De laatste recensies in De Meern

De laatste recensies in De Meern

Ron-03040
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer een heerlijke avond. Gastvrije ontvangst, ook voor de kinderen. Heerlijke zalm, tonijn, risotto en cocquiles. Lekkere pinot grigio. Goede timing van de keuken en bediening. Wij komen zeker terug!

Rob (Utrecht)
over Restaurant Balije Park
  • Recensies in de laatste twee jaar

Deftig eten in de meern, het kan. Gelukkig wordt het nooit stijf-deftig. Heerlijk gegeten,kleine smaakexplosies in de mond. Niet voor de moeilijke eter. We komen zeker terug!

Bgottgens
  • Recensies in de laatste twee jaar

29-3-2014 als werkelijk alle restaurants in de buurt vol zitten,zelfs de naburige Chinees, geeft dat wel te denken op zaterdagavond. Eenmaal aan tafel werd het duidelijk. Dit restaurant heeft een ander concept nodig. De ontvangst was vriendelijk na het bestellen van het eerste beter wijntje werd vrij snel duidelijk. Ondanks de redelijk forse prijs pet glas €5,- kreeg mijn partner een werkelijk minimale hoeveelheid. Ik heb hier vriendelijk wat over gezegd echter werd hier niet meer op gereageerd ondanks toezeggingen hierover. Het eten was erg aan de prijs op het driegangen dag menu na. En dit was op het voorgerecht na niet van een denderende kwaliteit. Een carpaccio van €14 en een biefstuk van € 21, is in deze ambiance erg overvraagd. Mijn advies ga je inkoop versimpelen en zorg dat er een strak formule voor een goede prijs staat. Bijvoorbeeld een dag of weekmenu; vis, vlees of vegetarisch. Simpel en goed zonder pretenties. Als ze op deze voet doorgaan zullen ze niet overleven. Werkelijk alle restaurants in de buurt zitten op zaterdagavond overvol. Denk na beste eigenaar

sylvia29
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier met zijn vieren alleen een hoofdgerecht (mixed grill op mini barbecue, ossenhaas, 3 soorten vlees) gegeten. De vriendelijke Argentijnse eigenaresse adviseerde ons vriendelijk wat hun specialiteit was. De gerechten waren goed klaargemaakt. Zeker als je een keer lekker een goed stuk vlees wilt eten zonder teveel opsmuk dan kun je hier zeker terecht.

Scd

Zeer slecht!
Gastvrouw spreek niet behoorlijk Nederlands.
Stokbrood voor 3,50?! Zijn 5 erg dunne en droge sneetjes.
Waar we ook nog eens 35 min op hebben moeten wachten.
Tijdens bestelling word er niet gevraagd naar hoe je het vlees bereid wilt hebben (medium enz) ook geen ijs of citroen in frisdrank simpelweg omdat ze daar niet aan doen. Dessert erg tegen gevallen en voor gerecht wel 3 hele gamba's voor 11,50. Maar daar zat wel een schijfje citroen bij. Super slecht!

Midden
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zoals in een eerdere recensie gesteld, zijn we voor de tweede keer binnen een jaar bij “De oude bakkerij” gaan eten. Al was het alleen maar om te controleren of we ook nu weer zo tevreden huiswaarts zouden keren.
3 x carpaccio als voorgerecht. Deze is werkelijk subliem te noemen. Perfecte dikte, mals en smaakvol, zonder al te veel poespas.

Als voorgerecht 2x wagyu biefstuk en 1x Scharrelvlees van het Duke of Berkshire. Wagyu biefstuk (wederom) perfect gebakken en met smaakvolle garnering geserveerd.
Het scharrelvlees bleek eveneens een schot in de roos te zijn. Varkersschouder ( procureur), dat door een lange garing bij lage temperatuur letterlijk boterzacht was geworden. ( het deed ons in de verte aan “pulled porc” denken) Geserveerd met smaakvolle (pruimen)saus.

Als nagerecht de Winter-Trifle. Origineel nagerecht dat bestond uit biscuit, kersen en chocolademousse, geserveerd in een weckpotje. Lekker van smaak, niet te veel en niet te weinig.

Kindergerecht werd ook als goed beoordeeld, hoewel de smaak van verse patat (met schil) wennen was voor een kind dat pre-fab gewend is.
Aandachtspunt voor het kindergerecht is de hoeveelheid en servies. Hoeveelheid is aan de krappe kant voor een kind(?) van 12. Zijn reactie op een “Dora” bord was ook hilarisch.

Samengevat:
Wij blijven zeer tevreden over dit restaurant en zullen er zeker weer terugkeren.

Gegeten op 10 maart 2014

Crzzzy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk geluncht op een doordeweekse dag. Buiten de kaart om was er een carpaccio van coquilles, wat een smaakexplosie. De bediening was uitermate kundig en prettig aanwezig. Ook de begeleidende wijnen waren helemaal goed. Op naar het diner!

Gegeten op 26 februari 2014

Skyrider
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op doorreis even via Google een restaurant gezocht. Samen met vriendin hier gegeten. Ontvangst was zeer vriendelijk. Zaten nog 4 gasten aan 1 tafeltje en later kwam er nog een stel binnen. Gaf mij al te denken. Bediening was vriendelijk maar niet bijzonder. We hadden niet veel tijd en namen geen voor en nagerecht. Mijn partner bestelde een biefstuk €21,- en ik een kipsaté €19,- voor die prijs dachten we moet het wel speciaal zijn. Tot dat het werd opgediend. 2 stokjes kipsaté met een laffe pindasaus en bedje van sla en silveruitjes en jawel 4 stukjes gekleurd kroepoek. Mijn partner had een biefstuk met wat bordvulling, stelde niets voor. Ook kregen we een klein bord met grauwe frites dit was voldoende voor 1 persoon. Wij eten zeer regelmatig buiten de deur, maar dit is toch wel beneden peil. Totaal geen prijs/kwaliteit verhouding. Zeker 30% te duur. Heb dit tegen de serveerster gezegd, maar geen reactie. Had beter naar een snackbar kunnen gaan. Dit restaurant is geen aanrader en wij komen hier nooit meer. Wat een slecht restaurant.

Gegeten op 27 februari 2014

barber1
over Casa Del Toro
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier op Valentijnsdag gegeten. Onze beef was niet uitgesproken van smaak, spreekt niet van goede kwaliteit. Daarbij komt dat ons niet werd gevraagd hoe we het vlees bereid wilden hebben. Mijn beef was gedeeltelijk te ver doorgebakken en gedeeltelijk rood, echt niet goed. Het interieur is leuk, maar de ramen in de pui zijn wel erg vies. Wij komen hier niet weer.

Gegeten op 14 februari 2014

ursula4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend hier gegeten, en zeer tevreden! Lang niet zo'n malse ribeye gegeten!
Voor en nagerechten zijn niet echt bijzonder, maar wat we ervan hebben gegeten was wel lekker.
Ontzettend fijne bediening echt (lieve) mensen met hart voor de zaak!
Wel zijn de nagerechten wat aan de prijs, vooral als je bekijkt wat je ervoor krijgt.
Maar... al met al genoten en goed gegeten.
Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 8 februari 2014