De laatste recensies in Den Haag

De laatste recensies in Den Haag

Amsterdamned62

• In behandeling

Prima gegeten sushi was erg lekker. Aantal nieuwe, lekkere smaken/gerechtjes gehad die we bij andere nog niet zijn tegengekomen. En desserts kun je hier ook onbeperkt van de kaart bestellen. Goed gegeten en zeker aan te bevelen

SB90

• In behandeling

Dit is echt een geweldig restaurant! Hele rustige, romantische sfeer, bijzonder eten, leuk concept. Je krijgt een 3-gangen verrassingsmenu met vier gerechtjes per keer. De gerechten zijn heel divers en een bevatten een ware explosie van smaken. Service was ook heel goed en netjes, ik heb een 9 gegeven omdat het meisje wat ons bediende een beetje warrig was. Ze dacht dat wij bijvoorbeeld maar 1 oester wilde, terwijl wij helemaal niets hadden aangegeven en kwam eind van de avond vragen of we de rekening nou hadden gevraagd, wat ook niet het geval was.
Ze was wel heel vriendelijk, dus wij vonden haar 'warrigheid' niet heel erg.

Echt een aanrader dit restaurant!!

erik1001

• In behandeling

Al vaker langsgelopen maar nooit daar gegeten, ook nooit Indiaas dus vandaag moest het er maar van komen. We namen het menu van 46 euro voor 2 personen.

Personeel is vriendelijk, niet altijd even goed nederlands sprekend wat soms verwarring gaf omdat ik hem niet verstond en hij mij niet. Maar altijd van goede wil en we kwamen er altijd wel uit.
We waren de 1e om 18 uur en ik dacht nog is dat wel een goed teken? Maar het volgende uur liep de zaak langzaam maar zeker vol. Inrichting niet opvallend, gewoon standaard indiaase invulling, zij het ietswat verouderd maar doet niets af aan de sfeer.

Interessante voorgerechten soort hele dunne chips waar je van alles op kon smeren aan hete en zoete dingen uit kleine bakjes. Wel lekker.
De rode huiswijn die ik erbij nam was helemaal mijn smaak, geen zure troep wat ik soms wel eens aantref.

Hoofdgerecht kiptandoori lamscurry en mixed (kerrie) vegatables. Lamscurry was verrukkelijk alleen niet zo veel. Gelukkig eet mijn vriendin een stuk minder. Groente lekker zo op deze manier maar niet genoeg om beiden aan de schijf van vijf te laten voldoen. Leuk voor één keertje, volgende keer liever wat anders.
Kip tandoori heeft een zeer unieke smaak jammer van al die botten dacht dat het botloos zou zijn dit eet minder fijn. Volgende keer neem ik iets zonder botten, kluiven vind ik nooit fijn in zo'n drukke bezetting.
Toetje geen idee wat het was maar zeer lekker moest wel wennen aan smaak maar elke hap werd steeds lekkerder. Soort room met vanillie en witte stukjes er in, aanrader.

+/+ Al met al goed gegeten in prettige omgeving.
-\- Porties curry zouden wel wat meer vlees mogen bevatten.

Gegeten op 16 april 2014

marianne123456

• In behandeling

Afgelopen donderdag in dit restaurant gegeten.
Eten was heerlijk-ook de side-dishes en bijgerechtjes.
Bediening erg vriendelijk!

Marianne

Gegeten op 17 april 2014

anja30
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen met een zeer kritische vriendin heb ik hier gegeten. We hebben genoten van de Indiase gerechten, sferen en de bediening is allervriendelijkst.
Ik vind de mango lassi verrukkelijk, de tandoori mixed grill goed van smaak. Bijgerechten waren prima: pilau rijst, een groene salade, naan brood en een heerlijke yoghurt. Tot slot Tibetaanse thee.
We vroegen de eigenaar naar de gebruikte kruiden m.n. voor de yoghurt en de thee. Hij gaf rustig uitleg, zijn kok gebruikt sesamzaad, pistachenoten, koriander, komijn, steranijs, nigella, pimentkorrels, mosterdzaad, karwij, Indiase zwarte kardemom.
Als ik weer in het centrum van Den Haag ben, kom ik graag eens terug. Het restaurant is ook geschikt voor kinderen.

Gegeten op 11 april 2014

Elektra_eet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is heel druk als wij bij Triana eten. Mensen zitten aan de bar te wachten op een tafel. Terecht, vind ik. Het klopt allemaal bij Triana. Met zijn tweeën eten we vijf tapas: zalmrolletjes met spinazie en ricotta, gamba's, ossenhaaspuntjes, eendeborst met sinaasappelschijfjes en een soort balsamico en een spaanse variant op melanzane: aubergine, tomaat, kaas en mozzarella uit de oven. Alles is heel goed en met aandacht klaargemaakt en ontzettend lekker. Je eet geen verzameling 'hapjes': ieder gerechtje smaakt als een volwaardige gang. De volkomen hartelijke en zorgzame bediening maakt het helemaal af. Door de vele mensen is het mij net iets te druk in de zaak dus we kiezen niet ook nog voor een toetje. Voor de vijf tapas, twee bier en twee tinto de verano's reken ik exclusief fooi 63 euro af. Ik vind de kwaliteit de prijs waard, maar we hebben niet zo heel veel verschillende gerechten gegeten. Wil je iets uitgebreider eten is het misschien net een tikje aan de prijs. Maar ik raad Triana van harte aan iedereen aan.

Ton03
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben met 2 personen hier gegeten met een grouponbon.

Wij hadden de hele tijd dezelfde serveerster. Zij legde alles heel goed uit en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.

Wij hadden een tafel voor 2 personen achterin het restaurant (vlakbij de keuken). Voor ons was dit prima, want doordat het restaurant groot is kan je last krijgen van geroezemoes.

Alle gerechten waren voldoende en goed van smaak. De opmaak van de borden zag er prima uit. De broodjes die bij het voorgerecht werden gereserveerd vonden wij iets aan de harde kant.

Natuurlijk het geheel afgesloten met koffie en de beroemde appeltaart. Deze is inderdaad erg lekker.

Een opmerking die ik wel aan Dudok wil teruggeven om iets aan de afzuiging van de etenslucht te doen, want onze kleding stonk naar het eten. In zo'n restaurant verwacht je dit niet.

Conclusie: prima eten en een hele goede bediening. Een restaurant op een toplocatie, nl midden in het centrum van Den Haag.

erik1001
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een tent die ik met gemengde gevoelens bezoek. Soms is het 2 x achter elkaar top. De derde keer lijkt de kok op vakantie en is het een magere 6 waard. Dan weer goed en een keer minder.
Wel is het altijd goedkoop, de bediening vriendelijk, soms te vriendelijk bv dat we niet bij het raam kunnen zitten omdat de drie tafels al gereserveerd zijn en twee uur later nog steeds leeg zijn omdat de gasten blijkbaar niet zijn komen opdagen.
Je kan er om het hoekje zitten, we haten die plek en gaan dan liever weer weg. Bij het raam heel fijn en tegen de muur. Tegen de muur kan ok zijn maar soms zit je 30 cm van je buurman.
Het wisselt dus nogal daar. Over het algemeen is het wel goed daar met de echte originele indische smaak niet voor hollanders anders gemaakt. Zoals het hoort dus.

Gegeten op 29 maart 2014

hans239
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ook dit keer toch de 2e plaats gehaald in de grote AD patat friettest 2014 met een uitmuntend en een 10- score. Tegen over de winnaar was het vetpercentage wat hoger maar des al niet te min een mooi resultaat om trots op te zijn Jack.

Gegeten op 20 februari 2014

Pitters
  • Recensies in de laatste twee jaar

Werkelijk een TOP-Thai! Het eten is of er een engeltje over je tong...... De maaltijden worden mooi opgediend in een fijne ambiance die een mix is van lounge met Thaise invloeden. Last but not least de dames die serveren, ontvangen je gastvrij, zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader. Wij gaan er vanuit Haarlem speciaal naar toe.
Ron en Henny Pitters, Haarlem

IENS bestaat 15 jaar!