De laatste recensies in Eindhoven

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Heerlijk gegeten, wat een lekkere tournedos !!
Lekkere wijn & een geweldig smaakvol menu .
We komen hier graag weer terug .

Gegeten op 28 maart 2015

geert44

Eenvoudig ingericht italiaans restaurantje, met vriendelijke bediening. Vier pasta's op tafel laten zetten, op verzoek al dente gekookt, en lekker samen op gepeuzeld. Stuk voor stuk prima.

Gegeten op 28 maart 2015

joke135

Waardeer wat er is (geweest!) is een uitgangspunt van me. Eer het verleden. Nou dat is hier heel erg goed gelukt. En als je dat dan ook nog weet te combineren met een zeer vriendelijke volwassen bediening die een diner serveren dat van de eerste tot en met de laatste 'hap' smelt op de tong met als hoogtepunt verse tonijn, nou dan smaakt het in alle opzichten naar meer. Zeer aan te bevelen. Kom zeker terug, en niet alleen!! Gun dit anderen ook!

Gegeten op 17 maart 2015

arendjc

Fantastisch gegeten daar, ook al eerder, dus geen toeval. De tapas is van uitstekende kwaliteit. We kwamen eten 'met zo'n bon' maar dat maken we meestal bij een restaurant wel weer goed met de drank enzo, haha.

Ik vond de bediening onder de maat, dat moet echt beter. Zeker een van die meisjes leek nogal gestressed. Daar tegenover staat de eigenaar, leuke vent die al 25 jaar deze tent runt. Kregen van hem nog drankje van de zaak en hebben nog een tijdje na zitten lullen met hem.

Bottom line is natuurlijk het eten, dat is echt goed. Als je lekkere tapas wilt eten, dan moet je zeker eens daar naar toe gaan. Hij verdient het!

Gegeten op 13 maart 2015

arendjc

Lekker eten en (hik) drinken, van die pints weet je wel? Laatst, voordat we naar De Effenaar gingen, daar afgesproken om wat te eten vantevoren. Zo'n Irish stew, waar je dagen van vol zit, en meer van dat soort overgerechten. Heerlijk! De bediening, ook achter de bar, is altijd erg leuk en gastvrij.

Het enige nadeel, je kunt er altijd binnenlopen, maar er is qua eten bijna geen tafel te krijgen als je vantevoren niet reserveert. Dat is natuurlijk een goed teken, maar het vergt dus enige planning.

Gegeten op 7 maart 2015

arendjc

Een van onze favoriete restaurants, vanwege de kinderen en nu ons kleinkind. Natuurlijk kom je er voor de kip pirri pirri en de fantastische friet. Altijd leuk en ons jarig kleinkind werd verrast met wat sterretjes op het ijs.
Jammer was dat de korting (we hadden toevallig 2 kortingsbonnetjes) niet goed op de rekening was verrrekend. Altijd lastig dat je dat weer moet melden, je voelt je dan zelf zo'n kruidenier. Terwijl we daar ook vaak zijn geweest zonder die bonnen, zelfs een keer met kerst, compleet met oma's erbij.
Maar goed, het zij ze vergeven.

Gegeten op 17 maart 2015

Angelique1975

Studentikoos is het nog steeds wel, maar toch heeft het ook echt wel de uitstraling van een Grand Café. Prima eten, zonder al te veel poespas, voor een eerlijke prijs. Keuze uit diverse biertjes en ook de (huis)wijn is prima op orde.
Het tempo is niet altijd even hoog, maar er wordt al genoeg gehaast, dus bij het eten mag het best even wat minder snel. Zeker herhaling waardig!

Gegeten op 24 maart 2015

Angelique1975

Zoals vaker weer heerlijk gegeten hier. Terwijl we kozen wat we wilden eten alvast genoten van wat brood met heerlijke aïoli en de ham die werd aanbevolen. Prima start! Daarna 2 visgerechten (zalm gaudi had wat mij betreft wel nóg spannender gemogen, tonijn was heerlijk!) en daarna de paddestoelen met zeewier (geweldig!) en varken met een mooie mosterdsaus en zoet van kersen. Prima!
Hooguit dat we wat last hadden van een gezelschap dat het zó gezellig had met zijn vijven dat uiteindelijk het hele restaurant naar hen zat te kijken. Op dat moment wordt helder dat de akoestiek toch wel behoorlijk slecht is als de zaak vol zit. Fijn voor Rosa, net iets minder als je gewoon ook met elkaar rustig wilt kunnen praten. Maar wie let daarop als je zo lekker kunt eten?

Gegeten op 21 maart 2015

computerscherm

Via online reservering

Erg lekker gegeten in dit stijlvolle, sfeervolle restaurant. Mooi opgemaakte borden in fijne porties. Tussen de gangen voldoende tijd om lekker te kletsen. En tijdens het diner net die kleine extraatjes op tafel die een mooi diner 'af' maken. Prijs-kwaliteit is meer dan in orde!
Ik had echt het idee dat ik een 'ontdekking' had gedaan. En kom dan ook graag nog eens terug.

Enige minpunt vond ik 'het voorkomen' van één van de serveerster. Die was erg kordaat, wat op mij wat 'bot' overkwam. Maar eigenlijk is dit ook weer niet helemaal eerlijk. Ik heb namelijk lang over een minpuntje moeten nadenken. En de andere dames in de bediening waren juist allemaal heel hartelijk en correct. Misschien dat het daarom opviel?

We aten een driegangen diner. De langoustine met zalm lekker op smaak. In combinatie met de gember en rijstwijnazijn echt een fijne start van het menu. Daarna de tonijnsteak met pancetta. Ook al zo'n fijn gerecht! Al maakte voor mij de pancetta het gerecht net even te zout voor mij. De losgeslagen appeltaart was (natuurlijk) een perfecte afsluiter! Een beetje crunch, een beetje room, een beetje ijs. Mooie balans.

Gegeten op 24 maart 2015

geert44

lekker chinees geeten: een gerecht met knapperige verse groenten en chinese paddestoelen en mals rundvlees en de chinese klassieker sweet and sour pork.beide zeer smakelijk klaargemaakt en een vriendelijke bediening in een wat gedateerde omgeving.

Gegeten op 26 maart 2015