De laatste recensies in De Lutte

De laatste recensies in De Lutte

Peter_elly
  • Recensies in de laatste twee jaar

Deze zaak is op een steenworp afstand van hotel de Lutteweide waar wij een kamer geboekt hebben, we hebben gekozen voor een drie gangen diner voor € 23,95. Leuke locatie, mooie zaak, goede ontvangst vriendelijke personeel. Voorgerecht champignons in bierbeslag en de gebakken mosselen waren goed bereid en op smaak. Als hoofdgerechten hebben we doradefilet met tomatem/paprikasaus en een mixed grill. Goed op smaak, als side dish groenten, gebakken aardappelen en friet. Veel eten, prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. Als we in de buurt zijn kom ik hier zeker terug.

Gegeten op 5 april 2014

Peter_elly
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben het weekend doorgebracht in (2 nachten) hotel restaurant de Lutteweide. Wat opvalt is de persoonlijke service en de warme ontvangst van het personeel eigenaar Harry. We hebben de eerste avond in het hotel gegeten, we hebben beiden voor de zalm gekozen op een bedje van snijbonen en dillesaus. Op verzoek werd de saus apart geserveerd, witte huiswijn €15,00 per fles is een goede combinatie. Zalm was goed bereid, je merkt dat Harry aandacht aan het eten besteed en de bediening was meer dan oke. Kom hier zeker nog een keer terug

Gegeten op 4 april 2014

linda153
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben vanavond een heerlijke avond gehad. Het eten was verrukkelijk, zeer smaakvol en perfecte prijs kwaliteit verhouding, de service vriendelijk en correct en als klapper op de vuurpijl werden we door de eigenaar even naar ons hotel gebracht zodat we geen taxi hoefde te bellen voor het relatief kleine stukje, wat een super service!

Sylvia71
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie omgeving en fantastisch hotel met dito restaurant. We zijn echt in de watten gelegd door de vriendelijke brigade, zowel achter de receptie als in de bediening. Het eten is heerlijk en verrassend. Echt een aanrader om eens heerlijk tot rust te komen en te genieten.

Gegeten op 3 maart 2014

willemijn13
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier met een groep van 10 vrienden gegeten, gedronken en overnacht. Gestart met een wijnproeverij met bijpassende amuses in de sfeervolle wijnkelder. Elke wijn en elke amuse werd begeleid door een woordje van de eigenaar en de kok. Erg gezellig en een goede opwarmer voor de rest van de avond. Vervolgens hebben we gedineerd aan een gezellige ronde tafel, waar we door elke gang van het 4-gangendiner werden verrast. Alle gangen werden bijzonder geserveerd en smaakten verrukkelijk. We komen zeer zeker snel terug voor een nieuwe smaaksensatie. De ster is zeker verdiend!

Gegeten op 18 januari 2014

Neeltje46
  • Recensies in de laatste twee jaar

Drie overnachtingen voor 2 personen geboekt vanwege een aanbieding bij Weekendjeweg. We hadden geen idee hoe het restaurant zou zijn.
Omdat we vrijdag pas in de avond zouden arriveren, hadden we alvast een tafel besproken. Ontvangst was zeer hartelijk en de tafel was gereserveerd. We kozen het drie gangen Valentijns menu. Dit beviel ons erg goed. Uitstekende bediening met veel kennis van de gerechten en de wijn. Een lekkere amuse vooraf.
Omdat het ons goed beviel hebben we hier ook zaterdag- en zondagavond gegeten. Steeds het 3 gangen menu, heel erg lekker.
Vooral vermeld moet worden de knabbels bij het aperitief, o.a. gedroogde Parmaham en gerookte champignons.
Wij hebben genoten van het eten en de wijn!

Gegeten op 14 februari 2014

Ben99
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het Ros van Twente is gelegen op een zeer mooie lokatie. We werden op een vriendelijke manier welkom geheten. Leuke Bourgondische inrichting met een grote open haard waar wij onze aperitief nuttigden. Aan tafel vlak bij de open haard was zeer sfeervol. We hadden een 4 gangen verrassingsmenu. Het was lekker, alleen jammer dat de eigenaar na ons hoofdgerecht vroeg of wij koffie wilde. Hij was ons toetje vergeten. Toch nog goed gekomen. Omdat ik mij zeer positief had uitgelaten over de inrichting, werd de eigenaar wel wat opdringerig door aan te geven dat hij wel wilde kijken of hij de volgende dag ook nog een tafel vrij had, wat voor mij geenszins de bedoeling was. Al met al was het eten lekker, de wijn goed en zeer zeker een plek , gezien de omgeving, naar terug te gaan.

Gegeten op 28 februari 2014

MFB
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn al verschillende keren bij de Bloemenbeek geweest en steeds heerlijk gegeten. Tijd om een recensie te schrijven, want hier eten is echt een feestje! De passie van de kok in het eten en de bijpassende wijntjes zijn top! We hadden ons vorige week laten verrassen met het menu en dat was weer heerlijk. Perfect afgestemd en een heerlijke avond gehad, dat kan ik iedereen aanraden!

Gegeten op 21 februari 2014

Miekeaw
  • Recensies in de laatste twee jaar

Valentijnsdag werd door ons goed afgesloten door een 5-gangendiner in 't Bloemenbeek! Voortreffelijk gegeten, waaronder een heerlijke combinatie van een risotto met paddestoelen uit de regio met een kwarteleitje. Smelt op de tong! Ondanks dat ik zwanger was tijdens dit diner, had ik niet echt het gevoel dat ik lekkere dingen moest missen. Van de wijnen van het bijpassende arrangement genipt, erg goed gekozen! De bediening was netjes maar wel behoorlijk jong voor een zaak met een ster. Uiterlijk goed verzorgd, netjes in pak. Atmosfeer was erg prettig, zeker voor herhaling vatbaar.

Ton Schroder
  • Recensies in de laatste twee jaar

De ambiance van dit landelijke hotel straalt warmte uit en dat zet zich voort in de lounge bij het aperitief en vervolgens in het restaurant. Chef-kok van Riswijk heeft zijn zaakjes prima voor elkaar. Na de voortreffelijke amuses genoten van perfect gebakken coquilles met hazelnootcouscous, bloemkool en een vinaigrette van gebruinde boter. Een prachtig gerecht, dat ook nog eens fraai werd opgediend. Mijn echtgenote genoot van piepkuiken, zacht gegaard met royaal geschaafde truffel en o.a. een gepocheerd hoeve-ei. Ook de hoofdgerechten mochten er zijn. Mijn Dinkeldalse ossenhaas met biologische groente en een jus van ossenstaart was in al zijn klassieke eenvoud zeer smaakvol en van een uitstekende cuisson. Mooie kazen voor mij en een heerlijk dessert voor de wederhelft completeerden het uitstekende menu.
Correcte bediening, al had ik van de sommelier een creatievere en pro-actievere houding verwacht. Zijn wijnkaart staat dat in ieder geval niet in de weg.

Gegeten op 17 februari 2014

IENS bestaat 15 jaar!