De laatste recensies in Den Haag

De laatste recensies in Den Haag

DvI

• In behandeling

Vorige week hier heerlijk gegeten. Vanaf ontvangst tot vertrek erg goed en ontspannen geholpen. Het eten was erg lekker en smaakvol, de presentatie was ook erg uitnodigend. Advies qua wijnen aan de bediening over gelaten en ieder glas was perfect! Zeker een restaurant om vaker terug te komen.

Gegeten op 17 april 2014

bloempje42

• In behandeling

Het eten wordt geserveerd in kleine hoeveelheden waardoor je meerdere dingen kunt proeven. En er valt veel te proeven in dit leuke restaurant! Alle smaken zijn mooi op elkaar afgestemd en er zitten verrassende combinaties tussen. Het hoogtepunt vond ik de bentobox. Geïnspireerd door de Japanse lunchbox was de combinatie van vier gerechtjes (tonijntartaar, wonton met garnaal, yakitorispiesje en een thais soepje) heerlijk en ook nog een lust voor het oog. Elk gerecht werd toegelicht door de bediening, iets wat helaas niet altijd vanzelfsprekend is en wel van toegevoegde waarde. Al met al een mooi adresje, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 21 april 2014

bloempje42

• In behandeling

Bij toeval hier terechtgekomen omdat veel andere zaken al vol zaten en hier nog precies 1 tafeltje vrij was. Maar dit was zeker geen straf want het driegangenkeuzemenu was heel lekker en gevarieerd. Vooraf een schaaltje met diverse tapas en als hoofdgerecht kozen wij voor een zeer royale kalfsburger met een garnalenspies (zeg maar surf en turf) en de dorade. Beide waren goed van smaak en mooi geserveerd. Maar de voornaamste reden om hier terug te komen is het dessert, dat overtrof onze verwachtingen. Zowel de panna cotta als de meringueparfait waren uitstekend, hier ligt blijkbaar de kracht van de kok.

Gegeten op 17 april 2014

EvertM

• In behandeling

Afgelopen zaterdag met mijn vrouw, schoonvader en z'n nieuwe vriendin via een Groupon deal bij dit restaurant gegeten.
Het eten was wel aardig, alleen de hoeveelheden tussen de verschillende hoofdgerechten die we bestelden was enorm. Ikzelf had een eendenborst besteld, en vond welgeteld 5 stukjes op mijn bord met wat groente e.d. eromheen. De eendeborst was heel duidelijk niet vers, deze heeft een behoorlijke tijd in de vriezer gelegen wat hij had een muffe smaak (en ik weet hoe verse eendenborst hoort te smaken). Dat hebben ze wel geprobeerd te verbloemen met een saus en wat kruiden, maar dat is helaas niet gelukt. Mijn vrouw daarentegen had een paar mexicaanse wraps en de hoeveelheid was werkelijk enorm!
Al met al aardig.. maar ik heb dan liever dat ze wat minder verschillende soorten gerechten op de kaart zetten, maar deze wel vers bereiden.

Verder gaf mijn vrouw aan dat de damestoiletten werkelijk te smerig waren om aan te zien. Ik hoop dat dat in de keuken beter is....... Vandaar voor decor een 2. Het restaurant gedeelte zelf is op zich wel leuk ingericht.

Voor service een 6, om 22:10 uur kwamen ze vragen of we nog wat wilden drinken voor 'de laatste ronde' ??? pardon? dan neem je je gasten echt niet serieus, en als je dan al als restaurant zo vroeg wilt sluiten, kondig dit dan wat vriendelijker aan.

Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 19 april 2014

ilse36
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb hier met een vriendin gegeten, zij nam de nacho's en ik de vegetarische fajita's met geitenkaas. Ik vond het niet erg lekker, veel was overgaar en ik twijfelde van een groot deel of het wel vers was. Ook vrij veel olie bij de groenten wat ik erg zonde vind. De guacamole had een rare bijsmaak en ook daarvan twijfelde ik of hij wel vers was. De nacho's van mijn tafelgenoot hadden een overschot aan kaas wat na een paar minuten al een rubberachtige substantie werd, zij heeft een groot deel laten staan. Wij hebben geen nagerecht genomen omdat we die vrij prijzig vonden voor een restaurant als dit en ook na onze hoofdgerechten niet echt verwachtten dat het dessert zijn geld wel waard zou zijn.

De bediening was aardig maar onprofessioneel, erg langzaam en niet alert. We moesten voor alles onze hand opsteken en vervolgens nog erg lang wachten op zowel drinken, eten, afruimen als de rekening.

Ik vind de inrichting wel erg gezellig, leuke kleuren en ook een mooie grote ramenwand waardoor je lekker naar buiten kan kijken vanaf de tafeltjes aan het raam.

Kortom, we wilden het een keer uitproberen maar zijn teleurgesteld in de smaak en kwaliteit van het eten en zullen dus niet gauw meer terugkomen.

Silvia4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hadden een viergangenmenu van de chef. Je kon merken dat er veel aandacht aan het eten werd besteed: de gerechten hadden allemaal mooie, passende smaakcombinaties, alle ingrediënten waren van duidelijk goede kwaliteit en de borden waren steeds heel smaakvol opgemaakt. Gezellige inrichting en bediening.

Gegeten op 20 april 2014

wenkaechia
over Zee op Tafel
  • Recensies in de laatste twee jaar

voor de tweede keer gegeten en het was weer supper. perfecte prijs kwaliteit verhouding. lekkere verse vis. en het beste is dat je buiten de kaart kan bestellen. lekker in de vitrine kijken wat voor vis er ligt en zelf bepalen hoe je hem wilt hebben. wat wil je nog meer? bediening is vriendelijk en de wijnen zijn lekker. absolute aanrader.

Proever60164
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al meteen bij binnenkomst valt het op dat de sfeer huiselijk is maar niet rommelig. Veel moeders met kinderen dat wel maar vooral de lange tafel bij het raam valt op. Goeie koffie, wortelopkikker om de dag gezond te beginnen. De taarten bij Pim zijn echt super goed en probeer vooral het broodje meatloaff! Een aanwinst voor de buurt.

Gegeten op 14 april 2014

Vladiwoodstok
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tja, wat moet je zeggen van een pannenkoek met kaas, paprika en tomaat. In ieder geval dat het fijn zou zijn dat de paprika en de tomaten meegebakken worden met de pannenkoek en niet zoals nu in grote, grove stukken op de pannenkoek liggen. Niet smakelijk en vooral ongezellig. Dus de rauwkost maar met de hand opgegeten en de resterende pannenkoek met stroop. Dat smaakte wel redelijk. Maar de verwachting is anders...De bediening was overigens wel vriendelijk en snel.

jkemper
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn al een keer of 10 bij dit restaurant geweest en elke keer komen we er met veel plezier!
Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam en het eten is heerlijk. De sfeer in dit restaurant is warm en strak tegelijk.

Aanraders:
Mandje kroepoek (zelf gebakken, erg lekker!)
SpiZe mix
Hoofdgerecht delen wij altijd met de overige tafelgenoten, zo krijg je van alle gerechten een indruk.
Als dessert is de Fruit Explosion erg lekker, met name het Lychee ijs.

Gegeten op 3 maart 2014

IENS bestaat 15 jaar!