Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in De Lutte

De laatste recensies in De Lutte

Ienssss

Samen met mijn zus heb ik hier gegeten op een warme zomeravond. Wij kozen beiden voor vegetarische gerechten. Het is heerlijk zitten op het terras, zonder autoverkeer om je heen en middenin de bossen. De prijs/kwaliteitsverhouding is perfect; lekker eten voor een prima prijs en ook een goede service door de bediening!

Gegeten op 18 juli 2014

EvelineD

Heerlijk gegeten met bestuur afdeling Dinkeldal in de overdekte binnentuin. Heerlijk genoten van drie gangen Tubantia Lezersmenu. De witte Spaanse wijn was ook verrukkelijk.

Gegeten op 1 juli 2014

Maxgastfocus

Ter gelegenheid van het Asperge Adieudiner hebben we op dinsdag 24 juni gegeten in het sfeervolle restaurant van De Bloemenbeek. Onze verwachtingen van dit Michelinsterren restaurant werden deze avond prachtig overtroffen. De bediening werkte als een spontane, professionele geoliede machine en bracht ons een assortiment van asperge georiënteerde amuses, hollandse nieuwe, een originele bouillabaisse Anno Nu met een kwinkslag, een perfect uitgebalanceerde piece van Kalfslende met subliem passende garnituren, dit alles begeleid door schitterende wijnen van Wijnlandgoed De Hakenberg uit Beuningen.kortom een prachtig menu in charmante ambiance, echt gastheerschap en tongstrelende keuken!

Gegeten op 24 juni 2014

henkrutgers

Het eten was ster-waardig , echt uitstekend maar wel aan de prijs :
Voor twee personen voor en hoofdgerecht, fles water en fles wijn plus koffie toe 206 euro!
Verder moet aan de presentatie toch echt wat gebeuren omdat de omgeving bruiloften en partijen uitstraalt en wel heel erg gedateerd is.
De telefonische opvang was ronduit klunzig en de bediening weliswaar zeer vriendelijk maar gekleed ging in een bevlekt vies kostuum.
Kortom veel intrinsieke kwaliteit maar wat een verbeterpotentieel eromheen !
Henk Rutgers

Gegeten op 24 juni 2014

david35

Lekker gegeten op uitnodiging van mijn ouders. Het eten was zeer goed vooral de bereiding van de vis. De bediening super vriendelijk en enthousiast echt top! Het restaurant is heerlijk klassiek maar aan een opfris beurt toe en een kerkhof aan dooie vliegen in de vensterbank kan echt niet, dat moet iemand zien. Kom zeker terug!

Gegeten op 1 juni 2014

wilma59

Fantastische ontvangst door een vriendelijk en gedreven team. De passie en liefde voor koken en gastvrijheid op sterren niveau blijft de gehele avond voelbaar en maakt het verblijf tot een waar genot. Perfect begeleidend (Bob) wijnarrangement.
Chapeau, een culinair top evenement in een schitterende omgeving, dat wij van harte willen aanbevelen.

Gegeten op 29 mei 2014

astrid6

Terras prima, vriendelijke bediening. Eten uitstekend, haassate heerlijk, tournedos mooi stuk vlees, prima! Witte wijn heerlijk.

Gegeten op 31 mei 2014

GustavArens

Onze kennismaking met het restaurant De Bloemenbeek in de LUTTE is zeer succesvol verlopen.
Zelden hebben zo aangenaam, relaxed en uitstekend de sterren van de hemel gegeten.
Ook met de dieetwensen van een van ons werd perfect rekening gehouden en ondanks de beperkingen kwamen er steeds schilderijtjes van culinaire vondsten op ons bord.

Het enige minpuntje was voor ons, als alcoholvrije personen, het ontbreken van een fles alcoholvrije wijn. Dat staat toch wat feestelijker dan een fles mineraalwater, ondanks het mooie B-embleem op de fles.

Conclusie: wij komen binnenkort zeker weer langs bij restaurant Bloemenbeek

Gustav Arens & Mayke Derix
NORDHORN

Gegeten op 17 mei 2014

mariël2

Gisteren een topavond gehad bij De Bloemenbeek. Hartelijke ontvangst, super lekkere amuses en die beloofden heel veel meer. We kozen het verrassingsmenu en hebben heerlijk genoten van makreel, schelvis en het piece: reerug met Twentse asperges en bieten. Een super combinatie. Het nagerecht mocht er ook wezen: subtiel qua smaak en kleurrijk. Omdat het onze trouwdag was werden we verrast met een feestelijk plateau overheerlijke zoete snoeperij na afloop. De bediening was hartelijk, persoonlijk en deskundig. We komen zeker terug!

Gegeten op 29 april 2014

Peter_elly

Deze zaak is op een steenworp afstand van hotel de Lutteweide waar wij een kamer geboekt hebben, we hebben gekozen voor een drie gangen diner voor € 23,95. Leuke locatie, mooie zaak, goede ontvangst vriendelijke personeel. Voorgerecht champignons in bierbeslag en de gebakken mosselen waren goed bereid en op smaak. Als hoofdgerechten hebben we doradefilet met tomatem/paprikasaus en een mixed grill. Goed op smaak, als side dish groenten, gebakken aardappelen en friet. Veel eten, prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. Als we in de buurt zijn kom ik hier zeker terug.

Gegeten op 5 april 2014