Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in De Lutte

De laatste recensies in De Lutte

PeterLangela

Een verrassingsmenu voor 7 personen was een echte verrassing. Leuke en lekkere voorgerechten. Hoofdgerecht met vis, vlees en groenten waaronder bloemkool in bierbeslag, erg lekker. Lekkere nagerechten met koffie. Ruime porties en persoonlijke bediening. We komen terug.

Gegeten op 13 september 2014

FoodPrinter

Tweemaal gegeten bij Landgoedhotel De Wilmersberg, kwam niet verder dan 3 gangen te selecteren. De menu kaart is niet exclusief en mag zeker een meer onderscheidend karakter hebben (gezien de hoge prijsstelling). De porties zijn klein (mag wel iets meer) en het eten is van uitstekende kwaliteit, zowel smaak als samenstelling van de verse producten. Borden zijn verzorgd opgemaakt. De bediening is wat rommelig, zowel bij binnenkomst als aan de tafel. De wijnen zijn duidelijk te duur geprijsd. Kwaliteit ten aanzien van het eten is prima in orde, de prijsstelling is net te hoog. Een cappuccino (1x) als afsluiting is zo'n 6 euro. Het decor buiten lijkt mij prachtig, echter binnen is het matig en "hotelachtig.

Gegeten op 12 september 2014

Greetje38

Via online reservering

We hadden keuze uit een menu speciaal aangepast voor deze actie. Het eten was prima niets op aan te merken. De hoeveelheid was minimaal. Veel te weinig. We kregen drie kleine aardappel puree toefjes.
Geen extra aardappelen, deze zaten wel bij het menu van mijn man die van de kaart had besteld.
Een klein bakje rauwkost voor twee personen. Er werd ook niet gevraagd of er genoeg was. Een beetje jammer voor een menu van €29,50.

Gegeten op 6 september 2014

Ienssss

Samen met mijn zus heb ik hier gegeten op een warme zomeravond. Wij kozen beiden voor vegetarische gerechten. Het is heerlijk zitten op het terras, zonder autoverkeer om je heen en middenin de bossen. De prijs/kwaliteitsverhouding is perfect; lekker eten voor een prima prijs en ook een goede service door de bediening!

Gegeten op 18 juli 2014

EvelineD

Heerlijk gegeten met bestuur afdeling Dinkeldal in de overdekte binnentuin. Heerlijk genoten van drie gangen Tubantia Lezersmenu. De witte Spaanse wijn was ook verrukkelijk.

Gegeten op 1 juli 2014

Maxgastfocus

Ter gelegenheid van het Asperge Adieudiner hebben we op dinsdag 24 juni gegeten in het sfeervolle restaurant van De Bloemenbeek. Onze verwachtingen van dit Michelinsterren restaurant werden deze avond prachtig overtroffen. De bediening werkte als een spontane, professionele geoliede machine en bracht ons een assortiment van asperge georiënteerde amuses, hollandse nieuwe, een originele bouillabaisse Anno Nu met een kwinkslag, een perfect uitgebalanceerde piece van Kalfslende met subliem passende garnituren, dit alles begeleid door schitterende wijnen van Wijnlandgoed De Hakenberg uit Beuningen.kortom een prachtig menu in charmante ambiance, echt gastheerschap en tongstrelende keuken!

Gegeten op 24 juni 2014

henkrutgers

Het eten was ster-waardig , echt uitstekend maar wel aan de prijs :
Voor twee personen voor en hoofdgerecht, fles water en fles wijn plus koffie toe 206 euro!
Verder moet aan de presentatie toch echt wat gebeuren omdat de omgeving bruiloften en partijen uitstraalt en wel heel erg gedateerd is.
De telefonische opvang was ronduit klunzig en de bediening weliswaar zeer vriendelijk maar gekleed ging in een bevlekt vies kostuum.
Kortom veel intrinsieke kwaliteit maar wat een verbeterpotentieel eromheen !
Henk Rutgers

Gegeten op 24 juni 2014

david35

Lekker gegeten op uitnodiging van mijn ouders. Het eten was zeer goed vooral de bereiding van de vis. De bediening super vriendelijk en enthousiast echt top! Het restaurant is heerlijk klassiek maar aan een opfris beurt toe en een kerkhof aan dooie vliegen in de vensterbank kan echt niet, dat moet iemand zien. Kom zeker terug!

Gegeten op 1 juni 2014

wilma59

Fantastische ontvangst door een vriendelijk en gedreven team. De passie en liefde voor koken en gastvrijheid op sterren niveau blijft de gehele avond voelbaar en maakt het verblijf tot een waar genot. Perfect begeleidend (Bob) wijnarrangement.
Chapeau, een culinair top evenement in een schitterende omgeving, dat wij van harte willen aanbevelen.

Gegeten op 29 mei 2014

astrid6

Terras prima, vriendelijke bediening. Eten uitstekend, haassate heerlijk, tournedos mooi stuk vlees, prima! Witte wijn heerlijk.

Gegeten op 31 mei 2014