Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Den Haag

De laatste recensies in Den Haag

Friendsz

• In behandeling

Gister heerlijk in de Indian Curry House gegeten, gelegen in een mooie winkelbuurt te Den Haag.

Vergeleken met vele andere Indiase restaurants ziet dit restaurant er prachtig uit. Niet kitscherig. Ze hebben het zeer het stijlvol en rustgevend ingericht met daarbij ook een mooie bar. Eigenlijk lijkt het meer op een "gewone Hollandse" restaurant. Ondanks dat het restaurant aardig vol was, mochten wij zelf een tafel uitkiezen. We hadden een 3 gangen menu uitgekozen voor slechts 20 euro. Heerlijke prijs toch?! Nou, het eten was echt subliem. De Naan broden waren gewoonweg perfect, precies zoals ze horen te zijn. De curry gerechten waren eveneens heerlijk. In overleg hadden wij verse pepertjes gevraagd, zodat we zelf de pittigheid konden bepalen. De curry gerechten waren wel een heel klein tikkeltje te zout, maar niet zodanig dat het overheerste/verpestte. Ook kunnen de curry gerechten wat mij betreft nog iets authentieker en kruidiger, vandaar een cijfer 9 voor het eten.

De service was perfect, op het laatst deden ze zelfs nog onze jassen aan. We voelden ons ware gastheren. Waar tref je dit nog. Wij zijn van plan om hier zeker terug te komen om ook de andere gerechten te proeven!

Jo-AnnL

• In behandeling

Taj Mahal is een geweldig restaurant met heel vriendelijk personeel. De inrichting is gezellig. Ik heb daar Birjani met garnalen gegeten. Heel erg lekker. Dit restaurant is echt een aanrader!

Gegeten op 1 maart 2014

klaar1

Via online reservering

Een modern strak ingericht restaurant met een licht oosterse sfeer. Een uitstekende keuken voor een restaurant aan een boulevard. Mij wel bekend, maar we aten nu het speciale drie gangen menu met de AH zegels en de kwaliteit was meer dan uitstekend. Echt heerlijk gegeten. Vooraf at ik overheerlijke lichtgerookte, bijna rauwe zalm. Sublieme smaak. Mijn partner at een licht zacht kaasje. We hebben een extra tussengerecht besteld, wat bestond uit precies goed gebraden eendenborst. Als hoofdgerecht at ik rundvlees en mijn partner vis. Ook deze gerechten smaakten heerlijk en waren goed bereid. Het toetje was een petit grand dessert om je vingers bij af te likken. Ook al moesten we in het begin even wachten vanwege de drukte, de bediening was vriendelijk en ter zake kundig. Het voelt heel prettig als de kok en de bediening zulke goede kwaliteit biedt terwijl er sprake is van een kortingsactie en het heel druk is.

dorien20

Via online reservering

met ''n tussenpoos van 'n paar jaar weer terug bij Maxime. Niks veranderd. Nog steeds dezelfde knusse tent. Helaas ook nog steeds dezelfde ongeinteresseerd, niet goed opgeleidde, arrogante bediening. Wat is dat toch bij Maxime? Alsof je als klant dankbaar moet zijn om in hun restaurant te mogen eten....tja. Erg jammer, locatie is nog steeds prima, Denneweg is top. Eten redelijk goed. Maar de bediening...nee. Daarom gaan wij niet meer terug.

Znarf

Via online reservering

Met zijn vieren bij SpiZe gegeten. Iedereen bestelde wat anders, zodat we van veel gerechten konden proeven. Was allemaal even lekker; verse knapperige groentes, mals vlees, lekkere curry. Ook de aanduiding op de menukaart (mild, iets pikant en pikant) klopte precies. Bediening zeer vriendelijk en attent. Als ik toch een minpuntje moet noemen: op Dame Blanche hoort (veel) warme chocoladesaus, dat ontbrak een beetje. Al met al geweldige prijs-kwaliteitverhouding (driegangenmenu 23,50 euro)

kees132

Via online reservering

Heerlijk gegeten en gesnoept van de lekkere oosterse tapas - zo mag je het wel noemen.
Grote variatie, goed klaargemaakt, verse producten en gezellig om zo samen te smikkelen.
Voor herhaling vatbaar!

MadelonSR

Via online reservering

Aanrader! Afgelopen zaterdag hebben wij een heerlijke avond gehad bij dit restaurant. Heerlijk en eerlijk eten, topbediening en een fijne sfeer. En voor de prijs hoef je het niet te laten! Wij waren zeer positief verrast en zijn van mening dat dit zeker voor herhaling vatbaar is :)

eus123

Via online reservering

Wat waren wij teleurgesteld in Le Connaisseur een restaurant waar we al jaren komen en nu mocht de 2e persoon gratis eten, leuke aanbieding denk je dan! Nou nee er komt gewoon in een keer een totaal andere kaart met andere prijzen onder je neus te liggen waardoor je helemaal niet de 2e persoon gratis krijgt. Het scheelt uiteindelijk maar 10 euro !! Wat een nepperij en wat een verschutting voor zo'n zaak doe dan gewoon niet mee aan zo'n aktie!!
Jammer!!

Gegeten op 29 augustus 2014

Geerken

• In behandeling

Ja, dan word je wakker en ben je jarig. We hebben bijna geen familie in de buurt wonen en onze kinderen zijn door omstandigheden nog niet terug van vakantie. Wat zullen we nu doen vanavond? Suggestie: stuur een mailtje naar de Connaisseur voor een tafeltje. Het is er meestal wel gezellig, zelfs als het nog vroeg is. Zo gedaan en op tijd van huis om lekker door Den Haag te struinen. Zie je ook nog eens mensen om je heen. Vriendelijk worden we ontvangen door het -bijna- altijd attente personeel. Flesje Chenin Blanc besteld bij charmante Mark en de kaart ter hand genomen, hé als je jarig bent eet je gratis, echt waar, ja echt waar. We eten lekker op een leuke manier en worden door het overige personeel zeer vriendelijk begeleid. Besluiten met koffie en Calvados (euro 1.75) en rekenen voor het menu van 3 heerlijke gangen+wijn en ook nog 1 toetje 33 euro af. (excl. fooi). Niet te geloven. Als we thuis komen en letterlijk op de bank ploffen is het precies 8 uur, dus we zetten het nieuws aan. Wat een onrust en ellende vindt er plaats in de wereld. Waarom toch? Wij herinneren ons 'onze' oorlog als kind nog maar al te goed. Maar als we in bed stappen en dicht tegen elkaar aan kruipen, voelen we ons toch wel een beetje gelukkig. Een fijne dag gehad, leuke ambiance en last but not least een niet aflatende sympathieke ober. Mark je bent een kei in het vak! U ook bedankt Connaisseur, ga alsjeblieft zo door.

Dora en Gerhard samen 160 jaar oud. We komen gauw weer eens langs.

henny36

• In behandeling

Goedendag. Wij zijn komen eten met de spaaractie van AH.
bIJ afrekenen kwamen we er achter dat er 29.95 wordt gerekent voor een 3 gangen menu. Je krijgt er 1 gratis omdat je een volle AH spaarkaart inlevert.
Waarom kreeg mijn vriendin (de 3e gast) dan het zelfde 3 gangenmenu voor 19.95?
Mijn berekening dat er 10.00 meer wordt gerekent voor de zelfde gerechten en danheb je natabene een aktiespaarkaart bij je!
Geen eerlijke aktie!
Ga hier ook met AH over in gesprek.