a TripAdvisor company

twwillem

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Heerlijk gegeten en een heel vriendelijke bediening. Waren hier terecht gekomen dank zij de actie van Shell (2e menu gratis).

Husnu79

• 10 1

• Eten

• In behandeling

ik ben hier een paar jaar geleden voor het laatst geweest. Toen vond ik het al niet echt goed maar gisteren toch nog een keer geprobeerd omdat sakana helemaal vol zat. Normaal ga ik altijd naar een andere sushi restaurant maar gisteren toch shintorie een kans gegeven, maar wat was het bedroevend slecht sorry hoor. Vooral als je het eten gaat vergelijken met andere shusie restaurants. Ik eet regelmatig sushi maar hier kom ik nooit meer.

Gegeten op 22 mei 2016

mvantilborg

Via online reservering

Wij hebben ons laten verrassen. Het was heerlijk. Vis, Vlees, heerlijke asperges. Erg vriendelijke bediening. Stonden open voor onze wensen en vragen en het eten werd in een mooi tijdsbestek geserveerd. Goede wijnen, goede prijskwaliteit verhouding.
Enig minpuntje is de inrichting. Het staat heel erg vol met tafels en stoelen. En het werd wel erg warm binnen. Maar onze koffie kon ook buiten geserveerd worden. Wij hebben genoten!!

Kenneth1312

Via online reservering

Gebruik gemaakt van de Shell Dinerbon en zeker genoten van het restaurant! Leuke vriendelijke bediening en veel lekkere verschillende gerechten om uit te kiezen.

Yaris1975

Via online reservering

De Shell actie kun je a la card van eten. De sfeer is gezellige en de bediening is vriendelijk. We hebben 3 gangen gegeten. Je kunt ook kiezen voor halve hoofdgerechten.

anthony13

Via online reservering

Werd heel goed ontvangen en bediend door vriendelijk personeel !! Het eten was echt heel lekker en een aanrader en zeker ga ik nog terug om te eten!!

omalie

Via online reservering

Het begon met een zeer vriendelijke ontvangst ( ondanks dat wij slechts met vouchers kwamen eten).
het eten ,waarbij we konden kiezen uit een speciaal actie menu was prima. Er konden zelfs aanpassingen gemaakt worden die buiten het actie menu vielen.er werd echt rekening gehouden met onze speciale wensen. er was ook nog tijd voor een gesprekje .Kortom een aanrader en dat alles in een aantrekkelijke omgeving , we hadden zelfs een plaatsje met uitzicht op het water.

Akela

Via online reservering

We hebben allebei het 6 gangen verrassingsmenu genomen,mijn man met bijpassend wijnarrangement.de gerechten waren voortreffelijk,het soepje subliem,mijn man vond het nagerecht "goddelijk". We hebben na afloop wel aangegeven dat we in deze tijd en streek toch wel bij een of meerdere gerechten asperge hadden verwacht,winterwortel oid is het hele jaar verkrijgbaar. Verder alle lof voor de bediening,met mooie "wijnverhalen". De tafeltjes staan wel dicht bij elkaar,een persoonlijk gesprek is eigenlijk niet mogelijk,het enige nadeel wat we hebben gevonden.

gast1111

Via online reservering

Leuke plek om af te spreken.
Bediening is niet zo accuraat: ze vergeten dingen en het duurt soms lang voordat ze weer langskomen.

milou43

Mega lekkere sushi. Ze hebben allemaal specials die je in de standaard sushi restaurants niet krijgt. De sushi wordt vers voor je neus gerold en de rijst is nog lauw. Echt super lekker, wij komen hier altijd terug. Personeel is altijd vriendelijk en je krijgt nog 2 bolletjes lekker ijs na. Het interieur is niet heel gezellig, je zou er voor het 'leuke zitten' niet heen gaan (daarom decor maar een 6). Maarrr het eten is goud waard! Als ik van de 9 en 10 zou moeten maken: die lekkere specials zijn alleen per 8 stuks te verkrijgen. met 2 personen is dit veel! zou top zijn als het bv ook per 4 of 6 kon.