a TripAdvisor company

De laatste recensies in De Lutte

De laatste recensies in De Lutte

rina24

Ik was hier met vrienden. We werden vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. De ribbetjes die een vriend had besteld waren de lekkerste die hij ooit had geproefd.
De sfeer in het restaurant is warm en gezellig, vooral in de winter als de haard brand. In de modern ingerichte serre lijkt het alsof je buiten zit. Kortom: een top locatie, midden in het groen, waar je heerlijk kunt eten en je je echt thuis voelt..

Gegeten op 27 mei 2016

annemieke117

Florylimpha is een begrip in Twente. Prachtige omgeving, mooi terras. Maar wat viel ons het eten tegen. Wie nog geen sate en salade smakelijk kan maken, kan er beter mee ophouden. Sate taai en niet door te komen, de salade met geitenkaas was zeer basic. En zelfs de koffie was slap en niet lekker.

Gegeten op 1 juni 2016

bob129

Fantastisch gegeten en een top service. Vooral gastvrouw/Maitre Debbie Kupers is een vakvrouw, zoals er niet veel meer zijn. Kwaliteit, smaak en beleving, dat kun je verwachten hier.

Gegeten op 11 juni 2016

jovisvel

H

et eten was goed maar de bediening????Verkeerde voorgerecht Maar niet de hand in eigen boezem steken nee hoor ik had het fout gedaan Wij wisten zeker van niet ! De witte wijn eerste glas goed maar de tweede niet voldoende gekoeld en het leek daardoor ook een andere wijn???
Koffie, geen melk erbij
Het was al met al niet wat je mag verwachten De bediening heeft mij erg gestoord Ben blij dat ik dit niet vaak mee maak, Helaas plexat ! Maar er was dan ook plek zat (twens voor plaats genoeg)

Gegeten op 27 mei 2016

Emvora

Sfeervol decor. Zeer vriendelijke bediening met attitude 'de klant heeft altijd gelijk', wat natuurlijk meestal niet het geval is. Viergangen menu van de dag als onderdeel van een hotelarrangement. Vooraf runderlende met asperges. Uitstekend. Vervolgens varkenswang en varkenssucade. Ook smakelijk. Daarna kwam het dessert, aardbeien bavarois, maar dat betekende wel dat er een gang was overgeslagen. Werd opgelost met royaal voorzien kaasplankje en koffie. Goed gedaan. Overall tevreden gasten en daar gaat het om.

Gegeten op 25 mei 2016

Juahtjee

Heerlijk gegeten (5-gangendiner), onwijs gastvrij en goede sfeer! Mijn aanrader; vraag om hun 'signature-dish'; tartaar geserveerd op een zeer speciale manier!

Gegeten op 24 mei 2016

heidivereecken

Via online reservering

unieke ervaring in dit prachtige hotel. De bediening is zo hartelijk, niets is hen te veel! Wij kozen voor het menu van de chef en het waren allemaal pareltjes! Kunst op een bord, perfect geserveerd en dat in een onvergetelijk kader. Een echte aanrader!

Gegeten op 7 mei 2016

Bill

Zijn er onverwacht zonder reservering beland.
Ontvangst was hartelijk met een glas bubbels i.v.m. 50 jarig jubileum. We hebben eerst buiten nog een drankje genomen waarbij een drietal heerlijke amuses werden geserveerd.
Het 3 gangen 50 jarig jubileum menu was oké, maar ook niet meer dan dat.
Wel een compliment voor de prima bediening, attent, correct en zeer vriendelijk.
We gaan hier zeker nog eens a la carte eten.

Gegeten op 5 mei 2016

gmcyrus

Via online reservering

Stond wel voor 3 gangen menu 29,50 Euro's. Maar omdat we een eetbon voor de 2de persoon hadden, werd een prijs berekend van een 4 gangen menu. Dat is dan niet volgens de afspraak.
Dus de prijs wordt dan zelfs ( willekeurig ) 32,50 Euro's bepaald. Dit verschil maakt wel of je buiten of in het Hotel blijft eten.

Gegeten op 3 mei 2016

andré189

Geweldig....
Nooit eerder de neiging gevoeld een recensie te schrijven, maar bij deze de eerste keer.
Een dergelijke kwaliteit & prijs verhouding kom je weinig tegen en in combinatie met de bediening al nauwelijks meer.
Heerlijk gegeten en een misverstand bij het doorgeven van de bestelling werd uitermate vriendelijk en razendsnel opgelost.
Hier proef je letterlijk en figuurlijk liefde voor het vak.
En vwb het decor; lekker veel (buiten) licht, geen overheersende (overlast) muziek, geen nep bloemen, geen stoelen die ruggelings tegen elkaar staan aan gepropt. Dus een 6 voor decor die een enkeling geeft? Waar gaat het om en wat is er "verkeerd" aan. Of "moeten" we allemaal mee met de laatste mode vlgs Ikea en andere trendsetters? Ons lang weekeinde "Twente" is hierdoor -ondanks het koude voorjaarsweer- een heerlijk uitje geweest.

Gegeten op 30 april 2016