a TripAdvisor company

De laatste recensies in De Lutte

De laatste recensies in De Lutte

egwin88

Via online reservering

De bediening was vriendelijk maar mechanisch, niet in de mood om de rol van gastheer zodanig in te vullen dat je je in de watten gelegd voelt; misschien omdat er een heel voetbalteam aanwezig was, hetgeen een chaotisch, familierestaurantsfeer tot gevolg had. Het eten was niet onaardig maar zeker niet indrukwekkend, verrassend en maakte niet iets los als 'hier komen we vaker'!

Gegeten op 20 juli 2015

leonore1

Met vrienden hebben we hier 3 dagen doorgebracht met een golfarrangement van Pin High en 3 keer het 3 gangen menu du jour gegeten met wijnarrangement. Het eten was fantastisch, mooi opgediend en de bijpassende wijnen waren zo mogelijk nog beter. De toelichting op het eten en de wijnen was uitstekend. De amuses waren iedere avond verrassend en erg lekker. Vijf jaar geleden waren we hier (met hetzelfde gezelschap) ook 3 dagen, toen had het restaurant nog geen Michelinster, maar was het zeker net zo goed. Helaas konden we deze keer door het slechte weer niet buiten dineren. Het cijfer voor decor is gebaseerd op de "echte" restaurantzaal, de zaal waar wij de eerste avond dineerden is een beetje saai en minder gezellig.
De bediening was wisselend, gelukkig meestal goed, maar naar ons idee ontbrak de supervisie (vakantie?). De laatste avond ging het niet zo vriendelijk en het tempo tussen de gangen was eerst te snel, na een opmerking hierover veel te traag.

Gegeten op 14 juli 2015

heoudsho

Gegeten op 17 juli 2015

paul350

Waar te beginnen. We zijn inmiddels een paar keer in de Bloemenbeek geweest en telkens weer verrast door de enorme gastvrijheid en rust die we er vinden. De laatste keer waren we er als afsluiting van een fietsvakantie. Even de luxe in voor we weer naar huis gingen. We hadden een tuinsuite geboekt met 5-gangendiner en wijnarrangement. Om meteen maar met de superlatieven in huis te vallen: het was alweer even geleden dat we ergens zo'n goede cuisson hebben gehad. Elk stukje vlees was perfect gegaard en de presentatie en keuze van groenten bij de gerechten waren absolute top. Je zou de keuken zo een tweede ster gunnen, ware het niet dat ze dat niet willen! Dat trekt andere mensen dan wat zij willen. Zij streven naar een omgeving waar mensen zich op hun gemak voelen en niet het idee hebben dat ze aan allerlei etiquettes moeten voldoen. Wij gaan zeker weer een keer heen. We zijn heel benieuwd naar het wildseizoen later in het jaar. We durfden niet verder dan een 9 te gaan omdat we graag nog wat te wensen over willen hebben! Caroline en Paul

Gegeten op 28 juni 2015

Love-Food

Plaatjes op internet heeft ons besloten om hier te gaan eten, lijkt op sterren restaurant. Verrassingsmenu genomen op aanbeveling van personeel.
Amuse van asperge en venkel, beide smaken kwamen niet goed naar voren, mayonaise smaak (roomkaas?) overheerste. Zalm bij voorgerecht was lekker. Krokantje was muffig. in bolletjes overheerste de roomkaassmaak. Vettige boventoon, geen frisse tonen.
Hoofdgerecht kalfslende met extreem zoute spinazie. Erg machtig eten. Zoutsmaak overheerste. Aanbevolen wijn bij hoofdgerecht was geen goede keus, dit ook besproken. Glas wijn koste 7,50! Geen compensatie hiervoor. Al met al: De Wilmersberg is een prachtig locatie met helaas onvoldoende kwaliteit eten. Jammer!

Gegeten op 12 juli 2015

esther_

Hier gegeten met een groep van 14 personen. Een tafel buiten was mogelijk met de hele groep, fijn. Het eten was wat mij betreft van voldoende kwaliteit, maar is niet 'blijven hangen' in mijn hoofd. Wel was de hoeveelheid prima. Bij het afrekenen echter duurde het dermate lang voor de rekening kwam (inmiddels was er al twee keer om gevraagd) dat ik uiteindelijk zelf naar binnen moest om het te gaan regelen aangezien de groep op tijd stond. Dit vond ik een minpunt. Verder prima plek voor eten in een bijzonder fraaie omgeving.

Gegeten op 13 juni 2015

brug2000

We hebben meegedaan met de actie "Dining with the stars" en hadden gekozen voor Bloemenbeek. En... we hebben heel goed gekozen, want wij, mijn man, twee vrienden en ondergetekende hebben een fantastische avond beleefd.
Het weer werkte mee; er was buiten gedekt. Wat een rust, wat een ambiance.
Het menu (€59,- p.p) was geweldig. Vijf gangen! Alles was lekker, zeer behoorlijke porties en prachtig opgediend! Ook de bediening was voorkomend, maar gelukkig niet stijfjes.
Wij komen zeker terug bij dit fantastische restaurant, dat voor ons zijn Michelinster waargemaakt heeft.
Trees Berkien

Gegeten op 4 juli 2015

GPS-wandelaar

Met z'n tweeën hebben we hier goede pizza's gegeten met een rode wijn, een cola en twee koffie. Dit kostte 26 euro en dat is een nette prijs. De bodem van de pizza's is goed en ze zijn prima belegd.

De inrichting van de pizzeria is wat eenvoudig en zou qua aankleding wat gezelliger gemaakt kunnen worden om de uitstraling van een volwaardig pizzarestaurant te krijgen.

Gegeten op 28 juni 2015

Pimenmiep

Werkelijk een prachtige locatie! We hebben met 15 personen van een heerlijke high tea genoten. De bediening is netjes en gemoedelijk. We hadden nogal wat wensen, en die veranderden ook wel eens, maar alles is keurig geregeld. De omgeving is schitterend; glooiend, groen, prachtig uitzicht naar de weilanden, je voelt je een beetje in het buitenland. Eigenlijk jammer om 'alleen maar' te eten, je zou op zijn minst een wandeling door de omgeving moeten maken. Echt een aanrader.

Gegeten op 30 mei 2015

Wim1952

Na een fietstocht in de prachtige omgeving, besloten we de dag met een bezoek aan De Stroper. We kenden het restaurant niet, maar kunnen dit beslist aanbevelen.
Prima pannenkoek, correcte bediening en een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Gegeten op 9 april 2015