De laatste recensies in Boxmeer

De laatste recensies in Boxmeer

hayo
  • Recensies in de laatste twee jaar

In de bouillon van lamsvlees zat een kruid dat niet past, maar het hoofdgerecht van boerderij-eend was prima. Mals, niet droog met bijpassende groente. Niet zuinig met de porties. Keurige bediening. Zal er zeker nog eens eten als ik de buurt kom want het was de hogere prijs waard.

Gegeten op 29 maart 2014

jolimi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep van 9 personen afgelopen vrijdagavond enorm gezellig uit eten geweest bij de Witte Brug. Na enig overleg gelukkig gekozen voor het 5-gangen menu en wat een feest! Verrassende keuze binnen de verschillende gangen, qua hoeveelheid precies goed (5 gangen lijkt veel, maar op deze manier perfect te doen). Kwalitatief zeer goed en smakelijk. Daarnaast hadden we een erg leuk en vrolijk duo dat ons verzorgde deze avond wat resulteerde in een prettige ontspannen sfeer zonder dat het doordraafde in een al te overdreven amicale sfeer. In samenhang met de gemoedelijke sfeer uitgeademd door het interieur waren alle ingredienten aanwezig voor een uitermate gezellige ongedwongen en bovenal smakelijke avond! Tot de volgende keer!

Gegeten op 21 maart 2014

Proever74604
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een driegangenmenu voor maximaal 25 euro - of minder, wanneer de totale som van de gekozen gerechten lager is. Maar in ieder geval niet meer. Mijn partner koos voor een trio van soepjes als voorgerecht, waar hij zeer over te spreken was. Ikzelf had een salade met Tète de Moine kaas en appel, zeer geslaagd. Voor het hoofdgerecht koos mijn partner de sate van varkenshaas, ikzelf had de kalfslende met pepersaus. Manlief was over de saté niet heel enthousiast. Mijn kalfslende was in eerste instantie iets te ver doorbakken, maar de gastvrouw (Maria) kwam vragen hoe ik 'm vond en nam mijn bord gelijk mee terug naar de keuken. Binnen een mum van tijd had ik een vers bord, met alle bijgerechten én een perfecte medium rare kalfslende, alsmede de chef (Frans) aan tafel, die wilde weten waar het mis gegaan was. Heel soepel en professioneel opgelost, waarvoor dank. Het kaasplankje dat we beiden als dessert gekozen hadden, kon er eigenlijk niet meer bij, maar voor de leuke keuze aan Nederlandse kazen gecombineerd met rinse appelstroop hebben we toch nog een plekje weten te vinden. De inrichting is heel warm en origineel. Voor mijn partner wel jammer, dat de foto's (pagina's uit oude tijdschriften) voor hem ondersteboven stonden... Wanneer we dichter in de buurt zouden wonen, zouden we er zeker weer gaan eten.

Gegeten op 19 maart 2014

Eagle123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd gezellige sfeer en lekker eten. De verbouwing was een grote vooruitgang. Meer ruimte zodat je niet meer bij elkaar op schoot zit.

Duurzaam staat hoog op het lijstje bij hun. Is niet geheel mijn ding maar ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.

Gegeten op 22 februari 2014

Eagle123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier zeer geregeld eten. Het eten is er altijd van top kwaliteit. Heb er nog nooit iets gegeten wat niet lekker is. Vooral de tomatensoep is subliem. Mensen komen van ver en alleen al voor de soep !!
Ook hebben we regelmatig mensen meegenomen en die zijn allemaal al een keer terug geweest met hun eigen familie of vrienden. Net een grote olievlek.

Het personeel is er super vriendelijk en heeft alle tijd voor je. De eigenaars zijn supervriendelijke mensen en zeer gastvrij. Dit kom je nog zelden tegen tegenwoordig !! En dit jaar bestaan ze al 10 jaar.

Het restaurant is ook altijd heel gezellig en mooi aangekleed met verse bloemen op tafel, overal waxinelichtjes aan en mooi gedekt met goed tafellinnen. Dus geen dunne tafellakens en half papieren servetten.

En de prijzen zeer goed te noemen. Zeker niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste. Goede prijs/kwaliteit verhouding en betaalbaar voor iedere beurs. En alles is er mogelijk! Halve portie's, grote portie's, andere saus of groente etc.

Zeker een aanrader !!

Gegeten op 9 maart 2014

MireilleK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Riche is een heerlijk plekje om lekker te eten. Waar je gebruik kunt maken van een tafeltje in de serre met uitzicht op de hoofdstraat van het dorp of het sfeervolle, modern ingerichte restaurant. Het menu brengt voor ieder wat wils, heerlijke voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten die eens in de zoveel tijd wisselen, zodat je altijd iets nieuws kunt proberen. Zelf vind ik het verrassingsmenu bijzonder lekker. Je kunt kiezen uit een aantal gangen en je wordt verrast met de meest lekkere smaakcombinaties. Ook de bediening is erg prettig, heeft een uitstekende productkennis, maar veel belangrijker, is erg gastvrij.

Gegeten op 10 januari 2014

elly31
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een fijne lunchroom,uitgebreide menukaart,heel betaalbaar,gezellige atmosfeer en niet te vergeten,heel fijn personeel! (Ze werken met mensen met een beperking).En met mooi weer een goed terras.
Niet voor niks de gezelligste zaak van Boxmeer.

Gegeten op 24 augustus 2013

5831RR
  • Recensies in de laatste twee jaar

Twee weken geleden voor het eerst gegeten bij de Heerlijkheid. Een viergangenverrassingsmenu : heerlijke gerechten die mooi gepresenteerd worden. Wij kozen voor de huiswijn die er prima bij smaakte. De bediening is hartelijk en attent en zorgt in combinatie met de inrichting van het restaurant voor een warme en gastvrije sfeer. We komen beslist nog een keer terug.

Gegeten op 18 januari 2014

Ilse1989
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke lunch gehad bij de Douarière, waar het op zondagmiddag precies goed gevuld was.
Mijn broodje carpaccio was heel erg lekker, vooral het bruine brood smaakte me goed. Ook het thee-aanbod is lekker en uitgebreid.
Prijs-kwaliteit verhouding is ook goed. Al met al een aanrader dus!

Gegeten op 19 januari 2014

Ilse1989
  • Recensies in de laatste twee jaar

Regelmatig ben ik te vinden bij Zuss en altijd is het weer heerlijk! De kaart is uitgebreid, maar alsnog goed te navigeren en de high tea een echte aanrader, net als het broodje Zuss Eigenwijs!

Onlangs hebben ze een grote verbouwing gehad waardoor het restaurant is uitgebreid, maar nog steeds heeft het zijn inteieme sfeer behouden enkun je hier knus eten. De hoge tafels met barkrukken vind ik persoonlijk wat minder, als je meer wil dan een drankje. En dat is hier toch zeker wel het idee!

Al met al een topplek om te lunchen en moet het zeker niet geskipt worden!

Gegeten op 3 januari 2014

IENS bestaat 15 jaar!