Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Deurningen

De laatste recensies in Deurningen

Proever71090

Bij naburig restaurant Pan leek het bomvol, dus maar voor Goldbach gekozen. De entree is wat apart en het was even zoeken naar de eerste de beste medewerker. Er zijn eigenlijk meerdere zalen - wij deelden de onze met een groot gezelschap. Later was er elders in het ruime gebouw nog een tafeltje bezet. Niet echt goed bezocht dus voor een zaterdagavond... Ik denk dat het decor sinds de vorige recensies een make-over heeft gekregen, want dat zag er keurig uit. Alleen de (toegang naar de) toiletten (leek/)leken wat gedateerd. De menukaart is vrij eenvoudig. Vooraf hebben we, tevens op aanraden van de vriendelijke serveerster, de huzarensalade gedeeld (echt te veel voor één persoon). Helaas leek niet alles even vers, maar verder prima om mee te beginnen. Als hoofdgerecht had ik de rib-eye (medium) en mijn partner de cordon bleu. De tafel stond al gauw vol met de eerder genoemde schaaltjes met garnituur. Qua hoeveelheid had het voorgerecht (dat we dus gelukkig al deelden) dan ook niet gehoeven. De cordon bleu had een aparte bijsmaak en is meer uit beleefdheid opgegeten. Mijn rib-eye was wel lekker, al was het eerder rare dan medium gebakken (heb ik op zich geen problemen mee). De sperzieboontjes waren helemaal slap gekookt en hadden daardoor weinig smaak. De kleine peentjes waren wel oké. De appelmoes met de rode kers ;) vond ik erg apart smaken en heb ik al gauw links laten liggen. De aardappeltjes en frietjes, naast de aardappelkroketjes, waren wel prima. De rauwkost en de salade waren ook lekker. Aan de peertjes zijn we eigenlijk niet meer toegekomen, want het was erg veel. Na het eten en nadat de grote groep was vertrokken, werd het wel erg stil, op het hameren van het personeel na. Ik denk dat het klaarmaken voor de kerst in volle gang was, maar we voelden ons eigenlijk een beetje te gast bij vreemden in de woonkamer waar we te lang hadden gebleven. In het kort hadden we het eten waarschijnlijk voordeliger en smakelijker zelf thuis kunnen bereiden. Dit was dan ook ons enige en laatste bezoekje aan Goldbach.

Gegeten op 13 december 2014

Goossens

Al vaak geweest, ook bij de 'oude Pan', eten is goed, personeel is goed* en de uitstraling is massaal, wij zijn onder de indruk van hoe groot het is, we zijn op verschillende dagen geweest drukke en rustige dagen op de drukke dagen is het ook echt druk lange rijen bij de wok chaotisch rondlopende mensen die maar 2 doelen voor ogen hebben, zoveel en zo snel mogelijk. Die dagen zijn niet zo leuk maar het eten blijft altijd constant van kwaliteit, heerlijke groente, goed vlees en 5 meter vol sushi! Heerlijk!

Op de rustigere dagen is iedereen van de bediening vriendelijk op de drukke dagen... Tja... De laatste maal viel het mij eerlijk gezegd echt tegen, ongemotiveerd ongeïnteresseerd zijn dan de woorden die bij me opkomen, al snel hadden we de bijnaam van onze kelner al gevonden Swatzenegger net zo breed als ie hoog was en stond vaker met zijn telefoon op het toilet dan dat er rondgelopen werd (* wat boven genoemd werd ) aandachtspuntje.

Gegeten op 19 oktober 2014

RonPel

Een erg massaal wok restaurant waar mensen vooral voor de hoeveelheid en de prijs heen lijken te gaan. Door de grote zalen en de dicht opgeklaard gepakte tafels erg massaal. De oude serre is nog de beste plek om enigszins rustig te zitten. Het eten is in ruim voldoende mate aanwezig. Routine matig wordt er door de aanwezige koks gewokt. Al met al en wok restaurant zoals er zoveel zijn.

Gegeten op 10 juli 2014

Kristyw

Restaurant Pan is een groot, veel zitplaatsen. Als ik naar Pan ga, vraag ik altijd om een plek in de serre. Daar is het wat rustiger, gezelliger en daar heb je niet zoveel last van de rook van de grill en wok bij drukte. Eten is gevarieerd, eigenlijk wat je van een all you can eat wok restaurant mag verwachten. Kwaliteit van het eten is ook prima en daarom kom ga ik daar regelmatig een hapje doen.

Gegeten op 20 september 2014

marloes01

Een groot restaurant, veel plaatsen voor gasten, toch niet ongezellig, maar soms erg druk. Bij wat mindere drukte is het een heel goed restaurant, goede kwaliteit en zeer gevarieerd buffet. Ook het dessertbuffet is heel netjes en lekker.
Personeel ook heel gastvrij en vriendelijk.

Gegeten op 3 augustus 2014

mirjam50

Het is een groot massaal restaurant. Culinaire hoogstandjes zal je hier niet vinden. Voor kleine kinderen ideaal. Er is een hele speelhoek, waar de kinderen heerlijk kunnen spelen. Prijs kwaliteit is prima.

Gegeten op 27 april 2014

janeva

Met kleinkinderen gegeten bij Frans op den Bult. Voor ons zelf een bekend adres met uitstekende -zeer correcte- bediening en een keuken waar je U tegen zegt. Voorbeeld: half haantje is niet in de frituur geweest...wat een verschil. Bijlagen te kust en te keur en voor een "chauffeurscafé" leuk dat de kinderen een kinderpannenkoek kunnen bestellen die er heel leuk uit ziet, erg lekker is en voorzien van wat extra's. Zelfs de kinderbestekken kwamen automatisch. Het speelvertrek is keurig, ruim schoon en netjes en ook nog eens met wat "leuker" speelgoed opgesierd.

Gegeten op 28 juni 2014

MurielG
over Restaurant Golbach

Na een dagje Enschede hier neergestreken. Eten is hier op zich prima, veel schaaltjes met bijgerechten en eenvoudige presentatie. Alles is hier blijven hangen in de jaren 70. Oubollig, gedateerd interieur maar daarom juist wel weer een beetje grappig. Wel raar dat je op het terras slechts een aantal simpele gerechten van de kaart mag kiezen, niet gastvrij en onbegrijpelijk. Wat maakt het nu uit of je met het een of het ander naar buiten moet lopen vanuit de keuken, 10 meter naar binnen en dan kan het ineens wel allemaal. Terrasmeubilair stelt niks voor, geen comfort. De speeltuin voor de kinderen is in erbarmelijk slechte staat van onderhoud, onverantwoord en een minachting voor je gasten/kinderen. Dat de kinderen van nu je gasten van de toekomst zijn begrijpen ze hier blijkbaar niet

Gegeten op 6 september 2013

Steven van der Doest

Een groot restaurant, waar vaak groepen zitten. Oudbollig decor, heeft ook wel wat. Lange rijen tafels voor groepen. Ouderen. Keuken is prima, veel bijgerechten, niets bijzonders maar prima klaargemaakt. We hadden vis, daarbij aardappelpuree kroketjes, garnituur: gebakken aardappeltjes, frites, appelmoes (met rode kers!) worteltjes en sperzieboontjes. Niet te veel dressing of te vet, dat zit wel goed. Bediening eenvoudig, helaas 1 vrouw niet vriendelijk. Jammer!!! De anderen deden het gewoon goed. Prima gegeten en ruim voldoende.

Gegeten op 26 januari 2014

abjes

Een wegrestaurant annex eetschuur, die indruk maakt Golbach. Waar vindt je nog een driegangenmenu voor minder dan 14 euro. Nou, hier dus! Soep, een bal gehakt, halve haan of schnitzel met frites, boontjes, worteltjes, appelmoes en een ijscoupe toe. Over klandizie niet te klagen, de zaak is enorm groot maar zit toch voor meer dan de helft vol. En qua prijs-kwaliteitverhouding klopt dat. Het eten is dus niets bijzonders maar netjes klaargemaakt. Een uitzondering geldt voor de groentesoep vooraf, die is namelijk voortreffelijk en en roept nostalgische gevoelens op. Zo maakte oma soep die in de jaren '50 van de vorige eeuw een dorpscafé dreef.
De bediening is ongecompliceerd. Prima gelegenheid als je hongerig bent en niet veel te besteden hebt.

Gegeten op 1 september 2013