Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in Delft

De laatste recensies in Delft

Pierredelamontagne

Het lijkt of de kwaliteit nog verder omhoog is gegaan in Les Copains. Wat een heerlijk menu hadden ze. Na de geweldige amuse een gerecht met Tonijn en Zalm. Hoewel ik een enorme Tonijn liefhebber ben moet ik zeggen dat deze keer de zalm het beste van de twee was. Niet omdat de tonijn minder was maar omdat de zalm uitzonderlijk lekker was. Het gerecht met tong, truffel en bieslook was super. Verrassend was de spatzle, heerlijk die combinatie van parmazaanse kaas en schelpdieren.
De wijnen die erbij geschonken werden zijn ook super. Bewijst weer eens dat witte wijnen ook fantastisch kunnen zijn. Daarnaast ook een geweldige gekozen rode. Tempranillo bij het hoofdgerecht zonder heel veel hout was een excellente combinatie met de Dorade.

Gegeten op 31 oktober 2014

TheodorusTarwenat

Populaire tent voor eenvoudige Mexicaanse hap, die waarschijnlijk door een Delftse student is bereid. Kan ermee door, maar geen culinair hoogstandje. Voedzaam, maar vrij vlak van smaak. Geen idee waarom je tien minuten bij de bar moet wachten, terwijl genoeg tafels vrij zijn. Bediening vriendelijk, maar soms iets te joviaal. Ambiance typisch Mexicaans: veel lawaai van luid pratende bezoekers en Mexicaanse muziek.

Gegeten op 31 oktober 2014

michiel56

Gisteren met zijn tweeen bij India Garden gegeten. Omdat we allebei overdonderd werden door de (ietwat te) grote hoeveelheid aan keuzes op de kaart en we er reeds een lange werkdag op hadden zitten, besloten we de 'special' voor twee personen te nemen. We vonden beiden met name het Nan brood, de Mulligatwani Soep en de Chicken Tikka Mussalum zeer goed te eten. De koude salade die erbij wordt geserveerd bleek wat karig en had mijns inziens ook weggelaten kunnen worden.

De bediening was vriendelijk en behulpzaam; Onze beleving stond centraal.

Gegeten op 30 oktober 2014

Walzie

Gisteren hier met 7 personen gegeten. De chef had een 4 gangen menu voor ons samengesteld, met bijhorende wijnen. Mooi opgemaakte borden en lekkere gerechten. De bediening was adequaat en vriendelijk, zonder opdringerig over te komen. Het decor ziet er prachtig uit, alleen vond ik het sanitair wat mager.

Gegeten op 30 oktober 2014

Proever36025

Via online reservering

Wij komen voor de pannenkoeken en die zijn altijd heerlijk!
De bediening was weer erg aardig en vlot.
Wij komen zeker terug naar het Gulden ABC.

Gegeten op 28 oktober 2014

Marnix010

Met z'n tweeën hier gegeten op een rustige doordeweekse woensdag. We pasten er makkelijk bij want er zaten op dat moment maar 3 tafeltjes te eten.
Maar het eten ... top! Je zou het niet zeggen met zo'n naam ("de Ruif") en uitstraling van bruin café, maar de keuken is écht hartstikke goed en origineel! Niet alleen grappige gerecht-namen op de kaart maar gewoon echt lekkere spullen, goeie bereiding, origineel en mooie opmaak. Zowel voor vleeseters als vega-liefhebbers. En dat voor die prijs: zelden zulke goeie prijs-kwaliteitverhouding gezien!

Sfeer: de zaak is eigenlijk een soort bruine kroeg (met een geweldig terras voor in de (na)zomer). Als je iets later op de avond komt eten, loopt de avond gaandeweg over in een (bier)cafe-sfeertje. Best een gek contrast met de ontzettend goeie keuken. Maar hey ... mij hoor je niet klagen!

Qua bediening ligt het iets genuanceerder: de bediening is jong (oogt studentikoos) en past bij de uitstraling van de zaak: vriendelijk, losjes, relaxed. Maar (bij ons) ook nogal vergeetachtig en ondanks de rust in de zaak letten ze niet erg op. De vriendelijkheid maakt het wel weer grotendeels goed.
Ik was er een half jaar eerder ook al eens geweest, was er gisteren met plezier weer en kom graag nogmaals. Mijn eindcijfer voor kwaliteit/prijs: een 9.

Gegeten op 29 oktober 2014

KatieAz

Ziet er erg modern uit, vooral vergeleken met andere chinese restaurants die ik heb gezien. En erg groot!
Eten smaakte goed. En bij de reservering vroegen wij om twee kinderstoeltjes, en die kregen we er netjes bij.
Prijs kwaliteit was prima.

Gegeten op 5 oktober 2014

KatieAz

Keer iets anders, een restaurant naast een cafe. Super gezellig en knus, wij zaten helemaal boven.
Wij namen voor het gemak het driegangen verrassingsmenu met bijpassende bieren. Door de gerechten werd ook speciaal bier gebruikt. Het smaakte erg lekker! Alleen kiezen wij de volgende keer voor een ander menu.
Prijs kwaliteit was echt prima, alleen betaal ik liever iets meer en eet ik wat meer. Smaakte erg lekker en als ik om me heen keek zag het er ook allemaal goed uit.
Ober legde alles uit. En grappige was toen hij vroeg wat ik wilde drinken, vroeg ik wat hij mij kon aanraden. Maar dat was een lastige vraag, want tja ze hebben daar echt super veel speciaal bieren! Uiteindelijk zijn we samen wel tot een keuze gekomen. Daarom hou ik van een verrassingsmenu en bijpassend drank arrangement (dit keer een lekkere bier arrangement).

Gegeten op 25 mei 2014

carina12

Via online reservering

Wij hebben hier heerlijk gegeten. We hebben het 4gangen verrassingsmenu genomen en het was allemaal lekker. Fijne ambiance en goede bediening. Zeker een aanrader!

Gegeten op 25 oktober 2014

Anna1301

(H)eerlijk eten, dit eerlijke eten mist alleen wat gezelligheid. Het is geen restaurant om romantisch te dineren met je (ge)liefde. Het is daarentegen van goede kwaliteit en zonder toevoegingen. Wanneer je opzoekt bent naar een restaurant waar puur en eerlijk wordt gekookt ben je hier aan het juiste adres!

Gegeten op 24 oktober 2014