De laatste recensies in Bosch en Duin

De laatste recensies in Bosch en Duin

ErdeGee

Gegeten op 14 maart 2015

dago

Met groupon hier 5 gangen menu gegeten. Het waren weer net als de vorige keer allemaal schilderijtjes. Ook de smaken zijn hier oke. De wijnen briljant en de de bediening aan tafel niets op aan te merken. De sfeer is echter niet de onze, beetje onderkoeld. Nu werkt met 12 personen in een grote ruimte eten ook niet sfeer verhogend..Kan niemand iets aan doen natuurlijk, maar toch. Ook wij hadden de ervaring bij het weggaan, zelf op zoek te gaan naar de jassen!!! Zelfs niemand gezien.... Dit kan echt niet.

Gegeten op 25 februari 2015

OKIEDOKIE

Geweldige gerechten in dit zeer mooie restaurant waar traditie nog hoog in het vaandel straat, we namen het 5 gangen diner met als gerechtjes ook de zeer lekkere malse langoustine en de biefstuk was het malste dat ik ooit gegeten heb, de wijnen die bij de gangen gereserveerd werden waren helemaal fantastisch. Dit restaurant doet zeker mee aan de top

Gegeten op 6 maart 2015

OLaarman

De Hoefslag is een mooi klassiek restaurant in een mooie omgeving.
Er wordt veel aandacht besteed aan het eten en daar kan ik echt van genieten. Temeer ik zelf graag bijzonder mag koken en weet hoeveel tijd en werk sommige kleine onderdelen kosten.
Amuse met een groen chocolade balletje met komkommer en gin (?) was erg lekker! Zeebaars als voorgerecht, hoofdgerecht was eendenborst met biet, rolletje gemaakt van glass of zoiets. Het enige dat ik niet lekker vond was peperkoek bij het hoofdgerecht, maar verder heerlijk.
Pre amuse tussendoor, het eten bij deze locatie maakt een liefhebber van goed eten gewoon blij. ;-)

Gegeten op 20 februari 2015

mmeer

Klassieke mooie gerechten maar weinig verrassend.
Op vrijdagavond in januari hier gegeten voor de verjaardag van mijn partner. Bij binnenkomst stond er niemand achter de receptie waardoor het lang duurde voordat we aan tafel geplaatst werden. Leuke ronde tafel aan het raam. We kregen direct een lekker aperitief en wat amuses. Lekkere traditionele combinaties. We kozen voor het 5-gangen menu. Langoustine als voor, mooi stuk heilbot als visgerecht, kalfshert als hoofdgerecht en kaas en een "chocolade boswandeling" als dessert. Allemaal goed van smaak maar weinig verrassends. Wel was het de gehele avond koud in het restaurant en tevens met weggaan konden we weer 10 min wachten op onze jassen omdat er niemand bij de receptie stond.

Gegeten op 2 januari 2015

marionh

Via online reservering

de ontvangst, de mooi gedekte tafel, het heerlijke meer dan smaakvolle eten op prachtig opgemaakte borden alles was geweldig.

Gegeten op 26 januari 2015

mariëtte14

Via online reservering

We hebben gelunchd en vooraf kregen we langoustine met ook een mousse van langoustine met citroen en er omheen bietjes in allerlei kleuren en smaken (gele, rode, gekookte, rauw en in merenque). Erg leuk gepresenteerd en smaak was zeldzaam lekker. Hoofdgerecht was op de huid gebakken kabeljauw met witlof op allerlei manieren bereid. Alsof er een engeltje over je tong pieste zo heerlijk, als ik even zo onbeleefd mag zijn :). Beide gerechten begeleid met een heerlijke wijn, eerst wit, daarna rood. Bij de koffie werden nog heerlijke kleine zoetigheden geserveerd, evenals de andere gerechten een kunstwerkje van de kok. Leuk was ook dat de chefkok nog even kennis kwam maken en vroeg of alles naar wens was, erg attent. Het is de prijs meer dan waard!

Gegeten op 20 januari 2015

Makann

Met een groot gezelschap hebben we mogen genieten van een vooraf opgesteld menu met bijpassende wijnen. Vooraf kregen we tonijn met crème van miso, zoet zure groenten en avocado. De tonijn was perfect gegrild en de hele combinatie smaakte heerlijk!
Als tussengerecht kregen we risotto met geschaafde verse truffel. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zo'n lekkere risotto gegeten!
Het hoofdgerecht was fazant met zuurkool, aardpeer, biet en salmiaksaus. Ook lekker!
Het herfst dessert met noten en chocolade maakte het feestje compleet. Prachtig opgemaakt ook. Een absolute aanrader!

Gegeten op 1 november 2014

GerardS

We hebben gekozen voor het drie-gangen ruifmenu. Vooraf gamba's op drie wijzen bereid of huisgemaakte ravioli. Ik had gezonen voor de ravioli die prima smaakte. Als hoofdgerecht kabeljauw of maiskip. De vis was een mooi stuk, prima gegaard en goed van smaak. Het dessert droeg de exotische naam " pina colada" ; kokos, ananas en ijs waren de bestanddelen.
Het restaurant zat vol (donderdagavond). De tafels stonden wel erg dicht op elkaar en het was daardoor behoorlijk remourig. De bediening was prima en de gerechten volgden elkaar in een goed tempo op.

Gegeten op 11 december 2014

roland83