Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Delft

• Service

• Decor

• In behandeling

Heerlijk Grieks eten!
Gastvrij en vriendelijk personeel.
Kwaliteit is vele malen beter dan de prijs doet vermoeden!

Toilet zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken.

Gegeten op 6 december 2014

nathalie14

Gegeten op 17 december 2014

Maggie30M

De jaarlijkse Kerstlunch van het werk hier genoten (27 personen). De communicatie vooraf was prima. We hadden het restaurant voor onze groep alleen, wat erg prettig was, tafels mooi gedekt en het restaurant al in kerstsfeer. De gerechten werden keurig uitgeserveerd en heel bijzonder was het voorgerecht met zuurkool met een vleugje kaneel onder de kwartelpootjes. De borden waren mooi opgemaakt, porties groot genoeg, het ijsdessert met een nog warm chocolade cakeje zag er eveneens feestelijk uit. Kortom ook voor groepen een aanrader.
Jammer dat we nooit 2x in hetzelfde restaurant gaan lunchen !!!

Gegeten op 16 december 2014

Henas

Geweldig restaurant.
Heerlijke vlees en bijgerechten.
1 minpuntje was de garnalen cocktail. Dat was iets teveel salade en te weinig garnalen.
Personeel was zeer vriendelijk.
Mij gaan ze hier vaker zien

Gegeten op 16 december 2014

mieke79

Afgelopen zaterdag heb ik mijn verjaardag gevierd bij Lef met 10 luitjes.
De locatie en de sfeer was prima en het eten was oppie toppie.
Met vier personen hebben we kaasfondue gegeten en het was heerlijk.
De andere gasten hebben verschillende gerechten gekozen en waren ook vol lof over alle gerechten. Lef heeft prima koks in dienst en het bedienend personeel was erg vriendelijk. Al met al hebben we een hele gezellige avond gehad en wij komen zeker snel weer terug !! Mieke

jenghi

Via online reservering

De bediening was matig. Eén serveerster behandelden ons alsof ze alles beter wist en wij heel dom waren als we een vraag stelden over het menu. Dat was minder. Daarnaast werd het servies niet allemaal tegelijk weggehaald, maar zat er 10 minuten tussen voordat mijn bord was weggehaald en die van mn partner, terwijl we wel tegelijk klaar waren met eten.
Het eten smaakte echter prima.
Het decor was wat donker, donker licht en de decoratie op tafel waren soms versierd door kauwgom...

Gegeten op 14 december 2014

rachel342

Wij hebben hier gegeten met een groupon bon, echter waren wij door het verdwalen met de auto 10 minuten later dan gepland. Bij binnenkomst leek het personeel hier niet op te wachten en keek de hoofd ober afkeurend naar zijn horloge.. Dit vonden wij al erg onvriendelijk omdat dit niet bewust gedaan was. Hij leek zelfs geërgerd te zijn dat wij 10 (!) minuutjes later waren. En fin we kregen velen minuten later een tafel aangewezen in het drukke restaurant.

Het interieur is netjes en mooi en het eten is ook smaakvol en lekker. Het personeel leek die avond alleen totaal ongeïnteresseerd in onze tafel. Misschien omdat wij een groupon hadden? Tien minuten later kregen wij een menu kaart en vroeg een dame of wij wat wilden drinken. Nog voordat ik kon antwoorden namens de tafel, liep ze weg (!) omdat ze geroepen werd door de hoofd ober om een andere tafel te bedienen. Wij mochten weer wachten en niemand hielp ons! Als wij geen groupon hadden die al betaald was, waren wij allang uit dit restaurant weggelopen dus ik vind het erg jammer dat de service totaal afwezig was deze avond.

De voorgerechten kwamen niet tegelijk aan en we moesten zeer lang wachten op het hoofdgerecht. Later op de avond kwam er een groot Nederlands gezelschap welke op wenken bediend werden! Een zeer groot verschil met hoe wij verwelkomd waren. Schandalig vind ik het, en hierdoor ben ik niet van plan om nogmaals terug te komen naar dit restaurant. Waar ik voorheen wel meerdere keren ben geweest. Jammer. Heel jammer.

Gegeten op 22 november 2014

nel39

Via online reservering

We werden zeer vriendelijk ontvangen.De zaak was bijzonder mooi in Kerstsfeer versierd.
De bediening was vlot en vriendelijk.Eten zeer goed verzorgd.
Er was namens ons allen prettiger als er ook wat patat en sla bij geserveerd zou worden.
Dat was het enige wat wij misten.
Maar verder een aanrader om er te gaan eten.Volgende keer vragen we wat we misten er wel bij

Mahinder

Gegeten op 11 december 2014

sassefras1986

Via online reservering

Wij hebben een gezellige avond gehad bij Sevenhills, goed eten vriendelijk personeel, mooi decor, een aanrader wij komen terug!