Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in De Meern

De laatste recensies in De Meern

leo44

Hoewel het eten goed is, betaalden wij voor twee gangen inclusief anti pasta, een fles rosé, een glas rosé per persoon, water ( € 3,95), twee koffie inclusief fooi € 100,- voor beiden. We hadden nog beiden trek in iets. Kortom de porties te klein en de prijzen te hoog.

Gegeten op 24 augustus 2014

Inge1964

We hadden het menu van de maand: gamba, varkenshaas en baklava. Alle gerechten waren heel erg lekker en zagen er ook leuk uit. Hier is werkelijk niets op aan te merken.
Ook de bediening was netjes en snel.
Wij zaten in de serre en dat is wel leuker dan binnen.
Dit restaurant is echt aan te bevelen.

Gegeten op 22 augustus 2014

cor26

de bediening was leuk en oplettend wisten waar ze mee bezig zijn en vriendelijk het eten was precies zoals het moest de tournedos was mooi rood en warm ook in het midden we hebben echt genoten

Gegeten op 20 augustus 2014

Sietwolt

Eten was prima. Voorgerechten met salades goed rijk gevarieerd. Soep uitstekende kwaliteit. Hoofdgerechten met oa wagyu-rund prima. Goed mals en smakelijk. Nagerechten uitstekend. Kortom mooie gelegenheid in de omgeving van Utrecht/De Meern. Absolute aanrader. Prijs / kwaliteit verhouding goed

Gegeten op 9 augustus 2014

Mathilde82

We hebben de laatste dag voor de vakantiesluiting nog onverwacht op het terras kunnen dineren van Balijepark (het weer was anders voorspelt). Er werd ons een 3 of 4 gangenmenu voorgesteld waarvoor wij hebben gekozen. Als voorgerecht heerlijk gemarineerde zalm, tussengerecht coquilles met schuim van doperwt als hoofdgerecht parelhoen en als dessert een taartje met roodfruit. Heerlijk afgestemd op de zomer! De bediening deed soepel haar werk op dit overheerlijke terras. Kortom een top avond met een groot vakantie gevoel!

Gegeten op 27 juli 2014

leef-en-beleef

Het was rustig, we zaten na het werk alleen op het terras met 2 personen. We werden enthousiast verwelkomd.
Ik koos als voorgerecht voor Carpaccio met pijnboompitten, balsamicostroop,
Emmentaler en huisgedroogde tomaatjes. En als hoofdgerecht een rosé gebraden kalfshaas omwikkeld met Serranoham.
Het voorgerecht werd net iets te snel geserveerd na het broodplankje. Zowel het bord met het voorgerecht als het hoofdgerecht was mooi opgemaakt, alles was goed op smaak. Volgens mij waren ze wel iets uitgeschoten met het zout op de frites. Voor mij was dat geen minpuntje. Alles werd ook goed warm geserveerd. De bediening was zeer vriendelijk. Er werd zelfs een gepast grapje gemaakt. We voelden ons welkom in het restaurant.

Gegeten op 5 augustus 2014

quirine3

Afgelopen weekend bij Jasmine Palace gegeten. 2 jaar geleden ook hier geweest en toen niks aan te merken. Deze keer helaas een ander verhaal. Bij binnenkomst niet even rustig kunnen zitten, maar de amuses en de menukaarten werden ons meteen opgedrongen. Bij het indienen van de borden idem. Konden onze zin niet eens afmaken of de bediening praatte erdoorheen. Erg vervelend. Bediening was erg kortaf en nors, leek wel of ze haast hadden om ons weg te krijgen. Na het betalen van de rekening voelden we ons echt weggejaagd door vreemde grapjes van de bediening. Ook werd er maar 1 keer gevraagd wat iedereen wilde drinken. Alleen het water werd ongevraagd bijgevuld.
Het eten zelf was aangenaam. Amuse en voorgerechten waren erg smakelijk. Hoofdgerecht valt tegen na de lekkere voorgerechten.

Wij hebben geen rustige en gezellige avond gehad door de gehaaste en norse bediening. Erg jammer. Wij komen hier niet meer.

Gegeten op 2 augustus 2014

Fanaticster

Mooie locatie, gezellige sfeer, een heerlijke plek om buiten te zitten, handige speeltuin voor kinderen bij het terras, verse producten, vriendelijke bediening.

Wij waren minder enthousiast over de kleine porties (en nee, ik heb geen grote maag). Klein stukje zalm vooraf, klein stukje zeebaars. Smaak was oke maar niet meer dan dat. Zeker voor de prijs, vonden wij het niet in verhouding. Ook trage bediening, misschien hadden we pech.

Gegeten op 23 juli 2014

Proever78519

Je moet het maar weten, je rijdt er niet per ongeluk langs. Maar de moeite waard. Fijn, ruim terras. Een jonge, maar zeer attente en vriendelijke bediening.
De porties zijn klein, maar van mooie kwaliteit. Voortreffelijke huiswijnen.
Voor de zoetliefhebbers: het nagerecht ‘chocolade' verdient aandacht. Voor de kaasliefhebbers: de laatste blauwe vraagt om een extra glas. Lekker!

Gegeten op 19 juli 2014

Lotmc

Met de gehele familie hier al meerdere keren wezen eten. Steeds krijgen we een driegangen menu met een vlees en vis keuze. De gerechten smaken erg goed, goede combinaties en vooral goede service. De medewerkers hebben een beperking, maar doen hun werk vol overgave. Hier gaan we zeker nog een keer eten!

Gegeten op 17 mei 2014