De laatste recensies in Bosch en Duin

De laatste recensies in Bosch en Duin

faith2you

hoe zaten we erbij
prachtig ingerichte serre met uitzicht op de tuin. enige minpuntje (en dan ook echt het enige) was dat het frisjes was, tegen koud aan. eet toch niet zo lekker.

de bediening
jong en ervaren in het werk, de betrokkenheid bij wijn en spijs blijkt uit alles. erg plezierig.

het eten
de amuses vooraf een plaatje. fantastische wijn/spijs combinaties; het gepocheerd eitje met goddelijk veel truffel en knolselderij , onvergetelijk.
fijn element is dat je slechts 1 keer voor water betaald en daarna gewoon wordt bijgeschonken (erg milieuvriendelijk zoals ze dat aanpakken). het was waar een feest om hier te eten! prijzen zijn hoog, maar kwaliteit ook, we komen zeker terug.

Gegeten op 18 april 2015

Smullie
over Restaurant de Hoefslag

Fantastische wijn/spijs combinaties. Vijfgangenmenu: zachtgegaarde kabeljauw, gegrilde zeebaars, gepocheerd eitje (ook goddelijk zonder de truffel), eendeborst en als dessert verschillende bereidingen van (bloed)sinaasappel en chocolade. Hierbij niet vergetende de 4 amuses vooraf en de friandises bij de koffie. Een Chef die iedere tafel met gasten langsgaat en even vraagt of alles naar wens is en in de drukte de bediening ook ondersteunt in het serveren van de gerechten. Een sommelier met passie voor het vak. Sympathieke bediening en een prachtig uitzicht op de tuin/bosrand vanaf onze ronde tafel.
Het was een feest om hier te eten! We komen zeker terug.

patrickenmadelon

Wat een deceptie. Bediening met weinig aandacht voor de gasten. Zelfs niet met de jassen geholpen. Lauwe bisque. Carpaccio met sla waar de harde stukken nog in zaten. Kreeg niet eens de mogelijkheid om wijn te bestellen bij het eten. Hier komen we nooit meer. En het was al een herkansing.

Gegeten op 1 april 2015

ErdeGee

Gegeten op 14 maart 2015

dago

Met groupon hier 5 gangen menu gegeten. Het waren weer net als de vorige keer allemaal schilderijtjes. Ook de smaken zijn hier oke. De wijnen briljant en de de bediening aan tafel niets op aan te merken. De sfeer is echter niet de onze, beetje onderkoeld. Nu werkt met 12 personen in een grote ruimte eten ook niet sfeer verhogend..Kan niemand iets aan doen natuurlijk, maar toch. Ook wij hadden de ervaring bij het weggaan, zelf op zoek te gaan naar de jassen!!! Zelfs niemand gezien.... Dit kan echt niet.

Gegeten op 25 februari 2015

OKIEDOKIE

Geweldige gerechten in dit zeer mooie restaurant waar traditie nog hoog in het vaandel straat, we namen het 5 gangen diner met als gerechtjes ook de zeer lekkere malse langoustine en de biefstuk was het malste dat ik ooit gegeten heb, de wijnen die bij de gangen gereserveerd werden waren helemaal fantastisch. Dit restaurant doet zeker mee aan de top

Gegeten op 6 maart 2015

OLaarman

De Hoefslag is een mooi klassiek restaurant in een mooie omgeving.
Er wordt veel aandacht besteed aan het eten en daar kan ik echt van genieten. Temeer ik zelf graag bijzonder mag koken en weet hoeveel tijd en werk sommige kleine onderdelen kosten.
Amuse met een groen chocolade balletje met komkommer en gin (?) was erg lekker! Zeebaars als voorgerecht, hoofdgerecht was eendenborst met biet, rolletje gemaakt van glass of zoiets. Het enige dat ik niet lekker vond was peperkoek bij het hoofdgerecht, maar verder heerlijk.
Pre amuse tussendoor, het eten bij deze locatie maakt een liefhebber van goed eten gewoon blij. ;-)

Gegeten op 20 februari 2015

mmeer

Klassieke mooie gerechten maar weinig verrassend.
Op vrijdagavond in januari hier gegeten voor de verjaardag van mijn partner. Bij binnenkomst stond er niemand achter de receptie waardoor het lang duurde voordat we aan tafel geplaatst werden. Leuke ronde tafel aan het raam. We kregen direct een lekker aperitief en wat amuses. Lekkere traditionele combinaties. We kozen voor het 5-gangen menu. Langoustine als voor, mooi stuk heilbot als visgerecht, kalfshert als hoofdgerecht en kaas en een "chocolade boswandeling" als dessert. Allemaal goed van smaak maar weinig verrassends. Wel was het de gehele avond koud in het restaurant en tevens met weggaan konden we weer 10 min wachten op onze jassen omdat er niemand bij de receptie stond.

Gegeten op 2 januari 2015

marionh

Via online reservering

de ontvangst, de mooi gedekte tafel, het heerlijke meer dan smaakvolle eten op prachtig opgemaakte borden alles was geweldig.

Gegeten op 26 januari 2015

mariëtte14

Via online reservering

We hebben gelunchd en vooraf kregen we langoustine met ook een mousse van langoustine met citroen en er omheen bietjes in allerlei kleuren en smaken (gele, rode, gekookte, rauw en in merenque). Erg leuk gepresenteerd en smaak was zeldzaam lekker. Hoofdgerecht was op de huid gebakken kabeljauw met witlof op allerlei manieren bereid. Alsof er een engeltje over je tong pieste zo heerlijk, als ik even zo onbeleefd mag zijn :). Beide gerechten begeleid met een heerlijke wijn, eerst wit, daarna rood. Bij de koffie werden nog heerlijke kleine zoetigheden geserveerd, evenals de andere gerechten een kunstwerkje van de kok. Leuk was ook dat de chefkok nog even kennis kwam maken en vroeg of alles naar wens was, erg attent. Het is de prijs meer dan waard!

Gegeten op 20 januari 2015