Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Delft

De laatste recensies in Delft

Sonja47

• In behandeling

Met mijn dochter wezen lunchen, er werd netjes gezegd dat het wat langer kon duren ivm de drukte. Geen punt. Ik nam een clubsandwich die er niet alleen heel bijzonder uitzag, op dat rijkelijk opgemaakte bord, maar ook nog eens superlekker smaakte! Ook de 'notenthee' kan ik aanraden. Verder erg hippe 'kekke' zaak met vriendelijk personeel. Ik heb een nieuw favoriet lunchadres in mijn geliefde Delft!

Gegeten op 1 september 2014

christienbruggeman

Via online reservering

Wij hadden vooraf een 4-gangen diner geboekt. Kregen keurig een kaart om nog een keuze te maken uit verschillende voor-hoofd en nagerechten. Ben vol lof over de bediening. Keurig, duidelijk en heel hulpvaardig. Het eten was geweldig. Gaan zeker nog eens terug.

Gegeten op 30 augustus 2014

Stemband

• In behandeling

La Cubanita Delft is een goede tent voor als je makkelijk en voor niet al teveel geld, redelijk wilt eten. Er was voor ons geen plaats meer binnen , dus konden we vooraan op het terras plaatsnemen op de enige onbezette plek. Gelukkig waren er terrasverwarmers. Helaas zaten we wel in de sigarettenrook van onze buren. Bovendien zaten we redelijk in de buurt van een ton die eveneens als rookstation van de gasten binnen werd gebruikt.
Het was er druk en dat was te merken. Gestreste bediening, waar in ieder geval onze bediening onder leed. Er kon weinig gelachen worden. We hebben een kwartier tot een half uur zitten wachten tot we iemand bereid vonden om eens te komen kijken aan onze tafel. Gelukkig kenden we het concept, tafelnr. op viltje opschrijven en max. drie tapas per persoon en afgeven, zodat we vrij snel onze 1e ronde hadden. Zodra we eenmaal in de molen zaten liep het verder best lekker op de merkbare stress na. We hoefden niet lang te wachten op de bestelde tapas (alleen de drankjes duurden ms. ietsje te lang, maar dat vonden we niet storend) en zodra er een bestelde klaar was werd die gelijk uitgeserveerd.
We hebben diverse tapas geprobeerd: koud en warm, vlees, vis, groenten, aardappel etc. De één wat lekkerder dan de ander, maar allemaal verder goed te eten en redelijk op smaak. Het lag niet aan de bereiding, al vond ik wel, laten we zeggen, dat het er niet altijd helemaal vers uitzag en het soms een beetje opgewarmd leek. Persoonlijk vind ik dat niet storend, maar iets waar ik rekening mee houd als ik ga eten bij een dergelijk groot franchiseconcept.
Kortom: geen haute cuisine maar wel lekker gegeten. Note2Self: volgende keer reserveren.

Gegeten op 20 augustus 2014

Connie14

Zondag 31augustus gegeten bij Toros Santiago in Delft. Het restaurant is erg sfeervol ingericht. De bediening vergat één keer de drankjes te brengen, maar de hardwerkende chef zag alles en regelde het foutje snel. Het eten was heel goed. De goulashsoep was heerlijk en houd je van Argentijns vlees, ben je hier op de goede plek. Ook op de desserts geen aanmerking. Dit restaurant is zeker een aanrader.

hans303

Via online reservering

Voor t eerst bij Bar Artusi gegeten, tijdens de restaurantweek. Een uitstekende ervaring! Originele gerechten, uitstekende wijnen en de juiste attentie van de bediening ondanks de drukte. Hier ga ik zeker terugkomen om de á la carte opties te proberen. Staat op mijn voorkeurslijstje in de Delftse regio.

Gegeten op 29 augustus 2014

ron90

Vorige week met 3 vriendinnen geweest. We werden heel vriendelijk ontvangen en ik heb heel lekker gegeten. Vooraf antipasti Siciliana en pizza Grandiosa. Helaas had ik geen trek meer in een nagerecht maar de tiramisu zag er heerlijk uit. Ook de huiswijn was van prima kwaliteit en ik kreeg een lekker vol glas. Prijs/kwaliteit prima! Ik ga zeker een keer terug om de huisgemaakte pasta te proeven.

Gegeten op 12 augustus 2014

CynthiadeJ

Umai is zeker een van de betere All You can Eat sushi restaurants. De gerechten zijn heerlijk, vooral de Sushi met (rivier)kreeft!
Qua service is het wel zoals verwacht bij een sushizaak- zelf een lijstje invullen en personeel komt het brengen. Je moet zelf het tempo aangeven, als je te snel je lijstjes invult, heb je binnen een uur gegeten. Maar eindconclusie: Lekker sushi/japans eten kan bij Umai in Delft!

Gegeten op 21 juni 2014

belgrave2003

Visrestaurants in de regio Den Haag moeten oppassen. Brasserie 't Crabbetje in Delft breekt records op bijna alle fronten: de keuken is creatief en van hoge kwaliteit, de bediening is zeer deskundig en ongedwongen vriendelijk en de prijs-kwaliteitsverhouding is heel goed. Wie het niet zo op vis heeft, komt hier tot inkeer. Zelf meestal niet gecharmeerd van verrassingsmenu's, kiezen we hier toch voor de 'chefs proeverij', een amusesoepje, een forelsalade, een koud/warm voorgerecht bestaande uit onder meer Sint Jacobsschelpen, rivierkreeftjes en fishy bitterballen, gevolgd door een schotel met stukjes op de huid gebakken witvis (twee soorten). Kaasplank toe. Helemaal niets op aan te merken. Bijzonder is ook dat de 'zwarte brigade' bij gevraagd advies een dure wijn afraadt en een arrangement samenstelt van telkens net weer een iets ander glas, dat de 'hardware' op de borden perfect begeleidt. Dit is zo'n zaak waar je blij van wordt! Is er dan helemaal geen kritiek? Vooruit dan, het interieur kan wel baat hebben bij de hand van een vrouw. Dat bleek wel uit de bijzondere peper- en zoutstelletjes, die door de vriendin van de wijnkelner waren uitgezocht en waarop mijn tafeldame bijkans verliefd werd. Op het peper- en zoutsetje, wel te verstaan.

Gegeten op 29 augustus 2014

Werf

In het weekend moet je zeker reserveren en dat zegt genoeg. Lekkerste pizza van Delft en de combinatie met wijnbar is top, ruime keuze uit lekkere wijnen per glas.

Gegeten op 23 augustus 2014

dana1

Dit is de tweede keer dat we hier hebben gegeten, omdat het de vorige keer goed was bevallen.
Ook deze keer was het weer prima eten en supergoede service. Alleen de inrichting doet een beetje gedateerd aan, maar daar kunnen wij wel doorheen kijken :)

Het lekkerste vind ik de tomatensoep geserveerd in een uitgehold broodje. Echt smullen!

Gegeten op 23 augustus 2014