a TripAdvisor company

david123

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Prima gegeten hier. Vooraf coquilles en japans gerechtje met 5 soorten vis. Lekker. Als hoofdgerecht de huisspecialiteit, een tournedos. Lekker vlees en goed gebakken met bbq smaakje. Vriendelijke attente bediening.

PCprive

Prima gegeten bij pollevie. Het was 'duketownjazz', dus drukker dan anders?? De kwaliteit van het dten was goed echter om meer dan 2,5 uur te moeten wachten tot het hoofdgerecht wordt geserveerd is gewoon te lang! De bediening was verder erg vriendelijk en ter zake kundig. We komen nog een keer terug!

Willem_proever

Gisterenavond met aantal collega's gegeten bij Shintori, een ruim, groot restaurant achter een smalle gevel. Het all-you-can-eat concept wordt hier goed mogelijk gemaakt: 5 gangen met iedere gang 5 keuzes. Een normaal mens kan dit niet op, maar ongetwijfeld ....
De kwaliteit was erg goed. Ik kon dit goed vergelijken met een ander restaurant in mijn woonplaats waar ik toevallig onlangs heb gegeten. De sushi, maki e.d. waren prima van smaak en veel keuzes. De gefrituurde en gebakken hapjes waren heerlijk, de lamsrack sprong er echt bovenuit, zo lekker heb ik die niet eerder gegeten.
De bediening was zoal in andere japanse restaurants, goed, onpersoonlijk en snel. Wil je iets anders, ga dan ergens anders eten. Al met al prima gegeten, ik kan het aanbevelen. Reserveer wel, want zelfs op de dobderdag zat alles vol en werden meerdere tafeltjes meerdere keren bezet.

Gegeten op 21 mei 2015

suzanne119

Lekker gegeten. Het is er altijd druk, dus mijn partner en ik waren benieuwd.
Het heeft een aparte stijl die nogal druk en in your face is, hetzelfde geldt voor de menukaart. Het lag mij niet, maar ik snap dat andere mensen dit wel leuk kunnen vinden.
Het is een degelijke eetplaats voor te lunchen. Leuk om te doen voor de afwisseling.

Gegeten op 14 mei 2015

suzanne119

Lekker gegeten, eclektische inrichting wat ik persoonlijk erbij vind passen.
Aardige service, leuk voor de variatie om hier te lunchen.

Gegeten op 13 mei 2015

suzanne119

Lelijkste inrichting ooit, echt heel ouderwets en niet aantrekkelijk.
Maar het is daar echt heeel lekker om te lunchen. Als je wil kan je ook glutenvrij eten.
Het is ook allemaal wel redelijk gezond wat je daar krijgt.
Het is alleen jammer dat het altijd zo druk is bij de B&B in Den Bosch, daardoor duurt de service wel langer.

Gegeten op 13 maart 2015

suzanne119

Lekker gegeten, goede glutenvrije en lactosevrije vervangers.
Jammer dat de prijs kwaliteitsverhouding niet goed is.
Het is duur voor wat je krijgt, maar wel lekker.

Goede service, heel attent en aardig.
Het was ook leuk ingericht.

Gegeten op 23 april 2015

ria116

Wij [mijn zus,broer en zijn vrouw,en ik]nemen jaarlijks een reünietje,in Den Bosch,omdat we ver van elkaar wonen en gaan dan al jaren,als afsluiting heerlijk eten bij Eetcafé Beekveld.

Gegeten op 16 mei 2015

suzanne119

Samenvatting: Mooi (Brits) decor, matig eten, slechte service en lawaaierig door 50+-jarige vrouwen die wijn aan het drinken en high tea aan het houden zijn.
Service: Mijn partner en ik kwamen aan in het drukke Pilkingtons en we werden kortaf behandeld door de staf.
Doelgroep: Jammer dat een bepaalde doelgroep alleen maar in dit restaurant zit. Ik hou van diverse doelgroepen.

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Buiten genieten van de sfeer van dit ultieme restaurantstraatje onder het genot van een heerlijk aperitiefje, een bubbeltje met een aangename verrassing en knapperig brood met heerlijkheden zoals aïoli, huisgemaakte tapenade, parmezaan en olijven en stukje worst. We hebben gekozen om binnen het verrassingsdiner van 4 gangen te gebruiken. Een volslagen andere sfeer als buiten, super gezellige kneuterige Franse ambiance. Prachtige gerechten zoals de nog nooit gegeten Franse bavette en ondertussen meezingen met de overbekende Franse chansons. Toegankelijke passende wijnen die goed doordrinkbaar zijn en hoogtepunt de optredens van de eigenaren. Intieme sfeer met veel contact met onze 'buren', een restaurantje waar we als onbekenden binnengekomen zijn en bijna als vrienden zijn vertrokken.

Gegeten op 15 mei 2015