Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Eindhoven

De laatste recensies in Eindhoven

NicoleG

Via online reservering

Wij hebben lekker gegeten bij de Luytervelde, voor herhaling vatbaar! Met de AH-actie kregen we een 3-gangen verrassingsmenu. Van tevoren werd gevraagd naar onze wensen gevraagd en hier werd ook goed rekening mee gehouden; ik ben zwanger en eet geen vlees. De bediening was hartelijk en met een vleugje humor, erg prettig. Ik gaf aan dat ik jarig was en hier werd leuk op ingehaakt door iets extra te doen bij de lekkernijen voor bij de koffie en thee. De Luytervelde is een nieuwe ontdekking voor ons, terwijl we toch al lang in Eindhoven wonen, we komen zeker nog eens terug!

Erik-he

• In behandeling

Oriental Green house is een aangename verassing op het gebied van oosterse restaurants, keuze genoeg in een prettige ambiance. Het buffet is zeer uitgebreid en is smaakvol en gevarieerd van koud naar warm en van vlees naar vis en als slagroom op de taart een uitgebreid dessert buffet, kortom voor ieder wat wils en de discrete en beleefde bediening ik zou zeggen perfect en echt tafellinnen, dus ga het maar proberen u wordt niet teleurgesteld denken wij

ericjanssen
over Bar & Restaurant The Prince

• In behandeling

Gisteren wederom wezen eten bij dit gezellige restaurant aan het wilhelminaplein. Nieuwe kaart uitgeprobeerd met wederom een keur aan lekkere gerechtjes. Lekkere taco en surf en turf. Na een aantal keren te zijn geweest nog steeds een aanrader

Kellyyy

Via online reservering

Het eten was perfect en er lekker, maar erg jammer dat we 45min(!) op een tafeltje hebben moeten wachten. En aan het einde een rekening krijgen met een foutief eindbedrag, je dat aangeeft bii de bediening en er de tweede keer nog steeds een foutief bedrag op de rekening staat. Erg jammer dus en zeker iets wat een romantisch avondje uit een beetje verpest.

JasperFortuin

Het is best een lange wandeling vanaf het centrum om hier te komen. Dat is wel erg jammer. Ook jammer is dat het soms langs duurt voordat je iets krijgt (althans, deze avond) en het restaurant er niet echt knus en gezellig uitziet, hoewel ze er wel hun best voor gedaan hebben. Maar dit zijn wat betreft ook echt de enige 'nadelen', want het eten en de hartelijkheid zijn echt overtroffen. De Perzische keuken kende ik al, de Afghaanse niet. Ik kende de combi niet, en dat voelt als heel logisch. Niet gek ook, want ze spreken alle twee dezelfde (mooie) taal. De snelheid qua service is iets waarvoor ze hun excuses aanboden, dus ik vermoed dat dat vaak beter gaat. Blijft over dat het een ontzettende aanrader is!

marcel-nicole

• In behandeling

Wij zijn met vrienden gaan eten bij Lounge 8. Wij eten regelmatig sushi en proberen dan ook altijd af te wisselen. Maar Lounge 8 gaan we nooit meer heen. Het reserveren was al een ramp tot 3x toe hadden zijn geen plaats. Uiteindelijk zijn we naar het Catharinaplein gegaan, het restaurant zelf ziet er leuk uit. De muziek in het weekend staat zo hard dat je niet meer kunt praten met je tafelgenoten. Daarbij is de bediening slecht, wachten op drinken, wachten tot ze de kaart ophalen, bestellingen die niet komen. Bediening loopt meerdere malen voorbij zonder te kijken, wil je doorgeven dat je iets wil dan hebben ze daar eigenlijk geen zin in. Voor ons geen lounge 8 meer!

Gegeten op 11 oktober 2014

Mo2000

• In behandeling

Heerlijk gegeten. Een goed gebakken kalfsoester met perfect gegaarde groenten! En zeker dat laatste is uniek en kom ik niet vaak tegen in gelijksoortige restaurants. Ook geen bergen friet gelukkig, waardoor het dessert (running chocolatecake, mmmmmmmmmmm) niet tot een overvolle maag met buikpijn leidde. Bediening daarbij erg vriendelijk! Beslist een aanrader.

MichonT

• In behandeling

Wij hebben zojuist heerlijk gegeten en gedronken bij Da Nello. Ik kan me niet vinden in de negatieve reacties hier. Wij hadden een groupon diner en het was boven verwachting! Dit is de eerste keer dat ik reageer op iens dus dat wil heel wat zeggen.

gugte005

• In behandeling

Het eten viel me erg tegen. Geen van de 8 gerechten vonden we echt bijzonder. Ook wat vaak vis (3 x tegenover 1 vlees). De gerechten te vet en zwaar en dan nog eens een , ook aan de vette kant, sausje er over geserveerd. De haas was met een laagje eromheen dat crocant moest zijn, maar was dat niet; toen we aangaven dat we het gerecht niet echt lekker vonden gaf de serveerster (bazin?) aan dat er een foutje gemaakt was foor de ober, hij had de chocoladesaus naast de haas moeten serveren en niet erover- daardoor was het niet meer crocant. Maar het laagje was ook niet crocant voor die saus erover kwam...
Wijnarrangement ook niet heel goed aansluitend op de smaken.
Jammer, het was wel een aanbieding, maar ook dan verwacht je nog een ster van t eten. In Bennekom vaker een sterrenlunch gehad en dat was elke keer een feest qua smaak.

Djen1981

• In behandeling

Absoluut een aanrader, als je tenminste niet van standaard houdt!
Voor het eerst kennis gemaakt met de Iraanse keuken in een geweldig en bijzonder restaurant. Het bevindt zich midden in een woonwijk. Het is een heel klein restaurant met een knusse, gezellige "huiskamer-achtige"sfeer. De bediening was erg vriendelijk, op een persoonlijke manier. Goede uitleg over de ingrediënten van het buffet. Vlees lekker gekruid en mals. De kippenboutjes in pruimensaus, de aardappelkoekjes en aubergine-saus moet je geprobeerd hebben!! Heerlijk gegeten.