De laatste recensies in Den Bosch

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Voorafgaande aan een theatervoorstelling hadden wij met 4 personen een reservering gemaakt om 17.30 uur. Uiterst vriendelijke ontvangst. Voortreffelijk voorgerecht, torentje van appel, vissalade en Hollandse garnalen. Als hoofdgerecht een uitstekende tournados met truffelsaus, uiten en champignons.
Uitstekende en vriendelijke bediening, niet gehaast en heel attent. Sfeervolle ambience.

Gegeten op 19 april 2014

conen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een vriendin gaan lunchen hier. Als je van roze turquoise happy-hip kitch kitchen houdt dan is het vast helemaal je inrichting. Ikzelf hoop stilletjes dat deze plastic bloemen vrolijkheid nou eindelijk eens rap uitsterft! Temeer omdat het nauwelijks 'verbloemt' dat er heel wat valt op te knappen... Maar dat is vast smaak. Bediening is vriendelijk. Maar jammer dat we niet op het terras mogen zitten omdat het schijnt te gaan regenen, wat niet gebeurd. We zijn nu de enige gasten maar ik vraag me af hoe de bediening zich redt als het druk is. Maar dan; het eten zelf. Ik bestel een broodje geitenkaas met een happy-hippe naam als iets van Gekkiggeit oid en een fruitsapje. Het broodje is niet meer dan een droge tosti met een plak u welbekende geit ertussen. Let wel; ik heb zuurdesembrood besteld! Dit smaakt als gewoon bruin brood. Er wordt mij door de dames verzekerd dat het zuurdesem is maar dat de expirimenteren met een wat lichtere vorm van zuurdesem. Neem dan gewoon bruin brood als je geen zuurdesem smaak aan je zuurdesem boterham wil! Niks gekke geit, een snee bruin brood met geitenkaas. Punt. Of de gekkigheid moet hem gezeten hebben in het feit dat ze in mijn tosti zo'n glitterpalmboompje gestoken hadden, zo een die je vroeger in je kinderijsje had. Sapje is prima gepureerd fruit, maar een miniscuul klein glaasje. Koffie verkeerd weer in een 'schattig' klein glaasje, is verder prima. Schrok ook nog best van de rekening. Nogmaals; als je van deze stijl houdt zal je het wellicht anders ervaren maar voor mij is dit, om maar in stijl te blijven: een tikkeltje tuttig!

Gegeten op 7 april 2014

Marxz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk restaurant, we komen hier al een jaar of 20 en het blijft goed. Sfeer is altijd goed, gerechten vers en op z'n Grieks, veel! Vooraf de mezedakia, heerlijk. Hoofdgerecht een Rhodos-schotel, heerlijk vlees en veel. Gewoon een goede Griek!

Gegeten op 12 april 2014

Marxz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een leuk restaurant op de hoek van de Korte Putstraat, met zijn 2'en wezen lunchen. Buiten in het zonnetje is altijd heerlijk. De etagiere is aardig, maar behoorlijk aan de prijs voor hetgeen wat erop ligt. € 5,50 voor 3 stengeltjes brood met een dikte van een duim vind ik iets teveel van het goede. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. De lunch was verder wel aardig.

Gegeten op 12 april 2014

wijler
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond met zijn drieën dit restaurant bezocht. de hoofdgerechten waren lekker en qua hoeveelheid voldoende. De desserts schuimtaart vielen tegen meringata. Chocolade creme en vanille en schuim wat niet op schuim lijkt.
Slechte prijskwaliteitsverhouding. Vijf euro voor een fles water. Plat water in een karaf mocht niet worden geserveerd van de baas. Jammer.

6 4 6

Gegeten op 13 april 2014

Dickiedick
  • Recensies in de laatste twee jaar

ruime keus aan verschillende hapjes. erg lekker is de saté kambing die echter wel wat kleiner gesneden mag worden. de Peking wrap was lekker; de eend had iets warmer mogen zijn. de daging rujak was lekker pittig en goed van smaak. de prijs/kwaliteit verhouding is ok.

Gegeten op 14 april 2014

bloempje42
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi ingericht restaurant met zeer vriendelijke bediening. Het was helaas net iets te fris om op het terras te eten. Dat zag er heel aantrekkelijk uit in dit mooie 'eetstraatje' in Den Bosch. Wij kozen voor de zogenaamde 'wandeling door de kaart', een proeverij bestaande uit drie gangen en dat beviel erg goed. Mooie hoeveelheden en een gevarieerde keuze aan smaken, zowel vis, vlees als vegetarisch. En als derde gang een aantal mooie desserts, vooral de crème brulée was erg goed.

Gegeten op 9 april 2014

dinyv
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zondagavond heerlijk gegeten bij het Binnenhof. De carpaccio van coquilles waren zalig en op een speciale manier bereid, maar ook de gekonfijte eend was zeer smakelijk. Hoewel wij niet zo van de hoofdgerechten zijn, waren deze hoofdgerechten lekker en speciaal.
Zelfs het toetje was verrukkelijk. We hebben vaker lekker gegeten bij het Binnenhof maar nu overtrof het alle andere keren. Wanneer je houdt van lekker eten, op een speciale manier bereidt moet zeker een keer bij dit restaurant gaan eten. Zoals we gewend zijn is de bediening zeer vriendelijk en heeft ons de juiste wijnen geschonken.

Diny

Gegeten op 6 april 2014

christel901
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met Groupon hier een 4 gangenmenu gegeten. Kan er kort over zijn: het is het allemaal net niet. Door de grouponaktie is de prijs/kwaliteit verhouding nog redelijk, maar er was een persoon die 50 euro moest aftikken voor 3 a la carte gerechten en drank: buitensporig!
Het eten was niet vies, maar het was allemaal niet professioneel.
De tapenades/kruidenboter hadden een laffe smaak,in de champignonroomsaus 1 plakje champignon, vitello tonato was weing vlees met veel salade, de salade met eendenvorst had daarentegen weinig salade en veel eendenborst, 2 verfrissende snoepjes bij de rekening (terwijl we met een groter groepje waren), het eten kwam veel te laat door, etc
Gelukkig kan ik een hoog cijfer geven voor "gezelschap' :dat maakte de avond toch leuk!

Gegeten op 13 april 2014

marian-weening
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdag met twee personen voor de derde keer bij restaurant sense gegeten. We kozen voor het 5-gangen menu met bijpassend wijnarrangement . Een gezellig praatje en warm welkom door chef Dennis. Om te beginnen een amuse van biet met wasabi. Mooi opgemaakte borden. Met name de kabeljauw was heerlijk. Vers brood op tafel wat wij erg lekker vinden. Met een goede olie en boter.....(uit Zoetermeer ?)
Bij sense voel je je thuis. Sommelier Freek kent alle smaken van de gerechten en zoekt daar een prima wijn bij. Samen met Geert een top bediening . Het was voor ons weer een avondje uit. Dit restaurant is een aanrader voor iedereen.

IENS bestaat 15 jaar!