Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Den Bosch

De laatste recensies in Den Bosch

Ingridwest

Via online reservering

De gerechten waren erg mooi opgemaakt. De produkten worden puur gebruikt en zijn zeer smaakvol, conplimenten! De porties zijn klein.

Gegeten op 16 december 2014

efws

Via online reservering

De verrassingsmenu had totaal geen samen hang. Een onderdeel van het hoofdgerecht was ratatouille, maar een ratje toe is een betere benadering voor het geheel. Wat op het bord lag, paste echt niet bij elkaar! De smaken klopte niet en matchte niet. Daarnaast was het zeer weinig, gelukkig was de friettent om de hoek nog open

Los van dat, was al het eten lekker (als je alle dingen los bekijkt). Gezellige sfeer. Aardige bediening!

Gegeten op 16 december 2014

mutske

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten mijn zus en ik kunnen niet aangeven wat we het lekkerst vonden we hebben van alles genoten, hadden een plaats bij het raam war ook gezellig was en met de sfeer van kerst zag het er warmen gezellig uit

Gegeten op 15 december 2014

Griet

Prijs/kwaliteit van de gerechten is niet in verhouding. Redelijk goede kwaliteit en geen culinaire flauwekul (waar ik een voorstander van ben), rechtvaardigt niet de hoge prijsstelling. De bediening is inadequaat. Eenvoudige verzoeken schijnt men niet te begrijpen. Mijn antwoord op de vraag of ik iets wil drinken op het moment dat ons gezelschap aanschuift: "Nee dank u, ik kies graag de wijn uit, na de keuze uit het menu", wordt (in deze volgorde) begrepen dat ik 1) niets wil drinken, dat ik 2) om het menu moet vragen, dat ik 3) om de wijnkaart moet vragen, en als ik daarop een fles bestel 4) aan mijn tafelgenoten gevraagd wordt wat zij wensen te drinken. Enzovoort. Fles buiten bereik. Eindeloos wachten op de dessertkaart. En tenslotte blijkt de toezegging; "Ik zal even uw jassen halen" te betekenen dat ze, na lang wachten, ergens voorin de zaak op een stoel gelegd zijn.

Gegeten op 17 december 2014

remco65

Iedere keer weer blijft de Zevende Hemel positief verrassen. Het eten is er heerlijk, de bediening erg professioneel (maar maakt wel altijd even een praatje als daar tijd voor is), de sfeer is er altijd erg gezellig en er is een mooie aankleding. Aanrader is de mixed grill.

Gegeten op 29 augustus 2014

Gelukkig hadden we gereserveerd, het restaurant was vol en het klonk er erg gezellig. We namen van de kaart het uitgebreide tapasmenu. Het werd in drie etappes geserveerd en de hapjes waren erg lekker. De bediening was snel en vriendelijk. Echt een avondje uit.

Gegeten op 11 december 2014

Jet79
over Restaurant Citrus

Huiskamer ambiance, heerlijk gegeten. Nette bediening zonder stijfjes te zijn. Voorgerecht van kreeft en coquille was perfect, evenals de hertenrugfilet. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 12 december 2014

loes_r

Met de AH actie eens gaan eten bij RIES. Ze boden één menu aan, prima! Het eten was ook zeker lekker, we moesten er alleen erg lang op wachten. Er zat 1,5 uur tussen het voor- en hoofdgerecht, dit werd echter wel weer goed gemaakt met een glas wijn.
De sfeer en het decor was echter minder, het is er erg krap en doet hierdoor meer aan als een café dan een restaurant. Te druk, het rook er ook niet fris, doordat het een open keuken heeft is het er al warm en vochtiger en daar roken wij ook nog een zweetlucht doorheen, ook het tafeltje plakte, gewoon niet prettig.

Gegeten op 4 december 2014

Martijn_Verduijn

Bijzondere ervaring is het zeker. Shiro bevindt zich op de eerste verdieping van twee gebouwen. Voor je beeldvorming een zolder met huiselijke uitstraling.
We worden hartelijk welkom geheten door onze gastvrouw, gekleed als geisha. Opvallend is de beperkte tafels, reserveren is een must zeker op zaterdag.
De bediening is erg goed en de gastvrouw neemt alle tijd om ons de verschillende menu's uit te leggen.
We kiezen voor het Japans Shiro Menu. Daarbij willen we sake. We krijgen een kleine proeverij. waarbij de keuze valt op een zachte variant. Onze gastvrouw heeft hierbij ook een uitgebreide uitleg waar de verschillende sake's vandaan komen.

Het eten is zeer bijzonder en erg verfijnt. De sake smaakt erg goed bij de verschillende gangen.

We hebben een zeer leuke avond gehad en het eten heeft ons erg goed gesmaakt.

We komen zeker nog een keer terug!

Gegeten op 13 december 2014

Hvoorma

Via online reservering

Goede simpele kaart met goede voor en hoofd gerechten. Kwaliteit van het vlees is uitstekend. Voorgerechten prima om te delen met verschillende personen. Kortom lekker gegeten.

Gegeten op 12 december 2014