a TripAdvisor company

De laatste recensies in Den Haag

De laatste recensies in Den Haag

michielalexander

• In behandeling

Deze recensie is nog niet in het Nederlands beschikbaar.

appeltjeitje

• In behandeling

Vandaag heerlijk gegeten bij Simply Thai. Gerechten kwamen erg snel. Maar was super lekker. Personeel begrijpt soms moeilijk wat je zegt. We hadden duidelijk doorgegeven dat we met 6 personen kwamen waarvan 1 een kind van 1 jaar. Toen we binnen kwamen werden we vriendelijk ontvangen. Toch verbaasd dat er een 1 jarige bij was. Ze vroeg of ik een kinderstoel nodig had. Later bleek dat er maar 1 kinderstoel aanwezig was in het restaurant. En heb ik mijn kinderstoel aan de mensen gegeven die later binnen kwamen. Wij waren toch bijna klaar.
We kregen niet al onze gerechten. En moesten er om vragen.
Tijdens het eten kwamen zij niet vragen of we nog wat wilden drinken. Ook na het afruimen van het hoofd gerecht vroegen zij niet of we een dessert wilden. We werden bijna weg gekeken vanwege de drukte en weinig personeel. Jammer. Want het eten is erg lekker.

frouke2

We hadden een leuk tafeltje voor 2 aan het water. Gezellig terras. De menu kaart bestaat uit mooie streekgebonden producten. De onglet van rund, zeeduivel, makreel en garnalenkroketjes smaakten allen even heerlijk. Mooie gepresenteerd ook. Ik vind de prijzen van de voorgerechten ( €12) iets aan de hoge kant. De bediening was alleraardigst en spontaan. Voor ons gevoel hadden ze het (te) druk, ( het terras zat helemaal vol) waardoor we ze alleen voor het hoognodige zagen. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat zeker 45-60 min. tijd. Dat was jammer. Desondanks hebben we heerlijk gegeten met een lekkere non-alcoholische wijn!

frouke2

Wat een leuke ontdekking hier in de buurt! Knus, gezellig, huiskamer gevoel.
Het eten was ook erg lekker. Mooie producten ( lamsrack was heerlijk) en strakke vlotte service. Niets op aan te merken. Bij drukte staan de tafeltjes misschien iets wat dicht op elkaar, maar ik had er geen last van.

Gegeten op 19 juni 2015

Daanv87

• In behandeling

Vandaag gezellig met familie wezen eten bij 't Goude hooft. Na een Vriendelijk ontvangst werden wij netjes aan een van de tafels buiten op t terras geplaats. Wij bestelden vooraf met ze drieën wat sushi waar over wij zeer verrast waren de sushi was vers en zeer lekker. Als hoofdgerecht hadden we de Chateau briand en een mixed fish. Ook dit smaakte ons zeer goed. Het was voor de eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar. Ook de service en het decor waren uitmuntend. Al met al een geslaagde avond.

sven28

Sinds de nieuwe eigenaren is het enorm verbeterd. Lieve mensen, goed eten.. Aanwinst voor de buurt! De prijzen zijn ouderwets goed. Zoek je een heerlijke hap voor weinig geld... This is the Place.

Gegeten op 3 juli 2015

culinairgenieter86

• In behandeling

Net een pannenkoek gegeten en poffertjes na. Verwacht geen culinaire hoogstandjes in een pannekoekenhuis... Prima van smaak, beide net niet gaar genoeg. Jammer. Vriendelijk blond meisje en een heerlijk avond zonnetje! Je zou verwachten dat op zo'n mooie dag als vandaag het terras helemaal uitgezet zou zijn maar er staan maar 12tafels waar er misschien wel het dubbele zouden passen!

19nanda79

Nogal een teleurstelling. Voor de lunch de trio van vis besteld. Op het brood geen boter, overdreven veel sla op alle drie de broodjes en daar zalm, forel en garnalen op. That's it; droge, smaakloze hap. Service...niet bijzonder. Decor, nodigt ook niet echt uit voor nog een keer. Mag dan een begrip in Den Haag zijn, maar nogal een tegenvaller!

youp

• In behandeling

Inmiddels vele malen genoten van de "echte Spaanse smaak" bij Paulo en zijn team. Absoluut het beste tapas restaurant van Den Haag.

Gegeten op 3 juli 2015

karin150

Vorige week via Social Deal hier geweest en heerlijk gegeten! Alles klopt. Een aanrader voor iedereen. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 26 juni 2015