a TripAdvisor company

De laatste recensies in Den Haag

De laatste recensies in Den Haag

claudiaemmerink

Via online reservering

Ik kom hier regelmatig. Sfeer, eten en bediening is goed. Hoewel ik het begrijp vond ik de aangepaste menukaart voor AH actie jammer. Ik had zin in een mosselpannetje.
Maar alle 3 de gerechten en de amuses waren lekker.
Echt een aanrader.

Gegeten op 25 augustus 2015

josje10

• In behandeling

Vanavond van een high wine genoten bij restaurant waterloo. Via internet bij dit knusse restaurantje terecht gekomen en het is zeer goed bevallen. Heerlijke hapjes (veel ook) en heerlijke wijnen (ze zijn niet zuinig in het inschenken ;)). Ontzettend vriendelijk personeel. Het ligt een kort tramritje uit het centrum maar het is zeker de moeite waard een dagje Den Haag hier af te sluiten met een high wine.

miranda157

• In behandeling

Vanavond weer gegeten bij ons favoriete restaurant: Waterloo. We eten daar sinds we het twee jaar geleden ontdekt hebben enkele keren per jaar. Het eten is altijd heerlijk, wat we ook bestellen. De bediening is altijd supervoorkomend, vriendelijk en welwillend. Deze keer aten we het verrassingsmenu met een gratis tweede menu met de restsurantbon van AH. Dat was dubbel smullen: elke gang bestond uit twee zeer smakelijke gerechtjes en werden smaakvol en verzorgd opgediend. De sfeer is er altijd zo plezierig, dat waar we in andere restaurants in anderhalf uur weer buiten staan, we hier doorgaans drie uur aan tafel zitten.

LMIVN

Via online reservering

We gingen voor het 'Albert Heijn met korting' menu. Op grond van eerdere recensies verwachtten we vooraf tonijn en als hoofdgerecht heilbot. Die tonijn kwam inderdaad, op een bedje van quinoa. Nou is quinoa niet onze favoriet, maar het geheel was erg lekker. Blijkbaar kun je als goede kok quinoa tot een lekkernij omtoveren.
Het hoofdgerecht was geen heilbot, maar zeebaars. Dat was bepaald geen straf, want ook deze vis was heerlijk. Eronder lagen zoete aardappelstukjes, er omheen roseval aardappelen.
Het dessert was een sabayon van Cointreau met fruit. De Cointreau hebben we niet geproefd, maar het was desondanks een prima afsluiting.
Vooraf dronken we een witte huiswijn en een jus. Prima.
Waarom geven we een 8 en niet een 10? Omdat we wel eens verfijnder hebben gegeten, maar dan wel een tegen een aanzienlijk hogere prijs.
Graag had ik bij het voorgerecht weer een glas witte wijn gehad, ook besteld, maar niet gekregen. Daarom geef ik voor de bediening een 6. Had ik wel wijn gehad, dan zou de bediening een 9 scoren. De wijn bij het hoofdgerecht kwam gelukkig wel.
Het decor vinden we niet bijzonder, eerder wat somber. De stoelen zitten niet heel erg lekker (ik was bang achterover te kukelen als ik plotseling naar achter zou gaan leunen) en, volgens mijn vrouw, de banken ook niet als je geen kussentje in je rug hebt. Zij heeft haar vest daarvoor gebruikt.
Curieus is wel dat er op de tafeltjes een soort vilt ligt. Dat lijkt ons lastig als iemand een vetvlek veroorzaakt (misschien is het afneembaar en/of wasbaar), maar het oogt wel grappig.

em5

Het zag er leuk uit van binnen en het menu zag er ook prima uit. Het duurde al wel even voordat er drank bij ons werd opgenomen. Het was niet bizar druk, maar we zagen maar 1 iemand in de bediening die niet echt het overzicht leek te hebben. De menukaarten waar we om vroegen waren aanvankelijk vergeten en kregen we vervolgens ook vrij laat. Het bier wat uiteindelijk werd gebracht was al een tijd doodgeslagen. De dame in de bediening kwam maar niet langs om de bestelling op te nemen terwijl wij al duidelijk de menukaarten hadden neergelegd. We besloten om toch elders te gaan eten omdat we niet de indruk kregen dat de bediening er sneller op zou worden. Op zich hadden we geen haast, maar in 40 min tijd alleen bier is wel erg langzaam. Binnen afgerekend bij de dame die achter de bar stond en daar kreeg ik niet de indruk dat het bijv. een uitzonderlijke drukke avond met onderbezetting was. Bij thuiskomst het teruglezen van eerdere beoordelingen doet dit vermoeden bevestigen.
Zonde, want de zaak ziet er leuk en gezellig uit. Echter, er moet ook gegeten kunnen worden natuurlijk :)
Advies aan eigenaar: extra iemand in de bediening, of wellicht ook huidige bediening stress-bestendiger maken. Of geheel andere bediening aan nemen.

marcos_indio_feo

Via online reservering

Het was erg rustig zowel bij aankomst als tijdens het dineren.
Maar de bediening was erg vriendelijk, aardig en geinteresseerd over de kwaliteit e.d. (heeft waarschijnlijk ook te maken met de drukte).
Het eten was grandioos, ik heb het inmiddels inderdaad aanbevolen bij diverse mensen.
Ik kom zeker nog een keer terug

linda.verdegem.kroes

Via online reservering

Voorgerecht was heerlijk.( 4 hapjes met viskoekjes, lekker, loempia en kipspiesje).
Hoofdgerecht was nasi koening met heerlijke tempeh, red sniper in bananenblad, niet zo lekker lamsvlees en goede sajour lodeh.
Een zalig mango dessert. Voor de mango mousse alleen al zou ik teruggaan.
Wel prijzig zonder ah bon!

Gegeten op 22 augustus 2015

markvanderham

Heerlijk gegeten, en vooral het opdienen van de gerechten maakt het uit eten hier iets speciaals. De vis uit de oven in zoutkorst wordt voor je neus ontdaan van het zout en ter plekke gefilleerd. Nog zelden zulke malse vis gegeten. Ook de pasta geflankeerd in een reusachtige Parmezaanse kaas was prachtig en heerlijk. Uitstekende bediening ook, zij bereidden dus nog deels aan tafel je eten. op enig moment hadden we een lauw biertje gekregen dit werd direct vervangen voor een koude toen we dit melden. De pistache soufflé was verrukkelijk. Het buiten terras is mooi.

Gegeten op 21 augustus 2015

Vers

• In behandeling

Wij hebben gegeten met de bon van albert heijn. Wat een fantastische ervaring om in dit mooie restaurant te eten. Eten was geweldig en de service aan tafel allervriendelijkst.
Een hele dikke aanrader

Gegeten op 27 augustus 2015

sanneliekev

Via online reservering

Ik hou niet zo van speciaal bier. Liever normaal bier. Verder heerlijk eten goede bediening en leuk cafe. Ik ga er graag nog eens heen.