Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Den Bosch

De laatste recensies in Den Bosch

JMulders

Via online reservering

Het eten was lekker maar ik vond het niet heel bijzonder. Gewoon goed eten voor een goede prijs. Wel super vriendelijk en servicegericht personeel.

noya1

Via online reservering

Enorm genoten van een heerlijk drie-gangendiner. Gezellige ambiance en goede service.
Met andere woorden: voor herhaling vatbaar!

Rita60

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Wat een tegenvaller. Dit restaurant heeft niet meer de warme en gezellige uitstraling zoals in januari 2014. De warme Mexicaanse sfeer is verdwenen uit zowel interieur (op site nog oude situatie in de foto's, nu donkergroen en somber met ree-geweitjes aan muur), muziek als bediening. De kaart is nadelig veranderd. Waar zijn al die typische hapjes gebleven om zelf een lekkere combinatie samen te stellen. Voor vegetariërs ook nauwelijks meer interessant. Het gaat nu vooral om vlees en hamburgers.
Bediening is zakelijk correct, maar niet meer gericht op het welbevinden van de klant. We moeten erg lang wachten voor élke gang. Maar niemand vraagt tussendoor of je nog wat wilt drinken. De verkeerde soep wordt gebracht (kan gebeuren), maar dan duurt het wederom lang voordat de juiste soep komt. Geen excuses of extra drankje aangeboden.
Hoofdgerecht: de huisgemaakte paella is papperig, sommige stukjes vis hebben aard-smaak. Nauwelijks groente erin, het lijkt eerder een opgewarmd product van goedkope supermarkt. Erbij een zéér klein bakje sla. In de vegetarische schotel is de enchilada met groente vol saus zodat groente nauwelijks meer geproefd wordt. De gepofte aardappel, de geroosterde mails en de enchilada con queso smaken goed.
Wij willen geen toetje meer na deze ervaringen qua smaak en tijd. We geven aan dat de keuze op de kaart en het eten zelf is tegengevallen, evenals de lange wachttijden. We krijgen gratis koffie aangeboden die we uit beleefdheid aannemen. Helaas is deze gezet met te heet water waardoor de koffie is verbrand. Duidelijk, hier komen we niet meer terug.

brokgoud

Gegeten op 28 augustus 2014

stephanie37

Via online reservering

Het eten was lekker, goed. Niet superbijzonder, de club patanegra bevatte zeker pata negra, maar ik had daar meer van verwacht.
De ambiance en met name het personeel maakte alles goed. Humor, goede service, we wilden wat veranderingen qua zitplaats, allemaal geen probleem. We vonden het een prachtige zaak met vriendelijke mensen en komen dus zeker weer.

ruud97

Via online reservering

Het eten is prima, maar de porties zijn (te) klein. Daarom zijn de prijzen relatief hoog te noemen. De bediening is vriendelijk en informatief. De tafeltjes staan erg dicht op elkaar.

Gegeten op 30 augustus 2014

joycekroon

Via online reservering

heerlijk gegeten en top bediening.
aardige, vlotte meiden.
en natuurlijk een prachtige lokatie, oud pand aan de binnendieze in denbosch!

C86

elly51

zondagavond weer gegeten bij dit restaurant. Tijd om ze een dikke pluim te geven. De kok David zijn charmante gastvrouw Julia en Wassimi voor de bediening. De reden van terugkomen was het
heerlijke voorgerecht Le Meridien. Verschillende hapjes zo bijzonder samengesteld en voortreffelijk van smaak. Mijn vrouw genoot van de coquilles en beiden van de heerlijke witte wijn .
Ik verheug op mijn volgende bezoek aan dit heerlijke restaurant.
Buur JBA
Castricum

myrthekrol

Via online reservering

We hebben erg gezellig en lekker gegeten. Bij het bestellen van een flesje wijn konden we gelukkig de wijnen eerst even proeven! Het is echt bistro eten maar wel goed en leuk. Alleen de kip was een beetje aan de droge kant. Desserts en voorgerecht prima in orde.

Gegeten op 29 augustus 2014