a TripAdvisor company

De laatste recensies in Den Bosch

De laatste recensies in Den Bosch

MarVos

Via online reservering

De pizza's zijn goed, bij de andere gerechten mogen meer groenten geserveerd worden. Op een volgende kaart zouden misschien enkele kinderporties opgenomen kunnen worden. De prijs-kwaliteitverhouding is prima, ook omdat de bediening enthousiast en servicegericht is. Wel mag de productkennis beter: de tafel naast ons kreeg als uitleg bij mortadella " rauw vlees met witte dingen er in, dat is vet". Het is een veilige keuze als je niet te ingewikkeld wilt eten met een prettige bediening.

mickklein

Via online reservering

Het eten was lekker! Kwaliteit van het eten ook! Ze stonden met twee man personeel en dit was echt te weinig. We moesten een half uur wachten voordat ze onze bestelling opnamen. Sommige verzoekjes (drinken, broodmager) moesten we twee keer vragen. Helaas.

ing56

Via online reservering

We zaten buiten, het personeel had t erg druk met samen koffie drinken, er was weinig aandacht voor ons.
Het voorgerecht, wilde zalm, kwam helemaalniet tot zn recht, veel te veel overheersende smaken er om heen, en veel te veel, waardoor je t idee had, dat je n vegetarische pizza zat te eten, met wat wilde zalm er op, je zag het liggen maar proefde het niet.
Dou van lam was erg lekker, de vangst van de dag, was erg flauw van smaak. Kaas en zoet nagerecht was lekker. Maar jammer dat we zeker n half uur hebben geprobeerd om n wijntje te bestellen, en er niemand op of om keek.

coike

Via online reservering

We hebben super gegeten, hele
Vriendelijke bediening . We kregen nog n kopje koffie van t huis.
Echt n aanrader, we hebben lekker buiten op t terras gegeten.
Complimenten.

cas19

Via online reservering

Sfeervol restaurant met slow food kitchen en heerlijke mix europees/mediterraan/noord afrikaans. Ook terras maar helaas geen parasols of luifel. zeer vriendelijke en attente bediening met goede informatie over wijnen/diner en nagerechten. Prachtig opgemaakt borden en eerlijke gerechten.

Gegeten op 24 juli 2016

GabiK

Via online reservering

Prima ontvangen bij Bistro B! We hebben genoten van verschillende gerechten, vis, vlees en vegetarisch, met bijpassende wijnen waar we prima advies over kregen. De sfeer is ongedwongen en gezellig. Zeker een plek waar we nog een keer gaan eten!

ria64

Via online reservering

Het eten was goed je kon kiezen uit 5 voor ,5 hoofd,5 na gerechten .Ik kreeg 2 menukaarten ,en toen wilde ik uit de andere menukaart kiezen .Maar dat ging niet zei de ober.Ik begreep als je 2x een 3 gangen diner besteld ,dan betaal je de duurste en de goedkopere is gratis.Dat vond ik een minpuntje.Ik wilde graag Mousaka maar dat stond niet op de Ienskaart . Jammer maar voor de rest was het een mooi restaurant op een mooie locatie.

Eline-93

• In behandeling

Afgelopen zondag wezen eten bij Dit. Altijd een supergezellige sfeer, leuk terras, grappige kaart. Wat typische gerechten maar toch voldoende te kiezen. Wij hadden het stokbrood (heerlijk), calamares, turkse pizza (erg goed gevuld), rauwe tonijn (goede combi met soja en wasabi) en de frietjes (precies goed, alleen jammer dat ze doordrenkt waren ijn mayonaise..).
De presentatie van het eten is erg leuk, op een groot plateau, waardoor je lekker kan tafelen, delen en het er gezellig uit ziet! Verder zagen ook de andere gerechtjes die voorbij kwamen er goed uit, allemaal even leuk gepresenteerd. Het personeel was erg vriendelijk, al duurde het op het begin even voor we opgemerkt werden (het was ook wel druk, als altijd bij mooi weer). Lekker gegeten voor een redelijke prijs. Er had iets meer gedaan mogen worden met groenten, dit miste ik een beetje bij de gerechtjes.

Gegeten op 24 juli 2016

e.l.ijskes

Via online reservering

Echt een aanrader, of zullen we het "geheim houden"?
We voelen ons echt serieus genomen bij Nescio met deze AH-actie. Er is een keuze uit drie heerlijke menu's en we zijn vrij om zelf een plekje te zoeken.
Ondanks het warme weer kiezen we voor soep, een goddelijk heerlijke, rijk gevulde Thaise vissoep. Daarna een combinatie van 2 soorten lam (stoof en
koteletje) met gebakken kriel en gegrilde groenten. Dit wil ik gerust iedere week eten, verveeld nooit! Een trio zoetigheid of kaas als dessert ook lekker.
De service doet prettig aan, is correct en naturel; gratis kraanwater en alert op lege glazen. Het decor is prima, eenvoudig en niet kitscherig.
Kortom, Nescio wordt bijgeschreven op onze favorietenlijst.

Gegeten op 22 juli 2016

Gerard-Jose

Via online reservering

Het eten was er zonder meer heerlijk! Iedereen was tevreden. Wij hadden diverse salades besteld. Voor een lunch is salade alleen wel weinig. er werd geen brood bij geserveerd.

Gegeten op 22 juli 2016