Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De laatste recensies in De Lutte

De laatste recensies in De Lutte

ria76

Via online reservering

Het Hotel-Restaurant ligt op een rustige plaats vlak bij de Duitse grens en de Lutte, goede bediening , vriendelijk en netjes , je kon kiezen uit twee menu's , allebei zagen er goed verzorgt uit en was voldoende . ideaal voor overnachting en fietstochten in de buurt mooie routes ,een aanrader.

Gegeten op 19 oktober 2014

tgmep

Heerlijk gegeten bij het Ros. Tafels ruim uit elkaar. Bediening attent en deskundig. Knabbels vooraf, amuse en 4 gangen werden in 3 uur geserveerd. Prima voorgerechten -salade met pate en zeebaars met gamba's + bitterbal van risotto. Hoofdgerecht - hertenbiefstukje op stoofvlees - was uitstekend. Huiswijnen waren ok. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 18 oktober 2014

Thijs200

Hier hebben wij gegeten tijdens het Tubantia lezersmenu!
Het was niet echt druk, maar wel gezellig vol! Het voorgerecht de terrine van varkenswang en makreel was wel lekker, maar niet spannend. Het hoofdgerecht was heerlijk dungesneden kalfslende met truffeljus (helaas naar mijn mening met iets te weinig truffel) het dessert was een yoghurtbavarois met ijs van wilde perzik. We hebben er heerlijk gegeten en het was zeker goed voor de prijs, maar ik had er meer van verwacht!

Gegeten op 1 september 2014

ivennegoor

Via online reservering

het was erg lekker eten. Snelle service en een goede bediening. We hebben nog wel extra patat bij besteld omdat we nog trek hadden.

Gegeten op 4 oktober 2014

m_olderiekerink

Wij hebben met vrienden genoten van een heerlijke diner tijdens de IENS dagen. De presentatie van de gerechten zijn altijd een lust voor het oog. Stuk voor stuk kunstwerkjes. En dan de smaakbeleving.... Een ontdekkingstocht voor de smaakpupillen. Alle smaken voortreffelijk op elkaar afgestemd.

Sfeer ongedwongen, bediening uitstekend en kundig, prijs voor bonbons bij de koffie iets uit balans.

Een restaurant waar de Twentenaar trots op mag zijn !!!

Gegeten op 3 oktober 2014

gecajoel

Met mijn vader, zoon en schoondochter, heerlijk gegeten.
Vriendelijk personeel. Mijn vader en ik hebben een seniorenmenu besteld. Dat was prima. Samen met de patat, de gebakken aardappels en de diverse soorten groente was het ruim voldoende. Het dessert was ook heerlijk.

Gegeten op 4 oktober 2014

susanstevelink

Wij hebben onze bruiloft, met een intiem gezelschap van 17 personen, gevierd bij hotel/restaurant Bloemenbeek. Zij hebben de gehele avond samengesteld en perfect uitgevoerd. Eten was top, het wijnarrangement erg goed (zonder hoofdpijn de volgende dag) en de bruidssuite zag er prachtig uit toen we daar 's nachts aankwamen. Ook het ontbijt was heerlijk. De gastvrijheid en de locatie zijn twee andere pluspunten. Een aanrader!

Gegeten op 26 september 2014

christian1983

Kom al vele jaren in dit mooie hotel in Twente. Zo wel de receptie medewerkers als de bediening warenzeer vriendelijk. We werden echt in de watten gelegd. Je kan in de buurt ook heerlijk fietsen en Duitsland ligt om de hoek. Een aanrader!!!

Gegeten op 15 september 2014

martin115

Via online reservering

Het begon al slecht toen we aankwamen. U bent met 7 personen terwijl er maar voor 6 gereserveerd is kregen we te horen. Nee sorry maar we hebben echt 7 personen doorgegeven. Het was dan ook geen probleem dan dekten ze voor een persoon erbij. We kregen een speciale ah menu kaart waar we voor elke gang konden kiezen uit 2 gerechten. Er stond varkenshaas bij met bospaddestoelensaus, iets wat de meerderheid van ons niet lust. Om pepersaus gevraagd maar dit hadden ze niet, terwijl op de gewone menukaart wel pepersaus stond. Toen kregen we het voorgerecht. Een klein kopje soep dat met vijf lepels leeg was, terwijl achter ons een tafel was die niet via deze actie at een hele grote kop kreeg. Toen kregen we het hoofdgerecht. Dit smaakte heerlijk maar veels te weinig. We kregen er 2 kleine schaaltjes met rauwkost bij voor 7 personen. Geen patat, geen gebakken aardappels en geen groente. Voor de kinderen er maar patat bij besteld. Dit moest eerst gevraagd worden of dat wel kon. Uiteindelijk kon het maar er werd wel 2.50 euro extra in rekening gebracht. Toen we na het toetje de rekening vroegen en ze deze kwamen brengen heb ik de kelner gezegd dat we het maar karig vonden dat er niks bij zat. Toen werd ons verteld dat het niet uit kon en dat het niet in het budget zat.
De hele opzet is toch om klanten te werven met deze actie. Wij komen in elk geval hier nooit weer. Ik snap dat er een speciale kaart is voor deze actie, maar moeten de porties dan niet hetzelfde blijven? De tweede persoon een gratis 3 gangen menu? Wij hebben de vierde gang maar thuis genomen, want iedereen had nog honger.

Gegeten op 20 september 2014

vaneker97

het eten is goed.
restaurant voldoende.
bediening is ook voldoende
alleen prijsklasse hoog (€€€) is niet terug te zien.

Gegeten op 19 september 2014