a TripAdvisor company

De laatste recensies in Den Haag

De laatste recensies in Den Haag

teunisantoinette

Via online reservering

De cijfers spreken voor zich.
Heel mooi een 9, een 8 en een 7.
Verder geen commentaar.
De tips of richtlijnen heb ik niet gevolgd.

jerzyluiten

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Lekker op het terras op de brug. Heerlijk vlees en een verrukkelijk dessert. Uit de wat houterige bediening bleek wel dat het vakantietijd was toen we er waren.

Gegeten op 24 juli 2015

james8

• In behandeling

Een surpriseparty met BBQ volledig verzorgd met spareribs, de kippedijen, kipsate, hamburgers en worstjes. Verrukkelijk van smaak, geen aangebrand ( zwart) vlees. De salades ( zes verschillende) zagen er verzorgd uit en waren ook erg lekker. Daarnaast lekkere broodjes, overheerlijke huisgemaakte Aioli, maar ook de andere sausen waren lekker. Kortom een aanrader. Er was ook ruim voldoende eten en het buffet was mooi opgemaakt.

Hele prettige bediening. Alle lege glazen, vuile borden etc. Werden meteen weggehaald.
En men stond open voor extra zaken, we konden alles vragen.
Zelfs aan de kleintjes was gedacht. Een speciale tafels met kleurplaten en kleurtjes, echt heel leuk.
Echt TOP.

Gegeten op 31 juli 2015

helmavanelst

Via online reservering

We zijn met z'n vieren heel gastvrij ontvangen. Er was alles aan gedaan om het gezellig te maken. De kleine Prins is een eetcafé; de kaart was eenvoudig maar dat wisten we toen we voor 'de kleine Prins' kozen. De biefstuk was perfect gebakken, maar vooral de uitnodigende sfeer was heel bijzonder.

Loes

Dagje Den Haag met mijn dochter Rosanne. Wat een tegenvaller om er achter te komen dat zowel het Fotomuseum (Anton Corbijn) alsook het Haags Gemeentemuseum op maandag gesloten zijn... Maar in dit prachtige zomerweer geen straf om de stad een beetje te verkennen en rond lunchtijd neer te strijken op de Grote Markt op dit gezellige terras met vriendelijke bediening, dat mag gezegd worden! We hadden een prima lunch met spekpannenkoek, gerookte zalm met citroencrème, avocado en chilicress op biologisch (smakelijk!) brood, heerlijk met rosébier, en rosé. Alles tegen zeer schappelijke prijzen. Ja...die duiven en andere gevederde vrienden...daar vraagt niemand om. Maar wij hebben het in ieder geval niet echt als hinderlijk ervaren enne... de stoelen...die waren keurig schoon! Dank aan de dames van het personeel, in het bijzonder Lotte B die ook op afstand perfect in de gaten houdt wanneer een klant wenkt om iets bij te bestellen...want hoe vaak gebeurt het niet in de horeca dat er nèt wordt weggeblikt als er iets wordt bijbesteld... Leuke zaak, die Boterwaag!

Gegeten op 3 augustus 2015

Martijn22222

• In behandeling

Met twee personen hebben wij voortreffelijk gegeten. De twee salades vooraf waren ruim en zeer smakelijk. Tweemaal vlees als hoofdgerecht was beiden een voltreffer en werd opgediend met uiterst smakelijke groente. Het lemon cheescaketaartje was wel aardig en de chocolate lava was goed. De bediening vonden wij heel snel en prettig en de tuin is sfeervol. Wij vinden het een aanrader.

Gegeten op 31 juli 2015

beaujoliam

The Penthouse is behalve een attractie ook een echt goed restaurant met een serieuze keuken. Wat een lef om op die hoogte op deze manier te durven koken, en het niet alleen over het uitzicht laat gaan. Als je slim bent ga je hier eten op de rustige dagen, want de tafels staan op zn frans dicht bij elkaar, en dan heb je dus geen buren :) De bediening gaat ervoor: vakkennis, beleving en erg vriendelijk. Wij vierden 6 jaar samen, en romantisch is het geworden. Martijn bedankt voor je prettige service, en veel succes met het helpen op de kaart zetten van dit restaurant!
Puntjes van aandacht: blijf werken aan verbetering en dut niet in, ook ik herken enigszins de klachten die hier staan, maar .... ga er maar aanstaan: op een toplocatie in Den Haag die ongetwijfeld veel geld kost, het Haagse restaurant-publiek tevreden te stellen. Richt je op de expats en de welvarende toerist, die hechten meer waarde aan jullie sterke punten.

Gegeten op 2 augustus 2015

felizmaria

Via online reservering

De kaart biedt een overzichtelijk aanbod van gerechten. Voor elk wat wils, en sommige gerechten waren erg lekker. De lange wachttijd voor elke gang was jammer, en lastig te begrijpen,de zaak zat niet echt vol. Verder prima restaurant.

Gegeten op 1 augustus 2015

Het was een verademing om in dit restaurant tapas te eten, na alle slechte 'all you can eat' restaurants en enkele reguliere restaurants waar het authentieke van de gerechten ver te zoeken is. De keukenstaf is ontzettend vriendelijk en doet z'n best om de lekkerste gerechten op tafel te zetten. De stijl van bediening is zoals je het in een buurt restaurantje zou verwachten en hier moet je vooral de charme van inzien.

Na het lezen van de recensies hadden wij hoge verwachtingen van dit restaurant. Helaas bleek het eten niet meer dan gemiddeld van kwaliteit. Als je het vergelijkt met de andere Perzische restaurants in de omgeving ligt de prijs ook te hoog. Zij bieden precies dezelfde gerechten, enkel het decor is wat aantrekkelijker. De service was minimaal, wij hadden vlak voordat wij kwamen gebeld om te vragen of wij nog terecht konden omdat het al vrij laat op de avond was, dit was geen probleem zeiden ze. Gelijktijdig met ons waren er maar 2 andere tafels bezet, ondanks dat was de bediening erg traag en niet zo warm als wij gewoonlijk gewend zijn bij restaurants uit die contreien. Jammer...