a TripAdvisor company

De laatste recensies in De Lutte

De laatste recensies in De Lutte

peterwb47

Via online reservering

Ontvangst en bediening prima. Alleen: niet in de gastenruimte bestek gaan afdrogen en sorteren. Maakt herrie die afbreuk doet aan de gezellige sfeer. Eten goed; muziek tijdens de maaltijd te hard en niet afgestemd op wat ouder publiek. Werd aangepast. Goede timing van tijdstip van bedienen. Ook erg fijn: een van de weinige keren dat rode wijn ingeschonken werd zonder te morsen (hetgeen elders vaak gebeurt).

Gegeten op 11 februari 2016

jmattijssen

Via online reservering

We werden nauwelijks welkom geheten. Voor de hele eetzaal was het door de luide stem van de ober duidelijk dat wij van de AH-actie kwamen. Hij was zeer gehaast en keek ons niet of nauwelijks aan. Het aanbod was redelijk. Er ging echter iets mis in de keuken, waardoor wij erg lang moesten wachten op ons hoofdgerecht. De ober nam hierbij wel de tijd om ons uitleg te geven. Er waren deze avond maar 2 mensen in de bediening. Zij deden het restaurant, receptie en de loungebar van het restaurant. Hierdoor was het ook onmogelijk om de gasten voldoende aandacht te geven. Het voorgerecht was salade, maar wij vinden het onder de maat als een salade alleen maar uit ijsbergsla bestaat. Wat je er dan ook van probeert te maken, het wordt nooit smaakvol. Het hoofdgerecht was prima ook goed gebakken! Het nagerecht een kaasplankje. De kaasjes waren prima, maar we moesten vragen wat we op ons plankje hadden. Wij hadden graag nog wat meer gedronken bij het eten, maar het was te veel moeite om de aandacht van de bediening te krijgen.
Jammer, het restaurant heeft het in zich om een goed menu neer te zetten, maar zo is het voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 16 januari 2016

franshuizing

Via online reservering

Mijn vrouw had biefstuk,ik zalm.
We vonden het allebei heerlijk
Hebben in zeer veel hotels over de gehele wereld gelogeerd en gegeten,dus weten hoe te beoordelen.
Allebei jarenlang als tourleader gewerkt in veel landen in Azie,daarnaast veel samen gereisd.!

Gegeten op 29 januari 2016

Hermes5

Tijdens 3 daags arrangement 2x gedineerd in restaurant: zeer sfeervolle omgeving, veel privacy qua tafelindeling. Attente, professionele bediening. Tot mijn verrassing waren beide dinersessies een absoluut succes. Deze chefkok kan koken! Prachtige amuses, mooie voorgerechten en hoofdgerechten. Geweldige kaas beleving gecombineerd met keuze uit mooie ports en sherry's. Nagerechten subliem, fris, verrassend en wat een prachtige presentatie op de borden. 2 dagen lang volop genoten, trouwens ook van het ontbijt. We gaan zeker terug naar de Lutte, als was het alleen maar om weer heerlijk te dineren!

Gegeten op 23 januari 2016

Jaim1

Via online reservering

Lekker en exclusief gegeten. Vooral het voorgerecht (rundertartaar) viel bij ons zeer in de smaak. Het hoofdgerecht (gebraden hertenbout) viel ons wat tegen, dit kwam met name doordat de malsheid van het vlees tegenviel. Ook werd deze naar mijn mening te rauw geserveerd, het was prettig geweest als er van te voren gevraagd was of wij een voorkeur hadden voor rare of medium. De groente bij dit gerecht (diverse soorten/manieren biet) maakten gelukkig weer een groot deel goed. Het dessert (dame blanche) werd op een leuke manier gepresenteerd, heel anders dan je van een standaard dame blanche gewent bent. Het drinken was redelijk aan de prijs, maar dit wisten wij van te voren. Omdat wij gebruik hebben gemaakt van de AH-actie vond ik de prijs-kwaliteit verhouding redelijk. Mochten wij de originele prijs betaald hebben vond ik de prijs te hoog in verhouding tot te kwaliteit.

Gegeten op 26 januari 2016

Blockie68

Via online reservering

Het eten was uitstekend. We hebben een hele tijd zonder drinken gezeten. Het was ontzettend druk en dan is het lastig om dat met 2 mensen te belopen. Maar op drank kun je het meest verdienen, gemiste kans. De entourage is verouderd, daar mag men wel een keer in investeren.

Gegeten op 29 januari 2016

helmaveenhuizen

Via online reservering

Wij gingen eten daar via de AH bonnen.
We kregen de menukaart en moesten hier erg om lachen. Voorgerecht kru z eruit 2, hoofdgerecht keuze uit 3 waarvan 2 x vis.
toetje geen keuze.
Dit was een soepje van rode saus met een bolletje ijs. Echt niet lekker.
Als jè je bedrijf wilt promoten door aan zo'n actie mee te doen moet je ons inziens van betere huize komen.

Gegeten op 31 januari 2016

martin262

Via online reservering

Een degelijke onderbouwing bestaat volgens ons uit minstens 120 tekens. Meer mag natuurlijk ook! - Wat een stomme regel zeg...

Gegeten op 31 januari 2016

cj2

Via online reservering

Bediening goed, decor goed, eten lekker, echter de prijzen waren extreem hoog. Glaasje champagne vooraf € 12,50. Tevens vond ik het gek dat wij alleen het dagmenu kregen aangeboden en moest er voor een alternatief eerst met de keuken contact gezocht worden. Dit alternatief was zeker geen juist alternatief op hetgeen er werd aangeboden.

Gegeten op 30 januari 2016

SPV

Via online reservering

Heerlijk gegeten in mooie ambiance. Goede wijn bij de snoekbaars en hertenrug veel ingredienten kwamen uit het prachtige twente.

Gegeten op 30 januari 2016