De laatste recensies in Boxmeer

De laatste recensies in Boxmeer

steven6249

Restaurant Carte Blanche te Boxmeer stond een lange tijd op mijn lijst om eens te proberen: dat bleek niet voor niets! Het is echt een trede hoger dan elke ander restaurant waar ik gedineerd heb.
complimenten voor de chef en voor de zeer vriendelijke kelner/gastheer.
Het verhaal dat verteld wordt maken de gerechten en de bijpassende wijnen nog specialer; het is een beleving.
Ook de locatie is bijzonder! Hier kom ik graag terug.

Gegeten op 19 maart 2015

ABoxmeer

Via online reservering

Leuk concept met dagverse seizoens producten. Wij hebben ons heerlijk laten verassen, met succes! Het eten is heerlijk en gezond! Alles werd goed verzorgd, bediening is uitstekend!
Al met al een plek waar ik graag nog een terug kom!

Gegeten op 14 maart 2015

Amsterdammer1968
over De Heerlijkheid

Zaterdag 21 februari 2015 geluncht bij de Heerlijkheid in Boxmeer.

Blijkbaar waren wij iets te vroeg, want de keuken was nog net niet open. Wij misten enige doortastendheid van de gastheer om ons toch een welkom gevoel te geven. Hoe eenvoudig kan het zijn om ons naar een tafel te leiden en te vragen wat wij zouden willen drinken. Maar geen probleem we hebben zelf een tafeltje uitgezocht in de binnentuin... en uiteindelijk kwam de gastheer vragen wat we wilden drinken...

Absoluut een locatie met potentie, maar de stoelen in de binnentuin zitten ongemakkelijk en de tafels zijn feitelijk te klein om daar ontspannen te kunnen lunchen.

De soep en salade waren goed, maar jammer dat de bediening niet de puntjes op de i heeft gezet!

Gegeten op 21 februari 2015

domnl

restaurant in een sfeervol hotel maar niet van het hotel. Wordt gerund door enthousiaste en vakkundige mensen. Het concept van een vast x-gangen menu is leuk en laat ruimte voor mooie, verse gerechten. Altijd creatief en verrassende combinaties. Goede huiswijn voor nette prijzen. Aanrader.

Gegeten op 14 februari 2015

gzeegers

Als oprechte pacifist vanavond genoten van een kogel van avocado. Spannende keuze, feestje voor de smaakpapillen. Diverse vurrukkullukkuh gerechten, smaakvol bereid en feestelijk geserveerd.

Gegeten op 26 februari 2015

KaatjeD

Via online reservering

De Heerlijkheid is een bijzonder sfeervolle ambiance met heerlijk eten en een bijzonder prettige bediening. We waren hier voor de eerste maar zeker niet de laatste keer!

Gegeten op 22 februari 2015

erik114

Typisch eetcafe. Voor even een hapje prima maar meer dan dat ook niet.
Sate wel eens beter gehad. Tonijn was wel lekker alleen niet super warm.

Helaas was de bediening meer bezig met elkaar dan met de klant. Een extra drankje bestellen was dus lastig.

Gegeten op 20 februari 2015

torenhoevewelshponys

Vanavond verrukkelijk gegeten, diverse nieuwe smaken zeer spannend samen gebracht. Een kok met passie en liefde voor zijn vak en een gastheer die ons thuis liet voelen. Heerlijk!!!

Gegeten op 20 februari 2015

sverhaart

Op dinsdag 13 januari samen met een vriendin onszelf verwend met een 5-gangendiner bij Carte Blanche in Boxmeer. Bediening was uiterst vriendelijk en correct. We hadden een wijnarrangement genomen bij ons 5-gangendiner. Perfect uitgekozen wijnen. De witte Agora-wijn was subliem. Alle gerechten waren precies goed afgestemd. We hebben heerlijk gedineerd. Echt een aanrader.
Minpuntje: Alleen jammer dat je niet precies voor het klooster kan parkeren maar aan de achterzijde. Ook de ingang was overdag moeilijk te vinden, ik wist niet of ik achter, voor of aan de zijkant moest wezen om te reserveren.

Gegeten op 13 januari 2015

Theo6162

Via online reservering

Wij hebben op 21 december met de AH bon gegeten bij de Heerlijkheid. Onze jassen werden keurig aangenomen en weggehangen. We mochten een tweepersoons tafeltje uitkiezen. Het was gezellig druk. Het zeer vriendelijke personeel liet ons weten dat wij met onze bon precies hetzelfde zouden eten als volbetalende klanten. We kregen de keus tussen een verrassingsmenu of een menu in overleg met de kok.
Wij kozen ervoor ons te laten verrassen. Ook werd ons de mogelijkheid geboden om een een extra (tussengerecht) te kiezen. Deze stond later voor € 11,00 voor twee personen op de rekening. Dus dat was een uitstekende optie.
Wij hebben echt heerlijk gegeten. Alles was goed op smaak gebracht en de groentes waren lekker beetgaar.
Wij zullen hier zeker terugkomen!

Gegeten op 21 december 2014