Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Den Bosch

De laatste recensies in Den Bosch

TonMikkers

Gisteren bij Bar 35 gegeten, wat een leuke tent is dat zeg! Aardig personeel, goede burgers en lekkere biertjes erbij. Ik ga zeker nog eens langs!

Gegeten op 28 oktober 2014

reneblanken

Via online reservering

We hebben afgelopen maandag genoten van een overheerlijk 7 gangen diner met bijpassend wijn arrangement. Het enthousiaste team van chef Dennis Middelkoop is goed op elkaar ingespeeld en dat komt terug in de kwaliteit van het eten, de geweldige smaak en de goede service.

Gegeten op 27 oktober 2014

yvonne173

Via online reservering

Het eten was redelijk ,een goede prijs kwaliteit verhouding.
Een teleurstelling is wel dat ,als je eerst uitgebreid geïnformeerd wordt over de specials en als dan twee van je gasten dat bestellen, na enige tijd te horen krijgt dat ze op zijn.goed geïnformeerd personeel hoort dat te weten en je niet lekker te maken.
Druk is geen excuus.

Gegeten op 26 oktober 2014

stan1974

Voor een snelle hap, voor niet al te veel geld is La Cucaracha een prima keuze! Eenvoudig Mexicaanse gerechten met (te) veel knoflook.

Eerlijk is eerlijk, bij binnenkomst is al duidelijk dat je niet meer mag of kan verwachten.
De inrichting is gedateerd, en wat toeristische Mexicaanse snuisterijen maakt nog geen sfeervol restaurant.

Zeer vriendelijke bediening en dat maakt heel veel goed!

Geertje90

Vandaag een hapje wezen eten bij Cantina San Juan! Het was erg druk voor een dinsdag avond maar ondanks dat we niet hadden gereserveerd konden we nog terecht. We werden meteen geholpen door een aardige gastvrouw. Toen we de kaart kregen was het even slikken... Wow zoveel lekkere gerechtjes! Uiteindelijk gingen we voor de gegrilde zalmspies met bacon(bleek een super combinatie) en fajita met ossenhaas. Het eten kwam precies op het goede moment. Het zijn ruime porties waar je echt genoeg aan hebt en het eten is echt om je vingers bij af te likken. Het vlees was echt van goede kwaliteit. Beide waren we super enthousiast! Daarnaast is het in vergelijking met andere restaurants in Den Bosch goedkoop. Wij gaan hier zeker terug komen!

Gegeten op 28 oktober 2014

P59

Wij hadden gekozen voor een 4 gangen verrassing menu, het was een positieve verrassing.
Zeer lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 18 oktober 2014

daan12

Via online reservering

We hadden het verassingsmenu. Dat beviel goed. Goed advies over de wijnen. Wel veel tijd tussen de gangen. Restaurant zat vol maar we ervaarde het niet als druk. Aanrader!

Gegeten op 17 oktober 2014

AntonEgo

Één keer gegeten op het terras met een aantal vrienden bij Tante Pietje. De locatie is wederom de gezellige Korteputstraat. Er hangt een gezellige sfeer maar zit wel dicht op elkaar. Gerechten zijn lekker, maar wel aan de dure kant. Bij de wijn idem dito. Attente bediening.

Gegeten op 13 augustus 2014

AntonEgo

Al meerdere malen geluncht en gedineerd bij Zoetelief in Den Bosch. Uitgebreide wijnkaart en lekkere verrassende gerechten. Zoetelief is een mooie zaak en de bediening heeft verstand van de gerechten die geserveerd worden. De bediening laat af en toe wel is op zich wachten als het druk is, maar dat is begrijpelijk.

Gegeten op 20 september 2014

appelmoes1

Via online reservering

Gezellig restaurant, niet te gehorig ook al zat er een grote groep. We waren met 6 personen en deden mee aan de AH actie. Ontvangst was vriendelijk en we werden vlot geholpen. 3 personen hadden als hoofdgerecht parelhoen besteld, echter deze bleek later niet meer voorradig, maar wel lamsrack en-filet, wat voor ons ook prima was. 1 persoon heel duidelijk aangegeven dat de filet echt nog heel rood maar wel warm moest zijn. Bediening kwam even later vragen of het goed was. Aangegeven dat het vlees echt te ver doorgebakken was. Even later kwam uit de keuken 2 heerlijke rode lamsfilets, precies zoals het gevraagd was en we kregen ook nog gratis koffie. Als dat geen service is, onze complimenten! Oh ja en de rest van het eten en de wijn waren ook heerlijk.

Gegeten op 26 oktober 2014