Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in De Meern

De laatste recensies in De Meern

Leon100

Via online reservering

Het decor van Casa Del Toro is redelijk simpel. De sfeer zou iets beter kunnen via wat meer gedempt licht en wat meer aankleding. Wij hadden spareribs en mixed grill. We moesten hier redelijk lang op wachten, maar dat komt doordat de gerechten bereid worden op de grill. (Geen kant en klare gerechten voor in de magnetron wat je ook wel elders ziet) De gerechten waren het wachten waard: de spareribs waren heerlijk mals en goed van smaak. De mixed grill viel ook goed in de smaak.
De service is bijzonder vriendelijk: men komt geregeld kijken of alles naar wens is, zonder daarbij opdringerig te zijn.
Wij komen zeker terug.

Gegeten op 12 december 2014

Liesjaa

Via online reservering

Toetjes was een minpunt helaas. Dame blance met te weinig chocolade saus
Spare ribs waren lekker! Voorgerecht ook!
Decor binnen is leuk maar wel het gevoel dat we in de kijk zaten. Binnen veel licht, buiten donker dus erg in de kijk.

Gegeten op 7 december 2014

irén1

Via online reservering

geweldig lief eetbarretje waar je lekker eten kunt, je moet wel geduld hebben , kan soms lang moeten wachten. het eten is heerlijk en maakt alles goed zeer lief personeel .

Gegeten op 6 december 2014

reneevdburg

Via online reservering

Wij hebben hier ontzettend lekker gegeten. Echte goede spareribs, zoals ze horen te zijn. De bediening was erg vriendelijk en ook super snel! Een hele gezellige avond gehad.

Gegeten op 5 december 2014

Terroni

Slecht gegeten bij Casa Del Toro. Voorgerecht gamba's met avocado. Gamba's waren gort droog en nog bevroren. Avocado niet rijp genoeg om te eten. Hoofdgerecht ossenhaas. Was kurk droog! Smaakte vreemd. Bijgerecht: Frietjes. Slaap en vettig! Bij klacht hierover reageerde de eigenares agressief. Bediening: een zootje! Zij botsen bij mekaar.
Nagerecht ? Nee Dank je wel. Dat was voldoende voor vanavond.
Eerste en laatste keer daar geweest. Geen aanrader!

Gegeten op 6 december 2014

roy48

Voorgerecht:
Pittige chorizo was alles behalve pittig. Het was meer een standaard worst die iedereen zelf op de bbq kan maken.
Gamba's was niks aan gedaan en smaakte naar het vlees dat ook op de grill heeft gelegen. Daarnaast een treurig hoopje sla.

Hoofdgerecht:
Beide spare-ribs genomen. Vlees was van goede kwaliteit. Viel net niet van het bot af wel goed gegaard. Wel jammer dat de saus na het grillen erover heen gegooid is ipv marineren.

Nagerecht:
Fruit was erg simpel, gewoon banaan, kiwi etc. niks speciaals mee gedaan. Dame blanche idem niks speciaals 1 bolletje vanille ijs met erg weinig chocolade

De prijs is erg hoog voor de kwaliteit die je krijgt. Als we geen korting bon hadden dan hadden we eten terug gestuurd naar de keuken. € 12 voor 3 gambas waar niks aan gedaan wordt is wel ernstig vinden wij!

Gegeten op 30 november 2014

suve

Via online reservering

Het eten was prima. De verlichting zag er niet gezellig uit.. er hingen lichtslangen en deze hingen niet netjes. Het was te overbelicht. De stoelen zaten ook niet lekker. Een gemiste kans.

Gegeten op 30 november 2014

Ralph68

Leuk adres. Ligt ietwat verstopt in de Vinex maar zeer de moeite waard.
Kaart niet al te groot echter erg smakelijk.
Leuke en gezellig inrichting met een half open keuken.
Plezierige en attente bediening.
Zuurvlees was heerlijk en oh ja, ze hebben Weihenstephaner ;-)

Mmmhmm

Een groep van 23 personen.
Vooraf een 3 gangen menu afgesproken,met keuze uit drie verschillende hoofdgerechten,zalm,kip of biefstuk.
Een amuse als voorgerecht en een grand dessert.
Heerlijke gerechten en prachtig opgemaakt.
Met alle wensen is rekening gehouden,super vriendelijk en behulpzaam personeel. De chefkok/eigenaresse heeft een waar meesterstuk geleverd.
Prijs -en kwaliteitsverhouding kan echt niet beter!
We waren hier al eerder geweest en was zo goed bevallen dat we bij de Oude bakkerij een feestje wilde geven. En een feest was het in alle opzichten.
Entourage is huiselijk en top is de centrale open haard.
Kortom we komen hier zeker nog vaker terug.
José en personeel enorm bedankt voor deze onvergetelijke avond!

stella16

Nadat we in het voorjaar en zomer al een paar keer een drankje op het terras hadden genuttigd vanavond voor het eerst bij Rare Jongens gegeten. Vriendelijke en attente bediening, leuk ingericht en sfeervol maakt al de setting. Het eten is heel lekker: de hamburger heeft handgesneden boterhammen met een dikke hamburger, de zuurvlees smaakt echt Limburgs, de BLT sandwich is onbeschoft groot en weer dezelfde handgesneden boterhammen en de carpaccio smelt op de tong. Smakelijke frites erbij. Een aanrader!