a TripAdvisor company

De laatste recensies in Delft

De laatste recensies in Delft

2678gb14

Via online reservering

Heel vriendelijk geholpen en alles was goed verzorgd.
Als we in delft zijn gaan we zeker nog een keer 1 van de huisgemaakte taarten proeven. 1 klein puntje....het gerecht had iets warmer gemogen.

stefan48

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Vandaag zijn we na 1,5 jaar weer eens gaan eten bij Swing in Delft.
Waar zal ik beginnen:
We werden erg vriendelijk ontvangen en konden kiezen uit diverse tafels.
Het restaurant zat redelijk gevuld.
We kozen voor een 3 -gangenmenu
De bediening stelde zich netjes aan ons voor en vroegen of we iets te drinken wilde hebben.
Tevens werd gemeld wie van het personeel deze avond ons aanspreekpunt was voor al onze vragen en opmerkingen.
We kozen na goed geïnformeerd te zijn voor een heerlijke fles droge witte wijn.
Hierna kregen we een amuse van het huis. Een stukje Brie met honing en walnoot. Top.
Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht werden netjes geserveerd, Goede kwaliteit, prima temperatuur gewoon zoals het hoort te zijn.
Bij het dessert, diverse kazen met toebehoren een heerlijke glaasje port.
Na het dessert kozen we voor koffie. Mijn vrouw wilde graag een glaasje Sambucca en ik een glaasje Grappa. Jolijn was duidelijk en vertelde waarom ze dat niet in het assortiment hadden en deed ons een alternatief voorstel. Ik zei je kan ons alleen maar verrassen. We kregen een proeverij van twee glaasjes van het merk Rutte. Onze complimenten.

We kunnen enkel concluderen dat Jolijn en haar crew precies begrijpen en invoelen hoe ze hun klanten een hele fijne avond kunnen bezorgen. Hier zijn ze voor 100% in geslaagd vandaar drie tienen. Na afloop hebben wij de keuken bezocht en onze dank geuit voor deze geslaagde avond
Tot snel!!!

Gegeten op 29 juli 2016

Maartje-Arie

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten bij het Walletje met de AH restaurant actie. We mochten uit de hele kaart kiezen. We kozen voor het 3-gangenmenu van €24,50. Met name de dorado was heerlijk.
De bediening was attent en vriendelijk. Duidelijk mensen die plezier hadden in hun werk. Dus complimenten voor de kok en het personeel. Een aanrader!!

danielle52

Via online reservering

Verrassend restaurantje op het Marktplein in Delft. Hier gegeten met de AH restaurantactie. Erg lekker 3-gangenmenu. Wij hadden vooraf de kalfsspies en de proeverij. Beide erg smakelijk. Als hoofdgerecht het pannetje met varkenshaas, ook erg lekker en als dessert ook hier weer een proeverij, altijd leuk en lekker. Kortom, we hebben heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar,

a3anaB

Via online reservering

Wij aten er met de AH-zegeltjes, 3 gangen-menu voor € 25,--. We werden hartelijk ontvangen met een lekkere amuse en kozen daarna voor resp. een visquiche en een carpaccio als voorgerecht. Beide heerlijk. Hoofdgerecht resp. schelvisfilet op Libanese wijze en Curry met kippendijen. De curry was voortreffelijk en werd vergezeld door een zoet-zure komkommersalade. Lekker verfrissend bij de pittige curry. De schelvis werd helaas geweld aangedaan door de groenten/kruiden waardoor de vis niet tot z'n recht kwam. De daarbij geserveerde groene asperges waren niet gaar, dus helaas een wat minder gerecht. Kan een kwestie van smaak zijn... De eigenaresse bood nog wel aan iets anders klaar te laten maken maar dat vonden we niet nodig. Het dessert, kersenmonchoutaart met bolletje kersenijs en slagroom, maakte een hoop goed! Het dineren op de terrasboot met nog de laatste avondzon, was een +punt!

Gegeten op 24 juli 2016

jimv

Via online reservering

4-gangen menu waarbij voor ieder rekening werd gehouden wat wel en wat niet geserveerd moest worden. We waren met 8 personen

KellyB

Via online reservering

Heerlijk menu, met geweldige service! Les Copains is een leuk klein restaurant, met een goede sfeer en ambiance. Je voelt je bij binnenkomst al direct welkom. De tafels zijn goed gedekt en er wordt gebruik gemaakt van mooi servies en glazen.
De gerechten waren heerlijk, de mosselen zijn de lekkerste die ik ooit gegeten heb. Je krijgt er een lekker vers gebakken broodje erbij, ze komen zelfs langs voor een twee rondje.
Al met al een geweldige avond uit, met heerlijk eten! We gaan hier zeker vaker heen

celesta2

Via online reservering

Heerlijk gegeten met de AH actie! De ossenhaas is echt een aanrader en de huisgemaakte gebakjes moet je echt proberen. Na afloop nog een stuk quiche meegenomen die overigens ook heerlijk was, bedankt!

Bajo15

Via online reservering

Het is een prachtige locatie. Het restaurant ziet er qua inrichting wel erg gedateerd uit. Het eten was er steeds vlot en we werden vaak bijgeschonken. Echter viel ons het eten erg tegen. De scholfilet was absoluut niet vers en de groenten op het bord waren vrijwel smaakloos. Mijn vriend had de runder ribeye en deze zat vol met vetranden, waardoor hij een groot deel niet op heeft kunnen eten. Kortom, prachtige locatie, maar het eten is slecht.

Kattie

Bij toeval hier terecht gekomen op terras voor lunch.
Lekker een weizenbier gedronken.
Nette jongen bediende ons, maar niet echt belangstellend, ook niet een keer gevraagd of we het lekker vonden.
Besteld: engelse steak en onion pie en sandwich met cheddar.
Viel wat tegen. Sandwich bleek twee gewone bruine boterhammen met cheddar kaas en pickles.
Pie was erg droog en slechte kwaliteit vlees ( taai en vetranden) erin, beetje frietjes en wat sla erbij.
Rekening was 22 euro. Veel te veel voor het gebodene.