a TripAdvisor company

De laatste recensies in Boxmeer

De laatste recensies in Boxmeer

EnricoP

Komen met regelmaat in diverse restaurant in geheel Nederland. Twins is zeker voor de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Leuk verrassend 3-gangen menu voor een uitstekende prijs (daar waar je regelmatig alleen al voor een hoofdmenu meer kwijt bent). Kwaliteit is ruimschoots in orde. Daarbij komt dat er ook een kindermenu beschikbaar is. Ruime plaatsen, vriendelijk en kundig personeel maken de avond geslaagd.

Gegeten op 25 mei 2015

elsy

Al eerder hier heerlijke maaltijdsalades gegeten. En dan krijg je geen zielig bordje maar heel veel en zeer goed gevuld. Laatst hier weer gegeten en dit keer schnitzel besteld met vooraf soep. Dit is erg veel soep maar verschrikkelijk lekker! De schnitzel is heel groot daar eten we thuis met z'n 3en van. Wat ons betreft mag dit best kleiner zijn want hij is erg lekker en dus zonde om te laten liggen omdat je het niet op kunt. Heerlijke friet, groente en saus erbij.

Aardig personeel en een persoonlijke, handgeschreven, boodschap op je kassabon!

De helft is ingericht als café waar het soms wat luidruchtig kan zijn als de tv aanstaat met bv een wedstrijd. Het eetgedeelte ziet er keurig uit en je hebt uitzicht op het spoor.

Je moet er echt een keer naartoe gaan en dan weet ik zeker dat je vaker gaat.

Gegeten op 19 april 2015

paul123456789
over Grand Cafe De Douairiere

Bediening is traag. Na een kwartier kwam de bediening al voorbij. Vervolgens een vis-gericht waar geen vlees bij zat. Echter wel bacon bij de bijgeleverde salade. Hoezo geen vlees.

Eten verder niet echt heel speciaal. Smaken zijn allemaal individueel : gerechten zijn dus geen geheel.

Gegeten op 1 mei 2015

Proever62676

In dit sfeervol voormalig klooster hebben wij bij Carte Blanche 'n geweldige avond gehad.
Voortreffelijk gastheerschap door de heer Westerveld en zijn zwarte brigade. Vol enthousiasme, maar met gepaste terughoudendheid, werden de gerechten uitgelegd. De gerechten waren subliem. Complimenten aan de heer ten Brinke en zijn keukenbrigade. Wij hebben van het begin tot het eind genoten. Ook prijs kwaliteit dik in orde. Zeker 'n aanrader.

Gegeten op 11 april 2015

wendy144

Ontzettend lekker gegeten. Perfecte portie en zeer vriendelijke oplettende bediening. Een heerlijk stukje malse runderlende met diverse verschillende kleine groentes en knapperige zelfgemaakte frietjes. Echt een aanrader!

Gegeten op 30 april 2015

winona

De gerechten waren super ! Heb hier heerlijk genoten van het eten. Een zeer goed ontvangst op het moment dat je binnen komt gelopen. De bediening is heel gastvrij. De frietjes waren ook erg lekker bij de gerechten. Een keer terug komen is het zeker waard.

Gegeten op 14 februari 2015

dominica1

Via online reservering

Het was zonder meer een geweldige eerste, maar zeker geen laatste keer dat we hier gegeten hebben. Heerlijk eten, fantastische persoonlijke bediening.
De wijn_- spijs combinatie was ook heel goed. Het is voor ons jammer dat we er 200 km voor moeten rijden, maar we komen zeker nog een keer terug

Gegeten op 18 april 2015

teresa5

Via online reservering

Teleurstellend, matige eerste voorgerecht, tweede voorgerecht teruggestuurd (wel afgerekend), runde lende van de hoofdgerecht doorgebakken en dus heel droog en goede dessert.

Gegeten op 3 april 2015

Willemll

Via online reservering

Wij hebben erg lekker gegeten, genoten van de ambiance en de door de gastheer geleverde service. Aperatiefje met amuse in de 'lobby' daarna aan tafel in het restaurant, omdat er geen menu kaart is, (wel voldoende keuzes) is de uitleg van de gastheer belangrijk en dat deed hij goed.

Gegeten op 3 april 2015

Pilot

Een echte aanrader, verstopt in Boxmeer!
Carte Blanche is een kloosterrestaurant zonder kaart. Er wordt gekookt met dagverse ingredienten en dat weet de jonge chef uitstekend te doen.

De tafel vlak bij de keuken biedt uitzicht op de activiteiten van de keukenbrigade, de chef legt op een prettige manier contact met de gasten en vertelt enthousiast over de spijzen die hij gaat bereiden.

Kiezen uit 3 tot 6 gangen, uitstekende wijnen erbij en genieten maar.

De entourage is heel geslaagd, de bediening bijzonder aangenaam, het eten zeer goed. Een verassing dus in Boxmeer.

Gegeten op 30 maart 2015