, toiletten mooi schoon, alles was supergoed verzorgd, niemand kwam iets tekort en de snackjes/hapjes waren echt heel lekker.
Overigens het terras is ook mooi aangekleed en kun er heerlijk zitten (bij mooi weer...).
Kortom verzorgd, mooi/gezellig ingericht, veelzijdig, erg goed eten en dus aanrader.

Gegeten op 26 maart 2015

Jesse0987

Gezellig tapas gegeten bij Si Senor. De tapas waren over het algemeen lekker, hoewel sommige wel wat zout. Ook hadden de tomaten voor de tomatensalade eerder uit de koelkast gehaald moeten worden, ze waren te koud.

De bediening had het erg druk, en we kregen daardoor een keer de bestelling van een andere tafel. Daarnaast was het personeel erg gefocussed op het verkopen van drank.

Het was jammer dat hoewel we al wijn en bier besteld hadden, een karaf kraanwater er niet vanaf kon. Enkel een fles Spa Blauw van 7,50.

michiel61

Geluncht in deze leuke Eindhovense hotspot. Prima lunch met lekkere wijn. Salade met rauwe asperge, gerookte zalm en citroendressing: lekker. Bordje/portie had wat groter gekund, maar wel erg prima op smaak. Lekker vers broodje erbij, goed glaasje wijn: fijn! Wel stevig aan de prijs, maar dat krijg je bij het merk Piet Hein Eek.

michiel61

Een ontbijtrestaurant. Leuke formule, maar het werkte niet helemaal. Eten was ok, maar stevig aan de prijs. Lang wachten op gerechten. Havermout met walnoot, banaan en karamel was wel lekker. Maar: niet bijzonder. Wafel met diepvries (?) fruit erop. Vijf man personeel in te krappe keuken, commentaar dat de baas geeft op zijn mensen. Niet prettig in de vroege ochtend. Koffie ook niet echt lekker. En dan het rare: het rook vreemd in deze tent. Als het allemaal wat beter wordt, kan het gaan werken. Maar voor nu geen aanrader.

michiel61

Toptent! Ontzettend lekker gegeten. Avondvullend programma. Heeft sinds een jaar een ster, en dat is wmb terecht. We kozen voor het aspergemenu: vijf gangen met verschillende bereidingen van asperge. Zonder dat het gaat vervelen. Als aperitief twee prachtige gin tonics. Elk met een mooie bereiding en goed verhaal. De sommelier is bevlogen en kundig. Schenkt te gekke wijnen die telkens een schot in de roos blijken. Relaxte sfeer. Krappe zaak, waarschijnlijk gaan ze dit najaar verbouwen en wordt het dan wat beter. Rekening was pittig, maar reëel op dit niveau. Absolute aanrader!

michiel61

Tijdens de IENS dinsdagen hier gegeten. Alhoewel ik geen fan ben van restaurants bij hotels, was dit een mooi bewijs dat het juist wel erg goed kan zijn. Prima service. Decor beetje verouderd, maar past wel in de omgeving. Mooie gerechten, pure bereidingen. Bijvoorbeeld focaccia met huisgerookte forel. Erg lekker! Mooie tussengerecht met asperges. Runderbavette met pepersaus. En fraai nagerecht. Wij hebben genoten!

Gegeten op 1 mei 2015