a TripAdvisor company

De laatste recensies in Deurningen

De laatste recensies in Deurningen

YoJa36

Afgelopen week hier twee keer (20 en 24 juni) gegeten. Dit n.a.v. een weekje (fiets) vakantie in het naburige villa park Eureka. Dat wij een groep van 12 personen hier tweemaal hebben gegeten zegt genoeg over de kwaliteit van het gene wat hier geserveerd wordt. Keuken is prima (zowel de vlees als visgerechten) de scholfilet is zelfs van uitstekende kwaliteit, veel bijgerechten o.a. aardappelpuree kroketjes, garnituur, sla, gebakken aardappeltjes, frites, appelmoes (met rode kers!) worteltjes, sperzieboontjes en peertjes , niets bijzonders maar prima klaargemaakt.
Het is een vrij groot restaurant met bowling banen. Het zat dan ook beide keren niet vol, maar als je met een groep bent valt dit niet op, ook het wat ouderwetse decor niet. Het personeel is zeer vriendelijk, aardig en correct. Maar we komen tenslotte voor het eten en de prijs /kwaliteit verhouding is in restaurant Golbach ruim voldoende.

Gegeten op 20 juni 2015

Aynat

Pan is, zoals de meesten al zeggen hier, enorm. Er is ontzettend veel plek, en het is ook altijd druk. Het eten is goed, er is veel variatie, voor ieder wat wils. Dit restaurant is een waar paradijs voor kinderen.
De bediening doet hun werk, daar heb je niet zoveel mee te maken. De mensen achter de wok/grillplaten etc zijn soms wat onaardig en onverstaanbaar maar zij doen hun werk goed. Ik ga graag naar Pan, al is het alleen maar voor het eten.

Gegeten op 4 mei 2015

edmack

Type 'japans' en 'Twenthe' in op Google en je komt terecht in Pan in Deurningen. Dat overkwam ons, als doorgewinterde culinaire lekkerbekken, althans op zwerftocht langs de grens van het land. Niet helemaal wat we hadden verwacht (om het zwak uit te drukken) maar culinair gezien beslist geen verkeerde bestemming, al vreesden we bij binnenkomst nog ergste. Het concept is inmiddels wijd verspreid: voor een (redelijk) bedrag onbeperkt eten uit diverse tradities, en ook het niet-alcoholische drinken is inbegrepen. Dat kan niet, zou je denken - maar hier kon het dus wel. We aten verschillende zeer verse en goed bereide gerechtjes, en kwamen -inderdaad- in de verleiding om nog meer te proberen. Teveel om hier te bespreken, maar met name de schaal- en schelpdieren van de teryaki-bakplaat mochten er zijn. De huiswijn, tegen een kleine meerprijs trouwens ook. Over de bediening niets kwaads, maar ook niets erg goeds - passend bij deze wat lawaaiige en redelijk ongezellige omgeving. Bijzonder: we zaten hier op 4 mei, en het werd om 8 uur zowaar even stil - met veel kinderen in de grote zaal!

Gegeten op 5 mei 2015

Liliath666

Wanneer ik mensen hoor over Pan hoor ik vaak de woorden; vreetschuur, massaal en druk maar daar achteraan ook dat het eten altijd wel goed is. Onbevangen ging ik op uitnodiging mee naar Pan en in alles klopt hun reputatie wel. Inderdaad, het is ontzettend groot en massaal, het is ook inderdaad erg druk maar toch ben je best snel aan de beurt en duurt het nooit lang voordat je met een vol bord weer richting je tafel gaat. Wil je met zijn tweetjes romantisch dineren dan zou ik absoluut een ander restaurant kiezen. Ben je op zoek naar een restaurant waar je met de hele familie inclusief kinderen kan gaan eten, een uitje van de voetbalvereniging of een etentje met collega's dan is Pan hier uitermate geschikt voor. En inderdaad, het eten is meer dan prima. Je hebt verschillende rijen om vlees of vis te laten grillen, een wok waar je oosterse gerechten kan laten maken, steenoven gebakken pizza's, een pannenkoek kan laten bakken, kinderen kunnen op kindhoogte zelf slushpuppy's tappen, popcorn scheppen in een puntzakje en ben ik verder nog wat vergeten? Voor de kinderen is er genoeg te doen, een speelhoek, schminck, koekjes bakken, noem maar op. We hebben een gezellige avond gehad.

Gegeten op 1 maart 2015

Henk-V

Wij zijn met de familie naar Pan geweest voor een verjaardag. Het was een super leuke avond en we hebben genoten van het eten. Het personeel is leuk en vrolijk. We kregen een vuurwerkje, kado'tje en er werd gezongen voor mijn moeder. Voor de prijs hadden we niet verwacht dat het zo leuk en lekker zou zijn. Kan mij niet voor stellen dat mensen het hier niet leuk hebben. Een super idee voor de familie of groepen. Als je een leuke avond wil hebben dan is dit 'the place to be', met name voor kinderen ook een feest. Ze hebben hier buiten veel speelmogelijkheden zelfs een mini-bioscoop!

Gegeten op 9 januari 2015

Proever71090

Bij naburig restaurant Pan leek het bomvol, dus maar voor Goldbach gekozen. De entree is wat apart en het was even zoeken naar de eerste de beste medewerker. Er zijn eigenlijk meerdere zalen - wij deelden de onze met een groot gezelschap. Later was er elders in het ruime gebouw nog een tafeltje bezet. Niet echt goed bezocht dus voor een zaterdagavond... Ik denk dat het decor sinds de vorige recensies een make-over heeft gekregen, want dat zag er keurig uit. Alleen de (toegang naar de) toiletten (leek/)leken wat gedateerd. De menukaart is vrij eenvoudig. Vooraf hebben we, tevens op aanraden van de vriendelijke serveerster, de huzarensalade gedeeld (echt te veel voor één persoon). Helaas leek niet alles even vers, maar verder prima om mee te beginnen. Als hoofdgerecht had ik de rib-eye (medium) en mijn partner de cordon bleu. De tafel stond al gauw vol met de eerder genoemde schaaltjes met garnituur. Qua hoeveelheid had het voorgerecht (dat we dus gelukkig al deelden) dan ook niet gehoeven. De cordon bleu had een aparte bijsmaak en is meer uit beleefdheid opgegeten. Mijn rib-eye was wel lekker, al was het eerder rare dan medium gebakken (heb ik op zich geen problemen mee). De sperzieboontjes waren helemaal slap gekookt en hadden daardoor weinig smaak. De kleine peentjes waren wel oké. De appelmoes met de rode kers ;) vond ik erg apart smaken en heb ik al gauw links laten liggen. De aardappeltjes en frietjes, naast de aardappelkroketjes, waren wel prima. De rauwkost en de salade waren ook lekker. Aan de peertjes zijn we eigenlijk niet meer toegekomen, want het was erg veel. Na het eten en nadat de grote groep was vertrokken, werd het wel erg stil, op het hameren van het personeel na. Ik denk dat het klaarmaken voor de kerst in volle gang was, maar we voelden ons eigenlijk een beetje te gast bij vreemden in de woonkamer waar we te lang hadden gebleven. In het kort hadden we het eten waarschijnlijk voordeliger en smakelijker zelf thuis kunnen bereiden. Dit was dan ook ons enige en laatste bezoekje aan Goldbach.

Gegeten op 13 december 2014

Goossens

Al vaak geweest, ook bij de 'oude Pan', eten is goed, personeel is goed* en de uitstraling is massaal, wij zijn onder de indruk van hoe groot het is, we zijn op verschillende dagen geweest drukke en rustige dagen op de drukke dagen is het ook echt druk lange rijen bij de wok chaotisch rondlopende mensen die maar 2 doelen voor ogen hebben, zoveel en zo snel mogelijk. Die dagen zijn niet zo leuk maar het eten blijft altijd constant van kwaliteit, heerlijke groente, goed vlees en 5 meter vol sushi! Heerlijk!

Op de rustigere dagen is iedereen van de bediening vriendelijk op de drukke dagen... Tja... De laatste maal viel het mij eerlijk gezegd echt tegen, ongemotiveerd ongeïnteresseerd zijn dan de woorden die bij me opkomen, al snel hadden we de bijnaam van onze kelner al gevonden Swatzenegger net zo breed als ie hoog was en stond vaker met zijn telefoon op het toilet dan dat er rondgelopen werd (* wat boven genoemd werd ) aandachtspuntje.

Gegeten op 19 oktober 2014

RonPel

Een erg massaal wok restaurant waar mensen vooral voor de hoeveelheid en de prijs heen lijken te gaan. Door de grote zalen en de dicht opgeklaard gepakte tafels erg massaal. De oude serre is nog de beste plek om enigszins rustig te zitten. Het eten is in ruim voldoende mate aanwezig. Routine matig wordt er door de aanwezige koks gewokt. Al met al en wok restaurant zoals er zoveel zijn.

Gegeten op 10 juli 2014

Kristyw

Restaurant Pan is een groot, veel zitplaatsen. Als ik naar Pan ga, vraag ik altijd om een plek in de serre. Daar is het wat rustiger, gezelliger en daar heb je niet zoveel last van de rook van de grill en wok bij drukte. Eten is gevarieerd, eigenlijk wat je van een all you can eat wok restaurant mag verwachten. Kwaliteit van het eten is ook prima en daarom kom ga ik daar regelmatig een hapje doen.

Gegeten op 20 september 2014

marloes01

Een groot restaurant, veel plaatsen voor gasten, toch niet ongezellig, maar soms erg druk. Bij wat mindere drukte is het een heel goed restaurant, goede kwaliteit en zeer gevarieerd buffet. Ook het dessertbuffet is heel netjes en lekker.
Personeel ook heel gastvrij en vriendelijk.

Gegeten op 3 augustus 2014