De laatste recensies in Delft

De laatste recensies in Delft

rosemarie4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kreeg papardelle met een blik gepelde tomaten erover uitgestort waar zelfs de kroontjes niet van waren afgesneden, heb spijt dat ik dit laf genoeg niet tegen het super lieve personeel heb durven zeggen

Gegeten op 16 april 2014

Yari2009
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren - 16 april 2014 - bij Vrij geluncht. Aparte smaakjes en vriendelijke bediening. Echter, niet alert of attent; getuige het feit dat alle bezoekers zeer duidelijk lieten merken dat de temperatuur onaangenaam was. Koud zelfs. Iedereen zat er rillerig bij. De verwarming in de keuken (waar bewogen, gewerkt werd) was aan, maar niet in het restaurant waar mensen normaal gesproken nauwelijks bewegen. Goed eten en bedienen is 'een' (daar mankeert het bij Vrij niet aan), maar in een restaurant komt meer kijken om klanten tevreden te stellen.

Gegeten op 16 april 2014

GenS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk in het zonnetje op de boot lunch gegeten! Wat een geweldige plek! Heerlijk gegeten! Bijzondere broodjes met zalige, aparte vulling! Prima bediening zeer vriendelijke en een enthousiaste en trotse eigenaar, een tent waar je je gelijk op je gemak voelt! Om zeker snel terug te komen! Ook met minder weer is het leuk vertoeven binnen!

Gegeten op 5 april 2014

pieter68
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondagavond hebben wij onze Marathon Medaille avond bij jullie mogen vieren.
Ik heb al een aardig aantal medaille avonden mogen meemaken maar deze bij het Koningshuys spande duidelijk de kroon. (Hoe toepasselijk een kroon op het Koningshuys)
Vanaf de ontvangst met het glaasje prosecco, de stokbrood, de soep, het hoofdgerecht en het dessert met koffie, alles was top.
De twee dames van de bediening hebben waarschijnlijk ook een marathon gelopen die avond maar altijd zeer behulpzaam en met een prachtige glimlach. Zeker waardige prinsessen van het Koningshuys.
De verrassing was voor ons toch wel de enorme eerlijkheid van het team, waarschijnlijk zo opgevoed door directie. We hebben nooit om een wijntje of een biertje verlegen gezeten en ik ging redelijk “loaded” naar huis, toch hadden we volgens planning te weinig gedronken en viel de afrekening dus mee.
Ik heb verleden jaar bij een medailleavond precies het tegenovergestelde meegemaakt, daar kregen we extra rekening voor 200 € aan water. ?.
Ik ga zeker het Koningshuys in de komende jaren meerdere malen bezoeken en zal het een goede plek geven op mijn lijst met referenties.

Graag onze dank, van de lekkergelopen groep uit Delftgauw en de Milles Pattes uit Macon, doorgeven aan het team.

Gegeten op 13 april 2014

Lnddmmss
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al meerder keren hebben wij in het volgens ons, BESTE wokrestaurant gegeten. Het eten is altijd vers en goed op smaak gemaakt en met zorg bereid. De bediening en de koks zijn zeer vriendelijk en persoonlijk.
De keuze voor zowel de wok, als de grillplaat is ruim. Ook het buffet waar je gebruik van kan maken is gevarieerd. Er is tevens een ruime keuzen aan voorgerechten waaronder sushi die niet onder doet voor een sushibar. Ook het dessertbuffet is zeer uitgebreid.
De prijzen zijn inclusief drank en daarin is heel veel keus, je kan het uit de koeling halen of tappen zoals de wijn, het bier en de frisdranken.
Elke keer als we hier gegeten hebben is het een waar feestje!!

Gegeten op 12 april 2014

Boris_Delft
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de tweede keer deze maand bij Olympia gegeten en het was wederom overheerlijk. Ik neem altijd alleen een hoofdgerecht en soms een dessert. Dit maal de gebakken zalm en als dessert Griekse yoghurt met honing en walnoten. Het enige kleine minpuntje was de slagroom met vanille aroma bij de yoghurt. Mijn vriendin is vegetarisch en heeft genoten van de gevulde paprika en gevulde tomaat.
Ondanks de drukte staat het eten binnen no time op de tafel, de bediening is erg vriendelijk en het eten altijd heerlijk. Wel even reserveren anders kom je waarschijnlijk voor een teleurstelling te staan.

Gegeten op 12 april 2014

Bianca C
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zondag all you can eat tapas gegeten hier. Genoeg keuze uit vis, vlees en vegetarische tapas. De bediening was alert en kundig. We hebben hier een leuke avond gehad. Voor wat het is qua prijs en aanbod, is het eten prima. Niet heel hoogstaand maar wel smakelijk, veel frituur dingetjes. Er zijn gerechtjes met minder smaak zoals de gegrilde gamba's. Dit is jammer maar ook geen ramp. Het interieur met het geklad op de muren is niet mijn smaak, maar ze maken het wel gezellig in la cubanita.

Gegeten op 13 april 2014

jersey girl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima restaurant met een goede service.
We hebben ons laten verassen met 4 gangen. Alles was goed op smaak en zag er mooi uit.
Vooral de ravioli in het tussen gerecht was bijzonder lekker.
Bediening was vriendelijk en wijnen uitstekend.
wellicht 1 puntje , portionenring kan wel wat meer

Gegeten op 22 maart 2014

jersey girl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eerste ervaring bij Don comer is goed bevallen . werden gastvrij ontvangen en er was een goede selectie van tapas en andere gerechten.
Wij gingen voor een aantal tapas met wat huiswijn erbij. alles was goed verzorgd en de wijn smaakte prima. We komen zeker nog eens terug

Gegeten op 11 april 2014

lola7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een prachtige locatie waar je prima een heerlijk biefstukje kunt eten. Voor de kids een verse pannenkoek. Redelijke prijzen dat kan omdat je zelf naar binnen loopt om een keuze te maken uit het assortiment. Zowel binnen als buiten kan je lekker zitten. In de winter binnen met een warme chocolademelk of verse erwtensoep. In de zomer buiten met een lekker wijntje erbij.

IENS bestaat 15 jaar!